Boletin Oficial del País Vasco

82. zk., 2005eko maiatzaren 4a, asteazkena

N.º 82, miércoles 4 de mayo de 2005


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Xedapen Orokorrak

Disposiciones Generales

Ogasun eta Herri Administrazio Saila
Hacienda y Administración Pública
2186
2186

77/2005 DEKRETUA, apirilaren 12koa, Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazio orokorreko eta bere erakunde autonomoetako arlo funtzionalak arautzen dituena.

DECRETO 77/2005, de 12 de abril, por el que se regulan las áreas funcionales de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos.

Ekonomia Gaietarako Ordezko Batzordeak, 2002ko maiatzaren 9an, Analisi Funtzionalak finkatzeko Plana onetsi zuen. Onespen-egintza horrek 1997 urtean hasitako ziklo luzea ixten zuen, Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazio Orokorreko giza baliabideak arrazionalizatzeko programa martxan jartzeari zegokiona, batez ere, laurogeita hamargarren hamarkadaren hasieran Euskal Herrian CORAME txostenak eta geroago sortutako Administrazioa Eraberritzeko Bulegoaren Zuzendaritzak utzitako arrastoei jarraiki. Neurri guzti horiek bultzatzen zituen uzia Administrazio Publikoaren eraginkortasuna eta efizientzia hobetzea besterik ez zen, giza baliabideen esparruan zenbait esku-hartze jakin batzuen bidez.

El 9 de mayo de 2002, la Comisión Delegada de Asuntos Económicos procedió a la aprobación del Plan de Implantación de los Análisis Funcionales. Este acto de aprobación cerraba un largo ciclo iniciado en el año 1997 y que consistió en la puesta en marcha de un programa de racionalización de los recursos humanos de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi, siguiendo la estela marcada a principios de la década de los noventa en el País Vasco por el Informe CORAME y por la ulterior creación de la Dirección de la Oficina de Modernización Administrativa. La pretensión que impulsaba todas estas medidas no era otra que la mejora de la eficacia y de la eficiencia de la Administración Pública a través de una serie de intervenciones concretas en el campo de los recursos humanos.

Analisi Funtzionalak martxan jartzeak arrazoi oso zehatz bat izan zuen: jadanik bazeuden lanpostuetan desorekak aurkitu ziren, horien definizio eta eginkizunei dagokienez, bai eta ordainsari-mailen esleipenari ere. Era berean, horiek gehiegi sakabanatzen dituen zenbait izendapen heterogeneo aurkitu ziren. Analisi Funtzionalen ekimenak arazo horiek zuzentzeaz gain, azken buruan, administrazioaren jardunbidea hobetu nahi zuen, lanpostuei buruzko esku-hartze antolatu baten bidez.

La puesta en marcha de los Análisis Funcionales tuvo una causa muy concreta: se habían detectado desajustes en los puestos de trabajo existentes en lo referente a la definición y delimitación de sus funciones, y a la asignación de sus niveles retributivos. Asimismo se había detectado la existencia de algunas denominaciones heterogéneas que conllevaban una dispersión excesiva de los mismos. La iniciativa de los Análisis Funcionales pretendía corregir esos problemas y proceder, en última instancia, a mejorar el funcionamiento de la administración a través de una intervención organizativa sobre los puestos de trabajo.

Analisi Funtzionalek Euskal Administrazioko lanpostuetan zegoen sakabanaketa adierazi zuten, eta, hortaz, arazoa modu egokian diagnostikatu zuten, horren gaineko konponbideak ekarriz. Analisi Funtzionalen prozesua, halaber, luzea izan zen denborari begira, eta, esfortzu handiak beharrezkoak izan ziren. Horrela, Eusko Jaurlaritzak 1997 urtean Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazio Orokorreko lanpostuen Analisi Funtzionalei buruzko proiektuarekin hasi zuen, lanpostuok “C” eta “D” titulazio-taldeetan sartuz. Analisi Funtzional horietatik eskuratutako emaitzek lanpostuen inguruan okerreko deskripzioa egiten zela baieztatzen zuten eta, ondorioz, horiek zenbait kasutan modu artifizialean gehitzea zekartzaten; edozein kasutan ere, horren arrazionalizazioa, egiteko modukoa, ahalezkoa eta beharrezkoa zen. Gisa berean, 1998ko abenduan “A” eta “B” titulazio-taldeetako lanpostuen Analisi Funtzionalak gauzatzea adostu zen. Kasu horretan, prozesua aurrekoa baino konplexuagoa izan zen eta ia-ia 2002 urtean amaitu zen. Bigarren fase horretako emaitzak berarekin zekarren lanpostuen homologazioa. Azkenik, “E” titulazio-taldeko lanpostuen Analisi Funtzionala gauzatu zen, bai eta espezializazioa duten administrarien lanpostuak ere (Laguntzaile Teknikoak), 6/1989 “C2” Legearen arabera ere izendatzen direnak.

Los Análisis Funcionales pusieron de manifiesto la dispersión existente de puestos de trabajo en la Administración vasca y diagnosticaron, por tanto, correctamente el problema, aportando además soluciones al mismo. El proceso de Análisis Funcionales fue, no obstante, largo en términos de tiempo y requirió asimismo la inversión de notables esfuerzos. Así, el Gobierno Vasco inició en el año 1997 un proyecto de Análisis Funcionales de los puestos de trabajo de la Administración General de la Comunidad Autónoma Vasca pertenecientes a los Grupos “C” y “D” de titulación. Los resultados obtenidos de esos Análisis Funcionales confirmaron la idea de que existía una descripción incorrecta de los puestos de trabajo, que conllevaba una multiplicación en algunos casos artificial de los mismos y que, en todo caso, era factible, posible y necesaria su racionalización. En diciembre de 1998 se acordó asimismo realizar esos Análisis Funcionales para los puestos de trabajo de los grupos de titulación “A” y “B”. El proceso fue mucho más complejo que el anterior y finalizó prácticamente en el año 2002. El resultado de esa segunda fase conllevó asimismo una homologación de los puestos de trabajo. Finalmente, se llevó a cabo el Análisis Funcional de los puestos de trabajo del Grupo de titulación “E” y de los puestos de trabajo de administrativos con especialidad (Ayudantes Técnicos), también denominados según la Ley 6/1989 “C2”.

