Boletin Oficial del País Vasco

109. zk., 1989ko ekainaren 9a, ostirala

N.º 109, viernes 9 de junio de 1989


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Euskal Autonomia Erkidegoko Xedapen Orokorrak

Disposiciones Generales del País Vasco

Jaurlaritzaren Lehendakaritza
Presidencia del Gobierno
1595
1595

2/1989 LEGEA, maiatzaren 30ekoa, Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusia araupetzekoa.

LEY 2/1989, de 30 de Mayo, reguladora del Plan General de Carreteras del País Vasco.

Eusko Legebiltzarrak Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusia araupetzezko maiatzaren 30eko 2/1989 Legea onartu duela jakinarazten zaie euskadiko herritar guztiei.

Se hace saber a todos los ciudadanos de Euskadi, que el Parlamento Vasco ha aprobado la Ley 2/1989, de 30 de Mayo, reguladora del Plan General de Carreteras del País Vasco.

Beraz, Lege honi men egiteko eta men eginarazteko agintzen diet Euskadiko herritar guztiei.

Por consiguiente, ordeno a todos los ciudadanos de Euskadi, particulares y autoridades, que la guarden y hagan guardarla.

Gasteiz, 1989.eko ekainak 7.

Vitoria-Gasteiz, a 7 de Junio de 1989.

Lehendakaria,

El Lehendakari,

JOSE ANTONIO ARDANZA GARRO.

JOSE ANTONIO ARDANZA GARRO.

ATARIKOA

PREÁMBULO

Konstituzioan eta Euskal Herrirako Autonomi Estatutuari buruzko abenduaren 18ko 3/1979 Oinarrizko Legearen 10.34 atalean agindutakoaren babespean, abenduaren 30eko 2.769/1980 Errege-Dekretuaren bidez, errepide eta bideen alorreko zerbitzuak Erresumak Euskal Herriko Autonomi Elkarteari eskuratu zizkion.

Al amparo de lo dispuesto en la Constitución y en el artículo 10.34 de la Ley Orgánica 3/1979, de 18 de diciembre, de Estatuto de Autonomía para el País Vasco, se procedió al traspaso de servicios del Estado a la Comunidad Autónoma del País Vasco en materia de carreteras y caminos, mediante Real Decreto número 2.769/1980, de 30 de diciembre.

Horrela eman zitzaion hasiera errepide eta bideei buruzko foruzko berenezko jaurpideak eguneratzeko aldaketa-aldiari; horri buruz autonomiaren eremuan zegoen Konstituzioaren aurretiko adierazgarri bakarra Arabakoa zen, eta honi Errepideei buruzko 1974.eko abenduaren 19ko Legea moldatzeari buruzko azaroaren 7ko 3.140/75 Dekretuan esaten zenez eusten zitzaion.

Se iniciaba de este modo el tránsito hacia una etapa de actualización de los regímenes forales privativos sobre carreteras y caminos, cuyo único exponente preconstitucional en el seno autonómico era el alavés, conservado en los términos del Decreto núm. 3.140/75, de 7 de noviembre, de adaptación de la Ley de Carreteras de 19 de diciembre de 1974.

Bizkaiak eta Gipuzkoak euren jaurpide bereziak birreskuratzeko eta, foru-jaurgopekoak izan arren, Erresumak kudeatzen zituen errepide-zati batzuk Arabako Lurraldeari eskuratzeko aldiak, alor horretako zerbitzuak Kondaira-Lurraldeei eskuratzeari buruz Eusko Jaurlaritzak emandako martxoaren 5eko 45/1985 eta 55/1985, irailaren 9ko 188/1986 eta otsailaren 24eko 22/1987 Dekretuen bidez, oraindik gutxi dela amaitu dira.

La recuperación por Bizkaia y por Guipúzcoa de sus regímenes peculiares y la transferencia al Territorio alavés de algunos tramos de carreteras de titularidad foral, que venían siendo gestionados por el Estado, se ha culminado recientemente mediante los Decretos del Gobierno Vasco de traspaso de servicios sobre la materia de los órganos forales de los Territorios Históricos núms. 45/1985 y 55/1985, de 5 de marzo, 188/1986, de 9 de septiembre y 22/1987, de 24 de febrero.

Autonomi Elkartearen barruan gaitasunen banaketa finkatu ondoren, egokia dirudi Autonomi Elkarte Osorako Erakundeen eta horietako Kondaira-Lurraldeetako Foruzko Ihardutze-Saileen arteko Harremanei buruzko abenduaren 25eko 27/1983 Legeko 7.a.8) atalean aipatzen den Errepideen Egitamu Nagusiaren lege-jaurpidea zehaztuzko araudi-esparrua gure esku izateak.

Establecida la distribución de facultades en el seno de la Comunidad, resulta oportuno contar con un marco normativo que defina y concrete el régimen jurídico del Plan General de Carreteras a que alude el artículo 7.a.8) de la Ley 27/1983, de 25 de diciembre, de Relaciones entre las Instituciones Comunes de la Comunidad Autónoma y los Órganos Forales de sus Territorios Históricos.

Lege-idazki hau gainerako administraritzen agintepideei bete-beteko errespetoa izateko oinarri-irizpidea betez egin da; ahalmenen banaketa kontutan izateak Euskal Herriko errepideei buruzko bata-bestearen ondorengo Egitamu Nagusiak tresna erakidetzaile eta erakidegarri direnez moldatu beharra areagotzen du. Horrela eskatzen du bide-sareak jarraiangoak eta bateratzaile izateak, horietan egin beharreko lanak elkarren antzeko izateak, bideen plangintza beste alorrekin, hona nola garraioarekin, bide-goaia arautzearekin, lurralde eta ingurugiroa edo ekonomia eratzearekin, bateragarri izateak, eta batez ere, hala eskatzen du 27/1983 Legeak xede duenarekin bat etorri beharrak, Lege horrek Foru-Administraritzei, Euskal administraritzek teknikazko eta seinaleak jartzeko arauak indarrean jartzearen kaltetan gabe, Autonomi Elkarte Osorako Erakundeek onartutako Errepideen Egitamu Nagusian emandako aintzin-neurri, helburu, lehentasun eta hobekuntzak gauzatu bederen egiteko agintzen bait die.

El presente texto legal responde a un principio de máximo respeto a las competencias de otras administraciones; la consideración de la distribución de facultades refuerza la necesidad de configurar los sucesivos Planes Generales de carreteras del País Vasco como instrumentos esencialmente coordinadores y coordinables. Lo requiere así el carácter continuo y unitario de las redes viarias, la interrelación de las actuaciones en las mismas, la compatibilidad de la planificación viaria con otros ámbitos, entre los que se subrayan el del transporte, el de la regulación del tráfico, el de la ordenación territorial y medioambiental o el de la economía y, sobre todo, por coherencia con el espíritu de la Ley 27/1983, que demanda de las Administraciones forales la ejecución como mínimo de las previsiones, objetivos, prioridades y mejoras contenidos en el Plan General de Carreteras aprobado por las Instituciones Comunes, sin merma de la puesta en vigor por las Administraciones vascas de las normas técnicas y de señalización.

Ezaugarri horrek egitamututakoa egokia eta horko egiterapenak bete-betekoak direla bermatzeko bide emanezko haztaketa berezia eskatzen du, horiek bait dira Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusia, hori tajutzeko, aldatzeko eta birraztertzeko aribidean eta bere edukian malgua izanez erakidetzeko tresna denez eratzearekin, baita egitamututakoaren baliozko zaingoa egitea errazteko irizpideak atontzearekin ere, lortu nahi diren alderdiak.

Esta peculiaridad reclama una especial ponderación que permita garantizar la idoneidad de lo planificado y del ajuste de sus realizaciones, extremos que se pretenden alcanzar con la configuración del Plan General de Carreteras del País Vasco como un instrumento de coordinación, flexible en sus procedimientos de elaboración, de modificación y de revisión y en su contenido, así como con la articulación de unos criterios que faciliten el seguimiento eficaz de lo planificado.

Zeregin horretarako modurik egokiena Lege-mailako arauak izan behar du, bere iraunkortasunagatik eta Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusiak duen esanahiagatik, atzera begira berrikuntzak dituena eta egungo autonomien Erresuman berezia da eta.

El medio adecuado para tal menester debe ser una norma con rango de ley, por su vocación de permanencia y por el significado del Plan General de Carreteras del País Vasco, novedoso desde una visión retrospectiva y peculiar en el actual estado de las autonomías.

Legea hiru idazpuruz, hiru gehigarrizko erabakiz, bi aldi baterakoez eta hiru azken erabakiz eratzen da.

La Ley se articula en tres títulos, tres disposiciones adicionales, dos transitorias y tres finales.

Gai nagusiei buruzko lehenengo idazpurua, hiru atalburu berezitan, Legearen xedeari, Errepideen Egitamu Nagusiari buruzko agintepideen banakuntzari, eta Euskal Herriko Autonomi Elkarteko errepideen mailaketa egiteko eta izenak jartzeko oinarizko erizpideei buruzkoa da.

El título primero, de cuestiones generales, alude en tres capítulos separados al objeto de la Ley, a la distribución de competencias referentes al Plan de Carreteras, y a los criterios básicos de jerarquización y de nomenclatura de las carreteras de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Bigarren idazpuruan Errepideen Egitamu Nagusiari buruz honako hauek aipatzen dira: zerdena, eremua eta indarraldia; edukia; Euskal Herriko ihardunbideak, eta horien tajuketa, birrazterketa eta aldaketa, eta horien egiterapena eta zaingoa lau atalburu ezberdinetan garatzen dira.

El título segundo se refiere al Plan General de Carreteras concepto, ámbito y vigencia; el contenido; los procedimientos del País Vasco, tratándose en cuatro capítulos distintos de su elaboración, de revisión y de modificación, y, su ejecución y seguimiento.

