
150. zk., 2024ko abuztuaren 1a, osteguna
N.º 150, jueves 1 de agosto de 2024
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BESTELAKO XEDAPENAK
OTRAS DISPOSICIONES
EKONOMIA, LAN ETA ENPLEGU SAILA
DEPARTAMENTO DE ECONOMÍA, TRABAJO Y EMPLEO
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EBAZPENA, 2024ko uztailaren 3koa, Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko zuzendari nagusiarena; honen bidez, 2024. urtean langile autonomoen eta ekintzaileen artean laneko arriskuen prebentzioaren arloko prestakuntza sustatzeko dirulaguntzen deialdiaren oinarri arautzaileak onartzen dira.
RESOLUCIÓN de 3 de julio de 2024, de la Directora General de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales, por la que se aprueban las bases reguladoras de la convocatoria de las subvenciones para la promoción de la formación en Prevención de Riesgos Laborales entre los trabajadores y trabajadoras autónomas y personas emprendedoras en el año 2024.
Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeak badaki langile autonomoen kolektiboan eta ekintzailearen izaera duten beste pertsona batzuen artean laneko arriskuen prebentzioaren gaineko prestakuntza eta kualifikazioa beharrezkoak direla.
Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales es consciente de la necesidad de formación y cualificación en materia de prevención de riesgos laborales entre el colectivo de los trabajadores y trabajadoras autónomas, así como entre aquellas otras personas que tengan la condición de emprendedor o emprendedora.
Langile Autonomoaren Estatutuaren 20/2007 Legeak 8.2 puntuan ezartzen duenez: «Administrazio publiko eskudunek langile autonomoen berezitasunetara egokitutako prebentzio espezifikoko prestakuntza sustatuko dute».
La Ley 20/2007 del Estatuto del Trabajador Autónomo en su artículo 8 punto 2 establece que «Las Administraciones Públicas competentes promoverán una formación en prevención específica y adaptada a las peculiaridades de los trabajadores autónomos».
Bestalde, Euskadiko ekintzaileei eta enpresa txikiari laguntzeko ekainaren 28ko 16/2012 Legearen 15. artikuluaren arabera, Euskal Autonomia Erkidegoko administrazio publikoek, zeinek bere eskumenen eremuan, ekintzailetza-jarduerari laguntzeko programa eta jarduketa egokiak egingo dituzte, 14.b) artikuluan aipatu diren helburuak lortzeko. Azken horrek ekintzailetza-jarduerari laguntzeko botere publikoen politika, programa eta jarduketak koordinatzeko beharra jasotzen du.
Por su parte, la Ley 16/2012, de 28 de junio, de apoyo a las personas emprendedoras y a la pequeña empresa del País Vasco establece en su artículo 15 que las administraciones públicas de la CAPV, dentro de su respectivo ámbito de competencia, adoptarán los oportunos programas y actuaciones de apoyo a la actividad emprendedora en orden a la consecución de los objetivos señalados en su artículo 14.b), que recoge la necesidad de establecer la coordinación de las políticas, programas y actuaciones de apoyo a la actividad emprendedora.
Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundearen Egitura eta Jarduerarako Araudia onartzeko den uztailaren 30eko 191/2002 Errege Dekretuak 4.h) artikuluan ezartzen duenez, laneko segurtasun, higiene eta osasunari buruzko planak eta prestakuntza-ikastaroak programatu, antolatu eta bideratzea dagokio, bere jarduera-eremuaren barruan. Eremu hori testu bereko 2. artikuluan zehazten da, eta beren kontura nahiz besteren kontura aritzen diren langileei eta kooperatibisten aplikatzen zaie.
El Real Decreto 191/2002, de 30 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de Estructura y Funcionamiento de OSALAN-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales, determina en su artículo 4.h) que le corresponde programar, organizar y desarrollar planes y cursos de formación en el ámbito de la seguridad, higiene y salud laborales con relación a su ámbito de actuación, determinado en el artículo 2 del mismo texto y que se extiende a personas empleadas por cuenta propia, ajena y cooperativistas.
Gainera, kontuan hartu behar da Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundearen 2024ko Kudeaketa Planaren barruan ezarritako helburuen artean dagoela laneko arriskuen prebentzioa sustatzea langile autonomoen eta ekintzaileen artean. Era berean, helburu hori lortzeko, kolektibo profesional horiekin lan egiten duten ahalik eta elkarte profesional, sindikatu eta irabazi-asmorik gabeko erakunde gehien inplikatu nahi dira.
Además, hemos de tener en cuenta que dentro de los objetivos fijados en el Plan de Gestión de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales del año 2024 está el de fomentar la Prevención de Riesgos laborales entre el colectivo autónomo y emprendedor, involucrando en la consecución de este objetivo al mayor número posible de sus asociaciones profesionales, organizaciones sindicales y a las entidades sin ánimo de lucro que trabajen con esos colectivos profesionales.
Hori guzti hori, kontuan hartuta Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeak hainbat eginkizun dituela, behar-beharrezkoak direnak laneko osasuna, higienea eta segurtasuna sustatzeko eta prebenitzeko bere helburuak betetzeko orduan. Horretarako, langile autonomoen eta ekintzaileen prestakuntza sustatu eta indartzen du, deialdi honetan islatutako eta Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundearen 2024. urterako Plan Estrategikoan jasotako dirulaguntzaren teknikaren bidez.
Visto lo anterior y considerando que Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales tiene atribuidas una serie de funciones necesarias para el cumplimiento de sus fines de prevención y promoción de la seguridad, higiene y salud laborales, a cuyo efecto procede al estímulo y fomento de la formación de los y las trabajadoras autónomas y personas emprendedoras mediante la técnica de subvención plasmada en la presente convocatoria y recogida en el Plan Estratégico de Subvenciones de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales para el año 2024.
Dirulaguntzen Plan Estrategikoa 2023-2026 Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako erakundeko zuzendari nagusiaren 2024ko urtarrilaren 31ko ebazpenaren bidez onartu zen. Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundearen web-orrian argitaratuta dago, eta Dirulaguntzen Araubidea Erregulatzeko abenduaren 21eko 20/2023 Legearen 7. artikuluko baldintzak betetzen ditu.
El Plan Estratégico de Subvenciones 2023-2026 fue aprobado por Resolución de 31 de enero de 2024 de la Directora General de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud, está publicado en la página web de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales y cumple con las exigencias del artículo 7 de la Ley 20/2023, de 21 de diciembre, Reguladora del Régimen de Subvenciones.
Printzipio horien ildotik, Euskal Autonomia Erkidegoko 2024ko ekitaldirako Aurrekontu Orokorrak onesten dituen abenduaren 22ko 21/2023 Legean jasotakoarekin bat etorriz, eta onetsitako gastu-kredituaz baliatuz, honako hau
En línea con estos principios, y en base a la habilitación del crédito de gasto, acorde con lo establecido en la Ley 21/2023, de 22 de diciembre, por la que se aprueban los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el ejercicio 2024,
EBAZTEN DUT:
RESUELVO:
Lehenengoa.– Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeak langile autonomoen eta ekintzaileen artean laneko arriskuen prebentzioaren arloko prestakuntza sustatzeko jarduerak garatzeko eman beharreko dirulaguntza-programako deialdia eta oinarri arautzaileak onartzea (haren edukia ebazpen honekin batera erantsi da).
Primero.– Aprobar las bases reguladoras y la convocatoria correspondiente al Programa de subvenciones a conceder por Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales, para el desarrollo de actuaciones encaminadas a la promoción de la formación en materia de Prevención de Riesgos Laborales entre los trabajadores y las trabajadoras autónomas, así como entre las personas emprendedoras, cuyo contenido se adjunta a la presente Resolución.
Bigarrena.– Dirulaguntzen Araubidea Erregulatzeko abenduaren 21eko 20/2023 Legearen 8.3 artikuluaren arabera, ebazpen hau eta oinarri arautzaileak osorik argitaratzea Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian.
Segundo.– De conformidad con el artículo 8.3 de Ley 20/2023, de 21 de diciembre, Reguladora del Régimen de Subvenciones, proceder a la publicación íntegra en el Boletín Oficial del País Vasco de la presente Resolución de aprobación y de las bases reguladoras correspondientes.