Aurreko azterketak oinarri gisa hartu ziren Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazio Orokorreko lanpostuen inguruko agertokiaren arrazionalizazio-proposamena egiteko, antolatze-izaera zuen ideiaren aplikazioarekin: “lanpostu-eredua” kontzeptua zegoen, Analisi Funtzionalak Finkatzeko Agirian erakusten zen bezala, iraganbideko zentzua zuena; hau da, lehenagoko lanpostuak arrazionalizatzeko modua suposatzen zuen, eta, “lanpostu” kontzeptuari aurrera egiten uzten zion, Analisi Funtzionalen bidez argituz. Izan ere, lanpostuen azken agertokiaren sinplifikazioa Analisi Funtzionalek definitzen duten lanpostu berrien bidez gauzatuko da, eta dotaziotan azpizatitzen dira. Funtzio publikoaren arrazionalizazio eskema horretan, hortaz, Arlo Funtzionalak sortzen dira; horrela, “lanpostu-eredu” kontzeptua iraganbideko ideiatzat hartuta, Administrazioaren antolatze-egituraren barnean kokatuko da argi eta garbi, lanpostu bakoitzari eratxikitako eginkizunak eta erantzukizunak definitzen dituen heinean. Arlo Funtzionala, beraz, bere aldetik osagai garrantzitsua da antolaketaren giza baliabideei buruzko politikan.

Estos estudios previos sirvieron de base para una propuesta de racionalización del escenario de puestos de trabajo de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi a través de la aplicación de una noción de naturaleza organizativa: la de “puesto tipo”, que, como bien se exponía en el Documento de Implantación de los Análisis Funcionales, era un concepto de transición; esto es, suponía un modo de racionalización de los puestos de trabajo anteriores y abría el paso al nuevo concepto de “puesto de trabajo” que se alumbraba a través de los Análisis Funcionales. En efecto, la simplificación del escenario final de puestos de trabajo se lleva a cabo por medio de los nuevos puestos de trabajo definidos a partir de los Análisis Funcionales, y que se subdividen en dotaciones. En este esquema de racionalización de la función pública es en el que se inserta, por tanto, la creación de las Áreas Funcionales, dado que si “el puesto tipo”, como noción de transición, es un elemento claramente de la estructura organizativa de la Administración, en cuanto que define las funciones o responsabilidades atribuidas a cada puesto de trabajo, el Área Funcional es, por su parte, un elemento trascendental en la política de recursos humanos de la organización.

Arlo Funtzionala, arauketa honetan adierazten den bezala, lanpostuen batuketa da, ezagutza eta/edo trebetasun komunak behar dituena. Lanpostuen biltze horiek erakusten duten balioaniztasunaren arabera egingo da, eta aipatu atxikipena antolaketa-erabakia da; izan ere, lanpostu bat Arlo Funtzional batean zein beste batean ezartzeak Administrazio Orokor horren produktuen edota zerbitzuen espezializazioa jasoko du. Beste alde batetik, Arlo Funtzionalen sorrerak ez du eraginik izango egungo euskal funtzio publikoaren sisteman dauden egiturazko osagaien gain (Gorputza, Eskala eta, hala denean, Espezializazioa), ezta gainerako antolamendu-osagaien gain ere (lanpostuen zerrendak, ahal izanez gero).

El Área Funcional, tal como se expresa en la presente normativa, es una agrupación de puestos de trabajo que requieren conocimientos y/o destrezas comunes. La agrupación de puestos se lleva a cabo de acuerdo con la polivalencia que muestran, y tal adscripción es una decisión organizativa, dado que el encuadre de un puesto en una u otra Área Funcional es un reflejo de la especialidad de los productos o servicios de esa Administración General. Por tanto, la creación de las Áreas Funcionales en nada afecta a la existencia de los elementos estructurales actuales del sistema de función pública vasca (Cuerpo, Escala y Especialidad, en su caso) ni al resto de elementos de ordenación (relaciones de puestos de trabajo, preferentemente).

Esan beharra dago, era berean, Arlo Funtzionalak sortzeko erabili den helburua zein izan den; arlo horien ezarpenak, xedeen artean, hauek izango ditu eta: a) Mugikortasunean sistema hobetzea; edo beste era batera adierazita, funtzionarioei egin zaizkien lanpostuen okerreko esleipenak saihestu edo arintzea, betiere funtzionarioaren gaitasuna eta lanpostuaren betekizunak optimizatuz; b) lanpostu berrien ikaskuntza-aldiak murriztea; izan ere, aurretiaz lanpostu balioaniztunean aritzeak eratorritako trebetasunak, ezagutzak edo esperientziak zehatz-mehatz baloratuko dira; c) giza baliabideen kudeaketa optimizatzea eta modu horretan hornidura-sistemen funtzionalitatea hobetzea, zerbitzu publikoak ematean eraginkortasun nahiz efizientzia handiagoko emaitzak lortzeko asmoz.

Es oportuno, asimismo, indicar cuál es la finalidad por la que se crean las Áreas Funcionales pues el establecimiento de tales Áreas pretende, entre otros, los siguientes objetivos: a) mejorar el sistema en la movilidad; esto es, evitar o paliar las asignaciones inadecuadas de funcionarios a los puestos de trabajo, optimizando la relación entre la capacidad del funcionario y las exigencias del puesto de trabajo; b) disminuir los períodos de aprendizaje en los nuevos puestos, ya que se valorarán específicamente las destrezas, conocimientos o experiencias derivadas del ejercicio de un puesto de trabajo previo que resulta polivalente; c) optimizar la gestión de los recursos humanos y mejorar de ese modo la funcionalidad de los sistemas de provisión en aras a unos resultados de mayor eficacia y eficiencia en la prestación de los servicios públicos.

Ikuspegi horietatik abiatuz, adierazi beharra dago Dekretu honek Arlo Funtzionalak arautzen dituela, aurretik aipatu xede guztiak asetzeko helburuarekin, eta arauketa horren nahia, lehenengo lekuan, Arlo Funtzionalaren kontzeptua ematea da, aurretik aipatutako premisak abiapuntutzat hartuta: nahitaezko ezagutza edo trebetasun arruntak jasotzen dituzten zereginak burutzeko lanpostuak elkartzea. Nolanahi ere, Harremanetarako Arloak zeintzuk diren zehaztuko da, Administrazioko lanpostu batetik beste batera igarotzeko aukerak erraz daitezen helburuarekin.

Bajo estas perspectivas, cabe señalar que el presente Decreto procede a la regulación de las Áreas Funcionales, con la finalidad de dar satisfacción a todos los objetivos antes mencionados, y en tal regulación se pretende, en primer lugar, definir lo que es el Área Funcional, partiendo de las premisas antes enunciadas: agrupación de puestos de trabajo que desempeñan tareas que exigen conocimientos o destrezas comunes. Igualmente, con el fin de facilitar las posibilidades de transición de uno a otro puesto de trabajo de la Administración se prevé la determinación de cuáles son las Áreas Relacionales.