Hirugarren idazpurua Egitamua gauzatzeko beharrezko diren ihardunak elkarri egokitzeaz ari da: bi atalburutan egituratzen da, lehenengoa gai nagusiei buruzkoa eta bigarrena Errepideen Egitamu Nagusiarekiko Batzordea arautzeari buruzkoa direla; Batzorde hori osakeraz kopuru-berdintasunezkoa eta ihardunak elkarri egokitzeko oinarrizko tresna da, eta horren altzinetakoa 1984.eko azaroaren 19ko Aginduz sortutako Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusiaren zaingo eta aintzin-onarpenerako Batzordea izan zen.

El título tercero contempla la coordinación de las funciones requeridas para la ejecución del Plan; se estructura en dos capítulos, destinándose el primero de ellos a cuestiones generales y el segundo a la regulación de la Comisión del Plan General de Carreteras, instrumento básico de coordinación funcional de composición paritaria, que encuentra su antecedente en la Comisión para el seguimiento y aprobación previa del Plan General de Carreteras del País Vasco, creada por Orden de 19 de noviembre de 1984.

Gehigarrizko Erabakietan Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusiari datxezkon alderdien aipamen egiten da; aldi baterakoetan, Lurralde-Antolaketa, Garraio eta Turismo-Sailaren Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusiaren zaingo eta aintzin-onarpenerako Batzordea sortzeari buruzko 1984.eko azaroaren 19ko Aginduari, Lege honetan agindutakoaren aurkakoa izan ez dadin guztian, behin-behingorako indarrean eusten zaio, eta Egitamuaren eta udal-mailako hirigintza-egitamuketaren arteko loturaren aldibaterako jaurpidea arautzen da. Azken erabakietan, Legearen edukia garatzeko gaitasuna, horren aurkako erabakiak erabili beharrik eza eta Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusia Araupetzeko Legea indarrean jartzea ohartematen dira.

Las disposiciones adicionales citan aspectos conexos con el Plan General de Carreteras del País Vasco; en las transitorias se mantiene provisionalmente en vigor el contenido de la Orden del Departamento de Política Territorial, Transportes y Turismo, de 19 de noviembre de 1984, por la que se crea la Comisión para el seguimiento y aprobación previa del Plan General de Carreteras del País Vasco, en todo aquello que no se oponga o resulte contradictorio con lo dispuesto en la presente Ley y, se regula el régimen provisional de interrelación del Plan con el planeamiento urbanístico municipal. Las disposiciones finales contemplan la competencia para el desarrollo del contenido de la Ley, la no aplicación de las disposiciones que se opongan a la misma y, la entrada en vigor de la Ley Reguladora del Plan General de Carreteras del País Vasco.

Azkenik, Legearen eraskinean, Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusiaren zaingo eta aintzin-onarpenerako Batzordearen baitan aurkeztutako Egitamuaren Gai den Sarea osatzen duten errepide guztien azalpena egiten da.

Por último, en el anexo de la Ley se enumera el conjunto de carreteras integrantes de la Red Objeto del Plan, propuesta en el seno de la Comisión para el seguimiento y aprobación previa del Plan General de Carreteras del País Vasco.

Egitamuaren Gai den Sarea hobeto ulertzeko, lege-jaurpideek indarrean dirauten artean eta eskuraketak Autonomi Estatutuan ezarritako modutan egin ez daitezen artean, aldi baterakotasunez Erresumaren agintepeko izan eta baimen emanezko jaurpidepeko bidesarizko bidegurenei buruzko zerrenda hor nabarmenarazteak ba du garrantzia; eta guztia bi arrazoigatik: lehenengo, eta Euskal Autonomi Elkarteko lurren luze-zabala kontutan izanik, errepide guztiek, elkartzepide direnez, elkarren artean duten eragin eta menpekotasuna nabaria da, eta bidegurenen egitekoa funtsezkoa da. Horregatik, lanen plangintza eta horien arteko lehentasunen finkaketa, horiek oinarrizko bide direlakotik eta horiek kontutan izatetik abiatuta egin behar da; bigarren, Errepideen Egitamu Nagusiaren lege-jaurpideak. Lege arauemaile honetan gehienez 18 urteko indarraldia ohartematen du Egitamuarentzat, aldi hori bidesarizko bidegurenen baimen-ematearen iraupen-aldia baino agian luzaroagokoa izan daitekeela. Horrela bada, iraupen-aldi hori amaitu eta Autonomi Elkarteari eskuratu ondoren, horiek Egitamu honetan sartzeko bestetarako gabe Legea aldatu beharra ekarriko luke, eta horrek garbi dagoenez ez du itxura haundirik, elkartzebideak funtsezko eta plangintzaren oinarrizko aurrekontutarakoak izanik.

Es importante resaltar, para mejor comprensión de la Red Objeto del Plan, la enumeración en el mismo de las autopistas de peaje en régimen de concesión, y que son competencia transitoria del Estado, en tanto en cuanto perdure el régimen jurídico vigente y no operen las transferencias de conformidad con los mecanismos establecidos en el Estatuto de Autonomía; y todo ello con un doble motivo: en primer lugar, y teniendo en cuenta la extensión territorial de la CAPV, es evidente la influencia y la interdependencia de todas las carreteras ente sí, como vías de comunicación alternativas, jugando un papel fundamental las autopistas, por ello la planificación y la priorización de actuaciones debe hacerse desde y contando con la existencia de éstas, como corredores fundamentales; en segundo lugar, el régimen jurídico del Plan General de Carreteras, en esta Ley reguladora contempla para el mismo un horizonte temporal máximo de 18 años, horizonte posiblemente superior al plazo de vigencia de la concesión de las autopistas de peaje, por lo que, declinado éste y transferidas a la CA, obligaría a modificar la presente Ley, para poder simplemente incorporarlas al Plan, cuestión a todas luces paradójica, con el carácter fundamental de vías de comunicación y de presupuestos básicos de la planificación.

1 IDAZPURUA.- GAI NAGUSIAK

TITULO 1.- CUESTIONES GENERALES

1 ATALBURUA. LEGEAREN XEDEA

CAPITULO 1. OBJETO DE LA LEY

Lehenengo Atala.- Lege honek Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusia zehaztea eta arautzea du xede, baita, Autonomi Elkarte Osorako Erakundeen agintepideen barruan, Egitamu horri datxezkien ahalpide-erabilerak elkarri egokitzea ere.

Artículo 1.- Es objeto de la presente Ley definir y regular el Plan General de Carreteras del País Vasco, así como coordinar el ejercicio de las atribuciones relacionadas con el mismo, dentro de las competencias de las Instituciones Comunes.

2. ATALBURUA. AGINTEPIDEAK

CAPITULO 2. COMPETENCIAS

2. Atala.- Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusia landu, onartu, zaindu, aldatu eta birraztertzeko gai izango direnen ihardutze-sailak, Lege honetan agindutakoaren arauera, Eusko Jaurlaritza, Autonomiazko Administraritzan errepideen alorrean gaitasunaren jabe izan dadin Saila eta Errepideen Egitamu Nagusiarekiko Batzordea izango dira.

Artículo 2.- Los órganos competentes para la elaboración, aprobación, seguimiento, modificación y revisión del Plan General de Carreteras del País Vasco serán el Gobierno Vasco, el Departamento competente en materia de carreteras de la Administración autonómica y la Comisión del Plan General de Carreteras, con arreglo a lo dispuesto en la presente Ley.

3. Atala.- Eusko Jaurlaritzari dagokio:

Artículo 3.- Corresponderá al Gobierno Vasco:

a) Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusia onartzea.

a) Aprobar el Plan General de Carreteras del País Vasco.

b) Errepideen Egitamu Nagusiaren seiurteroko birrazterketa eta ohizkoez besteko aldaketak onartzea.

b) Aprobar la revisión sexenal y las modificaciones extraordinarias del Plan General de Carreteras.

4. Atala.- Errepideen alorrean gaitasunaren jabe den Eusko Jaurlaritzako Sailari dagokio:

Artículo 4.- Corresponderá al Departamento competente en materia de carreteras del Gobierno Vasco:

a) Errepideen Egitamu Nagusiaren Aintzin-adierazpena eta Egitasmoa Lege honetan ohartematen denez gertatzea.

a) Elaborar el Avance y el Proyecto del Plan General de Carreteras, en los términos previstos en la presente Ley.

b) Errepideen Egitamu Nagusiaren ohizko aldaketak onartzea.

b) Aprobar las modificaciones ordinarias del Plan General de Carreteras.

c) Kondaira-Lurraldeetako foruzko ihardutze-sailek adierazi ditzaten saloei buruzko txostena Lege honetan ohartematen denez egitea.

c) Informar las propuestas que los órganos forales de los Territorios Históricos expongan en los términos previstos en la presente Ley.

d) Legeei jarraiki, Errepideen Egitamu Nagusiaren zaingoa egitea eta horiek modu egokian egin daitezenaz arduratzea.

d) Efectuar el seguimiento del Plan General de Carreteras y velar por la idoneidad de su ejecución, de conformidad con el ordenamiento jurídico.

e) Lege honen gai diren alorretan legeek eman diezazkioten gainerako ahalmen guztiak.

e) Cuantas otras facultades le sean atribuidas por el ordenamiento jurídico, en aquellas materias objeto de la presente Ley.

3. ATALBURUA. ERREPIDEEN MAILAKETA ETA IZENAK

CAPITULO 3. JERARQUIZACIÓN Y NOMENCLATURA DE LAS CARRETERAS

5. Atala.- 1.- Lege honen ondoriotarako, Euskal Herriko errepideak, euren erabilgaitasunaren arauera, lau saretan mailakatuko dira: lehen-mailako interesgarritasunezko, oinarrizko, eskualdeko eta toki-mailako saretan.

Artículo 5. 1.- A efectos de esta Ley, las carreteras del País Vasco se jerarquizarán, en atención a su funcionalidad, en cuatro redes: red de interés preferente, red básica, red comarcal y red local.

