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174. zk., 1998ko irailaren 14a, astelehena

N.º 174, lunes 14 de septiembre de 1998


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Xedapen Orokorrak

Disposiciones Generales

Ogasuna eta Herri Administrazioa
Hacienda y Administración Pública
4100
4100

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2><P ALIGN="JUSTIFY">196/1998 DEKRETUA, uztailaren 28koa, Euskal Eskola Publikoa osatzen duten ikastetxeen ekonomia-finantzazko kudeaketaren erregimena arautzeko dena.

DECRETO 196/1998, de 28 de julio, por el que se regula el régimen de gestión económico-financiera de los centros docentes que conforman la Escuela Pública Vasca.

Euskal Eskola Publikoari buruzko otsailaren 19ko 1/1993 Legeak Euskal Eskola Publikoko ikastetxeen autonomia aitortzen du V. idazpuruan. Autonomia horren agerbideetako bat ikastetxeek beren jarduera ekonomiko-finantzarioa kudeatzeko duten ahalmena da, ikastetxeak bere Kudeaketa Proiektua onartu eta burutzean gauzatzen dena. Proiektu hori Urteko Kudeaketa Programaren bidez gauzatzen da urtez urte eta aurrekontua osatzea eta onartzea da programa horren atalik garrantzitsuena. Izan ere, aurrekontua ikastetxeen kudeaketarako funtsezko tresna da, baita baliabideen kudeaketan eraginkortasuna lortzeko helburua betetzen den ala ez neurtuko duena ere.

La Ley 1/1993 de 19 de febrero, de la Escuela Pública Vasca, consagra en su Título V la Autonomía de los Centros Docentes de la Escuela Pública Vasca, una de cuyas manifestaciones es la facultad de gestionar su actividad económico-financiera, que se concreta en la aprobación y ejecución por el propio centro de su Proyecto de Gestión, cuya realización anual se plasma en el Programa Anual de Gestión, siendo su máxima expresión la elaboración y aprobación de su presupuesto, que constituye la herramienta fundamental de gestión de los centros y la medida del cumplimiento del objetivo de eficacia en la gestión de sus recursos.

Horri dagokionez, Legearen V. idazpuruko IV. atalburuak, kudeaketa autonomiaz diharduenak, honako alderdiak, besteak beste, araudi bidez garatuko direla aurreikusten du:

En este sentido, la Ley prevé, en el articulado de su Título V, Capítulo IV, referido a la autonomía de gestión, el desarrollo reglamentario, entre otros, de los siguientes aspectos:

1.– Euskal Eskola Publikoko ikastetxeen aurrekontuaren egituraren zehaztapena, baita kontularitza osotuko kudeaketa-eredua eta diruzaintzakoa ere.

1.– La determinación de la estructura del presupuesto de los centros docentes de la Escuela Pública Vasca y su modelo de gestión contable integral y de tesorería.

2.– Euskal Eskola Publikoko ikastetxeen aurrekontuko diru-sarreretan baliabide soberakinak nola sartu.

2.– Los términos de inclusión en los ingresos del presupuesto de los centros docentes de la Escuela Pública Vasca de los recursos que resulten excedentes.

3.– Aurkeztu beharreko kudeaketa-kontuen ereduaren zehaztapena, baita zenbatean behin aurkeztu beharko diren ere.

3.– La determinación del modelo de cuentas de gestión que deberán rendirse y su periodicidad.

Ondorioz, Ogasun eta Herri Administrazio sailburuaren eta Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuaren proposamenez, Jaurlaritzaren Kontseiluak 1998ko uztailaren 28an egindako bilkuran aztertu eta onartu ondoren, hauxe

En su virtud, a propuesta de los Consejeros de Hacienda y Administración Pública y de Educación, Universidades e Investigación, previa deliberación y aprobación del Consejo de Gobierno, en su sesión celebrada el día 28 de julio de 1998.

<FONT FACE="Garamond 3" XEDATU DUT:

DISPONGO:

I. ATALBURUA

CAPÍTULO I

HELBURUA ETA EZARPEN-EREMUA

OBJETO Y ÁMBITO DE APLICACIÓN

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> 1. atala.– Dekretu honen helburua hau da: euskal eskola publikoko ikastetxeen ekonomia eta finantzazko kudeaketa-eredua osatzen duten prozedurak arautzea, haien kudeaketa-autonomia garatzeko.

Artículo 1.– Es objeto del presente Decreto la regulación de los procedimientos que conforman el modelo de gestión económico-financiera de los centros de la escuela pública vasca, en desarrollo de su autonomía de gestión. Artículo 2.– El presente Decreto será de aplicación a todos los centros públicos de enseñanza no universitaria de la Comunidad Autónoma del País Vasco, en los términos establecidos en los apartados primero y segundo del artículo 1 de la Ley 1/1993, de 19 de febrero, de la Escuela Pública Vasca.

2. atala.– Dekretu hau Euskal Autonomia Erkidegoko unibertsitateaz kanpoko irakaskuntzako herri ikastetxe guztiei ezarriko zaie, Euskal Eskola Publikoari buruzko otsailaren 19ko 1/1993 Legearen 1. atalburuko lehen eta bigarren idazatietan xedatzen denari jarraituz.

CAPÍTULO II

<FONT FACE="Garamond 3" II. ATALBURUA

DEL PRESUPUESTO DEL CENTRO

IKASTETXEAREN AURREKONTUAZ

Artículo 3.– El presupuesto del centro se elaborará, para cada año natural, en base al Programa Anual de Gestión, y contendrá todos los gastos, tanto de funcionamiento ordinario como de inversiones que se prevean incurrir, así como los ingresos que se prevean obtener para atender a dichos gastos, en los términos estipulados en este Decreto, siendo la cuantía total de los ingresos el límite máximo de la capacidad de gasto.

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> 3. atala.– Ikastetxearen aurrekontua Urteko Kudeaketa Programa oinarri hartuta egingo da urtebete bakoitzerako. Aurrekontuan, batetik, gastu guztiak sartuko dira, bai ohiko funtzionamenduari dagozkionak bai egitekoak diren inbertsioei buruzkoak ere; eta bestetik, gastu horiei aurre egiteko lortzekoak diren diru-sarrerak, Dekretu honetan ezartzen denaren arabera. Diru-sarreren zenbateko osoa izango da gastu-ahalmenaren gehienezko muga.

Los ingresos se clasificarán por su origen o procedencia, y los gastos por su naturaleza, de acuerdo con la clasificación económica de los Presupuestos Generales de la CAPV, debiendo coincidir en todo caso el total de los ingresos con el total de los gastos.

Diru-sarrerak beren jatorriaren arabera sailkatuko dira eta gastuak, berriz, motaren arabera, EAEko aurrekontu orokorren sailkapen ekonomikoari jarraituz. Dirusarreren guztizkoa eta gastuen guztizkoa, nahitaez berdinak izango dira.

El Órgano Máximo de Representación será el órgano competente para la aprobación del presupuesto del centro y en su caso, de las sucesivas modificaciones del mismo.

Ordezkaritza Organo Gorenak du eskumena ikastetxearen aurrekontua onartzeko eta, beharrezkoa bada, aurrekontuaren aldian aldiko aldaketak onartzeko.

