Boletin Oficial del País Vasco

250. zk., 2007ko abenduaren 31, astelehena

N.º 250, lunes 31 de diciembre de 2007


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Xedapen Orokorrak

Disposiciones Generales

Ogasun eta Herri Administrazio Saila
Osasun Saila
Hacienda y Administración Pública
Sanidad
7375
7375

248/2007 DEKRETUA, abenduaren 26koa, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko kategoria ez-sanitarioetan eta goi-mailako eta erdi-mailako lanbide heziketako kategoria sanitarioetan garapen profesionala arautzen duena.

DECRETO 248/2007, de 26 de diciembre, por el que se regula el desarrollo profesional de las categorías no sanitarias y las del área sanitaria de Formación Profesional de Grado Superior y Medio de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

Osasun Sistema Nazionalaren kohesioari eta kalitateari buruzkoa den maiatzaren 28ko 16/2003 Legearen 40. eta 41. artikuluetan, profesionalei ondorengo eskubidea aitortzen zaie: «euren garapen profesionala aitorturik banan-banan aurrera egiteko duten eskubidea, ezagutzari, lan asistentzialetarako esperientziari, ikerketari eta zerbitzuak egiten dituzten erakundearen helburuak betetzeari dagokienez».

La Ley 16/2003, de 28 de mayo, de Cohesión y Calidad del Sistema Nacional de Salud, en sus artículos 40 y 41, reconoce el derecho de los profesionales a «progresar de forma individualizada como reconocimiento a su desarrollo profesional en cuanto a conocimientos, experiencia en las tareas asistenciales, investigación y cumplimiento de los objetivos de la organización en la cual prestan sus servicios».

Osasun-zerbitzuetako Pertsonal Estatutarioaren Estatutu Markoari buruzko abenduaren 16ko 55/2003 Legearen 40. artikuluak aurreikusten du karrera profesionaleko mekanismoak ezartzea osasun-zerbitzuetako langileentzako, profesionalen eskubidea beteko duena euren garapen profesionala aitorturik banan-banan aurrera egiteko, ezagutzari, lan asistentzialetarako esperientziari, ikerketari eta zerbitzuak ematen dituzten erakundearen helburuak betetzeari dagokienez.

El artículo 40 de la Ley 55/2003, de 16 de diciembre, del Estatuto Marco del personal estatutario de los servicios de salud, prevé el establecimiento de mecanismos de carrera profesional para el personal de sus servicios de salud, que supondrá el derecho de los profesionales a progresar de forma individualizada como reconocimiento a su desarrollo profesional en cuanto a conocimientos, experiencia y cumplimiento de los objetivos de la organización a la cual prestan sus servicios.

Langile Publikoaren Oinarrizko Estatutuari buruzkoa den apirilaren 12ko 7/2007 Legearen II. kapituluak arautzen ditu langile publikoen lanaren ebaluazioa, karrera profesionalerako eskubidea eta barne-promozioa.

El Capítulo II de la Ley 7/2007, de 12 de abril, del Estatuto Básico del Empleado Público que regula la evaluación del desempeño, el derecho a la carrera profesional y a la promoción interna de los empleados públicos.

Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren ekainaren 26ko 8/1997 Legearen 25., 26., 27. eta 28. artikuluek eta Euskal Autonomia Erkidegoko Osasun Sailaren politikak berariaz adierazten dute beraien asmoa «banakako lorpenak egiaztatu eta aintzatesten dituzten garapen profesionaleko mekanismoei heltzeko, eta partaidetza, autonomia eta erantzukidetasunaren arteko konbinaziorik onena aurkitzeko».

La Ley 8/1997, de 26 de junio, de Ordenación sanitaria de Euskadi, artículos 25, 26, 27 y 28, que componen el capítulo III de régimen de personal, y la política del Departamento de Sanidad de la Comunidad Autónoma Vasca manifiestan expresamente su propósito de «abordar mecanismos de desarrollo profesional que acrediten y reconozcan los logros individuales y encontrar la mejor combinación entre participación, autonomía y corresponsabilidad».

Giza baliabideen garapenak garrantzi estrategikoa du Osakidetzarako, bere funtsezko printzipioetan eta 2003–2007ko Plan Estrategikoaren oinarrizko ildoetan agertu dena. Horrela, Osakidetzak bere printzipioen artean onartzen du pertsonen konpromisoa eta garapen profesionala -eta bereziki profesional sanitarioenak- oinarrizkoak direla erkidegoko herritarrei kalitatezko zerbitzuak ematera bideratzen den eginkizuna bete ahal izateko. Bere ustez, osasun arloan gertatzen diren aurrerapen teknologiko eta zientifikoetara egokitu eta etengabe eguneratzeak eta jarduera sanitarioaren eremu guztietan kudeaketa eraginkorra egon beharrak eskatzen dituzte profesionalen partaidetza motibatua, erronka teknologiko berrien aurreko etengabeko garapena, eta aldi eta beharrizan berrietara egokitu eta eguneratzeko ahalegina. Profesional sanitarioen ekarpen hori planifikatu, kudeatu eta ebaluatu behar da, profesional bakoitzak Osakidetzaren helburuei egiten dien ekarpen bereizia beren-beregi aintzatetsi ahal izateko.

El desarrollo de los recursos humanos tiene para Osakidetza-Servicio vasco de salud una importancia estratégica que ha quedado patente en sus principios fundamentales y en las líneas básicas de su Plan Estratégico 2003–2007. Osakidetza-Servicio vasco de salud asume así, dentro de sus principios, que la implicación y el desarrollo profesional de las personas que lo integran es fundamental para el cumplimiento de su misión, orientada a proporcionar servicios de calidad a los ciudadanos de la comunidad. Entiende que la adaptación y actualización permanente a los avances tecnológicos y científicos que se producen en el ámbito de la salud y la necesidad de una gestión eficaz en todos los ámbitos de la actividad sanitaria requieren de la participación motivada de los y las profesionales, de su desarrollo constante ante los nuevos retos tecnológicos y de un esfuerzo de adaptación y de actualización a los nuevos tiempos y necesidades. Esta aportación de los y las profesionales demanda ser planificada, gestionada y evaluada con objeto de posibilitar el reconocimiento expreso de la contribución diferencial de cada uno de ellos a los objetivos de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

Azaldutakoaren arabera, karrera profesionalak profesionalen eskubidea beteko du euren garapen profesionala aitorturik banan-banan aurrera egiteko, ezagutzari, lan asistentzialetarako esperientziari, ikerketari eta zerbitzuak ematen dituzten erakundearen helburuak betetzeari dagokienez. Era berean, langileei aukera emango die aitorpen publikoa jasotzeko, norberaren ahalegina eta eguneroko lanaren kalitatea kontuan hartuta, lan-bizitza osoan zehar. Eremu honetan, Legearen asmoa da sustatu, motibatu eta aitortzeko sistema bat ezartzea lortutako bikaintasun profesionalean oinarrituta erakundearen helburuei eta ebaluatutako langilearen gaitasun-profilari dagokienez eta, horrela profesionalen lanaren kalitate-mailak hobetzea, gaitasunak eta ezagutza kudeatzeko sistema moderno batean oinarrituta.

Según lo expuesto, la carrera profesional supone cristalizar el derecho de los y las profesionales a progresar, de forma individualizada, como reconocimiento a su desarrollo profesional en cuanto a conocimientos, experiencia y cumplimiento de los objetivos de la organización a la cual prestan sus servicios, a la vez que permite, a los y las profesionales, disfrutar del derecho al reconocimiento público, teniendo en cuenta el esfuerzo individual y la calidad de la tarea de cada día, a lo largo de toda una vida de trabajo. En este marco, la Ley pretende establecer un sistema de incentivación, motivación y reconocimiento basado en la excelencia profesional alcanzada en relación con los objetivos de la organización y el perfil competencial evaluado, y, de este modo, incrementar los niveles de calidad del trabajo de los profesionales, basado en un sistema moderno de gestión de las competencias y del conocimiento.

