Sede electrónica

Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

174. zk., 2025eko irailaren 15a, astelehena

N.º 174, lunes 15 de septiembre de 2025


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

KULTURA ETA HIZKUNTZA POLITIKA SAILA
DEPARTAMENTO DE CULTURA Y POLÍTICA LINGÜÍSTICA
3854
3854

AGINDUA, 2025eko irailaren 3koa, Jaurlaritzako lehenengo lehendakariorde eta Kultura eta Hizkuntza Politikako sailburuarena. Honen bidez, Euskadiko Artxibo Historikoan gordetako artxibo-funtsekin eta dokumentu-ondarearekin lotutako ikerketa-proiektuetarako bekak ematea ezartzen da, eta 2025ean lau beka emateko deialdia onartzen da.

ORDEN de 3 de septiembre de 2025, de la vicepresidenta primera del Gobierno y consejera de Cultura y Política Lingüística, por la que se establece la concesión de becas para proyectos de investigación relacionados con los fondos de archivo y el patrimonio documental conservado en el Archivo Histórico de Euskadi, y se aprueba la convocatoria para la concesión de cuatro becas en el año 2025.

Euskadiko Artxibo Historikoari dagokio Euskal Autonomia Erkidegoari lotutako artxibo-funts publiko eta pribatuen informazioa zabaltzea, bai eta Euskadiko dokumentu-ondarearen eta artxiboen balioari buruzko kontzientziazio sozial eta kolektiborako neurriak proposatzea ere, arlo horretako prestakuntzan eta hezkuntzan lagunduz.

Corresponde al Archivo Histórico de Euskadi la labor de difusión de la información de los fondos de archivo públicos y privados vinculados a la Comunidad Autónoma de Euskadi, así como proponer medidas de concienciación social y colectiva sobre el valor del Patrimonio Documental y los Archivos de Euskadi, contribuyendo a la formación y educación en esta materia.

Helburu horrekin, Kultura eta Hizkuntza Politika Sailak ikerketa-beka hauen deialdia egiten du, banaka aurkezten diren ikertzaileentzat, Euskadiko Artxibo Historikoan dagoen euskal dokumentu-ondarearen ikerketa sustatzeko.

Con dicho propósito, el Departamento de Cultura y Política Lingüística convoca estas becas de investigación, dirigidas a investigadoras o investigadores que se presenten a título individual, con el fin de fomentar la investigación del patrimonio documental vasco depositado en el Archivo Histórico de Euskadi.

Era berean, beka horiek ematea laguntza-lerro bat da, sartzen dena Kultura eta Hizkuntza Politika Sailean indarrean dagoen Dirulaguntzen Plan Estrategikoaren barruan. 2025eko Dirulaguntzen Urteko Plana onartzen da. Agindu hori Eusko Jaurlaritzako Kultura eta Hizkuntza Politika Sailaren webgunean dago argitaratuta, eta honako hau da haren URL helbidea:

Asimismo, la concesión de estas becas se configura como una línea de ayudas enmarcada dentro del vigente Plan Estratégico de Subvenciones del Departamento de Cultura y Política Lingüística y se aprueba el Plan Anual de Subvenciones 2025. Dicha orden se encuentra publicada en el sitio web del Departamento de Cultura y Política Lingüística del Gobierno Vasco, siendo esta su dirección URL:

Adierazi behar da laguntzen deialdi hau jasota dagoela Jaurlaritzako lehenengo lehendakariorde eta Kultura eta Hizkuntza Politikako sailburuak 2025eko otsailaren 27an emandako Aginduaren bidez onartutako 2025-2028 Dirulaguntzen Plan Estrategikoan, eta laguntzen duela plan horretan jasotako helburu estrategikoak lortzen; zehazki, Euskadiko artxibo-sistema garatzen eta Euskadiko kultura-ondarea babesten eta haren balioa nabarmentzen.

Debe señalarse que la presente convocatoria de ayudas contribuye al logro de los objetivos estratégicos recogidos en el Plan Estratégico de Subvenciones 2025-2028, aprobado por la Orden de 27 de febrero de 2025 de la vicepresidenta primera del Gobierno y consejera de Cultura y Política Lingüística, concretamente a los objetivos de desarrollar el sistema de archivos de Euskadi y de proteger el patrimonio cultural de Euskadi e impulsar su puesta en valor.

Horregatik guztiagatik, honako hau

Por todo ello,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Oinarri arautzaileak onartzea Euskadiko Artxibo Historikoan gordetako dokumentu-ondarearekin zerikusia duten ikerketa-proiektuetarako bekak emateko, agindu honen I. eranskinean aurreikusitakoaren arabera.

Primero.– Aprobar las bases reguladoras para la concesión de becas para proyectos de investigación relacionados con el patrimonio documental conservado en el Archivo Histórico de Euskadi, con arreglo a lo previsto en el anexo de la presente Orden.

Bigarrena.– Lau bekatarako deialdia egitea 2025ean, Euskadiko Artxibo Historikoan gordetako dokumentu-ondareari buruzko ikerketa-lanak egiteko.

Segundo.– Convocar en el año 2025 cuatro becas destinadas a la realización de trabajos de investigación relacionados con el patrimonio documental conservado en el Archivo Histórico de Euskadi.

Beka bakoitzaren zenbatekoa 10.000,00 (hamar mila) eurokoa izango da, Euskal Autonomia Erkidegoko 2024ko Aurrekontu Orokorrak onartzen dituen abenduaren 20ko 8/2024 Legean jasotako aurrekontu-kredituaren barruan, eta Agindu honetan ezarritako helburura bideratutako baliabide ekonomikoak 40.000,00 (berrogei mila) eurokoak izango dira.

La cuantía de cada beca será de 10.000,00 (diez mil) euros, con cargo a la partida correspondiente, dentro del crédito presupuestario recogido en la Ley 8/2024, de 20 de diciembre, por la que se aprueban los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el ejercicio 2025, ascendiendo los recursos económicos destinados a la finalidad establecida en la presente Orden a 40.000,00 (cuarenta mil) euros.

AZKEN XEDAPENetako lehenengoa
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honek amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, beronen aurka, aukerako berraztertze-errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Jaurlaritzako lehenengo lehendakariorde eta Kultura eta Hizkuntza Politikako sailburuari, hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera. Era berean, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke zuzenean Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzien Salan, bi hilabeteko epean, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrá la persona interesada interponer recurso potestativo de reposición ante la vicepresidenta primera del Gobierno y consejera de Cultura y Política Lingüística, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco. Asimismo, podrá interponerse directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondorioak.

La presente Orden surtirá efectos el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2025eko irailaren 3a.

En Vitoria-Gasteiz, a 3 de septiembre de 2025.

Jaurlaritzako lehenengo lehendakariorde eta Kultura eta Hizkuntza Politikako sailburua,

La vicepresidenta primera del Gobierno y consejera de Cultura y Política Lingüística,

IBONE BENGOETXEA OTAOLEA.

IBONE BENGOETXEA OTAOLEA.

ERANSKINA
ANEXO

Agindua, Jaurlaritzako lehenengo lehendakariorde eta Kultura eta Hizkuntza Politikako sailburuarena, zeinaren bidez ezartzen baitira Euskadiko Artxibo Historikoan gordetako artxibo-funtsekin eta dokumentu-ondarearekin lotutako ikerketa-proiektuetarako bekak, eta onartzen baita 2025ean lau beka emateko deialdia.

Orden de la vicepresidenta primera del Gobierno y consejera de Cultura y Política Lingüística por la que se que se establece la concesión de becas para proyectos de investigación relacionados con los fondos de archivo y el patrimonio documental conservado en el Archivo Histórico de Euskadi, y se aprueba la convocatoria para la concesión de cuatro becas en el año 2025).

OINARRIAK
BASES

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Deialdi honen xedea da Euskadiko Artxibo Historikoan gordetako dokumentu-ondarearekin zerikusia duten ikerketa-proiektuetarako bekak norgehiagoka bidez emateko oinarri arautzaileak ezartzea.

La presente convocatoria tiene por objeto establecer las bases reguladoras de la concesión, en régimen de concurrencia competitiva mediante concurso, de becas para proyectos de investigación relacionados con el patrimonio documental conservado en el Archivo Histórico de Euskadi.

Oinarri arautzaile hauen arabera emandako beka bakoitzaren zenbatekoa 10.000,00 euro gordinekoa izango da.

La cuantía de cada una de las becas concedidas conforme a las presentes bases reguladoras será de 10.000,00 euros brutos.

2. artikulua.– Onuradun izateko betekizunak.

Artículo 2.– Requisitos para obtener la condición de persona beneficiaria.

1.– Baldintza hauek betetzen dituzten pertsona fisikoak izan daitezke beka hauen onuradunak:

1.– Podrán ser beneficiarias de estas becas las personas físicas que reúnan los siguientes requisitos:

a) Unibertsitate-graduko edo graduondoko titulua izatea, zeinaren ezagutza-eremuak zerikusia baitu dokumentu-ondarea kontserbatzearekin, ikertzearekin eta haren balioa nabarmentzearekin. Halakorik ezean, beka hauen onuradun izan ahalko dira, halaber, gradu edo graduondoko titulu hori eduki ez arren, azken urtean ikasketa guztietan matrikulatuta dauden pertsonak.

a) Estar en posesión de título de grado universitario o postgrado cuyo ámbito de conocimiento esté relacionado con la conservación, investigación y puesta en valor del patrimonio documental. En su defecto, podrán ser también personas beneficiarias de estas becas las personas que, sin hallarse en posesión del título de dicho grado o posgrado, se encuentren matriculadas en el último año de este, en todas las asignaturas del mismo.

b) Aurrez Euskadiko Artxibo Historikoan gordetako dokumentu-ondareari buruzko ikerketa-proiekturen bat garatzeko bekaren bat jaso ez izana.

b) No haber sido beneficiaria anteriormente de beca para el desarrollo de algún proyecto de investigación relacionado con el patrimonio documental conservado en el Archivo Histórico de Euskadi.

c) Era berean, otsailaren 28ko 4/2023 Legearen 82. Artikuluan aurreikusitakoari jarraiki, ez zaie inolako dirulaguntza, baliabide edo funts publikorik emango, ez zuzenean ez zeharka, LGTBIfobia egiten, bultzatzen edo sustatzen dutenei, bihurketa-terapiak sustatzea edo egitea barne.

c) Asimismo, de conformidad con lo previsto en el artículo 82 de la Ley 4/2023, de 28 de febrero, no se concederá ningún tipo de subvención, recurso o fondo público, directa o indirectamente, a quienes realicen, impulsen o promuevan la LGTBIfobia, incluida la promoción o realización de terapias de conversión.