1.a. Lehen-mailako interesgarritasunezko sarean nazioarte-mailako bideak, guztientzako interesgarritasuneko muga-pasaratara, portu eta aideportuetara eramaten dutenak, eta ibilbide luzeko autonomi arteko garrantzi haundiko goaia izanezko bideak sartuko dira, baita bertan garraio astun ugari edo kanpotikako nahiz barruko merkatalgai arriskutsu asko samar ibiltzen denekoak ere.

1.a. La red de interés preferente comprenderá los itinerarios de carácter internacional, los de acceso a los pasos fronterizos, a los puertos y a los aeropuertos de interés general, los itinerarios que soporten tráficos interautonómicos importantes de largo recorrido, así como los que atiendan un volumen considerable de pesados o una carga apreciable de mercancías peligrosas tanto exteriores como interiores.

1.b. Oinarrizko sarea, lehen-mailako interesgarritasunezko sarekoak izan gabe, ibilbide osoak osatuz, Kondaira-Lurralde bakoitza egituratzen duten errepideek osatuko dute, baita goai handia izanik, Kondaira-Lurraldeak elkarri edo beste Autonomi Elkarteekin estekatzeko izaten direnek ere.

1.b. Compondrán la red básica las carreteras que, sin pertenecer a la red de interés preferente, estructuren cada Territorio Histórico formando itinerarios completos y las que teniendo un tráfico importante conecten Territorios Históricos o con otras Comunidades Autónomas.

1.c. Eskualdeko sareak, goai haundia izan gabe, elkarren ondoko eskualdeen arteko lotura eginezko errepideak hartuko ditu.

1.c. La red comarcal abarcará las carreteras que, sin un tráfico importante, comuniquen comarcas vecinas.

1.d. Toki-mailako sarea, gorago esandako beste sareetan sartzen ez diren errepideek osatuko dute.

1.d. La red local estará integrada por las carreteras que no pertenezcan a ninguna de las redes anteriores.

2.- Autonomi Elkarte Osorako Erakundeei dagokie, aurreko idazatietan jasotako erizpideei jarraiki, Lege honetako 7.2 atalean zehaztutako Egitamuaren gai den Sarearen mailaketa egitea.

2.- Corresponderá a las Instituciones Comunes la jerarquización de la Red Objeto del Plan definida en el artículo 7.2 de esta Ley, atendiendo a los criterios recogidos en los párrafos anteriores.

6. Atala.- 1.- Euskal Herriko errepideei, euren mailakako sailkapena kontutan izanez jarriko zaizkie izenak.

Artículo 6. 1.- La denominación de las carreteras del País Vasco tendrá en cuenta la clasificación jerárquica de las mismas.

2.- Bideei izenak emateko, honako irizpide nagusi hauek finkatzen dira:

2.- Para denominar las vías se establecen los siguientes principios generales:

a) Egitamuaren Gai den Sarean sartutako errepideei izenak Lege honen eraskinean agindutakoari moldatuz jarriko zaizkie.

a) La denominación de las carreteras integradas en la Red Objeto del Plan se ajustará a lo dispuesto en el anexo de esta Ley.

b) Lehen-mailako interesgarritasunezko sareko errepideen izena "N" batez hasiko da, atal honetako 3. lerroaldian ohartemandakoaren kaltetan gabe.

b) La nomenclatura de las carreteras de la red de interés preferente se encabezará con una "N", sin perjuicio de lo previsto en el apartado número 3 de este artículo.

c) Gainerako sareetako errepideena, horiek daudeneko Kondaira-Lurraldeari dagozkion bat edo bi letraz hasiko da, ondoren oinarrizko sarekoei hiru zenbaki eta eskualde eta toki-mailako sareetakoei lau erantsiko zaizkiela; eskualde-mailako sarean lehenengo zenbakia "bi"-a izango da eta toki-mailako sarean, "hiru"-a edo "lau"-a.

c) La de las carreteras de las demás redes se iniciará con el indicativo de una o dos letras correspondiente al Territorio Histórico por el que transcurran, proseguido de tres dígitos para la red básica y de cuatro para las redes comarcal y local; el primer dígito será un dos en la red comarcal y un tres o un cuatro en la red local.

3.- Autonomi Elkartetik kanporako jarraibidea duten bideetan, Administraritza Nagusiarekin eta ibilbide horrek hartzen dituen gainerako herri-erakundeekin elkar hartuz finkatuko da.

3.- En los itinerarios de recorrido extracomunitario se establecerá de modo coordinado con la Administración central y con aquellos otros entes públicos afectados.

Nazioarteko bideen izenak, hala behar izanez gero, Euskal Herriko Autonomi Estatutuko 20.3 atalean agindutakoari egokituzkoak izango dira.

La denominación de los itinerarios internacionales se ajustará, en su caso, a lo establecido en el artículo 20.3 del Estatuto de Autonomía del País Vasco.

4.- Foruzko ihardutze-sailenak izan eta Egitamuaren Gai den Sarean sartu gabeko errepideen izenak, aurreko idazatietan adierazitako erizpideen arauera, elkar hartuz finkatuko dituzte.

4.- Los órganos forales determinarán coordinadamente la nomenclatura de sus carreteras no incluidas en la Red Objeto del Plan, de acuerdo con los criterios expuestos en los párrafos anteriores.

Errepideen Plan Orokorraren Batzordeak, gai honi buruzko aholkuak eman ahal izango ditu, aholku horiek ez direlarik lotesleak izango.

La comisión del Plan General de Carreteras podrá realizar recomendaciones no vinculantes al respecto.

2. IDAZPURUA. ERREPIDEEN EGITAMU NAGUSIARI BURUZ

TITULO 2.- DEL PLAN GENERAL DE CARRETERAS

1. ATALBURUA. ZERDENA, EREMUA ETA INDARRALDIA

CAPITULO 1. CONCEPTO, ÁMBITO Y VIGENCIA

7. Atala.- 1.- Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusia izango da, Autonomi Elkarteko errepideen sareak elkarri behar bezala egokituzkoak direla ziurtatzeko, Euskal Herri-Administraritzek euren sareetarako indarrean jarriko dituzten teknikazko eta seinaleak jartzeko arauak finkatuko dituen, eta aintzin-neurriak, helburuak, lehentasunak eta Egitamuaren Gai den Sarean gutxienez egin beharreko hobekuntzak zehaztuko dituen agiria.

Artículo 7. 1.- El Plan General de Carreteras del País Vasco será el documento que, al objeto de asegurar la debida coordinación de las redes de carreteras de la Comunidad Autónoma, establezca las normas técnicas y de señalización que las Administraciones públicas vascas pondrán en vigor para sus redes, y determine las previsiones, objetivos, prioridades y mejoras a realizar como mínimo en la Red Objeto del Plan.

2.- Egitamuaren Gai den Sarean, Kondaira-Lurraldeak elkarri edo Autonomi Elkartekoez besteko Administraritzetako errepideekin elkartzekoak diren errepideak ere, horietako bide-goiaren garrantziaren arauera sartuko dira.

2.- La Red Objeto del Plan incluirá el conjunto de carreteras que enlacen los Territorios Históricos o con las carreteras de las Administraciones no comprendidas en la Comunidad Autónoma, atendiendo a la importancia de los tráficos.

Egitamuaren Gai den Sareko errepideen zerrenda Lege honen eraskin gisa jasotakoa, eta hori aldatzeko gai Euskal Autonomi Elkarteko Legebiltzarra izango da.

La relación de carreteras de la Red Objeto del Plan será la contenida como anexo de esta Ley, cuya modificación competerá al Parlamento de la Comunidad Autónoma Vasca.

8. Atala.- 1.- Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusia 12 urterakoa izango da, aldi hori birrazterketa-bidez luzatu ahal izango delarik.

Artículo 8. 1.- El Plan General de Carreteras del País Vasco tendrá una duración de 12 años, prorrogable mediante revisión.

Errepideen Egitamu Nagusia, bide-goaiaren bilakaerari eta seiurteko horretan zehar egindako lanak izanez, argitaratzetik 6 urtera birraztertu beharko da. Birrazterketa gehienez 12 urterakoa izango da.

El Plan General de Carreteras deberá ser revisado a los 6 años de su publicación, atendiendo a la evolución del tráfico y de las actuaciones realizadas en el sexenio. La revisión tendrá una duración máxima de 12 años.

Errepideen Egitamu Nagusi bakoitza indarrean jartzeak, aurrekoa eta haren birrazterketa beste gabe baliogabetuta uztea ekarriko du.

La entrada en vigor de cada Plan General de Carreteras supondrá la automática derogación del anterior y de su revisión.

2.- Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusian jasotako teknikazko eta seinaleak jartzeko arauen indarraldia ez da lerroaldi honetan finkatutako iraunpen eta birraztertze-aldien menpeko izango.

2.- La vigencia de las normas técnicas y de señalización que el Plan General de Carreteras del País Vasco contenga, no quedará sometida a los plazos de duración y revisión establecidos en este apartado.

3.- Errepideen Egitamu Nagusia ohizko eta ohizkoez besteko aldaketen gai izan daiteke.

3.- El Plan General de Carreteras podrá ser objeto de modificaciones ordinarias y extraordinarias.

Teknikazko eta seinaleak jartzeko arauei eta egitarauan sartutako ekintzen lehentasunei doazkienak, eta Egitamuan bertan ohartemandakoak joko dira ohizko aldaketatzat. Gainerakoak ohizkoez besteko aldaketatzat joko dira.

Se conceptuarán modificaciones ordinarias las que afecten a las normas técnicas y de señalización, a la priorización de las actuaciones programadas y aquellas que el propio Plan prevea. Las demás se considerarán modificaciones extraordinarias.