Edozein kasutan ere, komeni da agerian jartzea, kontuan hartuta etorkizun hurbil edo urrun batean gainerako euskal administrazio guztiek finkapen-sistema horren gaineko apustua egingo dutela, arauketa hau Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazio Orokorreko eta beraren erakunde autonomoen funtzionarioentzat soil-soilik aplikatuko dela, eta esparru horretatik salbuetsiko dira hezkuntza administrazioko, justizia administrazioko, Osakidetzako eta Ertzaintzako funtzionarioak.

En todo caso, conviene poner de relieve que, sin perjuicio de que en un futuro más o menos próximo el resto de administraciones públicas vascas apueste por la implantación de este sistema, la presente normativa sólo resulta de aplicación al personal funcionario de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos, exceptuándose de su ámbito el personal funcionario al servicio de la administración educativa, de la administración de justicia, de Osakidetza-Servicio vasco de salud y de la Ertzaintza.

Dekretuaren arabera, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorreko funtzionarioentzat gordetako lanpostu guztiak jadanik ezarrita dauden Arlo Funtzionaletatik edozeinetara atxikita egon behar dira. Dekretu honetan, gisa berean, lanpostu bat Arlo Funtzional batera atxikitzeko prozesua azaltzen da, bai eta horiek igaro behar dituzten fase zehatzak ere. Modu horretan, Lanpostuen Zerrendek barneratu beharko dute lanpostu bakoitza zein Arlo Funtzionaletara atxiki den, eta, hala denean, Harremanetarako zein Arlora edo Arloetara.

El Decreto parte de la premisa de que todos los puestos de trabajo reservados a personal funcionario de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi deberán estar adscritos a alguna de las Áreas Funcionales que se establecen. En el presente Decreto se determina, asimismo, cuál es el procedimiento de adscripción de un puesto de trabajo a un Área Funcional y las fases concretas por las que ha de transitar. Igualmente, se contempla que las Relaciones de Puestos de Trabajo deberán contener el Área Funcional a la que se adscribe cada puesto y en su caso el Área o las Áreas Relacionales.

Arauketa honen zati garrantzitsu batek eragina du lanpostuei buruzko horniduraren gain; izan ere, ez dago zalantzarik lanpostu batek Arlo Funtzional batean egoteak hornidura-sistemaren gain ondorio nabariak dituela; gainera, lanpostu balioaniztunak eginkizunaren arabera elkartuko dira, eta horien artean hornidura erraztu beharko da, lanpostua modu eragingarrian betetzen den heinean; horrela, ikaskuntza-iturria izango da eta Administrazio Publikoak horren berri izan behar du eraginkortasunaren eta efizientziaren parametroen mende jardun nahi izanez gero.

Una parte importante de esta regulación es la que afecta a la provisión de puestos de trabajo pues no cabe duda de que la ubicación de un puesto en un Área Funcional tiene implicaciones evidentes sobre el sistema de provisión, dado que se agrupan funcionalmente aquellos puestos de trabajo polivalentes entre los que se debe facilitar la provisión en la medida en que el desempeño eficaz del puesto de trabajo es una fuente de aprendizaje que la Administración Pública no puede desconocer si quiere actuar bajo parámetros de eficacia y eficiencia.

Hala ere, lanpostuen horniduran dauden erraztasun objektiboak definizio batekin batera aurkeztu behar dira, hala nola, zein bide erabili behar diren lanbide-sustapenerako, edo, nahi izanez gero, administrazio-karreraren ibilbideak, betiere horietan Administrazioaren beharrizan objektiboek eta lanbide-sustapenean aurkitzen diren funtzionarioen eskubide subjektiboek bat egin dezaten. Konbinazio adimentsu hau prestakuntzaren bidez baino ezin da egin, baldin eta hori funtzio publikoaren sistemari buruzko arrazionalizazioaren diseinu berrirako egiturazko osagai gisa hartzen bada.

Pero esas facilidades objetivas en los procesos de provisión de puestos de trabajo tienen que venir acompañadas de una definición de cuáles son las rutas de promoción profesional, o, si se prefiere, itinerarios posibles de carrera administrativa, en los que se conjuguen las necesidades objetivas de la Administración con los derechos subjetivos de los funcionarios a la promoción profesional. Esa combinación inteligente no puede hacerse de otro modo que a través de la formación como elemento estructural del nuevo diseño de racionalización del sistema de función pública.

Beraz, Administrazioak lanbide-sustapenerako bideak eta ibilbideak diseinatu beharko ditu, eta, behin aurretiaz pertsonalaren ordezkaritzarekin negoziatuta, sustapen-mekanismo horiek isla bideragarria izateko prestakuntza-programak zehaztu, finkatu eta sustatu beharko ditu.

En efecto, la Administración deberá diseñar las rutas o itinerarios de promoción profesional, y, previa negociación con la representación de personal, tendrá que determinar, implantar y fomentar programas formativos que hagan viable la cristalización de esos mecanismos de promoción.

Azkenik, Dekretu honen eranskinean Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazio Orokorrean barneratzen diren lanpostuak agertuko dira. Puntu honetan adierazi beharra dago, Arlo horien zehaztapena Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren lanpostuei buruzko Analisi Funtzionalen prozesuaren ondoriozkoa da, bost urte baino gehiagotan burutu dena, eta, ondorenez, ikerlan tekniko zabala eta xehea izango dute; horrek euskarri gisa balioko du nahiz hartutako erabakia modu objektiboan egiaztatuko du.

Finalmente, el anexo al presente Decreto establece las Áreas Funcionales en las que se deben encuadrar los puestos de trabajo de la Administración General de la Comunidad Autónoma. En este punto conviene poner de manifiesto que esa determinación de Áreas es consecuencia de un proceso de Análisis Funcionales de los puestos de trabajo de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi desarrollado durante más de cinco años y, en consecuencia, se dispone de un amplio y detallado estudio técnico que sirve de soporte y justifica objetivamente la decisión adoptada.

Aurrekoa kontuan hartuta, Ogasun eta Herri Administrazio sailburuaren proposamenez, Funtzio Publikoaren Euskal Kontseiluaren txostena ikusi ondoren, Euskadiko Aholku Batzorde Juridikoarekin bat etorriz eta Jaurlaritzaren Kontseiluak 2005eko apirilaren 12an egindako bilkuran aztertu eta onartu ondoren, hauxe

En atención a lo expuesto, a propuesta de la Consejera de Hacienda y Administración Pública, visto el informe del Consejo Vasco de la Función Pública, de conformidad con la Comisión Jurídica Asesora de Euskadi y previa deliberación y aprobación en el Consejo de Gobierno en su reunión del día 12 de abril de 2005,

XEDATU DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Aplikazio-eremua.