2.– Era berean, ezingo dira dirulaguntzen onuradun izan Dirulaguntzen Araubidea arautzen duen abenduaren 21eko 20/2023 Legearen 13. artikuluan adierazitako kasuetako batean dauden pertsonak edo erakundeak.

2.– Asimismo, no podrán obtener la condición de persona beneficiaria de las subvenciones las personas o entidades que estén incursas en alguno de los supuestos señalados en el artículo 13 de la Ley 20/2023, de 21 de diciembre, Reguladora del Régimen de Subvenciones.

Hona hemen kasu horiek:

Dichos supuestos son los siguientes:

a) Laguntza edo dirulaguntza publikoak lortzeko aukera galtzea dakarren epai irmo batez kondenatuak izatea, delitu hauetakoren bat egiteagatik: prebarikazioa, funtzionario-eroskeria, ondasun publikoak bidegabe erabiltzea, eragimen-trafikoa, iruzurrak eta legearen aurkako ordainarazpenak edo hirigintza-delituak.

a) Haber sido condenadas mediante sentencia firme a la pena de pérdida de la posibilidad de obtener subvenciones o ayudas públicas o por delitos de prevaricación, cohecho, malversación de caudales públicos, tráfico de influencias, fraudes y exacciones ilegales o delitos urbanísticos.

b) Borondatezko konkurtsoa deklaratzeko eskatu izana, edozein prozeduratan kaudimengabetzat jo izana, konkurtsoan deklaratuta egotea, salbu eta horretan eraginkortasuna hartu badu hitzarmen batek, esku-hartze judizialaren pean egotea edo desgaituta egotea Konkurtsoari buruzko uztailaren 9ko 22/2003 Legearen arabera, konkurtsoaren kalifikazio-epaian ezarritako desgaitze-aldia amaitu gabe.

b) Haber solicitado la declaración de concurso voluntario, haber sido declaradas insolventes en cualquier procedimiento, hallarse declaradas en concurso, salvo que en este haya adquirido la eficacia un convenio, estar sujetos a intervención judicial o haber sido inhabilitadas conforme a la Ley 22/2003, de 9 de julio, Concursal, sin que haya concluido el período de inhabilitación fijado en la sentencia de calificación del concurso.

c) Kausaren batean errudun deklaratua izateagatik, Administrazioarekin egindako edozein kontraturen suntsiarazpen irmoa eragin dutenak.

c) Haber dado lugar, por causa de la que hubiesen sido declaradas culpables, a la resolución firme de cualquier contrato celebrado con la Administración.

d) Pertsona fisikoa, merkataritza-sozietateetako administratzaileak edo beste pertsona juridiko batzuen legezko ordezkaritza dutenak Administrazio Publikoen Zerbitzuko Langileen Bateraezintasunei buruzko abenduaren 26ko 53/1984 Legean eta Kargu Publikodunen Jokabide Kodea eta Haien Interes Gatazkak Arautzen dituen ekainaren 26ko 1/2014 Legean aurreikusitako bateraezintasun-araubideren batean sartuta egotea, edo Hauteskunde Araubide Orokorraren ekainaren 19ko 5/1985 Lege Organikoan araututako hautapen bidezko karguren bat izatea, lege horretan edo gai horiek arautzen dituen Euskal Autonomia Erkidegoko araudian ezarritako baldintzetan.

d) Estar incursa la persona física, las administradoras o administradores de las sociedades mercantiles o quienes ostenten la representación legal de otras personas jurídicas en alguno de los supuestos del régimen de incompatibilidades previsto en la Ley 53/1984, de 26 de diciembre, de Incompatibilidades del personal al servicio de las Administraciones Públicas, y en la Ley 1/2014, de 26 de junio, Reguladora del Código de Conducta y de los Conflictos de Intereses de los Cargos Públicos, o tratarse de cualquiera de los cargos electivos regulados en la Ley Orgánica 5/1985, de 19 de junio, del Régimen Electoral General, en los términos establecidos en la misma o en la normativa autonómica que regule estas materias.

e) Indarrean dauden xedapenek ezarritako zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak egunean ez izatea, 2023ko otsailaren 13ko Aginduak xedatutakoaren arabera, Ekonomia eta Ogasuneko sailburuarena, Euskal Autonomia Erkidegoko aurrekontu orokorren kontura ematen diren laguntzen eta dirulaguntzen esparruan bai zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak bai dirulaguntzak itzultzeari buruzkoak betetzen direla egiaztatzeari buruzkoa.

e) No hallarse al corriente en el cumplimiento de las obligaciones tributarias o frente a la Seguridad Social impuestas por las disposiciones vigentes, según lo dispuesto en la Orden de 13 de febrero de 2023, del consejero de Economía y Hacienda, sobre acreditación del cumplimiento de obligaciones tributarias y frente a la Seguridad Social, así como de las relativas al reintegro de subvenciones, en el marco de las ayudas y subvenciones que se otorguen con cargo a los Presupuestos Generales de Euskadi.

f) Erregelamenduz zerga-paradisu gisa kalifikatutako herrialde edo lurralde batean izatea zerga-egoitza.

f) Tener la residencia fiscal en un país o territorio calificado reglamentariamente como paraíso fiscal.

g) Dirulaguntzak itzultzeko betebeharrak ordainduta ez izatea, 2023ko otsailaren 13ko Aginduak xedatutakoaren arabera, Ekonomia eta Ogasuneko sailburuarena, Euskal Autonomia Erkidegoko aurrekontu orokorren kontura ematen diren laguntzen eta dirulaguntzen esparruan bai zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak bai dirulaguntzak itzultzeari buruzkoak betetzen direla egiaztatzeari buruzkoa.

g) No hallarse al corriente de pago de obligaciones por reintegro de subvenciones, según lo dispuesto en la Orden de 13 de febrero de 2023, del consejero de Economía y Hacienda, sobre acreditación del cumplimiento de obligaciones tributarias y frente a la Seguridad Social, así como de las relativas al reintegro de subvenciones, en el marco de las ayudas y subvenciones que se otorguen con cargo a los Presupuestos Generales de Euskadi.

h) Dirulaguntzak lortzeko aukera galduta izatea ebazpen irmo baten bidez, 20/2023 Legeak, abenduaren 21ekoa, Dirulaguntzen Araubidea Erregulatzekoak edo beste legeek ezarritakoaren arabera. Zehazki, ezingo dira dirulaguntzen onuradun edo erakunde laguntzaile izan sexu-diskriminazioagatik edo emakumeen eta gizonen berdintasunaren arloko araudia ez betetzeagatik administrazio- edo zigor-zehapena jaso duten pertsona fisiko edo juridikoak, dagokion zehapenean ezarritako aldian. Era berean, ezingo dute laguntzarik edo dirulaguntzarik jaso Estatuko araudiaren arabera berdintasun-plan bat indarrean eduki behar duten baina halakorik ez duten enpresek, ez eta 50 langiletik gorako enpresek ere, baldin eta egiaztatzen ez badute sexu-jazarpena edo sexuan oinarritutako jazarpena prebenitzeko eta horri aurre egiteko neurriak ezarri dituztela, Estatuko legeriak emakumeen eta gizonen berdintasunari buruz ezarritakoaren arabera.

h) Haber sido sancionada mediante resolución firme con la pérdida de la posibilidad de obtener subvenciones conforme a la Ley 20/2023, de 21 de diciembre, Reguladora del Régimen de Subvenciones u otras leyes. En concreto, no podrán obtener la condición de persona beneficiaria de las subvenciones o de entidad colaboradora las personas físicas y jurídicas que hubiesen sido sancionadas administrativa o penalmente por incurrir en discriminación por razón de sexo o por incumplimiento de la normativa en materia de igualdad de mujeres y hombres, durante el periodo impuesto en la correspondiente sanción. Tampoco podrán recibir ayudas o subvenciones las empresas que, debiendo tener un plan de igualdad vigente según la normativa del Estado, no lo tengan, ni aquellas empresas de más de 50 personas trabajadoras que no acrediten haber establecido medidas para prevenir y combatir el acoso sexual o acoso por razón de sexo en los términos establecidos por la legislación del Estado en materia de igualdad de mujeres y hombres.

i) Pertsona fisikoa edo juridikoa, publikoa edo pribatua, zehatuta egotea arau-hauste astun edo oso astun batengatik, Ekonomia zirkular baterako hondakinei eta lurzoru kutsatuei buruzko apirilaren 8ko 7/2022 Legean edo Euskadiko Ingurumen Administrazioaren abenduaren 9ko 10/2021 Legean aurreikusitakoaren arabera, administrazio-bideko ebazpen irmo baten bidez, harik eta neurri zuzentzaile egokiak egikaritu eta zehapena bete arte.

i) Hallarse la persona física o jurídica, pública o privada, sancionada por infracción grave o muy grave prevista en la Ley 7/2022, de 8 de abril, de residuos y suelos contaminados para una economía circular, o en la Ley 10/2021, de 9 de diciembre, de Administración Ambiental de Euskadi, mediante resolución firme en vía administrativa, hasta no haber ejecutado las medidas correctoras pertinentes y haber satisfecho la sanción.

j) Desgaitasuna duten pertsonen alde lanpostuak erreserbatzeko legez ezarritako kuota ez betetzea, hura betetzeko neurri alternatiboak abian jarri izana egiaztatu gabe.

j) No haber cumplido la cuota establecida legalmente de reserva de puestos de trabajo en favor de personas con discapacidad, sin haber acreditado la puesta en marcha de medidas alternativas para su cumplimiento.

