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Boletin Oficial del País Vasco

79. zk., 2008ko apirilaren 25a, ostirala

N.º 79, viernes 25 de abril de 2008


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Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
2533
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AGINDUA, 2008ko apirilaren 8koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, gai espezifikoetarako ikerketa-taldeak finkatzeko laguntzetarako deia egiten duena.

ORDEN de 8 de abril de 2008, del Consejero de Educación, Universidades e Investigación, por la que se convocan ayudas para la consolidación de grupos de investigación en materias específicas.

Jakintza arloek ez dute hazkunde bera izan, eta horren ondorio da, hain zuzen ere, ikerketa zientifiko eta teknikoak gaur egun Euskal Autonomia Erkidegoan duen egoera. Beste jakintza zientifiko batzuei begiratuz gero, desberdintasun hori nabarmenago egiten da Humanitate eta Gizarte Zientzietan. Horregatik komeni da ikerketa-jardueretarako laguntzak bultzatzea, hain zuzen ere, arlo hauetan ere ikerketa-taldeak sendotu, bultzatu eta finantzatzeko, eta horri esker, lehiakorrak izan daitezen lortzeko.

El estado actual de la investigación científica y técnica en la Comunidad Autónoma del País Vasco, es el resultado de un desigual crecimiento de las distintas áreas del saber. Esta desigualdad se hace patente en las áreas de Humanidades y las Ciencias Sociales por relación a otras disciplinas científicas. Procede por ello, fomentar ayudas para acciones de investigación que permitan consolidar, potenciar y financiar grupos de investigación en estas áreas, para que alcancen un nivel competitivo.

Deialdi honen xedea da Euskal Autonomia Erkidegoko ikerketaren kalitatea hobetzen laguntzea eta Autonomia Erkidegoak arlo horietan dituen giza baliabideen parte-hartzea, lehiakortasuna eta gaitasuna areagotzea.

El objeto de la presente convocatoria es promover el aumento de la calidad de la investigación de la Comunidad Autónoma del País Vasco y el incremento de la participación, competitividad y capacidad de los recursos humanos de la Comunidad Autónoma en las citadas áreas.

Kontuan hartu da Lehendakariaren ekainaren 27ko 8/2005 Dekretua, Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazioko sailak sortu, ezabatu eta aldatu, eta horien egitekoak eta jardun-arloak finkatu zituena (2005eko ekainaren 28ko EHAA).

En virtud de lo establecido en el Decreto 8/2005, de 27 de junio, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos (BOPV de 28 de junio de 2005).

Kontuan hartu dira, halaber, 1991ko abenduaren 17ko 698/1991 Dekretua eta azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretua. Abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuak Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorraren kontura emandako diru-laguntzen bermeen eta itzulketen jardunbide orokorra arautu zuen eta horien kudeaketan parte hartzen duten erakunde laguntzaileen baldintzak, jardunbidea eta betebeharrak ezarri zituen (1992ko otsailaren 7ko EHAA, 26. zk.); azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuak, berriz, Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bategina onartu zuen.

Teniendo en cuenta el Decreto 698/1991 de 17 de diciembre de 1991 (BOPV n.° 26, de 7 de febrero de 1992) por el que se regula el régimen general de garantías y reintegro de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las Entidades Colaboradoras que participan en su gestión y el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco.

Ondorioz, hau

En su virtud,

XEDATU DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

1.– Ekintza honen xedea da Humanitateen eta Gizarte Zientzien arloetan ikerketa-sare iraunkorrak ezartzea. Hori lortzeko, laguntzak emango zaizkie Euskal Autonomia Erkidegoan dauden unibertsitate publiko eta pribatuei atxikitako ikertzaileei.

1.– El objeto de esta acción, es la de establecer redes estables de investigación en las áreas de Humanidades y Ciencias Sociales, mediante la concesión de ayudas a los investigadores e investigadoras adscritos o adscritas a las Universidades públicas o privadas radicadas en la Comunidad Autónoma del País Vasco.

2.– Sare horiek hiru ikerketa-taldek osatuko dituzte; horietatik batek, gutxienez, Euskal Autonomia Erkidegoan egon beharko du, eta beste batek, gutxienez, Espainiako Estatutik kanpo lan egin beharko du. Talde horien ikertzaile arduradunek doktore-titulua izan behar dute.

2.– Estas redes deberán estar formadas por tres grupos de investigación, de los cuales al menos uno, debe estar radicado en la Comunidad Autónoma del País Vasco, y al menos otro debe trabajar fuera del Estado Español. Los investigadores e investigadoras responsables de dichos grupos deben poseer el título de doctor o doctora.

2. artikulua.– Laguntzen finantzazioa.

Artículo 2.– Financiación de las ayudas.

Agindu honetan araututako laguntzak finantzatzeko, 50.000 euro bideratuko dira.

A la financiación de las ayudas reguladas en la presente Orden se destina la cantidad de 50.000 euros.

Artikulu honetan esleitutako zenbateko orokorra aldatu ahal izango da, guztira eskatutako laguntzen zenbatekoa kontuan hartuta, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren beste laguntza-programak gauzatu ondoren agortu gabe gerta litezkeen aurrekontuen arabera eta laguntza horiek ebatzi aurretik. Aldatuz gero, horren berri Administrazio eta Zerbitzuen sailburuordeak emango du ebazpen baten bitartez.

Este importe podrá ser modificado, teniendo en cuenta la cuantía total de las ayudas solicitadas, en función de las disponibilidades presupuestarias no agotadas que resulten de la ejecución de otros programas de ayudas del Departamento de Educación, Universidades e Investigación y con carácter previo a la resolución de las mismas. De producirse dicha circunstancia se dará publicidad a la misma mediante Resolución del Viceconsejero de Administración y Servicios.

3. artikulua.– Erakunde onuradunak.

Artículo 3.– Organismos beneficiarios.

1.– Euskal Autonomia Erkidegoko unibertsitateetako ikerketa-unitateak, institutuak, atalak, sailak edo zentroak izango dira gai espezifikoetarako ikerketa-taldeak finkatzeko laguntzen onuradun. Baina horretarako, Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzarako Euskal Sareko agente izateko kreditazioa eduki beharko dute, urriaren 1eko 221/2002 Dekretuaren 2. artikuluarekin bat etorriz (221/2002 Dekretua, Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzarako Euskal Sarea arautzeko oinarri-arauak eguneratu zituena).

1.– Los organismos beneficiarios de ayudas para la consolidación de grupos de investigación en materias específicas serán los Centros, Departamentos, Secciones, Institutos u otras Unidades de Investigación de las Universidades de la CAPV, que se hayan acreditado como Agentes de la Red Vasca de Tecnología de acuerdo al artículo 2 del Decreto 221/2002, de 1 de octubre, por el que se actualizan las bases de regulación de la Red Vasca de Ciencia, Tecnología e Innovación.

2.– Edozelan ere, honako hau hartuko da entitate onuraduntzat: ikertzaile arduraduna -eskaria egin duena- dagoen entitatea, nortasun juridiko propioa duena.

