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Boletin Oficial del País Vasco

191. zk., 2007ko urriaren 3a, asteazkena

N.º 191, miércoles 3 de octubre de 2007


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Otras Disposiciones

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila
Educación, Universidades e Investigación
5404
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AGINDUA, 2007ko irailaren 18koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, Unibertsitate aurreko irakasmailetako euskarazko ikasmaterialak prestatzeko laguntzetara dei egiten duena (EIMA IV).

ORDEN de 18 de septiembre de 2007, del Consejero de Educación, Universidades e Investigación, por la que se convocan ayudas para la elaboración de materiales escolares en euskera destinados a niveles no universitarios (EIMA IV).

Hezkuntzaren etengabeko zaharberritzea sustatzeko eta irakas-sistema hobetzeko ardurari eutsiz, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak hainbat ekimen jarri du martxan azken urteotan. Horietako bat da, besteak beste, euskal ikasmaterialgintza sustatzeko asmoz Eima programak eginikoa.

El Departamento de Educación, Universidades e Investigación, de conformidad con su compromiso de fomentar la innovación educativa así como la mejora del sistema educativo, ha puesto en marcha durante los últimos años numerosas iniciativas. Una de ellas es la relativa al Programa EIMA, destinado a impulsar la elaboración de material escolar en euskera.

Egindakoak asko eta ugari badira ere, bada, gaur eta hemen, gordin-gordin nabarmentzen den hainbat beharrizan, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak bertatik bertara erantzun nahi dionik. Horien artekoa litzateke, inolako dudarik gabe, indarrean diren irakasmailetako curriculum-planteamendu berritzaileek euskarazko klase-emankizunean dakartzaten diseinu- eta aplikazio-lanen beharrizana.

Siendo sustancial la labor realizada hasta el presente, existen todavía numerosas necesidades que el Departamento de Educación, Universidades e Investigación desea subsanar a la mayor brevedad, especialmente el relativo al trabajo de diseño y aplicación que, en el contexto de la docencia en euskera, suponen los nuevos planteamientos curriculares.

Horiek guztiak asetze aldera letorke, hortaz, itzulpen-bidea alde batera utzi eta euskarazko ikasmaterialen sorkuntza- eta prestakuntza-lanari artez eta moldez ekingo dioten mintegiak eta lan-taldeak eratzeko laguntza-bidea, EIMA IV izenekoa hain zuzen, gero, emaitzak pasa beharreko egokitasun-azterketa pasa eta gero, argitara eman, ikastetxeetarako bidea hartu eta ikasmaterial-ondarea aberats dezan.

A tal fin, la presente convocatoria de ayuda, denominada EIMA IV, pretende apoyar la constitución de seminarios o grupos de trabajo orientados a la creación y elaboración de materiales escolares en euskera, para que, una vez los materiales de referencia elaborados hayan superado el correspondiente análisis de idoneidad, sean editados y, tras su comercialización, acrecienten el fondo bibliográfico de carácter educativo.

Hori guztia gogoan izanik, honako hau

Por todo ello,

XEDATU DUT:
DISPONGO:
I. KAPITULUA
CAPÍTULO I
XEDEA
OBJETO DE LA CONVOCATORIA

1. artikulua.– Agindu honen xedea honako hau da: Unibertsitate aurreko irakasmailetako euskarazko ikasmaterialen sorkuntza- eta egokitzapen-lanei zuzenduriko diru-laguntzak arautu, horretarako dei egin eta finkatutako baldintzak betetzen dituzten mintegiei diruz laguntzea.

Artículo 1.– La presente Orden tiene por objeto regular y convocar las ayudas dirigidas a la creación y elaboración de materiales escolares escritos en euskera destinados a niveles no universitarios y, conforme al cumplimiento de las bases establecidas en la misma, subvencionar los correspondientes seminarios o grupos de trabajo.

II. KAPITULUA
CAPÍTULO II
DEIALDIAREN NONDIK NORAKOA
CARACTERÍSTICAS DE LA CONVOCATORIA

2. artikulua.– 1.– Deialdi honek euskarazko ikasmaterialen, bai oinarrizkoen bai osagarrien, testu idatziaren sorkuntza- eta egokitzapen-lanak bakarrik hartuko ditu kontuan. Ondorioz, ez dira itzulpen-lanak aintzakotzat hartuko, ezta maketazio- eta ilustrazio-lanak ere.

Artículo 2.– 1.– La presente convocatoria solamente tendrá en cuenta la creación y adaptación de textos escritos de materiales escolares, tanto básicos como complementarios, en euskera. En consecuencia, no se tomará en consideración ninguna tarea relativa a la traducción, maquetación e ilustración de los mismos.

2.– Egokitzapen-lanen izaerari dagokionez, honako hauek izango dira mugak:

2.– A fin de determinar las características relativas a las tareas de adaptación, se tendrán en cuenta las siguientes limitaciones:

a) Euskara batutik euskalki literario batera zein alderantziz egindako testu-egokitzapenik ez da onartuko.

a) La convocatoria no acoge actividades de adaptación o traducción intralingüística, cualesquiera sean las variedades o registros considerados.

b) Aurretiaz prestatu eta, aldi berean, argitara emandako ikasmaterial baten egokitzapenari curriculum-planteamendu berritzaileen argitan ekin nahi izanez gero, gutxienez bost urte igaro behar izango dira esandako ikasmateriala argitaratu zenetik.

b) En aquellos casos en que esté prevista la adaptación, en base a nuevos planteamientos curriculares, de un texto elaborado y, asimismo, publicado con anterioridad, habrá de transcurrir, al menos, un período de cinco años a contar desde el momento de su publicación.

3. artikulua.– Formatu berezituan argitaratzen dena hartuko da ikasmaterialtzat, hau da, euskarri inprimatuan, ikus-entzunezkoan edota elektronikoan (Internet, CD-ROM, etab.) eman litekeena.

Artículo 3.– Se entenderá por material escolar aquél que sea publicado en formato independiente, bien sea en soporte impreso, audiovisual o electrónico (Internet, CD-ROM etc.).

4. artikulua.– Ikasmaterialak, batez ere irakasmaila jakinetan irakasgai zehatz bat jorratzeko beharrezkoak diren oinarrizko ikasmaterialak, bere osotasunean landu beharko dira. Ez da kapitulu solterik onartuko. Aldiz, onargarria da mintegiak jakintzagai baten berariazko atala lantzea, bere osoan eta zabalean. Horrela landutako atala berariaz argitara liteke, edo liburu osatu baten barnean.

Artículo 4.– La creación o adaptación prevista de un material escolar, especialmente la relativa a aquellos destinados a profundizar en el conocimiento de áreas de especialidad de niveles educativos concretos, deberá de abarcar la totalidad del mismo. Quedarán excluidas aquellas solicitudes que se circunscriban exclusivamente a algún capítulo suelto de tal material. Por el contrario, podrá elaborarse una sección específica de una determinada materia, siempre que sea desarrollada en su totalidad. El material así elaborado podrá ser publicado expresamente o como fragmento de un libro más completo.

5. artikulua.– 2007-2008 edota 2008-2009 ikasturteetan erabiltzeko asmoz prestatuko diren ikasmaterialak hartuko ditu kontuan deialdi honek, betiere 25. artikuluan finkaturiko lehentasun-hurrenkeraren arabera.

Artículo 5.– La presente convocatoria está destinada a aquellos materiales escolares que, una vez elaborados, comiencen a ser utilizados en los cursos escolares 2007-2008 o 2008-2009. En cualquier caso, regirá el orden de prelación establecido en el artículo 25.

III. KAPITULUA
CAPÍTULO III
DIRU-BALIABIDEAK
RECURSOS ECONÓMICOS

6. artikulua.– 1.– Xede horri aurre egiteko, laurehun mila (400.000) euro erabiliko da, gehienez ere. Diru hori Euskal Autonomia Erkidegoko 2007. urteko Aurrekontu Nagusietan jarritako 07.0.1.08.04. 0400..452.00.47152.4 aurrekontu-sailetik hartuko da.

Artículo 6.– 1.– Se destina, al objeto de las ayudas a que se refiere la presente Orden, un total de cuatrocientos mil (400.000) euros con cargo a la partida presupuestaria 07.0.1.08.04.0400..452.00.47152.4, establecida al efecto en los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco para el ejercicio 2007.

2.– Eskatzen diren laguntzen kopurua ikusi ondoren, aurreko idatz-zatian jasotako diru kopurua aldatu egin ahal izango da. Aldaketa hori, deialdia ebatzi aurretik egin beharrekoa betiere, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren beste diru-laguntza programa batzuetan agortu gabe geratu diren aurrekontuen arabera egingo da. Aldaketa horri dagokion zabalkundea Administrazio eta Zerbitzuen sailburuordearen ebazpen bidez egingo da.

