Sede electrónica del Gobierno Vasco

Euskadi.eus

Boletin Oficial del País Vasco

75. zk., 1997ko apirilaren 22a, asteartea

N.º 75, martes 22 de abril de 1997


    Bestelako formatuak:
  • PDF

Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

Xedapen Orokorrak

Disposiciones Generales

Hezkuntza, Unibertsitateak eta Ikerketa
Educación, Universidades e Investigación
2026
2026

AGINDUA, 1997ko martxoaren 20koa, Hezkuntza, Unibertsitate Eta Ikerketa sailburuarena, erdiko eta goiko mailako Berariazko Lanbide Heziketako ikastetxe publikoetan eta itunpeko ikastetxe pribatuetan ikasleak onartzea arautzen duena.

ORDEN de 20 de marzo de 1997 del Consejero de Educación, Universidades e Investigación por la que se regula la admisión de alumnos y alumnas en los centros públicos y privados concertados para cursar enseñanzas de Formación Profesional Específica de grado medio y/o superior.

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2><P ALIGN="JUSTIFY">Urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoa, Hezkuntza Sistemaren Antolamendu Orokorrerakoa, gutxika-gutxika indarrean jarri eta aurrera eramatearen ondorioz, aldaketak sortu dira ikastetxeen itxuran, antolaketan eta jarduteko moduan.

El desarrollo y la progresiva puesta en práctica de la Ley Orgánica 1/1990, de 3 octubre, de Ordenación General del Sistema Educativo han supuesto modificaciones en la fisonomía y configuración de los Centros Educativos, así como cambios en su organización y funcionamiento. <P ALIGN="JUSTIFY">La Ley Orgánica 8/1985, de 3 de julio, reguladora del derecho a la educación, estableció los principios fundamentales que habrían de determinar la admisión de alumnos/as en los centros públicos y privados concertados.

Uztailaren 3ko 8/1985 Lege Organikoak, Heziketa Jasotzeko Eskubidea arautzen duenak, ikastetxe publikoetan eta itunpeko pribatuetan ikasleak onartzeko printzipio garrantzitsuenak finkatu zituen.

Por otra parte la Ley Orgánica 9/1995 de 20 de noviembre, de la participación, la evaluación y el gobierno de los centros docentes, en su disposición adicional tercera, regula la admisión de alumnos/as en determinadas enseñanzas, y entre ellas las de Formación Profesional de Grado Superior.

Bestalde, azaroaren 20ko 9/1995 Lege Organikoak, ikastetxeen parte hartze, ebaluazio eta gobernuari buruzkoak, hainbat irakaskuntzetan –goiko mailako Berariazko Lanbide Heziketan barne– ikasleak onartzea arautzen du hirugarren xedapen gehigarrian.

Así mismo el Decreto 14/1997 de 4 de febrero, por el que se regula la admisión de alumnos/as en los centros públicos y privados concertados de educación infantil, de educación primaria y de educación secundaria de la Comunidad Autónoma del País Vasco, en su disposición adicional tercera establece que la admisión de alumnos/as en centros sostenidos con fondos públicos, para cursar enseñanzas de Formación Profesional de Grado Medio y/o Superior se regirá por la reglamentación específica que al efecto establezca el Departamento de Educación, Universidades e Investigación.

Gainera, erdiko mailako edota goiko mailako Lanbide Heziketako ikasketak diru publikoaz diharduten zentroetan egin nahi dituzten ikasleak onartu edo ez erabakitzerakoan Sailak berak jarriko duen araudi berezia bete beharko da otsailaren 4ko 14/1997 Dekretuak, Euskal Autonomi Elkarteko Haur Hezkuntzako, Lehen Hezkuntzako eta Bigarren Hezkuntzako ikastetxe publikoetan eta itunpeko ikastetxe pribatuetan ikasleak onartzea arautzen duenak, hirugarren xedapen gehigarrian ezartzen duenez.

En su virtud

<FONT FACE="Garamond 3"

DISPONGO:

XEDATU DUT:

CAPÍTULO I

I. ATALBURUA

PRINCIPIOS GENERALES

PRINTZIPIO OROKORRAK

Artículo 1.– La presente Orden tiene por objeto regular el desarrollo del proceso de admisión de alumnos/as para cursar enseñanzas de Formación Profesional Específica de Grado Medio y/o Grado Superior, en los centros públicos y privados concertados de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>1. atala.– Agindu honen helburua da Euskal Autonomi Elkarteko ikastetxe publiko eta itunpeko ikastetxe pribatuetan erdiko mailako edota goiko mailako Lanbide Heziketan ikasi nahi duten ikasleak onartzeko prozesua arautzea.

Artículo 2.– La presente Orden será de aplicación en los procesos de admisión de alumnos/as para cursar las enseñanzas de Formación Profesional Específica tanto de Grado Medio como de Grado Superior en los centros de la Comunidad Autónoma del País Vasco sostenidos con fondos públicos en los que se impartan dichas enseñanzas.

2. atala.– Euskal Autonomia Erkidegoko erdiko eta goiko mailako Lanbide Heziketarako ikasleak onartzeko prozesuetan erabiliko da agindu hau, beti ere dirulaguntza publikoekin diharduten ikastetxeetan.

Artículo 3.– Para ser admitido en un centro docente para cursar las enseñanzas señaladas en el artículo 1 de la presente Orden será necesario reunir los requisitos de edad y, en su caso, los requisitos académicos exigidos por el ordenamiento jurídico vigente de dichas enseñanzas.

3. atala.– Agindu honen 1. atalean aipatutako ikasketetarako ikastetxe batean onartua izateko, beharrezko adina eduki eta, hala behar duen kasuetan, indarrean dagoen antolamendu juridikoak ikasketa horietarako eskatzen dituen baldintza akademikoak bete beharko dira.

