
97. zk., 2024ko maiatzaren 20a, astelehena
N.º 97, lunes 20 de mayo de 2024
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XEDAPEN OROKORRAK
DISPOSICIONES GENERALES
HEZKUNTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN
2364
2364
52/2024 DEKRETUA, apirilaren 30ekoa, Euskal Autonomia Erkidegoan unibertsitatez kanpoko hezkuntza sistemako tituluen erregistroari eta jaulkitzeko prozedurari buruzkoa.
DECRETO 52/2024, de 30 de abril, sobre el registro y procedimiento de expedición de títulos del sistema educativo no universitario en la Comunidad Autónoma de Euskadi.
Hezkuntza Sistemaren Antolamendu Orokorrerako urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoan (aurrerantzean, LOGSE) ezarritako irakaskuntzei dagozkien titulu akademiko eta profesionalak jaulkitzeari buruzko maiatzaren 5eko 733/1995 Errege Dekretuaren bidez, hezkuntza-administrazio eskudunek LOGSEk ezarritako ikasketei dagozkien tituluak jaulkitzeko bete beharreko baldintzak onartu ziren, titulu horiek ofizialak direla bermatuz, Estatuko Lurralde osoan baliozkoak izan daitezen eta nazioartean onar daitezen. Dekretu horren 1. artikuluak ezartzen duenez, dagozkion ikasketak amaitu diren ikastetxearen eskumen-eremuko hezkuntza-administrazioak jaulkiko ditu tituluak.
Mediante el Real Decreto 733/1995, de 5 de mayo, sobre expedición de títulos académicos y profesionales correspondientes a las enseñanzas establecidas por la Ley Orgánica 1/1990, de 3 de octubre, de Ordenación General del Sistema Educativo (en adelante, LOGSE), se aprobaron las normas reguladoras de las condiciones en las que habrá de llevarse a cabo, por las Administraciones educativas competentes, la expedición de los títulos correspondientes a estudios establecidos por la LOGSE, garantizando su carácter oficial, a efectos de su validez en todo el territorio del Estado y de su reconocimiento internacional. El artículo 1 de dicho real decreto establece que los títulos serán expedidos por la Administración educativa a cuyo ámbito de competencia pertenezca el centro docente en el que se hayan concluido los estudios correspondientes.
1948/1996 Errege Dekretuak, abuztuaren 23koak, irailaren 26ko 2808/1980 Errege Dekretuaren bidez Euskal Autonomia Erkidegoari irakaskuntza arloan eskualdatutako Estatuko Administrazioaren zerbitzuak gehitzeari buruzkoak, LOGSEn ezarritako irakaskuntzei dagozkien titulu akademikoak eta lanbide-tituluak jaulkitzeko eginkizuna eskualdatu zen, bai eta horri dagozkion zerbitzuak ematekoa ere.
Mediante el Real Decreto 1948/1996, de 23 de agosto, sobre ampliación de servicios de la Administración del Estado traspasados a la Comunidad Autónoma del País Vasco por el Real Decreto 2808/1980, de 26 de septiembre, en materia de enseñanza. Se traspasó la función de expedición de los títulos académicos y profesionales correspondientes a las enseñanzas establecidas por la LOGSE, así como los servicios inherentes a la misma.
Urriaren 7ko 218/1997 Dekretuaren bidez, LOGSEk ezarritako irakaskuntzei dagozkien unibertsitatez kanpoko titulu akademikoen eta lanbide-tituluen erregistroa sortu zen Euskal Autonomia Erkidegoan.
Mediante el Decreto 218/1997 de 7 de octubre, se creó el Registro de títulos académicos y profesionales no universitarios de la Comunidad Autónoma de Euskadi, correspondientes a las enseñanzas establecidas por la LOGSE.
Lanbide Heziketako Sistemaren antolamendua garatzen duen uztailaren 18ko 659/2023 Errege Dekretuak aldatutako Hezkuntzari buruzko maiatzaren 3ko 2/2006 Lege Organikoan (aurrerantzean, LOE) ezarritako irakaskuntzei dagozkien titulu eta ziurtagiri akademiko eta profesionalak jaulkitzeari buruzko abenduaren 4ko 1850/2009 Errege Dekretuaren bidez, hezkuntza-administrazio eskudunek irakaskuntza horiei dagozkien tituluak jaulkitzeko bete beharko dituzten baldintzak arautu ziren, eta ikasketa horiek Espainiako lurralde osoan izango duten balioa bermatzen da. 3. artikuluan xedatzen duenez, hezkuntza-administrazioek, beren eskumenen esparruan, tituluen eskaerak izapidetzeko prozedura ezarriko dute, baita eskaerak egiteko epeak ere. Halaber, 4. artikuluan xedatzen duenez, LOEk ezarritako irakaskuntzei dagozkien tituluak hezkuntza-administrazio eskudun bakoitzean ondorio horietarako dagoen tituludunen erregistro publikoan inskribatuko dira.