2.– El importe global consignado en el parágrafo anterior podrá ser modificado, teniendo en cuenta la cuantía total de las ayudas solicitadas, en función de las disponibilidades presupuestarias no agotadas que resulten de la ejecución de otros programas de ayudas del Departamento de Educación, Universidades y Educación y con carácter previo a la resolución de las mismas. De la presente circunstancia se dará publicidad mediante Resolución del viceconsejero de Administración y Servicios.

IV. KAPITULUA
CAPÍTULO IV
LAGUNTZA DEIALDIRA BIL DAITEZKEENAK
PERCEPTORES DE LA SUBVENCIÓN

7. artikulua.– Laguntza-deialdi honetara euskarazko ikasmaterialen prestatzaileak aurkeztu ahal izango dira, bai pertsona fisikoz osatutako mintegi gisa, edo bai mintegi horren ordezko izaera duen argitaletxe, elkargo nahiz fundazio baten bitartez.

Artículo 7.– Podrán acceder a la presente convocatoria cuantas personas o entidades deseen elaborar un material escolar. Podrán presentarse bien como seminario o grupo de trabajo formado por personas físicas, o bien como empresa editora, entidad o fundación que, a su vez, ostente la representación de dicho grupo.

8. artikulua.– 1.– Herri Administraziora antzeko laguntzaren bat itzultzeko espedienterik edo zigor-agiririk ezin izango dute eskatzaileek lehendik zabalik eduki.

Artículo 8.– 1.– Las personas o entidades solicitantes no podrán tener abierto expediente alguno de reintegro o sancionador en el marco de ayudas de la misma naturaleza.

2.– Halaber, ezingo dute deialdi honetan parte hartu Euskal Autonomia Erkidegoko Herriogasuntza Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginaren 50. artikuluko 5. paragrafoak, Emakumeen eta Gizonen berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legeak aldatuak, ezarritako arrazoiren baten eraginpean daudenek. Honen haritik, Lege horrek aipatu artikuluan ezarritako arrazoiren baten eraginpean ez dagoela egiaztatzen duen zinpeko aitormena egin beharko du eskatzaileak.

2.– Tampoco podrán concurrir a las ayudas reguladas por la presente Orden quienes se hallen incursos en algunas de las causas establecidas en el apartado 5 del artículo 50 del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, modificado por la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres. A este respecto, los solicitantes deberán presentar una declaración jurada en la que acrediten que no se encuentran en ninguna de las causas descritas en el citado artículo.

9. artikulua.– Diru-laguntzok bateraezinak dira Herri Aginteek edota erakunde pribatuek helburu bererako ezarria daukaten beste edozein laguntzarekin.

Artículo 9.– Estas ayudas son incompatibles con cualesquiera otras que, con el mismo objeto, concedan otros entes públicos o privados.

V. KAPITULUA
CAPÍTULO V
MINTEGIEN NONDIK NORAKOA
CARACTERÍSITICAS DE LOS SEMINARIOS

10. artikulua.– Mintegi bakoitzak bi kide izango ditu gutxienez, eta gehienez hamar.

Artículo 10.– Cada seminario deberá estar constituido por un número de miembros no inferior a dos ni superior a diez.

11. artikulua.– Mintegi bakoitzak nahi beste ikasmaterial prestatu ahal izango du, betiere deialdi honen epe-barrutian eta aurrez onartutako lan-plan baten arabera.

Artículo 11.– Cada seminario podrá elaborar cuantos materiales escolares desee, dentro del período de tiempo estipulado en la presente convocatoria y de acuerdo con el plan de trabajo previamente aprobado.

12. artikulua.– Mintegiaren osaerari dagokionez, mintegikideetako batek gutxienez klase-emankizunean ibili beharra du irakasle modura.

Artículo 12.– En relación con la configuración del seminario, al menos una de las personas que lo componga habrá de participar activamente en la tarea docente.

13. artikulua.– Mintegikideen izaerari dagokionez, zera ulertuko da mintegikidetzat: zuzenean ikasmaterialaren sorkuntza- edota egokitzapen-lanean ari dena.

Artículo 13.– Al objeto de definir a las personas que componen el seminario o grupo de trabajo, se entenderá por tales aquéllas que actúan directamente en la creación y/o elaboración de un material educativo.

14. artikulua.– 1.– Mintegi bakoitzeko kideek arduradun bat izendatuko dute, beren artetik, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailarekin izan beharreko harremanetan solaskide gisa aritzeko.

Artículo 14.– 1.– Cada seminario deberá designar, entre sus miembros, una persona responsable, que actuará como interlocutora ante el Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

2.– Mintegikideak argitaletxe, elkargo edo fundazio batentzat ari direnean, delako argitaletxe, elkargo edo fundazio horretako ordezkari bat izan daiteke mintegiaren arduradun.

2.– Cuando las personas participantes se hallen directamente vinculadas a una empresa editora, fundación o entidad, podrá actuar como responsable del seminario una persona representante de dicha entidad, empresa o fundación.

VI. KAPITULUA
CAPÍTULO VI
BETE BEHARREKO BALDINTZAK
REQUISITOS A CUMPLIR

15. artikulua.– Deialdi honetara biltzen diren lan-talde edo mintegiek, ikasmaterialen prestakuntza-lanak dagozkien epeetan bukatzeaz gainera, argitaratu eta ikastetxeetara zabaltzeko moduan jarri beharko dituzte. Argitaratzeko konpromiso finkorik ez duen ikasmaterial-prestakuntzarik ez da diruz lagunduko.

Artículo 15.– Los seminarios o grupos de trabajo que se acojan a la presente convocatoria deberán encargarse de que los materiales escolares se elaboren, publiquen y estén en las condiciones adecuadas para poder ser distribuidos a los centros escolares en el plazo previsto. No serán susceptibles de ayuda las solicitudes de elaboración de materiales que no se presenten acompañadas de un compromiso claro de publicación por parte del seminario correspondiente.

16. artikulua.– 1.– Kasuan kasuko ikasmateriala prestatzeko, mintegikideek ondo menderatu beharko dute euskara, beren prestakuntza-lana, idatziz zein ahoz, batik bat hizkuntza horretan egin ahal izateko. Hortaz, EGA agiriaren, irakasleen HE2ren edo baliokideren baten jabe izan beharko dute, euskarazko ikasmateriala behar den garantiaz prestatu ahal izateko.

Artículo 16.– 1.– A fin de que los materiales escolares sean elaborados con suficiente garantía, las personas que constituyan el seminario deberán poseer un nivel de conocimiento del euskera que les permita desarrollar su labor, tanto en forma oral como escrita, en dicha lengua. A tal fin, deberán estar en posesión del certificado EGA, PL2 del profesorado o equivalente.

2.– Deialdi honen helburuetarako, aurreko agirien baliokidetzat emango da unibertsitatean eskolak euskaraz emateko EHUk ematen duen agiria edota Euskal Herriko Unibertsitatean gutxienez 5 urtean eskolak euskaraz ematen aritu izana.

2.– A los efectos de la presente convocatoria, será considerado equivalente a los certificados mencionados en el punto anterior el emitido por la Universidad del País Vasco para poder dar clases en euskera en la universidad, así como haber ejercido la docencia en euskera en la UPV al menos durante 5 años.

3.– Inolako agiririk ez duten kideen kasuetan, Hezkuntza Sailburuordetzak berak egiaztatu ahal izango du mintegikide horien euskararen ezaguera, horretarako berariaz prestatuko duen azterketaren bidez.

3.– En el caso de aquellas personas que no posean ninguno de los certificados exigidos, la Viceconsejería de Educación podrá comprobar su conocimiento del euskera mediante una prueba preparada a tal efecto.