2. ATALBURUA. EDUKIA

CAPITULO 2. CONTENIDO

9. Atala.- Egitamuan, aintzin-neurriak, helburuak, lehentasunak eta Egitamuaren gai den Sarean gutxienez egin beharreko hobekuntzak eta euskal administraritzetako errepideen sareetan indarrean jarriko diren teknikazko eta seinaleak jartzeko arauak ere jasoko dira.

Artículo 9.- El Plan contendrá las previsiones, objetivos, prioridades y mejoras a realizar como mínimo en la Red Objeto del Plan y las normas técnicas y de señalización que se pondrán en vigor en las redes de carreteras de las administraciones vascas.

10. Atala.- 1.- Aintzin-neurriak, helburuak, lehentasunak eta hobekuntzak egitarau-bidez eratuko dira.

Artículo 10. 1.- Las previsiones, objetivos, prioridades y mejoras se articularán mediante programas.

2.- Lurraldearen eta/edo teknikaren aldetik batasun-arauzko diren ekintza guztiek osatuko dute egitarau bakoitza.

2.- Cada programa consistirá en un conjunto ordenado de actuaciones homogéneas territorial y/o técnicamente.

3.- Egitarau bakoitzeko ekintzak, bakoitzaren gutxi gora beherako aurrekontua, lehentasuna, helburuak eta bakoitza egiteratzeko epeak emanez aurkeztuko dira.

3.- Las actuaciones de cada programa se presentarán conteniendo el presupuesto estimado, la prioridad, los objetivos y los plazos de ejecución de cada una de ellas.

4.- Egitarau bereko ekintzen arteko lehentasunak, bai gizarte-ekonomiazko erizpideei bai ibilbide ezberdinen arteko ekintzetan elkar hartzeari begira finkatuko dira.

4.- Las prioridades entre las actuaciones de un mismo programa atenderán tanto a criterios socio-económicos como a la coordinación de las actuaciones entre los diferentes itinerarios.

5.- Egitarauen edukia, orokorki Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusian sar daitezen helburuei atxikizkoa izango da, eta ekintza bakoitzaren beharrei egokituko zaie.

5.- El contenido de los programas se ajustará a los objetivos que, con carácter general, se incluyan en el Plan General de Carreteras del País Vasco y se acomodará a las necesidades de cada actuación.

11. Atala.- 1.- Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusian jasotako teknikazko eta iragarketa-arauak, beharrezko erakidetasuna ziurtatzeko Euskal Herriko Autonomi Elkarteko administraritzen jabetzapeko errepideetan indarrean jarriko diren eta derrigorrez bete beharreko arau guztiak izango dira.

Artículo 11. 1.- Las normas técnicas y de señalización contenidas en el Plan General de Carreteras del País Vasco comprenderán el conjunto de reglas de obligado cumplimiento que, al objeto de asegurar la debida coordinación, se pondrán en vigor en las carreteras de titularidad de las administraciones de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

2.- Euskal Herriko errepideetako teknikazko eta iragarketa-arauak, hiru taldetan sailkatu ahal izango dira: egitasmo-arautan, eraikuntza-arautan eta bere onean eusteko arautan.

2.- Las normas técnicas y de señalización de las carreteras del País Vasco se podrán sistematizar en tres grupos: normas de proyecto, normas de construcción y normas de conservación.

Egitasmo-arauek, errepideko lanaren taiukeran kontutan izan beharreko alderdi guztiak arautuko dituzte, plangintzatik hasi eta azkenean hura jaso artekoak, egitasmoetan egindako aldaketak eta iragarketa ere barne izanez.

Las normas de proyecto regularán todos los elementos que deban ser contemplados en el diseño de una obra de carretera, desde la planificación a la recepción final de aquélla, incluyendo las modificaciones introducidas en los proyectos, así como la señalización.

Eraikuntza-arauetan, Euskal Herriko errepideetako edozein lanen jaurpidetarako izango diren oharpide guztiak sartuko da.

Las normas de construcción comprenderán el conjunto de instrucciones que regirán la ejecución de cualquier obra de carreteras del País Vasco.

Bere onean eusteko arauek, Euskal Autonomi Elkarteko errepideei bere onean eustekoko eta horien ustiaketarako bete beharko diren ezaugarri, helburu eta erizpideak zehaztuko dituzte.

Las normas de conservación definirán las características, objetivos y criterios que han de cumplirse en la conservación y explotación de las carreteras de la Comunidad Autónoma Vasca.

3.- Estatuko teknikazko eta iragarketa-arauak ordezko mailakotzat hartuko dira.

3.- Las normas técnicas y de señalización del Estado se considerarán de carácter supletorio.

Dena den, Erresumak emandako teknikazko eta iragarpen-arauak, Autonomi Estatutuan eta Erresumak Euskal Herriari errepide-alorreko aginteak eskuratzeari buruzko abenduaren 30eko 2.769/80 Errege-Dekretuan agindutakoari dagokionez erabiliko dira.

En todo caso se aplicarán, con el carácter que corresponda a tenor de lo dispuesto en el Estatuto de Autonomía y en el Real Decreto núm. 2769/80, de 30 de diciembre, de transferencias del Estado al País Vasco en materia de carreteras, las normas técnicas y de señalización dictadas por el Estado.

4.- Atal honetako lehenengo idazatian agindutakoaren kaltetan gabe, Kondaira-Lurraldeetako ihardutze-sailek, beharrezkotzat jo ditzaten alderdietan, teknikazko eta iragarpen-arauak garatu ahal izango dituzte. Horiek onartu baino lehen, horretarako gai den Eusko Jaurlaritzako Sailak, saloak Egitamuan jasotakoekin bat datozenari buruzko txostena idatziz eman beharko du.

4.- Sin perjuicio de lo dispuesto en el apartado primero de este artículo, los órganos forales de los Territorios Históricos podrán desarrollar las normas técnicas y de señalización en aquellos aspectos que se consideren necesarios. El Departamento competente del Gobierno Vasco deberá informar por escrito sobre la conformidad de las propuestas con las contenidas en el Plan, antes de la aprobación de aquéllas.

3. ATALBURUA. GERTAKETA, BIRRAZTERKETA ETA ALDAKETA-ALDIA

CAPITULO 3. PROCEDIMIENTO DE ELABORACIÓN, REVISIÓN Y MODIFICACIÓN

12. Atala.- 1.- Errepide-alorrean gaitasunaren jabe izanezko Eusko Jaurlaritzako Sailak, Errepideen Egitamu Nagusiarekiko Batzordeak horretarako egindako saloak aztertu ondoren, eta doakien beste arduralaritza-sailekin, lurralde-antolaketa eta inguru-giro, garraio, bide-goai eta ekonomiari atxikitakoekin batipat, elkar hartuz, Errepideen Egitamu Nagusiari buruzko Aintzin-adierazpena tajutuko du.

Artículo 12. 1.- El Departamento del Gobierno Vasco competente en materia de carreteras redactará el Avance del Plan General de Carreteras, previo examen de las propuestas formuladas al efecto por la Comisión del Plan General de Carreteras y en coordinación con los demás órganos administrativos afectados, en especial los relacionados con la ordenación territorial y ambiental, el transporte, el tráfico y la economía.

Autonomi Elkarte Osorako Erakundeen eta horien Kondaira-Lurraldeetako Foruzko Ihardutze-Sailen arteko Harremanei buruzko Legeko 7.a.8 ataleko 3. idazatian agintzen denaren arauera, Foru Diputazioekin batera jokatzea ere ere nahitaezkoa izango da.

También será preceptiva la coordinación con las Diputaciones Forales, según lo dispuesto en el párrafo 3º del artículo 7.a.8 de la Ley de Relaciones entre las Instituciones Comunes y los Órganos Forales de sus Territorios Históricos.

2.- Errepideen Egitamu Nagusiari buruzko Aintzin-adierazpena tajutu ondoren, Errepideen Egitamu Nagusiarekiko Batzordeak horri buruzko txostena hilabeteren barruan egin beharko du; aldi hori igaro ondoren, txostena aldekoa dela joko da.

2.- Una vez redactado el Avance del Plan General de Carreteras será informado por la Comisión del Plan General de Carreteras en el plazo de un mes; transcurrido éste, el informe se entenderá favorable.

3.- Horrela tajututako Aintzin-adierazpena, Saileko Buruaren Aginduz, Agindu hori argitaratzetik hasi eta bi hilabeteko aldian gutxienez, herri-argipideketara aterako da. Halaber, agiripaperak non jarri eta nola aztertu ere, Agindu horretan zehaztuko da.

3.- Mediante Orden del Consejero del Departamento se someterá a información pública la documentación del Avance así redactado durante el periodo mínimo de dos meses a partir de la publicación de aquélla. La citada Orden determinará asimismo los lugares y la forma de consulta de la documentación.

Esandako aldiaren barruan, doakienek egokitzat jotako salo, jazarpen eta idarokizunak aurkeztu ahal izango dituzte.

En el periodo mencionado, podrán presentarse por los interesados cuantas propuestas, alegaciones y sugerencias estimen pertinentes.

4.- Egitamu horren eraginpean gerta daitezkeen Udal eta gainerako Administraritzei ere iritziak aldi horretan bertan eskatuko zaizkie eta, hori, jazarpenak aldi horren barruan aurkezterik izan dezaten.

4.- En idéntico periodo se dará audiencia a los Municipios y a las demás Administraciones que pudieran resultar afectadas por el Plan, para que en el mismo plazo puedan presentar alegaciones.

5.- Egitamua tujutu duen Sailak, argipideketa-aldian zehar zehaztapideari egindako salo, jazarpen eta idarokizun guztiak aztertu eta beharrezkoak jo ditzan aldaketak hilabeteren barruan egingo ditu.

5.- El Departamento redactor del Plan estudiará las propuestas, alegaciones y sugerencias incorporadas al expediente durante el periodo de información y efectuará las modificaciones que estime precisas en el plazo de un mes.