Garapen profesionaleko sistemak osasun zerbitzuen kudeaketa hobetzeko eta profesionalak motibatzeko tresna eraginkorra izan nahi du, profesionalek lanbidearen eremu ezberdinetan modu planifikatuan aurrera egitea ahalbidetzen duena. Garapeneko sistema hori profesionalen eskubidetzat jotzen da, eta ondokoak ahalbidetzen dizkie beren lanbide-bizitzaren barnean:

El sistema de desarrollo profesional pretende ser un instrumento eficaz para la mejora de la gestión de los servicios sanitarios y para la motivación de los y las profesionales, de modo que favorezca un progreso planificado de los mismos en los distintos ámbitos de la organización sanitaria. Este sistema de desarrollo se considera como un derecho de los y las profesionales que les posibilita dentro de su vida profesional a:

a) Beren borondatez garapeneko sistema batean sartzeko aukera izatea, sistema horrek profesional bakoitza haren ezagutza, gaitasun eta portaeren arabera dagokion lanbide-mailan kokatuko duela.

a) Poder acceder, de manera voluntaria, a un sistema de desarrollo que les sitúe profesionalmente en el nivel que, por sus conocimientos, habilidades y comportamientos, les corresponde.

b) Profesionala mailaka garatzea, gaitasun pertsonal eta eskakizunen arabera, baita erakundeak eta lanbideak ezartzen dituzten aukeren arabera ere.

b) Posibilitar un desarrollo progresivo del profesional de acuerdo con las capacidades personales y las exigencias y también posibilidades que la organización y la profesión establecen.

c) Ebaluazioa eta aintzatespena bideratzea, profesionalaren ekarpen bereiziaren arabera. Horren bidez, hurrengo ezaugarriak biltzen dituen garapen eredua ezarri nahi da: dinamikotasuna, eraginkortasuna, lanbide saniatarioan sortzen diren aldaketetara egokitzeko gaitasuna, sistemaren beraren etengabeko hobekuntza eta lortutako mailen finkapena.

c) Posibilitar la evaluación y el reconocimiento en función de su aportación diferenciada. Se apuesta con ello por establecer un modelo de desarrollo que tenga como características más significativas la dinamicidad, la transparencia, la eficacia, la capacidad para adaptarse a los cambios que se generen en la profesión sanitaria, la mejora permanente del propio sistema y la consolidación de los niveles alcanzados.

Halaber, uste da aukera bat dela antolamendu sanitariorako, profesionalen kudeaketa-sistema izatea ahalbidetuko duena eta sistema horrek beharrezko gaitasunak eta portaerak emango dizkie profesionalei eta erakundeari, erakundea eraginkorra izateko eta erabiltzaileei ematen zaien atentzioaren kalitatea etengabe hobetzeko.

Se considera, así mismo, una oportunidad para la organización sanitaria que va a permitir disponer de un sistema de gestión de los y las profesionales orientado a dotar a estos y a la organización de las competencias y de los comportamientos que ésta requiere para ser eficaz y eficiente y para mejorar de manera continuada la calidad de atención a sus clientes.

Horri jarraiki, Ogasun eta Herri Administrazio sailburuak eta Osasun sailburuak proposatuta, derrigorrezko txostenak aztertuta, Euskadiko Aholku Batzorde Juridikoa entzunda, eta Gobernu Batzordeak 2007ko abenduaren 26ko bileran eztabaidatu eta onetsi ondoren, honakoa

En su virtud, a propuesta de la Consejera de Hacienda y Administración Pública y del Consejero de Sanidad, vistos los informes preceptivos, oída la Comisión Jurídica Asesora de Euskadi, y previa deliberación y aprobación del Consejo de Gobierno en su reunión celebrada el día 26 de diciembre de 2007,

XEDATU DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.- Helburua.

Artículo 1.- Objeto.

Dekretu honen helburua da bere aplikazio-eremuan dauden langileen garapen profesionala arautzea, Osakidetzako zerbitzu-erakundeetan egiten duten lanean.

El presente Decreto tiene por objeto regular el desarrollo profesional del personal incluido en su ámbito de aplicación durante su ejercicio profesional en las organizaciones de servicios de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

2. artikulua.- Aplikazio-eremua.

Artículo 2.- Ámbito de aplicación.

1.- Arau honek arautzen duen garapen profesionaleko eredua kategoria ez-sanitarioetako eta goi-mailako eta erdi-mailako lanbide heziketako kategoria sanitarioetako pertsonalari aplikatuko zaio. Langile horiek A2, B2, C, D eta E lanbide-taldeei atxikita daude ondorengo hauek ezarritako sailkapenaren arabera: Lanbide Sanitarioak Antolatzeko Legea, Euskadiko Antolamendu Sanitarioari buruzko 8/1997 Legearen laugarren xedapen gehigarria eta Osakidetza Zuzenbide Pribatuko Ente Publikoaren lanpostu funtzionalak arautzen dituen 186/2005 Dekretua.

1.- El modelo de desarrollo profesional, que regula la presente norma, será de aplicación al personal de las categorías no sanitarias y las del área sanitaria de Formación Profesional de Grado Superior y Medio con plaza en Osakidetza-Servicio vasco de salud, adscrito a los grupos profesionales A2, B2, C, D y E, conforme a la clasificación contemplada en la Ley de Ordenación de Profesiones Sanitarias, en la Disposición Adicional cuarta de la Ley 8/1997, de Ordenación sanitaria de Euskadi y de acuerdo con el Decreto 186/2005, por el que se regulan los Puestos Funcionales del Ente Público de Derecho Privado Osakidetza-Servicio vasco de salud.

2.- Garapen profesionaleko sistemak ez dauka zerikusirik kudeaketa-karrerarekin, eskuratutako garapen-maila ebaluatu eta aintzatesteko ondoreetarako biak bateragarriak direlarik, Dekretu honetan ezarritako zehazpenen eta gainerako arau aplikagarrien arabera.

2.- El sistema de desarrollo profesional es independiente de la carrera de gestión, siendo ambas compatibles a efectos de evaluación y reconocimiento de nivel de desarrollo adquirido, conforme a las determinaciones previstas en el presente Decreto y demás normas de aplicación.

3.- Garapen profesionalean lortutako maila meritu gisa baloratu ahal izango da lekualdatzeetan, lehiaketetan eta erantzukizuneko lanpostu, zerbitzuburutza edo atalburutza eta erakundeetako zuzendaritzetara heltzeko. Era berean, meritu gisa baloratu ahal izango da gaurkotze eta lanbide-heziketako programetan irakasle-lanetan aritzeko, bere ezagutza-arloaren eremuan, baita nazio mailako edo nazioarteko lankidetzako programetan edo irakaskuntza edo ikerkuntzako jarduera edo lanetan ere, beti ere bere ezagutza-arloari lotutako gaietan.

3.- El nivel alcanzado en el desarrollo profesional podrá ser un mérito a valorar en los procesos para traslados, concursos, acceso a plazas de responsabilidad, jefaturas de servicio o de sección y direcciones de Organizaciones. También podrá ser mérito a valorar para la participación como docente en programas de actualización y formación profesional en el ámbito de su área de conocimiento, así como en programas de cooperación nacional o internacional o en actividades y tareas docentes o de investigación sobre materias relacionadas con su área de conocimiento.

4.- Lan finkorik ez duten langileak beren garapen profesionalaren ebaluazioan aurkeztu ahal izango dira, beti ere beren lanbide-kategorian emandako zerbitzuen betekizuna betetzen badute. Aitortutako mailak ondorio ekonomikoak ekarriko ditu, profesionalak kategoriaren jabetzako izendapena lortzen duen unetik aurrera.