17. artikulua.– Deialdi honetara bildu nahi duten lan-taldeek honako arlo hauetakoren bati buruzko proiektua aurkeztu beharko dute:

Artículo 17.– Los grupos de trabajo o seminarios que deseen acogerse a la presente convocatoria presentarán un proyecto relacionado, al menos, con alguno de los siguientes aspectos:

a) Haur eta Lehen Hezkuntza, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza, Lanbide esparruko Heziketa Zikloak edota Batxilergoko jakintzagaiak (derrigorrezkoak nahiz aukerakoak) lantzeko proiektua.

a) Proyecto de elaboración de materiales escolares referidos a un área (común u optativa), correspondientes a los siguientes niveles educativos: Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Secundaria Obligatoria, Ciclos Formativos de Formación Profesional y Bachillerato.

b) Zehar-lerro bati buruzko ikasmaterialak prestatzeko proiektua.

b) Proyecto de elaboración de materiales escolares relativos a cualquier línea transversal.

c) Ebaluaziorako, orientabiderako eta aniztasunari erantzuteko ikasmaterialak prestatzeko proiektua. Ikasmaterialak ez ezik, ikasleen ezaugarri psikologikoen neurketa eta diagnosirako balio dezaketen bestelako materialak ere hartuko dira kontuan esparru horren barruan.

c) Proyecto de elaboración de materiales para la evaluación, orientación y atención a la diversidad. Se tendrán en consideración, además de los materiales escolares, otro tipo de materiales que coadyuven a la evaluación y diagnóstico de las características psicológicas de los alumnos y alumnas.

d) A ereduko ikasleentzat eta haien irakasleentzat euskara i(ra)kasteko ikasmaterialak prestatzeko proiektua.

d) Proyecto de elaboración de materiales escolares para la enseñanza del euskera, dirigidos al alumnado y profesorado del modelo A.

e) Helduen Hezkuntzarako ikasmaterialak prestatzeko proiektua.

e) Proyecto de elaboración de materiales escolares dirigidos a la Enseñanza de Personas Adultas.

f) Aukerako Hezkuntza Jarduera lantzeko ikasmaterialak prestatzeko proiektua.

f) Proyecto de elaboración de materiales escolares dirigidos a la Actividad Educativa Optativa.

g) Musika-irakaskuntzan erabiltzeko diren ikasmaterialak prestatzeko proiektua.

g) Proyecto de elaboración de materiales escolares para su aplicación en la enseñanza musical.

h) Hezkuntza Berezirako ikasmaterialak prestatzeko proiektua.

h) Proyecto de elaboración de materiales escolares para la Educación Especial.

i) Curriculumaren euskal dimentsioa lantzera datozen materialak prestatzeko proiektua.

i) Proyecto de elaboración de materiales destinados a trabajar la dimensión vasca del currículo.

VII. KAPITULUA
CAPÍTULO VII
ESKABIDEAK
SOLICITUDES

18. artikulua.– 1.– Agindu honek arautzen dituen diru-laguntzak eskatzeko, eranskinean jasotako eskabide-orria bere osotasunean bete, sinatu eta 20. artikuluan finkatutako epean aurkeztu behar da.

Artículo 18.– 1.– Los seminarios o grupos de trabajo que deseen solicitar las ayudas convocadas por la presente Orden deberán cumplimentar debidamente el impreso de solicitud reproducido en el anexo I y, tras firmarlo, entregarlo en el plazo determinado en el artículo 20.

2.– Eskabide-orri hori Hezkuntza Ordezkaritzetan eta Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren web orrian (www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net) eskura daiteke. Nahi izanez gero, eranskinean jasotako ereduaren kopia erabil daiteke.

2.– Dicho impreso podrá recogerse en cualquiera de las Delegaciones Territoriales de Educación o bien en la página web del Departamento de Educación, Universidades e Investigación (www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net). Quien lo desee podrá realizar cuantas copias desee del modelo anexo.

19. artikulua.– 1.– Eskabide-orriarekin batera honako dokumentu eta argibideok ere nahitaez aurkeztu beharko dira:

Artículo 19.– 1.– Adjunto al impreso de solicitud se remitirá la siguiente documentación:

a) Ikasmateriala prestatzeko proiektua, bereziki ikasmaterialaren ezaugarriak eta eduki-segida adieraziz. Ikasmaterialak dagokion curriculum-dekretuarekin, diseinuarekin edota gainerako orientabideekin duen lotura azaldu beharko da. Horrezaz gain, ikasmaterialaren beraren xedea eta izaera, helburuak, metodologia, ebaluazioa, nori zuzentzen zaion, erabilera modua, proiektu orokorrago batean txertatzen ote den, zer euskarritan argitara emango den, lan bolumena, etab. zehaztuko da. Era berean, mintegiak bere jarduerari buruz eman nahi dituen gainerako argibideak ere bertan eman ditzake (lan-antolaketa, informazio-iturriak...).

a) Proyecto de elaboración del material escolar, indicando las características del mismo y la secuencia de contenidos. Deberá reflejar la relación de dicho material con el correspondiente decreto, diseño y demás disposiciones y orientaciones curriculares que le afecten. Asimismo describirá el objeto y naturaleza del material escolar, objetivos, metodología, evaluación, destinatarios, sugerencias de utilización, su posible inserción en otro proyecto más general, soporte en que se publicará, volumen previsto, así como cuanta información relativa a la actividad prevista se considere oportuno (organización del trabajo a realizar, fuentes de información, etc.).

b) Prestatu nahi den ikasmaterialaren beraren eredu edo erakusgarri bat, ahalik eta era zehatzenean aurkeztua.

b) Una muestra o parte representativa del material escolar, lo más acabada posible, que se proyecta elaborar.

c) Mintegikide bakoitzak ikasmaterial horretan parte hartzeko prestakuntza baduela agertzen duten euskarazko agiriaren eta titulazio akademikoaren kopia egiaztatuak. Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren menpeko irakasle diren mintegikideen kasuan ez da ez agiririk ez titulu akademikorik aurkeztu behar. Euskal Herriko Unibertsitatean gutxienez 5 urtean eskolak euskaraz ematen aritu bada, baina euskarazko agiririk ez badu, EHUk luzatutako agiria aurkeztu beharko du. Euskarazko inolako agiririk ez dutenen kasuan, berriz, Hezkuntza Sailburuordetzak horretarako berariaz prestatuko duen azterketa egiteko eskaera egin beharko dute.

c) Copia compulsada del certificado de euskera y de la titulación académica al objeto de acreditar la cualificación necesaria de todas y cada una de las personas que conforman el seminario para elaborar el material escolar en cuestión. En el caso de los profesores y profesoras dependientes del Departamento de Educación, Universidades e Investigación no será necesario presentar dicha documentación. Quienes hayan ejercido la docencia en euskera en la Universidad del País Vasco al menos durante 5 años, pero no tengan ningún certificado de euskera, deberán presentar un certificado emitido por la UPV que confirme dicha labor. Por último, en el caso de aquellas personas que no posean ningún certificado de euskera, deberán solicitar la realización de la prueba preparada a tal efecto por la Viceconsejería de Educación.

d) Sortuko den ikasmateriala argitaratzeko eta zabaltzeko begiz jotzen den argitaletxearen izena, eta argitaletxe horren legezko ordezkariak sinatutako adostasun-idazkia, konpromisoa onartuz. Eskatzailea argitaletxe bat denean esan gabe doa konpromiso hori.

d) Nombre de la editorial que está previsto se encargue de publicar y distribuir el material escolar resultante, y documento de aceptación de dicho compromiso, firmado por la persona que represente a la editorial en cuestión. Cuando es la propia editorial quien solicita la ayuda, se estima implícito el compromiso de publicación.

2.– Era berean, eskatzailea pertsona fisikoz osatutako lan-talde edo mintegia denean:

2.– Asimismo, cuando la solicitud venga firmada por un seminario o grupo formado por personas físicas:

a) Mintegiko kide guztien NANen kopia eta Pertsona Fisikoen Errentaren Gaineko Zergaren azken ekitaldiko aitorpenaren kopia egiaztatua.

a) Copias del DNI y de la declaración del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas correspondiente al último ejercicio, esta última compulsada, de todas las personas que conforman el seminario.

b) Mintegikide bakoitzaren banketxeko datuen berri ematen duen "Hirugarren interesatuaren datuen alta" izeneko inprimakia. Berau, Administrazioaren edozein Lurralde Ordezkaritzatan jaso litekeena, zuzen bete eta dagozkion zigilu-sinadurak jarri ondoren, eskabide-orriarekin batera aurkeztu beharko da.

b) Impreso denominado "Alta de datos tercero interesado", con los datos bancarios de cada persona participante. Dicho impreso, que podrá recogerse en cualquiera de las Delegaciones Territoriales, deberá cumplimentarse correctamente y ser presentado junto al impreso de solicitud.

3.– Eskatzailea argitaletxe, elkargo edo fundazio bat denean, berriz:

3.– Cuando la solicitud venga firmada por una editorial, entidad o fundación:

a) Sortze-eskritura edota estatutuak, behar bezala egiaztatuak.

a) Copia compulsada de la escritura de fundación, o bien de los estatutos de la misma.

b) Legezko ordezkariaren izendapen egiaztatua eta bere NANaren fotokopia.

b) Copia compulsada del nombramiento de la persona que la representa legalmente y copia de su DNI.

c) IFZren fotokopia egiaztatua.

c) Copia compulsada del NIF.

d) Zerga-kontuetan eta Gizarte Segurantzaren ordainketan egunean egotearen egiaztagiriak, Foru Ogasunak, Gizarte Segurantzaren Diruzaintzak edota dagokion instantziak emanak.

d) Certificados de estar al corriente de pago de las obligaciones tributarias y de la Seguridad Social, emitidos por la Hacienda Foral y la Tesorería Territorial correspondientes, o bien otra instancia a la que corresponda.