6.- Errepideen Egitamu Nagusiarekiko Batzordeari iritzia eskatu ondoren, gorago esandako aldaketak, hala badagokio, egitetik aurrera, aurregitasmoari onartu arteko biderapenak egingo zaizkio.

6.- Introducidas, en su caso, las modificaciones reseñadas, previa consulta a la Comisión del Plan General de Carreteras, se tramitará el anteproyecto hasta su aprobación.

7.- Errepideen Egitamu Nagusia Eusko Jaurlaritzak Euskal Herriko Aldizkari Ofizialean argitaratuko den Dekretoz onartu beharko du.

7.- Corresponderá la aprobación del Plan General de Carreteras al Gobierno Vasco mediante Decreto, que se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco.

13. Atala.- Errepideen Egitamu Nagusiaren seiurteroko birrazterketa eta bertan egin beharreko ohizkoez besteko aldaketak Egitamuaren onarpenerako finkatutako modu berean egingo dira.

Artículo 13.- La revisión sexenal y las modificaciones extraordinarias del Plan General de Carreteras se realizarán a través del mismo procedimiento establecido para su aprobación.

14. Atala.- Ohizko aldaketak onartzeko ardura alor horretako gaitasunen jabe den Eusko Jaurlaritzako Sailarena izango da, eta onartu, horko Sailburuaren Aginduz onartuko da eta hau Euskal Herriko Agintaritza-Aldizkarian argitaratuko.

Artículo 14.- La aprobación de las modificaciones ordinarias corresponderá al Departamento del Gobierno Vasco competente por razón de la materia, mediante Orden de su Consejero, que se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hala ere, egitarauan sartutako ekintzen lehentasunetan aldaketak egiteko, Foru-Diputazioekin aurrez elkar hartu eta Errepideen Egitamu Nagusiarekiko Batzordearen txostena beharko da.

No obstante, la modificación de la priorización de las actuaciones programadas requerirá la previa coordinación con las Diputaciones Forales y el informe de la Comisión del Plan General de Carreteras.

4. ATALBURUA. INDARREAN JARTZEA ETA ZAINGOA

CAPITULO 4. EJECUCIÓN Y SEGUIMIENTO

15. Atala.- 1.- Kondaira-Lurraldeetako foruzko ihardutze-sailek, bakoitzak bere lurraldearen eremuan eta bere agintepideen arauera, gutxienez Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusiko ekintzen egitarauan jasotako aintzin-neurri, helburu, lehentasun eta hobekuntza guztiak gauzatu beharko dituzte.

Artículo 15. 1.- Los órganos forales de los Territorios Históricos realizarán como mínimo el conjunto de previsiones, de objetivos, de prioridades y de mejoras contenidos en los programas de actuaciones del Plan General de Carreteras del País Vasco, dentro de su ámbito territorial y conforme a sus competencias.

2.- Egitarau bakoitzean esaten diren lan guztiak, Egitamua indarrean egon dadin bitartean eta egitarauan finkatutako hurrenkerari jarraituz betetzea ezinbestekoa izango da. Hala ere, egitarauetan jasotako ekintza bakoitzarako epeak eta gosteen aurre-usteak ez dira nahitaez bete beharrekoak izango.

2.- Será obligatorio el cumplimiento dentro del plazo de vigencia del Plan de todas las actuaciones contenidas en cada uno de los programas en el orden previsto en los mismos. No obstante, carecen de naturaleza obligatoria los plazos y previsiones de costo de cada actuación contenida en los programas.

3.- Kondaira-Lurraldeetako foruzko ihardutze-sailek, Errepideen Egitamu Nagusiko ekintza-egitarauetan nahitaez bete beharrekoa benetan beteko dela bermatzeko aurrekontu eta ekonomi-alorreko neurriak, Lege hohetako erabaki gehigarrietako bigarrenean eta Autonomi Estatutuko 10.25 atalean agindutakoa kontutan izanez eratuko dituzte.

3.- Los órganos forales de los Territorios Históricos articularán las medidas presupuestarias y económicas que garanticen el efectivo cumplimiento del contenido obligatorio de los programas de actuaciones del Plan General de Carreteras, teniendo en cuenta lo dispuesto en la disposición adicional segunda de la presente Ley y en el artículo 10.25 del Estatuto de Autonomía.

16. Atala.- Euskal Herriko Autonomi Elkarteko Administraritzek jarriko dituzte indarrean Errepideen Egitamu Nagusiko teknikazko eta seinaleak jartzeko arauak. Arau bakoitzean finkatuko da beren betebeharren norainokoa.

Artículo 16.- Las Administraciones de la Comunidad Autónoma del País Vasco pondrán en vigor las normas técnicas y de señalización del Plan General de Carreteras. Cada norma definirá el alcance de sus obligaciones.

17. Atala.- 1.- Egitamua egiteratzearen zaingoa egiteko beharrezko diren ekintzak, hurrengo ataletan ohartematen denez, eta Kondaira-Lurraldeetako foruzko ihardutze-sailen agintepideen kaltetan izan gabe, Eusko Jaurlaritzako horretarako gai izan dadin Sailak eta Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusiarekiko Batzordeak egiteratuko dituzte.

Artículo 17. 1.- El Departamento competente del Gobierno Vasco y la Comisión del Plan General de Carreteras del País Vasco realizarán, en los términos previstos en los artículos siguientes, las actuaciones necesarias para el seguimiento de la ejecución del Plan, sin perjuicio de las competencias de los órganos forales de los Territorios Históricos.

2.- Argipideak eman eta Egitamuaren zaingorako beharrezko izan daitezen gainerako modutako lankidetzaz, Errepideen Egitamu Nagusian finkatutakoa egiteratzeko gaitasunaren jabe izan daitezen foruzko ihardutze-sailek arduratu beharko dute.

2.- Corresponderá a los órganos forales, competentes para la ejecución de lo determinado en el Plan General de Carreteras, la remisión de la información y la colaboración en los demás modos que sean precisos para el seguimiento del Plan.

18. Atala.- 1.- Foruzko ihardutze-sailek, urte bakoitzeko irailean bederen, honako hauei buruzko argipideak bidaliko dizkiote Errepideen Egitamu Nagusiarekiko Batzordeari:

Artículo 18. 1.- Los órganos forales remitirán a la Comisión del Plan General de Carreteras, al menos en el mes de septiembre de cada año, información sobre:

a) Lurralde bakoitzean ohartemanda, egitasmotan edo gauzatze-bidean aurkitzen diren bide-lanen multzoa; Egitamuaren Gai den Sarerako eratutako lanei buruzkoan, aurrekontuak, egiterapen-aldiak eta horien aldaketak adieraziko dira gutxienez.

a) El conjunto de actuaciones viarias previstas, en proyecto o en ejecución dentro de cada Territorio; respecto de las obras programadas para la Red Objeto del Plan se indicará, como mínimo, los presupuestos, los plazos de ejecución y sus modificaciones.

b) Errepideen Egitamu Nagusiko egitarauetan ohartemandakoak zenbateraino bete diren.

b) El grado de cumplimiento de las previsiones contenidas en los programas del Plan General de Carreteras.

c) Errepideen Egitamu Nagusiaren zaingorako ihardutze-sailek finka ditzaten epeetan egitasmoak tajutzeko eta lanak gauzatzeko aintzin-usteak.

c) Las previsiones de redacción de proyectos y de ejecución de actuaciones en los plazos que señalen los órganos de seguimiento del Plan General de Carreteras.

d) Indarrean dauden teknikazko eta seinale-jarketako arauei buruzkoan egokitzat jotako idarokizunak.

d) Las sugerencias que se consideren pertinentes respecto de las normas técnicas y de señalización en vigor.

e) Foruzko ihardutze-sailen eta Egitamuaren zaingorako ihardutze-sailen ustez, Egitamua benetan betetzeko eta zaintzeko baliagarri izan daitezkeen gainerakoak.

e) Cuantas otras cuestiones puedan servir, a juicio de los órganos forales y de los órganos de seguimiento del Plan, para el efectivo cumplimiento y seguimiento del mismo.

2.- Aipatutako argipideketa hori Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusiarekiko Batzordeak aztertu eta, Lege honetako 15. atalean ohartemandakoa elkarri egokituz betetzeko, ekintzen adierazpena eginezko egutegia gertatuko du, ondoren Kondaira-Lurraldeetan horretarako gai diren foruzko ihardutze-sailek onartzearen kaltetan gabe.

2.- La citada información será analizada por la Comisión del Plan General de Carreteras del País Vasco, que elaborará un calendario indicativo de actuaciones, para el cumplimiento coordinado de lo previsto en el artículo 15 de esta Ley, sin perjuicio de su posterior aprobación por los órganos forales competentes de los Territorios Históricos.

3.- Kondaira-Lurraldeetako foruzko ihardutze-sailek Euskal Errepideen Egitamu Nagusiarekiko Batzordeari, Egitamuaren Gai den Sareko bide-lanetako egitasmo bakoitza teknikazko eta seinaleak jartzeko arauei eta Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusiko egitarauen behartze-indarrezko edukiari datxekiena dela egiaztatuzko txosten eta agiripaperak ere bidali beharko dizkiote.

3.- Los órganos forales de los Territorios Históricos deberán remitir también a la Comisión del Plan General de Carreteras del País Vasco, informes y documentación justificativa de que cada proyecto de actuación viaria en la Red Objeto del Plan se ajusta a las normas técnicas y de señalización y al contenido vinculante de los programas del Plan General de Carreteras del País Vasco.

Batzordeak argipide horiek aztertu eta ekintzen eta Egitamuko egitarau, teknikazko eta seinaleak jartzeko arauen arteko atxikitasunari buruzko txostena eman ahal izango du.

La Comisión estudiará dicha información y podrá emitir informe sobre la adecuación de las actuaciones a los programas y a las normas técnicas y de señalización del Plan.