4.- El personal sin relación de empleo fijo podrá presentarse a la evaluación de su desarrollo profesional, siempre que cumpla el requisito de servicios prestados en su categoría profesional. El nivel reconocido tendrá efectos económicos a partir del momento en que el profesional obtenga nombramiento en propiedad en la categoría.

Maila hori behin betiko izendapena eskuratzeko hautaketa-prozesuetan baloratu ahal izango da, deialdi bakoitzak zehazten duen bezala.

Dicho nivel podrá ser valorado en los procesos selectivos para la obtención de nombramiento fijo, en los términos que cada convocatoria determine.

5.- Aldi baterako barne-sustapenean dagoen langilea garapen profesionalerako eskubidea izango du izendapen finkoa duen kategorian eta kategoria horri dagokion garapen profesionaleko osagarria jasoko du.

5.- El personal que se encuentre en situación de promoción interna temporal únicamente podrá acceder al desarrollo profesional en la categoría en la que tiene el nombramiento fijo y tendrá derecho a percibir el complemento de desarrollo profesional correspondiente a dicha categoría.

3. artikulua.– Helburuak.

Artículo 3.- Objetivos.

Honakoak dira garapen profesionaleko sistemaren helburuak:

Los objetivos que persigue el sistema de desarrollo profesional son:

a) Profesionalak inplikatzea Osakidetzaren helburuen eta pertsonen iguripenen arteko bateratasun-maila handia lortzeko, beren hazkunde profesionalak atentzio sanitarioa hobetzen lagundu ahal izateko.

a) Implicar a los y las profesionales en el logro de un alto grado de convergencia entre los objetivos de Osakidetza- Servicio vasco de salud y las expectativas de las personas, de forma que su crecimiento profesional contribuya a mejorar la atención sanitaria.

b) Hazkunde profesionaleranzko etengabeko eta banakako jarrera sustatzea, profesionalei epe ertain edo luzera begira erantzukizun zailagoak eta zorrotzagoak eskainiz.

b) Promover una actitud individual permanente hacia el crecimiento profesional, ofreciendo a los y las profesionales responsabilidades más complejas y exigentes con una perspectiva a medio-largo plazo.

c) Profesional bakoitzak ondorengoen moduko eremuetan egindako ekarpen bereizia aintzatestea:

c) Reconocer la aportación diferencial de cada profesional en ámbitos como:

1.- Antolakuntza eta gaixoaren atentzioa hobetzea.

1.– La mejora en la organización y atención al paciente.

2.- Norberaren gaitasun eta trebetasun profesionalak hobetzea.

2.– La mejora de sus propias competencias y dominio profesional.

3.- Zerbitzuaren eraginkortasuna, efizientzia eta kalitatea hobetzea.

3.– La mejora en eficacia, eficiencia y calidad de servicio.

4.- Ikerkuntza, irakaskuntza eta ezagutzen hedapenaren arloetan Erakundeari egindako ekarpenak.

4. – Las aportaciones a la Organización en términos de investigación, de docencia y de transmisión del conocimiento.

d) Aipatutako ekarpen bereizia bere garapenaren arabera ordaintzea.

d) Remunerar dicha aportación diferenciada en función de su desarrollo.

e) Pertsonen kudeaketa osoaren barnean tresna garrantzitsua izatea, profesionalak beren garapenean bertan eta Erakundearen etorkizuneko beharrizanen arabera bideratzea ahalbidetzen duena.

e) Disponer de una herramienta importante dentro de la gestión integrada de las personas, que permita orientar y orientarse a los y las profesionales en su propio desarrollo y en función de las necesidades de futuro de la Organización.

4. artikulua.- Egitura.

Artículo 4.- Estructura.

1.- Garapen profesionaleko sistema bost maila hauetan egituratzen da A, B, C, D eta E lanbide-taldeetan. Maila horiek garapenaren profil bereizi eta mailakakoei dagozkie, baita funtzionamenduko eduki eta eskakizun ezberdinei ere:

1.- El sistema de desarrollo profesional regulado en el presente Decreto se estructura en cinco niveles para los grupos profesionales A, B, C, D y E, y que se corresponden a perfiles diferenciados y progresivos de desarrollo así como a contenidos y exigencias de funcionamiento distintos:

(Ikus .PDF)

(Véase el .PDF)

2.- Dekretu honen ondoreetarako, lanean emandako denboratzat joko dira zerbitzu aktiboan edo plaza gordetzeko eskubidea duen lanpostu baliokidean egindako denboraldiak, garapen profesionalaren maila aintzatesteko aukera ematen duen lanbide-kategoriako lanpostu funtzionaletan, goragoko lanbide-taldeetako kategorietan, edo antolamendu eta eginkizunen aldetik Osasun Sistema Nazionalean sartuta dauden erakunde sanitarioetako kategoria edo lanpostu baliokidean lan egindako denboraldiak, baita Ikerketako Zentro Ofizialetan edo Osasun Sistema Nazionalari atxikitako Erakundeetan ikerlari lan egindako denboraldiak ere.

2.- Se consideran servicios prestados, a los efectos de este Decreto, los períodos de tiempo de servicios efectivos en situación de servicio activo o asimilado con reserva de plaza, en el desempeño de puestos funcionales de la categoría profesional desde la que se opta al reconocimiento de nivel de desarrollo profesional, en categorías de grupos profesionales superiores, o en categoría o puesto equivalente en las organizaciones sanitarias integradas organizativamente en el Sistema Nacional de Salud, así como los servicios prestados como personal investigador en Centros Oficiales de Investigación u Organizaciones adscritas al Sistema Nacional de Salud.

3.- Osasun Ministerioaren 1984ko ekainaren 14ko Aginduak ezarritakoaren arabera, «teknikari funtzioetako erizaintzako laguntzaile» gisa egindako zerbitzuen denbora teknikari espezialisten kategorian zenbatuko da garapen profesionalerako, 6. artikuluak jasotzen duen moduan.

3.- El tiempo de servicios prestados como «Auxiliar de enfermería en función de técnico» de conformidad con lo establecido en la Orden del Ministerio de Sanidad de 14 de junio de 1984, será computable, en el sentido que recoge el artículo 6, para el desarrollo profesional en la categoría de técnico especialista.

4.- Goragoko maila batean sartzeko, aurreko mailan emandako denboraren barruan eskuratu diren merituak baino ez dira kontuan hartuko.

4.- Para el acceso a un nivel superior, sólo se considerarán los méritos adquiridos en el periodo de permanencia en el nivel anterior.

5. artikulua.- Garapen profesionalean sartzeko betekizunak

Artículo 5.- Requisitos para el acceso al desarrollo profesional.

1.- Honakoak izango dira garapen profesionaleko sisteman sartu ahal izateko betekizunak:

1.- Serán requisitos para la incorporación al sistema de desarrollo profesional los siguientes:

a) Osakidetzako langile finkoa izatea eta 6. artikuluak ezarritako taldeen edozein kategoriatako lanpostu funtzional batean zerbitzu aktiboan egotea eskabidea aurkezten den unean.

a) Tener la condición de personal fijo de Osakidetza-Servicio vasco de salud y encontrarse en situación de servicio activo en puesto funcional de cualquier categoría de los grupos establecidos en al artículo 6 en el momento de presentar la oportuna solicitud.

b) 4. artikuluak ezartzen duen moduan, maila bakoitzera sartzeko lanean eman beharreko urteak betetzea.

b) Haber completado los años de servicios prestados que para cada uno de los niveles se establece en el artículo 4.

c) Dagokion eskabidea egitea, ezartzen den moduan eta epean.

c) Formular la oportuna solicitud con las formalidades y en el plazo que se establezca.

d) Dagokion ebaluazioa gainditzea.

d) Superar la correspondiente evaluación.

2.- Sisteman sartu ondoren, mailaren sustapena hurbilen dagoen goragoko mailara baino ezin izango da egin, arau honen xedapen iragankorretan ezarritako ezarpen-aldian izan ezik.