Artículo 4.– La Administración Educativa podrá reservar un porcentaje del total de plazas que en cada Ciclo Formativo y curso escolar se oferten, para alumnos/as que hayan superado las pruebas de acceso. En caso de no ser cubiertas estas plazas, se acumularán a las plazas ofertadas para alumnos/as de acceso directo.

4. atala.– Hezkuntza administrazioak ikasturte bakoitzean heziketa-ziklo bateko plazen portzentai bat gorde ahal izango du sarbide-probak gainditu dituztenentzat. Plaza horiek ez badira betetzen, zuzenean sartzen diren ikasleentzako plazekin batera eskainiko dira.

Artículo 5.– Tendrán preferencia de acceso a los Ciclos Formativos aquellos/as alumnos/as que hayan aprobado en el curso académico anterior al que la solicitud de admisión al Ciclo Formativo hace referencia, 4.º curso de la Enseñanza Secundaria Obligatoria si optan a un Ciclo Formativo de Grado Medio o 2.º curso de Bachillerato (LOGSE ) con el correspondiente itinerario si optan a cursar un Ciclo Formativo de Grado Superior.

5. atala.– Erdiko mailako heziketa-ziklo batean sartzeko lehentasuna izango dute aurreko ikasturtean Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako 4. maila gainditu dutenek. Goiko mailako zikloan sartzeko, berriz, lehentasuna <FONT FACE="Garamond 3" LOGSE<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> Batxilergoko 2. maila gainditu dutenei emango zaie.

Artículo 6.– El proceso de admisión de alumnos/as regulado en esta Orden se aplicará a quienes accedan por primera vez a un determinado Ciclo Formativo en cualquiera de los centros sostenidos con fondos públicos.

6. atala.– Ikasleak onartzeko agindu honetan arautzen den prozesua diru publikoaz diharduten ikastetxeetan heziketa-ziklo batean lehenengo aldiz sartzen direnei aplikatuko zaie.

Artículo 7.– Los/as Delegados/as Territoriales de Educación, oídos los sectores afectados y teniendo en cuenta la capacidad autorizada y la población escolar de su entorno delimitarán las áreas de influencia así como las áreas limítrofes a las anteriores de modo que cualquier domicilio quede comprendido en el área de influencia de estas enseñanzas.

7. atala.– Hezkuntzako lurralde-ordezkariek, arloko sektoreen iritzia entzun ondoren, ikastetxe bakoitzari eman zaion gaitasuna eta ikastetxearen inguruko ikasle-kopurua kontuan izanda, eragin-eremuak zehaztuko dituzte, baita eragin-eremu horien alboko eremuak ere. Hori eginda, edozein etxebizitzak eragin-eremu baten barruan egon beharko du.

CAPÍTULO II

<FONT FACE="Garamond 3"

PROCEDIMIENTO DE ADMISIÓN

II. ATALBURUA

Artículo 8.– El procedimiento de admisión de alumnos/as se regirá por lo descrito en el Capítulo 2 del Decreto 14/1997 de 4 de febrero, por el que se regula la admisión de alumnos/as en los centros públicos y privados concertados de educación infantil, de educación primaria y de educación secundaria de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

ONARTZEKO JARDUNBIDEA

CAPÍTULO III

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>8. atala.– Erabiliko den ikasleak onartzeko jardunbidea 2. atalburuan ezartzen du otsailaren 4ko 14/1997 Dekretuak, Euskal Autonomi Elkarteko Haur Hezkuntzako, Lehen Hezkuntzako eta Bigarren Hezkuntzako ikastetxe publikoetan eta itunpeko ikastetxe pribatuetan ikasleak onartzea arautzen duenak.

CRITERIOS DE APLICACIÓN

<FONT FACE="Garamond 3"

Artículo 9.– Cuando en un centro no existan plazas suficientes para atender todas las peticiones de ingreso, la baremación de las solicitudes se realizará aplicando los criterios que se establecen en el presente capítulo.

III. ATALBURUA

Artículo 10.– Los criterios de baremación son los siguientes:

EZARTZEKO IRIZPIDEAK

– Para los Ciclos Formativos de Grado Medio:

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>9. atala.– Ikastetxe batean ez baldin badago eskari guztia betetzeko behar beste leku, atalburu honetan zehazten diren irizpideen arabera barematuko dira eskabideak. 10. atala.– Baremazioan jarraitu beharreko irizpideak hauek dira:

a) La proximidad del domicilio al centro

– Erdiko mailako heziketa-zikloetan:

b) La renta de la unidad familiar e incidencia del número de hijos/as

a) Bizilekua ikastetxetik gertu egotea.

c) La existencia de hermanos/as matriculados/as en el centro

b) Familiak duen errenta eta seme-alaben kopuruak duen eragina.

– Para los Ciclos Formativos de Grado Superior:

c) Ikastetxean beste anai-arrebaren bat matrikulatuta egotea.

a) Titulación que se posee

– Goiko mailako zikloetan, berriz:

b) Expediente académico

a) Titulazioa

Artículo 11.– Criterios de baremación de los Ciclos Formativos de Grado Medio.

b) Ikasketa espedientea.

1.– La proximidad al domicilio se ponderará de acuerdo con las siguientes circunstancias:

11. atala.– Erdiko mailako heziketa-zikloetarako baremazio irizpideak.

a) Alumnos/as cuyo domicilio se encuentra en el área de influencia del centro.

1.– Bizilekutik gertu egotea ondorengo gorabeheren arabera baloratuko da:

b) alumnos/as cuyo domicilio se encuentra en áreas de influencia limítrofes a la del centro.

a) Bizilekua ikastetxearen eragin-eremuaren barruan duten ikasleak.

c) Alumnos/as cuyo domicilio no se encuentra en ninguna de las circunstancias anteriores.

b) Bizilekua ikastetxearen eragin-eremuaren alboko eremuen barruan duten ikasleak.

