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Boletin Oficial del País Vasco

224. zk., 2006ko azaroaren 23a, osteguna

N.º 224, jueves 23 de noviembre de 2006


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Herrizaingo Saila
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5863
5863

EBAZPENA, 2006ko urriaren 17koa, Trafiko zuzendariarena, Araba, Bizkaia eta Gipuzkoako Lurralde Historikoetako bide-sareko gune batzuetan zinemometroak eta beste zenbait tresna osagarri instalatzea eta erabiltzea xedatzen duena, hain zuzen ere, trafikoaren kontrol, erregulazio, zaintza eta diziplinarako irudiak hartzeko eta erreproduzitzeko.

RESOLUCIÓN de 17 de octubre de 2006, del Director de Tráfico, por la que se acuerda la instalación y uso de cinemómetros y dispositivos complementarios para la captación y reproducción de imágenes para el control, regulación, vigilancia y disciplina del tráfico en determinados puntos de la red viaria de los Territorios Históricos de Álava, Bizkaia y Gipuzkoa.

1999ko ekainaren 15eko Ebazpenaren bidez, jakineko errepide eta kilometro-puntuetan zinemometroak eta beste zenbait tresna osagarri instalatzea eta erabiltzea xedatu zen, hain zuzen ere trafikoaren kontrol, erregulazio, zaintza eta diziplinarako irudiak hartzeko eta erreproduzitzeko. Izan ere, trafikoa erregulatzeko eta zaintzeko teknika berrien artean azpimarratzekoa da bideguneetan etengabeko abiadura-kontrolak jartzea, horretarako zinemometroak instalatzeko ekipatutako puntu finkoen sare bat ezarriz.

Por Resolución de 15 de junio de 1999, se ordenó la instalación y uso de cinemómetros y dispositivos complementarios para la captación y reproducción de imágenes para el control, regulación, vigilancia y disciplina del tráfico en las vías y puntos kilométricos que indicaba, ya que entre las nuevas técnicas de regulación y vigilancia del tráfico, destaca el sometimiento a control de velocidad permanente de amplios tramos de vías, por medio de la implantación de una red de puntos fijos equipados para la instalación de cinemómetros.

Zinemometroak errepideetan ezartzeak gehiegizko abiaduragatik egiten diren arau-hausteak egiaztatzeko balio du; erabaki honekin lortu nahi dugun azken helburua, alabaina, beste bat da: bidegune arriskutsuetan ezarri diren abiadura-mugak bete ditzatela gidariek. Hori horrela, zigortzeko zeregina bigarren mailan geratuko litzateke, eta gure asmo horren adibide argia da gidariari seinaleen bidez ohartarazten zaiola erradarrak ezarrita daudela bidegunean zehar. Azken batean, erabaki honek lehentasuna ematen dio arriskuei aurre hartzeari, bidebatez, bide-segurtasuna hobeto bermatzeko eta zirkulazioa arintzeko. Gaur egungo lan-harremanetan eta harreman ekonomikoetan gero eta garrantzi handiagoa dute leku-aldaketek, eta herritarren bizitza-kalitatean ere bai (aisialdian, oporretan, e.a. gero eta arruntagoa da ibilgailua erabiltzea toki batetik bestera joateko). Hori dela-eta, bai bide-segurtasuna bermatzea, bai zirkulazioa arina izatea gizarteak gero eta gehiago kontuan hartzeko eskatzen du.

El objetivo perseguido con la instalación de dichos cinemómetros no era únicamente la formulación de denuncias por exceso de velocidad, sino que respondía a una filosofía más ambiciosa cuyo objetivo final era disuadir de forma efectiva a los conductores para que adecuen la velocidad a los límites específicos fijados para esos tramos especialmente conflictivos. Un ejemplo claro de esta intencionalidad es que los conductores son advertidos por medio de señales informativas sobre la existencia de radares en la zona. En definitiva, prevalece el aspecto preventivo frente al meramente punitivo, reforzando de esta forma la seguridad vial y mejorando la fluidez de la circulación, factores ambos insistentemente reclamados por la sociedad por incidir directamente en la agilidad y seguridad de los desplazamientos, como presupuestos básicos que condicionan el actual marco de las relaciones económicas y laborales, e incluso la calidad de vida (desplazamientos por motivos de ocio, vacaciones, etc.).

Zinemometroen eraginkortasuna ikusita helburu horiek lortzeko, bidezkotzat jo da aparailu hauen kopurua gehitzea erkidegoko errepideetan, jada daudenen lagungarri.