4.– Argitaletxe, elkargo edo fundazio batek eskabide-orri bat baino gehiago aurkezten duenean, 3. idatz-zatian zehaztutako dokumentazioa bakarra izan daiteke eskabide-orri guztientzat.

4.– En el caso de que una editorial, entidad o asociación presente más de un impreso de solicitud, la documentación detallada en el punto 3 podrá ser única para todos los impresos.

5.– Halaber, 2. idatz-zatiko b) atalean nahiz 3. idatz-zatiko a), b) edo c) ataletan adierazitako dokumentuetako bat edo beste Administrazio honetan lehenago ere aurkeztua izan bada, eta ordutik hona bost urte edo gehiago igaro ez badira, eskatzaileak ez du dokumentazio hori nahitaez berriro aurkeztu behar izango. Nahikoa du delako dokumentu hori zein egun, organo edo bulegotan aurkeztu duen adieraztea (azaroaren 26ko 30/1992 Legea, 35. artikulua).

5.– Del mismo modo, cuando cualquiera de los documentos citados en los puntos 2.b), 3.a), 3.b) o 3.c) hubiera sido presentado con anterioridad en esta Administración y no hubieran transcurrido cinco años desde su presentación, la persona solicitante no estará obligada a presentarlo de nuevo. Bastará con que indique a este Departamento el día y lugar en el que lo hizo (artículo 35, Ley 30/1992, de 26 de noviembre).

20. artikulua.– 1.– Eskabide-orriak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean kontatzen hasita.

Artículo 20.– 1.– El plazo de presentación de los impresos de solicitud será de un mes a contar desde el día siguiente a la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.– Eskabide-orriak, ahal dela, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren egoitza nagusian aurkeztuko dira, bertako Euskara Zerbitzuaren EIMA programan edota, bestela, tokian tokiko Lurralde Ordezkaritzan. Era berean, Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 38.4. artikuluan aurreikusitako edozein modutan aurkeztu ahal izango dira. Ikastetxeetako erregistroak, halere, Lege horretan adierazitako bulego multzotik kanpora daudela joko da.

2.– Los impresos de solicitud habrán de presentarse, preferentemente, en la sede central del Departamento de Educación, Universidades e Investigación sita en Gasteiz, Programa EIMA del Servicio de Euskera, o en cualquiera de las Delegaciones Territoriales. Asimismo podrá utilizarse cualquiera de las dependencias previstas en el artículo de la ley 30/1992, de 26 de noviembre, del Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común. Los registros de los centros docentes no se considerarán incluidos dentro de dichas dependencias.

3.– Eskabide-orri bat behar bezala bete gabe aurkezten bada, berau osatzeko hamar lan-eguneko epea emango dio Hezkuntza Sailburuordetzak laguntza-eskatzaileari. Epe hori igarotakoan, eskatutako datuak edo dokumentuak aurkeztu ez badira, eskatzaileak atzera egin duela ulertuko da. Ondorioz, hartarako ebazpena eman ostean, eskabide hori baztertu egingo da.

3.– En caso de que algún impreso de solicitud estuviera indebidamente cumplimentado, la Viceconsejería de Educación concederá un plazo de diez días laborables para completar la documentación o subsanar los defectos observados. Una vez transcurrido dicho plazo, si no se han aportado los documentos o datos solicitados, se entenderá que la persona o entidad solicitante declina su participación. En consecuencia, una vez dictada la resolución correspondiente, dicha solicitud será denegada.

VIII. KAPITULUA
CAPÍTULO VIII
EBALUAZIO-JARDUNBIDEA
PROCEDIMIENTO DE EVALUACIÓN

21. artikulua.– 1.– Aurkeztutako proiektuak eta ikasmaterial-ereduak behar bezala aztertzeko, eta 22. artikuluko 1. idatz-zatian adierazitako irizpideekin zer neurritan bat datozen balioesteko, Ebaluazio-batzorde bat eratu eta izendatuko du Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak.

Artículo 21.– 1.– Una Comisión de Evaluación, creada a tal efecto por el director de Innovación Educativa, se encargará de analizar los proyectos y las muestras de los materiales presentados y valorarlos según los criterios expuestos en el artículo 22.1.

2.– Ebaluazio-batzordea honako kideok osatuko dute:

2.– Serán miembros de dicha comisión:

a) Azken hiru ikasturteotan bederen Bigarren Hezkuntzan euskaraz irakasten diharduten lau irakaslek edo ikastetxeetako lau zuzendarik.

a) Cuatro directores o directoras de centros de Educación Secundaria o cuatro profesores o profesoras que impartan clase en euskera en dicho nivel educativo en, al menos, los últimos tres cursos escolares.

b) Bigarren Hezkuntzan A ereduan euskara irakasten eskarmentu luzea duen irakasle batek.

b) Un profesor o profesora con amplia experiencia en la enseñanza del euskera en el modelo A, en niveles de Enseñanzas Medias.

c) Nagusiki euskarazko irakasbideez arduratzen diren bi ikuskarik.

c) Dos inspectores o inspectoras que se ocupen especialmente de la enseñanza en euskera.

d) Berritzeguneetako teknikari bik, euskara(zko) irakaskuntzan adituak.

d) Dos asesores o asesoras del área de euskera adscritos a los Berritzegunes.

e) Euskal Editoreen Elkarteko ordezkari batek, gai hauetan adituak.

e) Una persona en representación de la Asociación de Editores Vascos, con amplio conocimiento en este tema.

f) Euskara Zerbitzuko EIMA IV teknikariak, batzordearen idazkari delarik.

f) El responsable técnico del programa EIMA IV del Servicio de Euskera, en calidad de secretario de la Comisión.

3.– Nolanahi ere, proiektuek jorratzen duten jakintzagai bakoitzeko aditu bana deitu ahal izango da, gutxienez, batzordera. Hori dela-eta, batzordekideen kopurua handiagoa gerta liteke, aurkeztutako proiektuen arabera.

3.– En cualquier caso, dicha comisión podrá contar con un/una especialista, como mínimo, para cada una de las áreas de conocimiento que desarrollen los proyectos objeto de evaluación. Consecuentemente, el número de miembros de esta Comisión de Evaluación podrá aumentar en función de los proyectos presentados.

22. artikulua.– 1.– Ebaluazio-batzordeak, deialdiaren baldintzak zuzen betetzen dituzten eskabide guztiak aintzakotzat hartuz, horien balioespenari ekingo dio, zeregin horretan honako irizpideok eta balio hauek kontuan izanik:

Artículo 22.– 1.– La Comisión de Evaluación tomará en consideración todas aquellas solicitudes que cumplan correctamente las condiciones establecidas en la convocatoria y realizará su valoración atendiendo a los siguientes criterios:

a) Irizpide nagusien balioespena (gehienez ere 25 puntu)

a) Valoración de los criterios principales (máximo, 25 puntos)

a.1) Proiektuaren zehaztasuna (0tik 5 puntura)

a.1) Concreción del proyecto (de 0 a 5 puntos)

a.2) Helburua garbi adieraztea (0tik 5 puntura)

a.2) Concreción del objetivo (de 0 a 5 puntos)

a.3) Norainoko sorkuntza-lana (0tik 5 puntura)

a.3) Grado de originalidad (de 0 a 5 puntos)

a.4) Lan-taldearen balioespena (0tik 10 puntura)

a.4) Valoración del seminario (0 a 10 puntos)

b) Curriculumaren araberako balioespena (gehienez ere 30 puntu)

b) Valoración del curriculum (máximo, 30 puntos)

b.1) Indarrean dagoen curriculum-diseinurako egokia (0tik 5 puntura)

b.1) Adecuación del proyecto al diseño curricular (De 0 a 5 puntos)

b.2) Helburuak (0tik 5 puntura)

b.2) Objetivos (de 0 a 5 puntos)

b.3) Edukiak eta kontzeptuak (0tik 5 puntura)

b.3) Contenido y conceptos (de 0 a 5 puntos)

b.4) Ebaluazioa (0tik 5 puntura)

b.4) Evaluación (de 0 a 5 puntos)

b.5) Zehar-lerroen trataera (0tik 5 puntura)

