Boletin Oficial del País Vasco

192. zk., 2003ko urriaren 2a, osteguna

N.º 192, jueves 2 de octubre de 2003


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Xedapen Orokorrak

Disposiciones Generales

Industria, Merkataritza eta Turismo Saila
Industria, Comercio y Turismo
5311
5311

199/2003 DEKRETUA, irailaren 2koa; honen bidez, Euskal Autonomia Erkidegoko turismo-enpresa eta -establezimenduen erregistroa sortzen da.

DECRETO 199/2003, de 2 de septiembre, por el que se crea el Registro de Empresas y Establecimientos Turísticos del País Vasco.

Euskal Autonomia Erkidegoak eskumen esklusiboa du turismo-arloan, Autonomia Estatutuaren 10. artikuluko 36. idatz-zatian ezarritakoren arabera.

La Comunidad Autónoma del País Vasco tiene competencia exclusiva en materia de turismo, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 10, apartado 36 de su Estatuto de Autonomía.

Turismoa antolatzeko martxoaren 16ko 6/1994 Legearen 10. artikuluan ezartzen denez, turismo-enpresa eta -establezimenduek Euskal Autonomia Erkidegoko Turismo Enpresen Erregistroan inskribitu behar dute, eta, aukeran, bestelako jardunak ere inskribitu ahal izango dira, baldin eta, eskainitako zerbitzuak, establezimenduak edo bestelakoak turismorako interesgarri izanda, nahikoa garrantzizkotzat eta Euskadiko turismo-eskaintzaren barruan sartzeko modukotzat jotzen badira arauen arabera.

El artículo 10 de la Ley 6/1994, de 16 de marzo, de Ordenación del Turismo establece que las empresas y establecimientos turísticos deberán inscribirse en el Registro de Empresas Turísticas del País Vasco y que, potestativamente, podrán inscribirse otras actividades que, por sus servicios, instalaciones o interés para el turismo, se consideren reglamentariamente suficientemente relevantes para ser incluidos en la oferta turística de Euskadi.

Artikulu horretan bertan adierazten denez, batetik, inskripzioa egitea nahitaezko betekizuna izango da, aipatutako enpresa eta establezimendu horiei emandako administrazio-baimenak eragingarritasun juridikoa izan dezan, eta, bestetik, erregistroaren antolamendua eta funtzionamendua arauz ezarriko dira.

Este mismo artículo establece que la inscripción constituirá requisito del que depende la eficacia jurídica de las autorizaciones administrativas que se otorguen a las referidas empresas y establecimientos y que la organización y funcionamiento del registro se determinarán reglamentariamente.

Aipatutako erregistroa arautzen du, bada, honako dekretu honek, Euskal Autonomia Erkidegoan turismoa antolatzeko martxoaren 16ko 6/1994 Legearen 10. artikuluan ezarritakoa garatzearren.

El presente Decreto regula el citado registro, en desarrollo de lo previsto en el artículo 10 de la Ley 6/1994, de 16 de marzo, de Ordenación del Turismo del País Vasco.

Horrenbestez, Eusko Jaurlaritzako Aholku Batzorde Juridikoari jarraituz, Industria, Merkataritza eta Turismo sailburuak hala proposatuta eta Jaurlaritzaren Kontseiluak 2003ko irailaren 2ko bileran gaia aztertu ondoren,

En su virtud, de acuerdo con la Comisión Jurídica Asesora del Gobierno Vasco, a propuesta del Consejero de Industria, Comercio y Turismo, y previa deliberación del Consejo de Gobierno, en su reunión del día 2 de septiembre de 2003,

DISPONGO:
CAPÍTULO I
DE LAS DISPOSICIONES GENERALES

XEDATU DUT:

Artículo 1.– Objeto.

I. kapitulua.
Xedapen orokorrak

1. artikulua.– Xedea.

1.– El presente Decreto crea y regula el registro de empresas y establecimientos turísticos del País Vasco.