2.– En todo caso, se entenderá como entidad beneficiaria aquella en la que se integra el investigador o investigadora responsable solicitante que además tenga personalidad jurídica propia.

3.– Eskabideak Sareko ikertzaile koordinatzaileak aurkeztu beharko ditu, Euskal Autonomia Erkidegoko unibertsitate batekoa bada; dena dela, sarean parte hartzen duten Euskal Autonomia Erkidegoko unibertsitateetako ikerketa-taldeetako ikertzaile arduradun batek.

3.– Las solicitudes deberán ser presentadas por el Investigador coordinador o la investigadora coordinadora de la Red, si pertenece a una Universidad de la CAPV, o en todo caso, por uno de los/las Investigadores/as responsables de los grupos de investigación de las Universidades radicadas en la CAPV que participan en la Red.

4.– Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren 50. artikuluko 5. idatz-zatian (Emakumeen eta Gizonen arteko Berdintasunari buruzko otsailaren 18ko 4/2005 Legeak aldarazia), ezarritako kausaren batean dagoen inor ezin izango da onuradun izan.

4.– No podrán ser beneficiarios quienes se hallen incursos en alguna de las causas establecidas en el apartado 5 del artículo 50 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, modificado por la Ley 4/2005, de 18 de febrero, de Igualdad de Mujeres y Hombres.

4. artikulua.– Diru-laguntza jaso dezaketen jarduerak.

Artículo 4.– Actividades subvencionables.

1.– Lankidetza zientifikorako sareak osatzeko egin beharreko kontaktu eta joan-etorrien gastuak (bidaiak, ostatuak, mantenua, e.a.) ordaintzeko izango dira agindu honetan aurreikusitako laguntzak.

1.– Las ayudas previstas en esta Orden estarán encaminadas a cubrir gastos de viajes, alojamiento, manutención y otros gastos derivados de los contactos y desplazamientos, cara a establecer redes de cooperación científica.

2.– Jarduerek 2008. urtean hasi beharko dute eta 2009ko abenduaren 31 baino lehenago amaitu.

2.– Las actividades objeto de las ayudas deben comenzar en el año 2008 y finalizar antes del 31 de diciembre de 2009.

5. artikulua.– Eskabideak aurkeztea.

Artículo 5.– Presentación de solicitudes.

1.– Eskabidea eta gainerako agiriak aurkezteko epea hilabetekoa da, Agindu hau EAHHn argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.

1.– El plazo para la presentación de la instancia de solicitud y demás documentación será de un mes contado a partir del día siguiente al de la publicación de la presente Orden en el BOPV.

2.– Eskabideak eta gainerako agiriak helbide honetan aurkeztu beharko dira:

2.– La instancia de solicitud junto con la restante documentación se presentará en:

Eusko Jaurlaritza.

Gobierno Vasco.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila.

Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

Zientzia Politikarako Zuzendaritza.

Dirección de Política Científica.

Erreferentzia: gai espezifikoak.

Referencia: Materias Específicas.

Donostia-San Sebastián, 1.

Donostia-San Sebastián, 1.

01010 Vitoria-Gasteiz.

01010 Vitoria-Gasteiz.

Azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4 artikuluan aipatzen diren bideen bitartez ere bidal daitezke (30/1992 Legea, Herri Administrazioen Araubide Juridiko eta Administrazio Prozedura Erkidearena).

por cualquiera de los modos previstos en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

3.– Eskabideekin batera agiri hauek aurkeztu behar dira:

3.– Las solicitudes deberán ir acompañadas de los siguientes documentos:

a) Eskabide-orria (1. inprimaki arautua): eskatzailearen zinpeko aitorpena jasotzen du, jarduera hau finantzatzeko beste inolako diru-laguntzarik ez duela adierazteko.

a) Instancia de solicitud (Impreso normalizado n.º 1), que incluye la declaración jurada del o de la solicitante, en la que manifiesta que no posee ningún otro tipo de subvención que tenga por objeto la financiación de esta actividad.

b) Ikertzaile arduradunaren curriculum vitae-a eta eskatzen den egintzan parte hartzen duten zientzialariena (2. inprimaki normalizatua).

b) Curriculum Vitae del investigador o investigadora responsable y de los científicos y científicas que participen en la acción que se solicita (Impreso normalizado n.º 2).

c) Memoria laburra (gehienez hiru orrialdekoa): beste talde batzuekin koordinatzeak ekar ditzakeen abantailak azalduko dira bai eta gastuen aurreikuspena ere (3. inprimaki normalizatua).

c) Breve Memoria (máximo tres páginas) explicando las ventajas que se han de derivar de la coordinación con otros grupos, así como la previsión de gastos (Impreso normalizado n.º 3).

d) Laguntza eskatzeko proposamenak direla eta, aurretiaz izan diren harremanen inguruko agiriak.

d) Documentación sobre los contactos previos mantenidos en relación con las propuestas para las que se solicita la subvención.

e) Eskatzen diren funtsei buruzko justifikazioa, zehatz-mehatz (4. inprimaki arautua).

e) Justificación detallada de los fondos que se solicitan (Impreso normalizado n.º 4).

f) Hirugarrenentzako fitxa (5. inprimaki normalizatua).

f) Ficha a terceros (Impreso normalizado n.º 5).

g) NANaren fotokopia.

g) Fotocopia del DNI.

h) Unibertsitate pribatuek dagokien Foru Aldundiaren eta Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Nagusiaren ziurtagiriak aurkeztu beharko dituzte.

h) Las Universidades Privadas deberán acompañar los correspondientes certificados de la Diputación Foral correspondiente y de la Tesorería General de la Seguridad Social.

i) Zinpeko aitormena: egiaztatu egin beharko dute ez dutela Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko testu bateginaren 50. artikuluaren 5. paragrafoan ezarritako kausarik (paragrafo hori otsailaren 18ko 4/2005 Legeak aldatu zuen, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerakoak).

i) Declaración jurada en la que se acredite que no están incursos en alguna de las causas establecidas en el apartado 5 del artículo 50 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, modificado por la Ley 4/2005, de 18 de febrero, de Igualdad de Mujeres y Hombres.

4.– Ikertzaile nagusiaren entitatearen legezko ordezkariaren oniritzia izan beharko du eskabideak, eta ordezkari horrek bere gain hartu beharko ditu agindu hau aplikatzetik sortzen diren betebeharrak.

4.– Las solicitudes deberán contar con la conformidad del o de la representante legal de la entidad a la que esté adscrito o adscrita el investigador o la investigadora principal, asumiendo dicho o dicha representante las obligaciones que se derivan de la aplicación de la presente Orden.

5.– Deialdiaren testua eta eskabide-agiriak lortzeko interneteko helbidea: http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net.

5.– La dirección de Internet para obtener el texto de la convocatoria y los formularios de la solicitud es: http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net.

6. artikulua.– Laguntza kudeatzeko organoa.

Artículo 6.– Órgano de gestión de la ayuda.

Zientzia Politikarako Zuzendaritzari dagokio deialdi honetan aurreikusitako laguntzak kudeatzea, Oinarrizko Ikerketako Zerbitzuaren bidez.