Artículo 1.– Ámbito de aplicación.

Araudi hau Euskadiko Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta bere erakunde autonomoen funtzionarioei soil-soilik ezarriko zaie, eta hortik kanpo geldituko dira hezkuntza administrazioko, Justizia Administrazioko, Osakidetzako eta Ertzaintzako funtzionarioak.

La presente normativa será de aplicación únicamente al personal funcionario de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus Organismos Autónomos, no siendo de aplicación al personal funcionario al servicio de la administración educativa, de la administración de justicia, de Osakidetza-Servicio vasco de salud y de la Ertzaintza.

2. artikulua.– Arlo Funtzionalaren definizioa.

Artículo 2.– Definición de Área Funcional.

1.– Arlo Funtzionala Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazio Orokorreko giza baliabideak antolatzeko tresna da, eta, ezagutza nahi trebetasun arruntak burutzen dituzten zereginak betetzeko lanpostuak elkartuko ditu.

1.– El Área Funcional es un instrumento de organización de los recursos humanos de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi que consiste en la agrupación de puestos que desempeñan tareas que exigen conocimientos y destrezas comunes.

2.– Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren eta beraren erakunde autonomoen funtzio publikoa antolatzen duten Arlo Funtzionalak Dekretu honen eranskinean zehazten dira.

2.– Las Áreas Funcionales en las que se organiza la función pública de la Administración General de Euskadi y de sus Organismos Autónomos se detallan en el anexo del presente Decreto.

3. artikulua.– Harremanetarako Arloa.

Artículo 3.– El Área Relacional.

1.– Lanpostu zehatz baten Harremanetarako Arlotzat hartuko da lanpostua zein Arlotakoa izan eta Arlo hori ez den beste edozein, bai eta horrekin zerikusia duen arloa ere, nahitaezko ezagutzen arabera.

1.– Se considera Área Relacional de un puesto concreto al Área distinta a la que ha sido encuadrado el puesto de trabajo y con la que tiene afinidad en función de los conocimientos exigidos.

2.– Horien definizioa eta lanpostuetarako atxikipen-prozesua Eusko Jaurlaritzaren dekretu baten bidez zehaztuko dira, pertsonalaren ordezkariekin negoziatu ondoren.

2.– Su definición y el proceso de adscripción a los puestos de trabajo se determinará mediante Decreto del Gobierno Vasco, previa negociación con la representación del personal.

4. artikulua.– Arlo Funtzionalak eta Lanpostuak.

Artículo 4.– Áreas Funcionales y Puestos de Trabajo.

1.– Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazio Orokorreko lanpostuak Dekretu honekin batera dagoen eranskinean jasotako Arlo Funtzionaletatik bakoitzean bilduko dira.

1.– Los puestos de trabajo de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi serán agrupados en una de las Áreas Funcionales que se contemplan en el anexo de este Decreto.

2.– Lanpostu bat Arlo Funtzional batera atxikitzeko prozesuak ondorengo pausuak bete beharko ditu:

2.– El procedimiento de adscripción de un puesto de trabajo a un Área Funcional deberá seguir los siguientes pasos:

a) Balioaniztasunaren zehaztapena, lanpostuen monografikoetan edota lanpostuak analizatzeko txostenetan jasotzen diren ezagutza eta trebetasun arruntak aztertzearen bidez.

a) Determinación de la polivalencia a partir del análisis de los conocimientos y destrezas comunes reflejadas en las monografías de los puestos de trabajo o en los informes de análisis de puestos.

b) Lanpostu bat Arlo Funtzional batera atxikitzea, betiere hori burutzeko nahitaezkoak diren ezagutzek eta trebetasun arruntek duten zerikusiaren arabera, bai eta lanpostuaren eta erakundeak dituen beste lanpostuen arteko prozesu arruntak ere.

b) Adscripción del puesto a un Área Funcional dependiendo de la afinidad de conocimientos y destrezas exigidos para su desempeño y de los procesos comunes entre el puesto de trabajo y otros puestos de la organización.

3.– Funtzio Publikoaren Zuzendaritza organo eskuduna izango da lanpostu bat Arlo Funtzional batera atxikitzeko prozedura aurrera eraman dezan.

3.– La Dirección de la Función Pública será el órgano competente para llevar a cabo el procedimiento de adscripción de un puesto de trabajo a un Área Funcional.

5. artikulua.– Arlo Funtzionalak eta Lanpostuen Zerrendak.

Artículo 5.– Áreas Funcionales y Relaciones de Puestos de Trabajo.

Lanpostuen Zerrendak lanpostu bakoitza zein Arlo Funtzionalera atxiki eta berori jaso beharko du, bai eta, hala denean, Harremanetarako Arloa edo Arloak ere.

Las Relaciones de Puestos de Trabajo deberán contener el Área Funcional a la que cada puesto de trabajo se adscribe, así como, en su caso, el o las Áreas Relacionales.

6. artikulua.– Arlo Funtzionalak eta Lanpostuen Hornidura.

Artículo 6.– Áreas Funcionales y Provisión de Puestos de Trabajo.

1.– Arlo Funtzionalen xedea lanpostuen hornidurari buruzko sistema arrazionalizatzea da, eskuratutako ezagutzak eta trebetasunak baloratzearen bidez, eta, hala denean, lanpostu ezberdinak burutzeko aurretiaz emandako prestakuntzaren bidez.

1.– Las Áreas Funcionales tienen como objeto racionalizar el sistema de provisión de puestos de trabajo a través de la valoración de conocimientos y destrezas adquiridas y, en su caso, de la formación previa para el desempeño de los diferentes puestos de trabajo.

2.– Ondorio horretarako, Funtzio Publikoan eskumena duen sailak, eta Funtzio Publikoaren Zuzendaritzak hala proposatuta, lanbide-bideak edo -ibilbideak ezarriko ditu; horien bidez, funtzionario publikoen lanbideko aurreranzko bidea erakundean eragingarria egin ahal izango da.

2.– A tal efecto, el Departamento competente en materia de Función Pública, a propuesta de la Dirección de Función Pública, establecerá las rutas o itinerarios profesionales a través de los cuales se podrá hacer efectiva la progresión profesional de los funcionarios públicos en la organización.