3. artikulua.– Aurkeztu beharreko dokumentazioa.

Artículo 3.– Documentación a presentar.

1.– Eskabidearekin batera, honako agiri hauek aurkeztu beharko dira:

1.– Junto con la solicitud, se deberá presentar la siguiente documentación:

a) Memoria zehatza, aurkezten den programa edo proiektuaren helburuak, jarduerak, epeak eta justifikazioa jasotzen dituena.

a) Memoria detallada en la que se contemplen los objetivos, actividades, plazos y justificación del programa o proyecto que se presente.

b) Eskatzailearen curriculuma, behar bezala sinatuta, aurkeztutako proposamenari lotutako merezimenduak zehaztuta.

b) Curriculum de la persona solicitante, debidamente firmado, con especificación de los méritos en relación con la propuesta presentada.

c) Deialdi honen 2.1 artikuluko a) letran azaldutako baldintza betetzen dela egiaztatzen duen titulua edo antzeko ziurtagiria.

c) Título o certificado análogo que acredite el cumplimiento del requisito expuesto en la letra a) del artículo 2.1 de la presente convocatoria.

2.– Eskabidearekin batera, erantzukizunpeko adierazpen hauek aurkeztu beharko dira:

2.– Deberán acompañarse a la solicitud las siguientes declaraciones responsables:

– Erantzukizunpeko adierazpena, adierazteko izenpetzaileak ez duela zehapen administratibo edo penalik sexu-bereizkeria egiteagatik, eta ez daukala agindu honetan adierazitako bekak jasotzeko debekurik zehapenak irauten duen aldian, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako eta Emakumeen aurkako Indarkeria Matxistarik gabeko Bizitzetarako Legearen testu bategina onartzen duen martxoaren 16ko 1/2023 Legegintzako Dekretuaren babesean.

– Declaración responsable de que la persona suscriptora no se encuentra sancionada administrativa o penalmente por incurrir en discriminación por razón de sexo, ni se halla incursa en prohibición de acogerse a las becas indicadas en la presente Orden durante el período de duración de la sanción, al amparo del Decreto Legislativo 1/2023, de 16 de marzo, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley para la Igualdad de Mujeres y Hombres y Vidas Libres de Violencia Machista contra las Mujeres.

– Erantzukizunpeko adierazpena, eskatzaileak dirulaguntza edo laguntza publikoak eskuratzea eragozten dion zehapen administratiborik edo penalik ez duela eta horretarako legezko inolako debekurik ez duela adierazten duena.

– Declaración responsable de no hallarse la persona solicitante sancionada administrativa o penalmente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas, ni hallarse incursa en prohibición legal alguna que la inhabilite para ello.

– Erantzukizunpeko adierazpena, edozein administrazio publikok edo erakunde publiko zein pribatuk agindu honetan ezarritako bekaren helburu bererako dirulaguntzarik, laguntzarik, bekarik, diru-sarrerarik edo baliabiderik ez duela eskatu edo jaso adierazten duena.

– Declaración responsable de no haber solicitado o no haber obtenido subvenciones, ayudas, becas, ingresos o recursos para la misma finalidad que la beca dispuesta en la presente Orden, procedentes de cualesquiera administraciones públicas o entes tanto públicos como privados.

– Erantzukizunpeko adierazpena, beste edozein erakunde publiko edo pribatutatik beka berdinik edo antzekorik jaso ez duela adierazten duena.

– Declaración responsable de no haber recibido becas iguales o similares de cualquier otra entidad pública o privada.

– Dirulaguntzak itzultzeko betebeharrak ordainduta dituela adierazten duen erantzukizunpeko adierazpena.

– Declaración responsable de estar al corriente en el pago de obligaciones por reintegro de subvenciones.

– Erantzukizunpeko adierazpena, eskabidean eta dokumentazioan jasotako datuak egiazkoak direla eta laguntza hauek jasotzeko indarrean dagoen araudian ezarritako betekizunak eta betebeharrak betetzen dituela adierazten duena.

– Declaración responsable de que son ciertos los datos contenidos en la solicitud y en la documentación que le acompaña, y de que cumple con los requisitos y obligaciones establecidos en la normativa vigente para beneficiarse de estas ayudas.

– Dirulaguntzen Araubidea erregulatzeko abenduaren 21eko 20/2023 Legearen 13.1 artikuluan jasotako eta oinarrien 2.2 artikuluan jasotako debeku guzti-guztietan ez erortzeko erantzukizunpeko adierazpena.

– Declaración responsable de no incurrir en todas y cada una de las prohibiciones recogidas en el artículo 13.1 de la Ley 20/2023, de 21 de diciembre, Reguladora del Régimen de Subvenciones y reproducidas en el artículo 2.2 de las bases.

3.– Zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak bete direla egiaztatzeko, administrazio-ziurtagiri positiboak aurkeztuko dira, zerga-organo eskudunek edo Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Nagusiak emanak, hurrenez hurren.

3.– El cumplimiento de las obligaciones de carácter tributario y frente a la Seguridad Social se acreditará mediante certificaciones administrativas de carácter positivo expedidas respectivamente por los órganos tributarios o de la Tesorería General de la Seguridad Social competentes.

Kultura Ondarearen, Jabetza Intelektualaren eta Lege Gordailuaren Zuzendaritzak, elkarreragingarritasun-zerbitzuen bidez, zuzenean eskatuko dizkie dokumentu horiek organo eskudunei. Interesdunak horren aurka egiten badu, dagozkion ziurtagiriak aurkeztu beharko ditu beka-eskaerarekin batera.

La Dirección de Patrimonio Cultural, a través de sus servicios de interoperabilidad recabará dichos documentos directamente de los órganos competentes. En caso de que la persona interesada se oponga a ello deberá aportar por si misma las certificaciones correspondientes junto con la solicitud de la beca.

4. artikulua.– Beste beka edo laguntza batzuekiko bateraezintasuna.

Artículo 4.– Incompatibilidad con otras becas o ayudas.

Beka bateraezina izango da beste erakunde publiko edo pribatu batzuek helburu bererako eman ditzaketen edo eman ditzaketen beka, dirulaguntza edo laguntzekin.

La beca será incompatible con aquellas otras becas, subvenciones o ayudas que, teniendo el mismo fin, pudieran otorgarse o hayan podido ser otorgadas por cualquier otra institución pública o privada.

5. artikulua.– Eskabideak aurkeztea.

Artículo 5.– Presentación de solicitudes.

1.– Eskabideak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

1.– El plazo de presentación de solicitudes será de un mes desde el día siguiente a la fecha de publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.– Eskatzaile bakoitzak beka-eskaera bakarra egin ahal izango du. Aurretik erregistratutako eskaera bat duenak beste eskaera bat aurkezten badu, automatikoki atzera egingo du eta prozedura amaituko da; horretarako, dagokion atzera egiteko ebazpena emango da, legez ezarritako baldintzetan.

2.– Cada persona solicitante podrá realizar una única solicitud de beca. La presentación de una nueva solicitud por quien ya tuviera una previamente registrada anteriormente comportará automáticamente el desistimiento de esta y la finalización del procedimiento respecto de la misma a cuyo efecto se dictará la oportuna resolución de desistimiento en los términos legalmente establecidos.

3.– Eskabideak modu presentzialean edo elektronikoki aurkeztu ahal izango dira, honako honen arabera:

3.– Las solicitudes podrán presentarse de manera presencial o electrónica conforme a lo siguiente:

a) Aurrez aurre: eskabideak modu presentzialean aurkeztu ahal izango dira Zuzenean zerbitzuaren bulegoetan, erregistroaren arloko Laguntza Bulegoetan (ekainaren 20ko 91/2023 Dekretuan arautuak; dekretu horren bidez, herritarrei arreta osoa eta kanal anitzekoa eman eta zerbitzu publikoak bitarteko elektronikoen bidez eskuratzeko modua arautzen da), edo Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusitako organo edo bulegoetan. Eskabideak Zuzenean Zerbitzuan aurkezteko, aurretiazko hitzordua eskatu ahal izango da helbide honetan: https://www.euskadi.eus/herritarrekin_interakzioa/aurretiko-hitzordua-zuzenean-zerbitzuko-aurrez-aurreko-arretan/web01-tramite/eu /, edo aurretiazko hitzordua eskatzeko edo ezeztatzeko telefono esklusiboaren bidez: 945 01 90 00.

a) Canal presencial: las solicitudes podrán presentarse de forma presencial en las oficinas de Zuzenean, en las Oficinas de Asistencia en materia de registro (reguladas en Decreto 91/2023, de 20 de junio, de atención integral y multicanal a la ciudadanía y acceso a los servicios públicos por medios electrónicos, o ante los órganos o dependencias previstos en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas. La presentación de solicitudes en el Servicio Zuzenean podrá concertarse mediante cita previa accediendo a la dirección https://www.euskadi.eus/herritarrekin_interakzioa/aurretiko-hitzordua-zuzenean-zerbitzuko-aurrez-aurreko-arretan/web01-tramite/eu/, o a través del teléfono exclusivo para solicitar o anular su cita previa 945 01 90 00.

b) Bide elektronikoa: eskabideak Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren egoitza elektronikoan aurkeztuko dira, artikulu honen 4. apartatuan aipatzen diren helbideetan.

b) Canal electrónico: las solicitudes se presentarán en la sede electrónica de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi en las direcciones a que se refiere el apartado 4 de este artículo.

