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Boletin Oficial del País Vasco

33. zk., 2005eko otsailaren 17a, osteguna

N.º 33, jueves 17 de febrero de 2005


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EBAZPENA, 2005eko urtarrilaren 20koa, Trafiko zuzendariarena; honen bidez Euskal Autonomia Erkidegoko bide-sareko toki jakin batzuetan telebista-zirkuitu itxiko kamerak jartzea eta erabiltzea erabaki da.

RESOLUCIÓN de 20 de enero de 2005, del Director de Tráfico, por la que se acuerda la instalación y uso de cámaras de circuito cerrado de televisión en determinados puntos de la red viaria de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

Trafikoaren arauketan, kontrolean eta zaintzan teknologia aurreratuak erabiltzeak gero eta garrantzi handiagoa du. Horregatik onetsi zen Euskal Autonomia Erkidegoan maiatzaren 22ko 87/2001 Dekretua, erkidego horretan Hiriarteko Trafikoa Kudeatzeko Sistema arautzen duena eta, bestetik, Euskadiko Trafikoa Kudeatzeko Zentroa sortzen duena.

La creciente importancia del uso de tecnologías avanzadas aplicadas a la regulación, control y vigilancia del tráfico motivó la aprobación en la Comunidad Autónoma del País Vasco del Decreto 87/2001, de 22 de mayo, por el que se regula el Sistema de Gestión del Tráfico Interurbano en esa Comunidad y se crea el Centro de Gestión de Tráfico de Euskadi.

Dekretu horrek honela definitzen du Hiriarteko Trafikoa Kudeatzeko Sistema: "Euskal Autonomia Erkidegoko errepide-sareko bide-segurtasunaren, ibilgailuen zirkulazioaren eta hiriarteko trafikoaren gaineko diziplina, kontrola, informazioa, orientazioa eta erregulazioa egitearren, jarduerak, estrategiak, egitasmoak, prozedurak, mekanismoak, instalazioak, bitartekoak eta baliabideak batera biltzen dituen sistema".

Este Decreto define el Sistema de Gestión de Tráfico Interurbano como "el conjunto integrado de actuaciones, estrategias, planes, procedimientos, mecanismos, instalaciones, medios y recursos cuyo fin es la vigilancia, regulación, orientación, información, control y disciplina del tráfico interurbano, la circulación de vehículos y la seguridad vial en la red de carreteras de Euskadi".

Euskal Autonomia Erkidegoko Hiriarteko Trafikoa Kudeatzeko Sistemaren osagaiak dekretu horren eranskinean definitzen dira. Horietariko bat, 1.1.b atalean definitutakoa, telebista-zirkuitu itxiaren bidezko monitorizazio-sistema da, hots, "telebista-zirkuitu itxien instalazioak, zeinekin, errepide-sarean paratutako telebista-kameren bitartez, irudiak igortzen baitira Trafikoa Kudeatzeko Zentrora, non monitoreen eta irudiak grabatzeko sistemen bitartez bistaratzen diren". Trafikoa Kudeatu eta Kontrolatzeko Sistema Informatikoaren bidez (eranskineko 1.2 atala), "monitorizazio- eta sentsorizazio-sistematiko eta beste informazio-iturri batzuetatiko informazioak bildu, prozesatu eta tratatu" ahal dira, beste eginkizun batzuen artean.

Entre los elementos integrantes del Sistema de Gestión de Tráfico Interurbano de Euskadi que aparecen definidos en el anexo del citado Decreto, en el apartado 1.1 b figura el sistema de monitorización por circuito cerrado de televisión, entendiéndose por dicho sistema el "conjunto de instalaciones de circuito cerrado de televisión que captan, por medio de cámaras de televisión situadas en la red de carreteras, imágenes que se transmiten al Centro de Gestión de Tráfico, en el que se visualizan por medio de monitores y Sistemas de grabación de imágenes. El Sistema Informático de Gestión y Control del Tráfico (apartado 1.2 del anexo) permite, entre otras funciones, el almacenamiento, procesamiento y tratamiento de las informaciones provenientes del Sistema de sensorización y monitorización".