3.– Halere, deialdiaren oinarriek Arlo Funtzionaletan nahiz Harremanetarako Arloetan emandako zerbitzuen denboragatiko merituen eskala jasoko dute, betiere Lanpostuen Zerrendetan eta, hala badagokio, lanbide-bideak edo ibilbideak arau litzaketen xedapen arautzaileetan ezarritakoari jarraituz.

3.– En todo caso, las bases de convocatoria, de acuerdo siempre con lo establecido en las Relaciones de Puestos de Trabajo y, en su caso, en las disposiciones normativas que regulen las rutas o itinerarios profesionales, contendrán la escala de méritos por tiempo de servicios prestados en Áreas Funcionales y en Áreas Relacionales.

XEDAPEN IRAGANKORRAK

DISPOSICIONES TRANSITORIAS

Lehenengoa.– Lanpostuak Arlo Funtzional batera atxikitzea.

Primera.– Adscripción de puestos de trabajo a un Área Funcional.

Lanpostuen Analisi Funtzionalen ondoriozko lanpostuak Dekretu honetako eranskinean ezarritako Arlo Funtzionaletatik batera egindako atxikipena, Lanpostuen Zerrendak onestearen bitartez gauzatuko da.

La adscripción de los puestos de trabajo resultantes del proceso de Análisis Funcionales de Puestos a un Área Funcional de las previstas en el anexo del presente Decreto será efectuado mediante la aprobación de las correspondientes Relaciones de Puestos de Trabajo.

Bigarrena.– Lanbide-bide eta -ibilbideak ezartzeko hurrenkera.

Segunda.– Orden de establecimiento de las rutas e itinerarios profesionales.

Lanbide-ibilbideak ezartzen dituen xedapena, ibilbideon bidez funtzionario publikoek lanbidean aurrera egitea erraztuz, gehienez jota, hogeita lau hilabeteetan onartuko da, Lanpostuen Zerrenda argitaratzen denetik zenbatuta.

La disposición por la que se establezcan itinerarios profesionales a través de los cuales se facilita la progresión profesional de los funcionarios públicos, será aprobada en el plazo máximo de veinticuatro meses desde la publicación de las Relaciones de Puestos de Trabajo.

XEDAPEN INDARGABETZAILEA

DISPOSICIÓN DEROGATORIA

Indargabetuta geratzen dira Dekretu honen aurka agertzen diren Eusko Jaurlaritzak onetsitako arau-izaera duten xedapen guztiak.

Quedan derogadas todas las disposiciones de naturaleza reglamentaria aprobadas por el Gobierno Vasco que se opongan a lo establecido en el presente Decreto.

AZKEN XEDAPENAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.– Arauak garatzeko gaikuntza.

Primera.– Habilitación para el desarrollo reglamentario.

Funtzio Publikoaren arloan eskumena duen saileko titularra gaitu da Dekretu hau garatzeko beharrezkoak diren lege-xedapenak eman ditzan.

Se habilita al o la Titular del Departamento competente en materia de Función Pública para que dicte las disposiciones normativas necesarias de desarrollo del presente Decreto.

Bigarrena.– Indarrean jartzea.

Segunda.– Entrada en vigor.

Dekretu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunean hartuko du indarra.

El presente Decreto entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteizen, 2005eko apirilaren 12an.

Dado en Vitoria-Gasteiz, a 12 de abril de 2005.

Lehendakaria,

El Lehendakari,

JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.

JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.

Ogasun eta Herri Administrazio sailburua,

La Consejera de Hacienda y Administración Pública,

IDOIA ZENARRUTZABEITIA BELDARRAIN.

IDOIA ZENARRUTZABEITIA BELDARRAIN.

ERANSKINA
ANEXO AL DECRETO 77/2005, DE 12 DE ABRIL.
ARLO FUNTZIONALAK
ÁREAS FUNCIONALES

A eta B Taldeen Arlo Funtzionalak:

Áreas Funcionales de los Grupos A y B:

A01 Kanpo-ekintza

A01 Acción Exterior

Erabakiak kudeatu, eta kanpo-ekintzaren proiektuak aholkatu eta kontrolatzeko eginkizunak dituzten lanpostuak izango dira. Era berean barneratzen dira, orobat, laguntzak kudeatu, planak eratu eta programak koordinatzen dituzten lanpostuak, betiere Europar Batasunaren finantza-politikekin zerikusia izanik.

Pertenecen los puestos con funciones de gestionar acuerdos, asesorar y controlar proyectos de acción exterior. También se incluyen los puestos que gestionan ayudas, elaboran planes y coordinan programas relacionados con las políticas de financiación de la Unión europea.

A02 Arlo juridikoa

A02 Área Jurídica

Xedapen, errekurtso eta espediente zigortzaileen gaineko ikerlan-zereginak dituzten lanpostuak izango dira, bai eta erakundeen arteko harremanak eta egintza juridikoak ere, orokorrean. Kasu horretan barneratzen dira, berebat, Administrazioaren zuzeneko babes judiziala oinarri gisa duten lanpostuak, bai eta eskumenek eratorri duten aholkularitza juridikoa dutenak ere.

Puestos con tareas de estudio, informe y/o asesoramiento directo acerca de disposiciones, recursos y expedientes sancionadores y relaciones institucionales y actos jurídicos en general. Están también incluidos los puestos cuya función consiste en la defensa judicial directa de la Administración, y en el asesoramiento jurídico derivado de las competencias.

A03 Arreta Soziala, Lana eta Lan-antolamendua

A03 Atención Social, Empleo y Ordenación Laboral

Espedienteen programazioarekin, kudeaketarekin edota zuzeneko laguntzarekin zerikusia duten lanpostuak. Esku-hartzea ere barnean hartzen du, batez ere, emakumearen sektoreak dituen programen bidez, droga-mendekotasunen bidez, bai eta gizarte jardunaren eta gizarte-laneko boluntarioen bidez ere. Horrez gain, lana eragiten eta sustatzen dituzten lanpostuak, kooperatibak, eta jarduera horiekin zerikusia duten prestakuntza-programen planifikazioa eta betearazpena. Gainera, bitartekaritza, arbitrajea, hitzarmen kolektiboen erregistroa, gordailua eta izapidetza bezalako eginkizunak dituzten lanpostuak.

Puestos relacionados con la programación, gestión facultativa de expedientes o asistencia directa. Incluye también la intervención a través de programas de actuación del sector de la mujer, drogodependencias, así como actuaciones sociales y de voluntariado social. También puestos dedicados a la promoción y fomento del empleo, cooperativas, planificación y ejecución de programas de formación en conexión con estas actividades. Se incluyen además puestos con funciones de mediación, arbitraje, registro depósito y tramitación de convenios colectivos.