1.– Honako dekretu honek Euskal Autonomia Erkidegoko turismo-enpresa eta -establezimenduen erregistroa sortu eta arautzen du.

2.– El registro de empresas y establecimientos turísticos del País Vasco tiene por objeto la inscripción de las empresas y establecimientos turísticos del País Vasco definidos en el artículo 6 de la Ley 6/1994, de 16 de marzo, de Ordenación del Turismo, así como las actividades que reglamentariamente, por sus servicios, instalaciones o interés para el turismo, se consideren suficientemente relevantes para ser incluidas en la oferta turística de Euskadi.

2.– Euskal Autonomia Erkidegoko turismo-enpresa eta -establezimenduen erregistroaren xedea da, turismoa antolatzeko martxoaren 16ko 6/1994 Legearen 6. artikuluan ezarritako definizioak oinarri hartuta, Euskal Autonomia Erkidegoko turismo-enpresa eta -establezimenduek inskripzioa egin dezaten, eta, baldin eta, eskainitako zerbitzuak, establezimenduak edo bestelakoak turismorako interesgarri izanda, arauz nahikoa garrantzizkotzat eta Euskadiko turismo-eskaintzaren barruan sartzeko modukotzat jotzen badira, bestelako jardun horiek ere inskriba daitezen.

Artículo 2.– Ámbito de Aplicación.

2. artikulua.– Aplikazio-eremua.

1.– Las obligaciones que se derivan del presente Decreto son de aplicación a las empresas o establecimientos turísticos radicados en la Comunidad Autónoma del País Vasco, con independencia de donde se halle el domicilio social de aquéllas.

1.– Dekretu honek dakartzan betebeharrak Euskal Autonomia Erkidegoan kokatutako turismo-enpresa eta -establezimendu guztiek errespetatu beharko dituzte, beren helbide soziala beste edonon dagoela ere.

2.– En el Registro han de inscribirse obligatoriamente las empresas y establecimientos turísticos definidos como tales en el artículo 6 de la Ley 6/1994, de 16 de marzo, de Ordenación del Turismo.

2.– Turismo-enpresa eta -establezimendu guztiek egin beharko dute nahitaez inskripzioa Erregistroan, baldin eta halakotzat hartuta badaude turismoa antolatzeko martxoaren 16ko 6/1994 Legearen 6. artikuluan ezarritako definizioen arabera.

3.– Se practicarán de oficio la inscripción de las siguientes empresas y establecimientos turísticos:

3.– Administrazioak berak bere kabuz egingo du inskripzioa turismo-enpresa eta -establezimenduak honako hauek direnean:

a) Los alojamientos turísticos hoteleros correspondientes al grupo I hoteles y hoteles-apartamentos y al grupo II pensiones, así como los alojamientos turísticos extrahoteleros definidos como campings, apartamentos turísticos, agroturismos.

a) Hotel izaerako turismo-ostatuak, I. taldeari dagozkionak (hotelak eta hotel-apartamentuak), eta II. taldeari dagozkionak (ostatu-etxeak), bai eta hotelez kanpoko turismo-ostatuak ere (kanpinak, turismo-apartamentuak, nekazaritza-turismoa).

b) Las agencias de viajes clasificadas como mayoristas, minoristas y mayoristas-minoristas.

b) Bidaia-agentziak, baldin eta handizkariak, txikizkariak eta handizkari-txikizkariak badira.

c) Las empresas de restauración clasificadas como restaurantes y cafeterías.

c) Sukaldaritza-enpresak, baldin eta jatetxe eta kafetegi modura sailkatuta badaude.

4.– A instancia del interesado, se inscribirán:

4.– Interesatuak berak hala eskatuta, hauek inskribituko dira:

a) Las viviendas turísticas vacacionales, casas rurales y alojamiento en casas particulares.

a) Oporretarako turismo-etxebizitzak, landa-etxeak eta etxe partikularretako alokairuak.

b) Los bares, salas de fiesta, clubes y similares.

b) Tabernak, dantzalekuak, klubak eta antzekoak.