Bideo-kamerak erabiliz, trafikoa benetako denboran zaindu daiteke errepide-sarean, zirkulazio handia edota istripu ugari izaten duten tarte edo guneetan. Horrez gainera, trafikoaren kudeaketan bideo-kamerak beste zeregin garrantzitsu batzuetarako erabil daitezke, hala nola gorabeheren detekziorako edo lehentasuneko bideetara (autobideak, autobiak, hirietako saihesbideak etab.) sartzen den trafikoa begiratzeko. Beste batzuetan bideo-kamerak, batez ere, trafikoa kudeatzeko sistemaren osagarrizko eginkizunetarako erabiltzen dira. Adibidez, seinale aldakorrak dituzten paneletan agertzen diren mezuak zuzenak direla edo bideetako erabiltzaileek ulertzeko moduan igortzen direla egiaztatzeko. Dena dela, erabilera horien guztien azken xedea eginkizun nagusia betetzea da: trafikoa kontrolatu, zaindu eta arautzea.

El uso de videocámaras, además de permitir ejercer la vigilancia del tráfico en tiempo real en tramos o puntos de la red que presentan una elevada intensidad de tráfico o un alto índice de siniestralidad, sirve también para otras funciones relevantes en la gestión del tráfico, como puede ser la detección de incidentes o la comprobación del tráfico que accede a viales preferentes (autopistas, autovías, circunvalaciones de núcleos urbanos, etc.). En otras ocasiones el uso de videocámaras responde fundamentalmente a funciones auxiliares del sistema de gestión de tráfico, como comprobar que los mensajes que se emiten por medio de los paneles de señalización variable son correctos o se emiten de forma legible para los usuarios de las vías. En cualquier caso, todos los usos descritos se integran en la función principal de controlar, vigilar y regular el tráfico.

Beste alde batetik, uztailaren 21eko 168/1998 De-

Por otra parte, el Decreto 168/1998, de 21 de julio, por el que se desarrolla el régimen de autorización y utilización de videocámaras por la Policía del País Vasco en lugares públicos regulado en la Ley Orgánica 4/1997, de 4 de agosto, dedica la Disposición Adicional Tercera al régimen aplicable a la utilización de videocámaras para la vigilancia, control y disciplina del tráfico y la seguridad vial.

kretuak, Euskal Herriko Poliziak toki publikoetan bideo-kamerak erabiltzeko baimenen eta haien erabileraren erregimena, abuztuaren 4ko 4/1997 Lege Organikoan arautua, garatzen duenak, Hirugarren Xedapen Gehigarrian, trafikoaren eta bide-segurtasunaren zainketarako, kontrolerako eta diziplinarako bideo-kamerak erabiltzen direnean aplikatu behar den erregimena ezartzen du.

Esta Disposición Adicional, además de designar al Director de Tráfico del Gobierno Vasco como autoridad competente para autorizar la instalación y uso de videocámaras para regular el tráfico en las vías públicas de la Comunidad Autónoma cuando la regulación del tráfico no esté atribuida a los municipios, somete la utilización e instalación de esos dispositivos al principio de "idoneidad" y de "intervención mínima". Todo ello obliga a justificar la necesidad de instalar y utilizar esos medios atendiendo a diversos criterios como la naturaleza de la vía o carretera, el nivel de flujo y congestión del tráfico, los índices de siniestralidad, la climatología u otras circunstancias singulares que concurran en la vía o en determinados tramos de la vía.

Xedapen gehigarri horretan, Eusko Jaurlaritzako Trafiko zuzendariari eskumena ematen zaio Euskal Autonomia Erkidegoko bide publikoetan trafikoa arautzeko bideo-kameren instalazioa eta erabilera baimendu ditzan, trafikoaren arauketa udalen esku ez dagoen kasuetan. Horrez gainera, tresna horien erabilera eta instalazioa "egokitasunaren" eta "gutxieneko esku-hartzearen" printzipioen menpe jartzen ditu. Horregatik guztiagatik, baliabide horiek jarri eta erabili beharra justifikatu behar da hainbat irizpide kontuan hartuta, hala nola, bide edo errepidearen izaera, trafikoaren ugaritasuna eta itomena, istripu-indizeak, klima, eta bidean edo bide-tarte jakinetan gerta daitezkeen beste inguruabar berezi batzuk.