SECCIÓN PRIMERA

<FONT FACE="Garamond 3"

DEL ESTADO DE INGRESOS

LEHEN SEKZIOA

Artículo 4.– El estado de ingresos del presupuesto contendrá todos los recursos que el centro prevea obtener en el ejercicio para el desarrollo de su actividad, no teniendo tal consideración los fondos por él recaudados en concepto de tasas académicas o precios públicos por servicios de enseñanza. Artículo 5.– En el estado de ingresos del presupuesto del centro figurarán los siguientes recursos:

DIRU-SARREREN EGOERA-ORRIAZ

1.– Las asignaciones que el centro perciba con cargo a los Presupuestos Generales de la CAPV.

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> 4. atala.– Aurrekontuko diru-sarreren egoera-orrian, ikastetxeak ekitaldian bere jarduera burutzeko jasotzeko dituen baliabide guztiak agertuko dira. Tasa akademikoak edo irakaskuntza-zerbitzuengatiko prezio publikoak direla-eta ikastetxeak jasotako fondoak ez dira diru-sarreratzat hartuko.

2.– Las asignaciones que perciba el centro, en su caso, de otras Administraciones Públicas para atender a los gastos derivados de su actividad.

5. atala.– Aurrekontuko diru-sarreren egoera-orrian honako baliabide hauek agertuko dira:

3.– Las cantidades derivadas de la prestación de servicios distintos de los gravados por tasas o precios públicos por servicios de enseñanza o exentos de ellos en virtud de lo dispuesto en el artículo 9 de la Ley de Escuela Pública Vasca.

1.– Ikastetxeak EAEko aurrekontu orokorren pentzutan jasotzen dituen diru-kopuruak.

4.– Las cantidades y las rentas procedentes de donaciones y legados efectuados al centro para finalidades docentes, sin perjuicio de lo dispuesto en la legislación reguladora del Patrimonio de la CAPV.

2.– Ikastetxeak bere jarduera dela-eta sortutako gastuei aurre egiteko beste herri administrazio batzuetatik jasotzen dituen diru-kopuruak, hala badagokio.

5.– Los ingresos producidos por la venta de productos generados por la actividad normal del centro y por la venta de material o equipamiento obsoleto o deteriorado.

3.– Tasen edo irakaskuntza-zerbitzuengatiko prezio publikoen kargarik ez duten bestelako zerbitzuak emateagatik eskuratutako diru-kopuruak, baita Euskal Eskola Publikoari buruzko Legearen 9. atalak tasak ordaintzetik saulbuesten dituen zerbitzuak emateagatik eskuratakoak ere.

6.– Cualquier otro ingreso que pueda provenir de la utilización de los bienes o instalaciones del centro, de acuerdo con la normativa vigente.

4.– Irakaskuntza alorreko jarduerak burutzeko ikastetxeari emandako dohaintza eta legatuetatik sortutako diru-kopuru eta irabaziak, EAEaren Ondareari buruzko legedian ezarritakoaren kalterik gabe.

7.– Asimismo se incluirán los recursos que hayan resultado excedentes en el ejercicio presupuestario anterior, que conformarán el remanente de dicho ejercicio. El remanente de cada ejercicio se obtendrá de sumar al remanente del ejercicio anterior, los ingresos efectivamente recaudados en el ejercicio en curso, restándole a continuación los gastos realmente pagados en el mismo.

5.– Ikastetxearen ohiko jarduerak sortutako produktuak saltzeagatik eskuratutako diru-sarrerak nahiz material edo ekipamendu zaharkitua edo hondatua saltzeagatik eskuratutakoak.

8.– Por último, se incluirán también en el presupuesto de ingresos de los centros los intereses generados en las cuentas bancarias especiales de autonomía financiera.

6.– Indarreko legediarekin bat etorriz ikastetxearen ondasunak edo instalazioak erabiltzeagatik etor daitezkeen beste diru-sarrera guztiak.

Artículo 6.– La estructura del estado de ingresos del presupuesto del centro será la siguiente:

7.– Aurreko aurrekontu-ekitaldian soberakin izandako baliabideak ere sartuko dira, hau da, ekitaldi horretako gerakinak. Ekitaldiaren gerakina honela kalkulatuko da: aurreko ekitaldiko gerakinari aribideko ekitaldian jasotako diru-sarrerak batuko zaizkio; ondoren, aribideko ekitaldian jada ordaindutako gastuak kenduko zaizkio kopuru horri.

1.– Remanente del ejercicio anterior.

8.– Azkenik, finantza-autonomiako banku-kontuetan sortutako interesak ere ikastetxeen diru-sarreren aurrekontuan sartuko dira.

2.– Ingresos recibidos del Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

6. atala.– Ikastetxearen aurrekontuko diru-sarreren egoera-orriaren egitura hauxe izango da:

A.– Para gastos de funcionamiento.

1.– Aurreko ekitaldiko gerakina.

B.– Para equipamiento.

2.– Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailetik jasotako diru-sarrerak.

C.– Para obras menores.

A.– Funtzionamendu-gastuetarako.

D.– Para comedores de gestión directa.

B.– Ekipamendurako.

E.– Para experiencias educativas y otras actividades.

C.– Obra txikietarako.

3.– Otros ingresos de Administraciones Públicas.

D.– Kudeaketa zuzeneko jantokietarako.

A.– De otros Departamentos de la Administración General de la CAPV.

E.– Hezkuntza-esperientzia eta beste jardueretarako.

B.– De la Administración Foral y Local de la CAPV.

3.– Herri-administrazioetatik jasotako beste diru-sarrera batzuk.

C.– De otros Organismos Públicos de la CAPV.

A.– EAEko Administrazio Orokorreko beste Sail batzuetatik. B.– EAEko Toki eta Foru Administrazioetatik.

D.– De la Administración Estatal.

C.– EAEko beste erakunde ofizialetatik.

E.– De otras Administraciones Públicas.

D.– Estatuko Administraziotik.

4.– Otros ingresos.

E.– Beste Herri Administrazio batzuetatik.

A.– Ingresos por prestación de servicios.

4.– Beste diru-sarrera batzuk.

B.– Cuotas comedores de gestión directa.

A.– Zerbitzuak emateagatiko diru-sarrerak.

C.– Legados, donaciones y otras aportaciones.

B.– Kudeaketa zuzeneko jantokietako kuotak.

D.– Ingresos producto de la venta de bienes.

C.– Legatuak, dohaintzak eta beste emari batzuk.

E.– Intereses bancarios.

D.– Ondasunak salduz lortutako diru-sarrerak.

F.– Otros ingresos.

E.– Banku-interesak.

Artículo 7.– El estado de ingresos al inicio del ejercicio se cumplimentará exclusivamente con los siguientes epígrafes:

F.– Beste diru-sarrera batzuk.

1.– Remanente del ejercicio anterior.

7. atala.– Ekitaldi hasierako diru-sarreren egoera-orrian ondoko epigrafe hauek baizik ez dira beteko:

2.– Ingresos del Departamento de Educación, Universidades e Investigación soportados por la comunicación oficial de dicho Departamento.

1.– Aurreko ekitaldiaren gerakina.

3.– Otros ingresos de administraciones públicas, siempre que exista resolución firme de su concesión.