Hirugarrena.– Ebazpen honek amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, beronen aurka, berraztertze-errekurtsoa aurkez dakioke Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko zuzendari nagusiari, hilabeteko epean, edo, bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar daiteke Euskal Autonomia Erkidegoko Justizia Auzitegi Nagusiko administrazioarekiko auzien salan, bi hilabeteko epean; bi kasuetan, epea zenbatzen hasiko da ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera, hala ezarrita baitago Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 123. eta 124. artikuluetan eta Administrazioarekiko Auzien Jurisdikzioa arautzen duen uztailaren 13ko 29/1998 Legearen 8.3 eta 46. artikuluetan.
Tercero.– Contra la presente Resolución que agota la vía administrativa podrá interponerse recurso de reposición ante la Directora General de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales en el plazo de un mes o recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses, a contar en ambos casos desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, conforme a lo establecido en los artículos 123 y 124 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, y en los artículos 8.3 y 46 de la Ley 29/1998, de 13 de julio, reguladora de la Jurisdicción Contencioso-Administrativa.
Barakaldo, 2024ko uztailaren 3a.
En Barakaldo, a 3 de julio de 2024.
OSALANeko zuzendari nagusia,
La Directora General de OSALAN,
MARÍA LOURDES ISCAR REINA.
MARÍA LOURDES ISCAR REINA.
ERANSKINA
ANEXO
OSALAN-LANEKO SEGURTASUN ETA OSASUNERAKO EUSKAL ERAKUNDEAK LANGILE AUTONOMOEN ETA EKINTZAILEEN ARTEAN LANEKO ARRISKUEN PREBENTZIOAREN ARLOKO PRESTAKUNTZA SUSTATZEKO JARDUERAK GARATZEKO EMAN BEHARREKO DIRULAGUNTZEN DEIALDIAREN OINARRI ARAUTZAILEAK 2024KO EKITALDIRAKO
BASES REGULADORAS DE LA CONVOCATORIA DE SUBVENCIONES A CONCEDER POR OSALAN-INSTITUTO VASCO DE SEGURIDAD Y SALUD LABORALES, PARA EL DESARROLLO DE ACTUACIONES ENCAMINADAS A LA PROMOCIÓN DE LA FORMACIÓN EN MATERIA DE PREVENCIÓN DE RIESGOS LABORALES ENTRE LOS TRABAJADORES Y LAS TRABAJADORAS AUTÓNOMAS, ASÍ COMO ENTRE LAS PERSONAS EMPRENDEDORAS, DURANTE EL EJERCICIO 2024
1. artikulua.– Helburua eta eremu subjektiboa.
Artículo 1.– Objeto y ámbito subjetivo.
1.– Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeak langile autonomoen eta ekintzaileen artean laneko arriskuen prebentzioaren arloko prestakuntza sustatzeko jarduerak garatzeko 2024ko ekitaldirako dirulaguntzak deitzea eta arautzea da xedapen honen helburua, betiere ebazpen honetan zehaztutako baldintzetan.
1.– El objeto de la presente disposición es la convocatoria y regulación de las subvenciones a conceder por Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales, para el desarrollo de actuaciones encaminadas a la promoción de la formación en materia de Prevención de Riesgos Laborales entre los trabajadores y las trabajadoras autónomas, así como entre las personas emprendedoras, durante el ejercicio 2024 en los términos señalados en la presente Resolución.
2.– Xedapen honen ondoreetarako, langile autonomoak izango dira Langile Autonomoaren Estatutuaren uztailaren 11ko 20/2007 Legearen I. tituluan (Eremu subjektiboa) ezarritakoak.
2.– A los efectos de esta disposición tendrán la consideración de personas trabajadoras autónomas las establecidas en el Título I, Ámbito Subjetivo, de la Ley 20/2007, de 11 de julio, del Estatuto del trabajo autónomo.
3.– Halaber, xedapen honen ondoreetarako, ekintzaileak izango dira Euskadiko ekintzaileei eta enpresa txikiari laguntzeko ekainaren 28ko 16/2012 Legearen 2. artikuluaren 2. atalean jasotakoak.
3.– También a los efectos de la presente disposición tendrán la consideración de personas emprendedoras las recogidas en el apartado 2 del artículo 2 de la Ley 16/2012, de 28 de junio, de apoyo a las personas emprendedoras y a la pequeña empresa del País Vasco.
2. artikulua.– Beste laguntza batzuekiko bateragarritasuna.
Artículo 2.– Compatibilidad con otras ayudas.
1.– Xedapen honetan onartutako laguntzak bateragarriak dira administrazio honek, beste administrazio batzuek edo beste erakunde publiko nahiz pribatu batzuek helburu bererako eman ditzaketenekin. Edonola ere, erakunde onuradunek Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeari jakinarazi beharko diote dirulaguntza horiek eskuratu izana.
1.– Las ayudas aprobadas en la presente disposición son compatibles con aquellas otras que, con el mismo objeto y finalidad, pudieran ser otorgadas por esta u otras administraciones o entes, tanto públicos como privados, estando obligada la entidad beneficiaria a comunicar a Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales la obtención de dichas subvenciones.
2.– Emandako laguntza eta dirulaguntzen zenbatekoak ezin izango du gainditu egindako jardueraren kostu osoaren % 100, jarduera horrexetarako diren beste dirulaguntzak edo finantzatutako ekintza horretan bertan lortutako diru-sarrerak ere kontuan hartuta.
2.– En ningún caso el importe de las ayudas y subvenciones concedidas podrá ser de una cuantía tal que, en concurrencia con otras subvenciones para la misma actuación o con los ingresos obtenidos en la propia acción financiada, sobrepase el 100 % del coste total de la actuación realizada.
3. artikulua.– Baliabide ekonomikoak.
Artículo 3.– Recursos económicos.
Xedapen honen helburura bideratutako baliabide ekonomikoak Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundearen 2024. urterako aurrekontuen IV. kapituluan ezarritako aurrekontu-kreditutik etorriko dira, eta berrogeita hamar mila (50.000) euro izango dira. Aurrekontua 3113 programako IV. kapituluan dago jasota.
Los recursos económicos destinados a la finalidad de la presente disposición procederán del crédito presupuestario establecido en el Capítulo IV de los Presupuestos de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales para el año 2024 y se cifran en cincuenta mil (50.000) euros, cuya imputación presupuestaria viene recogida del Capítulo IV del programa 3113.
4. artikulua.– Erakunde onuradunak.
Artículo 4.– Entidades beneficiarias.
Xedapen honetan araututako dirulaguntzen onuradun izan ahalko dira langile autonomoen eta ekintzaileen elkarte profesionalak, sindikatuak eta irabazi-asmorik gabeko erakundeak, baldin eta laneko arriskuen prebentzioaren gaineko prestakuntza ematen badute, ebazpen honen 9. artikuluan ezarritako baldintzetan.
Podrán obtener la condición de beneficiarias de las subvenciones reguladas en la presente disposición las asociaciones profesionales de personas trabajadoras autónomas y emprendedoras, las organizaciones sindicales y las entidades sin ánimo de lucro que faciliten formación en materia de prevención de riesgos laborales en los términos establecidos en el artículo 9 de la presente Resolución.
5. artikulua.– Erakunde onuradunen betekizunak.
Artículo 5.– Requisitos de las entidades beneficiarias.
1.– Ezingo dira onuradun izan Dirulaguntzen Araubidea Erregulatzeko abenduaren 21eko 20/2023 Lege Orokorraren 13. artikuluan xedatutako debeku-egoeraren batean dauden erakundeak.
1.– No podrán obtener la condición de beneficiarias las entidades en las que concurra alguna de las prohibiciones previstas en el artículo 13 de la Ley 20/2023, de 21 de diciembre, Reguladora del Régimen de Subvenciones.
2.– Ez zaio dirulaguntza, baliabide edo funts publikorik emango, zuzenean nahiz zeharka, ezein pertsona fisiko edo juridiko publikori, pribaturi edo finantzaketa mistokori, baldin eta LGTBIfobia praktikatu, sustatu edo indartzen badu, bihurketa-terapiak egin edo sustatzea barne, Trans pertsonen berdintasun erreal eta eraginkorrerako eta LGTBI pertsonen eskubideak bermatzeko otsailaren 28ko 4/2023 Legearen 82. artikuluaren arabera.