2.- Una vez producida la incorporación al sistema, la promoción de nivel sólo podrá llevarse a cabo hacia el inmediatamente superior, excepto durante el período de implantación previsto en las disposiciones transitorias de la presente norma.

3.- Garapen profesionaleko sisteman sartzen direnek beren unitate edo zerbitzuko profesionalen balorazioan lagundu beharko dute, edo hala denean, beste zerbitzu erakunde bateko espezialitate bereko profesionalen balorazioan, hori egiteko eskatzen zaienean.

3.- Quienes accedan al sistema de desarrollo profesional vendrán obligados a colaborar en las evaluaciones del personal profesional de su unidad o servicio o, en su caso, de la misma categoría en otra organización de servicios cuando sean requeridos para ello.

4.- Goragoko lanbide-taldeko kategoria batean lanpostu finkoa lortzen dutenek, aurretik garapen profesionaleko maila bat aitortuta dutelarik ordainsari-osagarri bat izango dute, garapen-maila horri dagokion zenbatekoaren balioa duena, kategoria berrian aurrekoaren zenbatekoa gainditzen duen garapen-maila bat aitortu arte. Inola ere ezin izango da garapen-osagarria jaso kategoria profesional bat baino gehiagorengatik aldi berean.

4.- El personal que acceda a un puesto fijo en una categoría de un grupo de titulación superior, teniendo reconocido previamente un determinado grado de desarrollo profesional, mantendrá un complemento retributivo equivalente a la cuantía correspondiente a dicho grado de desarrollo hasta que se le reconozca un grado de desarrollo en la nueva categoría cuya cuantía supere la de aquél. En ningún caso se podrá percibir de forma simultánea el complemento de desarrollo por más de una categoría profesional.

6. artikulua.– Profesionalen tipologiak, ebaluatzeko ondoreetarako.

Artículo 6.- Tipologías de profesionales a efectos de evaluación.

1.- Faktore bakoitza baloratzeko eta lanbide heziketako eremu sanitarioko profesionalei dagokienez, Lanbide Sanitarioak Antolatzeko den azaroaren 21eko 44/2003 Legearen 3. artikuluko profesionalaren tipologia hartuko da kontuan. Goi-mailako lanbide heziketari dagokionez hauek dira tipologiak:

1.- Para la valoración de cada uno de los factores y respecto de los profesionales del área sanitaria de Formación Profesional, se tendrá en cuenta la tipología del profesional del artículo 3 de la Ley 44/2003 de 21 de noviembre de Ordenación de Profesiones Sanitarias, que son respecto de Formación Profesional de grado superior, las siguientes:

a) Anatomia patologikoa eta zitologia

a) Anatomía Patológica y Citología

b) Dietetika

b) Dietética

c) Dokumentazio sanitarioa

c) Documentación Sanitaria

d) Aho-hortzen higienea

d) Higiene Buco-dental

e) Diagnostikorako irudia

e) Imagen para el diagnóstico

f) Diagnostiko klinikoko laborategia

f) Laboratorio de diagnostico Clínico

g) Ortoprotesikoa

g) Ortoprotésica

h) Aho-protesiak

h) Prótesis dentales

i) Erradioterapia

i) Radioterapia

j) Ingurumen-osasuna

j) Salud ambiental

k) Audioprotesia

k) Audioprótesis

2.- Erdi-mailako lanbide heziketako taldeari dagokionez, hauek dira tipologiak:

2.- Respecto del grupo de Formación Profesional de grado medio, las siguientes:

a) Zainketak - erizaintzako laguntzaileak.

a) Cuidados Auxiliares de Enfermería.

b) Farmazia.

b) Farmacia.

Kategoria ez-sanitarioei dagokienez, tipologiak egokituko dira Zerbitzu Sanitarioetako Pertsonal Estatutarioaren Estatutu Markoari buruzko abenduaren 16ko 55/2003 Legearen 7. artikuluan ezartzen den kudeaketako eta zerbitzuetako pertsonalaren sailkapenera.

En relación a las categorías no sanitarias, las tipologías se adecuarán a la clasificación del personal de gestión y servicios del artículo 7 de la Ley 55/2003, de 16 de diciembre, del estatuto Marco del personal estatutario de los servicios de salud:

a) Unibertsitateko lizentziatuak

a) Licenciados universitarios

b) Unibertsitateko diplomatuak

b) Diplomados universitarios

c) Lanbide heziketa

c) Formación profesional

1.- Goi-mailako teknikariak

1.- Técnicos Superiores

2.- Teknikariak

2.- Técnicos

d) Bestelako langileak

d) Otro personal

7. artikulua.- Ebaluazioa.

Artículo 7.- Evaluación.

Garapen profesionalaren ondoreetarako, hurrengo faktoreen balorazioak profil profesionala zehaztuko du:

El perfil profesional a los efectos del desarrollo profesional quedará determinado por la valoración de los siguientes aspectos:

a) Jarduera, gaitasun eta betetze profesionala: faktoren honetan baloratuko dira profesionalak lortutako betetze profesionala, Erakundearen helburuak lortzeko egindakoa eta garatutako lanaren kalitatea, baita eskarmentua, ezaguerak, trebetasunak, jarrerak eta ahalegin pertsonala ere, bere baliabide profesionala osatu eta lanbidea burutzeko modua zehazten dutenak.

a) Actividad, competencia y desempeño profesional: Valorará el desempeño alcanzado por el profesional, su contribución a los objetivos de la Organización y la calidad del trabajo desarrollado así como la experiencia, conocimientos, habilidades, actitudes y esfuerzo personal que constituye el bagaje profesional y determina el modo de realizar el trabajo profesional.

b) Prestakuntza, irakaskuntza eta ezagutzaren hedapena: profesionalaren jarrera islatzen du ezagutza etengabe eguneratzeko eta, erakundearentzat lehentasunezkoak edo interesgarriak diren ildoen barnean, ezagutza hori modu antolatuan hedatzeko bide hauek erabiliz: irakaskuntza, argitalpenak, komunikazioak, biltzarretan egindako txostenak, jardunaldiak antolatzea eta abar.

b) Formación, Docencia y Difusión del conocimiento: Representa la actitud del profesional hacia la actualización permanente de conocimientos, la transmisión formalizada de los mismos a través de docencia, publicaciones, comunicaciones, ponencias en congresos, organización de jornadas, etc. en las líneas prioritarias o de interés para la organización. Considera igualmente la participación en las actividades de gestión y organización relacionadas con estos ámbitos.

c) Erakundearekiko inplikazioa eta konpromisoa: profesionalaren parte hartzea baloratuko du Erakundearen proiektuetan, baita Erakundearen helburuekiko inplikazioa ere, ondorengoak kontuan hartuta: kalitatea hobetzeko programa, lan-talde, ikerketa-talde, kalitate-talde eta egiaztatze-taldeetan parte hartzea; zuzendaritzako lanpostuetan edo koordinatu eta gainbegiratzeko lanpostuetan aritzea, eta orokorrean, asistentzia sanitarioa hobetu eta Erakundearen helburuak betetzen laguntzen duten jarduerak garatzea.

c) Implicación y compromiso con la organización: valorará la participación del profesional en los proyectos de la Organización así como su implicación en los objetivos de la misma mediante su participación en programas de mejora de la calidad, grupos de trabajo, equipos de investigación, grupos de calidad y acreditación, ejercicio de puestos directivos o de coordinación y supervisión y, en general, el desarrollo de actividades que contribuyan de forma efectiva a la mejora de la asistencia sanitaria y al cumplimiento de los objetivos de la organización.

8. artikulua.- Ebaluatzeko irizpideak.

Artículo 8.- Criterios de evaluación.

1.- Baloratzeko ondoreetarako, faktoreak hurrengo hiru blokeak osatuta taldekatuko dira:

1.- A efectos de valoración, los factores quedarán agrupados formando los tres siguientes bloques:

A blokea: Jarduera, gaitasun eta betetze profesionala.