Mediante el Real Decreto 1850/2009, de 4 de diciembre, sobre expedición de títulos y certificaciones académicas y profesionales correspondientes a las enseñanzas establecidas por la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación (en adelante LOE), modificado por el Real Decreto 659/2023 de 18 de julio, por el que se desarrolla la ordenación del Sistema de Formación Profesional, se regularon las condiciones en las que habrá de llevarse a cabo por parte de las Administraciones educativas competentes la expedición de los títulos correspondientes a dichas enseñanzas, garantizando su carácter oficial a efectos de validez en todo el territorio español. En su artículo 3, dispone que las Administraciones educativas, en su ámbito de competencias, establecerán el procedimiento de tramitación de las solicitudes de los títulos, así como los plazos para su expedición. Asimismo, en su artículo 4, dispone que los títulos correspondientes a las enseñanzas establecidas por la LOE «quedarán inscritos en el Registro público de titulados que a estos efectos existe en cada una de las Administraciones educativas competentes».
Bestalde, urriaren 1eko 39/2015 Legeak, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearenak, 14. artikuluan («Administrazio publikoekin harreman elektronikoa izateko eskubidea eta betebeharra»), herritarrek beren eskubideak eta betebeharrak gauzatzeko administrazio publikoekin bitarteko elektronikoen bidez harremanetan jartzeko duten eskubideaz gain, hau xedatzen du; «Nolanahi ere, administrazio-prozedura baten edozein izapide egiteko, honako subjektu hauek, gutxienez, behartuta egongo dira administrazio publikoekin bitarteko elektronikoen bidez harremanetan jartzera:
Por otro lado, la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Publicas (en adelante LPAC), en su artículo 14 titulado «Derecho y obligación de relacionarse electrónicamente con las Administraciones Publicas», además del derecho de la ciudadanía a relacionarse con las administraciones públicas por medios electrónicos para el ejercicio de sus derechos y obligaciones, dispone que «En todo caso, estarán obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las Administraciones Públicas para la realización de cualquier trámite de un procedimiento administrativo, al menos, los siguientes sujetos:
a) Pertsona juridikoak.
a) Las personas jurídicas.
b) Nortasun juridikorik gabeko erakundeak.
b) Las entidades sin personalidad jurídica.
c) Nahitaez elkargoko kide izatea eskatzen duen lanbide-jardueraren bat egiten dutenak, lanbide-jarduera horretan administrazio publikoekin egiten dituzten izapide eta jarduketetarako. Nolanahi ere, kolektibo horren barruan sartzen dira notarioak eta jabetza-erregistratzaileak eta merkataritza-erregistratzaileak.
c) Quienes ejerzan una actividad profesional para la que se requiera colegiación obligatoria, para los trámites y actuaciones que realicen con las Administraciones Públicas en ejercicio de dicha actividad profesional. En todo caso, dentro de este colectivo se entenderán incluidos los notarios y registradores de la propiedad y mercantiles.
d) Administrazioarekiko harreman elektronikoak izatera behartuta dagoen interesdunaren ordezkariak.
d) Quienes representen a un interesado que esté obligado a relacionarse electrónicamente con la Administración.
e) Administrazio publikoetako enplegatuak, enplegatu publiko izateagatik administrazio publikoekin egiten dituzten izapide eta jarduketetarako, administrazio bakoitzak erregelamendu bidez zehazten duen moduan.»
e) Los empleados de las Administraciones Públicas para los trámites y actuaciones que realicen con ellas por razón de su condición de empleado público, en la forma en que se determine reglamentariamente por cada Administración».
Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legearen 42. artikuluak ezartzen duenez, administrazio-jardun automatizatuaren eskumena erabiliz, administrazio publiko bakoitzak zehaztu ahal izango du zein kasutan erabili behar den administrazio publikoari, organo publikoari, organismo publikoari edo zuzenbide publikoko erakundeari lotutako egiaztapen-kode segurua, ezarritako baldintzetan, eta, nolanahi ere, dokumentuaren egiazkotasuna egiaztatu ahal izango da, dagokion egoitza elektronikora sartuz.
El artículo 42 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público establece que, en el ejercicio de la competencia en la actuación administrativa automatizada, cada Administración Pública podrá determinar los supuestos de utilización del código seguro de verificación vinculado a la Administración Pública, órgano, organismo público o entidad de Derecho Público, en los términos y condiciones establecidos, permitiéndose en todo caso la comprobación de la integridad del documento mediante el acceso a la sede electrónica correspondiente.
Horregatik guztiagatik, Euskal Autonomia Erkidegoaren eskumenen esparruan, beharrezkotzat jotzen da Euskadiko unibertsitateaz kanpoko hezkuntza-sistemako tituluen erregistroari eta jaulkitzeko prozedurari buruzko araudia indarreko oinarrizko araudira egokitzea.
Por todo lo expuesto, en el ámbito de competencias de la Comunidad Autónoma de Euskadi, se considera necesario adecuar la normativa relacionada con el registro y procedimiento de expedición de títulos del sistema educativo no universitario en Euskadi a la normativa básica en vigor.
Ondorioz, Hezkuntzako sailburuaren proposamenez, Euskadiko Aholku Batzorde Juridikoarekin bat etorriz eta Gobernu Kontseiluak 2024ko apirilaren 30ean egindako bilkuran eztabaidatu ondoren, honako hau:
En su virtud, a propuesta del Consejero de Educación, de acuerdo con la Comisión Jurídica Asesora de Euskadi y previa deliberación del Consejo de Gobierno en su sesión celebrada el día 30 de abril de 2024,
XEDATZEN DUT;
DISPONGO:
1. artikulua.– Xedea eta aplikazio eremua.
Artículo 1.– Objeto y ámbito de aplicación.
Dekretu honen xedea da unibertsitatez kanpoko hezkuntza sistemako titulu eta ziurtagiri akademikoak eta profesionalen Erregistroa eta jaulkitzeko prozedura arautzea, Euskal Autonomia Erkidegoaren eskumen-eremuan eta aplikatzekoa den hezkuntza-araudiarekin bat etorriz.
El presente Decreto tiene por objeto la regulación del Registro y procedimiento de expedición de los títulos y certificaciones académicas y profesionales del sistema educativo no universitario, en el ámbito competencial de la Comunidad Autónoma de Euskadi, y con arreglo a la normativa educativa aplicable.
2. artikulua.– Tituluen erregistroa.
Artículo 2.– Registro de títulos.
1.– Euskal Autonomia Erkidegoko unibertsitatez kanpoko titulu eta ziurtagiri akademiko eta profesionalen erregistroa sortzen da. Bertan inskribatuko dira LOGSEk ezarritako irakaskuntzei dagozkien tituluak, LOEk ezarritako irakaskuntzei dagozkienak eta hura aldatzen edo ordezten duten arauek ezarritakoak, bai eta hizkuntzen irakaskuntzaren arloko irailaren 2ko 967/1988 Errege Dekretuan aipatzen diren titulazioak eta araubide bereziko hizkuntza-irakaskuntzen ziurtagiri ofizialak ere, baldin eta Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxeetan lortu badira.
1.– Se crea el registro de títulos y certificaciones académicas y profesionales no universitarias de la Comunidad Autónoma de Euskadi. En él quedarán inscritos los títulos correspondientes a las enseñanzas establecidas por la LOGSE, a las enseñanzas establecidas por la LOE y por normas que la modifiquen o sustituyan, así como a las titulaciones a que se refiere el Real Decreto 967/1988, de 2 de septiembre, sobre ordenación de las enseñanzas correspondientes al primer nivel de las enseñanzas especializadas de idiomas que hubieran sido obtenidos en centros educativos de la Comunidad Autónoma de Euskadi.
2.– Ondorengo titulu hauek inskribatuko dira erregistroan:
2.– Se inscribirán en el registro los títulos que se indican a continuación:
– Bigarren Hezkuntzako Graduatu titulua.
– Título de Graduada o Graduado en Educación Secundaria.
– Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako Graduatu titulua.