El lugar de trabajo de los padres y madres o de los/as tutores/as, en el caso de admisión de alumnos/as para cursar las enseñanzas de Formación Profesional Específica y el del/ de la propio/a interesado/a, si procede, podrá ser considerado a instancias del/ de la solicitante para la valoración del criterio regulado en este artículo. Esta circunstancia, debidamente acreditada, será valorada con la puntuación que en el Anexo se asigna al apartado b correspondiente a este criterio.

c) Bizilekua aurreko bi aukeretatik kanpo duten ikasleak.

2.– La renta anual de la unidad familiar se considera en función de las situaciones siguientes:

Guraso edo tutoreek nahiz ikasleak berak lana non egiten duten kontuan hartu ahal izango da atal honetan aipatzen den irizpidea baloratzeko Berariazko Lanbide Heziketa ikasi nahi dutenen kasuan, baldin eta eskarigileak hala eskatzen badu. Egoera hori behar bezala egiaztatu eta eraskinean irizpide horri buruzko b idazatiari ematen zaion puntuazioa edukiko du.

a) Ingresos inferiores al doble del salario mínimo interprofesional.

2.– Familiak urtean duen errenta ondorengo egoeren arabera hartuko da kontuan:

b) Ingresos comprendidos entre el doble y el cuádruple de dicho salario mínimo interprofesional.

a) Dirusarrerak lanbidearteko gutxieneko soldataren bikoitza baino txikiagoak izatea.

c) Ingresos superiores al cuádruple de dicho salario mínimo.

b) Dirusarrerak lanbidearteko gutxieneko soldataren bikoitzetik laukoitzera bitartekoak izatea.

3.– La existencia de hermanos/as matriculados/as en el centro se valorará sobre la base del número de los mismos. Se entenderá que el/la solicitante tiene hermanos/as matriculados/as en el centro cuando, además de concurrir esta circunstancia vayan a continuar asistiendo al mismo en el curso siguiente.

c) Dirusarrerak lanbidearteko gutxieneko soldataren laukoitza baino handiagoak izatea.

4.– Se otorgará una puntuación adicional a la ya obtenida, por cualquier otra circunstancia libremente apreciada por el Consejo Escolar u Órgano Máximo de Representación del Centro de acuerdo con criterios objetivos. Estos criterios deberán ser públicos y estarán a disposición de los/as solicitantes.

3.– Ikastetxe berean anai-arrebak matrikulatuta edukitzea baloratzeko zenbat anai-arreba duen matrikulatuta hartuko da kontuan. Eskarigileak ikastetxean anai-arrebak matrikulatuta dituela aintzakotzat hartzeko, matrikulatuta egoteaz gain, hurrengo ikasturtean ikastetxe horretara joaten jarraitu beharko dute.

5.– La puntuación de los/as alumnos/as obtenida en aplicación del baremo que figura como Anexo I a esta Orden decidirá el orden de admisión.

4.– Aurreko ataletako irizpideengatik lortutako puntuei beste batzuk gehituko zaizkie ikastetxeko Eskola Kontseiluak edo Ordezkaritza Organo Gorenak bere aldetik aukeratutako beste edozein egoeragatik, baldin eta irizpide objektiboen araberakoak badira. Irizpide horiek publikoak izan eta eskatzen dituztenen eskura egon beharko dute.

6.– Los empates que, en su caso, se produzcan, se dirimirán utilizando los criterios que a continuación se exponen: a) Mayor puntuación obtenida en la proximidad domiciliaria.

5.– Dekretu honen I. eraskinean jasota dagoen baremoaren arabera lortutako puntuetan oinarrituko da onartutakoen zerrendaren ordena.

b) Mayor puntuación obtenida en el apartado ingresos de la unidad familiar.

6.– Puntu-kopuru berarekin ikasle bat baino gehiago baldin badago, jarraian datozen irizpideak erabiliko dira aurrera egiteko:

c) Sorteo público ante el Consejo Escolar u Órgano Máximo de Representación del centro.

a) Bizilekuaren hurbiltasunari dagokion zatian puntuazio handiagoa lortu izana.

7.– Los criterios de desempate a que se refiere el apartado anterior se utilizarán en el orden expresado hasta el momento en que se produzca el desempate.

b) Familiaren dirusarrerei dagokien zatian puntuazio handiagoa lortu izana.

Artículo 12.– Criterios de baremación de los Ciclos Formativos de Grado Superior.

c) Ikastetxeko Eskola Kontseiluaren edo Ordezkaritza Organo Gorenaren aurrean egindako zozketa.

1.– Las titulaciones seguirán el siguiente orden de prioridad:

7.– Berdinketa desegiteko aurreko atalean aipatzen diren irizpide horiek hor agertzen diren hurrenkeran erabiliko dira, harik eta berdinketa desegitea lortu arte.

1.º.– Quienes posean el título de Bachiller ( LOGSE). A su vez, el orden de prioridad de éstos será:

12. atala.– Goiko mailako heziketa-zikloak barematzeko irizpideak.

a) Haber cursado alguna de las modalidades de Bachillerato que se determinan para cada Ciclo Formativo en el Anexo II.

1.– Lehentasun ordena hau jarraituko dute titulazioek:

b) Haber cursado, en su caso, la materia optativa de Bachillerato que soporta los denominados «otros contenidos de Formación Profesional de Base» y que figuran en el anexo II.

1.– <FONT FACE="Garamond 3" LOGSE <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> Batxilergoko titulua dutenak. Horien artean honako hauek izango dira lehentasunak:

c) El expediente académico del/ de la alumno/a en el Bachillerato.

a) II. eraskinean heziketa-ziklo bakoitzerako zehazten diren batxilergo modalitate bat gainditua izatea.