2.– Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailetik etorritako diru-sarrerak, Sailaren jakinarazpen ofiziala euskarri dutelarik.

El epígrafe 4, relativo a otros ingresos, se elaborará a lo largo del ejercicio, una vez los ingresos hayan sido efectivamente recaudados. Excepcionalmente, y en los centros que dispongan de servicio de comedor en régimen de gestión directa, regulado por la Orden de 10 de junio de 1997, figurarán inicialmente en el presupuesto de ingresos el importe previsto de las cuotas a pagar por los comensales para la financiación de dicho servicio, a fin de que pueda presupuestarse también la totalidad del gasto a incurrir para la cobertura del coste del mismo.

3.– Herri administrazioetatik etorritako beste diru-sarrera batzuk, ematearen erabaki irmoa egonez gero.

SECCIÓN SEGUNDA

4. epigrafea, beste diru-sarrera batzuei buruzkoa, ekitaldian zehar beteko da, behin diru-sarrerak bilduta. Salbuetsita geratuko dira kudeaketa zuzeneko jantoki-zerbitzua duten ikastetxeak, zeina 1997ko ekainaren 10eko Aginduak arautzen baitu; kasu horretan, bazkalkideek zerbitzu hori finantzatzeko ordaindu beharreko kuoten zenbateko aurreikusia hasieratik agertuko da diru-sarreren aurrekontuan, horrek dakarren gastuari aurre egiteko egin beharreko gastu guztiak aurrekontuan sartu ahal izateko.

DEL ESTADO DE GASTOS

<FONT FACE="Garamond 3"

Artículo 8.– El estado de gastos contendrá el conjunto de gastos de funcionamiento ordinario e inversiones en equipamiento y obras menores, no contempladas en programas centralizados de inversiones, que se prevean pagar en el ejercicio. En ningún caso podrá contener gastos de personal, ni podrán destinarse los recursos del presupuesto del centro a cubrir servicios públicos ni obligaciones que deban ser cumplidas por la Administración Pública local o autonómica, según la legislación vigente.

BIGARREN SEKZIOA

El estado de gastos se estructurará en dos bloques presupuestarios: gastos de funcionamiento e inversiones, y en cada uno de ellos se desglosarán los diferentes gastos por cada uno de los artículos presupuestarios, de acuerdo con la clasificación económica de los Presupuestos Generales de la CAPV vigente en cada momento.

GASTUEN EGOERA-ORRIAZ

SECCIÓN TERCERA

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> 8. atala.– Gastuen egoera-orrian ohiko funtzionamenduko gastuak eta ekitaldian ordaindu beharreko ekipamendurako eta obra txikietarako inbertsioak jasoko dira, inbertsioetarako programa zentralizatuetan sartuta ez badaude. Atal honetan ezin dira langileek eragindako gastuak sartu; bestalde, ikastetxearen aurrekontuko baliabideak ezin dira erabili legediaren arabera herri administrazio lokal edo autonomikoak ordaindu beharreko zerbitzu publikoak edo betebeharrak estaltzeko.

MODIFICACIONES DEL PRESUPUESTO

Gastuen egoera-orria aurrekontuko bi bloketan antolatuko da: batetik funtzionamendu gastuak eta bestetik inbertsioak; bloke bakoitzean aurrekontuko artikulu bakoitzeko gastuak banakatuko dira, unean uneko indarreko EAEko aurrekontu orokorren sailkapen ekonomikoari jarraituz.

Artículo 9.– El Órgano Máximo de Representación, como responsable último de la gestión del centro, podrá aprobar modificaciones del presupuesto del centro de acuerdo con lo dispuesto en los dos artículos siguientes. Artículo 10.– El estado de ingresos, podrá ser objeto de modificaciones, a lo largo del ejercicio económico, como consecuencia de la recaudación de ingresos no previstos al inicio del mismo u obtenidos por un importe superior al inicialmente presupuestado.

<FONT FACE="Garamond 3"

La inclusión de los citados ingresos adicionales en el presupuesto del centro requerirá el efectivo abono de los mismos en su cuenta bancaria, salvo para los ingresos clasificados en los puntos 2 y 3 del artículo 7, para los que bastará con la resolución firme de concesión oficialmente comunicada al centro.

HIRUGARREN SEKZIOA

Excepcionalmente, en los centros que cuenten con comedores de gestión directa, podrá modificarse el estado de ingresos del presupuesto si se prevé un incremento de cuotas de comensal sobre el inicialmente presupuestado, a fin de que pueda procederse paralelamente al incremento en la partida correspondiente de gastos, sin esperar a que se produzca el efectivo ingreso de dichas cuotas.

AURREKONTUAREN ALDAKETAK

Artículo 11.– El estado de gastos del presupuesto podrá ser objeto de modificaciones a lo largo del ejercicio económico como consecuencia de:

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> 9. atala.– Ordezkaritza Organo Nagusiak, ikastetxearen kudeaketaren azken erantzulea izanik, ikastetxearen aurrekontuaren aldaketak onartu ahal izango ditu, hurrengo bi ataletan ezarritakoaren arabera.

1.– Obtención de ingresos no previstos al inicio del ejercicio, u obtenidos en cuantía superior a la inicialmente prevista, en consonancia con lo establecido en los artículos anteriores.

10. atala.– Ekitaldi ekonomikoan zehar aldaketak egin daitezke diru-sarreren egoera-orrian, ekitaldiaren hasieran aurreikusi gabeko diru-sarrerak bildu direlako edo hasiera batean aurrekontuan jarritakoa baino diru gehiago lortu delako.

En este supuesto, se producirá un incremento tanto del volumen global de ingresos como del de gastos.

Gehigarrizko diru-sarrera horiek ikastetxearen aurrekontuan sartzeko, beroriek ikastetxearen banku-kontuan benetan ordainduta egon beharko dira. 7. ataleko 2 eta 3. puntuetan sailkatutako diru-sarrerei dagokienez, aldiz, nahikoa izango da ikastetxeari ofizialki jakinaraztea ematearen erabaki irmoa.

2.– Reasignación de gastos por variaciones en la previsión inicial de las diferentes partidas presupuestarias, motivada por criterios de administración responsable, suponiendo siempre un incremento en una o varias partidas de gasto y un decremento igual en otra u otras diferentes.

Salbuespen gisa, kudeaketa zuzeneko jantokiak dituzten ikastetxeetan aurrekontuko diru-sarreren egoera-orria aldatu ahalko da baldin eta hasieran aurrekontuan sartu ziren mahaikide bakoitzeko kuotak gehitzea aurreikusten bada, gastuetan dagokion partidan ere gehitze hori egitearren, kuota horiek benetan ordaindu arte itxaron beharrik gabe.

En este caso, permanece invariable el volumen global de gastos e ingresos.

11. atala.– Honelakorik gertatzen bada, aurrekontuko gastuen egoera-orria ekitaldian zehar aldatu ahalko da:

En ambos casos, las modificaciones presupuestarias deberán llevarse a cabo con anterioridad a la realización efectiva de los gastos.

1.– Ekitaldiaren hasieran aurreikusi gabeko diru-sarrerak lortzen badira, edo hasiera batean aurreikusitakoa baino diru gehiago lortzen bada, aurreko ataletan ezarritakoarekin bat etorriz.