2.– No se concederán, proporcionarán, u otorgarán subvenciones, recursos ni fondos públicos de ningún tipo, ni directa ni indirectamente, a ninguna persona física o jurídica, pública, privada o de financiación mixta que cometa, incite o promocione LGTBIfobia, incluyendo la promoción o realización de terapias de conversión, de conformidad con el artículo 82 de la Ley 4/2023, de 28 de febrero, para la igualdad real y efectiva de las personas trans y para la garantía de los derechos de las personas LGTBI.
3.– Erakunde eskatzaileek prebentzioko modalitate bat hautatu behar izango dute, Prebentzio Zerbitzuen Araudia onartzen duen urtarrilaren 17ko 39/1997 Errege Dekretuak jasotakoen artean, eta arriskuen ebaluazioa egin dutela edo egiten ari direla egiaztatu.
3.– Las entidades solicitantes deberán haber adoptado una modalidad preventiva de entre las recogidas por el Real Decreto 39/1997, de 17 de enero, por el que se aprueba el Reglamento de los Servicios de Prevención y haber realizado la evaluación de riesgos o estar la misma en curso de realización.
4.– Laguntza-eskabidea aurkezten duelarik, eskatzaileak berariazko baimena emango du Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeak zuzenean eskura dezan, ziurtagiri telematikoen bidez, azaroaren 17ko 38/2003 Legea arautzen duen Erregelamenduaren 18. eta 19. artikuluetan jasotako inguruabarren egiaztapena (uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuaren bidez onartu zen erregelamendu hori). Kasu horretan, eskatzaileak ez ditu ziurtagiri horiek aurkeztu beharko. Hala ere, eskatzaileak berariaz uka dezake baimen hori, eta, hala eginez gero, dagozkion ziurtagiriak aurkeztu beharko ditu, aipatutako erregelamenduaren artikulu jakin horietan aurreikusitako baldintzetan.
4.– La presentación de la solicitud de la ayuda conllevará la autorización expresa de la entidad solicitante para que Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales pueda obtener de forma directa la acreditación de las circunstancias previstas en los artículos 18 y 19 del Reglamento de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, aprobado por el Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, a través de certificados telemáticos, en cuyo caso la entidad solicitante no deberá aportar la correspondiente certificación. No obstante, podrá oponerse expresamente al consentimiento, debiendo aportar entonces la certificación en los términos previstos en los mencionados artículos del citado reglamento.
6. artikulua.– Eskabideak aurkezteko epea.
Artículo 6.– Plazo de presentación de las solicitudes.
Eskabideak aurkezteko epea xedapen honek ondoreak hartzen dituen unean zabalduko da, hau da, berau Euskal Herriko Aldizkari Ofizialean argitaratzen denean, eta 2024ko azaroaren 1ean edo deialdi honetako laguntzak finantzatzeko baliabide ekonomikoak agortzen direnean (aurretik gertatzen bada) amaituko da. Azken inguruabar hori gertatzen bada, EHAAn Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko zuzendari nagusiaren ebazpena argitaratuko da, baliabide ekonomikoak agortu direla eta eskabideak aurkezteko epeak amaitu direla iragartzeko.
El plazo de presentación de las solicitudes será desde que la presente disposición surta efectos, que será desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco hasta el 1 de noviembre de 2024 o hasta el agotamiento de los recursos económicos destinados a la financiación de las ayudas objeto de esta convocatoria si se produce con anterioridad a esa fecha. En caso de que se produzca esta última circunstancia, se publicará en el BOPV resolución de la Directora General de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales anunciando el agotamiento de los recursos económicos y el final de los plazos de presentación de solicitudes.
7. artikulua.– Eskabideak egitea eta aurkeztea.
Artículo 7.– Formalización y presentación de las solicitudes.
1.– Honako helbide honetan eskuratu daitezke izapideak egiteko jarraibideei buruzko administrazio-prozeduraren informazio-fitxa, erantzukizunpeko adierazpenak eta ereduak, bai eta eskabidearen formularioa ere:
1.– La ficha informativa del procedimiento administrativo donde están disponibles las instrucciones para la tramitación, las declaraciones responsables y los modelos, y a través de la cual se accede al formulario de solicitud está accesible en la dirección:
2.– Eskabidea aurkeztu ondorengo izapideak (sarbidea, izapidea eta jarraipena) «Nire karpeta» atalaren bidez egingo dira, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan:
2.– Los trámites posteriores a la solicitud (acceso, tramitación y seguimiento) se realizarán a través de «Mi carpeta» de la Sede Electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi:
3.– Eskabidea elektronikoki izapidetu ahalko da, ordezkariaren bidez. Horretarako, ordezkaritza Euskal Autonomia Erkidegoko administrazio publikoaren ahalordeen erregistro elektronikoan inskribatu ahal izango da, honako helbide honetan:
3.– La solicitud se podrá tramitar también electrónicamente a través de una persona representante, para lo cual la representación podrá inscribirse en el registro electrónico de apoderamientos de la administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, accesible a través de la siguiente dirección:
4.– Helbide hauetan eskuratu daitezke Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan onartutako identifikazio eta sinadura elektronikorako bitartekoak:
4.– Los medios de identificación y firma electrónica admitidos en la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi están accesibles en las siguientes direcciones:
5.– Izapidetze elektronikoa honako hauen bidez dago erregulaturik: herritarrei arreta integral eta multikanala emateko eta zerbitzu publikoak bitarteko elektronikoz irispidean izateko ekainaren 20ko 91/2023 Dekretua; Informatika eta Telekomunikazioen zuzendariaren 2006ko otsailaren 9ko Ebazpena, E-Administraziorako Plataforma Teknologikoa-PLATEA- onartzen duena. Eskabidea, eransten zaion dokumentazioarekin batera, Euskal Autonomia Erkidegoko hizkuntza koofizialetako edozeinetan aurkez daiteke. Halaber, prozedura guztian zehar, erakunde eskatzaileak aukeratu duen hizkuntza erabiliko da, Euskararen erabilera normalizatzeko azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legeak 5.2.a) eta 6.1 artikuluetan xedatutako moduan.
5.– La tramitación electrónica está regulada en el Decreto 91/2023, de 20 de junio, de atención integral y multicanal a la ciudadanía y acceso a los servicios públicos por medios electrónicos y la Resolución de 9 de febrero de 2006, de la Directora de Informática y Telecomunicaciones, que aprueba la plataforma tecnológica para la e-administración – PLATEA. La solicitud se puede presentar, junto con la documentación que se acompañe, en cualquiera de las lenguas cooficiales de la Comunidad Autónoma de Euskadi. Así mismo, a lo largo del procedimiento, se utilizará el idioma elegido por la entidad solicitante, tal y como establecen los artículos 5.2.a) y 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del Euskera.
6.– Formulario elektroniko normalizatuko eskabideak aukera hau ematen du: laguntza eskatzen duten erakundeek berariaz baimena ematea organo kudeatzaileari nortasun-agiri nazionalaren datuak edo identifikazio fiskaleko zenbakiari buruzkoak eta erregistro ofizialetako datuak eskura edo egiazta ditzan, laguntzak kudeatzeko ondorioetarako bakarrik, hargatik eragotzi gabe administrazio publikoak datuok egiaztatzeko, kontrolatzeko eta ikuskatzeko duen ahalmena. Hala ere, erakunde eskatzaileak berariaz uka dezake baimen hori, eta, halakorik egiten baldin badu, dagozkion ziurtagiriak aurkeztu beharko ditu. Baimena isilbidez emantzat joko da, baimen hori berariaz ukatzen ez bada.
6.– La solicitud en el formulario electrónico normalizado incluye la posibilidad de que las entidades solicitantes de la ayuda consientan que los datos relativos al documento nacional de identidad (DNI) o número de identificación fiscal (NIF) y registros oficiales puedan ser obtenidos o verificados por el órgano gestor a los solos efectos de la gestión de estas ayudas, sin perjuicio de las facultades de comprobación, control e inspección que tiene atribuidas la administración pública. No obstante, la entidad solicitante podrá denegar expresamente el consentimiento, debiendo aportar entonces la certificación exigida. Se entenderá tácitamente otorgada la autorización, salvo que expresamente se deniegue el consentimiento.