19. Atala.- Kondaira-Lurraldeetako foruzko ihardutze-sailek Egitamuaren Gai den Sarean Egitamuko nahitaez bete beharreko edukiarekin bat ez etorrizko lanak egin nahi ditzatenean, lan horiek egin aurretik, Lege honetan ohartemandako aribidez Egitamuan sartzeko saloa egingo dute. Beharrezkotzat jotako saloak egitea Errepideen Egitamu Nagusiarekiko Batzordearen zeregina izango da.

Artículo 19.- Cuando los órganos forales de los Territorios Históricos pretendan la realización de actuaciones en la Red Objeto del Plan no conformes con el contenido preceptivo del Plan, con carácter previo a su ejecución, propondrán su inclusión en el Plan a través de los procedimientos previstos en la presente Ley. Corresponde a la Comisión del Plan General de Carreteras la formulación de las propuestas que se estimen necesarias.

3 IDAZPURUA.- ELKAR-EGOKITASUNA

TITULO 3.- COORDINACIÓN

1. ATALBURUA. ALDERDI NAGUSIAK

CAPITULO 1. CUESTIONES GENERALES

20. Atala.- 1.- Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusian Erresumako edo beste Elkarteetako Administraritzek egitamututakoari doakiekeen ekintzak oharteman daitezenean, ekintza horiek elkarrekikotasun-irizpideei jarraiki eta bakoitzaren ahalmen eta eskurantzen esparruan egokituko zaizkie elkarri.

Artículo 20. 1.- Cuando en el Plan General de Carreteras del País Vasco se contemplen actuaciones que pudieren afectar a las planificadas por la Administración del Estado o por otras Comunidades, se procederá a la coordinación de dichas actuaciones bajo criterios de reciprocidad y en el ámbito de las facultades y atribuciones respectivas.

Eusko Jaurlaritzak Erresumako Administraritzari, gaur egun honek kudeatzen dituen bideetan eta Lege honetako 21. atalean agindutakoaren kaltetan gabe, Errepideen Egitamu Nagusiaren indarrez, Administraritza horrek egiteari egoki eritzitako lanak egiteko saloa egingo dio.

El Gobierno Vasco propondrá a la Administración del Estado las actuaciones que, en virtud del Plan General de Carreteras, estime de oportuna realización por dicha Administración en aquellas vías sometidas actualmente a su gestión, sin perjuicio de lo dispuesto en el artículo 21 de esta Ley.

2.- Eusko Jaurlaritzak eta Foru-Diputazioek aldezaurre eskatuko eta emango dizkiote elkarri errepide-alorreko lanak, Euskal Herriko Autonomi Elkartekoez besteko Administraritzekin batera jokatuz, nola egingo direnari buruzko iritziak eta argipideak.

2.- El Gobierno Vasco y las Diputaciones Forales se consultarán previamente y se prestarán información mutua sobre los términos en que se opere la coordinación de las actuaciones en materia de carreteras con otras Administraciones que no formen parte de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

3.- Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusiko egitarauetan sartutako lanak Kondaira-Lurralde bati baino gehiagori doazkienean, horiek egiteratzeko foruzko ihardutze-sailek elkar hartuta jokatu beharko dute. Errepideen Egitamu Nagusiarekiko Batzordeak, egitasmoak eta lanak egiteko epeak elkarri egokitzeko berarizko ardura izanez, horri buruzko saloak egin ahal izango ditu.

3.- Los órganos forales deberán coordinarse entre sí para la ejecución de las actuaciones programadas en el Plan General de Carreteras del País Vasco que afecten a más de un Territorio Histórico. La Comisión del Plan General de Carreteras podrá articular propuestas al respecto, velando especialmente por la coordinación de los proyectos y de los plazos de ejecución de las actuaciones.

21. Atala.- Euskal Herriko autonomi Administraritzaren eta Erresumako, autonomi, Foru eta Udal-mailakoetako administraritzen arteko bide-alorreko ekonomi, teknika eta administrazio-mailako lankidetza, Legeetan ohartemandako esate-modu eta neurritan, borondatezkoa izango da.

Artículo 21.- La cooperación económica, técnica y administrativa de la Administración autonómica del País Vasco con las administraciones estatal, autonómicas, forales y municipales en materia viaria se desarrollará con carácter voluntario, en los términos previstos en las leyes.

2. ATALBURUA. EUSKAL HERRIKO ERREPIDEEN EGITAMU NAGUSIAREKIKO BATZORDEA

CAPITULO 2. LA COMISIÓN DEL PLAN GENERAL DE CARRETERAS DEL PAÍS VASCO

22. Atala.- 1.- Errepideen Egitamu Nagusiarekiko Batzordea eratzen da, eta honako hauek osatuko dute:

Artículo 22. 1.- Se constituye la Comisión del Plan General de Carreteras, que estará integrada por:

a) Errepideen alorrean gaitasuna duen Sailaren saloz, Jaurlaritza-Batzarrak izendatuko Eusko Jaurlaritzaren izeneko hiru ordezkarik eta horietako bat Batzordeburu izango da.

a) Tres representantes del Gobierno Vasco, nombrados por el Consejo de Gobierno, a propuesta del Consejero del Departamento competente en materia de carreteras, uno de los cuales actuará como presidente.

b) Autonomi Elkarte Osorako Erakundeen eta horien Kondaira-Lurraldeetako Ihardutze-Sailen arteko Harremanei buruzko azaroaren 25eko 27/1983 Legeko 2. atalean ezarritako irizpideetan oinarrituz eta horien arauera, Araba, Gipuzkoa eta Bizkaiko Foru Diputazio bakoitzak izendatutako ordezkari banak.

b) Un representante que vengan a designar cada una de las Diputaciones Forales de Álava, Guipúzcoa y Bizkaia, en base y de acuerdo con los principios establecidos en el artículo 2º de la Ley 27/1983, de 25 de noviembre, de Relaciones entre las Instituciones Comunes de la Comunidad Autónoma y los Órganos de sus Territorios Históricos.

2.- Batzordeak egin ditzan bilkuretara, bere baitan erabaki ondoren, aztertuko diren gaiak direla eta, doakiekeen beste Administraritzetako ordezkariei dei egin ahal izango die. Aukera berdinean, Euskal Autonomi Elkarteko ordezkotzarik haundiena duten Udal-Elkarteetako ordezkariei dei egin ahal izango zaie.

2.- La Comisión, previo acuerdo adoptado en su seno, podrá llamar a sus sesiones a representantes de otras Administraciones interesadas, en atención a los asuntos a tratar. Se podrá convocar, en iguales condiciones, a los representantes de las Asociaciones Municipales más representativas de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

3.- Errepideen alorrean gaitasunaren jabe den Eusko Jaurlaritzako Sailak, Errepideen Egitamu Nagusiarekiko Batzordeari, honek eskuratuta dituen egitekoak betetzeko beharrezko izan dezan teknikazko eta administraritza-mailako laguntza segurtatuko dio, parte hartzen duten gainerako Administraritzei ere eskatu ahal izatearen kaltetan gabe.

3.- El Departamento competente en materia de carreteras del Gobierno Vasco asegurará a la Comisión del Plan General de Carreteras el apoyo técnico y administrativo necesario para el ejercicio de las funciones que tiene atribuidas, sin perjuicio de que pueda recabarse también de las demás Administraciones participantes.

4.- Honako hauek izango dira Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusiarekiko Batzordearen egitekoak:

4.- Serán funciones de la Comisión del Plan General de Carreteras del País Vasco:

a) Gaitasunaren jabe den Eusko Jaurlaritzako Sailaren ahalmenen kaltetan gabe, Errepideen Egitamu Nagusia tajutzeko irizpideen saloak egitea.

a) Proponer los criterios para la elaboración del Plan General de Carreteras, sin perjuicio de las facultades del Departamento competente del Gobierno Vasco.

b) Errepideen Egitamu Nagusiaren edukiarekiko saloa egitea.

b) Proponer el contenido del Plan General de Carreteras.

c) Errepideen Egitamu Nagusiaren Aurre-Laburpenari buruzko txostena egitea.

c) Informar del Avance del Plan General de Carreteras.

d) Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusiaren birrazterketari eta aldaketei buruzko txostena hilabeteren barruan egitea.

d) Informar de la revisión y las modificaciones del Plan General de Carreteras del País Vasco, en el plazo de un mes.

e) Lege honetako 6. atalean finkatutako irizpideen arauera, Euskal Herriko errepideen sareetan sartzen diren bideen izenak elkarri egokitzeko neurrien saloak egitea.

e) Proponer las medidas para coordinar la nomenclatura de los itinerarios comprendidos en las redes de carreteras del País Vasco, de acuerdo con los criterios fijados en el artículo 6 de esta Ley.

f) Bere ardurapeko gaietan, eska dakizkion aholkuak eta txostenak ematea.

f) Asesorar y emitir los informes que le sean solicitados, en asuntos de su competencia.

g) Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusia benetan betetzeko eta zaintzeko beharrezko izan daitezen neurrien saloak Foru eta Autonomi administraritzei egitea.

g) Proponer a las Administraciones forales y autonómica las medidas precisas para el eficaz cumplimiento y seguimiento del Plan General de Carreteras del País Vasco.

h) Legeek eman diezazkioten gainerako egitekoak.

h) Las demás funciones que pudieran serle encomendadas por el ordenamiento jurídico.

5.- Errepideen Egitamu Nagusiarekiko Batzordeak Ihardunerako Araudia egin eta onartuko du. Dena den, horren Erabakiak baliozkoak izateko erabateko gehiengoa beharko da."

5.- La Comisión del Plan General de Carreteras elaborará y aprobará un Reglamento de funcionamiento. En todo caso, para la validez de sus Acuerdos se necesitará de mayoría absoluta.