Los tramos seleccionados para instalar las videocámaras presentan, en síntesis, las siguientes características:

Bideo-kamerak jartzeko hautatu diren tarteek, labur azalduta, honako ezaugarri hauek dituzte:

Los tramos están integrados en la red transeuropea de carreteras TERN (Transeuropean Road Network). Se trata, por tanto, de redes de carreteras de importancia estratégica para la Unión Europea porque conforman los corredores europeos de transporte. La implantación de los sistemas de gestión de tráfico adquiere gran relevancia a lo largo de estas redes transeuropeas, donde además se exige garantizar unos niveles de calidad en la prestación de los servicios de información a los usuarios de las vías que los hagan homogéneos respecto del resto de los estados miembros.

Tarte horiek Europa zeharkatzen duen errepide-sarekoak dira (TERN, Transeuropean Road Network). Beraz, Europar Batasunarentzat garrantzi estrategikoa duten errepide-sareak dira, Europan zeharreko garraioaren pasabideak direlako. Trafikoa kudeatzeko sistemen ezarpenak garrantzi handia du Europako sare horietan. Gainera, kalitate mailak bermatu behar dira bide horietako erabiltzaileei ematen zaizkien informazio-zerbitzuetan, Europar Batasuneko gainerako herrialdeetan ematen diren zerbitzuen parekoak izan daitezen.

Por otra parte, todos estos tramos están ubicados en las carreteras que constituyen los principales ejes internos de comunicación de los Territorios Históricos de la Comunidad Autónoma de Euskadi. En el caso de las carreteras A-8, N-637 y BI-637, los tramos seleccionados unen los principales núcleos de población (Barakaldo, Bilbao, Sestao, Getxo, etc.), y conforman las circunvalaciones y accesos a esas poblaciones. Pero además de absorber gran parte del tráfico interno de esos territorios, absorben también otros desplazamientos en tránsito importantes en volumen. Así, en el caso de los tramos ubicados en Bizkaia, absorben los desplazamientos hacia o desde Cantabria, Gipuzkoa y Araba, siendo relevante por su importancia y volumen el tráfico de vehículos que realizan transporte de mercancías.

Beste alde batetik, tarte horiek guztiak Euskal Autonomia Erkidegoko lurralde historikoetako bide-sare nagusietan daude, eta errepide horiek lurralde historikoen barruko komunikaziorako ardatz dira. A-8, N-637 eta BI-637 errepideetan, hirigune nagusiak (Barakaldo, Bilbo, Sestao, Getxo etab.) lotzen dituzten tarteak eta hiri horietako saihesbide eta sarbideak hautatu dira. Beraz, lurralde historikoen barruko trafikoa neurri handian bideratzen da errepide horietatik; baina, horrez gainera, abiapuntua eta helmuga kanpoan dituzten hainbat ibilgailuk zirkulatzen du. Esate baterako, Bizkaiko errepideetatik Kantabriara, Gipuzkoara eta Arabara doazen eta Kantabriatik, Gipuzkoatik eta Arabatik datozen ibilgailuek zirkulatu ohi dute; halaber, salgaiak garraiatzen dituzten ibilgailu ugari ibiltzen dira.

En cuanto al tramo situado en la A-8 en Gipuzkoa (variante de Donostia-San Sebastián), adquiere especial significación el tráfico de vehículos que transportan mercancías desde o hacia la frontera de Irun. La problemática en esos tramos se acentúa en las denominadas horas punta y en determinadas fechas en que se producen grandes desplazamientos (vacaciones, fines de semana, etc.).

Gipuzkoan, orobat, A-8 errepidean (Donostiako saihesbidea), berebiziko garrantzia du Irungo mugatik eta Irungo mugarantz salgaiak garraiatzen dituzten ibilgailuen kopuruak. Tarte horietan arazoak larriagoak izaten dira ordu goriak deitzen zaien horietan eta jende askok joan-etorri luzeak egiten dituen egunetan (oporraldiak, asteburuak eta abar).

En el tramo de la A-8 seleccionado en Bizkaia la intensidad media de vehículos (IMD) diarios durante el 2002 fue de 98.000 vehículos, con 550 accidentes; en la BI-637 la IMD fue de 91.000 vehículos y 136 accidentes; en el punto kilométrico 9 de la N-637 la IMD fue de 131.000 vehículos y 44 accidentes. En el punto kilométrico 25 de la A-8 en Gipuzkoa (variante de Donostia-San Sebastián) durante el 2002 la IMD fue de 30.000 vehículos y 25 accidentes.