Artículo 12.– El centro deberá contar, en todo momento del ejercicio económico, con un presupuesto actualizado de acuerdo con lo dispuesto en los artículos anteriores, que a su vez remitirá al Departamento de Educación, Universidades e Investigación con la periodicidad estipulada en el capítulo VI de este Decreto.

Kasu honetan, bai diru-sarreren kopuru osoa bai gastuena gehituko dira.

CAPÍTULO III

2.– Administrazio arduratsuaren irizpidea dela-eta, aurrekontuko partida ezberdinetarako hasieran aurreikusitakoa aldatzeagatik gastuak berresleitzen badira; horrek beti ekarriko du partida batean edo batzuetan gastua gehitzea eta beste partida batean edo batzuetan hori adina gutxitzea.

DE LAS OPERACIONES EXTRAPRESUPUESTARIAS

Kasu honetan, gastuen eta sarreren kopuru osoa berdin-berdin geratzen da.

Artículo 13.– Los centros pueden, eventualmente, recibir fondos cuyo destinatario final sea un tercero, efectuando en ese caso una labor de mera intermediación, limitándose a transferir los importes correspondientes a dichos destinatarios.

Bi kasuetan, aurrekontuaren aldaketak gastuak benetan egin baino lehen burutu beharko dira.

Los citados fondos no formarán nunca parte del presupuesto del centro, y por lo tanto, no deberán integrarse en los estados presupuestarios, si bien tendrán un reflejo contable en la tesorería y en el correspondiente libro de bancos.

12. atala.– Ekitaldi ekonomiko osoan zehar ikastetxeak aurrekontu eguneratu bat eduki beharko du, aurreko ataletan ezarritakoari jarraituz egindakoa. Ikastetxeak aldiro Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailera bidaliko du aurrekontua, Dekretu honetako VI. atalean ezartzen den moduan.

Estos ingresos y pagos extrapresupuestarios se reflejarán en partidas independientes al presupuesto.

<FONT FACE="Garamond 3" III. ATALBURUA

En los estados extrapresupuestarios se incluirán en todo caso los siguientes movimientos de fondos:

AURREKONTUZ KANPOKO ERAGIKETAK

1.– Becas y ayudas al estudio destinadas a los/as alumnos/as, cuando el importe de las mismas se abone directamente por el centro a los beneficiarios.

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> 13. atala.– Inoiz, azkenean hirugarren batek jasoko dituen fondoak jaso ditzakete ikastetxeek; kasu horretan, bitartekaritza lana baino ez dute egingo, eta dagozkien zenbatekoak jasotzaileei trasnferituko dizkiete besterik gabe.

2.– Asignaciones individualizadas de transporte escolar, cuando el importe de las mismas se abone directamente por el centro a los beneficiarios.

Fondo horiek ez dira inola ere ikastetxearen aurrekontuan sartuko; beraz, ez dira aurrekontuko egoera-orrietan agertuko. Hala ere, diruzaintzan eta dagokion banku-liburuan kontabilitatezko ondorioak izango dituzte.

3.– Ayudas para prácticas de formación en alternancia, en la medida en que las mismas deban abonarse a empresas, alumnos/as o profesores/as.

Aurrekontuz kanpoko diru-sarrera eta ordainketa horiek aurrekontutik berezitako partidetan azalduko dira.

4.– Ayudas de comedor destinadas a alumnos/as que utilicen servicios de comedor no gestionados directamente por el centro, de acuerdo con lo estipulado en el Capítulo III de la Orden de 10 de junio de 1997.

Aurrekontuz kanpoko egoera-orri horietan honako fondo-mugimendu hauek sartuko dira:

5.– Cualesquiera otros fondos recibidos, en los que el centro actúe como mero intermediario en la transmisión de dichos fondos.

1.– Ikasleentzako beka eta ikasketa-laguntzak, horiei dagozkien zenbatekoak ikastetxeak onuradunei zuzenean ordaintzen dizkienean.

CAPÍTULO IV

2.– Eskola-garraioko banan-banako diru-laguntzak, horiei dagozkien zenbatekoak ikastetxeak onuradunei zuzenean ordaintzen dizkienean.

DE LA EJECUCIÓN DEL PRESUPUESTO

3.– Ikas-ekinezko prestakuntzako praktiketarako laguntzak, horiek enpresei, ikasleei edo irakasleei ordaindu behar izanez gero.

Y DE LA GESTIÓN CONTABLE

4.– Jantoki-zerbitzuez baliatzen diren ikasleentzako jantokirako laguntzak, ikastetxeak zuzenean kudeatzen ez dituen jantokiak badira, 1997ko ekainaren 10eko Aginduaren III. atalburuan ezarritakoaren arabera.

SECCIÓN PRIMERA

5.– Jasotako beste edozein fondo, ikastetxea fondo horien eskualdatzean bitartekari hutsa bada.

EJECUCIÓN DEL PRESUPUESTO

<FONT FACE="Garamond 3"

Artículo 14.– La ejecución del presupuesto, como exponente de la gestión económica de los centros de la escuela pública vasca, se concretará en la elaboración de las cuentas de gestión, en las que se recogerá la totalidad de los gastos efectuados y pagados, y de los ingresos efectivamente recaudados, en el ejercicio.

IV. ATALBURUA

En este sentido los directores de los centros docentes son los órganos de ejecución de los presupuestos de cada centro.

AURREKONTUA GAUZATZEAZ ETA

Corresponde al/la director/a del centro la autorización de los gastos y la ordenación de los pagos.

KONTABILITATEKO KUDEAKETAZ

Artículo 15.– El/La director/a del centro podrá contratar, en nombre del Departamento de Educación, Universidades e Investigación y para el propio centro aquellas obras de reparación menor, conservación o mantenimiento que demanden una pronta ejecución para las que no se precise proyecto técnico elaborado por facultativo/a competente, y los suministros, servicios, contratos de consultoría y asistencia y contratos de trabajos específicos y concretos no habituales, cuya cuantía en todos los casos no sea superior a dos millones de pesetas.

LEHEN SEKZIOA

Para la realización de inversiones y gastos incluidos en el presupuesto del centro, que excedan de dicho importe, corresponderá al/la director/a del centro la iniciación de trámites mediante la oportuna solicitud, a través de la correspondiente Delegación Territorial, al órgano de contratación del Departamento de Educación, Universidades e Investigación, que sea competente para el inicio del correspondiente expediente de contratación.

AURREKONTUA GAUZATZEAZ

La aplicación de lo dispuesto en el presente artículo se hará siempre sin perjuicio de, y ajustándose en todo momento a la legislación vigente en materia de contratación. Artículo 16.– No obstante lo establecido en el artículo anterior corresponde a la mesa de contratación del Departamento de Educación, Universidades e Investigación, la tramitación de los concursos de homologación de bienes y servicios que resulten de interés para la generalidad de los centros, y cualquier otra que, en virtud de criterios de racionalidad y afectando, o pudiendo afectar, a la generalidad de los centros, se considere necesaria su realización centralizada.

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> 14. atala.– Euskal eskola publikoko ikastetxeen kudeaketa ekonomikoaren adierazgarri den aurrekontua gauzatzeko kudeaketa-kontuak egin beharko dira; bertan ekitaldian egin eta ordaindutako gastu guztiak, eta benetan bildutako diru-sarrerak agertuko dira.