b.5) Tratamiento de las líneas transversales (de 0 a 5 puntos)

b.6) Aniztasunaren trataera (0tik 5 puntura)

b.6) Tratamiento de la pluralidad (de 0 a 5 puntos)

c) Erakusgarriaren balioespena (gehienez ere 45 puntu)

c) Valoración de la muestra del material presentado (máximo, 45 puntos)

c.1) Azalpenaren zehaztasuna (informazio zehatza) (0tik 5 puntura)

c.1) Grado de definición y concreción (de 0 a 5 puntos)

c.2) Metodologia (garbia, motibagarria, ondo eratua,...) (0tik 10 puntura)

c.2) Metodología (clara, motivadora, bien estructurada, …) (De 0 a 10 puntos)

c.3) Edukiak eta kontzeptuak (0tik 10 puntura)

c.3) Contenidos y conceptos (de 0 a 10 puntos)

c.4) Ebaluazio-irizpideak eta tresnak (0tik 5 puntura)

c.4) Criterios de evaluación. Herramientas (de 0 a 5 puntos)

c.5) Ikaslearen inguruarekiko hurbiltasuna (0tik 5 puntura)

c.5) Proximidad al entorno del alumno (de 0 a 5 puntos)

c.6) Hizkuntzazko kalitatea eta egokitasuna (0tik 10 puntura)

c.6) Calidad y adecuación lingüísticas (de 0 a 10 puntos)

2.– Puntu horiek denak behar bezala egiaztatu ahal izateko, Ebaluazio-batzordeak aurrez aurreko azalpen-bilera egin ahal izango du mintegien arduradunekin.

2.– A fin de poder valorar correctamente dichos aspectos, la Comisión de Evaluación podrá llevar a cabo una reunión o entrevista con las personas responsables de los seminarios.

3.– Bere balioespena egiteko, Ebaluazio-batzordeak berariazko ebaluazio-fitxa beteko du, proiektu bakoitzeko bana hain zuzen.

3.– Para llevar a cabo la valoración de cada uno de los proyectos, la Comisión de Evaluación cumplimentará una ficha de evaluación elaborada al efecto.

IX. KAPITULUA
CAPÍTULO IX
EBAZPEN-JARDUNBIDEA
PROCEDIMIENTO DE RESOLUCIÓN

23. artikulua.– 1.– Berariazko Ebazpen-batzorde bat arduratuko da Ebaluazio-batzordeak balioetsitako proiektuei eman beharreko diru-laguntza zehatza kalkulatzeaz, 24. eta 25. artikuluetan adierazitako lehentasunen eta irizpideen arabera.

Artículo 23.– 1.– Una Comisión de Resolución creada al efecto se encargará de determinar la subvención que corresponde a cada solicitud, ya previamente valorada por la Comisión de Evaluación, atendiendo a las prioridades y criterios establecidos en los artículos 24 y 25.

2.– Ebazpen-batzordea honako kideok osatuko dute:

2.– Dicha Comisión de Resolución estará formada por:

a) Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak, batzordearen buru delarik.

a) El director de Innovación Educativa, en calidad de presidente de la Comisión.

b) Ikasketen Antolamendurako Zerbitzuaren buruak.

b) El jefe del Servicio de Ordenación Académica.

c) Ikasketen Antolamendurako Zerbitzuko teknikari batek, Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak hartarako izendatuak.

c) Una persona técnica del Servicio de Ordenación Académica, nombrada al efecto por el director de Innovación Educativa.

d) Euskara Zerbitzuaren buruak.

d) El jefe del Servicio de Euskera.

e) Euskara Zerbitzuko EIMA IV programaren teknikariak, batzordearen idazkari delarik.

e) El responsable técnico del programa EIMA IV del Servicio de Euskera, en calidad de secretario de la Comisión.

24. artikulua.– Ebazpen-batzordeak banan-banan neurtuko ditu Ebaluazio-batzordeak balioetsitako proiektuak eta ikasmaterial-ereduak, baita finkatuko ere eman beharreko diru-laguntzen zenbatekoa, eta, ondoren, Hezkuntza sailburuordeari deialdiaren ebazpen-proposamena aurkeztuko dio.

Artículo 24.– La Comisión de Resolución analizará cada uno de los proyectos y muestras de material previamente valorados por la Comisión de Evaluación, establecerá las cantidades que deban concederse a modo de subvención y, por último, elevará la propuesta de resolución de la convocatoria al viceconsejero de Educación.

25. artikulua.– Aurreko artikuluan aipaturiko zenbatekoa, berriz, era honetara finkatuko da:

Artículo 25.– Las mencionadas cantidades se determinarán de la siguiente forma:

1.– Oinarri moduan, proiektu bakoitzari dagokionez, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak begiz jotako kostua (BJK) hartuko da. Kostu hori finkatzeko honako datuok hartuko dira kontuan:

1.– Como punto de partida se tomará el coste previsto por el Departamento de Educación, Universidades e Investigación (BJK) para cada proyecto. A la hora de determinar dicho coste se tendrán en cuenta los siguientes datos:

a) Mintegikideek aditzera emandako testu-orrialde estandarren kopurua (Din A/4 orrialdeak, 1,5eko lerroartearekin).

a) Número de páginas-texto estándar estimadas por el seminario (páginas Din A/4, con un interlineado de 1,5).

b) Berrogeita bost (45) euro, testu-orrialde estandar bakoitzeko.

b) Cuarenta y cinco (45) euros por página-texto estándar.

2.– Aurreko idatz-zatian lortutako oinarriari Ebaluazio-batzordeak 0tik 100era arte emandako puntuazioa (EBP) aplikatuko zaio. Puntuazio horren eragin-indarra 0,5ekoa izango da.

2.– A la base obtenida en el punto anterior se le aplicará la puntuación (EBP) otorgada por la Comisión de Evaluación, la cual oscilará entre 0 y 100. Su valor operativo será 0,5.

3.– Jarraian, lan-taldeak prestatuko duen ikasmaterialaren ezarpen-eremua (irakasmaila) eta izaera (ikasmaterial mota) hartuko dira kontuan. Horiek, hurrenez hurren 0,25eko eragin-indarra dutelarik, ondoko bi adierazgarriokin definituko dira:

3.– Seguidamente se tomará en cuenta el ámbito de aplicación así como la tipología del material educativo elaborado por el seminario de trabajo, en base a los siguientes factores, cuyo valor operativo será 0,25 en cada caso:

Irakasmaila = A 1

Nivel educativo = A 1

BAT 2 A 1 = 1

2.º BACH. A 1 = 1

Heziketa Zikloak A 1 = 1

Ciclos Formativos A 1 = 1

Helduen Hezkuntza A 1 = 1

Educación de Adultos A 1 = 1

DBH 4, BAT 1 A 1 = 0,75

4.º ESO, 1.º BACH A 1 = 0,75

DBH 1, 2 eta 3 A 1 = 0,6

1.º, 2.º, 3.º ESO A 1 = 0,6

Gainerakoak A 1 = 0,4

Otros A 1 = 0,4

Ikasmaterial-mota = A 2

Tipo de material educativo = A 2

Oinarrizko ikasmateriala A 2 = 1

Material básico A 2 = 1

Ikasmaterial osagarria A 2 = 0,5

Material complementario A 2 = 0,5

4.– Horren ondorioz, proiektu bakoitzari legokiokeen laguntzaren kopuru zatia (KZ)i honela kalkulatuko da:

4.– En consecuencia, la cantidad (KZ)i que correspondería a cada proyecto en concepto de subvención se calculará de la siguiente forma:

(KZ)i = (BJK)i x (EBP x 0,5 + A1 x 0,25 + A2 x 0,25)i

(KZ)i = (BJK)i x (EBP x 0,5 + A1 x 0,25 + A2 x 0,25)i

	100

	100

5.– Azkenik, baldin eta kopuru zati (KZ)i guztien batuketa Hezkuntza Sailburuordetzak langintza honetarako duen laguntza-partida baino handiagoa bada, diru-laguntza proportzionalki banatuko da.

5.– Por último, si la suma de las cantidades económicas correspondiente a los diversos proyectos es superior a la partida presupuestaria que a este efecto tiene destinada la Viceconsejería de Educación, la subvención se determinará distribuyendo la partida presupuestaria en proporción directa a los respectivos KZ de cada uno de los materiales escolares.

X. KAPITULUA
CAPÍTULO X
LAGUNTZEN KUDEAKETA ORGANOA
ÓRGANO DE GESTIÓN DE LAS AYUDAS

26. artikulua.– 1.– Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritza, Euskara Zerbitzuaren bidez (EIMA IV programa), arduratuko da proiektuen jarraipena egiteaz, laguntza-eskabideak jaso eta diru-laguntzak ordaindu artean gerta litezkeen gorabeherak bideratzeko.