Bizkaian A-8 errepidetik hautatu den tartean, trafikoaren eguneko batez besteko intentsitatea (TEBI), hau da, egunean batez beste igarotzen diren ibilgailuen kopurua, 2002. urtean 98.000 izan zen, eta 550 istripu gertatu ziren; BI-637 errepidean, TEBI 91.000 izan zen eta 136 istripu gertatu ziren; N-637 errepideko 9. kilometro-gunean TEBI 131.000 izan zen eta 44 istripu gertatu ziren. Gipuzkoan, A-8 errepideko 25. kilometro-gunean (Donostiako saihesbidea), 2002. urtean egunean batez beste 30.000 ibilgailu ibili ziren eta 25 istripu gertatu ziren.

En relación con la A-68, esta carretera constituye también una de las principales redes de comunicación ya que, además de unir dos capitales, Bilbao con Vitoria-Gasteiz, soporta una elevada intensidad de tráfico tanto de turismos como de transporte de mercancías procedente o con destino en las Comunidades de la cornisa cantábrica o de la meseta. Este tráfico confluye con el de la carretera A-8 entre Malmasín y el límite con Cantabria. En la A-68 la gestión de tráfico adquiere especial relevancia en situaciones de vialidad invernal.

A-68 autobidea ere komunikazio-ardatz nagusietarikoa da. Bilbo eta Gasteiz hiriburuak lotzeaz gainera, Kantauri itsasertzeko eta goi-lautadako erkidegoetan abiapuntua edo helmuga duten turismoak eta salgaien garraiorako ibilgailuak oso ugariak dira errepide horretan. A-68 errepideko trafikoak bat egiten du A-8 errepideko trafikoarekin, Malmasinetik hasi eta Kantabriako mugarainoko tartean. A-68 errepidean trafikoaren kudeaketak garrantzi berezia du negualdian.

En cuanto a la IMD en la A-68, en el tramo de Bizkaia (acceso A-8) durante el 2002 fue de 32.500 vehículos y 55 accidentes. En el tramo alavés el IMD fue de 16.500 y 50 accidentes.

A-68 errepideko TEBI, Bizkaiko tartean (A-8 errepideko sarbidea), honakoa izan zen 2002. urtean: 32.500 ibilgailu eta 55 istripu. Arabako tartean, berriz, TEBI honakoa izan zen: 16.500 ibilgailu eta 50 istripu.

El tramo de la N-1 seleccionado soportó una IMD de 25.000 vehículos y 16 accidentes. La N-1, además de ser una vía importante en los desplazamientos internos por la CAV, resulta particularmente reseñable en relación con el transporte internacional de mercancías procedente o con destino en los países europeos.

N-1 errepidean hautatu den tarteak TEBI hau izan zuen: 25.000 ibilgailu eta 16 istripu. N-1 errepidea, EAE barruko joan-etorrietarako bide garrantzitsua izateaz gainera, bereziki aipagarria da Europako herrialdeetan abiapuntua edo helmuga izanik salgaien nazioarteko garraioan dabiltzan ibilgailuei dagokienez.

Por todo lo expuesto, y en el ejercicio de las funciones que me atribuye el artículo 11 de Decreto 108/1996, de 14 de mayo, y la disposición adicional tercera, punto segundo, del Decreto 168/1998, de 21 de julio,

Gorago adierazitako guztia kontuan hartuta, eta maiatzaren 14ko 108/1996 Dekretuaren 11. artikuluak eta uztailaren 21eko 168/1998 Dekretuaren hirugarren xedapen gehigarriaren bigarren atalak ematen dizkidaten ahalmenak erabiliz, hauxe

RESUELVO:

EBATZI DUT:

Primero.– Ordenar la instalación y uso de videocámaras aptas para la captación y reproducción de imágenes destinadas al control, regulación, vigilancia y disciplina del tráfico en las vías y puntos kilométricos que se indican en el anexo.

Lehenengoa.– Eranskinean adierazten diren bide eta kilometro-guneetan bideo-kamerak instalatu eta erabil daitezen agintzea, trafikoaren kontrolean, arauketan, zaintzan eta diziplinan erabiliko diren irudiak hartu eta erreproduzitzeko.

Segundo.– Las grabaciones que capten hechos que pudieran ser constitutivos de una infracción administrativa contra la normativa de seguridad vial podrán ser remitidas a la Oficina Territorial de Tráfico competente, en función del territorio donde se hayan captado las grabaciones, con el fin de que se tramite el procedimiento sancionador que corresponda.