4.– Eskabideak, erantzukizunpeko adierazpenak eta gainerako ereduak aurrez aurre nahiz elektronikoki nola izapidetu jakiteko xehetasunak Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren egoitza elektronikoan daude eskuragarri, helbide honetan: www.euskadi.eus/zerbitzuak/1238501

4.– Las especificaciones sobre cómo tramitar, tanto por canal presencial como electrónico, las solicitudes, declaraciones responsables y demás modelos están disponibles en la sede electrónica de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi, y están accesibles en la siguiente dirección: www.euskadi.eus/zerbitzuak/1238501

Eskabidearen osteko izapideak, kanal elektronikoaren bidez, jakinarazpenak eta espedientearen kontsulta barne, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren egoitza elektronikoko «Nire karpeta» atalaren bidez egingo dira: https://www.euskadi.eus/nire-karpeta

Los trámites posteriores a la solicitud, por canal electrónico, incluidas las notificaciones y consulta del expediente, se realizarán a través de «Mi carpeta» de la sede electrónica de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi: https://www.euskadi.eus/nire-karpeta

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren egoitza elektronikoan onartutako identifikazio eta sinadura elektronikorako bitartekoak helbide honetan daude eskuragarri:

Los medios de identificación y firma electrónica admitidos en la sede electrónica de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi están accesibles en la siguiente dirección:

5.– Eskabidea izapidetzeko eta agiriak aurkezteko bide bat edo bestea erabiltzeak, hau da, aurrez aurrekoa edo elektronikoa erabiltzeak, ez du behartzen aurrerantzean ere prozedurako gainerako izapideak egiteko bide bera erabiltzera, eta edozein unetan alda daiteke aukeratutako bidea.

5.– El empleo de un canal, presencial o electrónico, en el trámite de solicitud y aportación de documentación no obliga a su utilización en los sucesivos trámites del procedimiento, pudiendo modificarse en cualquier momento.

6.– Eskatzaileek Euskal Autonomia Erkidegoko hizkuntza ofizialetako edozeinetan aurkeztu ahal izango dituzte eskabidea eta horrekin batera doazen egiaztagiriak. Halaber, eskabidearen ondoriozko jarduketetan, eta prozedura osoan, eskatzaileak hautatutako hizkuntza erabiliko da, Euskararen Erabilera Normalizatzeko azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legearen 5.2.a) eta 6.1 artikuluetan ezarritakoaren arabera.

6.– Las personas solicitantes podrán presentar la solicitud, junto con las acreditaciones que se acompañen, en cualquiera de los idiomas oficiales de la Comunidad Autónoma de Euskadi. Asimismo, en las actuaciones derivadas de la solicitud, y durante todo el procedimiento, se utilizará el idioma elegido por la persona solicitante, tal y como establece el artículo 5.2.a) y 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del Euskera.

7.– Izapidetze elektronikoa ordezkari baten bidez egin ahal izango da, eta, horretarako, ordezkaritza hori Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren ahalordeen erregistro elektronikoan inskribatu beharko da, helbide honetan:

7.– Se podrá tramitar electrónicamente a través de una persona representante, para lo cual la representación podrá inscribirse en el Registro electrónico de apoderamientos de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi, accesible a través de la siguiente dirección:

8.– Eskabideak aurkezteak esan nahi du berariaz eta formalki onartzen direla deialdi honen oinarrietan zehaztutako baldintzak, hargatik eragotzi gabe agindu honen aurkako errekurtsoa aurkeztea, lehen xedapen gehigarriaren arabera.

8.– La presentación de solicitudes supone la aceptación expresa y formal de las condiciones que definen las bases de la presente convocatoria, sin perjuicio de presentar un recurso contra la presente Orden de acuerdo con la disposición adicional primera.

6. artikulua.– Eskabidean egindako akatsak zuzentzea.

Artículo 6.– Subsanación de defectos en la solicitud.

Eskabidea izapidetzeko onartzeko eskatzen diren dokumentu batzuk falta direla edo horietan forma-akatsak daudela ikusiz gero, edo baloratzeko aurkeztutako agirietan akatsak aurkituz gero, hamar egun balioduneko epea emango zaio interesdunari akatsa zuzentzeko edo aurkeztu ez dituen nahitaezko agiriak eramateko. Era berean, jakinarazi egingo zaio, hori egin ezean, eskaeran atzera egin duela edo izapidetzeko eskubidea galdu duela ulertuko dela, aldez aurretik ebazpena emanda.

En el supuesto de que se apreciase la falta de documentos requeridos para la admisión a trámite de la solicitud o defectos formales en aquellos, así como en el supuesto de que se observaran defectos en la documentación alegada para su valoración, se le requerirá a la persona interesada para que, en el plazo de diez días hábiles, subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desistida de su petición o decaída en su derecho al trámite, previa resolución.

7. artikulua.– Kalifikazio Batzordea. Osaera eta funtzioak.

Artículo 7.– Comisión de Calificación. Composición y funciones.

1.– Kalifikazio Batzordeari dagokio aurkeztutako eskabideen onargarritasuna aztertzea, bai eta eskabide horiek ebaluatzea ere, agindu honen 9. artikuluan ezarritako irizpideen arabera.

1.– Corresponderá a una Comisión de Calificación el análisis de la admisibilidad de las solicitudes presentadas, así como la evaluación de las mismas, de conformidad con los criterios establecidos en el artículo 9 de la presente Orden.

2.– Kalifikazio Batzordea honako kide hauek osatuko dute:

2.– La Comisión de Calificación estará compuesta por los siguientes miembros:

– Kultura Ondarearen, Jabetza Intelektualaren eta Lege Gordailuaren zuzendaria; batzordeburua izango da.

– La directora de Patrimonio Cultural, Propiedad Intelectual y Depósito Legal, que ejercerá las funciones de presidente de la Comisión.

– Euskadiko Artxibo Historikoaren arduraduna, Kultura Ondarearen, Jabetza Intelektualaren eta Lege Gordailuaren Zuzendaritzakoa.

– La responsable del Archivo Histórico de Euskadi, de la Dirección de Patrimonio Cultural, Propiedad Intelectual y Depósito Legal.

– Euskadiko Artxibo Historikoaren teknikari bat, Kultura Ondarearen, Jabetza Intelektualaren eta Lege Gordailuaren Zuzendaritzakoa.

– Una técnica del Archivo Histórico de Euskadi, de la Dirección de Patrimonio Cultural, Propiedad Intelectual y Depósito Legal.

– Unibertsitateko bi irakasle, bat historia modernokoa eta bestea historia garaikidekoa.

– Dos personas docentes universitarias, uno del área de historia moderna y otro de historia contemporánea.

Kultura Ondarearen Zuzendaritzako Aholkularitza Juridikoko pertsona bat arituko da Kalifikazio Batzordeko idazkari gisa, hitzarekin baina botorik gabe. Kalifikazio Batzordeko idazkariari dagokio kide anitzeko organoaren jarduketen legezkotasun formala eta materiala zaintzea, haren jarduketak ziurtatzea eta eratzeko eta erabakiak hartzeko prozedurak eta arauak errespetatzen direla bermatzea.

Ejercerá como secretario de la Comisión de Calificación, con voz, pero sin voto, una persona de la Asesoría Jurídica de la Dirección de Patrimonio Cultural. Corresponderá al secretario de la Comisión de Calificación velar por la legalidad formal y material de las actuaciones del órgano colegiado, certificar las actuaciones del mismo y garantizar que los procedimientos y reglas de constitución y adopción de acuerdos son respetadas.

3.– Batzordeko kide hauek izendatu dira:

3.– Se nombra a las siguientes personas vocales de la comisión:

– Mikel Aizpuru Murua, Historia Garaikidean aditua den unibertsitateko irakaslea.

– Mikel Aizpuru Murua, profesor de la universidad experto en Historia Contemporánea.

– Andoni Artola Renedo, Historia Modernoan aditua den unibertsitateko irakaslea.

– Andoni Artola Renedo, profesor de la universidad experto en Historia Moderna.

4.– Balorazio-batzordearen osaera jakinarazi da. Honako hauek osatuko dute batzordea:

4.– Se hace pública la composición de la comisión de valoración, que estará integrada por las siguientes personas:

Batzordeburua:

Presidenta:

– Urkiri Salaberria Gracia, Kultura Ondarearen, Jabetza Intelektualaren eta Lege Gordailuaren zuzendaria.

– Urkiri Salaberria Gracia, directora de Patrimonio Cultural, Propiedad Intelectual y Depósito Legal.

Bokalak:

Vocales:

– Josebe Alonso Marigomez, Euskadiko Artxibo Historikoaren arduraduna.

– Josebe Alonso Marigomez, responsable del Archivo Histórico de Euskadi.

– Oihana Artetxe Arostegi, Euskadiko Artxibo Historikoko teknikaria.

– Oihana Artetxe Arostegi, técnica del Archivo Histórico de Euskadi.

– Mikel Aizpuru Murua, Historia Garaikidean aditua den unibertsitateko irakaslea.