– Título de Graduada o Graduado en Educación Secundaria Obligatoria.
– Lanbide Heziketako Oinarrizko Lanbide titulua.
– Título Profesional Básico de Formación Profesional.
– Lanbide Heziketako Oinarrizko Teknikari titulua.
– Título de Técnico o Técnica Básico, de Formación Profesional.
– Batxilergoko titulua.
– Título de Bachiller.
– Lanbide Heziketako Teknikari titulua.
– Título de Técnico o Técnica de Formación Profesional.
– Lanbide Heziketako Goi-mailako Teknikari titulua.
– Título de Técnico o Técnica Superior de Formación Profesional.
– Lanbide Heziketako Espezialista titulua.
– Título de Especialista de Formación Profesional.
– Lanbide Heziketako Master titulua.
– Título de Máster de Formación Profesional.
– Goi-mailako Arte Irakaskuntzen Goi-mailako titulua.
– Título Superior de Enseñanzas Artísticas Superiores.
– Goi-mailako Arte Irakaskuntzen Gradu titulua.
– Título de Grado en Enseñanzas Artísticas Superiores.
– Goi-mailako Arte Irakaskuntzen Master titulua.
– Título de Máster en Enseñanzas Artísticas Superiores.
– Musikako Lanbide titulua.
– Título Profesional de Música.
– Musikako Lanbide Irakaskuntzen teknikari titulua.
– Título de Técnico o Técnica de las Enseñanzas Profesionales de Música.
– Dantzako Lanbide titulua.
– Título Profesional de Danza.
– Dantzako Lanbide Irakaskuntzen teknikari titulua
– Título de Técnico o Técnica de las Enseñanzas Profesionales de Danza.
– Arte Plastiko eta Diseinuko Teknikari titulua.
– Título de Técnica o Técnico de Artes Plásticas y Diseño.
– Arte Plastiko eta Diseinuko Goi-mailako Teknikari titulua.
– Título de Técnica o Técnico Superior de Artes Plásticas y Diseño.
– Hizkuntza Eskola Ofizialetan (HEO) lortutako Hizkuntzen Irakaskuntza Berezien Lehen Mailako Goi Zikloko Gaitasun Agiria.
– Certificado de Aptitud del Ciclo Superior del Primer Nivel de Enseñanzas Especiales de Idiomas obtenido en las Escuelas Oficiales de Idiomas (EOI)
– HEOetan lortutako Hizkuntzen Gaitasun agiria.
– Certificado de Nivel Aptitud de Idiomas obtenido en las EOI.
– HEOetan lortutako Hizkuntzen Oinarrizko Mailako ziurtagiria.
– Certificado de Nivel Básico de Idiomas obtenido en las EOI.
– HEOetan lortutako Hizkuntzen Tarteko Mailako ziurtagiria.
– Certificado de Nivel Intermedio de Idiomas obtenido en las EOI.
– HEOetan lortutako hizkuntzen Maila aurreratuko ziurtagiria.
– Certificado de Nivel Avanzado de Idiomas obtenido en las EOI.
– Kirol Teknikari titulua.
– Título de Técnica o Técnico Deportivo.
– Goi-mailako Kirol Teknikari titulua.
– Título de Técnica o Técnico Deportivo Superior.
Hezkuntza-organo eskudunak deitutako proba libreak gaindituz lortutako irakaskuntza horien tituluak Erregistroan inskribatuko dira eta Dekretu honetan araututako moduan jaulkiko dira.
Los títulos de las citadas enseñanzas obtenidos mediante la superación de pruebas libres convocadas por el órgano de Educación competente serán objeto de inscripción en el Registro y expedición en los términos regulados en el presente Decreto.
Inskribatutako tituluen baliozkotasuna Estatuko lurralde osora zabaltzen da, betiere aplikatzekoak diren beste arau batzuetan jasotako gainerako baldintzak betetzen badituzte.
La validez de los títulos inscritos se extiende a todo el territorio del Estado siempre que cumplan el resto de los requisitos contemplados en otras normas de aplicación.
3. artikulua.– Erregistroaren ezaugarriak.
Artículo 3.– Características del Registro.