Artículo 26.– 1.– La Dirección de Innovación Educativa, a través del Servicio de Euskera (Programa EIMA IV), será la encargada de llevar a cabo el control de los proyectos y gestionar las distintas incidencias que pudieran darse, desde la presentación de las solicitudes de ayuda hasta la realización del pago de las subvenciones.

2.– Horretarako berariaz eratuko den jarraipen-batzordearen partaideak honako hauek izango dira:

2.– Para ello, se constituirá una comisión de seguimiento, que estará compuesta por:

a) Hezkuntza Berriztatzeko zuzendaria (batzordearen buru).

a) El director de Innovación Educativa (presidente de la comisión).

b) Euskara Zerbitzuaren burua.

b) El jefe del Servicio de Euskera.

c) EIMA IVko teknikaria (batzordearen idazkari).

c) El técnico del programa EIMA IV (secretario de la comisión).

XI. KAPITULUA
CAPÍTULO XI
EBAZPENA
RESOLUCIÓN

27. artikulua.– 1.– Agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta sei hilabeteko epean beranduenik, Ebazpen-batzordearen proposamena ikusirik, laguntza-deialdi hau ebatzi egingo du Hezkuntza sailburuordeak. Hala ere, esandako epean ebazpenik eman ezean, isiltasuna ezezko erantzuna balitz bezala jokatuko da.

Artículo 27.– 1.– El viceconsejero de Educación, a propuesta de la Comisión de Resolución, resolverá esta convocatoria en un plazo no superior a seis meses desde la publicación de la Orden en el Boletín Oficial del País Vasco. Si en el plazo establecido no se tomara Resolución expresa, se entenderá que el silencio es negativo.

2.– Ebazpenean, laguntza-eskatzaile eta ikasmaterial bakoitzari agindutako diru-laguntza zehatza adieraziko da. Hala ere, laguntza-eskatzailea pertsona fisikoz osatutako mintegia denean, mintegikide bakoitzari dagokion diru kopurua ere berariaz adieraziko da bertan. Kide bakoitzari dagokion laguntzaren zenbatekoa zehazteko, mintegiak berak eskabide-orrian adierazitako ehunekoak hartuko dira kontuan.

2.– En dicha resolución se indicará la subvención otorgada a cada solicitante y material escolar. Cuando el solicitante sea un seminario constituido por personas físicas, se indicará asimismo la cantidad correspondiente a cada una de las personas que participan, tomando en cuenta las proporciones indicadas por el propio seminario en el impreso de solicitud.

3.– Ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da. Laguntza-eskatzaileetariko bat edo gehiago Hezkuntza Sailburuordetzak hartutako ebazpenarekin ados ez badago eta gora jo nahi badu, Ebazpena argitaratzen den egunaren biharamunean hasita hilabeteko epean gorako errekurtsoa egiteko aukera izango du Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuaren aurrean.

3.– La resolución se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco. Si una o varias de las personas o entidades solicitantes no estuvieran de acuerdo con la resolución adoptada por la Viceconsejería de Educación, y deseara recurrirla, contará con un mes, a partir de la fecha de publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, para interponer el correspondiente recurso de alzada ante el Consejero de Educación, Universidades e Investigación.

XII. KAPITULUA
CAPÍTULO XII
ORDAINBIDEAK
FORMA DE PAGO

28. artikulua.– Ebazpena hartu eta 35.2. artikuluan ezarritako onarpen-epea amaitu ondoren, diru-laguntzaren % 60 ordainduko da. Gainerako % 40a, berriz, ikasmateriala argitaratu eta baldintza guztiak bete direla konprobatu ondoren ordainduko da.

Artículo 28.– Tras la Resolución y una vez transcurrido el plazo de aceptación establecido en el artículo 35.2, se abonará el 60% de las ayudas otorgadas. El 40% restante se hará efectivo una vez el material escolar correspondiente haya sido publicado y comprobado el cumplimiento de todas las condiciones establecidas.

29. artikulua.– 1.– Bigarren laguntza zatia jaso ahal izateko, mintegiak bere lana amaitu eta 2008ko maiatzaren 31rako aurkeztu behar du, argitara emango duen argitaletxearen eskutik, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailean, onespen-azterketa egin dakion.

Artículo 29.– 1.– Al objeto de poder percibir el 40% restante, los grupos de trabajo o seminarios deberán finalizar su trabajo y presentarlo en el Departamento de Educación, Universidades e Investigación, a través de la editorial que lo vaya a publicar. El plazo de presentación acabará el 31 de mayo de 2008.

2.– Aurkezpen-epea luzatzeko, edota eskabide-orrian emandako datuen gainean aldaketarik egin ahal izateko (mintegiko kideak, lanaren ezaugarriren bat, argitalpen-bidea, edo besterik), Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saileko Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariari aurkeztu beharko zaizkio salbuespen-eskabideak. Salbuespen-eskabideok behar bezala arrazoituak izan behar dute, eta artikulu honetako 1. idatz-zatian adierazitako epe-muga hori baino hamabost egun arinago eginak gutxienez. Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariaren esku geldituko da hartarako motiborik badagoen aztertu eta balioestea.

2.– Cuando se precise ampliar el plazo de entrega o bien cambiar algún dato de los aportados en el impreso de solicitud (miembros del seminario, características del trabajo, procedimiento de publicación o algún otro), quien represente al seminario o grupo de trabajo deberá efectuar la petición correspondiente, debidamente argumentada, ante el director de Innovación Educativa, quince días antes de la fecha límite indicada en el apartado 1 de este artículo. Corresponde al Director de Innovación Educativa analizar y valorar las razones alegadas.

3.– Laguntza ematerakoan kontuan hartu ziren baldintzetako edozein aldatuz gero, laguntzaren helburua betetzeari eusten bazaio noski, laguntza emateko ebazpena ere alda liteke, betiere diru-laguntzaren arauak onuradun izateko ezarri dituen betekizunak zaindurik.

3.– Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la ayuda, siempre que se entienda cumplido el objetivo de ésta, podrá dar lugar a la modificación de la resolución de concesión, siempre que se salvaguarden los requisitos establecidos por la norma subvencional para ser beneficiario de ésta.

30. artikulua.– 1.– Azaroaren 3ko 295/1998 Dekretuak araututakoari jarraituz, ikasmaterialen onespenerako ezarriak dituen ohiko bideak erabiliko ditu Hezkuntza Sailburuordetzak, berariazko azterketak eginez bai hizkuntza-erabilerari eta bai eduki-egokitasunari dagokienez.

Artículo 30.– 1.– En cumplimiento de lo establecido en el Decreto 295/1998, de 3 de noviembre, la Viceconsejería de Educación procederá al análisis de idoneidad de los contenidos así como del uso idiomático, sirviéndose para ello del procedimiento establecido en relación a la autorización de materiales educativos.

2.– Deialdi honen laguntza-bideetara bildutako ikasliburuek eta gainerako ikasmaterial idatziek Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren onespena lortua izan beharko dute argitalpena egin aurretik, ikuskatze eta gainbegiratze alorrean Sail honek dituen eskumenak kontuan izanik.

2.– Los materiales escolares subvencionados mediante la presente convocatoria deberán contar, con anterioridad a su publicación, con la autorización del Departamento de Educación, Universidades e Investigación, en virtud de las facultades de supervisión e inspección que le asisten en este ámbito.

31. artikulua.– Onespen-agiria jaso eta gero, ez lehenago, eman beharko da ikasmateriala argitara. Mintegikideek begiz jotako argitaletxeak egingo du hori, 2008ko urriaren 1a baino lehen.

Artículo 31.– Una vez el material escolar reciba la correspondiente autorización, no antes, se procederá a su publicación, a través de la editorial prevista por el seminario o grupo de trabajo, con anterioridad al 1 de octubre de 2008.

32. artikulua.– 1.– Argitara emandako ikasmaterialak argi eta garbi adieraziko ditu materialaren sorkuntza- eta egokitze-lanetan ibilitako mintegikide guztien izen-abizenak. Eskabide-orrian adierazitako mintegikideak, ez beste inor, izango dira ikasmaterialaren prestatzaile.

Artículo 32.– 1.– En dicha publicación deberán figurar debidamente los nombres de todas las personas que han formado parte del seminario, tanto en calidad de persona autora como de colaboradora o adaptadora. Sólo esas personas, las detalladas en el impreso de solicitud, serán consideradas elaboradoras del material escolar.