2.º.– Quienes hayan superado el segundo curso de alguna modalidad de Bachillerato Experimental.

b) Batxilergoko aukerako ikasgaia –II. eraskinean agertu eta «Oinarrizko Lanbide Heziketako beste edukin batzuetan» sartzen dena– gainditua izatea.

3.º.– Quienes hayan superado el Curso de Orientación Universitaria o el Preuniversitario.

c) Ikaslearen Batxilergoko ikasketa-espedientea.

4.º.– Quienes estén en posesión del título de Técnico Especialista o equivalente a efectos académicos.

2.– Batxilergo Esperimentaleko modalitateren bateko bigarren maila gainditua dutenak.

5.º.– Quienes estén en posesión de una titulación universitaria o equivalente, a la que se accedió sin cumplir ninguno de los requisitos académicos de acceso a los Ciclos Formativos.

3.– Unibertsitatera Bideratzeko Ikasturtea ( <FONT FACE="Garamond 3" UBI<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>) edo Unibertsitate aurrekoa gainditua dutenak.

2.– En cada uno de los grupos, 2.º, 3.º, 4.º y 5.º del apartado anterior se utilizará como criterio de desempate la mayor calificación global del expediente académico de las enseñanzas correspondientes (1.º y 2.º curso de REM II, 3.º de BUP y COU, 2.º y 3.º de F.P. II, etc.). La calificación cualitativa debe transformarse en cuantitativa según el siguiente baremo:

4.– Teknikari espezialista titulua edo baliokide akademikoren bat dutenak.

suficiente: 5’5

5.– Unibertsitate titulua edo baliokidea dutenak, baldin eta ikasketa horiek egiteko heziketa-zikloetan sartzeko behar diren eskakizun akademikorik bete gabe sartu baziren.

bien: 6’5

2.– Aurreko zatiaren 2, 3, 4 eta 5. taldeetan berdinketa desegiteko irizpidetzat hartuko da kasuan kasuko ikasketa espedientean guztizko kalifikaziorik handiena izatea (<FONT FACE="Garamond 3" IEE <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> IIko 1. eta 2. maila, <FONT FACE="Garamond 3" BBB<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>ko 3.a eta <FONT FACE="Garamond 3" UBI <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>, LH IIko 2.a eta 3.a eta abar). Kalifikazio kualitatiboak kuantitatibo bihurtzeko honela egingo da:

notable: 7’5

nahikoa 5,5

sobresaliente o sobresaliente (MH): 9

ongi 6,5

3.– Cuando, aplicados los criterios de prioridad anteriores, el número de demandantes de las enseñanzas de un Ciclo Formativo concreto sea superior al de plazas ofertadas, se acudirá al sorteo público ante el Consejo Escolar u Órgano Máximo de Representación del centro.

oso ongi 7,5

Artículo 13.– En el proceso de admisión a Ciclos Formativos de Grado Medio y Superior, cuando no existan suficientes plazas en oferta respecto al número de demandantes procedentes de la prueba de acceso, se aplicará el siguiente orden de prioridad:

bikain edo ohorezko matrikula 9

1.º.– Quienes acrediten experiencia laboral relacionada con el Ciclo Formativo que se desea cursar, según criterio de mayor a menor antigüedad.

3.– Aurreko lehentasun irizpide guztiak aplikatuta ere plaza eskaria eskaintza baino handiagoa bada heziketa-ziklo batean, zozketa egingo da ikastetxeko Eskola Kontseiluaren edo Ordezkaritza Organo Gorenaren aurrean.

2.º.– Quienes acrediten experiencia laboral en cualquier sector productivo según criterio de mayor a menor antigüedad.

13. atala.– Erdiko eta goiko mailako heziketa-zikloetan sartzeko honako ordena honetan jarriko da lehentasuna baldin eta sarbide-probak gainditu dituztenen eskaria eskainitako plaza kopurua baino handiagoa bada:

3.º.– Para el resto de los/as solicitantes se recurrirá a un sorteo público ante el Consejo Escolar u Órgano Máximo de Representación del centro.

1.– Ikasi nahi den heziketa-zikloarekin zerikusia duen lanen batean aritu direnak, antzinatasun handienetik txikienera.

Para la admisión a Ciclos Formativos de Grado Medio, el haber realizado un Programa de Garantía Social tendrá los efectos de acreditación de la experiencia laboral.

2.– Edozein alorretan lanean aritu direnak, antzinatasun handienetik txikienera.

En Vitoria-Gasteiz, a 20 de marzo de 1997.

3.– Gainerako eskarigileekin zozketa egingo da ikastetxeko Eskola Kontseiluaren edo Ordezkaritza Organo Gorenaren aurrean.

El Consejero de Educación, Universidades e Investigación,

Gizarte garantiako programa batean aritua izateak lan esperientziaren eragin bera izango du erdiko mailako heziketa-zikloetan sartzeko.

INAXIO OLIVERI ALBISU.

Vitoria-Gasteiz, 1997ko martxoaren 20a.

ANEXO I

Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburua,

CRITERIOS Y BAREMO

INAXIO OLIVERI ALBISU.

1.– Proximidad del domicilio.

<FONT FACE="Garamond 3"

La acreditación del domicilio de los padres y madres o tutores(as) legales del(de la) solicitante, se hará mediante certificado de empadronamiento.