Corresponderá a la Dirección de Política Científica la realización de las tareas de gestión da las ayudas previstas en la presente convocatoria a través del Servicio de Investigación Básica.

7. artikulua.– Eskabideetan egin diren hutsak zuzentzea.

Artículo 7.– Subsanación de defectos de la solicitud.

Baldin eta agindu honen 5. artikuluan eskatutako zerbait betetzen ez duen eskabideren bat edo agiriren bat aurkezten bada, Zientzia Politikarako Zuzendaritzak 10 eguneko epea emango die sinatzaileei hutsak zuzen ditzaten edo arauzko agiriak aurkez ditzaten, eta ohartaraziko die, agindutakoa bete ezean, eskaera bertan behera utzi dutela esan nahiko duela. Hala agintzen da azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 71.1 artikuluan (30/1992 Legea, Herri Administrazioen Araubide Juridiko eta Administrazio Prozedura Erkidearena, urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak aldatua).

En el caso de remitirse instancias y documentación que, en algún punto, no cumplan lo exigido en el artículo 5, los y las firmantes de tales solicitudes serán requeridos y requeridas por la Dirección de Política Científica, para que en el plazo de 10 días subsanen las faltas o presenten los documentos preceptivos con indicación de que si así no lo hicieran se les tendrá por desistidos o desasistidas en su petición de conformidad con lo establecido en el artículo 71.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, modificada por la Ley 4/1999, de 13 de enero.

8. artikulua.– Ebaluazioa.

Artículo 8.– Evaluación.

1.– Batzorde batek ebaluatuko ditu eskabideak: Zientzia Politikarako zuzendariak -buru izango da- eta Unibertsitate zuzendariak osatuko dute, eta Oinarrizko Ikerketako zerbitzuburuaren laguntza izango dute. Batzordeak laguntzak emateko edo ukatzeko ebazpen-proposamena egingo dio Unibertsitate eta Ikerketa sailburuordeari.

1.– Las solicitudes serán evaluadas por una Comisión constituida por el Director de Política Científica, que la presidirá, y por el Director de Universidades, con la asistencia técnica del Jefe del Servicio de Investigación Básica. La comisión elevará a la Viceconsejera de Universidades e Investigación la correspondiente propuesta de resolución para la concesión o denegación de las ayudas solicitadas.

Batzorde horrek jardueraren kalitate zientifikoa ebaluatzeko eska diezaieke arlo horretako adituei.

La comisión citada anteriormente, podrá solicitar una evaluación sobre la calidad científica de la actividad a expertos y expertas en el área correspondiente.

2.– Hauek dira eskabideak ebaluatzeko eta zenbatekoak zehazteko irizpide espezifikoak:

2.– Los criterios específicos para la evaluación y cuantificación serán los siguientes:

a) Ikertzaileen kalitate zientifikoa, baita curriculum vitae-an adierazte dituzten argitalpenena ere: puntuazio osoaren % 30, gehienez ere.

a) Calidad científica de los investigadores e investigadoras, así como de sus publicaciones expresadas en el Curriculum Vitae, hasta el 30% de la puntuación total.

b) Ikertzaileek gaiari buruz aurrez duten esperientzia: puntuazio osoaren % 30, gehienez ere.

b) Experiencia previa de los investigadores e investigadoras en el tema, hasta un 30% de la puntuación.

c) Aurreikusten diren finantza-baliabideak zenbateraino egokitzen zaizkien proposatutako helburuei: puntuazio osoaren % 20, gehienez ere.

c) Adecuación de los recursos financieros previstos a los objetivos que se proponen hasta un 20% de la puntuación.

d) Harremanetarako ikerketa-taldeen historial zientifiko-akademikoa: puntuazio osoaren % 20, gehienez ere.

d) Historial científico-académico de los equipos investigadores e investigadoras de contacto, hasta un 20% de la puntuación.

9. artikulua.– Laguntzak esleitzeko prozedura.

Artículo 9.– Procedimiento de adjudicación de las ayudas.

Agindu honetan aurreikusitako laguntzak lehiaketa bidez ebatziko dira. Horretarako, aurkeztutako eta onartutako eskabide guztiak konparatuko dira, eta horien arteko lehentasuna ezarriko da 8. artikuluan aipatu diren irizpideak kontuan hartuta; balorazio altuena lortu dutenei baino ez zaie esleituko laguntza, agindu honen 2. artikuluan finkatzen den aurrekontu-kreditua agortu arte.

Las ayudas contempladas en la presente Orden se resolverán por el procedimiento de concurso. A tal efecto, la concesión se realizará mediante la comparación de las solicitudes presentadas y admitidas, a fin de establecer una prelación entre las mismas atendiendo a los criterios de adjudicación fijados en el artículo 8, adjudicando sólo aquellas que hayan obtenido mayor valoración hasta el agotamiento del crédito presupuestario consignado en el artículo 2 de la presente Orden.

10. artikulua.– Diru-laguntzaren zenbatekoa.

Artículo 10.– Cuantía de las ayudas.

1.– Laguntza, gehienez ere, 7.250 eurokoa izango da eskabideko; zenbateko horrek aurkezten den gastuen aurrekontuaren % 100 estal dezake.

1.– La cuantía máxima posible de la ayuda será de 7.250 euros por solicitud, pudiendo cubrir, dentro de dicho importe, el 100% del presupuesto de gastos presentado.

2.– Diru-laguntzak eta laguntzak esleitzeko eta, hala behar bada, ordaintzeko, ezinbestekoa izango da amaituta egotea itzulketa edo zehapen prozedura oro, zehazki, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak edo horko erakunde autonomoek emandako izaera bereko laguntza edo diru-laguntzengatik hasitakoak eta artean izapidetzen ari direnak.

2.– De conformidad con lo establecido en el artículo 50.4 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, la concesión y, en su caso, el pago de las ayudas a los beneficiarios quedarán condicionados a la terminación de cualquier procedimiento administrativo sancionador o de reintegro que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

11. artikulua.– Bateraezintasuna.

Artículo 11.– Incompatibilidad.

Agindu honen babesean ematen diren laguntzak baterazinak dira helburu bererako ematen den beste edozein laguntzarekin.

Las ayudas que se concedan al amparo de esta Orden son incompatibles con cualquier otra que tenga por objeto el mismo fin.

12. artikulua.– Ebazpena.

Artículo 12.– Resolución.

1.– Ebaluatzeko Batzordeak proposatuta, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuordeak ebazpen bat emango du laguntzak esleitu eta diru-laguntzaren zenbatekoa zehazteko, eta interesatuei jakinaraziko die. Ebazpen hori hiru hileko epean hartuko du, eskabideak aurkezteko epea amaitzen den egunean zenbatzen hasita.

1.– A propuesta de la Comisión, la adjudicación de las ayudas se realizará mediante resolución de la Viceconsejera de Universidades e Investigación y se notificará al interesado o interesada, dentro de los tres meses siguientes a la finalización del plazo de presentación de solicitudes.