2.– Era berean, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak irakaslanerako onetsitako euskal ikasmaterialak egoera hori adierazten duen ondoko esaldia eramango du, ongi ikus daitekeen tokian eta ale guztietan: "Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak onetsia (onespen-data)".

2.– Asimismo dichos materiales, en tanto que están autorizados por el Departamento de Educación, Universidades e Investigación, deberán mostrar de una manera manifiesta y visible en todos y cada uno de los ejemplares editados la siguiente advertencia: "Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak onetsia (onespen-data)".

33. artikulua.– Argitaratu eta berehala, betiere 31. artikuluan finkaturiko egutegiaren baitan, mintegi-arduradunak Hezkuntza Sailburuordetzako EIMA programan edo Hezkuntza Ordezkaritzaren batean aurkeztu eta sarrera emanik utziko du prestatu eta argitara emandako ikasmaterialaren ale bat. Ale horrekin batera, beste hau ere aurkeztu behar du: ikasmaterialari buruz, eta mintegiak komeni deritzan argibideak emanez, mintegikide guztiek izenpeturiko oroitidazkia.

Artículo 33.– Una vez editado, siempre de acuerdo al calendario establecido en el artículo 31, la persona responsable del seminario depositará y registrará un ejemplar del material escolar en el Programa EIMA de la Viceconsejería de Educación o en cualquier Delegación Territorial de Educación. Asimismo, una memoria firmada por todas las personas componentes del seminario o grupo de trabajo en la que se especifiquen cuantas explicaciones o aclaraciones sean precisas acerca del material elaborado.

34. artikulua.– 1.– Ikasmateriala jaso eta Agindu honetan finkaturiko baldintzak bete direla ikusi ostean, dagokion dirulaguntzaren % 40aren ordainketari ekingo zaio.

Artículo 34.– 1.– Una vez recibido el material de referencia, y comprobado el cumplimiento de todas las condiciones establecidas, se procederá al pago del 40% de la correspondiente ayuda.

2.– Aldiz, benetan egindako ikasmaterialaren testu-orrialde estandarren kopurua begiz jotako kostua finkatzerako orduan kontuan hartutakoa baino txikiagoa bada, 29.3. artikuluan ezarritako bidetik, Hezkuntza sailburuordeak ebazpen berria eman ondoren, proportzio horren araberako kenketa egin ahal izango zaio ordaintzeke dagoen dirulaguntzaren bigarren zatiari.

2.– Si, por el contrario, el número de páginas estándar correspondiente al material escolar en cuestión es inferior a la estimación realizada al objeto de determinar el coste, se podrá deducir proporcionalmente de la parte pendiente de pago, de acuerdo con lo establecido en el artículo 29.3, previa resolución del Viceconsejero de Educación.

35. artikulua.– 1.– Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintza Dekretuan, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen Testu Bateginean, eta abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan (1992ko otsailaren 7ko Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria) ezarritako jardunbideari jarraiki, Agindu honetan ohartemandakoa betetzen ez bada edo Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorraren konturako diru-laguntzen jasotzaileek dituzten eginbeharrak zuzen betetzen ez badira, jasotako laguntza eta dagozkion lege-interesak itzuli egin beharko dira.

Artículo 35.– 1.– El incumplimiento de lo dispuesto en esta Orden, así como de las obligaciones que atañen a cualquier beneficiario de subvenciones a cargo de los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma del País Vasco, dará lugar a la devolución de la ayuda percibida, más los intereses legales que resulten de aplicación, de acuerdo con el procedimiento previsto en el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, y Decreto 698/1991, de 17 de diciembre.

2.– Era berean, diru-laguntzaren onuradunek onartu egin beharko dute emandako diru-laguntza. Horrela, dirulaguntza ematen zaiela jakinarazteko gutuna jaso eta hamabost eguneko epean pertsona edo entitate onuradunek ez badiote diru-laguntzari espresuki eta idatziz uko egiten, onartu egin dutela ulertuko da.

2.– Las personas o entidades beneficiarias deberán aceptar la subvención concedida. En este sentido, si en el plazo de quince días tras la fecha de recepción de la comunicación por la que se notifica la concesión de la subvención, las personas o entidades beneficiarias no renuncian expresamente y por escrito a la misma se entenderá que ésta queda aceptada.

3.– Halaber, deialdi honen bidez jasotako diru-laguntzen inguruan Kontrol Ekonomikoko Bulegoak edota Herri Kontuen Euskal Epaitegiak, bere eginkizunak betez, eskatutako informazio guztia eman beharko dute laguntza-jasotzaileek.

3.– Las personas o entidades beneficiarias de las subvenciones reguladas en la presente Orden están obligadas a facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que les sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las subvenciones recibidas con cargo a esta convocatoria.

XIII. KAPITULUA
CAPÍTULO XIII
ZIURTAPENA
CERTIFICACIÓN

36. artikulua.– 1.– Irakasle diren mintegikideen kasuan, Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzak haien parte-hartzea berariaz ziurtatuko du, baldin eta interesatuek idatziz hala eskatzen badute eta prestatutako ikasmaterialak onespena jasoa badu.

Artículo 36.– 1.– Siempre y cuando personas que habiendo participado, en calidad de docentes, en alguno de los seminarios lo soliciten por escrito, y siempre que el material elaborado cuente con la correspondiente autorización administrativa, podrá certificarse la participación de dichas personas en la elaboración del material de referencia. Dicha certificación será firmada por el director de Innovación Educativa.

2.– Prestatutako ikasmaterial bakoitzeko, unean uneko ordu-balioztapena emango zaio irakasle den mintegikide bakoitzari. Hala ere, lan-bolumen txikiko ikasmaterialen balioztapena egiterakoan sail bat osatzen badute, ikasmaterial bakartzat hartuko dira.

2.– La participación así considerada se valorará a razón del número de horas que se determine en cada momento para cada una de las personas docentes que hayan participado en la elaboración del material educativo. No obstante, la elaboración de cuadernos de trabajo y/u otra serie de materiales escolares de volumen reducido y que constituyan una unidad se valorará como un único material.

XEDAPEN GEHIGARRIA

DISPOSICIÓN ADICIONAL

Agindu honetako euskal eta erdal idazkien artean interpretazio-auzirik sortuz gero, jatorrizkoa euskaraz idatzitakoa dela kontuan izanik, hura hartuko da korapiloa askatzeko gidari.

Si surgiera en esta Orden alguna disparidad de interpretación entre el texto en euskera y el redactado en castellano, se adoptará el texto euskérico como guía para solucionar dicha eventualidad, toda vez que su redacción original se ha realizado en dicho idioma.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Agindu honek amaitu egiten du administrazio-bidea. Bere aurka aukerako berraztertze-errekurtsoa aurkeztu ahal izango diote interesatuek Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari, Agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunetik aurrera, hilabeteko epean; bestalde, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jarri ahal izango dute Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Administrazioarekiko Auzietako Salan, Agindua esandako aldizkari ofizialean argitaratzen den egunaren biharamunetik aurrera, bi hilabeteko epean.

Primera.– Contra la presente Orden podrá interponerse potestativamente recurso de reposición en el plazo de un mes ante el Consejero de Educación, Universidades e Investigación o recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses, ambos plazos contados a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Bigarrena.– Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunaren biharamunean sartuko da indarrean.

Segunda.– La presente Orden entrará en vigor al día siguiente de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2007ko irailaren 18a.

En Vitoria-Gasteiz, a 18 de septiembre de 2008.

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburua,

El Consejero de Educación, Universidades e Investigación,

JOSÉ ANTONIO CAMPOS GRANADOS.

JOSÉ ANTONIO CAMPOS GRANADOS.

ERANSKINA

(Sarrera-zigilua hemen ezarri)

EIMA programa: EUSKAL IKASMATERIALGINTZA
EIMA IV: EUSKARAZKO IKASMATERIALAK PRESTATZEKO LAGUNTZAK
2007
ESKABIDE ORRIA

I	IKASMATERIALAREN EZAUGARRIAK

Izenburua

Irakasmaila

Jakintzagaia

Ikasmaterial mota

Originaltasun-maila	Egokitzapena baldin bada, esan zein ikasmaterialena. Era berean, nork eta noiz argitaratua:

n sorkuntza	 n egokitzapena	

Ikasmaterialaren formatua	Elektronikoa baldin bada, hauetako zein:

	

n Inprimatua	 n Internet

n Ikus-entzunezkoa	 n CD-ROM

n Elektronikoa	 n Besterik. Zein?