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>I. ERANSKINA

a) Alumnos(as) cuyo domicilio se encuentraen el área de influencia del centro solicitado 5 puntos

<FONT FACE="Garamond 3" IRIZPIDEAK ETA BAREMOA

b) Alumnos(as) cuyo domicilio se encuentra en áreas de influencia limítrofes a la del centro 2 puntos

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>1.– Bizilekua gertu egotea.

c) Alumnos(as) cuyo domicilio no se encuentra en ninguna de las circunstancias anteriores 0 puntos

Eskarigilearen gurasoen edo legezko tutoreen bizilekua zein den egiaztatzeko, erroldaren egiaztagiria erakutsi beharko da.

2.– Renta anual de la unidad familiar

a) Bizilekua aukeratutako ikastetxeareneragin-eremuaren barruan duten ikasleak 5 puntu.

Se acreditará mediante fotocopia compulsada de la última declaración del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas de los miembros de la unidad familiar.

b) Bizilekua aukeratutako ikastetxearen eragin eremuaren alboko eremuen barruan duten ikasleak 2 puntu.

En los casos en los que, de acuerdo con la legislación fiscal, no exista tal obligación, se presentará un certificado de Hacienda en el que conste este extremo.

c) Bizilekua aurreko bi aukeretatik kanpo duten ikas-leak

a) Ingresos inferiores al doble del salario mínimo interprofesional 2 puntos

2.– Familiaren urteko errenta.

b) Ingresos comprendidos entre el doble y el cuádruple del salario mínimo interprofesional 1 puntos

Hori egiaztatzeko, familiako kideen Pertsona Fisikoen Errentaren gaineko Zergaren azkenengo deklarazioaren fotokopia konpultsatua aurkeztu beharko da.

c) Ingresos superiores al cuádruple del salario mínimo interprofesional . 0 puntos

Zergei buruzko legeriaren arabera familiaren batek ez badu deklaraziorik egin beharrik, hori horrela dela erakusten duen Ogasun Sailak egindako agiria aurkeztu beharko da.

En los supuestos recogidos en los apartados a, b y c se sumarán 0,5 puntos por cada hijo(a) distinto(a) del(de la) solicitante, hasta un máximo de 4 puntos en la totalidad del apartado.

a) Dirusarrerak lanbidearteko gutxieneko soldataren bikoitza baino gutxiagokoak izatea 2 puntu.

3.– Existencia de hermanos(as) matriculados(as) en el Centro.

b) Dirusarrerak lanbidearteko gutxieneko soldataren bikoitzaren eta laukoitzaren artekoak izatea puntu 1.

a) Primer(a) hermano(a) matriculado(a) en el centro .... 1 puntos

c) Dirusarrerak lanbidearteko gutxieneko soldataren laukoitza baino gehiagokoak izatea 0 puntu.

b) Por cada uno(a) de los(as) otros(as) hermanos(as) matriculados(as) en el centro . 0,5 puntos

a eta b idazatietan aipatzen diren egoeretan, 0,5 puntu gehituko dira eskaria egin duenaren anai-arreba bakoitzeko, baina gehienez ere 4 puntu gehitu arte idazati osoan.

El máximo de puntos otorgados por este apartado no podrá ser superior a 2 puntos.

3.– Beste anai-arrebaren bat izatea ikastetxean matrikulatutako.

4.– Otros criterios (Artículo 11.4)

a) Ikastetxean matrikulatutako lehen anai-arreba ....... 2 puntu.

Cualquier otra circunstancia libremente apreciada por el Consejo Escolar u Órgano Máximo de Representación del Centro de acuerdo con criterios objetivos. Estos criterios deberán ser públicos y estarán a disposición de los/as solicitantes 1 punto

b) Ikastetxean matrikulatutako gainontzeko anai-arreba bakoitzeko 0,5 puntu.

ANEXO II

Idazati honetako egoera dela eta, gehienez ere 2 puntu lortu ahal izango dira.

Familia Profesional Ciclos Formativos ADMISIÓN:

4.– Beste irizpide batzuk (11.4 atala).

– Modalidad de Bachillerato

Ikastetxeko Eskola Kontseiluak edo Ordezkaritza Organo Gorenak bere aldetik erabakitako beste egoeraren bat, irizpide objektiboetan oinarrituta. Irizpide horiek ezagunak izan eta eskarigileen esku egon beharko dute puntu 1.

* Materia optativa de Bachillerato

<FONT FACE="Garamond 3"

ACTIVIDADES AGRARIAS Gestión y Organización de Empresas – Ciencias de la Naturaleza y

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>

Agropecuarias de la Salud

II. ERANSKINA

– Tecnología

<FONT FACE="Garamond 3" <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Lanbide arloa Prestakuntza zikloak <FONT FACE="Garamond 3" ONARPENA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>:

Gestión y Organización de los – Ciencias de la Naturaleza

– Batxilergoko modalitatea

Recursos Naturales y Paisajísticos y de la Salud

* Batxilergoko aukerako ikasgaia

– Tecnología

<FONT FACE="Garamond 3" NEKAZARITZA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Nekazaritza eta abere hazkuntzako – Natur eta osasun zientziak

ACTIVIDADES FÍSICAS Animación de Actividades – Cualquier modalidad de Bachillerato

<FONT FACE="Garamond 3" ETA ABERE HAZKUNTZA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>enpresen kudeaketa eta antolamendua – Teknologia

Y DEPORTIVAS Físicas y Deportivas

Natur eta paisaia baliabideen – Natur eta osasun zientziak

ACTIVIDADES Navegación, Pesca y Transporte – Ciencias de la Naturaleza

kudeaketa eta antolamendua – Teknologia

MARÍTIMO-PESQUERAS Marítimo y de la Salud

<FONT FACE="Garamond 3" GORPUTZ ETA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Gorputz eta kirol ekintzen animazioa – Batxilergoko edozein modalitate