– Mikel Aizpuru Murua, profesor de la universidad experto en Historia Contemporánea.

– Andoni Artola Renedo, Historia Modernoan aditua den unibertsitateko irakaslea.

– Andoni Artola Renedo, profesor de la universidad experto en Historia Moderna.

5.– Balorazio Batzordeko idazkaria Arantza de la Quintana Ibáñez izango da, Kultura Ondarearen, Jabetza Intelektualaren eta Lege Gordailuaren Zuzendaritzako aholkulari juridikoa. Hizpidea izango du, baina botorik ez.

5.– Ejercerá como secretaria de la Comisión de Valoración, con voz, pero sin voto, Arantza de la Quintana Ibáñez asesora jurídica de la Dirección de Patrimonio Cultural, Propiedad Intelectual y Depósito Legal.

6.– Kalifikazio Batzordeak egokitzat jotzen duenean, aholkularien laguntza eskatu ahal izango du, proiektuak jorratzen duen gai zehatz eta espezifikoan edo zeharkako gaietan (genero-ikuspegia, esaterako) adituak diren pertsonen laguntza, alegia.

6.– Cuando la Comisión de Calificación lo estime conveniente, podrá recabar la colaboración de personas asesoras, expertas conocedoras en la materia concreta y específica de que trate el proyecto o en materias de carácter transversal como la perspectiva de género.

7.– Kalifikazio Batzordea balio osoz eratzeko, beharrezkoa izango da, gutxienez, batzordeburua eta idazkaria eta, gutxienez, batzordekideen erdiak bertaratzea, bai pertsonalki, bai urrutitik.

7.– Para la válida constitución de la Comisión de Calificación, se requerirá la asistencia, personal o a distancia, al menos, de quienes ostenten el cargo de Presidencia y Secretaría y la de la mitad, al menos, de sus miembros.

8.– Kalifikazio Batzordea osatzen duten pertsonak abstenitu egin beharko dira eta ezetsiak izan daitezke, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen 23. eta 24. artikuluetan aurreikusitako baldintzetan.

8.– Las personas que constituyen la Comisión de Calificación deberán abstenerse y podrán ser recusadas, en los términos previstos en los artículos 23 y 24 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público.

8. artikulua.– Dirulaguntzak emateko prozedura.

Artículo 8.– Procedimiento de concesión.

1.– Laguntzen deialdia lehiaketa bidezko norgehiagoka-prozeduraren bidez ebatziko da. Horretarako, 9. artikuluan finkatutako irizpideen arabera lortutako puntuazioaren arabera ordenatuko dira eskabideak, eta lau bekak esleituko dira, puntuaziorik altuena lortu duenetik hasita.

1.– La convocatoria de ayudas se resolverá por el procedimiento de concurrencia competitiva mediante concurso. A tal efecto, se ordenarán las solicitudes según la puntuación obtenida atendiendo a los criterios fijados en el artículo 9 y se adjudicarán las cuatro becas comenzando desde la que haya obtenido la puntuación más alta.

2.– 50 puntu edo gehiago lortu dituzten programei bakarrik emango zaie beka.

2.– Se concederá la beca solo a aquellos programas que hayan obtenido una puntuación igual o superior a 50 puntos.

3.– Balorazio Batzordeak balorazio-txosten bat egingo du, eta bertan zehaztuko da egindako ebaluazioaren emaitza. Kultura Ondarearen, Jabetza Intelektualaren eta Lege Gordailuaren zuzendariak, espedientea eta Balorazio Batzordearen txostena aztertu ondoren, ebazpen-proposamena egingo du, behar bezala arrazoituta, eta honako elementu hauek jaso beharko ditu:

3.– La Comisión de Valoración elaborará un informe de valoración en el que se concretará el resultado de la evaluación efectuada. La directora de Patrimonio Cultural, Propiedad Intelectual y Depósito Legal, a la vista del expediente y del informe de la Comisión de Valoración emitirá, formulará la propuesta de Resolución, debidamente motivada, que deberá contener los siguientes elementos:

– Baietsitako eskabideak, onuradun bakoitzeko bekaren zenbatekoarekin.

– Las solicitudes estimadas con la cuantía de la beca por persona beneficiaria.

– Ezetsitako eskaerak eta ezesteko arrazoiak.

– Las solicitudes desestimadas y las causas de desestimación.

– Onartu ez diren proposamenak, ez onartzeko arrazoia adierazita.

– Propuestas no admitidas con indicación de la causa de inadmisión.

4.– Kultura Ondarearen, Jabetza Intelektualaren eta Lege Gordailuaren zuzendariak emandako ebazpen-proposamena behin betikoa izango da; izan ere, prozeduran ez da agertzen eta ez da kontuan hartzen interesdunek azaldutako egitate, alegazio eta frogak soilik, Dirulaguntzen Araubidea arautzen duen abenduaren 21eko 20/2023 Legearen 21. artikuluan xedatutakoaren arabera.

4.– La propuesta de resolución emitida por la directora de Patrimonio Cultural, Propiedad Intelectual y Depósito Legal tendrá el carácter de definitiva, dado que en el procedimiento no figuran ni son tenidos en cuenta otros hechos ni otras alegaciones y pruebas que las aducidas por las personas interesadas, de acuerdo con lo dispuesto en el artículo 21 de la Ley 20/2023, de 21 de diciembre, Reguladora del Régimen de Subvenciones.

9. artikulua.– Balorazio-irizpideak.

Artículo 9.– Criterios de valoración.

Kalifikazio Batzordeak baloratuko ditu aurkeztutako proiektua eta ikertzailearen eta haren lan-ingurunearen ezaugarriak.

La Comisión de Calificación valorará tanto el proyecto presentado como las características de la persona investigadora y de su entorno de trabajo.

Era berean, bekaren xede den proiektuan pertsonak dituen ezagutzak, prestakuntza eta esperientzia baloratuko dira, baita zehazteko eta adierazteko gaitasuna eta ikerketa-proiektuaren proposamenaren interesa eta ikuspegia ere.

Igualmente, se valorarán los conocimientos, formación y experiencia de la persona en el proyecto objeto de la beca, así como su capacidad de concreción y expresión y el interés y enfoque de la propuesta del proyecto de investigación.

Horretarako, balorazio-irizpide hauek hartuko dira kontuan, bakoitzari esleitutako puntuazioaren arabera:

Para ello, se tendrán en cuenta los siguientes criterios de valoración, atendiendo a la puntuación asignada a cada uno de ellos:

1.– Ikertzaileen merezimenduak eta esperientzia: 30 puntu gehienez.

1.– Méritos y experiencia de la persona investigadora, hasta un máximo de 30 puntos.

a) Prestakuntza, gehienez 10 puntu: 4 puntu emango zaizkie unibertsitate-graduko titulazioei, 6 puntu graduondokoei eta masterrei, eta 10 puntu doktoregoei.

a) Formación, hasta un máximo de 10 puntos: se asignarán 4 puntos a las titulaciones de grado universitario, 6 puntos a las de postgrado y másteres y 10 puntos a los doctorados.

b) Argitalpen zientifikoak, hala argitaraturiko liburu-euskarria dutenak nola argitalpen digitaletako testuak, «paperak» edo lan kolektiboetarako ekarpenak, gehienez 10 puntu. Liburuei 5 puntu emango zaizkie, eta artikulu edo ekarpen bakoitzari puntu 1.

b) Publicaciones científicas, entendiendo como tales tanto las de soporte libro editado, como los textos en publicaciones digitales, «papers» o contribuciones a obras colectivas, hasta un máximo de 10 puntos. Se asignarán 5 puntos a los libros, y 1 punto a cada artículo o contribución.

c) Euskararen ezagutza: 5 puntu gehienez. Europako Erreferentzia Esparru Bateratuaren arabera baloratuko da, 3 puntu emanez C1i eta 5 puntu C2ri.

c) Conocimiento del euskera, hasta un máximo de 5 puntos. Se valorará en función de Marco Común Europeo de Referencia, asignando 3 puntos al C1 y 5 puntos al C2.

d) Artxiboko ikerketan izandako esperientzia: 5 puntu, gehienez. Eskatzaileak bere argitalpenen nahiz ikerketa-curriculumean azaldutako argitalpenen bidez egiaztatzen duen artxiboetako lana baloratuko da.

d) Experiencia en investigación de Archivo, hasta un máximo de 5 puntos. Se valorará el trabajo en archivos que la persona solicitante acredite, tanto a través de sus publicaciones como los aducidos en su curriculum investigador.

2.– Ikerketa-lanaren metodologia, garrantzia eta kalitatea: 70 puntu, gehienez:

2.– Metodología, relevancia y calidad del proyecto de investigación, hasta 70 puntos:

a) Planteamendu metodologikoaren berritasuna: 20 puntu, gehienez.

a) La novedad del planteamiento metodológico, hasta 20 puntos.

b) Gaikako planteamenduaren koherentzia: 20 puntu, gehienez.

b) La coherencia del planteamiento temático, hasta 20 puntos.

c) Erabili beharreko dokumentu-iturrien aniztasuna eta aberastasuna: 10 puntu, gehienez.

c) La variedad y la riqueza de las fuentes documentales a utilizar, hasta 10 puntos.

d) Landu beharreko gaia eta, hala badagokio, generoaren historiaren ikuspegia: 10 puntu, gehienez.

d) El tema a abordar, y, en su caso, el enfoque de historia de género, hasta 10 puntos.

e) Behin betiko lana idaztean euskara erabiltzea: 10 puntu.

e) El uso del euskera en la redacción del trabajo definitivo, 10 puntos.

10. artikulua.– Ebazpena, ebazteko eta jakinarazteko epeak, jakinarazteko modua, errekurtsoak eta publizitatea.