Ikasmaterialaren testu-orrialde estandarrak		Begiz jotako argitaletxea

II	MINTEGIAREN ARDURADUNA

Izen-abizenak	NAN

Helbidea (kalea, zenbakia, solairua, posta-kodea eta herria)

Telefonoa	E-maila

III	LAGUNTZA ESKATZAILEA (III.1. edo III.2. atala bete)

III.1. 	PERTSONA FISIKOZ OSATUTAKO MINTEGIA

1	Izen-abizenak

	NAN	Diru-laguntzatik jasotzea dagokion zatia (%tan)

	Diru-laguntza ordaintzeko banku-argibideak (diru-etxearen izena eta 20 digitu)

2	Izen-abizenak

	NAN	Diru-laguntzatik jasotzea dagokion zatia (%tan)

	Diru-laguntza ordaintzeko banku-argibideak (diru-etxearen izena eta 20 digitu)

3	Izen-abizenak

	NAN	Diru-laguntzatik jasotzea dagokion zatia (%tan)

	Diru-laguntza ordaintzeko banku-argibideak (diru-etxearen izena eta 20 digitu)

4	Izen-abizenak

	NAN	Diru-laguntzatik jasotzea dagokion zatia (%tan)

	Diru-laguntza ordaintzeko banku-argibideak (diru-etxearen izena eta 20 digitu)

5	Izen-abizenak

	NAN	Diru-laguntzatik jasotzea dagokion zatia (%tan)

	Diru-laguntza ordaintzeko banku-argibideak (diru-etxearen izena eta 20 digitu)

6	Izen-abizenak

	NAN	Diru-laguntzatik jasotzea dagokion zatia (%tan)

	Diru-laguntza ordaintzeko banku-argibideak (diru-etxearen izena eta 20 digitu)

7	Izen-abizenak

	NAN	Diru-laguntzatik jasotzea dagokion zatia (%tan)

	Diru-laguntza ordaintzeko banku-argibideak (diru-etxearen izena eta 20 digitu)

8	Izen-abizenak

	NAN	Diru-laguntzatik jasotzea dagokion zatia (%tan)

	Diru-laguntza ordaintzeko banku-argibideak (diru-etxearen izena eta 20 digitu)

9	Izen-abizenak

	NAN	Diru-laguntzatik jasotzea dagokion zatia (%tan)

	Diru-laguntza ordaintzeko banku-argibideak (diru-etxearen izena eta 20 digitu)

10	Izen-abizenak

	NAN	Diru-laguntzatik jasotzea dagokion zatia (%tan)

	Diru-laguntza ordaintzeko banku-argibideak (diru-etxearen izena eta 20 digitu)

III.2.	ARGITALETXEA, ELKARGOA EDO FUNDAZIOA

Izena	IFZ

Helbidea (kalea, zenbakia, solairua, posta-kodea eta herria)

Telefonoa	E-maila

Legezko ordezkariaren izen-abizenak	NAN

Diru-laguntza ordaintzeko banku-argibideak (diru-etxearen izena eta 20 digitu)

IV	MINTEGIKIDEEI BURUZKO ZEHAZTASUNAK (laguntza-eskatzailea edozein dela ere bete beharrekoa)

1	Izen-abizenak	NAN

	2006-2007 ikasturteko jarduera

	n Irakaslea (irakasmaila eta jakintzagaia adierazi):

	n Besterik (lan-jarduera konkretua adierazi):

	Bere oraingo lantokia (izena eta herria)

	Aurkeztutako agiriak eta tituluak

2	Izen-abizenak	NAN

	2006-2007 ikasturteko jarduera

	n Irakaslea (irakasmaila eta jakintzagaia adierazi):

	n Besterik (lan-jarduera konkretua adierazi):

	Bere oraingo lantokia (izena eta herria)

	Aurkeztutako agiriak eta tituluak

3	Izen-abizenak	NAN

	2006-2007 ikasturteko jarduera

	n Irakaslea (irakasmaila eta jakintzagaia adierazi):

	n Besterik (lan-jarduera konkretua adierazi):

	Bere oraingo lantokia (izena eta herria)

	Aurkeztutako agiriak eta tituluak

4	Izen-abizenak	NAN

	2006-2007 ikasturteko jarduera

	n Irakaslea (irakasmaila eta jakintzagaia adierazi):

	n Besterik (lan-jarduera konkretua adierazi):

	Bere oraingo lantokia (izena eta herria)

	Aurkeztutako agiriak eta tituluak

5	Izen-abizenak	NAN

	2006-2007 ikasturteko jarduera

	n Irakaslea (irakasmaila eta jakintzagaia adierazi):

	n Besterik (lan-jarduera konkretua adierazi):

	Bere oraingo lantokia (izena eta herria)

	Aurkeztutako agiriak eta tituluak

6	Izen-abizenak	NAN

	2006-2007 ikasturteko jarduera

	n Irakaslea (irakasmaila eta jakintzagaia adierazi):

	n Besterik (lan-jarduera konkretua adierazi):

	Bere oraingo lantokia (izena eta herria)

	Aurkeztutako agiriak eta tituluak

7	Izen-abizenak	NAN

	2006-2007 ikasturteko jarduera

	n Irakaslea (irakasmaila eta jakintzagaia adierazi):

	n Besterik (lan-jarduera konkretua adierazi):

	Bere oraingo lantokia (izena eta herria)

	Aurkeztutako agiriak eta tituluak

8	Izen-abizenak	NAN

	2006-2007 ikasturteko jarduera

	n Irakaslea (irakasmaila eta jakintzagaia adierazi):

	n Besterik (lan-jarduera konkretua adierazi):

	Bere oraingo lantokia (izena eta herria)

	Aurkeztutako agiriak eta tituluak

9	Izen-abizenak	NAN

	2006-2007 ikasturteko jarduera

	n Irakaslea (irakasmaila eta jakintzagaia adierazi):

	n Besterik (lan-jarduera konkretua adierazi):

	Bere oraingo lantokia (izena eta herria)

	Aurkeztutako agiriak eta tituluak

10	Izen-abizenak	NAN

	2006-2007 ikasturteko jarduera

	n Irakaslea (irakasmaila eta jakintzagaia adierazi):

	n Besterik (lan-jarduera konkretua adierazi):

	Bere oraingo lantokia (izena eta herria)

	Aurkeztutako agiriak eta tituluak

V	LAN-TALDEAREN BALIOESPENA

Lan-taldeak bere osoan edota bertako kideren batek lehendik euskaraz prestaturiko ikasmaterialik bai? Zehaztu noiz eta zer.

VI	MINTEGIKIDEEN ADOSTASUN-AGIRIA

Agiri hau sinatzen dugun kideok, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuaren 2007ko ………..aren …ko Aginduaren arabera, ikasmaterialak prestatzeko mintegientzako deialdian parte hartzeko eskabidea egiten dugu. Halaber, eskabide-orri honetan emandako datuak egiazkoak direla eta, laguntza-deialdian ezarritako baldintzak zein diren jakinda, horiek zuzen betetzeko asmoa dugula adierazten dugu. Era berean, mintegi-lanean prestatzekoa den ikasmateriala, beranduenik ere, deialdi honetan ezarritako datarako aurkeztuko dugula hitz ematen dugu. Azkenik, gure artetik, II. atalean aipaturiko kidea aukeratu dugu mintegiko arduradun izateko eta, deialdi honetako eginkizunei dagokienez, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailarekin izan beharreko harremanetan lan-taldearen solaskide gisa jardun dezan.

Mintegikideen izen-abizenak eta sinadura:

VII	ZINPEKO AITORMENA

Eskabide hau sinatzen dugunok zera aitortzen dugu: sexuaren ziozko bereizkeria egiteagatik ez dugula zigor administratibo edo penalik jaso, ez eta Emakumeen eta Gizonen berdintasunerako Legea dela bide inolako debekurik ere.

VIII	MINTEGIAREN ARDURADUNAREN ADOSTASUN-AGIRIA

Nik, ........................................................................................................................................................................................(e)k, mintegiaren arduraduna naizen aldetik, hala dagozkion ondorioetarako, eskabide-orri honetan emandako argibideak eta datuak egiazkoak direla adierazten dut. Era berean, beste hau ere ziurtatzen dut: bertan aurkezten den lan-taldea deialdi honekin bateraezina den beste laguntzaz ez dela baliatzen edo baliatuko. Orobat, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak 2007ko ………..aren ….ko Aginduko laguntza-deialdian ezarri dituen baldintzen jakitun egonik, berauek zuzen betetzeko asmo sendoa adierazten dut.

Lekua eta data	Mintegiaren arduraduna

	(sinadura eta, hala dagokionean, zigilua)

Oharrak	Aurkeztu beharreko dokumentazioa dela-eta, ikus laguntzetara dei egiten duen Aginduko 19. artikulua.


Azterketa dokumentala


Análisis documental