– Tecnología

<FONT FACE="Garamond 3" KIROL EKINTZAK

Producción Acuícola – Ciencias de la Naturaleza y

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> <FONT FACE="Garamond 3" ITSASOKO ETA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Nabigazio, arrantza eta itsas-garraioa – Natur eta osasun zientziak

de la Salud

<FONT FACE="Garamond 3" ARRANTZAKO <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>– Teknologia

Supervisión y Control de Máquinas – Ciencias de la Naturaleza

<FONT FACE="Garamond 3" JARDUERAK

e Instalaciones del Buque y de la Salud

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Akuikultura arloko produkzioa – Natur eta osasun zientziak

– Tecnología

Itsasuntziko makinen eta instalazioen – Natur eta osasun zientziak

ADMINISTRACIÓN Administración y Finanzas – Humanidades y Ciencias Sociales

ikuskapena eta kontrola – Teknologia

– Ciencias de la Naturaleza y

<FONT FACE="Garamond 3" ADMINISTRAZIOA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Administrazioa eta finantzak – Giza eta gizarte zientziak

de la Salud

– Natur eta osasun zientziak

Secretariado – Humanidades y Ciencias Sociales

Idazkaritza – Giza eta gizarte zientziak

* Segunda Lengua Extranjera

* Bigarren atzerri hizkuntza

ARTES GRÁFICAS Diseño y Producción Editorial – Tecnología

<FONT FACE="Garamond 3" ARTE GRAFIKOAK <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> Argitalpen diseinua eta produkzioa – Teknologia

– Ciencias de la Naturaleza y

– Natur eta osasun zientziak

de la Salud

– Arteak

– Artes

Arte grafikoen industrietako produkzioa – Natur eta osasun zientziak

Producción en Industrias de Artes – Ciencias de la Naturaleza

– Teknologia

Gráficas y de la Salud

<FONT FACE="Garamond 3" MERKATARITZA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> Nazioarteko merkataritza – Natur eta osasun zientziak

– Tecnología

<FONT FACE="Garamond 3" ETA MARKETINGA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>– Giza eta gizarte zientziak-

COMERCIO Y MARKETING Comercio Internacional – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

Merkataritza kudeaketa eta marketinga – Natur eta osasun zientziak

– Humanidades y Ciencias Sociales

– Giza eta gizarte zientziak

Gestión Comercial y Marketing – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

* Administrazio eta kudeaketa

– Humanidades y Ciencias Sociales

prozesuak

* Procesos Administrativos y

Garraioaren kudeaketa – Natur eta osasun zientziak

de Gestión

– Giza eta gizarte zientziak

Gestión del Transporte – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

Kontsumitzailearentzako zerbitzuak – Natur eta osasun zientziak

– Humanidades y Ciencias Sociales

– Giza eta gizarte zientziak

Servicios al Consumidor – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

* Administrazio eta kudeaketa

– Humanidades y Ciencias Sociales

prozesuak

* Procesos Administrativos y de

<FONT FACE="Garamond 3" KOMUNIKAZIOA, <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> Irudia – Teknologia

Gestión

<FONT FACE="Garamond 3" IRUDIA ETA SOINUA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>– Natur eta osasun zientziak

Familia Profesional Ciclos Formativos ADMISIÓN:

* Irudia - Arte batx.

COMUNICACIÓN, Imagen – Tecnología

Ikus-entzunezko, irrati eta – Giza eta gizarte zientziak

IMAGEN Y SONIDO – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

ikuskizunen produkzioa – Teknologia

* Imagen - Bach. Arte

* Irudia - Arte batx.

Producción de Audiovisuales, – Humanidades y Ciencias Sociales

Ikus-entzunezkoen eta – Teknologia

Radio y Espectáculos – Tecnología

ikuskizunen errealizazioa – Natur eta osasun zientziak

* Imagen - Bach. Arte

* Irudia - Arte batx.

Realización de Audiovisuales y – Tecnología

Soinua – Teknologia

Espectáculos – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

– Natur eta osasun zientziak

* Imagen - Bach. Arte

* Irudia - Arte batx.

Sonido – Tecnología

Lanbide arloa Prestakuntza zikloak <FONT FACE="Garamond 3" ONARPENA<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>: <FONT FACE="Garamond 3" ERAIKUNTZA ETA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Hirigintza proiektuen garapena – Teknologia

– Ciencias de la Naturaleza y la Salud

<FONT FACE="Garamond 3" OBRA ZIBILAK <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>eta topografia <FONT FACE="Garamond 3" <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>– Natur eta osasun zientziak

* Imagen - Bach. Arte

– Teknologia

EDIFICACIÓN Y Desarrollo de Proyectos Urbanísticos – Tecnología

– Natur eta osasun zientziak

OBRA CIVIL y Operaciones Topográficas – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

Eraikuntza proiektuen garapena – Teknologia

Desarrollo y Aplicación de Proyectos – Tecnología

eta aplikazioa – Natur eta osasun zientziak

de Construcción – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

Obra burutzapen eta planak – Teknologia

Realización y Planes de Obra – Tecnología

– Natur eta osasun zientziak

– Ciencias de la Naturaleza y la Salud

<FONT FACE="Garamond 3" ELEKTRIZITATEA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> Produktu elektronikoen garapena – Teknologia

ELECTRICIDAD Y Desarrollo de Productos Electrónicos – Tecnología

<FONT FACE="Garamond 3" ETA ELEKTRONIKA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>– Natur eta osasun zientziak

ELECTRÓNICA – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

* Elektronika

* Electrónica

Instalazio elektroteknikoak – Teknologia

Instalaciones Electrotécnicas – Tecnología

– Natur eta osasun zientziak

– Ciencias de la Naturaleza y la Salud

* Elektronika

* Electrónica

Erregulazio eta kontrol sistema – Teknologia

Sistemas de Regulación y – Tecnología Control Automáticos – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

automatikoak – Natur eta osasun zientziak

* Electrónica

* Elektronika

Sistemas de Telecomunicación e – Tecnología

Telekomunikabide eta informatika – Teknologia

Informáticos – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

sistemak – Natur eta osasun zientziak

* Electrónica

* Elektronika

FABRICACIÓN MECÁNICA Construcciones Metálicas – Tecnología

<FONT FACE="Garamond 3" FABRIKAZIO MEKANIKOA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Metal eraikuntzak – Teknologia