7.– Eskabidearekin batera, honako dokumentazio hau erantsi beharko da:
7.– A la solicitud debe acompañar la siguiente documentación:
a) Erakunde eskatzaileak legez eratuta egon beharko du, eta erakundearen legezko ordezkariak ordezkaritza-ahal nahikoa justifikatu beharko du, agiri hauek erantsita:
a) La entidad solicitante deberá estar legalmente constituida y la representante o el representante legal de la entidad deberá justificar suficiente poder de representación, adjuntando:
– Erakundearen fundazio-eskrituren eta estatutuen kopia eskaneatua edo, bestela, erregistro-ziurtagiri ofiziala, legez eratuta edo dagokion erregistroan inskribatuta dagoela egiaztatzeko.
– Copia escaneada de la escritura fundacional y estatutos de la entidad o, en su caso, certificado del registro oficial para acreditar que la entidad está legalmente constituida o inscrita en el registro correspondiente.
– Ordezkaritza-ahal nahikoa egiaztatzeko notario bidez legitimatutako izenpea duen dokumentu publiko edo pribatuaren kopia eskaneatua. Erakundearen ziurtagiri elektroniko batekin identifikatzen bada, ez da beharrezkoa egiaztatzea ordezkaritza-ahal nahikoa duela izapideak ziurtagiriaren titular den erakundearen izenean egiteko.
– Copia escaneada del documento público o privado con firma notarialmente legitimada para acreditar suficiente poder de representación. Si se identifica con un certificado electrónico de entidad, no es necesario que acredite tener suficiente poder de representación para tramitar en nombre de la entidad titular del certificado.
b) Eskatutako prestakuntza-jardueraren deskribapena, I. eranskineko ereduaren arabera.
b) Descripción de la actividad formativa solicitada según el modelo del Anexo I.
c) Eskatutako prestakuntza-jardueraren aurrekontu ekonomikoa, II. eranskineko ereduaren arabera.
c) Presupuesto económico de la actividad formativa solicitada según modelo del Anexo II.
8. artikulua.– Eskabideak zuzentzea.
Artículo 8.– Subsanación de las solicitudes.
1.– Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legeak 68.1. eta 21.1 artikuluetan ezarritakoari jarraituz, aurkeztu beharreko eskabideek eta dokumentuek ez badituzte betetzen deialdi honetan ezarritako baldintzak, edo haien edukia ez bada nahikoa, 10 eguneko epearen barnean gabezia hori zuzentzeko edo eskatutako dokumentuak aurkezteko eskatuko zaio erakunde eskatzaileari, eta horrela egin ezean eskabideari uko egin diola ulertuko dela adieraziko zaio, betiere Administrazioak berariazko ebazpena eman eta jakinarazi ondoren.
1.– De conformidad con lo dispuesto en los artículos 68.1 y 21.1 de la Ley 39/2015 de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, si la solicitud y los documentos que deben aportarse no reunieran todos los requisitos establecidos en la presente convocatoria, o si su contenido resultara insuficiente, se requerirá a la entidad solicitante para que, en el plazo de 10 días subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desistida de su petición, previa resolución expresa de la Administración, que deberá ser dictada y notificada.
2.– Akatsak zuzentzeko jakinarazpena elektronikoki egingo da. Jakinarazpenak «Nire karpeta» atalean kontsultatu daitezke (https://www.euskadi.eus/nire-karpeta/web01-sede/eu Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoko egoitza elektronikoan (https://www.euskadi.eus/egoitza-elektronikoa/). Jakinarazpen hori egindakotzat joko da interesdunak jaso izana elektronikoki izenpetzen duenean. Jakinarazpena bidali eta hamar eguneko epean interesdunak ez badu edukia eskuratu, ukatu egin duela ulertuko da, eta izapidea egindakotzat joko da prozeduraren arabera, non eta ez den egiaztatzen, ofizioz edo erakunde hartzaileak eskatuta, teknikoki edo materialki ezin izan dela jakinarazpen horren edukira sartu.
2.– La notificación de subsanación de deficiencias se efectuará electrónicamente. Las notificaciones deberán consultarse en el apartado de «Mi carpeta» (https://www.euskadi.eus/micarpeta en la Sede Electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi (https://www.euskadi.eus/sede). Dicha notificación se entenderá practicada en el momento que la persona interesada firme electrónicamente la recepción de la misma. Cuando transcurran 10 días desde el envío de la notificación sin acceder a su contenido, se entenderá que la notificación ha sido rechazada y se tendrá por efectuado el trámite siguiéndose el procedimiento, salvo que de oficio o a instancia de la entidad destinataria se compruebe la imposibilidad técnica o material del acceso.
9. artikulua.– Jarduera diruz lagungarriak.
Artículo 9.– Actividades subvencionables.
1.– Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunaren eta 2024ko azaroaren 30aren artean garatu diren prestakuntza-jarduera guztiak kontuan hartuko dira, eta nahitaez bideratu beharko dira Autonomoen Araubide Berezian alta emanda dauden langile autonomoen artean edo ebazpen honen 1. artikuluan zehaztutako ekintzaileen artean laneko arriskuen prebentzioaren gaineko prestakuntza sustatzera, betiere langile horien jarduera profesionalaren helbidea Euskal Autonomia Erkidegoan badago.
1.– Serán consideradas todas las actividades formativas que se hayan desarrollado entre el día siguiente a la publicación en el Boletín Oficial del País Vasco de la presente Resolución y el 30 de noviembre de 2024 y deberán ir dirigidas inequívocamente al fomento de la formación en materia de Prevención de Riesgos Laborales entre las y los trabajadores autónomos dados de alta en el Régimen Especial de Autónomos o las personas emprendedoras determinadas en el artículo 1 de la presente Resolución y que además tengan su domicilio fiscal en la Comunidad Autónoma de Euskadi.
2.– Diruz lagun daitezkeen jarduerak aurrez aurre edo online saioetan eman ahalko dira. Online saioak «zuzeneko» saioak izan beharko dira. Horretarako, diruz lagunduko den jardueran aurreikusitako saio guztietan ikasleak eta profesionalak bertan direla bermatzeko sistema telematikoak edo aplikazioak erabiliko dira (online saio sinkronikoak).
2.– Las actividades subvencionables podrán impartirse de forma presencial o mediante sesiones on-line. Las sesiones on-line deberán materializarse en sesiones «en vivo» mediante aplicaciones o sistemas telemáticos que aseguren la asistencia concurrente del alumnado y profesorado en todas las sesiones previstas de la actividad subvencionable (sesiones on-line síncronas).
Jarduera horiek guztiak gutxienez 10 ikastorduko eta gehienez 30 ikastorduko ikastaroetan garatu beharko dira.
Todas estas actividades se deberán desarrollar en cursos de 10 horas lectivas como mínimo y de 30 horas lectivas como máximo.
3.– Ikastaroek honako gai hauek garatu beharko dituzte.
3.– Los cursos deberán desarrollar las siguientes materias:
I.– Laneko segurtasunari eta osasunari buruzko oinarrizko kontzeptuak.
I.– Conceptos básicos sobre seguridad y salud en el trabajo.
a) Lana eta osasuna: arrisku profesionalak. Arrisku-faktoreak.
a) El trabajo y la salud: los riesgos profesionales. Factores de riesgo.
b) Lanak eragindako kalteak. Laneko istripuak eta gaixotasun profesionalak. Lanak eragindako beste patologia batzuk.
b) Daños derivados del trabajo. Los accidentes de trabajo y las enfermedades profesionales. Otras patologías derivadas del trabajo.
c) Segurtasuna eta osasuna lanean, genero-ikuspegiarekin.
c) Seguridad y salud en el trabajo con perspectiva de género.
d) Oinarrizko arau-esparrua laneko arriskuen prebentzioaren arloan. Arlo horretako eskubideak eta betebeharrak.
d) Marco normativo básico en materia de prevención de riesgos laborales. Derechos y deberes básicos en esta materia.
II.– Arrisku orokorrak eta horien prebentzioa.
II.– Riesgos generales y su prevención.
a) Segurtasun-baldintzei loturiko arriskuak.
a) Riesgos ligados a las condiciones de seguridad.
b) Laneko ingurumenarekin lotutako arriskuak.
b) Riesgos ligados al medio-ambiente de trabajo.
c) Lan-karga, nekea eta laneko atsekabea.
c) La carga de trabajo, la fatiga y la insatisfacción laboral.
d) Arriskuen kontrolerako oinarrizko sistemak. Taldeko eta banakako babesa.
d) Sistemas elementales de control de riesgos. Protección colectiva e individual.
e) Larrialdi-eta ebakuazio-planak.
e) Planes de emergencia y evacuación.
f) Langileen osasunaren kontrola.
f) El control de la salud de las y los trabajadores.