5.– Asimismo, podrán inscribirse a instancia del interesado las empresas, establecimientos y actividades que reglamentariamente, por sus servicios, instalaciones o interés para el turismo, se consideren suficientemente relevantes para ser incluidas en la oferta turística de Euskadi.

5.– Interesatuak berak hala eskatuta, beste enpresa, establezimendu eta jardun batzuk ere inskribitu ahal izango dira, baldin eta, eskainitako zerbitzuak, establezimenduak edo bestelakoak turismorako interesgarri izanda, nahikoa garrantzizkotzat eta Euskadiko turismo-eskaintzaren barruan sartzeko modukotzat jotzen badira ezarritako arauen arabera.

6.– La inscripción de las empresas turísticas complementarias que desarrollen actividades directamente relacionadas con el turismo a las que se refieren los artículos 7 y 37 de la Ley 6/1994, de 16 de marzo, de Ordenación del Turismo se inscribirán de oficio o a instancia de parte en función del régimen de autorización o de notificación o habilitación previa que reglamentariamente se establezca para el ejercicio de la actividad.

6.– Turismoari zuzenean lotutako jardunak burutzen dituzten turismo-enpresa osagarriak, turismoa antolatzeko martxoaren 16ko 6/1994 Legearen 7. eta 37. artikuluetan adierazitakoak, Administrazioak bere kabuz eginda edo interesatuak berak hala eskatuta inskribituko dira, era horretako jardunak burutu ahal izateko arauz ezarritakoari jarraituta, aldez aurretik lortu beharreko baimen-, jakinarazpen- edo gaikuntza-erregimenaren arabera.

7.– La inscripción en el Registro de Empresas Turísticas no exime de la obligación de obtener los permisos y autorizaciones que, en su caso, exija la normativa vigente en cualquier ámbito.

7.– Turismo-enpresen Erregistroan inork inskripzioa eginda ere, horrek ez du esan nahi, hala badagokio, beste edozein esparrutan indarrean dagoen legediak eskatutako baimenak eta lizentziak eskuratu beharra ez duenik.

Artículo 3.– Naturaleza jurídica.

3. artikulua.– Izaera juridikoa.

1.– El Registro tiene naturaleza administrativa y carácter público, pudiendo acceder a sus inscripciones, además de sus titulares, cualquier persona o entidad, pública o privada, que acredite un interés legítimo y directo en el conocimiento de los correspondientes datos, previa petición individualizada de los datos a consultar y sin que quepa, salvo para su consideración con carácter potestativo, formular solicitudes genéricas de los datos registrales.

1.– Erregistroa publikoa da, administrazio-izaerakoa, eta, beraz, hango titularrek eurek ez ezik, han jasotako inskripzioak ikus litzakete norbanakoek zein erakunde publiko edo pribatuek, baldin eta dagozkien datuen berri jakiteko bidezko eta zuzeneko interesa dutela erakusten badute. Gainera, datuak kontsultatu behar diren bakoitzean eskabidea egin behar da aurretiaz, eta ezin izango da erregistro-datu orokorrak eskatu, nahiz eta hautazkoa izan litekeen horrelako eskaerak aintzakotzat hartzea.

2.– Sin perjuicio de lo dispuesto en el número anterior, a los efectos meramente informativos y de divulgación general, el titular del centro Directivo del que el Registro directamente dependa, podrá ordenar la confección y edición de guías o catálogos de las empresas, actividades y establecimientos turísticos inscritos, en cualquier tipo de soporte.

2.– Aurreko paragrafoan esandakoa halaxe izanda ere, besterik gabe, gizartean arlo honen berri zabaltzeko eta infomazio orokorra emateko denean, erregistroaz arduratzen den Zuzendaritzako titularrak aukera izango du hor inskribitutako turismo-enpresak, -jardunak eta -establezimenduak katalogo edo gidaliburu batean bildu eta argitaratzeko, zabalkunde-euskarria edozein dela ere.