Artículo 17.– La ejecución del presupuesto se realizará ateniendo siempre a los siguientes principios: 1.– El importe al que asciende la ejecución de los gastos en cualquier momento del ejercicio presupuestario, nunca podrá exceder del importe de ingresos efectivamente obtenidos e ingresados en las correspondientes cuentas bancarias.

Honi dagokionez, ikastetxeetako zuzendariak dira ikastetxe bakoitzeko aurrekontua gauzatzeko organoak.

2.– Para la imputación contable de los gastos e ingresos se utilizará el criterio de caja.

Ikastetxeko zuzendariari dagokio gastuak baimentzea eta ordainketak agintzea.

3.– Los centros no podrán incurrir en gastos de personal.

15. atala.– Ikastetxeko zuzendariak, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren izenean eta bere ikastetxerako, honakoak kontratatu ahalko ditu: konponketa-obra txikiak, artapen-obrak eta mantenimendu-obrak, obra horiek azkar burutu behar badira eta fakultatibo eskudun batek egindako proiektu teknikorik behar ez bada; hornikuntzak, zerbitzuak, aholkularitza eta laguntza kontratuak, eta ezohikoak diren berariazko lan jakinetarako kontratuak, horien zenbatekoak bi milioitik gorakoak ez badira.

4.– La venta de bienes muebles requerirá la previa comunicación a la Delegación Territorial correspondiente.

Ikastetxeko aurrekontuan sartuta dauden inbertsioak eta gastuak zenbateko horretatik gorakoak izanez gero, horiek burutu ahal izateko ikastetxeko zuzendariak izapideak egiten hasi beharko du, dagokion kontratazio-espedientea hasiarazteko aginpidea duen Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saileko kontratazio-organoari beharreko eskabidea eginez, dagokion lurralde ordezkaritzaren bidez.

5.– En ningún caso se permitirá la realización de inversiones financieras, ni la adopción de acuerdos o pactos que limiten la disponibilidad del saldo en cuentas bancarias, aunque ello comporte la obtención de intereses más altos.

Atal honetan xedatutakoa kontratazioei buruzko indarreko legediaren kalterik gabe ezarriko da eta beti ere legedi horri lotuz.

6.– Los gastos incurridos se abonarán siempre al contado, no permitiéndose aplazamientos ni fraccionamientos en los pagos.

16. atala.– Aurreko atalean ezarritakoa gorabehera, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saileko kontratazio-mahaiari dagokio ikastetxe gehienetarako interesgarri izan daitezkeen ondasun eta zerbitzuak homologatzeko lehiaketak izapidetzea, bai eta beste edozein izapide egitea ere, hori era zentralizatuan burutzea komenigarritzat jotzen bada, arrazionaltasun irizpideek hala agintzen dutelako eta ikastetxe gehienei eragiten dielako edo eragin diezaiekeelako.

7.– Los centros podrán efectuar pagos de honorarios por servicios profesionales a conferenciantes, profesionales, artistas, etc., en cuyo caso deberá deducirse de los mismos el IRPF correspondiente. Las retenciones por IRPF se liquidarán, en los plazos establecidos en las normativas de las respectivas Haciendas Forales, a la cuenta bancaria correspondiente de las respectivas Delegaciones Territoriales de Educación, Universidades e Investigación, quienes remitirán dichos fondos al Departamento de Hacienda y Administración Pública, para su abono a las Haciendas Forales.

17. atala.– Aurrekontua gauzatzeko printzipio hauek hartuko dira kontutan:

8.– Dentro de las actividades programadas por los centros, éstos podrán abonar al personal al servicio de la Administración de la CAPV aquellos honorarios derivados de actividades previamente autorizadas y, en su caso, reguladas por el Departamento de Educación, Universidades e Investigación, deduciendo en dichos pagos el IRPF correspondiente, utilizando para su liquidación el procedimiento indicado en el apartado anterior.

1.– Aurrekontuko ekitaldiko edozein unetan, gastuen gauzatzeari dagokion zenbatekoa ezingo da handiagoa izan benetan lortutako eta dagozkien banku-kontuetan sartutako diru-sarreren zenbatekoa baino.

Artículo 18.– Todas las operaciones que realice el centro en ejecución de su presupuesto, tanto de ingresos como de gastos, deberán contar con el consiguiente soporte documental que acredite tanto la legitimidad de los ingresos como la justificación de los gastos.

2.– Gastuen eta diru-sarreren kontabilitateko egozketarako kutxa-irizpidea erabiliko da.

SECCIÓN SEGUNDA

3.– Ikastetxeek ezingo dute langileri-gasturik egin.

REGISTRO Y CONTABILIDAD

4.– Ondasun higikorrak saltzeko dagokion lurralde ordezkaritzari jakinarazi beharko zaio aurretik.

Artículo 19.– La contabilidad de los gastos y de los ingresos del centro será competencia del/la administrador/a, o en su caso, del/la secretario/a del centro.

5.– Ezingo da inola ere finantza-inbertsiorik burutu, ezta banku-kontuetako saldoaren erabilgarritasuna murriz dezaketen akordio edo itunik hitzartu ere, nahiz eta horrek interes altuagoak lortzea ekarri.

Cualquier operación que suponga movimiento de fondos (cobros o pagos) tendrá su reflejo en los libros registros enumerados en este artículo.

6.– Egindako gastuak beti eskura ordainduko dira, eta ez da onartuko ordainketaren gerorapen edo zatikapenik.

Los órganos encargados de la gestión contable deberán llevar los siguientes registros y archivos:

7.– Ikastetxeek ordainsariak ordain diezaizkiekete hizlari, profesional, artista eta abarri beren zerbitzu profesionalengatik; horrelakoetan ordainsariei dagokien PFEZ kenduko zaie. Foru Ogasun bakoitzaren arauek ezarritako epeen barruan, PFEZgatiko atxikipenak dagozkien Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saileko lurralde ordezkaritzen banku-kontuetan likidatuko dira, eta haiek Ogasun eta Herri Administrazio Sailari igorriko dizkiote fondoak, Foru Ogasunei ordain diezazkien.

a) Archivo de justificantes de gastos e ingresos: todos los justificantes de gasto, sean facturas, recibos y otros comprobantes válidos así como los de ingresos serán archivados en el propio centro.

8.– Ikastetxeek programatutako jardueren barruan, aldez aurretik baimendutako eta, hala badagokio, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak araututako jarduerek eragindako ordainsariak ordain diezaizkiekete ikastetxeek EAEko Administrazioko langileei. Ordainketa horietatik dagokion PFEZ kenduko da, hori likidatzeko aurreko idazatian adierazi den prozedurari jarraituz.

b) Registro auxiliar de gastos por capítulo, artículo y concepto presupuestario, en el que se anotarán:

18. atala.– Ikastetxeak bere aurrekontua gauzatzeko egiten dituen eragiketa guztiek, diru-sarrerei zein gastuei dagozkienak izan, ondoriozko agiri-euskarria izango dute, diru-sarreren legezkotasuna eta gastuen justifikazioa egiaztatzeko.

– Capítulo, artículo y concepto presupuestario.