III.– Arrisku espezifiko sektorialak eta horien prebentzioa.
III.– Riesgos específicos sectoriales y su prevención.
IV.– Prebentzioaren kudeaketako oinarrizko elementuak.
IV.– Elementos básicos de gestión de la prevención.
a) Laneko segurtasunarekin eta osasunarekin lotutako erakunde publiko eta pribatuak.
a) Organismos públicos y privados relacionados con la seguridad y salud en el trabajo.
b) Prebentzio-lanaren antolaketa eta dokumentazioa.
b) Organización del trabajo preventivo y documentación.
c) Dokumentazioa: jaso, landu eta artxibatzea.
c) Documentación: recogida, elaboración y archivo.
V.– Lehen sorospenak.
V.– Primeros auxilios.
30 ikastordutik beherako iraupena duten ikastaroek ikasleek beren jarduera profesionala garatzen duten sektore profesionalaren beharren arabera egokitu ahalko dituzte emandako gaiak, edukia eta denbora.
Los cursos de duración inferior a 30 horas lectivas podrán adecuar las materias impartidas, su contenido y tiempo lectivo a las necesidades de los sectores profesionales en los que el alumnado desarrolle su actividad profesional.
30 ikastorduko ikastaroek lehen aipatutako gai guztiak jaso beharko dituzte beren gaitegian.
Los cursos de 30 horas lectivas deberán recoger en su temario todas las materias anteriormente señaladas.
4.– Laneko arriskuen prebentzioaren gainean goi-mailako prestakuntza duten langileek eman beharko dituzte prestakuntza-ekintzak, Prebentzio Zerbitzuen Araudia onartzen duen 39/1997 Errege Dekretuak VI. kapituluan ezarritakoaren arabera, edo laneko arriskuen prebentzioaren gaineko unibertsitate-masterra dutenek.
4.– Las acciones formativas deberán ser impartidas por personal con formación de nivel superior en prevención de riesgos laborales conforme se recoge en el Capítulo VI del Real Decreto 39/1997 por el que se aprueba el Reglamento de los Servicios de Prevención, o con un Máster Universitario en Prevención de Riesgos Laborales.
5.– Prestakuntza-ekintzak Euskal Autonomia Erkidegoko bi hizkuntza ofizialetan eskainiko dira, eta edukietan eta sortutako dokumentazioan genero-ikuspegia txertatuko da, Emakumeen eta gizonen berdintasunerako eta emakumeen aurkako indarkeria matxistarik gabe bizitzeko Legearen testu bategina onartzen duen martxoaren 16ko 1/2023 Legegintzako Dekretuak xedatutakoa betetzeko.
5.– Las acciones formativas deberán ser ofertadas en los dos idiomas oficiales en la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus contenidos y la documentación generada incorporarán la perspectiva de género de acuerdo con lo establecido en el Decreto Legislativo 1/2023, de 16 de marzo, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley para la Igualdad de Mujeres y Hombres y Vidas Libres de Violencia Machista contra las Mujeres.
6.– Prestakuntza-ekintzen garapenarekin lotutako jarduerak partzialki edo osorik azpikontratatu ahalko dira, baldin eta beharrezkoak badira prestakuntza-jarduera egiteko, artikulu honetan eta Dirulaguntzen Araubidea Erregulatzeko abenduaren 21eko 20/2023 Legearen 31. artikuluan ezarritako baldintzak betez.
6.– Las actividades relacionadas con el desarrollo de las acciones formativas podrán ser subcontratadas parcial o totalmente cuando sean necesarias para la realización de la actividad formativa, respetando las condiciones establecidas en este artículo y en el artículo 31 de la Ley 20/2023, de 21 de diciembre, Reguladora del Régimen de Subvenciones.
7.– Erakunde onuradunek 2 hilabeteko epean garatu beharko dituzte diruz lagundutako ikastaroak, laguntza emateko ebazpena jakinarazten den datatik aurrera. Edonola ere, 2024ko azaroaren 30erako amaituta egon beharko dute. Dirulaguntzak emateko ebazpenak eskabideak aurkeztu diren hurrenkeran emango dira, baldin eta xedapen honetan ezarritako baldintzak betetzen badituzte. Beraz, komenigarria da erakunde eta elkarte eskatzaileek eskabideak aurkezteko datak egokitzea, eskatutako prestakuntza-jarduerak garatzeko aurreikusten diren datak kontuan hartuta.
7.– Las entidades beneficiarias deberán desarrollar los cursos subvencionados en un plazo de 2 meses desde la fecha de notificación de la resolución de concesión de la ayuda, y en todo caso, deberán estar finalizados antes del 30 de noviembre de 2024. Las resoluciones de concesión se realizarán conforme el orden de prelación de presentación de las solicitudes y una vez que estas cumplan los requisitos establecidos en esta disposición. Es conveniente, por tanto, que las entidades y organizaciones solicitantes ajusten las fechas de presentación de sus solicitudes teniendo en cuenta las fechas previstas de desarrollo de las actividades formativas solicitadas.
10. artikulua.– Dirulaguntzaren zenbatekoa.
Artículo 10.– Cuantía de la subvención.
1.– Diruz lagun daitezkeen gastuak honako hauek izango dira:
1.– Los gastos subvencionables serán los correspondientes a:
– Ikaskuntza-gastuak: ikastaroa emateko irakasleak, eduki didaktikoen garapena, ikasleentzako dokumentazioa eta lokalen alokairua.
– Los gastos lectivos: correspondientes a los gastos derivados del profesorado para impartición del curso, desarrollo de contenidos didácticos, documentación para el alumnado y alquiler de locales.
– Ikastaroaren kudeaketa-gastuak: ikasleen erakarpena, ikastaroaren publizitatea eta matrikulen kudeaketa.
– Los gastos de gestión del curso: correspondientes a los gastos derivados de la captación del alumnado, publicidad del curso y gestión de matrículas.
Diruz lagundutako zenbatekoa dokumentalki justifikatzen dena izango da, gehienez ere 325 euro ezarrita prestakuntza jaso duen ikasle bakoitzeko (325 euro x prestakuntza jaso duten ikasleen kopurua), betiere gehieneko hori emandako ikastorduak bider 160 euro egitearen ondoriozko zenbatekoa edo baxuagoa bada (160 euro bider emandako ikastaroko ikastorduak).
La cuantía subvencionada será la que se justifique documentalmente con un máximo de 325 euros por alumno o alumna formada (325 euros x número de alumnos y alumnas formadas), siempre y cuando ese máximo sea igual o inferior a la cuantía resultante de multiplicar el número de horas del curso impartido por 160 euros (160 euros x número de horas del curso impartido).
2.– Inskripzio-epea zabalik dagoen aldian, erakunde eskatzaile bakoitzak eskabide bat baino gehiago aurkeztu ahalko du. Edonola ere, erakunde eskatzaileari emandako dirulaguntzak guztira 20.000 euro izango dira, gehienez.
2.– Durante el periodo de tiempo en el que se encuentre abierto el plazo de inscripción cada entidad solicitante podrá presentar más de una solicitud hasta que el total de las ayudas concedidas a cada entidad solicitante no supere los 20.000 euros.
11. artikulua.– Laguntzen izaera, balorazioa eta adjudikazio-proposamena.
Artículo 11.– Naturaleza de las ayudas, valoración y propuesta de adjudicación.
1.– Ebazpen honetan aurreikusitako laguntzak dirulaguntzen bidez gauzatuko dira.
1.– Las ayudas contempladas en la presente Resolución se materializarán a través de subvenciones.
2.– Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko Zuzendariordetza Teknikoa arduratuko da, organo instruktorea den aldetik, aurkeztutako eskabideak aztertzeaz eta deialdi honen 9. artikuluan ezarritako baldintza espezifikoak betetzen direla egiaztatzeaz, eta dagokion ebazpen-proposamena igorriko dio Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko zuzendari nagusiari.
2.– La Subdirección Técnica de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales como órgano instructor será el encargado de examinar las solicitudes presentadas y comprobar e informar sobre el cumplimiento de los requisitos específicos establecidos en el artículo 9 de esta convocatoria, elevando la correspondiente propuesta de resolución a la Directora General de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales
12. artikulua.– Esleipenaren ebazpena.
Artículo 12.– Resolución de adjudicación.