Artículo 4.– Características del Registro de Empresas y Establecimientos Turísticos.

4. artikulua.– Turismo-enpresa eta -establezimenduen erregistroaren ezaugarriak.

1.– El Registro estará adscrito orgánicamente a la Dirección de Ordenación Turística del Departamento de Industria, Comercio y Turismo y será gestionado de forma descentralizada por dicho Departamento a través de sus correspondientes Órganos Territoriales. La coordinación y dirección será llevada a cabo por la Dirección de Ordenación Turística.

1.– Erregistroa, antolakuntza aldetik, Industria, Merkataritza eta Turismo Saileko Turismoa antolatzeko Zuzendaritzari lotuta egongo da. Aipatutako Sail horrek, bere lurralde-erakundeen bitartez, modu deszentralizatuan kudeatuko du, beraz, erregistroa. Turismoa antolatzeko Zuzendaritza arduratuko da erregistroa zuzendu eta koordinatzeko lanaz.

Las inscripciones se realizarán en las Oficinas Territoriales del Departamento competente en materia de turismo del Territorio Histórico en que radique la empresa o establecimiento turístico objeto de inscripción.

Turismo-arloan eskumena duen Saileko lurralde-bulegoetakoren batean egin behar da inskripzioa, izena eman nahi duen turismo-enpresa edo -establezimendua zein lurralde historikotan, hor dagoen lurralde-bulegoan.

El Jefe de la Oficina Territorial del Departamento competente en materia de turismo de cada Territorio Histórico, dentro del conjunto de sus atribuciones será el encargado del Registro de empresas y establecimientos turísticos en su ámbito territorial, de acuerdo con el presente Decreto y según los criterios establecidos por la Dirección de Ordenación Turística.

Turismo-arloan eskumena duen Saileko lurralde-bulegoko buruak, bakoitzari dagokion lurralde historikoan, horrexek izango du, beste betekizun batzuen artean, dagokion lurraldeko turismo-enpresa edo -establezimenduen erregistroaz arduratzeko betekizuna, betiere, dekretu honen arabera eta Turismoa antolatzeko Zuzendaritzak ezarritako irizpideei jaraituz.

2.– La publicidad se hará efectiva mediante la manifestación de sus libros, documentos de archivo o certificaciones expedidas por el Registro.

2.– Erregistroaren publikotasuna gauzatuta geratuko da erregistroak ziurtagiriak eta artxibo-dokumentuak ematen dituenean edo liburuak jakinarazten dituenean.

3.– El Registro podrá utilizar para su gestión los medios de la técnica informática, ofimática y cualesquiera otros medios que a tal efecto se establezcan.

3.– Erregistroa kudeatzeko orduan, zilegi izango da informatika zein ofimatikako teknikak erabiltzea, baita horretako ezar litekeen beste edozein bide erabiltzea ere.

Artículo 5.– Efectos de la Inscripción Registral.

5. artikulua.– Erregistro-inskripzioaren ondorioak.

1.– La inscripción constituirá requisito del que depende la eficacia jurídica de las autorizaciones administrativas que se otorguen a las empresas y establecimientos turísticos de conformidad con lo establecido en el apartado 4 del artículo 10 de la Ley 6/1994, de 16 de marzo, de Ordenación del Turismo.

1.– Erregistroan inskribitzea ezinbesteko baldintza izango da, Turismoa antolatzeko martxoaren 16ko 6/1994 Legearen 10. artikuluko 4. paragrafoan ezarritakoari jarraituz, turismo-enpresa edo -establezimenduei emandako administrazio-baimenek behar bezalako eraginkortasun juridikoa izan dezaten.

2.– La inscripción en el Registro no convalida los actos que sean nulos con arreglo a la Ley.