Erregistroak formatu informatikoa du, eta ezaugarri hauek ditu:
El Registro tiene formato informático y sus características son las siguientes:
a) 2. artikuluan aipatzen diren titulu eta ziurtagiriak inskribatuko dira, baldin eta horiek lortzeko eskatzen diren baldintza akademikoak betetzen badituzte eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioaren Tasei eta Prezio Publikoei buruzko Legearen testu bategina onartzen duen irailaren 11ko 1/2007 Legegintzako Dekretuan eta haren ondorengo aldaketetan ezarritakoaren arabera eman ahal izateko eskatzen diren eskubideak ordaindu badituzte.
a) Se inscribirán los títulos y certificados a los que se refiere el artículo 2 que cumpliendo los requisitos académicos exigibles para su obtención hubieran satisfecho el abono de derechos exigibles para su expedición de acuerdo con lo establecido en el Decreto Legislativo 1/2007 de 11 de septiembre, de aprobación del texto refundido de la Ley de Tasas y Precios Públicos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco.
b) Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako tituluek eta oinarrizko mailako Lanbide Heziketako irakaskuntzei dagozkien tituluek ez dituzte ordaindu behar titulu horiek jaulkitzeko eska daitezkeen eskubideak.
b) Los títulos de la Educación Secundaria Obligatoria y los títulos correspondientes a enseñanzas de Formación Profesional de grado básico están exentos del abono de los derechos exigibles para su expedición.
c) Titulu bakoitzaren inskripzioak banakako identifikazio-gakoak jasotzen ditu, egiazkotasun-neurri gisa.
c) La inscripción de cada título incluye claves registrales identificativas individuales como medida de autenticidad.
d) Inskribatutako titulazioen ziurtagiri pertsonalizatuak emateko aukera izango du.
d) Posibilitará la emisión de certificaciones personalizadas de las titulaciones inscritas.
e) Tituludunek beren datuak kontsultatzeko aukera izango dute.
e) Posibilitará la consulta de las personas tituladas a sus datos.
f) Tituluen inskripzioak eta horien aldaketak Estatuko Erregistro Zentralari jakinaraziko zaizkio, eta, hala badagokio, Erregistro Zentralak horiei esleitutako erregistro-gakoak jasoko dira Euskal Autonomia Erkidegoko Erregistroan.
f) Las inscripciones de títulos y sus modificaciones se comunicarán al Registro Central Estatal y las claves identificativas que en su caso este les asigne se integrarán en el Registro de la Comunidad Autónoma de Euskadi.
g) Administrazio publikoek Erregistroan jasotako informazioa eskuratu ahal izango dute, Ekonomia Iraunkorrari buruzko martxoaren 4ko 2/2011 Legearen bigarren xedapen gehigarrian ezarritako baldintzen arabera.
g) Tendrán acceso a la información contenida en el Registro las administraciones públicas según las condiciones establecidas en la disposición adicional segunda de la Ley 2/2011, de 4 de marzo, de economía sostenible.
4. artikulua.– Erregistroaren atxikipena
Artículo 4.– Adscripción del Registro.
Tituluen erregistroa Eusko Jaurlaritzan hezkuntza-arloko eskumena duen sailaren egitura organiko eta funtzionalari buruzko dekretuan zehaztutako organoari atxikita egongo da. Organo horrek tituluen erregistroari dagozkion zereginak beteko ditu, bere baliabide material eta giza baliabide propioekin, eta Tituluak jaulkitzeko eskumena izango du.
El registro de títulos estará adscrito al órgano que determine el Decreto de Estructura Orgánica y Funcional del departamento del Gobierno Vasco competente en materia de Educación. Ese órgano atenderá las tareas correspondientes al Registro de títulos con sus propios medios materiales y humanos y será competente para la expedición de títulos
5. artikulua.– Erregistroaren datuak
Artículo 5.– Datos del Registro.
1.– Erregistroan tituluak emateko beharrezkoak diren datu pertsonalak, akademikoak eta identifikazio-datuak jasoko dira, kasu bakoitzerako ezarritako ereduen eta euskarrien ezaugarrien arabera, dekretu honen 6. artikuluan ezarritakoaren arabera.
1.– El Registro contendrá los datos personales, académicos e identificativos necesarios para la expedición de los títulos de acuerdo con los modelos y características de los soportes establecidos para cada caso, según establece el artículo 6 del presente Decreto.
2.– Tituluek erregistro-gako indibidual propioak izango dituzte, benetakotasun-neurri gisa.
2.– Los títulos incluirán sus propias claves registrales identificativas individuales como medida de autenticidad.