Bigarrena.– Bideo-kamerek hartutako irudietatik bide-segurtasunaren arloko arau-hausteren bat egin dela ondorioztatzen bada, irudiak —grabazioa zein lurraldetan egin den ikusita— Trafikoko Lurralde Bulego eskudunari bidali ahalko zaizkio, zehapen-prozedura egokia izapidetzeko.

Si la grabación captara hechos que pudieran ser constitutivos de ilícito penal se remitirán dichas grabaciones a la autoridad judicial competente.

Irudietan zigor arloko arau-haustea izan daitekeen ekintza agertzen bada, orduan, eskumena duen agintari judizialari bidaliko zaizkio hartutako irudiak.

Tercero.– La custodia y conservación de las grabaciones y la resolución de los derechos de acceso y cancelación corresponderán al Responsable del Centro de Gestión del Tráfico de Euskadi.

Hirugarrena.– Hartutako irudiak zaindu eta artatzea eta, halaber, irudiak eskuratu eta baliogabetzeko eskubideei buruz ebaztea, EAEko Trafikoa Kudeatzeko Zentroaren arduradunaren eginkizunak izango dira.

Las grabaciones serán destruidas en el plazo máximo de un mes desde su captación, salvo que estén relacionadas con infracciones penales o administrativas en materia de tráfico y seguridad vial, con una investigación policial en curso o con un procedimiento judicial o administrativo abierto.

Irudiak hartu eta handik hilabetera, luzeen jota, deuseztatu egingo dira, salbu eta trafikoaren eta bide-segurtasunaren arloko arau-hauste penal edo administratiboekin, polizia egiten ari den ikerketaren batekin edo burutu gabe dagoen prozedura judizial nahiz administratiboren batekin zerikusia dutenean.

Cuarto.– El ejercicio de los derechos de acceso y cancelación de las grabaciones por los afectados se regirá por lo dispuesto en el artículo 15 del Decreto 168/1998, de 21 de julio, por el que se desarrolla el régimen de autorización y utilización de videocámaras por la Policía del País Vasco en lugares públicos.

Laugarrena.– Norberari hartutako irudiak eskuratzeko eta baliogabetzeko eskubideen erabilerari dagokionez, uztailaren 21eko 168/1998 Dekretuaren 15. artikuluan xedatutakoa beteko da; izan ere, dekretu horren bidez garatu da Euskal Herriko Poliziak toki publikoetan bideo-kamerak erabiltzeko baimenen eta haien erabileraren erregimena.

En Vitoria-Gasteiz, a 20 de enero de 2005.

Vitoria-Gasteiz, 2005eko urtarrilaren 20a.

El Director de Tráfico,

Trafiko zuzendaria,

JESÚS ARANA ESTURO.

JESÚS ARANA ESTURO.