<FONT FACE="Garamond 3" BIGARREN SEKZIOA

– Descripción del gasto.

ERREGISTROA ETA KONTABILITATEA

– Fecha de la operación.

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> 19. atala.– Ikastetxearen gastuen eta diru-sarreren kontabilitatea administratzailearen ardura izango da edo, hala badagokio, ikastetxeko idazkariarena.

– Importe.

Fondo-mugimenduak (kobrantzak zein ordainketak) dakartzaten eragiketa guztiak atal honetan ageri den zerrendako erregistro-liburuetan azalduko dira.

– Datos de tercero.

Kontabilitateko kudeaketaz arduratutako organoek honako erregistro eta artxiboak eraman beharko dituzte:

c) Libro de Bancos : existirá uno por cada cuenta bancaria autorizada en el centro. En él se registrarán por orden cronológico todas y cada una de las operaciones que supongan movimiento de fondos, debiendo anotarse como mínimo los siguientes datos:

a) Gastuen eta diru-sarreren frogagirien artxiboa: gastuen frogagiri guztiak (fakturak, ordainagiriak edo beste egiaztagiri baliodun batzuk), bai eta diru-sarrerenak ere, ikastetxean bertan artxibatuko dira.

– Número de asiento.

b) Gastuen erregistro osagarria aurrekontuko kapitulu, artikulu eta kontzeptuka; bertan datu hauek jasoko dira:

– Descripción de la operación.

– Kapitulua, artikulua eta aurrekontuko kontzeptua.

– Fecha e importe.

– Gastuaren deskribapena.

d) Libro de caja: En él se recogerán por orden cronológico, los movimientos de fondos que en relación al efectivo de caja se produzcan, debiendo anotarse los mismos datos indicados anteriormente para el libro de bancos.

– Eragiketaren data.

e) Inventario: toda compra de suministro que no tenga carácter de material fungible, deberá reflejarse en el inventario del centro. De igual forma, deberán darse de baja aquellos bienes muebles incluidos en el inventario, que por deterioro o sustitución, sean considerados por el OMR, inútiles para la actividad docente, lo cual estará refrendado por acta de dicho Órgano.

– Zenbatekoa.

En el inventario del centro deberán anotarse como mínimo los siguientes datos:

– Hirugarrenei buruzko datuak.

– Descripción del suministro.

c) Banku-liburua: ikastetxeak baimenduta duen banku-kontu bakoitzeko bat egongo da. Bertan fondoen mugimendurik dakarten eragiketa guzti-guztiak erregistratu beharko dira kronologi-ordenan, eta gutxienez datu hauek idatziko dira:

– Fecha de compra.

– Idazpen-zenbakia.

– Importe.

– Eragiketaren deskribapena.

– Datos del proveedor.

– Data eta zenbatekoa.

– Fecha de Baja.

d) Kutxa-liburua: kutxako eskudiruari dagokionez gerta daitezen fondoen mugimendu guztiak jasoko dira bertan, kronologi-ordenan; banku-liburuaz aipatutako datu berak idatzi beharko dira.

– Número de archivo que identifique el expediente en el archivo de justificantes de gasto, y con el registro de gastos.

e) Inbentarioa: material suntsikorra ez den hornigairen bat erosten bada, ikastetxearen inbentarioan jaso beharko da. Era berean, OOGak uste badu inbentarioan sartutako ondasun higikorren batek ez duela irakaskuntza-jarduerarako balio, dela narriaduragatik, dela aldaketagatik, ondasun horri baja emango zaio inbentarioan eta Ordezkaritza Organo Gorenaren aktaren bidez berretsiko da.

f) Los centros que disponen de comedor en régimen de gestión directa, llevarán un Registro auxiliar de comedor en el que se anotaran todos los movimientos, tanto de gastos como de ingresos, relativos a dicho servicio.

Ikastetxearen inbentarioan gutxienez datu hauek idatziko dira:

CAPÍTULO V

– Hornigaiaren deskribapena.

DE LA GESTIÓN DE LA TESORERÍA

– Erosketaren data.

Artículo 20.– La gestión de los recursos financieros constitutivos de la tesorería de los centros de la Escuela Pública Vasca se atendrá a lo establecido en el Decreto 211/1997, de 30 de setiembre, de la Tesorería General del País Vasco, de la normativa que lo desarrolle en su caso, y de la que pueda establecerse por el Departamento de Hacienda y Administración Pública.

– Zenbatekoa.

Artículo 21.– Para la gestión de su presupuesto los centros dispondrán de una única cuenta bancaria en la que se registrarán tanto los ingresos como los pagos derivados de la ejecución del mismo. Excepcionalmente podrá autorizarse, por el Departamento de Hacienda y Administración Pública, más de una cuenta bancaria en aquellos centros que cuenten con edificios geográficamente dispersos y así lo requieran para una adecuada gestión y organización de sus recursos.

– Hornitzailearen datuak.

Por otra parte, los centros que cuenten con comedor en régimen de gestión directa, podrán disponer de una cuenta bancaria adicional en la que se registrarán exclusivamente los ingresos destinados al servicio de comedor, cualquiera que sea su procedencia, y los gastos derivados de dicho servicio.

– Bajaren data.

Las cuentas corrientes de los centros tendrán la siguiente denominación: «TGPV-EHDN-Cuenta Especial Autonomía Financiera (se insertará aquí el nombre del centro docente)«.

– Artxibo-zenbakia, espedientea gastuen frogagirien artxiboan eta gastuen erregistroan identifikatu ahal izateko.

Asimismo, los centros podrán disponer de una caja autorizada para el mantenimiento en efectivo de los fondos que permitan desarrollar con puntualidad los funciones de pagos habituales de pequeñas cantidades. Dicha caja tendrá un importe máximo autorizado por el Departamento de Hacienda y Administración Pública.

f) Kudeaketa zuzeneko jantokiak dituzten ikastetxeek jantokiko erregistro osagarri bat eramango dute; bertan zerbitzu horri dagozkion mugimendu guztiak idatziko dira, bai gastuenak bai dirusarrerenak.

Las cajas autorizadas de los centros tendrán la siguiente denominación: «TGPV-EHDN-Caja Especial Autonomía Financiera (se insertará aquí el nombre del centro docente)«.

<FONT FACE="Garamond 3"

Aquellos centros que recauden ingresos en concepto de tasas o precios públicos deberán contar además con una cuenta autorizada para la gestión de los mismos, que no son susceptibles de generar capacidad de gasto propio, de forma que el saldo de dicha cuenta se liquidará periódicamente a la Administración Educativa. En la citada cuenta sólo podrán efectuarse movimientos acreedores, aparte de los deudores destinados a la citada liquidación de fondos.

V. ATALBURUA

Las cuentas autorizadas de ingresos tendrán la siguiente denominación: «TGPV-EHDN-Cuenta Delegada para Ingresos (se insertará aquí el nombre del centro docente)».

DIRUZAINTZAREN KUDEAKETAZ

Artículo 22.– Todos los pagos con cargo a las cuentas bancarias de los centros docentes se realizarán mediante transferencia, y excepcionalmente con talón nominativo.