– Ciencias de la Naturaleza y la Salud

– Natur eta osasun zientziak

Desarrollo de Proyectos Mecánicos – Tecnología

Proiektu mekanikoen garapena – Teknologia

– Ciencias de la Naturaleza y la Salud

– Natur eta osasun zientziak

Producción por Fundición y – Tecnología

Galdaketa eta pulbimetalurgia – Teknologia

Pulvimetalurgia – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

bidezko produkzioa – Natur eta osasun zientziak

Producción por Mecanizado – Tecnología – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

Mekanika bidezko mekanizazioa – Teknologia

HOSTELERÍA Y TURISMO Restauración – Humanidades y Ciencias Sociales

– Natur eta osasun zientziak

Alojamiento – Humanidades y Ciencias Sociales

<FONT FACE="Garamond 3" OSTALARITZA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> Errestaurazioa – Giza eta gizarte zientziak

* Segunda Lengua Extranjera

<FONT FACE="Garamond 3" ETA TURISMOA

Agencias de Viajes – Humanidades y Ciencias Sociales * Segunda Lengua Extranjera

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Alojamendua – Giza eta gizarte zientziak

Información y Comercialización – Humanidades y Ciencias Sociales

* Bigarren atzerri hizkuntza

Turísticas – Artes

Bidai agentziak – Giza eta gizarte zientziak

* Segunda Lengua Extranjera

* Bigarren atzerri hizkuntza

Familia Profesional Ciclos Formativos ADMISIÓN:

Informazio eta merkaturatze turistikoa – Giza eta gizarte zientziak

IMAGEN PERSONAL Asesoría de Imagen Personal – Humanidades y Ciencias Sociales

– Arteak

* Psicología

* Bigarren atzerri hizkuntza

Estética – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

<FONT FACE="Garamond 3" IRUDI PERTSONALA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> Irudi pertsonalaren aholkularitza – Giza eta gizarte zientziak

INDUSTRIAS Industria Alimentaria – Tecnología

* Psikologia

ALIMENTARIAS – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

Estetika – Natur eta osasun zientziak

INFORMÁTICA Administración de Sistemas Informáticos – Tecnología

<FONT FACE="Garamond 3" ELIKAGAIEN INDUSTRIAK <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Elikagaien industriak – Teknologia

– Ciencias de la Naturaleza y la Salud

– Natur eta osasun zientziak

* Informática

<FONT FACE="Garamond 3" <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Lanbide arloa Prestakuntza zikloak <FONT FACE="Garamond 3" ONARPENA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>:

Desarrollo de Aplicaciones Informáticas – Tecnología

<FONT FACE="Garamond 3" INFORMATIKA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Informatika sistemen administrazioa – Teknologia

– Ciencias de la Naturaleza y la Salud

– Natur eta osasun zientziak

* Informática

* Informatika

MADERA Y MUEBLE Desarrollo de Productos en Carpintería – Tecnología

Informatika aplikazioen garapena – Teknologia

y Mueble – Artes

– Natur eta osasun zientziak

Producción de Madera y Mueble – Tecnología

* Informatika

– Ciencias de la Naturaleza y la Salud

<FONT FACE="Garamond 3" ZURGINTZA ETA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> Arotzeriako eta eta altzarigintzako – Teknologia

MANTENIMIENTO DE Automoción – Tecnología

<FONT FACE="Garamond 3" ALTZARIGINTZA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>produktuen garapena – Arteak

VEHÍCULOS – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

Zurgintza eta altzarigintza – Teknologia

AUTOPROPULSADOS

– Natur eta osasun zientziak

Mantenimiento Aeromecánico – Tecnología

<FONT FACE="Garamond 3" IBILGAILU AUTO- <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> Automozioa – Teknologia

– Ciencias de la Naturaleza y la Salud

<FONT FACE="Garamond 3" PROPULTSATUEN <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>– Natur eta osasun zientziak

Mantenimiento de Aviónica – Tecnología – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

<FONT FACE="Garamond 3" MANTENIMENDUA

* Electrónica

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> Mantenimendu aeromekanikoa – Teknologia

MANTENIMIENTO Y Desarrollo de Proyectos de – Tecnología

– Natur eta osasun zientziak

SERVICIOS A LA Instalaciones de Fluidos, – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

Abionikako mantenimendua – Teknologia

PRODUCCIÓN Térmicas y de Manutención

– Natur eta osasun zientziak

Mantenimiento de Equipo Industrial – Tecnología

* Elektronika

Mantenimiento y Montaje de – Tecnología

<FONT FACE="Garamond 3" PRODUKZIO ZER-BITZUA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Fluido, bero eta mantenimendu – Teknologia

Instalaciones de Edificio y Proceso – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

<FONT FACE="Garamond 3" ETA MANTENIMENDUA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> instalazioen proiektuen garapena – Natur eta osasun zientziak

QUÍMICA Análisis y Control – Ciencias de la

Industri ekipoaren mantenimendua – Teknologia

Naturaleza y la Salud

Eraikin eta prozesu instalazioen – Teknologia

– Tecnología

mentenimendua eta muntadura – Natur eta osasun zientziak

Fabricación de Productos – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

<FONT FACE="Garamond 3" KIMIKA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Analisi eta kontrola – Natur eta osasun zientziak

Farmacéuticos y Afines – Tecnología

– Teknologia

Industrias de Proceso de Pasta y Papel – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