2.– Ebazpena banan-banan jakinaraziko zaie interesatuei, azaroaren 26ko 30/1992 Legean aurreikusten den eran. Aurreko atalean ezarritako epean ebazpenik hartzen eta jakinarazten ez bada, eskabideak ezetsitzat jo beharko dituzte eskatzaileek.

2.– La resolución se notificará individualmente a los interesados e interesadas en la forma prevista en la Ley 30/1992, de 26 de noviembre. En el caso de que en el plazo establecido en el apartado anterior no notifique resolución expresa alguna, los interesados e interesadas podrán entender desestimadas sus solicitudes.

3.– Ebazpen horren aurka, interesatuek gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango diote Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari, hilabeteko epean, ebazpena argitaratzen den egunaren biharamunean zenbatzen hasita.

3.– Contra la Resolución podrán los interesados e interesadas interponer recurso de alzada ante el Consejero de Educación, Universidades e Investigación en el plazo de un mes a partir del día siguiente a su notificación.

4.– Aurrekontu-ekitaldiaren amaieran, agindu honen babesean eman diren laguntzen zerrenda argitaratuko da Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian.

4.– Al final del ejercicio presupuestario se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco la relación de las ayudas concedidas al amparo de la presente Orden.

13. artikulua.– Onuradunen betekizunak.

Artículo 13.– Obligaciones del beneficiario.

Agindu honetan araututako diru-laguntzaren onuradunek betekizun hauek izango dituzte:

Los beneficiarios de las subvenciones reguladas en la presente Orden deberán cumplir en todo caso las siguientes obligaciones:

a) Emandako diru-laguntza onartu beharko dute. Izan ere, diru-laguntza eman zaiela jakinarazteko agiria jaso eta hamabost eguneko epean, entitate onuradunek, beren-beregi eta idatziz, laguntzari uko egiten ez badiote, diru-laguntza onartu dutela esan nahiko du.

a) Aceptar la subvención concedida. Si transcurridos quince días desde la notificación de la resolución de concesión de la ayuda el interesado o interesada no hubiera renunciado expresamente y por escrito a la misma se entenderá que la acepta.

b) Laguntza zertarako eman den, horretarako erabili beharko dute, ez beste ezertarako.

b) Utilizar la subvención para el concreto destino para el que ha sido concedida.

c) Edozer aldatzeko, jarduerak eteteko edo esleipenduna aldi baterako norabait joateko, Zientzia Politikarako Zuzendaritzari jakinarazi beharko zaio, beren-beregi baimena ema dezan.

c) Notificar a la Dirección de Política Científica cualquier cambio, interrupción de actividades o ausencia temporal, debiendo contar con la autorización expresa de ésta.

d) Kontrol Ekonomikoko Bulegoak eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiak -deialdi honen kontura jasotako diru-laguntzen inguruan dituzten egitekoak gauzatuz- eskatzen dieten beste agiri eman beharko diete.

d) Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las subvenciones recibidas con cargo a esta convocatoria.

14. artikulua.– Diru-laguntzak ordaintzea.

Artículo 14.– Abono de las ayudas.

Emandako laguntzak zatika ordainduko dira, bi alditan.

Las ayudas concedidas se harán efectivas fraccionadamente mediante dos libramientos.

Lehen zatia aurretiaz ordainduko da kontuan, eta emandako laguntzaren % 75ekoa izango da; 13.a) artikuluan adierazitako epea amaitzen denean ordainduko da, baldin eta laguntzari ukorik egin ez bazaio.

El primero de ellos, con carácter anticipado y a cuenta, por importe equivalente a 75% del de la ayuda concedida, se efectuará una vez transcurrido el plazo expresado en el artículo 13.a) sin haber mediado renuncia.

Bigarren zatia 2009. urtean ordainduko da, jarduera bukatutakoan, laguntzaren likidaziotik ateratzen den zenbatekoaz; ordaintzeko, ordea, datorren artikuluan adierazten diren agiriak aurkeztu beharko dira.

El segundo, en 2009, una vez finalizada la actividad, previa presentación de la documentación exigida en el artículo siguiente, por el importe que resulte de la liquidación de la ayuda.

15. artikulua.– Diru-laguntzak justifikatzea.

Artículo 15.– Justificación de las ayudas.

1.– Agindu honetan zehaztutako laguntzen enpresa onuradunetako ikertzaile eskatzaileek justifikatu egin beharko dute dute, Zientzia Politikorako Zuzendaritzan, ekintza bukatzen denetik harako hirurogei egun naturaleko epearen barruan: laguntza ekintza bat finantzatzeko eman bazen, ekintza hori burutu dela, betiere erakunde onuradunaren legezko ordezkariaren onritziarekin, hartrako agiri hauek aurkeztuaz:

1.– Los investigadores e investigadoras solicitantes de los Organismos beneficiarios de las ayudas contempladas en la presente Orden deberán justificar la realización de la acción para cuya financiación se hubiere concedido presentando ante la Dirección de Política Científica dentro de los sesenta días naturales siguientes al término de la misma y con el Visto Bueno del o de la correspondiente Representante Legal del Organismo beneficiario, la siguiente documentación:

a) Ikerketa-taldeko arduradunak aurkeztutako txosten labur bat.

a) Un breve informe presentado por el o la responsable del equipo de investigación.

b) Erakunde onuradunaren Gerentziaren edo Kontabilitate Zerbitzuaren ziurtagiria, emandako laguntzaren xede izan diren kapituluetan egindako guztizko gastuari buruzkoa, kontzeptuen araberako banaketa azalduz eta, gerakinik bada, halakorik izatea justifikatuz.

b) Certificación de la Gerencia o Servicio de Contabilidad del organismo beneficiario del gasto total ejecutado con la ayuda concedida, manifestando la distribución por conceptos y justificando la existencia de remanentes si los hubiere.

2.– Erakunde onuradunean artxibatu beharko dira jatorrizko fakturak, gehienez bost urtez artxibatu ere, arestian adierazitako justifikazio-epea hasten denetik aurrera. Zientzia Politikarako Zuzendaritzaren, Eusko Jaurlaritzaren Kontrol Ekonomikoko Bulegoaren eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiaren esku egongo dira fakturok, egiaztapenik egin nahi badute edo.

2.– Las facturas originales deberán archivarse en el organismo beneficiario durante un periodo máximo de cinco años a partir del comienzo del plazo de justificación señalado anteriormente. Dichas facturas estarán disponibles para cualquier comprobación que realice la Dirección de Política Científica, la Oficina de Control Económico del Gobierno Vasco y el Tribunal Vasco de Cuentas Públicas.

3.– Norbere ibilgailuarekin egindako joan-etorriak justifikatzen badira, kilometroko 0,24 euro ordainduko dira.

3.– En caso de tratarse de justificaciones relativas a desplazamientos efectuados con vehículo propio el kilometraje se considerará justificado a razón de 0,24 euros el km.