Bloque A: Actividad, competencia y desempeño profesional.

B blokea: Prestakuntza, irakaskuntza eta ezagutzaren hedapena.

Bloque B: Formación, Docencia y Difusión del conocimiento.

C blokea: Erakundearekiko inplikazioa eta konpromisoa.

Bloque C: Implicación y compromiso con la organización.

2.- Ebaluazioa gainditu eta maila zehatz batera igotzeko, profesionalak gutxieneko puntuazioa lortu beharko du bloke bakoitzean, hurrengo taulan adierazten den bezala:

2.- Para superar la evaluación y ascender a un determinado nivel el o la profesional deberá superar una puntuación mínima en cada uno de los bloques conforme se representa en la siguiente tabla:

A eta B TALDEAK:

GRUPOS A Y B:

(Ikus .PDF)

(Véase el .PDF)

C-D-E TALDEAK:

GRUPOS C-D-E:

(Ikus .PDF)

(Véase el .PDF)

9. artikulua.- Zerbitzu-erakundeko Ebaluazio Batzordea.

Artículo 9.- Comité de evaluación de organización de servicios.

1.- Zerbitzu erakunde bakoitzean sortutako ebaluazio batzorde espezifiko batek burutuko du ebaluazioa. Batzorde horretako kideek izan beharko dute ebaluatu beharreko profesionalaren maila akademiko bereko edo altuagoko titulazioa, eta nolanahi ere, batzordeko kide profesionalek izan beharko dute ebaluazioa jasoko duen pertsonaren titulazioaren maila bereko titulazio sanitarioa.

1.- La evaluación se llevará a cabo por un Comité de evaluación específico, creado en cada organización de servicios, cuyos miembros deberán estar en posesión de titulación de igual o de superior nivel académico que el profesional a evaluar y, en todo caso, el personal profesional integrante del Comité deberá estar en posesión de titulación de profesión sanitaria del mismo nivel que la del evaluado.

2.- Zerbitzu erakundeko Zuzendaritza-gerentziako titularrak Ebaluazio batzordea hautatuko du, eta horretako burua izango da. Ondoko kideek osatuko dute batzorde hori:

2.- El Comité de evaluación será designado por el/la titular de la Dirección-Gerencia de la Organización de servicios, quien asumirá la presidencia del mismo, y estará constituido además por los siguientes miembros:

a) Erizaintzako zuzendaria.

a) Director/a de Enfermería.

b) Pertsonaleko zuzendaria.

b) Director/a de Personal.

c) Kudekaketa ekonomikoko zuzendaria

c) Director/a de Gestión Económica.

d) Pertsonalaren ordezkariek proposatuta izendatzen den profesional bat, ez bada proposamenik egiten, zuzendari gerenteak izendatuko du.

d) Un profesional designado a propuesta de la representación del Personal, en el caso de que no se realice propuesta éste será designado por el Director Gerente.

e) Lanbide-taldeko/tipologiako profesional bi, zerbitzu-erakundeko profesionalen artetik zuzendari gerenteak izendatuak.

e) Dos profesionales del grupo profesional/tipología, designados por el Director Gerente de entre los profesionales de la organización de servicios.

f) Ebaluazioa jasoko duen pertsonaren tipologia eta/edo espezialitateko kanpoko profesional bat, Osakidetzako Giza Baliabideetako Zuzendaritzak proposatutako hirukotetik zerbitzu-erakundeko zuzendaritzak izendatua, III. eta IV. mailak ebaluatzeko.

f) Un profesional externo de la tipología y/o especialidad del evaluado, designado por la Dirección de la Organización de Servicios de la terna propuesta por la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza, para la evaluación de los niveles III y IV.

g) Giza baliabideetako teknikaria, Batzordeko idazkaria izango dena eta bileretan hitza eta botoa izango dituena.

g) Un técnico de recursos humanos, quien asumirá la función de Secretario, con voz y voto.

3.- Batzordearen osaera zerbitzu erakunde bakoitzean dauden egitura eta baliabideetara egokitu ahal izango da, nolanahi ere batzordeko profesionalen ordezkaritza bermatuko delarik artikulu honetan ezarritako proportzioan.

3.- La composición del Comité podrá ser adecuada a la estructura y recursos existentes en cada organización de servicios, garantizando en todo caso la representación de los profesionales de la misma, en la proporción prevista en este artículo.

4.- Zerbitzu erakundeko Zuzendaritza-gerentziak batzorde hori hautatuko du ebaluazioak hasi aurretik eta haren osaera iragarki-oholetan eta Osakidetzaren Intraneten argitaratuko da.

4.- Este Comité será designado por la Dirección Gerencia de la Organización de servicios con anterioridad al inicio de las evaluaciones, publicándose su composición en los tablones de anuncios y en la Intranet corporativa de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

5.- Batzordeak xedatu ahal izango du bere kideei laguntzen dieten aholkulari bereziak egotea. Aholkulari horiek batzordeko kideei eskatutako titulazio-baldintza berberak bete beharko dituzte eta beren espezialitate teknikoei lotutako aldeak ebaluatzen lagundu baino ez dute egingo. Era berean, beren jarduera urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak aldatutako azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 22. artikulutik 27. artikulura zehaztutako arauei lotu beharko zaie.

5.- El Comité podrá disponer la incorporación de asesores especiales que colaboren con sus miembros. Dichos asesores deberán reunir el mismo requisito de titulación exigido a los miembros del Comité y se limitarán a la colaboración en la validación de la evaluación de los aspectos vinculados a sus especialidades técnicas. Igualmente, deberán ajustar su actuación a las reglas determinadas en los artículos 22 a 27 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, modificada por Ley 4/1999, de 13 de enero.

10. artikulua.- Garapen profesionaleko sistemaren Jarraipen batzordea.

Artículo 10.- Comité corporativo de seguimiento del sistema de desarrollo profesional.

1.- Aholku batzorde bat eratuko da, garapen profesionaleko sistemaren ezarpena sustatu eta laguntzeko helburua izango duena eta ondoko eginkizunak burutuko dituena:

1.- Se constituirá un Comité corporativo de carácter consultivo que tendrá como finalidad impulsar y favorecer la implantación del sistema de desarrollo profesional y que ejercerá las siguientes funciones:

a) Prozesuaren ildo nagusiak zehaztu eta bere homogeneotasuna zaindu.

a) Marcar las líneas generales del proceso y velar por su homogeneidad.

b) Ereduaren diseinua zehaztu eta baremoak eguneratu.

b) Definir el diseño del modelo y actualizar los baremos.

c) Deialdi bakoitzaren prozesua, abiaraztea eta planifikazioa zehaztea.

c) Definir el proceso, lanzamiento y planificación de cada convocatoria.

2.- Osakidetzako Zuzendaritza Nagusiko titularra batzordeburua izango da eta beste zazpi batzordekide gehiago izango dira, kide horietako bat Batzordeko idazkaria izanik. Era berean, ordezko kopuru bera ere izendatuko da. Kideak Osakidetzako Zuzendaritza Nagusiaren ebazpenaren bidez hautatu eta kargutik kenduko dira, ebazpen horiek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argiratuko direlarik. Batzordeak xedatu ahal izango du bere kideei laguntzen dieten aholkulari bereziak egotea. Halaber, beren jarduera urtarrilaren 13ko 4/1999 Legeak aldatutako azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 22. artikulutik 27. artikulura zehaztutako arauei lotu beharko zaie.

2.- El Comité corporativo estará integrado por el titular de la Dirección General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, quien asumirá la presidencia del mismo, y estará constituido por siete vocales, uno de los cuales actuará de Secretario, designándose idéntico número de suplentes. Los vocales serán designados y cesados por resolución de la Dirección General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, publicándose éstas en el Boletín Oficial del País Vasco. El Comité podrá disponer la incorporación de asesores especiales que colaboren con sus miembros. Igualmente, deberán ajustar su actuación a las reglas determinadas en los artículos 22 a 27 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, modificada por Ley 4/1999, de 13 de enero.