CAPÍTULO II
COMPOSICIÓN Y ESTRUCTURA
DEL REGISTRO

2.– Erregistroan inskripzioa egiteak berak ez ditu berez baliozko egiten Legearen arabera deusezak diren egintzak.

Artículo 6.– Composición y contenido del Registro.

II. kapitulua
Erregistroaren osakera eta
antolamendua

6. artikulua.– Erregistroaren osakera eta edukia.

1.– En el Registro informatizado de empresas y establecimientos turísticos se inscribirán los siguientes datos:

1.– Turismoko enpresa eta establezimenduen erregistro informatizatuan honako datu hauek jasoko dira:

a) Datos de identificación del establecimiento turístico (denominación, número de identificación, localización, teléfono, fax, e-mail, página Web…).

a) Turismo-establezimenduari buruzko identifikazio-datuak (izena, identifikazio-zenbakia, herria, helbidea, telefonoa, faxa, e-mail, Web orria…).

b) Razón social o denominación de la empresa turística, gerente y representante legal.

b) Turismo-enpresaren izendapena edo sozietatearen izena, kudeatzailearena eta legezko ordezkariarena.

c) Autorización de actividad y clasificación (grupo, clase, modalidad y categoría) o en su caso, notificación de dedicación al tráfico turístico u otra habilitación preceptiva para el ejercicio de la actividad turística.

c) Arlo horretan jarduteko duen baimena eta sailkapen-mota (taldea, mota, modalitatea eta kategoria), edo, hala badagokio, turismo-trafikoan jarduteko jakinarazpena edo turismo-arloan jardun ahal izateko nahitaezko beste gaikuntzaren bat.

d) Reclasificación del establecimiento.

d) Sailkapenean aldaketarik izan duen ala ez.

e) Autorización de reformas sustanciales que afecten a la autorización de actividad y clasificación.

e) Oinarrizko aldaketak egiteko baimenik izan duen ala ez, baldin jarduteko baimenean eta sailkapenean aldaketok eragina izan badute.

f) Dispensas.

f) Dispentsak.

g) Cambios de titularidad, denominación y modificaciones no sustanciales.

g) Titulartasunean, izendapenean edo oinarrizkoa ez den beste zerbaitetan aldaketarik egon den ala ez.

h) Cierre del establecimiento.

h) Establezimendua itxi izana.

2.– Las inscripciones se realizarán en el territorio en el que radique el establecimiento turístico objeto de inscripción.

2.– Izena eman nahi duen turismo-establezimendua zein lurralde historikotan dagoen, hortxe egin behar du inskripzioa.

3.– Se creará un asiento para cada uno de los establecimientos que tengan carácter independiente entre sí, aún cuando sean explotados por una misma persona física o jurídica, dejando constancia de la oportuna referencia.

3.– Turismo-establezimenduek, besteengandik independiente direnean, erregistro-idazpen bana izango dute, alegia, bakoitzak berea, nahiz eta ustiatzailea pertsona fisiko zein juridiko bera izan; kasu horretan, dagokion erreferentzia jasoko da.

Artículo 7.– Estructura del Registro.

7. artikulua.– Erregistroaren egitura.

El Registro de Empresas y establecimientos Turísticos se clasificará en las secciones siguientes:

Turismo-enpresa eta -establezimenduen erregistroa atal hauetan sailkatuta egongo da:

– Sección 1.– Alojamientos turísticos hoteleros correspondientes al grupo I hoteles y hoteles-apartamentos y al grupo II pensiones.

– 1. atala.– Hotel izaerako turismo-ostatuak, I. taldekoak (hotelak eta hotel-apartamentuak), eta II. taldekoak (ostatu-etxeak).

– Sección 2.– Alojamientos turísticos extrahoteleros definidos como campings, apartamentos turísticos, agroturismos.

– 2. atala.– Hotelez kanpoko turismo-ostatuak (kanpinak, turismo-apartamentuak, nekazaritza-turismoa).