4.– Justifikatutako gastuak emandako diru-laguntza baino txikiagoak badira eta ez-betetzerik ez badago, diru-laguntza gutxitu egingo da justifikatu ez den kopurua kenduta, eta jasotako diru-laguntzak proportzioan itzuliko dira, dagokion prozedurari jarraituz. Prozedura hori sailburuordeak amaituko du ebazpen batez, non hasierako ebazpena aldatuko den.

4.– La justificación de los gastos por cuantías inferiores a la subvención concedida, siempre que no conlleve incumplimiento, conllevará una reducción de la misma equivalente a la cantidad no justificada, con el consiguiente reintegro proporcional de las subvenciones percibidas efectuándose el correspondiente procedimiento que concluirá con la emisión de una Resolución de la Viceconsejera, de modificación de la resolución inicial.

16. artikulua.– Ez-betetzeak eta laguntza itzultzea.

Artículo 16.– Incumplimiento y reintegro de la ayuda.

1.– Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuaren bidez, Euskal Autonomia Erkidegoko herriogasuntza nagusiaren antolarauei buruzko legearen testu bategina onartu zen (1998ko urtarrilaren 19ko EHAA). Testu horren 53. artikuluan ezartzen denez, laguntza edo diru-laguntza ordain dadila eskatzerik ez da izango eta, behar izanez gero, jasotako zenbatekoak itzuli egin beharko dira eta laguntza edo diru-laguntza eman zenetik sortutako legezko interesak ordaindu, baldin eta:

1.– De acuerdo con lo establecido en los artículos 53 de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, Texto Refundido, aprobado por Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre (BOPV de 19 de enero de 1998), no será exigible el abono de la ayuda, y en su caso procederá el reintegro de las cantidades percibidas y la exigencia de los intereses legales que resultaren de aplicación desde el momento del pago de la ayuda, si los beneficiarios incurrieran en alguno de los siguientes supuestos:

a) Onaradunek, guztiz edo zati batean, bete gabe utzi badituzte deialdi honetako oinarriak, diru-laguntzei buruzko araudi orokorrekoak edo diru-laguntza emateko ebazpenean erabakitako baldintzak.

a) Incumplimiento total o parcial de las bases de esta convocatoria, o de la normativa de general aplicación de subvenciones o de las condiciones acordadas en la resolución de concesión.

b) Diru-laguntza emateko eskatzen diren datuak ezkutatu edo aldatzen badituzte edo eskatutako informazioa iruzurrez manipulatzen badute.

b) La ocultación de datos, su alteración o cualquier manipulación fraudulenta de la información solicitada, para la concesión de la ayuda.

c) Egintza proposatutako helburuekin edo ezarritako epeekin bat etorri gabe garatzen badute, Zientzia Politikarako Zuzendaritzaren baimenik gabe.

c) El desarrollo de la acción no coincidente con los objetivos propuestos y los plazos estipulados, sin contar con la autorización de la Dirección de Política Científica.

d) Zientzia Politikarako Zuzendaritzak, diruz lagundutako egintzen segimendua egiterakoan, gastua proposatutakoarekin eta esleitutakoarekin bat ez datorrela egiaztatzen badu.

d) Resultar acreditado a través del seguimiento que de las acciones subvencionadas efectúe la Dirección de Política Científica, la inadecuación del gasto realizado al propuesto y adjudicado.

2.– Baldin eta diru-laguntza emateko kontuan izan ziren baldintzak aldatzen badira edo beste administrazioren baten edo beste entitate pribatu nahiz publikoren baten laguntzak edo diru-laguntzak jasotzen badira edo helburu bererako beste diru-iturri edo baliabide batzuk jasotzen badira, diru-laguntza emateko ebazpena aldatu egin daiteke, betiere, diru-laguntzei buruzko arauan entitate onuradun izateko ezarritako gutxienezko betekizunak konplituz gero.

2.– Asimismo, toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención, y en todo caso la obtención concurrente de ayudas o subvenciones otorgadas por otras Administraciones o entes públicos o privados, y en su caso de cualesquiera otros ingresos o recursos para la misma finalidad, podrá dar lugar a la modificación de la resolución de concesión, siempre que se salvaguarden los requisitos mínimos establecidos por la norma subvencional para ser beneficiario de ésta.

3.– Abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuaren II. tituluan ezarritakoarekin bat etorriz, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuordeak deklaratuko du, ebazpen baten bidez, laguntza jasotzeko eskubidea galdu dela eta, hala behar denean, diru-zenbatekoak eta legezko interesak Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusira itzuli behar direla (698/1991 Dekretua, diru-laguntzak itzultzeko prozedura orokorra arautu zuena; 1992ko otsailaren 7ko EHAA). Dena den, hori egin baino lehen, prozedurari dagozkion izapideak egin beharko dira, eta behar izanez gero, beste ekintza batzuk ere gauzatuko dira.

3.– De acuerdo con lo establecido en el Título Segundo del Decreto 698/1991, de 17 de diciembre (BOPV de 7 de febrero de 1992) en el que se regula el procedimiento general de reintegro de subvenciones, la pérdida del derecho a la percepción de la ayuda y, en su caso la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco las cantidades ya percibidas con sus intereses legales, se declarará por resolución de la Viceconsejera de Universidades e Investigación, previa la substanciación de los trámites procedimentales oportunos, sin perjuicio de las demás acciones que procedan.

4.– Diru-zenbateko horiek diru-sarrera publikotzat hartuko dira ondorio guztietarako.

4.– Las cantidades referidas tendrán la consideración de ingresos públicos a todos los efectos.

17. artikulua.– Datu Pertsonalak babestea.

Artículo 17.– Protección de datos.

Datu Pertsonalak Babesteko Lege Organikoak xedatutakoa betez, dirulaguntza-eskaera betetzeak interesatuak idazten dituen datuak Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren fitxategi informatizatuetara sartzeko baimena ematea dakar. Unibertsitate eta Ikerketa Sailburuordetzan (Donostia kalea, 1.01010 Vitoria-Gasteiz) erabili ahal dira sartzeko, zuzentzeko, ixteko eta oposizioa egiteko eskubideak.

En cumplimiento de lo dispuesto en la Ley Orgánica de Protección de Datos de Carácter Personal, la cumplimentación de la solicitud de ayuda implica la autorización del/la interesado/a para la incorporación de los datos consignados en ella a los ficheros informatizados del Departamento de Educación, Universidades e Investigación del Gobierno Vasco. Los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, previstos por la mencionada Ley se pueden ejercitar ante la Viceconsejería de Universidades e Investigación (Dirección de Política Científica). C/ Donostia-San Sebastián, 1. 01010 Vitoria-Gasteiz.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Administrazio-bidea amaitzen duen agindu honen aurka aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal zaio Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunean kontatzen hasita hilabeteko epean; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkeztu ahal da Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusian, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik aurrera bi hilabeteko epearen barruan.

Primera.– Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrán los interesados e interesadas interponer recurso potestativo de reposición ante el Consejero de Educación, Universidades e Investigación, en el plazo de un mes a partir del día siguiente a su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia de la Comunidad Autónoma de Euskadi en el plazo de dos meses a partir del día siguiente a su publicación en el mismo diario oficial.