Vista la efectividad de los cinemómetros en la consecución de estos objetivos, se ha considerado oportuno aumentar el número de estos aparatos en las vías de nuestra Comunidad colaborando con los ya existentes en dicha finalidad.

Adierazitakoari jarraiki eta azaroaren 8ko 364/2005 Dekretuaren 16. artikuluaren eta uztailaren 21eko 168/1998 Dekretuaren 3. xedapen gehigarriaren 2. paragrafoaren arabera ditudan eskumenak erabiliz, honakoa

Por todo lo expuesto, y en el ejercicio de las funciones que me atribuye el artículo 16 de Decreto 364/2005, de 8 de noviembre, y la disposición adicional tercera, punto segundo, del Decreto 168/1998, de 21 de julio,

EBATZI DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Eranskinean adierazten diren bide eta kilometro-puntuetan zinemometroak eta beste zenbait tresna osagarri instalatzeko eta erabiltzeko agintzea, trafikoaren kontrol, erregulazio, zaintza eta diziplinarako irudiak hartzeko eta erreproduzitzeko.

Primero.– Ordenar la instalación y uso de cinemómetros y dispositivos complementarios para la captación y reproducción de imágenes para el control, regulación, vigilancia y disciplina del tráfico en las vías y puntos kilométricos que se indican en el anexo.

Bigarrena.– Abiadura kontrolatuko den bideguneetan herritarrei seinaleen bidez ohartaraziko zaie zinemometroak badirela.

Segundo.– En los tramos sometidos a control de velocidad se informará al público de la existencia de cinemómetros, por medio de señales informativas adecuadas a tal fin.

Hirugarrena.– Zinemometroek hartutako irudietatik trafiko arloko arau-hausteren bat egin dela ondorioztatzen bada, irudiak -ekintza non gertatu den ikusita- Arabako, Bizkaiko edo Gipuzkoako Lurralde Zerbitzura bidaliko dira; izan ere, dagokion Lurralde Zerbitzuaren eginkizuna da zigor-prozedura izapidetzea eta ebaztea.

Tercero.– Las grabaciones que capten hechos que pudieran ser constitutivos de una infracción administrativa contra la normativa de seguridad vial se remitirán a los Servicios Territoriales de Tráfico de Álava, Bizkaia o Gipuzkoa, en función del Territorio donde se hayan captado las grabaciones, con el fin de que se tramite y resuelva el procedimiento sancionador que corresponda.

Irudietatik zigor-arloko arau-haustea egon dela ondorioztatzen bada, orduan, eskumena duen epaitegira bidaliko dira hartutako irudiak.

Si la grabación captara hechos que pudieran ser constitutivos de ilícito penal se remitirán dichas grabaciones a la autoridad judicial competente.

Vitoria-Gasteiz, 2006ko urriaren 17a.

En Vitoria-Gasteiz, a 17 de octubre de 2006.

Trafiko zuzendaria,

El Director de Tráfico,

ANDONI ARRIOLA GARRIDO.

ANDONI ARRIOLA GARRIDO.

ANEXO

ERANSKINA

Instalaciones ubicadas en el Territorio Histórico de Álava

Arabako Lurralde Historikoan kokatuta dauden instalazioak

Vía	Punto kilométrico	Sentido	

Errepidea	Kilometro-puntua	Noranzkoa	

AP-68	33,050	Bilbao	

AP-68	33,050	Bilbao	

AP-68	50,500	Zaragoza	

AP-68	50,500	Zaragoza	

Instalaciones ubicadas en el Territorio Histórico de Gipuzkoa

Gipuzkoako Lurralde Historikoan kokatuta dauden instalazioak

Vía	Punto kilométrico	Sentido	

Errepidea	Kilometro-puntua	Noranzkoa	

A-8	16,510	Bilbao	

A-8	16,510	Bilbao	

A-8	16,800	Behobia	

A-8	16,800	Behobia	

N-1	446,040	Irun	

N-1	446,040	Irun	

N-1	446,040	Vitoria-Gasteiz	

N-1	446,040	Vitoria-Gasteiz	

Instalaciones ubicadas en el Territorio Histórico de Bizkaia

Bizkaiko Lurralde Historikoan kokatuta dauden instalazioak

Vía	Punto kilométrico	Sentido	

Errepidea	Kilometro-puntua	Noranzkoa	

N-637	11,470	Barakaldo-Getxo	

N-637	11,470	Barakaldo-Getxo	


Azterketa dokumentala


Análisis documental