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> 20. atala.– Euskal Eskola Publikoko ikastetxeen diruzaintza osatzen duten finantzazko baliabideen kudeaketa honako xedapenei lotu beharko zaio: Euskal Herriko Diruzaintza Nagusiari buruzko irailaren 30eko 211/1997 Dekretuari, hala badagokio, dekretu hori gara ditzaten arauei eta Ogasun eta Herri Administrazio Sailak ezar ditzan arauei.

En ningún caso podrán expedirse mandamientos de pago que superen el límite del saldo existente en la cuenta corriente, no pudiendo existir saldos negativos en la misma.

21. atala.– Ikastetxeek banku-kontu bakarra edukiko dute beren aurrekontua kudeatzeko; banku-kontu horretan aurrekontua gauzatzearen ondorioz sortutako diru-sarrerak eta ordainketak erregistratuko dira. Salbuespen gisa, baldin eta ikastetxeak leku ezberdinetan sakabanatutako eraikinak baditu eta baliabideen kudeaketa eta antolaketa egokia burutzeko beharrezkoa bada, Ogasun eta Herri Administrazio Sailak banku-kontu bat baino gehiago edukitzeko baimena eman dezake.

Los pagos con cargo a la caja se realizarán en metálico, dentro del límite del saldo de la misma, el cual no podrá superar en ningún momento el importe máximo autorizado.

Bestalde, kudeaketa zuzeneko jantokia duten ikastetxeek banku-kontu gehigarrizko bat eduki ahalko dute; kontu horretan jantoki-zerbitzurako diru-sarrerak bakarrik erregistratuko dira, haien jatorria edozein delarik, eta zerbitzu horrek sortarazitako gastuak.

CAPÍTULO VI

Ikastetxeen banku-kontuei izen hau jarriko zaie: «TGPV-EHDN-Finantza Autonomiako Kontu Berezia (ondoren ikastetxearen izena jarriko da)».

MODELO Y PERIODICIDAD DE LAS

Halaber, kutxa baimendu bat eduki ahalko dute ikastetxeek, kopuru txikiko ohiko ordainketak garaiz egin ahal izateko fondoak eskudirutan edukitzearren. Ogasun eta Herri Administrazio Sailak gehienezko zenbateko baimendu bat ezarriko du kutxa horientzat.

CUENTAS DE GESTIÓN A RENDIR

Ikastetxeen kutxa baimenduei izen hau jarriko zaie: «TGPV-EHDN-Finantza Autonomiako Kutxa Berezia (ondoren ikastetxearen izena jarriko da)».

Artículo 23.– Con la periodicidad que se establece más adelante, los centros docentes enviarán al Departamento de Educación, Universidades e Investigación, a través de la correspondiente Delegación Territorial, las cuentas de gestión, a los efectos de su consolidación, así como para el cumplimiento centralizado de los requisitos contables de cierre y liquidación del ejercicio presupuestario, de acuerdo con las normas que anualmente establece el Departamento de Hacienda y Administración Pública.

Tasa edo prezio publikoak direla-eta diru-sarrerak jasotzen dituzten ikastetxeek kontu baimendu bat eduki beharko dute haiek kudeatzeko; diru-sarrera horiek ez dute berezko gastuak egiteko ahalmenik ematen, beraz, aldiro-aldiro Hezkuntza Administrazioari likidatu beharko zaio kontu horren saldoa. Kontu horretan mugimendu hartzekodunak bakarrik egin ahalko dira; horretaz gain, aipatu den fondoen likidazioa burutzeko mugimendu zordunak alde batera utzita.

Las cuentas de gestión se componen de los siguientes documentos, cuyos modelos se adjuntan como Anexos del presente Decreto:

Dirusarreren kontu baimenduei izen hau jarriko zaie: «TGPV-EHDN-Dirusarreretarako Kontu Delegatua (ondoren ikastetxearen izena jarriko da)».

– Anexo I: Presupuesto del Ejercicio.

22. atala.– Ikastetxeen banku-kontuen pentzutan egin beharreko ordainketak transferentzia bidez burutuko dira; salbuespen gisa, izendun taloia erabili ahalko da.

– Anexo II: Estado de Ejecución Presupuestaria y Desglose Por Concepto de Gasto.

Ezin izango da kontu korrontean dagoen saldoaren muga gainditzen duen ordainketa-manamendurik eman, hau da, ezin izango da saldo negatiborik egon kontuan.

– Anexo III: Análisis de la Tesorería.

Kutxaren pentzutan egin beharreko ordainketak eskudirutan burutuko dira, kutxaren saldoaren mugaren barruan; saldo horrek ezin du gehienezko zenbateko baimendua gainditu.

– Anexo IV: Conciliación Bancaria.

<FONT FACE="Garamond 3" VI. ATALBURUA

– Anexo V: Operaciones Extrapresupuestarias.

EMAN BEHARREKO KUDEAKETA-KONTUEN EREDUA ETA ALDIZKAKOTASUNA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> 23. atala.– Aurrerago ezarriko den aldizkakotasunaz, kudeaketa-kontuak bidaliko dizkiote ikastetxeek Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailari, dagokion lurralde ordezkaritzaren bitartez, batetik, kontuak finkatzearren eta, bestetik, aurrekontuko ekitaldiaren itxiera eta likidazioa egiteko kontabilitateko betebeharrak era zentralizatuan burutzearren, urtero Ogasun eta Herri Administrazio Sailak ezartzen dituen arauei jarraituz.

Las citadas cuentas deberán ser aprobadas por el Órgano Máximo de Representación del centro, contando con los vistos buenos de:

Honako agiri hauek osatzen dituzte kudeaketa-kontuak; dekretu honetako eranskinetan zehazten dira agiri horien ereduak.

– el/la Presidente/a del OMR/Director/a del centro.

– I. eranskina: Ekitaldiko Aurrekontua.

– el/la Administrador/a o Secretario/a.

– II. eranskina: Aurrekontua Gauzatzearen Egoera-orria eta Gastuen Kontzeptukako Banakaketa.

Artículo 24.– Al comienzo de cada año presupuestario, y en el plazo de un mes desde que se recibió la notificación del Departamento de Educación, Universidades e Investigación relativa a la dotación para gastos de funcionamiento e inversiones, el centro remitirá a la correspondiente Delegación Territorial de Educación el presupuesto inicial debidamente cumplimentado y aprobado por el Órgano Máximo de Representación, de acuerdo con el modelo que se adjunta como Anexo I.

– III. eranskina: Diruzaintzaren Analisia.

Con periodicidad semestral, a 25 de junio para los centros de Infantil y Primaria y a 30 de junio para el resto de centros, así como a 31 de diciembre, los centros elaborarán las cuentas de gestión, cumplimentando los documentos que se adjuntan como Anexos I , II, III, IV y V. Adicionalmente, los centros remitirán copia de los libros registros enumerados en el artículo 19 de este Decreto.

– IV. eranskina: Banku-berdinkatzea.

Junto con la conciliación bancaria se enviarán extractos bancarios y certificación de saldo expedida por la entidad financiera correspondiente.

– V. eranskina: Aurrekontuz Kanpoko Eragiketak.