Bigarrena.– Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunean jarriko da indarrean.

Segunda.– La presente Orden entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2008ko apirilaren 8a.

En Vitoria-Gasteiz, a 8 de abril de 2008.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburua,

El Consejero de Educación, Universidades e Investigación,

JOSÉ ANTONIO CAMPOS GRANADOS.

JOSÉ ANTONIO CAMPOS GRANADOS.

ERANSKINA
ANEXO

1. INPRIMAKIA	ESKABIDE ORRIA

IMPRESO N.º 1	INSTANCIA DE SOLICITUD

Andre hori:

Ilmo. Sr.:

Hau izenpetzen duenak (izen-deiturak): 	

El/la que suscribe, (dos apellidos y nombre) 	

	Jaioteguna: ..............ko ..................................aren .................an

nacido/a el ....................... de ....................................... de ................................ en	

Jaioterria:	 NAN ...................................................

con DNI....................................... Domiciliado/a en calle	 CP.............

Helbidea:	 PK ..................................

tfno. 	 (titulación académica) ...........................................................................................

Tel.:	 Titulazio akademikoa: .....................................................................................

que desempeña su función docente y/o investigadora con la categoría de 	

irakasle eta/edo ikasle gisa 	 kategoriarekin

	 en la (Facultad, Escuela, Centro, Departamento, etc.)

	–n (fakultatea, eskola,

	

zentroa, departamendua,e.a.) diharduenak,	ko Agindua.

acogiéndose a la Orden de 	,

EHAA,	ko ..................................zk.a oinarri hartuta, honako hau

Boletín Oficial del País Vasco 	n.º.................

ESKATZEN DU:

Ikerketa eta lankidetza sareak ezartzearren, ikerketa-taldeak finkatzeko laguntzak.

de fecha 	

SOLICITA:

Harremanetarako ikerketa-taldeak: (ikertzaile arduradunaren izena eta helbide osoa).

Ayudas para la consolidación de grupos de investigación, cara a establecer redes de investigación y cooperación.

1.–		

Grupos de investigación de contacto: (Nombre del investigador o la investigadora responsable y dirección completa).

		

1.–		

2.–		

		

		

2.–		

3.–		

		

		

3.–		

4.–		

		

		

4.–		

HASTEKO ETA AMAITZEKO EGUNAK:

		

		

FECHAS DE INICIO Y FINALIZACIÓN:

ZIN EGITEN DU:

	Jarduera hau finantzatzeko ez duela beste inolako diru-laguntzarik.

		

................................n 200..............ko ..........................................(a)ren ............................an
DECLARA BAJO JURAMENTO:

Lekua eta eguna:		O.E.:

Que no posee ningún otro tipo de subvención que tenga por objeto la financiación de esta actividad.

En ................................. a ............ de ............................. de 200......

Ikertzailearen sinadura:		Erakundearen legezko ordezkaria:

Lugar y fecha:		V.º B.º:

	

Firma del Investigador o Investigadora:		El/la Representante Legal del Organismo:

UNIBERTSITATE ETA IKERKETA SAILBURUORDEA

	

2. INPRIMAKIA	CURRICULUM VITAE

ILMA. SRA. VICECONSEJERA DE UNIVERSIDADES E INVESTIGACIÓN.

	INPRIMAKI NORMALIZATUA

IMPRESO N.º 2	CURRÍCULUM VITAE

	Orri-kopurua:

	IMPRESO NORMALIZADO

Izena: 	

	Número de hojas que contiene:

Eguna: 	

Nombre: 	

Sinadura: 	

Fecha: 	

Goian sinatzen duenak curriculum honetan jasotzen diren datuak benetakoak direla adierazten du. Horrela ez balitz, bere gain hartuko lituzke ageri diren zehazgabetasunen ondorioz sortutako erantzukizunak.

Firma: 	

– Ez ahaztu orrialde bakoitzaren marjinan sinatu behar duzula.

El/la arriba firmante declara que son ciertos los datos que figuran en este currículum, asumiendo en caso contrario las responsabilidades que pudieran derivarse de las inexactitudes que consten en el mismo.

– Curriculum hau aurkeztu arren, bertan emandako informazioa osatzeko dei diezazukete ebaluaketa egin bitartean.

– No olvide que es necesario firmar el margen cada una de las hojas.

Abizenak:

– Este currículum no excluye que en el proceso de evaluación se le requiera para ampliar la información aquí contenida.

Izena: 	 Sexua: ..............

Apellidos, nombre 	 Sexo ..............

NAN: 	 Jaioteguna: ........................................................ Funtzionario zbk.: ............................

DNI 	 Fecha nacimiento ........................................................ N.º funcionario/a: ............................

Helbide partikularra: 	

Dirección particular: 	

Hiria: 	 Posta-kodea: ...................... Telefonoa: ..........................................

Ciudad 	 CP ...................... Teléfono ..........................................

Espezialitatea (Unescoren kodea):

Especialización (Código Unesco)

PRESTAKUNTZA AKADEMIKOA

FORMACIÓN ACADÉMICA

	Lizentziatura	Zentroa	Data

	Licenciatura/Ingeniería	Centro	Fecha

	Ingeniaritza

––––––––––––––––––––––––––––––––––	 ––––––––––––––––––––––––––––––––––––	–––––––––––––––––––	

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Doctorado

Doktoretza

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Director/a(es/as) de tesis:

Tesiaren zuzendaria(k):	

SITUACIÓN PROFESIONAL ACTUAL

GAUR EGUNGO LANBIDE EGOERA

Organismo 	

Erakundea: 	

Centro 	

Zentroa: 	

Dep./SEC./unidad Estr. 	

Dept/atal/unitate estr: 	

Categoría profesional y fecha de inicio 	

Lanbide kategoria eta hasteko eguna: 	

Dirección postal 	

Posta helbidea: 	

Teléfono (prefijo, número y extensión) 	

Telefonoa (aurrezenbakia, zenbakia eta luzapena): 	

Plantilla	 n	Dedicación:	A tiempo completo	n

Plantillan	 n	Dedikazioa:	 Osoa	n

Interino/	n 		A tiempo parcial	 n

Behin-behinekoa	n 		Partziala	 n

Becario/a	n

Bekaduna	n

ACTIVIDADES ANTERIORES DE CARÁCTER CIENTÍFICO O PROFESIONAL

ZIENTZIA EDO LANBIDE ARLOETAN LEHENDIK EGINDAKO JARDUERAK

	Fechas	Puesto	Institución

	Datak	Lanpostua	Erakundea

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IDIOMAS DE INTERÉS CIENTÍFICO (R=regular; B=bien; C=correctamente)

ZIENTZIAN ERABILTZEN DIREN HIZKUNTZAK (E=erdizka; O=ongi; Z=zuzen)

	Idioma	Habla	Lee	Escribe

	Hizkuntza	Mintzatu	Irakurri	Idatzi

	–––––––––––––––––––	–––––––––––––––––––	 –––––––––––––––––––	–––––––––––––––––––

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	–––––––––––––––––––	–––––––––––––––––––	 –––––––––––––––––––	–––––––––––––––––––

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	–––––––––––––––––––	–––––––––––––––––––	 –––––––––––––––––––	–––––––––––––––––––

	–––––––––––––––––––	–––––––––––––––––––	 –––––––––––––––––––	–––––––––––––––––––

PARTICIPACIÓN EN PROYECTOS DE INVESTIGACIÓN FINANCIADOS

FINANTZATUTAKO IKERKETA PROIEKTUETAN IZANDAKO PARTE-HARTZEA

(referido a los últimos 10 años)

(azken 10 urteetakoa)

Título del proyecto

Proiektuaren izena: 	

	

	

	

	

	

	

	

	

Entidad financiadora

Entitate finantzatzailea: 	

Duración desde 	 Hasta ..........................................................................................