Artículo 10.– Resolución, plazos para resolver y notificar, modo de notificación, recursos y publicidad.

1.– Kulturako sailburuordeari dagokio deialdia ebaztea, balorazio-batzordeak txostena egin ondoren eta Kultura Ondarearen, Jabetza Intelektualaren eta Lege Gordailuaren zuzendariak proposatuta.

1.– La resolución de la convocatoria, previo informe de la comisión de valoración y a propuesta de la directora de Patrimonio Cultural, Propiedad Intelectual y Depósito Legal, corresponde al viceconsejero de Cultura.

Ebazpena emateko eta ebatzitakoa interesdunei jakinarazteko gehieneko epea hiru hilabetekoa izango da, agindu hau indarrean jartzen denetik aurrera. Epe hori igaro eta ebazpena jakinarazi ez bada, interesdunek zilegi dute eskabideak ezetsi direla ulertzea, Dirulaguntzen Araubidea arautzen duen abenduaren 21eko 20/2023 Legearen 22.5 artikuluan aurreikusitakoaren arabera, artikulu honen 5. paragrafoan adierazitako gora jotzeko administrazio-errekurtsoa aurkeztearen ondorioetarako.

El plazo máximo para dictar la resolución y notificar lo resuelto a las personas interesadas será de tres meses a contar desde que esta Orden surta efectos. El transcurso de dicho plazo sin haberse notificado la resolución legitima a las personas interesadas para entender desestimadas sus solicitudes conforme lo prevenido en el artículo 22.5 de la Ley 20/2023, de 21 de diciembre, Reguladora del Régimen de Subvenciones, a los efectos de la interposición del recurso administrativo de alzada señalado en el párrafo 5 de este artículo.

2.– Ebazpenean, beka zein onuraduni eman zaion eta gainerako eskabideak berariaz zein ezetsi diren jasotzeaz gain, eskabide guztien zerrenda ordenatua jasoko da, eskabide bakoitzari emandako puntuazioa adierazita, agindu honen 9. artikuluan aurreikusitako balorazio-irizpideen arabera. Onartu ez diren eskabideen zerrenda eta ez onartzeko arrazoia ere jasoko ditu.

2.– La resolución, además de contener las personas beneficiarias a las que se concede la beca y la desestimación expresa de las restantes solicitudes, incluirá una relación ordenada de todas las solicitudes con indicación de la puntuación otorgada a cada una de ellas en función de los criterios de valoración previstos en el artículo 9 de la presente Orden. Incluirá, asimismo, la relación de solicitudes no admitidas y la causa de la inadmisión.

Berdinketa gertatuz gero, aurkeztutako proposamenaren kalitate zientifikoaren arabera puntuaziorik altuena lortu dutenak lehenetsiko dira zerrendan.

En caso de empate, precederán en la lista quienes hubieran obtenido la puntuación más alta atendiendo a la calidad científica de la propuesta presentada.

3.– Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 41.6 artikuluan aurreikusitakoaren arabera, jakinarazpen elektronikoen kasuan, abisu bat bidaliko da interesdunak jakinarazi duen gailu elektronikora edo helbide elektronikora, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren egoitza elektronikoan jakinarazpen bat eskuragarri jarri dela jakinarazteko. Abisu hori egiten ez bada ere, jakinarazpena guztiz baliozkoa izango da.

3.– En base a lo previsto en el artículo 41.6 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, en el caso de las notificaciones electrónicas, se enviará un aviso al dispositivo electrónico y/o a la dirección de correo electrónico del interesado que este haya comunicado informándole de la puesta a disposición de una notificación en la sede electrónica de la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi. La falta de práctica de este aviso no impedirá que la notificación sea considerada plenamente válida.

4.– Ebazpena egoitza elektronikoaren iragarki-taula elektronikoan argitaratuko da: https://www.euskadi.eus/iragarki-taula-elektronikoa /. Jakinarazpen elektronikoak banan-banan egingo zaizkie prozeduran interesa duten pertsonei, «Nire karpeta» atalaren bidez: https://www.euskadi.eus/nirekarpeta. Ebazpena, halaber, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuz jakinaraziko da. Ebazpenaren jakinarazpena bide batetik baino gehiagotik egiten denez, lehenik egin den jakinarazpena hartuko da jakinarazpen-datatzat.

4.– La resolución que se adopte será publicada en el tablón electrónico de anuncios de la sede electrónica https://www.euskadi.eus/iragarki-taula-elektronikoa/ Las notificaciones electrónicas se realizarán individualmente a las personas interesadas en el procedimiento a través de «Mi carpeta»: https://www.euskadi.eus/nirekarpeta. Se notificará, así mismo, la resolución mediante su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco. Dado que la notificación de la resolución se realiza por más de un cauce, se tomará como fecha de notificación aquella se hubiera producido en primer lugar.

5.– Ebazpen horrek ez dio amaiera ematen administrazio-bideari, eta, beraren aurka, gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango diote interesdunek Jaurlaritzako lehenengo lehendakariorde eta Kultura eta Hizkuntza Politikako sailburuari, hilabeteko epean, ebazpena jaso eta hurrengo egunetik aurrera, hala ezarrita baitago Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 121. eta 122. artikuluetan.

5.– Dicha resolución, no pone fin a la vía administrativa y, contra la misma las personas interesadas podrán interponer recurso de alzada ante la vicepresidenta primera del Gobierno y consejera de Cultura y Política Lingüística, en el plazo de un mes a contar desde el día siguiente de su recepción, de conformidad a lo establecido en los artículos 121 y 122 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

6.– Onuradunen batek bekari uko egiten badio agindu honen 12. artikuluan ezarritako hamar eguneko epean, dirulaguntza ematen duen organoak erabakiko du, kalifikazio-batzordearen beste deialdi bat egin beharrik gabe, beka hurrengo eskatzaileari ematea, puntuazio-ordenaren arabera, betiere hark onartzen badu.

6.– En caso de que alguna de las personas beneficiarias renunciase a la beca en el período de diez días establecido en el artículo 12 de la presente Orden, el órgano concedente acordará, sin necesidad de una nueva convocatoria de la comisión de calificación, la concesión de la beca a la persona solicitante siguiente a aquella por orden de puntuación y siempre y cuando esta la acepte.

11. artikulua.– Onuradunen eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren arteko harremanaren izaera juridikoa.

Artículo 11.– Naturaleza jurídica de la relación entre los beneficiarios y la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

Bekak emateak ez du kontratu edo estatutu bidezko harremanik ezartzen onuradunaren eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorraren artean, eta, beraz, ez du inola ere lan- edo funtzionario-harremanik sortuko aipatutako erakundearekin.

La concesión de las becas no establece relación contractual o estatutaria entre la persona beneficiaria y la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y, por consiguiente, no supondrá en ningún caso relación laboral o funcionarial con la citada entidad.

12. artikulua.– Onuradunen betebeharrak.

Artículo 12.– Obligaciones de las personas beneficiarias.

Agindu honen bidez sortutako beken onuradunek Dirulaguntzen Araubidea arautzen duen abenduaren 21eko 20/2023 Legearen 14, 27 eta 42. artikuluan ezarritako betebeharrak bete beharko dituzte, bereziki honako hauek:

Las personas beneficiarias de las becas creadas mediante la presente Orden deberán cumplir las obligaciones establecidas en el artículo 14, 27 y 42 de la Ley 20/2023, de 21 de diciembre, Reguladora del Régimen de Subvenciones, en particular las siguientes:

a) Emandako beka onartzea. Alde horretatik, beka eman izanaren jakinarazpena jaso eta hamar eguneko epean onuradunak berariaz uko egiten ez badio, onartu egin duela ulertuko da.

a) Aceptar la beca concedida. En este sentido, si en el plazo de diez días tras la fecha de recepción de la notificación de la concesión de la beca la persona beneficiaria no renuncia expresamente a la misma, se entenderá que queda aceptada.

b) Lanaren jarraipena egiteko izendatutako pertsonari eskatzen zaizkion ikerketaren txosten eta xehetasunak ematea, baita lanaren azken emaitza ere.

b) Entregar a la persona designada para hacer el seguimiento del trabajo, los informes y detalles de la investigación que le sean requeridos, así como el resultado final del trabajo.

c) Beka zertarako eman den, horretarako erabiltzea.

c) Utilizar la beca para el objeto para el que ha sido concedida.

d) Dirulaguntza eman duen erakundeari justifikatzea dirulaguntza emateko edo jasotzeko bete beharreko betekizunak eta baldintzak betetzen dituztela, bai eta jarduera egin dutela ere. Jakinarazpena horren berri izan bezain laster egingo da, eta, nolanahi ere, ikerketa-proiektua amaitu aurretik.

d) Justificar ante la entidad concedente el cumplimiento de los requisitos y condiciones, así como la realización de la actividad, que determinen la concesión o disfrute de la ayuda. Dicha comunicación se efectuará tan pronto como se conozca la misma, y en todo caso, con anterioridad a la finalización del proyecto de investigación.

e) Beste edozein administrazio, erakunde publiko edo pribatuk helburu bererako emandako dirulaguntzak, laguntzak, diru-sarrerak edo baliabideak eskuratuz gero, horren berri ematea dirulaguntza eman duen erakundeari. Jakinarazpena horren berri izan bezain laster egingo da, eta, nolanahi ere, ikerketa-proiektua amaitu aurretik.

e) Comunicar a la entidad concedente la obtención de subvenciones o ayudas, ingresos o recursos para la misma finalidad, procedente de cualesquiera administraciones o entes tanto públicos como privados. Dicha comunicación se efectuará tan pronto como se conozca la misma, y en todo caso, con anterioridad a la finalización del proyecto de investigación.