11. artikulua.- Maila bakoitzean kokatzeko prozedura.

Artículo 11.- Procedimiento de encuadramiento en cada nivel.

Karreran sartu eta maila bakoitzean kokatzeko, hurrengo prozedurari jarraituko zaio:

La incorporación a la carrera y el encuadramiento en cada nivel se efectuará de acuerdo con el siguiente procedimiento:

1.- Ebaluatzeko prozesuaren deialdia.

1.- Convocatoria del proceso de evaluación.

Osakidetzako Zuzendaritza Nagusiaren ebazpenaren bidez ebaluatzeko prozesua deituko da urtero, eta jendaurrean jarriko da Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuz.

Con carácter anual, mediante resolución de la Dirección General de Osakidetza-Servicio vasco de salud se efectuará la convocatoria del proceso de evaluación, la cual se hará pública a través del Boletín Oficial del País Vasco.

Deialdi bakoitzak gutxienez zehaztu beharko ditu, ebaluatzeko prozesuari lotutako beste alde batzuen artean, bai merituak eskatu eta egiaztatzeko epeak eta sistema, bai puntuazio irizpideak.

Cada convocatoria deberá determinar, como mínimo, entre otros aspectos relacionados con el proceso de evaluación, los plazos y sistema para solicitar y acreditar los méritos y los criterios de puntuación.

2.- Ebaluazioa.

2.- Evaluación.

Ebaluatzeko prozesuan hauek hartuko dute parte: ebaluatu beharreko profesionalak, profesional horiek zerbitzuak egiten dituzten zerbitzu edo unitateko arduraduna eta zerbitzu-erakundeak ondore horretarako eratutako Ebaluazio Batzordea.

En el proceso de evaluación participarán los profesionales a evaluar, el responsable del servicio o unidad donde estos presten servicios, y el Comité de evaluación de la organización de servicios constituido al efecto.

a) Ebaluatu beharreko profesionalak bere eskabidea aurkeztu beharko du Osakidetzak horretarako antolatu duen programa informatikoan eta bertan sartu beharko ditu faktore hauei buruzko datuak: etengabeko prestakuntza, irakaskuntza eta ezagutzaren hedapena eta ikerkuntza.

a) El/la profesional a evaluar presentará su solicitud en el programa informático habilitado al efecto por Osakidetza-Servicio vasco de salud, incluyendo en el mismo los datos relativos a los factores de formación continuada, docencia y difusión del conocimiento e investigación así como aquella otra información que considere pertinente para la correcta evaluación.

b) Eremu, zerbitzu edo unitateko arduradunak ebaluazioa jasotzen duten pertsonen jarduera, gaitasun eta betetze profesionalari berariaz lotutako gaitasunak ebaluatu beharko ditu, baita erakundearekiko inplikazio eta konpromisoari buruzkoak ere, eta horren emaitzak azken ebaluazioari gehituko dizkio. Bere unitate edo zerbitzuko profesional guztien ebaluazioa amaitu ondoren, bere emaitzak aurkeztuko ditu zerbitzu erakundeko ebaluazio batzordearen aurrean.

b) El responsable del área, servicio o unidad tiene la función de evaluar las competencias relacionadas específicamente con los ámbitos de actividad, competencia y desempeño profesional de los evaluados, así como las relativas a implicación y compromiso con la organización, incorporando los resultados a la evaluación final. Una vez finalizada la evaluación del conjunto del personal de su unidad o servicio, presentará sus resultados ante el Comité de evaluación de la organización de servicios.

c) Zerbitzu erakundeko ebaluazio batzordeak prozesuan zehar sortu diren agiri guztiak jaso eta aztertuko ditu, hau da, zerbitzu edo unitateko arduradunek egindako ebaluazioak zein ebaluazioa jasotzen duten profesionalen autoebaluazioa. Emaitzak aztertu ondoren ebaluazio zabalagoa egitea komenigarritzat jotzen badu, ebaluazioa jasotzen duen pertsonaren ebaluazio osagarria eskatu ahal izango die haren zerbitzu edo unitateko profesionalei, edo hala denean, garapen profesionaleko sisteman sartuta dagoen beste zerbitzu erakunde bateko espezialitate bereko profesionalei. Bere egitekoa amaitu ondoren, egiaztatutako mailen behin-behineko zerrenda egin eta onetsiko du, eta zerrenda hori bidaliko dio Osakidetzari.

c) El Comité de evaluación de la organización de servicios recibirá y analizará toda la documentación generada a lo largo del proceso, proveniente de las evaluaciones realizadas por los responsables de servicio o unidad, más la información facilitada por los profesionales evaluados. Si, a la vista de los resultados, considerara conveniente ampliar la evaluación, podrá recabar una evaluación complementaria del evaluado a profesionales de su servicio o unidad, o, en su caso, de otra organización de servicios integrados en el sistema de desarrollo profesional. Finalizada su actuación, elaborará y aprobará la relación provisional de los niveles acreditados, remitiendo la misma a la Dirección General de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

3.- Ebazpena eta ebaluazioaren ondorioak.

3.- Resolución de la evaluación.

Ebaluazio ezberdinak jaso ondoren, Osakidetzako Zuzendaritza Nagusiak ebaluaziook aurkeztuko ditu batzordearen aurrean, deialdian ezarritako ebaluatzeko irizpideekin bat datozen aztertzeko. Batzorde horrek txostena egin ondoren, Osakidetzako Giza Baliabideetako Zuzendaritzak hori Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko aginduko du ebazpenaren bidez. Horren aurka, gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango da Osakidetzako Zuzendaritza Nagusiaren aurrean hilabeteko epean, txostena argitaratu eta biharamunetik aurrera, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 114. artikuluaren eta hurrengoen arabera.

Una vez recibidas las diferentes evaluaciones, la Dirección General de Osakidetza-Servicio vasco de salud presentará las mismas ante el Comité corporativo para el análisis de su coherencia respecto a los criterios de evaluación previstos en la convocatoria. Una vez emitido informe por dicho Comité, la Dirección de Recursos Humanos de Osakidetza-Servicio vasco de salud ordenará su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco mediante resolución, contra la que podrá interponerse recurso de alzada ante la Dirección General de Osakidetza-Servicio vasco de salud en el plazo de un mes a partir del día siguiente a la publicación, de conformidad con el artículo 114 y siguientes de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

Osakidetzako Zuzendaritza Nagusiak aurkeztutako errekurtsoak ebatzi, eta eskuratutako mailak behin betiko esleituko ditu, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko den ebazpenaren bidez. Aipatutako ebazpenak administrazio-bidea amaituko du.

La Dirección General de Osakidetza-Servicio vasco de salud procederá a resolver los recursos interpuestos y a la asignación definitiva de los niveles alcanzados, mediante resolución que será publicada en el Boletín Oficial del País Vasco. Dicha resolución pondrá fin a la vía administrativa.

4.- Ebaluazioaren ondorioak.

4.- Efectos de la Evaluación.

Dagokion mailan kokatzetik ondorioztatutako ondorio ekonomikoak eskabidea ebatzi eta hurrengo urteko urtarrilaren 1etik aurrera sortuko dira, Dekretu honek beren-beregi bestelakoa ezartzen duen kasuetan izan ezik. Ebaluazio negatiboa jasotzekotan, profesionalak beste ebaluazio bat eskatu ahal izango du azken ebaluazioa egin denetik bi urte igaro ondoren, mailen behin betiko esleipenari buruzko ebazpena ematen denetik zenbatuta.

Los efectos económicos del encuadramiento en el nivel correspondiente se producirán a partir del 1 de enero del año siguiente al de la resolución de la solicitud, salvo en aquellos casos en los que expresamente se establezca lo contrario en el presente Decreto. En caso de evaluación negativa, el profesional podrá solicitar una nueva evaluación transcurridos dos años desde ésta, contados a partir de la resolución de asignación definitiva de niveles.