A04 Ekonomia eta Ogasuna

A04 Economía y Hacienda

Aurrekontuen eratzea, jarraipena, analisia eta aldarazpenak bereganatzen dituzten lanpostuak barneratzen dira, ekonomia-txostenak, gastu eta sarreren espedienteen kudeaketa. Horrez gain, diruzaintzaren

Se incluyen puestos que asumen las funciones de elaboración, seguimiento, análisis y modificación presupuestaria, informes económicos, gestión de expedientes de gastos e ingresos. También las funciones de planificación de las disponibilidades de tesorería, y de control y habilitación de cuentas, control económico financiero del Gobierno Vasco y entes vinculados al mismo, según la normativa sectorial que regula dicho régimen de control. Puestos que incluyen funciones de planificación de las operaciones financieras del Gobierno Vasco, planes de seguimiento y asesoramiento de proyectos macroeconómicos de los distintos sectores o sub-sectores económicos.

eskuragarritasunak planifikatzeko eginkizunak dituzten lanpostuak ere badaude, bai eta kontuen kontrola eta gaikuntza, Eusko Jaurlaritzari eta horri lotuta dauden erakundeei dagozkien ekonomiaren eta finantzen kontrola, betiere aipatu kontrol-erregimena arautzen duen sektore-arauketaren arabera. Eusko Jaurlaritzaren finantza-eragiketak planifikatzeko eginkizunak dituztenak, ekonomia sektore edo azpisektore ezberdinen proiektu makroekonomiakoak jarraitu eta aholkatzeko planak.

A05 Educación y Ciencia

A05 Hezkuntza eta Zientzia

Puestos con funciones de planificación, programación, ordenación, inspección y gestión de expedientes en el ámbito del sistema educativo. Puestos que conllevan la gestión, tramitación de planes referidos a La Universidad, así como los que gestionan estudios en Política científica.

Hezkuntza-sisteman dauden espedienteen planifikazioa, programazioa, antolaketa, ikuskapena eta kudeaketa dakartzaten lanpostuak. Unibertsitateari buruzko planak kudeatzeko edota horien izapideak egiteko lanpostuak, bai eta Zientzia Politikan kudeatzen dituzten ikerlanak ere.

A06 Estadística y Prospección

A06 Estatistika eta Prospekzioa

Se incluyen los puestos que realizan actividades de estudio de carácter estadístico e inferencial, en los que los conocimientos de estadística y del método científico son lo más importante. También puestos con tareas de planificación, dirección, coordinación, difusión y síntesis en la actividad estadística pública. Igualmente se incluyen el diseño y desarrollo de actividades estadísticas y sus bases asociadas, en las áreas de prospección sociológica de interés para el Gobierno Vasco.

Estatistikako edo inferentziako izaera duten ikerketa-jarduerak burutzen dituzten lanpostuak barneratzen dira; horietan, estatistikaren nahiz zientzia-metodoaren ezagutzak dira garrantzitsuenak. Gainera, estatistikako jarduera publikoan planifikazioaren, zuzendaritzaren, koordinazioaren, hedapenaren eta sintesiaren zereginak dituzten lanpostuak ere barneratzen dira. Era berean, estatistikako jardueren diseinua eta garapena ditugu, bai eta Eusko Jaurlaritzarentzat interesa izan ditzaketen soziologia-prospekzioaren arloak ere.

A07 Gestión Administrativa

A07 Administrazio kudeaketa

En esta área se integran los puestos cuyas actividades comprenden la gestión, tramitación asesoramiento y apoyo de asuntos o expedientes de administración general. Se considera administración general aquellas materias de carácter administrativo que no se consideran objeto exclusivo de algún área específica.

Arlo honetan administrazio orokorreko arazoen edo espedienteen kudeaketa, izapidetza, aholkularitza eta laguntza barneratzen dituzten lanpostuak sartzen dira. Administrazio orokortzat hartuko dira administrazio izaera duten gaiak, baina arlo zehatz baten xede esklusiboa izango ez direnak.

A08 Industria y Energía

A08 Industria eta Energia

Incluye puestos con funciones de asesoramiento, informe y emisión de actos o juicios técnicos de los expedientes que afectan a la producción y distribución de energía. Se integran también los puestos cuyo contenido versa sobre la planificación y realización de estudios en caminados a la autorización de concesiones, investigación, explotación y reversión de explotaciones mineras.

Aholkularitza, egintzei edo espedienteei buruzko epaiketa teknikoen txostena eta igorpena, baldin eta horiek energiari buruzko ekoizpenaren eta banaketaren gain eragina izanez gero. Meatzen ustiapenen emakidak, ikerketa, ustiapena eta itzulketara bideratutako ikerlanen planifikazioa eta eraketa eduki gisa duten lanpostuak barneratuko dira.

A09 Informática y Telecomunicaciones

A09 Informatika eta Telekomunikazioak

Pertenecen a esta área los puestos de planificación, análisis, programación y operación de los sistemas informáticos, así como los puestos con funciones de planificación, instalación, mantenimiento y explotación de sistemas de comunicación y telecomunicación en general.

Sistema informatikoaren planifikazioa, analisia, programazioa eta eragiketa burutzen dituzten lanpostuak, bai eta, orokorrean, komunikazio- eta telekomunikazio-sistemen planifikazioa, instalazioa, artapena eta ustiapena burutzen dituztenak ere.

A10 Medio Ambiente

A10 Ingurumena

Se integran los puestos con funciones de análisis, diseño, supervisión en los laboratorios. También puestos con funciones de planificación en materia de conservación de la naturaleza, así como la vigilancia, seguimiento, control y gestión de programas para el control de la calidad del aire, las aguas y los residuos. También los puestos de intervención en los procedimientos de prevención ambiental.

Laborategietan analisiak, diseinua eta gainbegiratzea bezalako eginkizunak dituzten lanpostuak. Halaber, natura artatzeko arloan planifikazioaren eginkizunak dituzten lanpostuak sartzen dira, bai eta airearen, uren eta hondakinen kontrol-kalitaterako zaintze-, jarraitze-, kontrolatze- eta kudeatze-programak erabiltzen dituztenak ere. Gainera, ingurumenaren prebentziorako prozeduretan esku hartzen duten lanpostuak.

A11 Euskera

A11 Euskara

Se incluyen los puestos con funciones de planificación lingüística, gestión de planes de euskera, y normalización lingüística. También aquellos puestos con funciones de traducción y con responsabilidades referidas a la terminología del Euskera.