ERABAKI GEHIGARRIAK

DISPOSICIONES ADICIONALES

Lehenengoa.- Azaroaren 25eko 27/1983 Legeko 28 atalaren 1. lerroaldiko b) letran eta 8. lerroaldian agindutakoarekin bat etorriz, Herri-Dirubideen Euskal Kontseiluak, lanak elkar hartuz egin beharreko guztitan, Errepideen Egitamu Nagusia garatzeko saloak aztertu eta horiek Jaurlaritzari eta Foru Diputazioei egin ahal izango dizkie.

Primera.- De acuerdo con lo dispuesto en el artículo 28, apartados 1º, letra b) y 8º de la Ley 27/1983, de 25 de noviembre, el Consejo Vasco de Finanzas Públicas podrá estudiar propuestas para el desarrollo del Plan General de Carreteras y formular las mismas al Gobierno y a las Diputaciones Forales, en todo aquello que precise de una actuación coordinada.

Bigarrena.- 1.- Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusia doakion lurralde eta hirigintza-egitamuketari hirigintzako eta Lurralde-Antolaketako legepideetan ezarri dadinez egokituzkoa izango da.

Segunda.- 1.- El Plan General de Carreteras del País Vasco se coordinará con el planeamiento territorial y urbanístico a que afecte en los términos que se establezcan en la Legislación Urbanística y de Ordenación del Territorio.

2.- Errepideen Egitamu Nagusiaren noiz artekoak ez du Egitamuaren gai den sarean egin beharreko lanen egitaraua besterik zehaztuko; ondorioz, eta beharrezko diren hirigintza-erapidetzen bidez, etorkizunean Elkarte-lurraldeko errepide-sareen garapena erraztu ahal izateko beharrezko eritzitako lur-emendio guztiak egin ahal izango dira.

2.- El horizonte temporal del Plan General de Carreteras determinará únicamente una programación de las obras a realizar en la red objeto del Plan; en consecuencia, y por los mecanismos urbanísticos correspondientes, se podrán realizar todas las reservas de suelo que se consideren precisas a fin de facilitar el futuro desarrollo de las redes de carreteras del territorio comunitario.

3.- Dena den, Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusia onartzeak, horrek hartzen dituen udal edo hirigintza-aldeen lurralde edo hiri-egitamuketarako tresnak Egitamuaren garapenerako egitasmoak egiteratzearekin bateraezinekoak izan daitezenean, horiek egokitzea ekarriko du berekin. Esandako egitasmoak onartzeak, dena dela, horietan ohartemandako lanak bertan behera egiteratzeko gaitasuna emango du.

3.- En todo caso, la aprobación del Plan General de Carreteras del País Vasco conllevará la adaptación de los instrumentos de planificación territorial y urbana de los municipios o áreas urbanísticas afectadas cuando sean incompatibles con la ejecución de los proyectos en desarrollo del Plan. La aprobación de los citados proyectos facultará, en todo caso, para la inmediata ejecución de las obras previstas en los mismos.

Hirugarrena.- Euskal Herriko Errepideen Egitamu Nagusiko egitarauetan sartutako ekintzak egiteratzeko beharrezko izan daitezen ondasun eta eskubideez gabetzea eta, hala badagokio, zerbitzu-zorrak jartzea, indarrean dauden legeen arauera egingo da.

Tercera.- La expropiación de bienes y derechos y la imposición, en su caso, de servidumbres necesarias para la ejecución de las actuaciones programadas en el Plan General de Carreteras del País Vasco se efectuará con arreglo a lo establecido en la legislación vigente.

Errepideen Egitamu Nagusi bakoitza onartzeak, nahitaezko jabego-kentzeari buruzko legepidetako egitarauetan sartzen diren lanak egiteak ematen dituen ondasun eta eskubideei buruzkoan, legepide horretan ohartemandako eran lanak ahalik eta azkarren egin beharrekotzat aldarrikatzea ekarriko du berekin.

La aprobación de cada Plan General de Carreteras conllevará la declaración de urgente ocupación prevista en la legislación de expropiación forzosa en relación a los bienes y derechos a que dé lugar la realización de las actuaciones programadas en aquél.

ALDI BATERAKO ERABAKIAK

DISPOSICIONES TRANSITORIAS

Lehenengoa.- Errepideen Egitamu Nagusiarekiko Batzordearen Araudia indarrean jar ez dadin artean eta Lege honetan agindutakoaren aurkako izan ez dadin guztitan, Lurralde-Antolaketa, Garraio eta Turismo-Sailaren 1984.eko azaroaren 19ko Aginduan emandako erabakiak ezarriko dira.

Primera.- En tanto no entre en vigor el Reglamento de la Comisión del Plan General de Carreteras, serán aplicables las disposiciones contenidas en la Orden del Departamento de Política Territorial, Transportes y Turismo de 19 de noviembre de 1984, en todo aquello que no se oponga o resulte contradictorio con lo dispuesto en la presente Ley.

Bigarrena.- Lege hau indarrean jartzean, Errepideen Egitamu Nagusiarekiko Batzordeak, horretarako berarizko erabakiz, eta Lege honetako 22.4 atalaren a) eta B) letretan izendatzen zaizkion egitekoak betetzat emanez, Lurralde-Antolaketa, Garraio eta Turismo-Sailaren 1984.eko Azaroaren 19ko Aginduz eratutako Batzordeak Euskal Herriko Errepideen lehenengo Egitamu Nagusia tajutzeko egindako lanak beretzakotu ahal izango ditu.

Segunda.- A la entrada en vigor de la presente Ley la Comisión del Plan General de Carreteras podrá, mediante acuerdo adoptado al efecto, asumir los trabajos realizados para la elaboración del primer Plan General de Carreteras del País Vasco por la Comisión constituida por la Orden del Departamento de Política Territorial, Transportes y Turismo, de 19 de Noviembre de 1984, dando por cumplimentadas las funciones que se le atribuyen en las letras a) y b) del artículo 22.4 de la presente Ley.

Hirugarrena.- Egiteko eta zerbitzuen eskuraketak egiten ez diren artean, A-1, A-8 eta A-68 bidegurenen aipamena Lege honen 20. ataleko lehenengo lerroaldian eta 21. atalean adierazitarako baino ez da izango.

Tercera.- En tanto no se proceda al traspaso de funciones y de servicios, la mención a las autopistas A-1, A-8 y A-68 se entiende limitada a los efectos reseñados en el apartado primero del artículo 20 y en el artículo 21 de la Ley.

AZKEN ERABAKIAK

DISPOSICIONES FINALES

Lehenengoa.- Eusko Jaurlaritzari, Lege hau garatzeko eta betearazteko beharrezko izan daitezen erabakiak emateko baimena ematen zaio.

Primera.- Se autoriza al Gobierno Vasco para dictar las disposiciones necesarias para el desarrollo y aplicación de la presente Ley.

Bigarrena.- Autonomi Elkarte Osorako Erakundeen agintepideen alorrean, Lege honetan esandakoaren aurkako erabaki guztiak indarrik gabe geratzen dira.

Segunda.- Dentro de las competencias de las Instituciones Comunes quedan sin efecto cuantas disposiciones se opongan al contenido de esta Ley.

Hirugarrena.-Lege hau argitara dadin egunean bertan jarriko da indarrean.

Tercera.- La presente Ley entrará en vigor el día de su publicación.

ERASKINA

ANEXO

EGITAHUAREN GAI DEN SAREAREN ZERRENDA

CATALOGO DE LA RED OBJETO DEL PLAN

Bilduma Zaharra Bilduma berria Izena Hasiera Amaiera Luzera Km-ak Oharrak

Código antiguo Código nuevo Denominación Comienzo Final Longitud Kms. Observaciones

A. IFARRALDE-HEGOALDE BIDEA

A. CORREDOR NORTE-SUR

A-1 A-1 Burgos Cantabria Bidegurena (Maltzaga) Arabako Muga (Rivabellosa) A-8 (Maltzaga) 74,8 MOPUri emana. Eraikitzeke

A-1 A-1 Autopista Burgos-Cantábrico (Málzaga) Lím. Alava (Rivabellosa) A-8 (Málzaga) 74,8 Concesión MOPU. Pendiente de construcción.

N-1 N-1* Madridetik Iruna Burgos Prob. Muga Rivabellosan Nafarroa F. E. Muga Eginon 73,124 Trebiño Konterriko zatia ere sartua

N-1 N-1* De Madrid a Irún Lím. Provincia Burgos en Rivabellosa. Lím. C. F. Navarra en Eguino 73,124 Incluido tramo Condado de Trebiño

Nafarroa F. E. Mugan Irún (Muga) 73,200

Límite C. F. Navarra Irún (Frontera) 73,200

SS-413 GI-131 Andoainik Donostiara Hernanin zehar Andoain (N-1) Donostia (Loiolako Gunea) 22,000

SS-413 GI-131 Andoain a S. Sebastián por Hernani Andoain (N-1) S. Sebastián (N. Loyola) 22,000

N-638 Hondarribiko aideporturako sarrera Ifar-Hegoalde saihesbidea Hondarribiko aidep. 1,860

N-638 Acceso al aeropuerto de Hondarribia Variante Norte de Irún Aeropuerto de Hondarribia 1,860

B. KANTAURI ERTZEKO BIDEA

B. CORREDOR DE LA CORNISA CANTABRICA

A-8 A-8 Bilbo-Behobia ordainpeko bidegurena Behobia Basauri 100,200 MOPUri emana

A-8 A-8 Autopista de peaje Bilbo-Behobia. Behobia Basauri 100,200 Concesión del MOPU.

A-8 A-8 Bilbo Hegoaldeko Irtenbid. Basauri Gurutzeta (Baracal. 19,915 Bilbo-Behobia bidegurena osatzen du

A-8 A-8 Solución Sur-Bilbao Basauri Cruces (Baracaldo) 19,915 Forma parte de la autopista Bilbao-Behobia.

A-8 A-8 Donostiako Saihesbidea 8,000 Bilbo-Behobia bidegurena osatzen du

A-8 A-8 Variante San Sebastián 8,000 Forma parte de la autopista Bilbao-Behobia.