12. artikulua.- Garapen profesionaleko sistemaren ordainsari-ondorioak.

Artículo 12.- Efectos retributivos del sistema de desarrollo profesional.

1.- Garapen profesionalaren maila aintzatesteak lanpostuaren osagarria jasotzea ekarriko du. Osagarri horren bidez, norberari dagokion garapen-mailan helburu asistentzialak etengabe betetzea sustatu nahi da, urteko hurrengo zenbatekoen arabera:

1.- El reconocimiento del nivel de desarrollo profesional conllevará la percepción del complemento de carrera, destinado a incentivar el grado de cumplimiento de los objetivos asistenciales continuado en el tiempo en el marco del respectivo nivel de desarrollo, de acuerdo con los siguientes importes anuales:

A taldea:

Grupo A:

I. maila 2.210 €

Nivel I 2.210 €

II. maila 4.427 €

Nivel II 4.427 €

III. maila 5.903 €

Nivel III 5.903 €

IV. maila 8.113 €

Nivel IV 8.113 €

B taldea:

Grupo B:

I. maila 1.775 €

Nivel I 1.775 €

II. maila 3.555 €

Nivel II 3.555 €

III. maila 4.740 €

Nivel III 4.740 €

IV. maila 6.515 €

Nivel IV 6.515 €

C taldea:

Grupo C:

I. maila 1.300 €

Nivel I 1.300 €

II. maila 1.800 €

Nivel II 1.800 €

III. maila 2.500 €

Nivel III 2.500 €

IV. maila 3.500 €

Nivel IV 3.500 €

D taldea:

Grupo D:

I. maila 1.100 €

Nivel I 1.100 €

II. maila 1.500 €

Nivel II 1.500 €

III. maila 2.200 €

Nivel III 2.200 €

IV. maila 3.200 €

Nivel IV 3.200 €

E taldea:

Grupo E:

I. maila 900 €

Nivel I 900 €

II. maila 1.200 €

Nivel II 1.200 €

III. maila 1.750 €

Nivel III 1.750 €

IV. maila 2.200 €

Nivel IV 2.200 €

2.- Garapen profesionala aplikatzetik eratortzen diren ordainsariak karrera-osagarriaren barruan kokatuko dira, Osasun-zerbituetako Pertsonal Estatutarioaren Estatutu Markoari buruzko abenduaren 16ko 55/2003 Legearen 43.2.e) artikuluak horrela arautzen duelako. Ordainsari horiek aldizka egokitu eta gaurkotuko dira, aurrekontuetako urteko legeek eta ondore horietarako diren beste legezko xedapen batzuek ezartzen dutenarekin bat etorriz.

2.- Las retribuciones derivadas de la aplicación del desarrollo profesional quedan encuadradas en el complemento de carrera regulado en el artículo 43.2.e) de la Ley 55/2003, de 16 de diciembre, del Estatuto Marco del personal estatutario de los servicios de salud. Estas retribuciones se adecuarán y actualizarán periódicamente de acuerdo con lo que dispongan las Leyes anuales de Presupuestos u otras disposiciones legales al efecto.

Aitortutako azken mailari dagokion zenbatekoa baino ezin izango da jaso.

Sólo podrá percibirse el importe correspondiente al último nivel reconocido.

XEDAPEN GEHIGARRIAK

DISPOSICIONES ADICIONALES

Lehenengoa.- Kudeaketa lanpostuak burutzearen eta garapen profesionaleko ereduaren arteko bateragarritasuna.

Primera.- Compatibilidad del desempeño de cargos de gestión y el modelo de desarrollo profesional.

Pertsona taldeen edo arlo espezifikoen gaineko erantzukizuna dakarten kudeaketa lanpostuak betetzen dituzten profesionalek, ebaluazioa eskatu ahal izango dute, aipatutako lanpostuak betetzen dituzten bitartean, eskura dezaketen maila egiaztatzeko asmoz. Ondoko zehazpenak egongo dira:

Los y las profesionales que ocupen cargos de gestión, que supongan responsabilidad sobre equipos de personas o sobre áreas específicas, durante el tiempo que desempeñen dichos puestos, podrán solicitar la evaluación al objeto de acreditar el nivel que puedan obtener, con las siguientes especificidades:

a) Beren zerbitzu edo unitateko gainerako profesionalentzat ere ebaluagarriak diren faktore berberak ebaluatuko dira, jarduera, gaitasun eta betetze profesionalari buruzko aldeak izan ezik. Era berean, beren ebaluazioak zerbitzu edo unitaterako ezarritako helburuak betetzea ere barne hartuko du.

a) Serán evaluables los mismos factores que para el resto de profesionales de su servicio o unidad, salvo en los aspectos relativos a la actividad, competencia y desempeño profesional, cuya evaluación incluirá igualmente el cumplimiento de los objetivos fijados para el servicio o unidad.

b) Kudeaketa lanpostuak betetzen dituzten bitartean, horiei esleitutako ordainsariak jasoko dituzte, helburuak betetzeagatik zehazten diren zenbatekoak barne, produktibitate aldakorreko kontzeptu gisa.

b) Durante el tiempo que permanezcan en el desempeño del cargo de gestión percibirán las retribuciones asignadas al mismo, incluido en concepto de productividad variable los importes que se determinen por cumplimiento de objetivos.

c) Lanpostu horietan emandako denbora lanean emandako urteen barnean zenbatuko da maila ezberdinetan sartzeko.

c) El tiempo durante el cual se hayan ocupado los mencionados cargos se contabilizará en el cómputo de años de permanencia para acceder a los diferentes niveles.

Bigarrena.- Egoera bereziak.

Segunda.- Situaciones especiales.

Egoerak sei hilabete baino gehiago irauten badu, senideak zaintzeko eszedentzian dauden, erakundeak eskatuta emandako prestakuntzarako baimena duten edo euskaraz ikasteko liberatu diren edo antzeko egoeretan dauden profesionalei beren unitate edo zerbitzuko antzinatasun talde beraren barneko profesionalek eskuratu duten batez besteko puntuazioa esleituko zaie jarduera, gaitasun eta betetze profesionalari eta erakundearekiko konpromisoari buruzko faktoreen puntuazio gisa, egoera horretan dauden bitartean.

A los profesionales en excedencia para el cuidado de familiares, permiso para la formación concedido a instancia de la organización o liberados para el estudio de euskera, u otras situaciones asimilables, siempre que la duración de la situación sea superior a seis meses, se les asignará como puntuación de los factores actividad, competencia y desempeño profesional e implicación y compromiso con la organización durante el período en que permanezca en dicha situación, la puntuación media obtenida por los profesionales de su unidad o servicio dentro de su grupo de antigüedad.

XEDAPEN IRAGANKORRAK

DISPOSICIONES TRANSITORIAS

Lehenengoa.- Garapen profesionaleko sistemaren mailakako aplikazioa.

Primera.- Aplicación paulatina del sistema de desarrollo profesional.

Arau honetan ezarritako garapen profesionaleko sistema mailaka ezarriko da, hiru deialdiren bidez:

El sistema de desarrollo profesional previsto en la presente norma se implantará de forma paulatina mediante tres convocatorias:

a) Lehenengo deialdian, I. eta II. mailak deituko dira deialdia egiten den egunean lanean 16 urte, gutxienez, eman duten profesionalentzat, eta ondorio ekonomikoak 2007ko urtarrilaren 1etik hasiko dira.

a) En la primera convocatoria, se convocarán los niveles I y II para profesionales con al menos 16 años de servicios prestados a la fecha de la convocatoria, con efectos económicos desde el 1 de enero de 2007.

b) Bigarren deialdian, I. eta II. mailak deituko dira gainerako profesionalentzat, eta ondorio ekonomikoak 2008ko urtarrilaren 1etik hasiko dira.

b) En la segunda convocatoria, se convocarán los niveles I y II para el resto de profesionales, con efectos económicos de 1 de enero de 2008.

c) Hirugarren deialdian, maila guztiak deituko dira 4. artikuluko baldintza guztiak betetzen dituzten profesional guztientzat, baita aurretik ebaluatutakoak ere, eta ondorio ekonomikoak 2008ko urtarrilaren 1etik hasiko dira.

c) En la tercera convocatoria, se convocarán todos los niveles para la totalidad de los profesionales que reúnan los requisitos del artículo 4, incluyendo los previamente evaluados, con efectos económicos desde el 1 de enero de 2008.