– Sección 3.– Agencias de viajes clasificadas como mayoristas, minoristas y mayoristas-minoristas.

– 3. atala.– Bidaia-agentziak, baldin eta handizkariak, txikizkariak eta handizkari-txikizkariak badira.

– Sección 4.– Empresas de restauración clasificadas como restaurantes y cafeterías.

– 4. atala.– Sukaldaritza-enpresak, baldin eta jatetxe eta kafetegi modura sailkatuta badaude.

– Sección 5.– Empresas turísticas complementarias que, conforme a los artículos 7 y 37 de la Ley 6/1994, de 16 de marzo, de Ordenación del Turismo, reglamentariamente se establezcan.

– 5. atala.– Turismo-enpresa osagarriak, hau da, Turismoa antolatzeko martxoaren 16ko 6/1994 Legearen 7. eta 37. artikuluetan ezarritakoaren arabera halakotzat jotzen direnak.

– Sección 6.– Viviendas turísticas vacacionales, casas rurales y alojamiento en casas particulares.

– 6. atala.– Oporretako turismo-etxebizitzak, landa-etxeak eta etxe partikularretako gela-alokairuak.

– Sección 7.– Bares o cafés, salas de baile y fiestas, clubes y similares.

– 7. atala.– Tabernak edo kafetegiak, dantzalekuak, klubak eta antzekoak.

– Sección 8.– Empresas, establecimientos y actividades que reglamentariamente, por sus servicios, instalaciones o interés para el turismo se consideren suficientemente relevantes para ser incluidas en la oferta turística de Euskadi.

CAPÍTULO III
DEL PROCEDIMIENTO

– 8. atala.– Beste enpresa, establezimendu eta jardun batzuk, baldin, arauen arabera, eskainitako zerbitzuak, establezimenduak edo bestelakoak turismorako interesgarri izanda, nahikoa garrantzizkotzat eta Euskadiko turismo-eskaintzaren barruan sartzeko modukotzat jotzen badira.

Artículo 8.– Procedimiento.

III. kapitulua.
Prozedura

8. artikulua.– Prozedura.

1.– La inscripción de las empresas y establecimientos turísticos que estén sujetos a autorización de actividad y clasificación previa al ejercicio de la actividad se practicará de oficio en la Oficina Territorial del Departamento correspondiente, una vez comunicada a la misma la concesión de la autorización de actividad o la obtención de la correspondiente clasificación, teniendo las referidas actuaciones la consideración de título bastante para practicar la misma.

1.– Turismo-enpresa eta -establezimenduei, turismo-arloan jarduten hasi auretik horretarako jardun-baimena eta sailkapena eskuratuta dutenean, administrazioak berak bere kabuz egingo die inskripzioa dagokien lurralde-ordezkaritzan. Halaxe egingo da turismo-arloan jardun ahal izateko baimena lortu dela edo dagokion sailkapena eskuratu dela dagokion lurralde-ordezkaritzari jakinarazi eta gero, aipatutako jarduketak askietsitako titulutzat hartzen baitira inskripzioa burutu ahal izateko.

2.– La inscripción de las empresas y establecimientos turísticos que estén sujetos a la obligación de notificar su dedicación al tráfico turístico previa al ejercicio de la actividad se practicará a instancia del interesado. Asimismo, se practicará a instancia del interesado la inscripción de las empresas, establecimientos y actividades que por sus servicios, instalaciones o interés para el turismo se consideren reglamentariamente suficientemente relevantes para integrar la oferta turística de Euskadi.

2.– Interesatuak berak hala eskatutakoan egingo da turismo-enpresa eta -establezimenduen inskripzioa, baldin eta, turismo-arloan jarduten hasi aurretik, turismo-trafikoan dihardutela jakinarazi beharra badute. Zenbait enpresa, establezimendu eta jardunen inskripzioa ere interesatuak berak hala eskatuta egingo da, eskainitako zerbitzu, establezimendu edo bestelakoak turismorako interesgarri izanda, arauen arabera nahikoa garrantzizkotzat eta Euskadiko turismo-eskaintzaren barruan sartzeko modukotzat jotzen badira.