Dichas cuentas de gestión, una vez aprobadas por el Órgano Máximo de Representación, se remitirán a la

Ikastetxeko Ordezkaritza Organo Gorenak onartu beharko ditu kontu horiek; ondoren, honako hauek ontzat eman beharko dituzte:

correspondiente Delegación Territorial de Educación con anterioridad al 15 de julio y al 15 de enero respectivamente.

– OOGaren lehendakaria/ikastetxeko zuzendariak.

El envío de las cuentas de gestión será requisito imprescindible para que puedan efectuarse los siguientes libramientos desde el Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

– administratzailea edo idazkariak.

CAPÍTULO VII

24. atala.– Aurrekontuko urte bakoitzaren hasieran, eta funtzionamendu-gastuetarako eta inbertsioetarako dotazioari dagokionez Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailaren jakinarazpena jaso eta hilabeteko epean, ikastetxeak hasierako aurrekontua bidaliko dio dagokion Lurralde Ordezkaritzari, behar bezala beteta eta Ordezkaritza Organo Gorenak onartuta, I. eranskineko ereduari jarraituz.

INCORPORACIÓN DE LOS INGRESOS

Sei hilabetero, ekainaren 25erako (Haur eta Lehen Hezkuntzako ikastetxeen kasuan) eta ekainaren 30erako (gainerako ikastetxeen kasuan), eta abenduaren 31rako, kudeaketa-kontuak egingo dituzte ikastetxeek, I, II, III, IV eta V. eranskinetako agiriak betez.

OBTENIDOS POR LOS CENTROS EN LOS

Horietaz gain, dekretu honetako 19.atalean zehaztutako erregistro-liburuen kopia bidali beharko dute ikastetxeek.

PRESUPUESTOS GENERALES DE LA

Banku-berdinkatzearekin batera, dagokion finantza-entitateak emandako banku-laburpenak eta saldo-ziurtapena bidaliko dira.

ADMINISTRACIÓN DE LA CAPV

Kudeaketa-kontu horiek Ordezkaritza Organo Gorenak onartuko ditu eta, ondoren, dagokion Hezkuntza Lurralde Ordezkaritzara bidaliko dira, uztailaren 15a eta urtarrilaren 15a baino lehen.

Artículo 25.– Las cuentas de gestión de los centros se integrarán al cierre del ejercicio económico en los Presupuestos Generales de la Administración de la CAPV a los efectos de reflejar en la liquidación de dichos Presupuestos la totalidad de los ingresos recaudados y de los gastos pagados por dichos centros.

Kudeaketa-kontuak bidaltzea ezinbesteko betekizuna izango da Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak dagozkien ordainketa-aginduak eman ditzan.

Para ello, se incorporará automáticamente por el Departamento de Hacienda y Administración Pública en dichos presupuestos el importe global de los ingresos presupuestarios de los centros, en la cuantía necesaria para la imputación de todos los gastos incurridos por los mismos, generándose simultáneamente los correspondientes créditos de pago.

<FONT FACE="Garamond 3"

CAPÍTULO VIII

VII. ATALBURUA

CONTROL ECONÓMICO-FINANCIERO

IKASTETXEEK LORTUTAKO DIRU-SARRERAK EAE-KO ADMINISTRAZIOAREN AURREKONTU OROKORRETAN SARTZEA

DE LA GESTIÓN DE LOS CENTROS

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>

Artículo 26.– Independientemente de la obligación de remisión periódica de la información enumerada en el presente Decreto, los centros mantendrán a disposición de los Departamentos de Educación, Universidades e Investigación, de la Oficina de Control Económico y en su caso, del Tribunal Vasco de Cuentas Públicas, todos los soportes documentales de ingresos y gastos.

25. atala.– Ikastetxeen kudeaketa-kontuak EAEko Administrazioaren Aurrekontu Orokorretan sartuko dira ekitaldia ixtean, aurrekontu horien likidazioan ikastetxeek jasotako diru-sarrerak eta ordaindutako gastuak ager daitezen.

La gestión económica de los centros estará sometida con posterioridad al control interventor en su modalidad de control económico-financiero y de gestión.

Horretarako, Ogasun eta Herri Administrazio Sailak zuzenean sartuko ditu aurrekontu horietan ikastetxeen aurrekontuko diru-sarrerak, ikastetxeek egindako gastu guztiak egozteko adinako zenbatekoan, aldi berean dagozkien ordainketa-kredituak sortaraziz.

DISPOSICIÓN TRANSITORIA

<FONT FACE="Garamond 3"

No obstante la entrada en vigor estipulada en la disposición final segunda de este Decreto, para el ejercicio 1998 las cuentas de gestión se presentarán conforme a los requerimientos actualmente existentes.

VIII. ATALBURUA

DISPOSICIÓN DEROGATORIA

IKASTETXEEN KUDEAKETAREN KONTROL

Queda derogado el Decreto 323/1994, de 28 de julio, por el que se regulan las facultades de contratación de los/as directores/as de los centros docentes públicos no universitarios de la Comunidad Autónoma Vasca.

EKONOMIKO-FINANTZARIOA

DISPOSICIONES FINALES

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> 26. atala.– Dekretu honek zehaztu den informazioa aldiro-aldiro bidali beharra xedatzen du; hala ere, diru-sarrera eta gastu guztien agiri-euskarriak eskueran edukiko dituzte ikastetxeek, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailarentzat, Ekonomi Kontrolerako Bulegoarentzat eta, hala badagokio, Herri Kontuen Euskal Erakundearentzat.

Primera.– Se faculta a los Consejeros de Hacienda y Administración Pública y de Educación, Universidades e Investigación, a dictar cuantas disposiciones resulten necesarias en desarrollo de este Decreto.

Ondoren, ikastetxeen kudeaketa ekonomikoa kontu-hartzailetzaren kontrolaren pean jarriko da, kontrol

Segunda.– El presente Decreto entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

ekonomiko-finantzarioaren arloan eta kudeaketa-kontrolaren arloan.

Dado en Vitoria-Gasteiz, a 28 de julio de 1998.

<FONT FACE="Garamond 3" ALDIBATERAKO XEDAPENA

El Lehendakari,

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> Dekretu honen azken xedapenetako bigarrenean ezartzen den indarrean sartzeko data gorabehera, 1998ko ekitaldirako kudeaketa-kontuak gaur egun dauden betebeharren arabera aurkeztuko dira.

JOSÉ ANTONIO ARDANZA GARRO.

<FONT FACE="Garamond 3" INDARGABETZE XEDAPENA

El Consejero de Hacienda y Administración Pública,

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> Uztailaren 28ko 323/1994 Dekretua indargabetu egiten da. Dekretu horren bidez, Euskal Autonomia Erkidegoko unibertsitateaz kanpoko ikastetxeetako zuzendariek dituzten kontratatzeko ahalmenak arautzen dira.

JUAN JOSÉ IBARRETXE MARKUARTU.

<FONT FACE="Garamond 3" AZKEN XEDAPENAK

El Consejero de Educación, Universidades e Investigación,

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> Lehena.– Ogasun eta Herri Administrazio sailburuari eta Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuari eskumena ematen zaie dekretu hau garatzeko beharrezkoak izan daitezen xedapenak har ditzaten.

INAXIO OLIVERI ALBISU.

Bigarrena.– Dekretu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunean jarriko da indarrean.


Azterketa dokumentala


Análisis documental

Euskadi, bien común