1.– Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeak laguntza bakoitza esleitu edo ukatuko du, arrazoituta, ebazpen bidez, eskabideak aurkeztu diren hurrenkera kontuan hartuta, betiere xedapen honetan ezarritako baldintzak betetzen badituzte, eskabide-epea edo deialdi honetako laguntzara bideratutako aurrekontu-kreditua agortu arte. Ebazpen hori dagokion erakunde eskatzaileari jakinaraziko zaio. Erakunde interesdunei jakinarazpenak bitarteko elektroniko bidez egingo zaizkie, Herritarrei arreta integral eta multikanala emateko eta zerbitzu publikoak bitarteko elektronikoz irispidean izateko 91/2023 Dekretuaren 69. artikuluan ezarritakoaren arabera.
1.– La Directora General de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales adjudicará o denegará de forma motivada cada ayuda solicitada mediante resolución siguiendo el orden de prelación de la fecha de presentación de las solicitudes, una vez que estas cumplan los requisitos establecidos en esta disposición, hasta que se agote el plazo de solicitud o el crédito presupuestario destinado a la ayuda objeto de esta convocatoria. Dicha resolución será notificada a la entidad solicitante correspondiente. Las notificaciones a las entidades interesadas se realizarán por medios electrónicos, de acuerdo con lo establecido en el Decreto 91/2023, de 20 de junio, de atención integral y multicanal a la ciudadanía y acceso a los servicios públicos por medios electrónicos.
2.– Laguntza guztiak esleituta, Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko zuzendari nagusiak, ebazpen baten bidez, emandako eta ukatutako laguntza guztien zerrenda argitaratuko du Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian.
2.– Una vez adjudicadas todas las ayudas, la Directora General de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales mediante resolución publicará en el Boletín Oficial del País Vasco la relación de todas las ayudas concedidas y denegadas.
3.– Ebazpen honen babesean aurkeztutako eskabideak esanbidez ebazteko eta jakinarazteko epea 6 hilabete izango da gehienez, eskabideak aurkezteko epea amaitzen denez geroztik. Epe horretan ez bada berariazko ebazpenik eman eta jakinarazi, ezetsitzat har daitezke eskabideak, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legeak 25. artikuluan ezarritakoaren ondorioetarako, hargatik eragotzi gabe administrazioak berariazko ebazpena eman beharra.
3.– El plazo máximo para dictar y notificar resolución expresa sobre las solicitudes presentadas al amparo de esta Resolución será de 6 meses a contar desde la fecha de presentación de la solicitud. Transcurrido dicho plazo sin que se haya dictado y notificado resolución expresa, las solicitudes se podrán entender desestimadas a los efectos de lo establecido en el artículo 25 Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, sin perjuicio de la obligación de la administración de resolver expresamente.
4.– Adjudikazio-ebazpenaren jakinarazpenak amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, ebazpen horren aurka, aukerako berraztertze-errekurtsoa aurkeztu dakioke Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko zuzendari nagusiari, hilabeteko epean, jakinarazi eta hurrengo egunetik aurrera, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legeak 112. artikuluan eta hurrengoetan xedatutakoari jarraikiz; bestela, zuzenean administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke Euskal Autonomia Erkidegoko Justizia Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietarako Salan, bi hilabeteko epean, ebazpena jakinarazi eta hurrengo egunetik aurrera, Administrazioarekiko Auzien Jurisdikzioa arautzen duen uztailaren 13ko 29/1998 Legeak 8.3 eta 46.1 artikuluetan ezarritakoari jarraikiz. Berariazko ebazpenik ez badago, errekurtsoa jartzeko epea sei hilabetekoa izango da, ustezko egintza gertatu eta hurrengo egunetik zenbatzen hasita, aurreko paragrafoan ezarritakoaren arabera.
4.– La notificación de la resolución de adjudicación pone fin a la vía administrativa y contra ella cabe interponer recurso potestativo de reposición ante la Directora General de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales en el plazo de un mes, contado a partir del día siguiente de su notificación, de conformidad con lo dispuesto en los artículos 112 y siguientes de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, o directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses, contados desde el día siguiente al de la notificación de la resolución de forma expresa, conforme a lo establecido en los artículos 8.3 y 46.1 de la Ley 29/1998, de 13 de julio, Reguladora de la Jurisdicción Contencioso-Administrativa. Si no hubiera resolución expresa, el plazo para interponer el recurso será de seis meses a contar desde el día siguiente a aquel en que se produce el acto presunto de acuerdo con el párrafo anterior.
5.– Jakinarazpen elektronikoak Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoko «Nire karpeta» atalaren bidez egingo dira: https://www.euskadi.eus/nirekarpeta.
5.– Las notificaciones electrónicas se realizarán a través de «Mi carpeta» de la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi: https://www.euskadi.eus/micarpeta.
13. artikulua.– Adjudikazio-ebazpena aldatzea.
Artículo 13.– Modificación de la resolución de adjudicación.
1.– Dirulaguntza emateko kontuan izandako baldintzak baimenik gabe aldatuz gero, litekeena da laguntza emateko ebazpen hori aldatzea edo bertan behera uztea. Erakunde onuradunak Dirulaguntzen Araubidea Erregulatzeko abenduaren 21eko 20/2023 Legearen VI. tituluan aurreikusitako arau-hauste eta zehapenen araubidea bete beharko du.
1.– Toda alteración no autorizada de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención podrá dar lugar a la modificación o revocación de la resolución de concesión. La entidad beneficiaria quedará sujeta al régimen de infracciones y sanciones previsto en el Título IV de la Ley 20/2023, de 21 de diciembre, Reguladora del Régimen de Subvenciones.
2.– Adjudikazio-ebazpenean zehaztutako epean eta moduan egin beharko dira jarduerak. Alabaina, beste dirulaguntza batzuk ere eskuratzen badira edo dirulaguntza emateko kontuan hartu diren baldintza teknikoak edo ekonomikoak aldarazteko moduko gorabeherarik gertatuz gero, betiere dirulaguntzaren bidez lortutako helburuei edo laguntza emateko funtsezkoak diren edo erabakigarriak izan diren alderdiei, onuradunaren zehaztapenari eta hirugarrenei eragiten ez badie, Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko zuzendari nagusiak behar den aldatze-ebazpena emango du eta, hala badagokio, emandako dirulaguntzen zenbatekoak birdoitu. Erakunde edo pertsona onuradunek soberan jasotako zenbatekoak itzuli beharko dituzte, Dirulaguntzen Araubidea Erregulatzeko abenduaren 21eko 20/2023 Legearen 40. artikuluan eta hurrengoetan ezarritako prozeduraren arabera.
2.– Las actuaciones deberán ejecutarse en el tiempo y forma que se determinan en la resolución de adjudicación. No obstante, cuando concurran con otras subvenciones o surjan circunstancias concretas que alteren las condiciones técnicas o económicas tenidas en cuenta para la concesión de la subvención, siempre que no afecte a los objetivos perseguidos por la subvención, a aspectos fundamentales o que hayan sido determinantes para la concesión de la ayuda, a la determinación del beneficiario, o perjudique a terceros, la Directora General de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales dictará la oportuna resolución de modificación en la que, en su caso, se reajustarán los importes de las subvenciones concedidas y se procederá por parte de las entidades o personas beneficiarias a la devolución de los importes recibidos en exceso, de acuerdo con el procedimiento establecido en el artículo 40 y siguientes de la Ley 20/2023, de 21 de diciembre, Reguladora del Régimen de Subvenciones.
3.– Finantzatutako jardueraren balantze ekonomikoa –gastu eta diru-sarrera guztiak kontuan hartuta– aurrekontuan jasotakoa baino txikiagoa denean, sortutako gastu errealari egokituko zaio dirulaguntza, era proportzionalean.
3.– En el caso de que el balance económico de la actuación financiada, considerando todos los gastos e ingresos asociados a la misma, hubiera sido inferior al presupuestado, la subvención se ajustará proporcionalmente al gasto real generado.
14. artikulua.– Dirulaguntza ordaintzea eta justifikazio-prozedura.
Artículo 14.– Pago de la subvención y procedimiento de justificación.