Noiztik: ........................................................................... Noiz arte: 	

Investigador/a principal

Ikertzaile nagusia: 	

PUBLICACIONES

ARGITALPENAK

(referido a los últimos 10 años y hasta un máximo de 10 publicaciones)

(azken 10 urteetakoak; 10 argitalpen gehienez)

Indicar volumen, páginas inicial y final (año) y clave.

Zehaztu liburukia, lehenengo eta azken orrialdeak (urtea) eta kodea.

CLAVE: L=libro completo, CL=capítulo de libro, A=artículo, R=review, E=editor.

KODEA: L=liburu osoa, LK=liburuaren kapitulua, A=artikulua, R=review, A=argitaratzailea.

Autores/as (p.o. de firma): 	

Egileak (sinaduren hurrenkeran): 	

Título: 	

Izenburua: 	

	

	

	

	

	

	

Revista/libro:	 Clave: ............................................

Aldizkaria/liburua: 	 Kodea: ............................................

PARTICIPACIÓN EN CONTRATOS DE INVESTIGACIÓN DE ESPECIAL RELEVANCIA CON EMPRESAS Y/O ADMINISTRACIONES

ENPRESA EDO/ETA ADMINISTRAZIOEKIN BATERA EGINIKO GARRANTZI BEREZIKO IKERKETA-KONTRATUETAN IZANDAKO PARTE-HARTZEA

(referido a los últimos 10 años)

(azken 10 urteetakoa)

Título del contrato 	

Kontratuaren izena: 	

	

	

Empresa/administración financiadora:

	

Duración desde 	 Hasta ..........................................................................................

Enpresa/administrazio finantzatzailea:

Investigador/a responsable

Noiztik: ........................................................................... Noiz arte: 	

PATENTES Y MODELOS DE UTILIDAD

Ikertzaile arduraduna: 	

(referido a los últimos 10 años)

PATENTEAK ETA UTILITATE-MODELOAK

Inventores/as (p.o. de firma): 	

(azken 10 urteetakoak)

Título:	

asmatzaileak (sinaduren hurrenkeran):

N° solicitud: ...................... Prioridad (País) 	

Izenburua: 	

Prioridad (fecha)	

Eskabidearen zk.:...................... Lehentasunezko herrialdea 	

Entidad titular: 	

Lehentasunezko data:	

Países a los que se ha extendido: 	

Entitate titularra: 	

Empresas que la están explotando: 	

Zein herrialdetara zabaldu den: 	

ESTANCIAS EN CENTROS EXTRANJEROS

Zein enpresak ustiatzen duen: 	

(estancias continuadas superiores a seis meses en los últimos 10 años)

ATZERRIKO ZENTROETAN EGINIKO EGONALDIAK

CLAVE: D=doctorando; P=postdoctoral; I=invitado/a; C=contratado/a; O=otras (especificar)

(azken 10 urteetako sei hilabetetik gorako egonaldi jarraiak)

Centro: 	

KODEA: D=doktoregaia; DO=doktoratu ondokoa; G=gonbidatua; K=kontratatua; B=beste batzuk (zehaztu)

	

Zentroa: 	

Localidad ........................................................ País 		

	

Año: .............................. Duración 	

Herria: ........................................................ Herrialdea: 	

Tema: 	 Clave ............................

Urtea:.............. Iraunaldia: 	

	

Gaia: 	 Kodea: ............................

CONGRESOS

	

(Reseñar hasta un máximo de cinco contribuciones producidas en los últimos 10 años)

KONGRESUAK

Autores/as: 	

(azken 10 urteetan egindako bost ekarpen gehienez)

Título: 	

Egileak: 	

Tipo de participación: 	

Izenburua: 	

Congreso: 	

Parte-hartze mota: 	

Publicación: 	

Kongresua: 	

Lugar de celebración: 	

Argitalpena: 	

Año 	

	

TESIS DOCTORALES DIRIGIDAS

Lekua: 	

(referidas a los últimos 10 años)

Urtea: 	

Título:

ZUZENDUTAKO DOKTORETZA TESIAK

	

(azken 10 urteetakoak)

Doctorando: 	

Izenburua:

Universidad 	

	

Facultad o escuela: 	

Doktoregaia: 	

Año: .............................. Calificación: 	

Unibertsitatea: 	

OTROS MÉRITOS O ACLARACIONES QUE SE DESEE HACER CONSTAR

Fakultatea edo eskola: 	

(utilice únicamente el espacio de este impreso)

Urtea: .............................. Kalifikazioa: 	

IMPRESO N.º 3

AIPATU NAHI DIREN BESTE MEREZIMENDU EDO ARGIBIDE BATZUK

BREVE MEMORIA EXPLICANDO LAS VENTAJAS QUE SE DERIVAN DE LA COORDINACIÓN CON OTROS GRUPOS (máximo tres folios).

(inprimaki honek eskaintzen duen lekua baino ez erabili)

IMPRESO N.º 4

3. INPRIMAKIA

JUSTIFICACIÓN DETALLADA DE LOS FONDOS QUE SOLICITA

BESTE TALDE BATZUEKIN KOORDINATZEAK DAKARTZAN ABANTAILEI BURUZKO MEMORIA LABURRA (gehienez hiru orri).