Produktu farmazeutikoen eta – Natur eta osasun zientziak

– Tecnología

antzekoen fabrikazioa – Teknologia

Industrias de Proceso Químico – Tecnología

Orearen eta paperaren – Natur eta osasun zientziak prozesu industriak – Teknologia

– Ciencias de la Naturaleza y la Salud

Prozesu kimikoen industriak – Teknologia

Plásticos y Caucho – Tecnología

– Natur eta osasun zientziak

– Ciencias de la Naturaleza y la Salud

Plastikoak eta Kautxoa – Teknologia

Química Ambiental – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

– Natur eta osasun zientziak

– Tecnología

Ingurugiro kimika – Natur eta osasun zientziak

SANIDAD Anatomía Patológica y Citología – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

– Teknologia

* Fisiología y anatomía Humana

<FONT FACE="Garamond 3" OSASUNGINTZA<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> Anatomia patologikoa eta zitologia – Natur eta osasun zientziak

Dietética – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

* Fisiologia eta giza anatomia

* Fisiología y anatomía Humana

Dietetika – Natur eta osasun zientziak

Documentación Sanitaria – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

* Fisiologia eta giza anatomia

* Fisiología y Anatomía Humana

Osasun dokumentazioa – Natur eta osasun zientziak

Familia Profesional Ciclos Formativos ADMISIÓN:

* Fisiologia eta giza anatomia

Higiene Bucodental – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

Aho eta hortzen higienea – Natur eta osasun zientziak * Fisiologia eta giza anatomia

* Fisiología y anatomía Humana

Diagnosirako irudia – Natur eta osasun zientziak

Imagen para el Diagnóstico – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

* Fisiologia eta giza anatomia

* Fisiología y Anatomía Humana

Diagnosi klinikoko laborategia – Natur eta osasun zientziak

Laboratorio de Diagnóstico Clínico – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

* Fisiologia eta giza anatomia

* Fisiología y anatomía Humana

<FONT FACE="Garamond 3" <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Lanbide arloa Prestakuntza zikloak <FONT FACE="Garamond 3" ONARPENA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>:

Ortoprotésica – Tecnología

Ortoprotesika – Teknologia

– Ciencias de la Naturaleza y la Salud

– Natur eta osasun zientziak

* Fisiología y Anatomía Humana

* Fisiologia eta giza anatomia

Prótesis Dental – Tecnología

Hortz protesiak – Teknologia

– Ciencias de la Naturaleza y la Salud

– Natur eta osasun zientziak

* Fisiología y Anatomía Humana

* Fisiologia eta giza anatomia

Radioterapia – Ciencias de la Naturaleza y la Salud * Fisiología y anatomía Humana

Erradioterapia – Natur eta osasun zientziak

Salud Ambiental – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

* Fisiologia eta giza anatomia

SERVICIOS Animación Sociocultural – Humanidades y ciencias Sociales

Ingurugiro osasuna – Natur eta osasun zientziak

SOCIO-CULTURALES Y * Psicología

<FONT FACE="Garamond 3" GIZARTE ETA KULTUR <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2> Gizarte eta kultur animazioa – Giza eta gizarte zientziak

A LA COMUNIDAD

<FONT FACE="Garamond 3" ZERBITZUAK <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>* Psikologia

Educación Infantil – Humanidades y ciencias Sociales

Haur hezkuntza – Giza eta gizarte zientziak

* Psicología

* Psikologia

Interpretación de la lengua de signos – Humanidades y ciencias Sociales

Zeinu mintzairaren interpretazioa – Giza eta gizarte zientziak

Integración Social – Humanidades y ciencias Sociales

Gizarte integrazioa – Giza eta gizarte zientziak

* Psicología

* Psikologia

TEXTIL, CONFECCIÓN Curtidos – Tecnología

<FONT FACE="Garamond 3" EHUNGINTZA, <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Larru zurraketak – Teknologia

Y PIEL – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

<FONT FACE="Garamond 3" JANTZIGINTZA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>– Natur eta osasun zientziak

Patronaje – Tecnología

<FONT FACE="Garamond 3" ETA LARRUGINTZA

– Ciencias de la Naturaleza y la Salud

<FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Patroigintza – Teknologia

– Artes

– Natur eta osasun zientziak

Procesos de Confección Industrial – Tecnología

– Arteak

– Ciencias de la Naturaleza y la Salud

Jantzigintza industrialeko prozesuak – Teknologia

Procesos de Ennoblecimiento Textil – Tecnología

– Natur eta osasun zientziak

– Ciencias de la Naturaleza y la Salud

Ehunak hobetzeko prozesuak – Teknologia

Procesos Textiles de Hilatura y – Tecnología Tejeduría de Calado – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

– Natur eta osasun zientziak

Procesos Textiles de Tejeduría de Punto – Tecnología

Harien eta zulo bordatuzko – Teknologia

– Ciencias de la Naturaleza y la Salud

ehunen produkzioa – Natur eta osasun zientziak

VIDRIO Y CERÁMICA Desarrollo y Fabricación de Productos – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

Puntuzko ehunen ehungintza prozesuak – Teknologia – Natur eta osasun zientziak

Cerámicos – Tecnología

<FONT FACE="Garamond 3" BEIRA ETA ZERAMIKA <FONT FACE="Garamond 3" SIZE=2>Zeramika produktuen garapen eta – Natur eta osasun zientziak

Fabricación y Transformación de – Ciencias de la Naturaleza y la Salud

fabrikazioa – Teknologia

Productos de Vidrio – Tecnología

Beirazko produktuen fabrikazioa – Natur eta osasun zientziak

eta transformazioa – Teknologia


Azterketa dokumentala


Análisis documental

Euskadi, bien común