1.– Administrazioak dirulaguntzak ordaindu ahal izateko, erakunde onuradunak Eusko Jaurlaritzaren dagokion datu-basean jasota egon beharko du. Alta eman edo hirugarren interesdunaren datuak aldatzeko, Eusko Jaurlaritzak emandako hirugarrengoentzako erregistro telematikora jo beharko da, honako helbide honetan: https://www.euskadi.eus/hirugarrenak
1.– Para que la Administración pueda realizar el pago de las subvenciones, la entidad beneficiaria deberá constar en la correspondiente base de datos del Gobierno Vasco. Para darse de alta o modificar sus datos de tercero interesado deberá dirigirse al Registro telemático de terceros proporcionado por el Gobierno Vasco, en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/altaterceros
2.– Eskatutako prestakuntza-ekintza amaitu eta 15 eguneko epean, eta onartutako jardueraren kostua ordaindu aurretik, erakunde onuradunek honako hauek aurkeztu beharko dituzte:
2.– En el plazo de 15 días tras finalizar la acción formativa solicitada, y previo al pago del coste de la actividad formativa aprobada, las entidades beneficiarias deberán aportar:
a) Egindako jarduerak eta horien kostua jasotzen dituen memoria ekonomikoa, III. eranskinaren arabera. Memoria honetan jasotzen diren langile propioen gastuek bete egin beharko dituzte gastuaren kontzepturako dedikazio-orduen kopurua, izen-abizenak, orduko egotzitako kostua (eurotan) eta langileen urteko orduen kopurua.
a) Memoria económica donde se recojan las actividades realizadas y el coste de las mismas conforme el Anexo III. Los gastos de personal propio que se recojan en esta memoria deberán contar con el número de horas de dedicación al concepto del gasto, el nombre y apellidos, el costo (en euros) por hora atribuido y el número de horas anuales del personal sobre el que se imputa el gasto.
b) Egindako gastuen fakturak edo egiaztagiriak.
b) Facturas o documentos justificativos de los gastos soportados.
c) Prestakuntza-jardueraren aprobetxamendu-ziurtagiria, IV. eranskineko ereduaren arabera.
c) El Certificado de aprovechamiento de la actividad formativa según el modelo del Anexo IV.
d) Ikastaroa eman duten irakasleen laneko arriskuen prebentzioaren gaineko goi-mailako titulazioa egiaztatzen duen agiriaren kopia eskaneatua.
d) Copia escaneada del documento acreditativo de la titulación superior en prevención de riesgos laborales del profesorado que ha impartido el curso.
e) Inkestak, V. eranskineko ereduaren arabera, prestakuntza-jarduerako ikasleek beteta.
e) Las encuestas, conforme al modelo del Anexo V, cumplimentadas por el alumnado de la actividad formativa.
f) Sortutako dokumentazioa, emandako prestakuntzaren gaitegia eta edukia jasotzen dituena, bertan egiaztatzen direlarik ebazpen honen 17. artikuluan jasotako betebeharrak (hizkuntzaren eta irudien erabilera ez-sexista, bi hizkuntza ofizialen erabilera, eta Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeak diruz lagundutako jarduera delako aipamena).
f) Documentación generada, que incluya el temario y contenido de la formación impartida, donde se acrediten las obligaciones recogidas en el artículo 17 de esta Resolución (uso no sexista del lenguaje y de las imágenes, el uso de las dos lenguas oficiales, mención a que ha sido una actividad subvencionada por Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales).
3.– Prestakuntza-jarduerarako onartutako aurrekontuan aurreikusitako gastuak justifikatzeko, fakturak eta froga-balioa duten bestelako agiriak aurkeztuko dira, merkataritza-trafiko juridikoan baliozkotasuna dutenak edo eraginkortasun administratiboa dutenak, aurrekontuan islatutako gastua benetan egin dela egiaztatzeko. Fakturek harreman zuzena eduki beharko dute diruz lagundutako jarduerekin, eta, horietan, finantzatu daitezkeen kontzeptuak agertu beharko dira, bereizita eta banakatuta. Fakturekin batera, horiek ordaindu direla egiaztatzen duten agiriak aurkeztu beharko dira.
3.– Los gastos previstos en el presupuesto aprobado de la actividad formativa deberán justificarse mediante facturas y demás documentos de valor probatorio equivalente con validez en el tráfico jurídico mercantil o con eficacia administrativa que acredite la efectiva realización del gasto reflejado en el presupuesto. Las facturas estarán relacionadas inequívocamente con las actividades subvencionadas y en las mismas deberán aparecer diferenciados y desglosados los distintos conceptos financiables. Junto con las facturas deberán adjuntarse los correspondientes documentos acreditativos del pago de las mismas.
Langile propioen gastuak langileen nominekin eta aseguru sozialekin justifikatuko dira. Kalkulu-aldian enpresan lan egin den ordu-kopurua adieraziko da, hitzarmenaren edo itunaren arabera, eta diruz lagundutako jarduera egiteko erabili den ordu-kopurua jasoko da.
Los gastos de personal propio se justificarán con las nóminas y los seguros sociales de las personas empleadas. Se indicará el número de horas que han trabajado en la empresa en el período de cálculo, según convenio o pacto, y se indicará el número de horas que se han utilizado a realizar la actividad subvencionada.
4.– Fakturetako edo agirietako gastuaren data ezin da izan 2024ko azaroaren 30a baino geroagokoa.
4.– Las fechas del gasto de las facturas o documentos al efecto no podrán exceder del 30 de noviembre de 2024.
5.– Onuradunei ordainketak egiteko, honako baldintza hauek bete beharko dira:
5.– La realización de los pagos a las entidades beneficiarias estará condicionada a:
– Egunean izatea zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak, Ekonomia eta Ogasuneko sailburuaren 2023ko otsailaren 13ko Aginduan xedatutakoaren arabera (Agindua, 2023ko otsailaren 13koa, Ekonomia eta Ogasuneko sailburuarena, Euskal Autonomia Erkidegoko aurrekontu orokorren kontura ematen diren laguntzen eta dirulaguntzen esparruan bai zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak bai dirulaguntzak itzultzeari buruzkoak betetzen direla egiaztatzeari buruzkoa).
– Que estén al corriente en el cumplimiento de sus obligaciones tributarias y frente a la Seguridad Social, en base a la Orden de 13 de febrero de 2023, del Consejero de Economía y Hacienda, sobre acreditación del cumplimiento de obligaciones tributarias y frente a la Seguridad Social, así como de las relativas al reintegro de subvenciones, en el marco de las ayudas y subvenciones que se otorguen con cargo a los Presupuestos Generales de Euskadi.
– Zorrik ez izatea, itzultzeko ebazpen baten bidez aginduta.
– Que no sean deudoras por resolución declarativa de procedencia de reintegro.
– Ez egotea sartuta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta haren erakunde autonomoek emandako izaera bereko laguntzen edo dirulaguntzen esparruan hasi eta oraindik bideratzeko dagoen itzultze- edo zigor-prozeduretan.
– Que no estén incursas en ningún procedimiento de reintegro o sancionador iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos que se halle todavía en tramitación.
15. artikulua.– Jardueren jarraipena eta kontrola.
Artículo 15.– Seguimiento de las actuaciones y control.
Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko langileek aldian behingo jarraipena egingo dute, ebazpen honetan ezarritakoa betetzen dela bermatzeko, bai eta egiten ari diren eta egin diren ekintzak egiaztatzeko ere. Alde horretatik, erakunde onuradunek Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeak, Kontrol Ekonomikoko Bulegoak edo Herri Kontuen Euskal Epaitegiak eskatutako informazioa eman beharko dute.
El personal de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales realizará las actuaciones de seguimiento periódico necesario para garantizar el cumplimiento de lo establecido en la presente Resolución, así como para la comprobación de las acciones en realización y realizadas. En este sentido, las entidades beneficiarias quedarán obligadas a facilitar aquella información que les sea requerida desde Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales, la Oficina de Control Económico o el Tribunal Vasco de Cuentas Públicas.
16. artikulua.– Ez-betetzeak, erantzukizunak eta dirua itzultzeko prozedura.
Artículo 16.– Incumplimientos, responsabilidades y reintegros.