3.– Los interesados dirigirán las solicitudes a la Dirección de Ordenación Turística y se presentarán en las correspondientes Oficinas Territoriales del Departamento de Industria, Comercio y Turismo, o en los lugares especificados en el artículo 38.4 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común.

3.– Turismoa antolatzeko Zuzendaritzari zuzenduta bidali beharko dituzte eskabide-orriak interesatuek, eta, aurkeztu, Industria, Merkataritza eta Turismo Sailaren lurralde-bulegoetan aurkeztu behar dituzte, edo, bestela, azaroaren 26ko Herri Administrazioen Araubide Juridikoaren eta Administrazio Prozedura Erkidearen 30/1992 Legearen 38.4 artikuluan ezarritako lekuetan.

Los Jefes de la Oficina Territorial del Departamento competente en materia de turismo de cada Territorio Histórico, decidirán sobre la procedencia de la inscripción.

Turismo-arloan eskumena duen Sail honetako lurralde-bulegoetako buruek erabakiko dute inskripzioa egitea egoki eta bidezko den ala ez, bakoitzak bere lurralde historikoan.

En el caso de que la inscripción no pudiera practicarse por insuficiencia de los datos aportados, se requerirá al interesado para que, en un plazo diez días, subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que, si así no lo hiciera se le tendrá por desistido de su petición, previa resolución dictada al efecto.

Inskripziorako emandako datuak nahikoak ez direla-eta, inskripzioa ezin denean egin, errekerimendua egingo diote interesatuari, akatsa konpontzeko edo beharrezkoak diren agiriak aurkezteko 10 eguneko epea emanda, eta ohartaraziko diote hala egiten ez badu, horretarako ebazpena eman ondoren, eskabidea bertan behera utzi duela ulertuko dela.

Artículo 9.– Certificación.

9. artikulua.– Ziurtagiria.

De toda inscripción que se practique se podrá solicitar certificación de la misma. Dicho documento, irá firmado por el Jefe de la Oficina Territorial correspondiente del Departamento competente en materia de turismo y será el medio de acreditar fehacientemente el contenido de la inscripción.

Inskripzioa eginda dagoelarik, horri buruzko ziurtagiria eskatzeko modua ere izango da. Turismo-arloan eskumena duen Saileko dagokion lurralde-bulegoko buruak sinatu behar du agiri hori, eta, era horretara, dokumentu fede-emaile horren bitartez, ziurtatuta geratuko da inskripzioan jasota dagoena.

Artículo 10.– Modificación de los datos inscritos.

10. artikulua.– Inskripzioko datuak aldatzea.

1.– Se deberá comunicar obligatoriamente a la Oficina Territorial todos los cambios y alteraciones que se produzcan en los datos inscritos en el plazo de diez días a partir del momento en que se produzca la modificación, acompañando en todo caso los documentos necesarios.

1.– Inskripzioan jasotako datuetan aldaketarik edo moldaketarik gertatuz gero, nahitaez horren berri jakinarazi beharko zaio dagokion lurralde-bulegoari, eta beharrezko diren agiri guztiak aurkeztu beharko dira; horretarako, hamar eguneko epea egongo da, aldaketa gertatu denetik hasita.

2.– Asimismo, las empresas y establecimientos turísticos deberán cumplimentar los formularios que la Dirección de Ordenación Turística remita a los interesados para la actualización del Registro de Empresas y Establecimientos Turísticos.

2.– Era berean, turismo-enpresa eta -establezimenduen erregistroa eguneratzeko asmotan, Turismoa antolatzeko Zuzendaritzak interesatuei bidaltzen dizkien inprimakiak ere bete beharko dituzte turismo-enpresa eta establezimendu horiek.