A-8 Ugaldebieta Irtenbidea Gurutzeta (Barakaldo) Cantabriako Muga Errepide berria

A-8 Solución Ugaldebieta Cruces (Baracaldo) Lím. Cantabria Nueva carretera

N-644 Portuko Autobidea A-8 Santurtziko Port.

N-644 Autovía del Puerto A-8 Puerto Santurce

C-639 N-639 Porturako sarrera Zierbanatik A-8 (Nocedal) Santurtziko Portua 9,9 Kanpoko Porturako etorkizuneko sarre.

C-639 N-639 Acceso al Puerto por Ciérvana A-8 (Nocedal) Puerto Santurce 9,9 Futura entrada al Puerto Exterior

N-634 N-634 Donostiatik Santander eta la Coruñara Donostia (Rekalde N-1) Cantabriako Muga 133,930

N-634 N-634 De San Sebastián a Santander y La Coruña S. Sebatián (Rekalde N-1) Lím. Cantabria 133,930

BI-111 N-637* Gurutzetatik (Aldaketagunea) Erletxes-a Rontegi zubitik Aldaketagunean Erletxeta (N-634) 8,600 Bilbo Ifarraldeko Saihesbidea

BI-111 N-637* De Cruces (Intercambiador) a Erletxes por el Pte. Rontegui. Intercambiador Erleches (N-634) 8,600 Variante Norte Bilbao

BI-112 N-637 Gurutzetatik (Aldaketagunea) Erletxes-a Rontegi zubitik Aldaketagunean Erletxeta (N-634) 4,730 Bilbo Ifarraldeko Saihesbidea

BI-112 N-637 De Cruces (Intercambiad.) a Erletxes por el Pte. Rontegui. Intercambiador Erleches (N-634) 4,730 Variante Norte de Bilbao

BI-113 N-637 " " " " " " 1,650 " "

BI-113 N-637 " " " " " " 1,650 " "

BI-114 N-637 " " " " " " 3,300 " "

BI-114 N-637 " " " " " " 3,300 " "

- N-637 " " " " Rontegiko zubia " 3,300 " "

- N-637 " " " " Puente de Rontegui " 3,300 " "

N-633 Sondikako aideporturako sarrera

N-633 Acceso al Aeropuerto de Sondika

C. EBROKO BIDEA

C. CORREDOR DEL EBRO

A-68 A-68 Bilbo-Zaragoza Bidegurena A-8 bidegurutzea Errioxako muga 79,000 MOPUri emana

A-68 A-68 Autopista Bilbao-Zaragoza Cruce A-8 Lím. Rioja 79,000 Concesión del MOPU

N-232 N-124 Gasteiztik Logroñora Armiñon (N-1) Briñas 14,920

N-232 N-124 De Vitoria-Gasteiz a Logroño Armiñon (N-1) Briñas 14,920

D. BIZKAIA-BURGOS ESTEKAGUNEA

D. CORREDOR DEL EBRO

C-6318 BI-636 Bilbotik Reinosara Bilbo (N-634) Burgos P. muga 31,220

C-6318 BI-636 De Bilbao a Reinosa Bilbao (N-634) Lím. P. Burgos 31,220

E. BIZKAIA-CANTABRIA ESTEKAGUNEA

E. CONEXION BIZKAIA-CANTABRIA

C-6210 BI-630 Balmasedatik Ramales de la Victoriara Balmaseda (C. 6318) Cantabriako muga 23,710 Truziozko (Cantab.) barrendegitikako pasara salbuesten da

C-6210 BI-630 De Balmaseda a Ramales de la Victoria Balmaseda (C. 6318) Lím. Cantabria 23,710 Se exceptúa el paso por el enclave de Trucios (Cantab.)

F. BURGOS-SANTANDER ESTEKAGUNEA

F. CONEXION BURGOS-SANTANDER

C-629 N-629 Burgostik Santoñara Cantabriako muga Cantabriako muga 5,500 Lanestosako udalerria

C-629 N-629 De Burgos a Santoña Límite Cantabria Lím. Cantabria 5,500 Término municipal de Lanestosa

G. NAFARROA-GIPUZKOA ESTEKAGUNEA

G. CONEXION NAVARRA-GUIPUZKOA

A-15 Aduna-Nafarroako Muga arteko autobidea Aduna (N-1) Nafar. muga Urto mendatean Errepide berria

A-15 Autovía Aduna-Límite con Navarra Aduna (N-1) Lím. Nav. en Puerto de Urto Nueva carretera

N-240 N-130 Iruñetik Tolosara Nafarroako muga Tolosa 12,730

N-240 N-130 De Pamplona a Tolosa Lím. Navarra Tolosa 12,730

C-130 GI-120 Lizarratik Beasaina Lizarrustitik barrena Beasain (N-1) Nafarroako muga 18,900

C-130 GI-120 De Estella a Beasain por Lizarrusti Beasain (N-1) Lím. Navarra 18,900

H. ARABA-NAFARROA ESTEKAGUNEA

H. CONEXION ALAVA-NAVARRA

C-132 A-132 Lunbierdik Gasteiza Tafalla eta Lizarratik Vitoria-Gasteiz Kanpetzun, Nafarroarekiko muga 19,535

C-132 A-132 De Lunbier a Vitoria por Tafalla y Estella Vitoria-Gasteiz Lim. Navarra en Santa Cruz de Campezo 19,535

I. ARABA-BIZKAIA ESTEKAGUNEA

I. CONEXION ALAVA-BIZKAIA

C-6210 N-622 Gasteiz-68 Autobidea Vitoria-Gasteiz Altube (A-68) 19,535

C-6210 N-622 Autovía Vitoria-68 Vitoria- Gasteiz Altube (A-68) 19,535

N-624 Foronda Aideporturako sarrera Gasteiz-Altube Autobid. Estek. Forondako aideport. 3,000

N-624 Acceso al Aeropuerto de Foronda Enlace Autovia Vitoria-Altube Aeropuerto Foronda 3,000

N-240 N-240 Tarragonatik Bilbora Barazartik barrena Vitoria-Gasteiz Galdakao (El Gallo N-634) 52,967

N-240 N-240 De Tarragona a Bilbao por Barazar Vitoria-Gasteiz Galdácano (El Gallo N-634) 52,967

N-625 BI-625 Orduñatik Bilbora Arabako muga Bizkaiko muga 15,070

N-625 BI-625 De Orduña a Bilbao Lím. Alava Lím. Bizkaia 15,070

N-625 A-625 Orduñatik Bilbora Bizkaiko muga Aretan, Arabako muga 18,110

N-625 A-625 De Orduña a Bilbao Lím. Bizkaia Lím. Alava en Areta 18,110

C-6211 A-623 Gasteiztik Durangora Legutio (N. 240) Gomilaz, Bizk. mug. 6,063

C-6211 A-623 Vitoria-Gasteiz a Durango Legutiano (N. 240) Lím. Bizkaia. Gomilaz 6,063

C-6211 BI-623 Gasteiztik Durangora Gomilaz, Arabako muga Durango (N-634) 19,380

C-6211 BI-623 Vitoria-Gasteiz a Durango Lím. Alava en Gomilaz Durango (N-634) 19,380

J. ARABA-GIPUZKOA ESTEKAKETA

J. CONEXION ALAVA-GUIPUZCOA

C-6213 A-627 Gasteiz-Eibar Legutio (Urbina) Gipuzkoako muga 5,8

C-6213 A-627 Vitoria-Eibar Legutiano (Urbina) Lím. Gipúzcoa 5,8

C-6213 GI-627 Gasteiz-Eibar Arabako muga Eibar (Malzaga) 38,1

C-6213 GI-627 Vitoria-Eibar Lím. Alava Eibar (Málzaga) 38,1

K. ARABA-CANTABRIA ESTEKAKETA

K. CONEXION ALAVA-CANTABRIA

C-6210 A-624 Gasteiz-Cantabria Balmasedatik barrena Altube (A-68) C-6318 Estekagun. 45,1

C-6210 A-624 Vitoria-Cantabria por Balmaseda Altube (A-68) Enlace C-6318 45,1

L. GIPUZKOA-BIZKAIA ESTEKAKETA

L. CONEXION GUIPUZCOA-BIZKAIA

C-6322 GI-632 Beasaindik Durangora Kanpazartik barrena Beasain Bizkaiko muga 32,500

C-6322 GI-632 De Beasain a Durango por Kanpazar Beasain Lím. Bizkaia 32,500

C-6322 BI-632 Beasaindik Durangora Kanpazartik barrena Gipuzkoako muga Durango 10,214

C-6322 BI-632 De Beasain a Durango por Kanpazar Lím. Guipúzcoa Durango 10,214

SS-610 GI-632 Beasaindik Durangora Kanpazartik barrena Arrasate Bizkaiko muga 5,500

SS-610 GI-632 De Beasain a Durango por Kanpazar Mondragón Lím. Bizkaia 5,500

BI-1225 BI-632 Beasaindik Durangora Kanpazartik barrena Gipuzkoako muga Elorrio 7,330

BI-1225 BI-632 De Beasain a Durango por Kanpazar Lím. Guipúzcoa Elorrio 7,330

* OHARRA: Izarrez adierazitakoetan, egitamuaren gai den Sarea lehendik dagoen eta arau-bilduma berriaren arauerako izen berria hartuko duen errepideari buruz ari da; baina zuin berriko errepidea egitean, berri honek hartuko du eta lehendik dagoenak beste izena hartu beharko du.

* NOTA: En los casos señalados con asterisco, la Red Objeto del plan se refiere a la carretera existente que adoptará además la nueva denominación según el código nuevo; pero en el momento de construirse la carretera de nuevo trazado, ésta será la que lo adopte, debiendo tomar la antigua otra denominación.


Azterketa dokumentala


Análisis documental