Hizkuntzaren planifikaziorako, euskararen planen kudeaketarako, eta hizkuntzaren normalizaziorako eginkizunak dituzten lanpostuak barneratzen dira. Itzulpenari buruzko eginkizunak dituzten lanpostuak eta Euskararen terminologiaren gaineko erantzukizunak hartzen dituztenak ere aintzat hartzen dira.

A12 Ordenación Territorial, Obras y Transportes

A12 Lurralde Antolamendua, Lanak eta Garraioak

Forman parte de esta área puestos con funciones de supervisión y elaboración de proyectos, dirección y control de calidad de obras de arquitectura, vivienda o urbanismo. Incluye además puestos de planificación, elaboración de proyectos de intervención urbanístico. Por otro lado también se integran puestos con funciones de ordenación, inspección y desarrollo del transporte. Asimismo puestos con funciones de dirección, supervisión y elaboración de proyectos, dirección y seguimiento de obras públicas: obras hidráulicas y carreteras.

Kasu horretan, proiektuen gainbegiratzea eta eratzea, arkitekturaren, etxebizitzaren eta hirigintzaren obren zuzendaritza eta kalitatearen kontrola bezalako eginkizunak dituzten lanpostuak barneratzen dira. Horrez gain, hirigintzan esku hartzeko proiektuen planifikazioa eta eraketa ere badaude. Bestalde, berebat, garraioaren antolamendua, ikuskapena eta garapena barneratzen dira. Era berean, proiektuen zuzendaritza, gainbegiratzea eta eraketa bezalako eginkizunak dituztenak ere aintzat hartzen dira, eta lana publikoen zuzendaritza eta segimendua: obra hidraulikoak eta errepideak.

A13 Organización, Recursos Humanos y Calidad de Servicio

A13 Antolaketa, Giza Baliabideak eta Zerbitzuaren Kalitatea

Se incluyen puestos que realizan funciones de planificación de necesidades, organización y distribución de efectivos, participación en la selección y perfeccionamiento, relación con las organizaciones sindicales, realización de actividades normativas y gestión de las situaciones administrativas. Asimismo se incluyen los puestos con funciones referidas a planes, proyectos y estudios para la mejora de la Calidad de Servicio entendiendo por esta todas las relaciones directas o vía WEB del administrado con el Gobierno Vasco.

Beharrizanen planifikazioa, efektiboen antolaketa eta banaketa bezalako eginkizunak dituzten lanpostuak ditugu; hautaketan eta hobekuntzan parte hartzea, erakunde sindikalarekin dauden harremanak, arauzko jarduerak gauzatzea, eta administrazio-egoeren kudeaketa. Gisa berean, Zerbitzuaren Kalitatea hobetzeko planak, proiektuak eta ikerlanak burutzeko lanpostuak ere sartuko dira; Zerbitzuaren Kalitatearen definizioari begira, herritarrak Eusko Jaurlaritzarekin dituen zuzeneko harreman guztiak edo WEB bitartez sortutakoak izango dira.

A14 Patrimonio Cultural, Prensa y Publicidad

A14 Kultura-ondarea, Prentsa eta Publizitatea

Pertenecen a esta área los puestos con funciones de investigación, protección, conservación y restauración del patrimonio bibliográfico y documental. También puestos cuyas funciones consisten en la investigación, protección, conservación, restauración y difusión de los bienes del patrimonio cultural. También puestos que incluyen funciones de tratamiento, recopilación documental, gestión de publicaciones, divulgación de actividades relacionadas con las competencias.

Ondare bibliografikoaren nahiz agiri-ondarearen ikerketa, babesa, artapena eta errestaurazioa burutzen dituzten lanpostuei dagozkie. Horrez gain, kultura-ondarearen barne dauden ondasunen ikerketa, babesa, artapena, errestaurazioa eta hedapena burutzen dituzten lanpostuak ditugu. Baita, agirien tratamendua, bilketa, argitalpenen kudeaketa, eskumenekin zerikusia duten jardueren zabaltzea bezalako eginkizunak dituztenak ere.

A15 Sanidad y Salud

A15 Sanitatea eta Osasuna

Se incluyen puestos con funciones de estudio en epidemiología, planificación y evaluación sanitaria, elaboración de planes y programas y elaborar informes de evaluación. También puestos con funciones de ordenación y gestión sanitaria del sistema sanitario y farmacéutico. También los puestos facultativos que realizan funciones de prevención, diagnóstico y tratamiento de los problemas de salud. Puestos cuyas funciones van destinadas a la protección y mejora de la salud, con funciones de sanidad ambiental, control e inspección sanitaria de alimentos. Por último, puestos con funciones de protección de los trabajadores frente a riesgos de carácter individual o colectivo.

Kasu horretan barneratzen diren lanpostuek honako eginkizun hauek dituzte: epidemiologian egindako ikerlana, planifikazio eta ebaluazio sanitarioa, planak eta programak eratu eta ebaluazio-txostenak sortu. Halaber, sistema sanitarioaren edo farmazia-sistemaren antolamendu edo kudeaketari buruzko eginkizunak dituzten lanpostuak. Osasunari buruzko arazoen prebentzioa, diagnostikoa eta tratamendua burutzen dituzten medikuen lanpostuak ere badaude. Osasunaren babesera eta hobekuntzara bideratutako eginkizunak dituzten lanpostuak, ingurumen-sanitateko eginkizunekin batera, bai eta elikagaien kontrol eta ikuskapen sanitarioak ere. Azkenik, langileen babesari buruzko eginkizunak dituztenak, banakako eta taldeko izaera duten arriskuen aurrean.

A16 Sectores Productivos y Competitividad

A16 Ekoizpen-sektoreak eta Lehiakortasuna

Están comprendidos en esta área puestos con funciones de ordenación de recursos, mercados, y estructuras agrícolas, ganaderas y pesqueras, así como su promoción industrial. También los puestos dedicados a la elaboración de proyectos de investigación y experimentación agropecuaria y pesquera, y al control de la sanidad y producción vegetal, y animal. Puestos con funciones técnico-administrativas como la ordenación, fomento e inspección de las actividades turísticas; asesoramiento e informe en la normativa de consumo, incluyendo las actuaciones en materia de fomento y relaciones con las asociaciones de consumidores. También puestos con funciones de ordenación, fomento e inspección del comercio. Y los puestos con funciones de planificación, producción y reconversión industrial, y las relativas a investigación y desarrollo tecnológico. Igualmente la tramitación y asesoramiento de expedientes de producción y promoción industrial.