Dirulaguntzaren erakunde onuraduna Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorrak 37. artikuluan edo Dirulaguntzen Araubidea Erregulatzeko abenduaren 21eko 20/2023 Legeak 36.1 artikuluan ezarritako egoeraren batean egonez gero, edo Dirulaguntzei buruzko Araudi Orokorra onartzen duen uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuak 91., 92. eta 93. artikuluetan ezarritako kasuren batean, edo ebazpen honetan eta aplika daitezkeen gainerako arauetan nahiz dirulaguntza emateko ebazpenean ezarritako arauak bete ezean, Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeko zuzendari nagusiak ebazpen bat emango du, eta, horren bidez, honako hau adierazi: ordaintzeko dauden kopuruak jasotzeko eskubidea galdu duela erakunde onuradunak, eta, hala badagokio, ordura arte jasotako zenbatekoak eta dirulaguntza ordaintzen denetik aurrera sortutako legezko interesak Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari itzuli beharko dizkiola, hargatik eragotzi gabe bidezko beste akzio batzuk, betiere abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan ezarritakoa betez (dekretu horrek Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorren kontura egiten diren bermeen eta itzulketen araubide orokorra arautzen du eta kudeaketan parte hartzen duten erakunde laguntzaileen baldintzak, jardunbidea eta obligazioak ezartzen ditu). Diru-kopuru horiek sarrera publikotzat hartuko dira, dagozkien legezko ondorioetarako, eta erantzukizun-araubide hau aplikatuko zaie: Dirulaguntzen Araubidea Erregulatzeko abenduaren 21eko 20/2023 Legearen 46. artikuluan ezarritakoa eta Dirulaguntzen azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 52. artikuluan eta hurrengoetan jasotakoa.
En el supuesto de que la entidad beneficiaria de la subvención incurriese en alguno de los supuestos contemplados en el artículo 37 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, en el 36.1 de la Ley 20/2023, de 21 de diciembre, Reguladora del Régimen de Subvenciones o en los artículos 91, 92 y 93 del Real Decreto 887/2006 del 21 de julio por el que se aprueba el Reglamento General de subvenciones o incumpliese cualquiera de las condiciones establecidas en la presente Resolución y demás normas aplicables, así como en la resolución de concesión, la Directora General de Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales, mediante la correspondiente resolución, declarará la pérdida del derecho a la percepción de las cantidades pendientes y, en su caso, la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País Vasco las cantidades percibidas más los intereses de demora que correspondan desde el momento del pago de la subvención, sin perjuicio de las demás acciones que procedan, de conformidad con lo establecido en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los presupuestos generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las entidades colaboradoras que participan en su gestión. Las referidas cantidades tendrán la consideración de ingresos públicos a los efectos legales pertinentes, siendo el régimen de responsabilidades el previsto en el artículo 46 de la Ley 20/2023, de 21 de diciembre, Reguladora del Régimen de Subvenciones, así como en el artículo 52 y siguientes de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.
Dirulaguntza emateko ebazpenean ezarritako baldintzak partzialki betetzen ez badira, emandako laguntzaren zenbatekoa azkenean justifikatutako jardueretara egokituko da, ebazpen honen 10. artikuluan ezarritako baldintzen arabera.
Los incumplimientos parciales de las condiciones establecidas en la Resolución de concesión harán que se ajuste la cantidad de la ayuda concedida a las actividades finalmente justificadas conforme a las condiciones establecidas en el artículo 10 de esta Resolución.
17. artikulua.– Erakunde onuradunen betebeharrak.
Artículo 17.– Obligaciones de las entidades beneficiarias.
1.– Erakunde onuradunaren betebehar izango dira Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 14. artikuluan eta Dirulaguntzen Araubidea Erregulatzeko abenduaren 21eko 20/2023 Legearen 14. artikuluan jasotako betebeharrak eta deialdi honetan ezarritako baldintzak betetzea.
1.– Las entidades beneficiarias deberán cumplir las obligaciones recogidas en el artículo 14 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones y en el artículo 14 de la Ley 20/2023, de 21 de diciembre, Reguladora del Régimen de Subvenciones y los requisitos establecidos en esta convocatoria.
2.– Prestakuntza-jardueren testuinguruan sortutako argitalpen, liburuxka, agiri eta euskarri informatiko guztietan, oro har, berariaz aipatu beharko da Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeak diruz lagundu izana, hauetan xedatutakoa betez: abuztuaren 31ko 318/1999 Dekretuan jasotako Eusko Jaurlaritzaren Erakunde Nortasunaren Araudia (dekretu horren bidez arautzen da Eusko Jaurlaritzaren Erakunde Nortasunaren Eskuliburua) eta Lehendakaritzako idazkari nagusiaren 2013ko uztailaren 2ko Ebazpena, zeinen bidez sartzen baitira azken aldaketak Eusko Jaurlaritzaren Erakunde Nortasunaren Eskuliburuan (2013ko uztailaren 31ko EHAA, 145. zk.).
2.– En todas aquellas publicaciones, folletos, documentos y soportes informáticos generados en el contexto de las actividades formativas deberá hacerse mención expresa de que han sido subvencionadas por Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales, cumpliendo lo dispuesto en la normativa de identidad corporativa del Gobierno Vasco contenida en el Decreto 318/1999, de 31 de agosto, por el que se regula el Manual de Identidad Corporativa del Gobierno Vasco y la Resolución de 2 de julio de 2013, del secretario general de la presidencia, por la que se incluyen las últimas modificaciones en el Manual de Identidad Corporativa del Gobierno Vasco (BOPV n.º 145, de 31 de julio de 2013).
3.– Erakunde onuradunek, hala badagokio, Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeari erraztasunak emango dizkiote, egindako jarduerak ikuskatzeko.
3.– Las entidades beneficiarias facilitarán en su caso a Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales la supervisión de las actividades realizadas.
4.– Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeari aldez aurretik jakinarazi beharko zaio diruz lagundutako prestakuntza-jardueretan aurreikusitako baldintzetan egon den aldaketa oro.
4.– Deberá comunicarse con antelación a Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales cualquier cambio en las condiciones previstas de las actividades formativas subvencionadas.
18. artikulua.– Datuen tratamendua.
Artículo 18.– Tratamiento de datos.
Datu pertsonalak tratatu egingo dira, eta honako izen hau duen tratamendu-jardueran sartuko dira: prestakuntza.
Los datos de carácter personal serán tratados e incorporados a la actividad de tratamiento denominada: formación.
Arduraduna: Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundea.
Responsable: Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales.
Helburua: Osalan-Laneko Segurtasun eta Osasunerako Euskal Erakundeak antolatutako edo/eta diruz lagundutako ikastaro eta jardunaldien kudeaketa eta ziurtapena.
Finalidad: gestión y certificación cursos y jornadas organizadas y/o subvencionadas por Osalan-Instituto Vasco de Seguridad y Salud Laborales.
Legitimazioa: interes publikoaren izenean edo tratamenduaren arduradunari esleitutako botere publikoen izenean burututako eginkizun bat betetzea.
Legitimación: tratamiento necesario para el cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos conferidos al responsable del tratamiento.
Hartzaileak:
Destinatarios:
Ogasun publikoa eta zerga-administrazioa.
Hacienda pública y administración tributaria.
Interesdun legitimoak.
Interesados legítimos.
Ikastaroak egin dituzten langileak dituzten enpresak.
Empresas cuyos trabajadores hayan realizado cursillos.
Eskubideak: eskubidea duzu datuak eskuratzeko, zuzentzeko eta ezerezteko, bai eta informazio gehigarrian adierazitako beste eskubide batzuk ere.
Derechos: usted tiene derecho a acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos que se recogen en la información adicional.
Informazio gehigarria: datuen babesari buruzko informazio gehigarri eta xehea duzu gure web-orrian:
Información adicional: puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en nuestra página web:
Araudia:
Normativa:
Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorra:
Reglamento General de Protección de Datos:
3/2018 Lege Organikoa, abenduaren 5ekoa, Datu Pertsonalak Babestekoa eta Eskubide Digitalak Bermatzekoa.
Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales.
AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA
Xedapen honetan aurreikusi ez den guztirako, honako hauetan ezarritakoa aplikatuko da: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legean, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legean, Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorrean, Dirulaguntzen Araubidea Erregulatzeko abenduaren 21eko 20/2023 Legean eta hura garatzen duten arauetan, halakorik badago.
En todo aquello no previsto expresamente por la presente disposición, serán de aplicación las normas contenidas en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público, en la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, en la Ley 20/2023, de 21 de diciembre, Reguladora del Régimen de Subvenciones y sus normas de desarrollo, si es que existieran.
AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA
Xedapen honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondorioak.
La presente disposición surtirá efectos el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.
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