ANEXO

ERANSKINA

Instalaciones ubicadas en el Territorio de Bizkaia

Bizkaiko Lurralde Historikoko instalazioak

Carretera	Punto 	Ubicación

Errepidea	Kilometro-	Lekua	

	Kilométrico

	gunea

A-8	111,500	Malmasín Sur	

A-8	111,500	Malmasingo hegoaldea	

A-8	113,000	Malmasín Norte	

A-8	113,000	Malmasingo iparraldea	

A-8	114,700	Salida Miraflores	

A-8	114,700	Mirafloresko irteera	

A-8	115,200	Zabalburu	

A-8	115,200	Zabalburu	

A-8	116,000	Entrada Juan de Garay	

A-8	116,000	Juan Garaiko sarrera	

A-8	116,600	Puente de Rekalde	

A-8	116,600	Errekaldeko zubia	

A-8	117,400	Entrada Sabino Arana	

A-8	117,400	Sabino Aranako sarrera	

A-8	117,600	Sabino Arana	

A-8	117,600	Sabino Arana	

A-8	118,500	Salida Balmaseda	

A-8	118,500	Balmasedako irteera	

A-8	119,100	Salida Balmaseda monolito

A-8	119,100	Balmasedako irteerako monolitoa

A-8	120,400	Curvas de Zorroza	

A-8	120,400	Zorrotzako bihurguneak	

A-8	122,000	Cruces en puente	

A-8	122,000	Zubiko gurutzaguneak	

A-8	122,300	Curvas entrada a Cruces	

A-8	122,300	Gurutzetako sarrerako bihurguneak

A-8	122,300	Curvas de Ansio	

A-8	122,300	Antsioko bihurguneak	

A-8	127,770	Barakaldo	

A-8	127,770	Barakaldo	

A-68	0,100	Bilbao	

A-68	0,100	Bilbo	

A-68	5,500	Arrigorriaga	

A-68	5,500	Arrigorriaga	

A-68	11,100	Arrankudiaga	

A-68	11,100	Arrankudiaga	

A-68	15,000	Peaje de Areta	

A-68	15,000	Aretako ordainlekua	

A-68	21,000	Orozko	

A-68	21,000	Orozko	

N-637	8,900	Salida Cruces-Barakaldo	

N-637	8,900	Gurutzeta-Barakaldoko irteera

N-637	9,700	Puente de Rontegui	

N-637	9,700	Arrontegiko zubia	

N-637	11,100	Curva entrada a corredor	

N-637	11,100	Pasabideko sarrerako bihurgunea

BI-637	9,200	La Avanzada-Carrera	

BI-637	9,200	Avanzada-Carrera	

BI-637	9,900	La Avanzada	

BI-637	9,900	Avanzada	

BI-637	11,700	Túnel de Leioa	

BI-637	11,700	Leioako tunela	

BI-637	11,900	Túnel de Leioa	

BI-637	11,900	Leioako tunela	

BI-637	12,100	Túnel de Leioa	

BI-637	12,100	Leioako tunela	

BI-637	12,250	Túnel de Leioa	

BI-637	12,250	Leioako tunela	

BI-637	12,300	Túnel de Leioa	

BI-637	12,300	Leioako tunela	

BI-637	12,400	Túnel de Leioa	

BI-637	12,400	Leioako tunela	

BI-637	12,800	Rotonda Artaza	

BI-637	12,800	Artazako biribilgunea	

BI-637	13,400	Túnel de Algorta	

BI-637	13,400	Algortako tunela	

BI-637	13,500	Túnel Algorta	

BI-637	13,500	Algortako tunela	

BI-637	13,500	Túnel de Algorta	

BI-637	13,500	Algortako tunela	

Instalaciones ubicadas en el territorio de Álava

Arabako Lurralde Historikoko instalazioak

Carretera	Punto 	Ubicación

Errepidea	Kilometro-	Lekua	

	Kilométrico

	gunea

A-1	77,000	Rivabellosa	

A-1	77,000	Rivabellosa	

A-68	29,500	Zuia	

A-68	29,500	Zuia	

A-68	33,000	Ziorraga-Altube	

A-68	33,000	Ziorraga-Altube	

A-68	33,000	Ziorraga-Altube	

A-68	33,000	Ziorraga-Altube	

A-68	36,500	Zuia	

A-68	36,500	Zuia	

A-68	40,000	Abornikano	

A-68	40,000	Abornikano	

A-68	44,100	Kuartango	

A-68	44,100	Koartango	

A-68	50,500	Subijana	

A-68	50,500	Subijana	

A-68	54,100	Ribera Alta	

A-68	54,100	Erriberagoitia	

A-68	58,700	Hereña	

A-68	58,700	Hereña	

A-68	63,700	Ribera Baja	

A-68	63,700	Erribera Beitia	

A-68	68,400	Ribera Baja	

A-68	68,400	Erribera Beitia	

A-68	71,500	Armiñón	

A-68	71,500	Armiñon	

A-68	77,000	Zambrana	

A-68	77,000	Zanbrana	

N-1	326,000	Armiñón	

N-1	326,000	Armiñon	

N-1	352,000	Abetxuko	

N-1	352,000	Abetxuko	

N-1	367,000	Argómaniz	

N-1	367,000	Argomaiz	

N-1	391,000	Eguino	

N-1	391,000	Egino	

N-240	11,500	Luko	

N-240	11,500	Luko	

N-622	4,500	Portal de Foronda	

Instalaciones ubicadas en el territorio de Gipuzkoa

N-622	4,500	Forondako Atea	

Carretera	Punto 	Ubicación

Gipuzkoako Lurralde Historikoko instalazioak

Errepidea	Kilometro-	Lekua

	Kilométrico

	gunea

A-8	25,000	Variante Donostia-San Sebastián	

A-8	25,000	Donostiako saihesbidea	


Azterketa dokumentala


Análisis documental

Euskadi, bien común