Lugar y fecha:

4. INPRIMAKIA

ESKATZEN DIREN FUNTSEN JUSTIFIKAZIO XEHETUA

Firma del Investigador o la Investigadora Principal:

Lekua eta eguna:

5. INPRIMAKIA / IMPRESO N.º 5

Ikertzaile nagusiaren sinadura:

HIRUGARRENEN ALTA/HIRUGARREN INTERESATUA / ALTA TERCEROS/TERCERO INTERESADO

5. INPRIMAKIA / IMPRESO N.º 5

HIRUGARRENA IDENTIFIKATZEKO DATUAK (A) / DATOS IDENTIFICATIVOS DEL TERCERO (A)

HIRUGARRENEN ALTA/HIRUGARREN INTERESATUA / ALTA TERCEROS/TERCERO INTERESADO

(1) NAN/IFK / DNI/CIF	

HIRUGARRENA IDENTIFIKATZEKO DATUAK (A) / DATOS IDENTIFICATIVOS DEL TERCERO (A)

(2) Abizen bi eta izena /Helbideal / Dos apellidos y nombre / Razón social

(1) NAN/IFK / DNI/CIF	

HELBIDERATZE DATUAK (B) / DATOS DE DOMICILIACIÓN (B)

(2) Abizen bi eta izena /Helbideal / Dos apellidos y nombre / Razón social

Helbideao/Domicilio	

HELBIDERATZE DATUAK (B) / DATOS DE DOMICILIACIÓN (B)

Posta-kodea / Código postal		Herria/ Población	

Helbideao/Domicilio	

Probintzia/Provincia

Posta-kodea / Código postal		Herria/ Población	

BANKUAREN DATUAK (C) / DATOS BANCARIOS (C)

Probintzia/Provincia

(1) Baankua/Banco	 nnnn

BANKUAREN DATUAK (C) / DATOS BANCARIOS (C)

(2) Agentzia/Agencia	 nnnn

(1) Baankua/Banco	 nnnn

(3) D.C./D.C.	 nn 	K/Korrontea /C/ Corriente nnnnnnnnnn

(2) Agentzia/Agencia	 nnnn

(4) Titularra/Titular

(3) D.C./D.C.	 nn 	K/Korrontea /C/ Corriente nnnnnnnnnn

	Administrazioak betetzekoa / A cumplimentar por la Administración

(4) Titularra/Titular

	Bankua ados	Hirugarrena ados	Sailaren edo 	 Kontularitzaren OI

	Administrazioak betetzekoa / A cumplimentar por la Administración

			erakundearen OI

	Bankua ados	Hirugarrena ados	Sailaren edo 	 Kontularitzaren OI

	Conforme banco	Conforme tercero	V.º B.º departamento 	V.º B.º contabilidad

			erakundearen OI

			u organismo

	Conforme banco	Conforme tercero	V.º B.º departamento 	V.º B.º contabilidad

	Zigilua eta sinadura (D)	Zigilua eta sinadura (E)	Zigilu eta sinadura 	Baimendutako sinadura (G)

			u organismo

			baimenduak (F)

	Zigilua eta sinadura (D)	Zigilua eta sinadura (E)	Zigilu eta sinadura 	Baimendutako sinadura (G)

	Sello y firma (D)	Sello y firma (E)	Sello y firma autorizada (F)	Firma autorizada (G)

			baimenduak (F)

NANaren fotokopiari grapatu orri ha (edo atzerritarren kasuan pasaporteari)

	Sello y firma (D)	Sello y firma (E)	Sello y firma autorizada (F)	Firma autorizada (G)

Datu Pertsonalak Babesteko 15/1999 Lege Organikoan xedatutakoa betetzeko, Ogasun eta Herri Administrazio Sailak adierazten dizu eze, agiri/inprimaki/formulario hau beteaz lortutako datu pertsonalak fitxategi automatizatu batera sartu direla.

NANaren fotokopiari grapatu orri ha (edo atzerritarren kasuan pasaporteari)

Nahi izanez gero, Leegan aurreikusitako sartzeko, zuzentzeko eta oposizioa egiteko eskubideez balia zaitezke, Ogasun eta Herri Administrazioa Sailaren Zerbitzu Zuzendaritzan, Donostia KLAEA, 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

Datu Pertsonalak Babesteko 15/1999 Lege Organikoan xedatutakoa betetzeko, Ogasun eta Herri Administrazio Sailak adierazten dizu eze, agiri/inprimaki/formulario hau beteaz lortutako datu pertsonalak fitxategi automatizatu batera sartu direla.

Grapar a esta hoja la fotocopia del DNI (o del pasaporte para los extranjeros).

Nahi izanez gero, Leegan aurreikusitako sartzeko, zuzentzeko eta oposizioa egiteko eskubideez balia zaitezke, Ogasun eta Herri Administrazioa Sailaren Zerbitzu Zuzendaritzan, Donostia KLAEA, 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

En cumplimiento de lo dispuesto en la Ley Orgánica 15/1999 de Protección de Datos de Carácter Personal, el Departamento de Hacienda y Administración Pública, le informa que sus datos personales obtenidos mediante la cumplimentación de este documento/impreso/formulario, van a ser incorporados para su tratamiento en un fichero automatizado.

Grapar a esta hoja la fotocopia del DNI (o del pasaporte para los extranjeros).

Si lo desea, puede ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, previstos por la Ley, ante la Dirección de Servicios del Departamento de Hacienda y Administración Pública: calle Donostia-San Sebastián, 1-01010 Vitoria-Gasteiz

En cumplimiento de lo dispuesto en la Ley Orgánica 15/1999 de Protección de Datos de Carácter Personal, el Departamento de Hacienda y Administración Pública, le informa que sus datos personales obtenidos mediante la cumplimentación de este documento/impreso/formulario, van a ser incorporados para su tratamiento en un fichero automatizado.

IMPRESO N.º 6	DECLARACIÓN JURADA

Si lo desea, puede ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición, previstos por la Ley, ante la Dirección de Servicios del Departamento de Hacienda y Administración Pública: calle Donostia-San Sebastián, 1-01010 Vitoria-Gasteiz

Ilmo./a. Sr./a.:

6. INPRIMAKIA	ZINPEKO AITORMENA

El/la que suscribe, (dos apellidos y nombre) 	

Jauna / andrea:

nacido/a el ....................... de ....................................... de ................................ en	

Hau izenpetzen duenak (izen-deiturak): 	

con DNI....................................... Domiciliado/a en calle	 CP.............

	Jaioteguna: ..............ko ..................................aren .................an

tfno. 	 (titulación académica) ...........................................................................................

Jaioterria:	 NAN ...................................................

que desempeña su función docente y/o investigadora con la categoría de 	

Helbidea:	 PK ..................................

	 en la (Facultad, Escuela, Centro, Departamento, etc.)

Tel.:	 Titulazio akademikoa: .....................................................................................

	

irakasle eta/edo ikasle gisa 	 kategoriarekin

acogiéndose a la Orden de 	,

	–n (fakultatea, eskola,

Boletín Oficial del País Vasco 	n.º.................

zentroa, departamendua,e.a.) diharduenak,	ko Agindua.

de fecha 	

DECLARA BAJO JURAMENTO:

EHAA,	ko ..................................zk.a oinarri hartuta, honako hau

Que no está incurso/a en alguna de las causas establecidas en el apartado 5 del artículo 50 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, modificado por la Ley 4/2005, de 18 de febrero, de Igualdad de Mujeres y Hombres.

ZIN EGITEN DU:
En ................................. a ............ de ............................. de 200......

Ez dagoela Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateratuaren 50. artikuluko 5. paragrafoak, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legeak aldatuak, ezarritako arrazoiren baten eraginpean.

Lugar y fecha:		V.º B.º:

................................n 200..............ko ..........................................(a)ren ............................an

Lekua eta eguna:		O.E.:

Firma del Investigador o Investigadora:		El/la Representante Legal del Organismo:

Ikertzailearen sinadura:		Erakundearen legezko ordezkaria:


Azterketa dokumentala


Análisis documental