f) Beste erakunde publiko zein pribatuei xede berberarekin dirulaguntzarik eskatu bazaie eta agindu honetan ezarritako beka-eskabidea aurkezteko unean erabakitzeke bazeuden edo haien egoeraren berririk ez bazen, laguntza horien egoera komunikatu Kultura Ondarearen, Jabetza Intelektualaren eta Lege Gordailuaren Zuzendaritzari.

f) En los casos en los que haya existido petición de otras ayudas para el mismo objeto a cualquier otra entidad pública y privada, y que estuvieran pendientes de resolución en el momento de la presentación de solicitud de beca que esta Orden dispone o que no se conocían en dicho momento, comunicar a la Dirección de Patrimonio Cultural, Propiedad Intelectual y Depósito Legal el estado de las mismas.

g) Dirulaguntza emateko kontuan hartutako edozein gorabehera objektibo nahiz subjektibo aldatuz gero, horren berri ematea laguntza eman duen erakundeari.

g) Comunicar a la entidad concedente la modificación de cualquier circunstancia tanto objetiva como subjetiva que hubiese sido tenida en cuenta para la concesión de la beca.

h) Eusko Jaurlaritzako Kultura eta Hizkuntza Politika Sailaren Euskadiko Artxibo Historikoaren babesa berariaz adieraztea, beka honetatik eratorritako jarduera eta dokumentu guztietan, bai eta horien publizitatean ere.

h) Dejar constancia expresa del patrocinio del Archivo Histórico de Euskadi del Departamento de Cultura y Política Lingüística del Gobierno Vasco en todas las actividades y documentos que se realicen con las ayudas procedentes de esta beca, así como en la publicidad de las mismas.

i) Diruz lagundutako lanen kopia bat euskarri informatikoan bidaltzea Kultura eta Hizkuntza Politika Saileko Kultura Ondarearen Zuzendaritzari. Kultura eta Hizkuntza Politika Sailak herritarrak sentsibilizatzen laguntzeko eta bekadunen garapen profesionala sustatzeko eta laguntzeko egokitzat jotzen dituen bitarteko eta euskarrietan zabalduko da lana.

i) Enviar a la Dirección de Patrimonio Cultural, Propiedad Intelectual y Depósito Legal del Departamento de Cultura y Política Lingüística una copia de los trabajos subvencionados en soporte informático. La difusión del trabajo se realizará en los medios y soportes que el Departamento de Cultura y Política Lingüística considere oportunos para contribuir a la sensibilización de la ciudadanía y promover y apoyar el desarrollo profesional de las personas becadas.

j) Dagokion zenbatekoa jasotzeko unean zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak egunean izatea.

j) Estar al corriente en el pago de las obligaciones tributarias y con la Seguridad Social en el momento de la percepción de la cantidad correspondiente.

k) Egunean izatea itzulketa-betebeharren ordainketa.

k) Estar al corriente en el pago de las obligaciones de reintegro.

l) Alta emanda egotea Ekonomia eta Ogasun Sailaren Hirugarrenen Erregistroan.

l) Estar dado/a de alta en el Registro de Terceros del Departamento de Economía y Hacienda.

m) Diruz lagundutako lana Jabetza Intelektualaren Erregistroan inskribatzea.

m) Inscribir el trabajo objeto de las ayudas en el Registro de la Propiedad Intelectual.

n) Edozein formatutan argitaratutako materialak, bai eta horien publizitatea eta beka honetatik eratorritako laguntzekin egiten diren jardueren publizitatea ere, Euskal Autonomia Erkidegoko bi hizkuntza ofizialetan egin beharko dira. Euskaltzaindiaren arauak eta gomendioak hartuko dira kontuan, hizkuntza-kalitatea bermatzeko.

n) Los materiales publicados en cualquier formato, así como su publicidad y la publicidad de actividades que se lleven a cabo con las ayudas procedentes de esta beca, deberán realizarse en las dos lenguas oficiales de la Comunidad Autónoma Vasca. Se tendrán en cuenta las normas y recomendaciones de Euskaltzaindia, con objeto de garantizar la calidad lingüística.

o) Hizkera sexistarik ez erabiltzea, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako Legearen testu bategina onartzen duen martxoaren 16ko 1/2023 Legegintzako Dekretuan xedatutakoa betez. Gizonen eta emakumeen rolei dagokienez, erabilera estereotipaturik ez egotea bermatuko da.

o) No utilizar lenguaje sexista, en cumplimiento de lo dispuesto en el Decreto Legislativo 1/2023, de 16 de marzo, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley para la Igualdad de Mujeres y Hombres y Vidas Libres de Violencia Machista contra las Mujeres. En cuanto a los roles de hombres y mujeres, se garantizará que no haya usos estereotipados.

13. artikulua.– Proiektuaren iraupena eta jarraipena.

Artículo 13.– Duración y seguimiento del proyecto.

1.– Bekek 12 hilabeteko iraupena izango dute, deialdiaren ebazpena jakinarazten den unetik zenbatzen hasita.

1.– Las becas tendrán una duración de 12 meses a contar desde el momento de la notificación de la resolución de la convocatoria.

2.– Euskadiko Artxibo Historikoak horretarako izendatutako pertsona batek gainbegiratuko du bekaren xede den ikerketa-lana.

2.– El trabajo de investigación objeto de la beca será supervisado por una persona designada al efecto por el Archivo Histórico de Euskadi.

Hona hemen pertsona horren eginkizunak:

Serán funciones de esta persona:

a) Lau beken xede diren proiektuen garapenaren jarraipena egitea.

a) Realizar el seguimiento del desarrollo de los proyectos objeto de las cuatro becas.

b) Lau hilean behin jarraipen-bilerak egitea.

b) Mantener reuniones de seguimiento cuatrimestrales.

c) Abian den ikerketaren garapena gainbegiratzea.

c) Supervisar el desarrollo de la investigación en curso.

3.– Bekaren onuradunek, dirulaguntza emateko ebazpena argitaratu eta hilabeteko epean, egindakoari buruzko hasierako txostena aurkeztu beharko dute, bekatutako proiektuaren plangintzarekin eta metodologiarekin bat etorriz.

3.– Las personas beneficiarias de la beca deberán presentar dentro del plazo de un mes a contar desde la publicación de la resolución de concesión un informe inicial de lo realizado, acorde con el planeamiento y la metodología del proyecto becado.

4.– Era berean, onuradunak testu formatuan entregatu beharko du bere ikerketaren emaitza, beka-aldia amaitzeko epearen barruan.

4.– Asimismo, la persona beneficiaria deberá entregar el resultado de su investigación en formato texto y dentro del plazo de finalización del período de la beca.

5.– Hasierako txostena eta lana, lehenik eta behin, proiektuaren jarraipena egiten duen pertsonak baliozkotu beharko ditu.

5.– El informe inicial y el trabajo deberán ser primeramente validadas por la persona que desarrolle las funciones de seguimiento del proyecto.

14. artikulua.– Proiektuaren zabalkundea.

Artículo 14.– Divulgación del proyecto.

1.– Onuradunek ikerketa-beka hauek onartzeak berekin dakar Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrari baimena ematea obra publikoki komunikatzeko, erreproduzitzeko, banatzeko eta eraldatzeko lanak egiteko.

1.– La aceptación por parte de las personas beneficiarias de las presentes becas de investigación conlleva la autorización por su parte a la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi, para llevar a cabo tareas de comunicación pública, reproducción, distribución y transformación de la obra.

2.– Bekaren xede den proiektuaren eta lortutako emaitzen zabalkundea Kultura eta Hizkuntza Politika Sailak proiektuaren edukia ezagutarazteko egokien iritzitako bideen bitartez egingo da.

2.– La divulgación del proyecto objeto de la beca y de los resultados obtenidos se realizará mediante los canales que el Departamento de Cultura y Política Lingüística estime más adecuados con el fin de dar a conocer su contenido.

3.– Kultura eta Hizkuntza Politika Sailak bekaren xede den proiektua argitaratzeko eskubidea izango du, osorik edo zati batean. Egiten den edozein formatutan, egiletza aipatuko da, eta jabetza intelektualerako eskubidea arautzen duen araudia errespetatuko da.

3.– El Departamento de Cultura y Política Lingüística se reserva el derecho de publicar el proyecto objeto de la beca, sea de forma parcial o íntegramente. En cualquier formato que se realice se incluirá la correspondiente cita de la autoría y se respetará la normativa reguladora del derecho de propiedad intelectual.

4.– Era berean, egileak bekaren xede den proiektuaren edozein argitalpenetan eta publizitatetan Kultura eta Hizkuntza Politika Sailaren laguntza jaso duela adierazi beharko du, bere marka korporatiboa dagokion publizitate-euskarrian erreproduzituz.

4.– Del mismo modo, el autora o autor deberá hacer constar en cualquier publicación y en cuanta publicidad se efectúe del proyecto objeto de la beca, la colaboración del Departamento de Cultura y Política Lingüística, reproduciendo su marca corporativa en el soporte publicitario correspondiente.

15. artikulua.– Beka ordaintzea.

Artículo 15.– Pago de la beca.

1.– Emandako bekak bi zatitan ordainduko dira: lehenengoa, guztiaren % 50, beka onartzen den unean; eta, bigarrena, gainerako % 50a, ikerlana entregatu ondoren eta ikerlanaren amaierako emaitzaren jarraipenaren arduradunak lana onartu ondoren.

1.– El abono de las becas concedidas se realizará en dos partes: la primera, por un importe del 50 % del total, en el momento de la aceptación de la beca; y la segunda, por el 50 % restante, tras la entrega del trabajo de investigación y previa aprobación de dicho trabajo por la persona responsable del seguimiento del trabajo final resultado de la investigación becada.