Artículo 11.– Cancelaciones.

11. artikulua.– Deuseztapenak.

1.– La cancelación o baja de las inscripciones practicadas tendrán lugar por:

1.– Inskripzioak deuseztatuta edo baja emanda geratuko dira, honako kasu hauetan:

a) El cese de la actividad correspondiente.

a) Dagokion jardunari uzten diotenean.

b) Revocación de la autorización de actividad y clasificación.

b) Jardun-baimena eta sailkapena ezeztatzen direnean.

2.– Las cancelaciones serán practicadas expresando la causa determinante y la fecha en que se produjo.

CAPÍTULO IV
DE LAS SANCIONES

2.– Deuseztapena egiten denean, ondo zehaztu behar da noiz gertatu den eta egoera hori ekarri duen arrazoia zein den.

Artículo 12.– Responsabilidad por infracciones.

IV. kapitulua
Zehapenak

12. artikulua.– Erantzukizuna, arau-hausteak direla-eta.

El incumplimiento de las disposiciones contenidas en el presente Decreto dará lugar a responsabilidad administrativa en los términos establecidos en el apartado d) del artículo 65 de la Ley 6/1994, de 16 de marzo, de Ordenación del Turismo.

Dekretu honetan ezarritako xedapenetatik edozein betetzen ez duneak administrazio-erantzukizuna izango du, Turismoa antolatzeko martxoaren 16ko 6/1994 Legearen 65. artikuluko d) idatz-zatian ezarritako xedapenen arabera.

DISPOSICION ADICIONAL

XEDAPEN GEHIGARRIA

Las empresas y establecimientos a que se refiere el apartado 3 del artículo 2 del presente Decreto que figuren inscritos en el Registro Regional de Empresas y Actividades Turísticas, -que será sustituido por el que se crea por el presente Decreto- tendrán a todos los efectos la consideración de inscripciones de la sección correspondiente del Registro creado mediante el presente Decreto, sin perjuicio de las verificaciones a que haya lugar.

Dekretu honen 2. artikuluko 3. paragrafoan adierazitako enpresak eta establezimenduak, orain arte Turismoko Enpresak eta Jardunak Erregistro Erregionalean inskribituta egon badira, aurrerantzean horren ordez dekretu honek sortutako erregistroa egongo denez indarrean, inskribitutakotzat joko dira, ondorio guztietarako, dekretu honen bidez sortu den erregistroan, bakoitza dagokion sailean, nahiz eta egiaztapenak ere egin litezkeen, hala behar izanez gero.

DISPOSICIÓN DEROGATORIA

XEDAPEN INDARGABETZAILEA

Quedan derogadas cuantas disposiciones se opongan a lo establecido en el presente Decreto.

Dekretu honetan ezarritako xedapenen aurkakoak diren guztiak indarrik gabe geratuko dira aurrerantzean.

DISPOSICIONES FINALES

AZKEN XEDAPENAK

Primera.– Se autoriza al titular del Departamento que tenga atribuida la competencia en materia de turismo para dictar las disposiciones necesarias para el desarrollo y ejecución del presente Decreto.

Lehena.– Turismo-arloan eskumena duen Saileko titularrari baimena ematen zaio honako dekretu hau garatzeko eta betearazteko eman behar diren xedapen guztiak eman ditzan.

Segunda.– El presente Decreto entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Bigarrena.– Dekretu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean sartuko da indarrean.

Dado en Donostia-San Sebastián, a 2 de septiembre de 2003.

El Lehendakari,

JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.

Donostian, 2003ko irailaren 2an.

El Consejero de Industria, Comercio y Turismo,

Lehendakaria,

JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.

Industria, Merkataritza eta Turismo sailburua.

JOSU JON IMAZ SAN MIGUEL.

JOSU JON IMAZ SAN MIGUEL.


Azterketa dokumentala


Análisis documental