Ezarpen-aldian, aurkeztutako espedientea baliozkoa izango da ondoko ebaluazioetarako, nahiz eta deialdien artean igaro den denboran eskuratu diren merituak aurkeztu ahal izango diren.

Durante la fase de implantación, el expediente presentado será valido para las sucesivas evaluaciones, si bien podrán aportarse méritos del tiempo transcurrido entre convocatorias.

Bigarrena.- Ebaluatzeko irizpideak ezarpen-aldian.

Segunda.- Criterios de evaluación en la fase de implantación.

Kasu guztietan, dagokion ebaluazioa gainditu beharko da, eskatzailearen ibilbide profesional osoa maila bakoitzean aplika daitezkeen aldeetan ebaluatuko dela, hurrengo ataletan biltzen diren zehazpenei jarraiki:

En todos los casos, deberá superarse la correspondiente evaluación, evaluándose toda la historia profesional del solicitante en aquellos aspectos aplicables en cada nivel, con las especificidades que se recogen en los siguientes apartados:

a) Fase honetan eta bakar-bakarrik I. eta II. mailetarako, ez da beharrezkoa izango faktoreen bloke bakoitzean 8. artikuluan jasotako gutxieneko puntuazioa lortzea eta nahikoa izango da eskuratutako puntuazioen batura eska daitekeen gutxieneko puntuazio orokorra baino handiagoa izatea.

a) En esta fase y exclusivamente para los niveles I y II, no será necesario alcanzar, en cada uno de los bloques de los factores, la puntuación mínima recogida en el artículo 8, bastando con que la suma de las puntuaciones obtenida supere la puntuación mínima global exigible.

b) I. eta II. mailetarako ezarpen-aldian eta etengabeko prestakuntza, irakaskuntza eta ezagutzaren hedapen eta ikerkuntzaren faktoreak baloratzeko, profesionalak hautatu ahal izango du 8. artikuluan ezarritako ebaluazio arrunta edo bere antzinatasunaren arabera puntuazio osagarria aplikatzea.

b) En la fase de implantación, para los niveles I y II, el profesional podrá optar por la evaluación ordinaria prevista en el artículo 8 o por la aplicación de una puntuación adicional en función de su antigüedad para la valoración de los factores de formación continuada, docencia y difusión del conocimiento e investigación.

c) I. eta II. mailetarako antzinatasunaren faktore zuzentzailea hautatzekotan, etengabeko prestakuntza, irakaskuntza eta ezagutzaren hedapen, eta ikerkuntzaren faktoreen ebaluazioarengatik eskuratutako puntuazioaren eta antzinatasunarengatiko puntuazio osagarriaren batura ezin izango da 35 puntutik gorakoa izan.

c) En el supuesto de que se opte por el factor corrector de la antigüedad para los niveles I y II, la suma conjunta de la puntuación obtenida por la evaluación de los factores de formación continuada, docencia y difusión del conocimiento e investigación más la puntuación adicional por antigüedad no podrá superar los 35 puntos.

d) 4. artikuluan ezarritako irizpideen arabera baloratzen diren antzinatasun-urteengatiko puntuazio osagarria ondokoa izango da:

d) La puntuación adicional conforme a los años de antigüedad valorados según los criterios fijados en el artículo 4 será la siguiente:

5 urte = 7 puntu 6 urte = 8 puntu

5 años = 7 puntos 6 años = 8 puntos

7 urte = 9 puntu 8 urte = 10 puntu

7 años = 9 puntos 8 años = 10 puntos

9 urte = 11 puntu 10 urte = 12 puntu

9 años = 11 puntos 10 años = 12 puntos

11 urte = 13 puntu 12 urte = 14 puntu

11 años = 13 puntos 12 años = 14 puntos

13 urte = 15 puntu 14 urte = 16 puntu

13 años = 15 puntos 14 años = 16 puntos

15 urte = 17 puntu 16 urte = 18 puntu

15 años = 17 puntos 16 años = 18 puntos

17 urte = 19 puntu 18 urte = 20 puntu

17 años = 19 puntos 18 años = 20 puntos

19 urte = 21 puntu 20 urte = 22 puntu

19 años = 21 puntos 20 años = 22 puntos

21 urte = 23 puntu 22 urte = 24 puntu

21 años = 23 puntos 22 años = 24 puntos

23 urte = 25 puntu 24 urte = 26 puntu

23 años = 25 puntos 24 años = 26 puntos

25 urte = 27 puntu 26 urte = 28 puntu

25 años = 27 puntos 26 años = 28 puntos

27 urte = 29 puntu 28 urte = 30 puntu

27 años = 29 puntos 28 años = 30 puntos

29 urte = 31 puntu 30 urte = 32 puntu

29 años = 31 puntos 30 años = 32 puntos

31 urte = 33 puntu 32 urte = 34 puntu

31 años = 33 puntos 32 años = 34 puntos

33 urte = 35 puntu 33 urtetik gora = 35 puntu

33 años = 35 puntos Más de 33 años = 35 puntos

e) Nolanahi ere, ebaluazioa jasotzen duen pertsonak eskabidea bete beharko du, ebaluazioaren fase arruntean eska daitezkeen curriculumaren aldeak adierazita.

e) En todo caso, el evaluado deberá cumplimentar la solicitud incluyendo los aspectos curriculares exigibles en la fase ordinaria de evaluación.

Hirugarrena.- Kudeaketako lanpostuen ebaluazioa ezarpen-aldian.

Tercera.- Evaluación de cargos de gestión durante la fase de implantación.

Ezarpen-aldian pertsona taldeen edo arlo espezifikoen gaineko erantzukizuna dakarten kudeaketa lanpostuak betetzen dituzten profesionalek hautatu ahal izango dute aintzatesten zaien mailaren arabera garapen profesionalaren osagarria jasotzea ala helburuak betetzeagatik zehazten diren zenbatekoak kobratzea. Aukera hori baliozkoa izango da kudeaketako lanpostua gauzatzen den bitartean, eta ez da inola ere jasoko bi kontzeptuengatik.

Durante la fase de implantación, los y las profesionales que ocupen cargos de gestión que supongan responsabilidad sobre equipos de personas o sobre áreas específicas, podrán optar entre el percibo del complemento de desarrollo profesional en función del nivel que les sea reconocido o por el abono de los importes que se determinen por el cumplimiento de objetivos. Esta opción será válida durante todo el período en que desempeñe el cargo de gestión y en ningún caso podrá ser retribuido por ambos conceptos.

AZKEN XEDAPENA

DISPOSICIÓN FINAL

Dekretu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean sartuko da indarrean.

Este Decreto entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteizen, 200 abenduaren 26an.

Dado en Vitoria-Gasteiz, a 26 de diciembre de 2007.

Lehendakaria,

El Lehendakari,

JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.

JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.

Ogasun eta Herri Administrazio sailburua,

La Consejera de Hacienda y Administración Pública,

IDOIA ZENARRUTZABEITIA BELDARRAIN.

IDOIA ZENARRUTZABEITIA BELDARRAIN.

Osasun sailburua,

El Consejero de Sanidad,

GABRIEL M.ª INCLÁN IRIBAR.

GABRIEL M.ª INCLÁN IRIBAR.


Azterketa dokumentala


Análisis documental