2.– Bigarren ordainketa egiteko, onuradun bakoitzak honako hauek aurkeztu beharko ditu aldez aurretik:

2.– Al objeto de hacer efectivo el segundo pago, cada persona beneficiaria deberá presentar previamente:

a) Diruz lagundutako programaren xedea bete dela justifikatzeko memoria.

a) Memoria justificativa del cumplimiento del objeto del programa subvencionado.

b) Bekaren xede den ikerketaren emaitza, Word formatuan.

b) El resultado de la investigación objeto de la beca en formato Word.

c) Ikerketa-lana Jabetza Intelektualaren Erregistroan inskribatzeko eskatu izanaren egiaztagiria.

c) Justificante de haber solicitado la inscripción del trabajo de investigación en el registro de la Propiedad Intelectual.

d) Xede bera duten eta eskabidea aurkezteko unean jakinarazi ez ziren bestelako dirulaguntza, laguntza, diru-sarrera edo baliabideen zerrenda.

d) Relación de cualesquiera otras subvenciones, ayudas, ingresos o recursos, con destino al mismo objeto, de cuya efectividad no se tuviese conocimiento en el momento de presentación de la solicitud.

3.– Ordainketa egin ahal izateko, beharrezkoa izango da Ogasun eta Ekonomia Sailaren Hirugarrenen Erregistroan alta emanda egotea. Onuraduna ez badago alta emanda edo, alta emanda egon arren, inskribatutako datuak aldatu badira, erregistro horretan alta emateko eskabide-eredua bete eta aurkeztu beharko du. Eredu hori eskabide-ereduarekin batera jarriko da eskatzaileen eskura, eta url honetan ere egongo da eskuragarri:

3.– Para poder efectuar el pago será necesario estar dado de alta en el Registro de Terceros del Departamento de Hacienda y Economía. En el supuesto de que la persona beneficiaria no esté dada de alta o, aun estando, se haya procedido a la modificación de los datos inscritos, aquella deberá cumplimentar y aportar el modelo de solicitud de alta en el citado Registro, puesto a disposición de las personas solicitantes junto con el modelo de solicitud y estando también accesible en la siguiente url:

Hirugarrenen alta elektronikoki izapidetu daiteke, egoitza elektronikoan eskuragarri dagoen zerbitzuaren bidez: https://www.euskadi.eus/eusko-jaurlaritza/-/hirugarrenaren-datuen-aldaketa /

El alta de terceros se puede tramitar electrónicamente a través del servicio correspondiente disponible en la sede electrónica: https://www.euskadi.eus/eusko-jaurlaritza/-/hirugarrenaren-datuen-aldaketa/

4.– Beka ezin izango da ordaindu onuradunak zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak egunean ez baditu.

4.– No podrá realizarse el pago de la beca en tanto la persona beneficiaria no se halle al corriente en el cumplimiento de sus obligaciones tributarias y frente a la Seguridad Social.

5.– Eskaera egin duen interesdunak berariaz egin badio uko bere eskabidean betebehar horiek ofizioz egiaztatzeari, eta justifikazioa ez badu aurreikusitako epean aurkezten, interesdunari eskatuko zaio hamabost eguneko epean aurkezteko. Epe hori igaro eta eskabidea aurkeztu ez badu, beka likidatzeko prozedurari ekingo zaio.

5.– En caso de que la persona interesada solicitante se haya opuesto expresamente en su solicitud a la comprobación de oficio de dichas obligaciones y la justificación no sea presentada en el plazo previsto, se requerirá a la persona interesada para que la presente en un plazo de quince días, transcurrido el cuál sin la presentación de aquella, se iniciará el procedimiento de liquidación de la beca.

6.– Bekaren zenbatekotik kenduko dira, hala badagokio, Pertsona Fisikoen Errentaren gaineko Zergaren (PFEZ) atxikipenak eta konturako ordainketak, zergaren araudia aplikatuz dagozkionak. Horretarako, pertsona fisiko eskatzaileek zerga-egoitza non duten adierazi beharko dute eskabidean. Hala badagokio, onuradunak berariaz eskatu beharko du jarduera-hasieragatiko atxikipen-tasa.

6.– Del importe de la beca se detraerán en su caso las retenciones y pagos a cuenta del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas (IRPF) que pudieran corresponder en aplicación de la normativa del Impuesto. A estos efectos, las personas físicas solicitantes deberán indicar en la solicitud su lugar de residencia fiscal. En su caso, el tipo de retención por inicio de actividad deberá ser expresamente solicitado por la persona beneficiaria.

16. artikulua.– Ez-betetzeak edo itzultzeko arrazoiak.

Artículo 16.– Supuestos de incumplimiento o causas de reintegro.

1.– Honako hauek izango dira ez-betetzeak:

1.– Constituirán supuestos de incumplimiento:

a) Jasotako beka osoa edo zati bat agindu honetan aurreikusitako jarduerez bestelakoetan erabiltzea.

a) La aplicación total o parcial de la beca percibida para actividades distintas de las previstas en la presente Orden.

b) Kultura Ondarearen Zuzendaritzaren aldez aurreko baimenik gabe aurkeztutako programa aldatzea.

b) La modificación del programa presentado sin la autorización previa de la Dirección de Patrimonio Cultural, Propiedad Intelectual y Depósito Legal.

c) Agindu honetan ezarritako betebeharrak edo, hala badagokio, dirulaguntza emateko egintzan ezarritakoak ez betetzea.

c) El incumplimiento de las obligaciones establecidas en la presente Orden o, en su caso, de las que se establezcan en el acto de concesión.

d) Ikerlana ezarritako epean ez aurkeztea.

d) La falta de presentación del trabajo de investigación en el plazo establecido.

2.– Salbuespen gisa, baldin eta, justifikatutako arrazoiengatik, onuradunak ez badu lortzen proiektua erabat gauzatzea, beka kudeatzen duen organoak ez-betetze partzial bat dagoela erabaki ahal izango du, baldin eta bekaren onuradunak egindako lanek ezaugarri objektibo bereziak eta espezifikoak badituzte eta, berez, balio erantsia badakarte diruz lagundutako proiektuaren xedeari eta xedeari. Ikerketa-proiektuen garapenaren jarraipena egiteko izendatutako pertsonaren aldeko txostenak bermatu beharko ditu inguruabar horiek.

2.– Excepcionalmente, en el caso de que, por razones justificadas, la persona beneficiaria no logre alcanzar la plena ejecución del proyecto, el órgano gestor de la beca podrá estimar la existencia de un supuesto de incumplimiento parcial, siempre que los trabajos realizados por la persona beneficiaria de la beca presenten características objetivas de singularidad y especificidad que, por sí mismas, aporten valor añadido al objeto y finalidad del proyecto subvencionado. Estas circunstancias deberán estar avaladas por el informe favorable de la persona designada para llevar a cabo la labor de seguimiento del desarrollo de los proyectos de investigación.

Kasu horretan, bidezkoa izango da dirulaguntza emateko ebazpena aldatzea, eta azkenean emandako bekaren zenbatekoa murriztea, ikerketa-proiektuaren aurrerapen-maila egiaztatuari dagokion proportzioan.

En este caso, procederá la modificación de la resolución de concesión, minorando el importe finalmente concedido de la beca, en la proporción correspondiente al grado de avance acreditado del proyecto de investigación.

3.– Dirua itzultzeko arrazoiei dagokienez, 20/2023 Legearen 36. artikuluan xedatutakoa aplikatuko da.

3.– En cuanto a las causas de reintegro, se aplicará lo dispuesto en el artículo 36 de la Ley 20/2023.

17. artikulua.– Datu pertsonalen babesari buruzko oinarrizko informazioa.

Artículo 17.– Información básica en materia de protección de datos de carácter personal.

– Arduraduna: Kultura Ondarearen, Jabetza Intelektualaren eta Lege Gordailuaren Zuzendaritza. Kultura eta Hizkuntza Politika Saila.

– Responsable: Dirección de Patrimonio Cultural, Propiedad Intelectual y Depósito Legal. Departamento de Cultura y Política Lingüística.

Donostia kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz, Araba.

Donostia-San Sebastián 1, 01010, Vitoria-Gasteiz, Álava.

Telefonoa: 945 01 80 00.

Teléfono: 945 01 80 00.

Página web: http://euskadi.eus

– Helburua: ikerketa historikoaren arloko bekak kudeatzea.

– Finalidad: Gestión de becas en materia de investigación histórica.

– Legitimazioa: tratamendua beharrezkoa da interes publikoaren izenean edo tratamenduaren arduradunari emandako botere publikoen izenean burututako eginkizun bat betetzeko.

– Legitimación: tratamiento necesario para el cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos conferidos al responsable del tratamiento.

– Hartzaileak: arloan eskumenak dituzten administrazio publikoei eman ahal izango zaizkie datu pertsonalak.

– Personas destinatarias: los datos personales podrán ser facilitados a Administraciones Públicas con competencias en la materia.

– Eskubideak: zure datuak eskuratzeko, zuzentzeko eta ezabatzeko eskubidea, bai eta datuen tratamendua mugatzeko edo hari aurka egiteko eskubidea ere, informazio gehigarrian azaltzen den bezala.

– Derechos: derecho de acceso, rectificación y supresión de sus datos, así como de limitación u oposición a su tratamiento, como se explica en la información adicional.

– Informazio gehigarria: datuen babesari buruzko informazio gehiago nahi baduzu, jo webgune honetara:

– Información adicional: podrá ampliar información en materia de protección de datos en la siguiente dirección web:


Azterketa dokumentala


Análisis documental