Arlo horretan barneratutako lanpostuek eginkizun hauek dituzte: baliabideak, merkatuak, nekazaritza-, abeltzaintza- eta arrantza-antolamendua, bai eta horien industria-sustapena ere. Nekazaritzaren, abeltzaintzaren eta arrantzaren gaineko ikerketa- eta esperimentazio-proiektuak, eta, sanitatea kontrolatzea, bai eta landare- nahiz abere-ekoizpena ere. Eginkizun tekniko-administratiboak dituzten lanpostuak, hala nola, turismoko jardueren antolamendua, sustapena eta ikuskapena, eta kontsumoko arauen aholkularitza nahiz txostena, betiere sustapenena gauzatutako jarduerak eta kontsumitzaile-elkarteekin izandako harremanak barne izanik. Baita, merkataritzaren antolamendurako, sustapenerako eta ikuskapenerako eginkizunak dituzten lanpostuak ere. Horrez gain, industriaren planifikazioa, ekoizpena eta birmoldaketa dakartzaten lanpostuak, teknologia-ikerketarekin eta garapenarekin zerikusia dituztenak. Era berean, industriari buruzko ekoizpen- eta sustapen-espedienteen izapidetza eta aholkularitza.

A17 Tráfico y Protección Civil

A17 Trafikoa eta Babes Zibila

Puestos que incluyen funciones de planificación, tramitación y gestión de las actividades relacionadas con tráfico y seguridad vial. Asimismo se incluyen puestos con funciones de gestión de planes, estudios, aplicaciones en Protección civil.

Trafikoarekin eta bide-segurtasunarekin zerikusia duten jardueren planifikazioa, izapidetza eta kudeaketa. Gisa bertsuan, Babes zibilean planak, ikerlanak eta aplikazioak kudeatzeko eginkizunak duten lanpostuak sartzen dira.

Áreas Funcionales de los Grupos C, D y E:

C, D eta E taldeen Arlo Funtzionalak:

C01 Administración General

C01 Administrazio Orokorra

Se consideran dentro de Administración General las actividades de carácter administrativo que no son objeto exclusivo de algún área específica, así como las tareas manuales de apoyo a la actividad administrativa. También se incluyen en esta área otros puestos: los que realizan tareas relacionadas con material de reprografía y audiovisuales; los que se encargan de tareas auxiliares en bibliotecas y los que se dedican al mantenimiento y compra de materiales, instalaciones y productos o servicios.

Administrazio Orokorraren barne hartuko dira arlo zehatz baten xede esklusiboa ez diren administrazio izaera duten jarduerak, bai eta administrazio jarduerarentzat lagungarriak diren eskuzko zereginak ere. Gainera, beste lanpostu batzuk ere barneratzen dira: erreprografia eta ikus-entzunezko materialarekin zerikusia duten zereginak burutzen dituztenak; liburutegietan zeregin lagungarrien gaineko ardura dutenak, eta, materialen, instalazioen, eta produktu edota zerbitzuen artapenaz edo erosketaz arduratzen direnak.

C02 Atención al Ciudadano

C02 Herritarrekiko arreta

Se incluyen los puestos que han de atender visitas y llamadas telefónicas y canalizar destinos y destinatarios, controlar, coordinar consultas, facilitar información general, entrega y cobro de documentación e impresos.

Bisitak aintzat hartu eta telefono deiekin batera helbideak eta hartzaileak bideratu behar ditu, kontrolatu, kontsultak koordinatu, informazio orokorra eman, agiriak eta inprimakiak eman eta kobratzea.

C03 Contabilidad

C03 Kontabilitatea

Están incluidos los puestos con tareas de tramitación administrativa de sanciones, multas, control de impagados y vías de apremio, tramitación administrativamente la gestión contable, la ejecución, modificación, control presupuestario y contabilidad financiera y liquidación de las facturas, gastos, ingresos, anticipos y créditos.

Zehapenen, isunen, ordaindugabeen eta premiamendu bideen administrazio-izapidetza bezalako zereginak dituzten lanpostuak barneratzen dira; horrez gain, administrazio izapidetza egingo da kontabilitatearen kudeaketari buruz, bai eta aurrekontuen kontrolari, betearazpenari, aldaketari buruz ere; finantza kontabilitatea eta fakturak, gastuak, sarrerak, aurrerapenak eta kredituak likidatzea.

C04 Informática

C04 Informatika

Contienen los puestos que elaboran y suministran datos, estudios, informes, estadísticas, instalan y mantienen sistemas informáticos y aplicaciones, gestionan aplicaciones en sistemas de información.

Datuak, ikerlanak, txostenak, estatistikak eratu eta hornitzen dituzten lanpostuak barneratzen dituzte, informatikako sistemak eta aplikazioak iraunarazten dira, eta, informazio-sistemetan aplikazioak kudeatzen dituzte.

C05 Inspección de Salud, Consumo y Medio Ambiente

C05 Osasuna, Kontsumoa eta Ingurumena Ikuskatzea

Están incluidos los puestos con tareas de inspección en materia de Salud Pública, Salud Laboral, Pesca, Semillas y Plantas de Vivero y Consumo, Comercio y Turismo. La labor de inspección incluye la realización de mediciones, toma y análisis de muestras y mantenimiento de equipos.

Osasun Publikoan, Laneko Osasunean, Arrantza, Hazietako eta mintegi-landareak, Kontsumoa eta Merkataritza eta Turismoa ikuskapenak burutzeko lanpostuak barneratzen dira. Ikuskapeneko zeregin horrek barnean hartzen ditu bitartekaritzak, laginak hartu eta aztertzea nahiz ekipamenduen iraunaraztea.

C06 Obras e Instalaciones

C06 Obrak eta Instalazioak

Están incluidos los puestos que elaboran planos, mapas y documentación en construcción y obras e instalaciones, elaboran mediciones y comprueban planos en materia de obras.

Planoak, mapak eta agiriak eraikuntzan, lanetan eta instalazioetan burutzen dituzten lanpostuak barneratzen dira, bai eta neurketak egin eta lanen arloan planoak egiaztatzen dituztenak ere.

C07 Personal

C07 Pertsonala

Contienen los puestos que tramitan la contratación de personal, elaboran y suministran informes, estadísticas y atienden consultas en materia de personal, tramitan administrativamente y controlan todo tipo de expedientes del área de personal, formación y nóminas.

Eginkizun hauek dituzten lanpostuak hartzen ditu: pertsonalaren kontratazioa, txostenen eta estatistiken eratzea eta hornitzea, eta pertsonalaren arloan kontsultak aintzat hartzea; administrazio mailan izapidetza egitea, eta pertsonala, prestakuntza eta nominei buruzko arloan mota guztietako espedienteak kontrolatzea.


Azterketa dokumentala


Análisis documental