3.– Identifikazio-gakoaren deskribapena, LOGSEk ezarritako irakaskuntzei dagozkien titulu akademiko eta profesionalak jaulkitzeari buruzko maiatzaren 5eko 733/1995 Errege Dekretuaren 4.3 eta 5. artikuluak garatzen dituen 1996ko apirilaren 30eko Ministerio Aginduan ezarritakoa da (maiatzaren 8ko BOE), edo hori aldatu edo ordezten duen beste agindu baten ezarritakoa.
3.– La descripción de la clave identificativa es la establecida en la Orden de 30 de abril de 1996 por la que se desarrollan los artículos 4.3 y 5 del Real Decreto 733/1995, de 5 de mayo, sobre expedición de títulos académicos y profesionales correspondientes a las enseñanzas establecidas por la LOGSE, u otra orden que la modifique o sustituya
4.– Tratatutako datu pertsonalen babesa, Datu Pertsonalak Babesteari eta Eskubide Digitalak Bermatzeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoan xedatutakora egokituko da. Lege organiko horrek estatuko ordenamendu juridikoa Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016ko apirilaren 27ko 2016/679 (EB) Erregelamenduari egokitzen dio. Erregelamendu hori datu pertsonalen tratamenduari eta datu horien zirkulazio askeari dagokienez pertsona fisikoak babesteari buruzkoa da, eta 95/46/EE Zuzentaraua (Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorra) indargabetzen du.
4.– La protección de datos personales tratados se adecuará a lo dispuesto en la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales que adapta el ordenamiento jurídico estatal al Reglamento (UE) 2016/679 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 27 de abril de 2016, relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de datos personales y a la libre circulación de estos datos y por el que se deroga la Directiva 95/46/CE (Reglamento general de protección de datos)
6. artikulua.– Tituluen ezaugarriak eta tituluak jaulkitzeko ereduak
Artículo 6.– Características y modelos de expedición de los títulos.
1.– Erregistroan inskribatutako tituluak LOGSEk ezarritako irakaskuntzei dagozkien titulu akademikoak eta lanbide-tituluak jaulkitzeari buruzko maiatzaren 5eko 733/1995 Errege Dekretuan, LOEk ezarritako irakaskuntzei dagozkien titulu eta ziurtagiri akademikoak eta lanbide-tituluak jaulkitzeari buruzko abenduaren 4ko 1850/2009 Errege Dekretuan edo aurrekoak aldatu edo ordezten dituen oinarrizko araudian ezarritako ereduetan, identifikazio-elementuen eta euskarrien ezaugarrien arabera jaulkiko dira, kasu bakoitzean aplikatu beharreko arauaren arabera.
1.– Los títulos inscritos en el registro serán expedidos, según la norma aplicable en cada caso, de acuerdo con el modelo, elementos identificativos y características de los soportes establecidos en el Real Decreto 733/1995, de 5 de mayo, sobre expedición de títulos académicos y profesionales correspondientes a las enseñanzas establecidas por la LOGSE, en el Real Decreto 1850/2009, de 4 de diciembre, sobre expedición de títulos y certificaciones académicas y profesionales correspondientes a las enseñanzas establecidas por la LOE o en la normativa básica que modifique o sustituya las anteriores.
2.– Hizkuntza Eskola Ofizialetan ematen diren Hezkuntza sistemako hizkuntzen irakaskuntzen kasuan, erregistroan inskribatu beharreko ziurtagiriak edo tituluak autonomia-erkidegoko araudiak edo aplikatu beharreko Estatuko oinarrizko arauak ezartzen dituen ereduetan eta euskarrien ezaugarrien arabera jaulkiko dira, kasu bakoitzari dagokionaren arabera
2.– En el caso de las enseñanzas de idiomas del sistema educativo impartidas en las Escuelas Oficiales de Idiomas, los certificados o títulos objeto de inscripción en el registro serán expedidos en los modelos y con arreglo a las características de los soportes que establezca la normativa autonómica o la norma básica estatal de aplicación, según corresponda.
3.– Tituluen izenak kasuan kasuko lege organikoan eta lege hori garatzen duen araudian ezarritakoak izango dira.
3.– La denominación de los títulos será la establecida por la Ley Orgánica correspondiente y por la normativa que con posterioridad la desarrolla.
4.– Tituluetan agertzen diren identifikazio elementuak, organoen izenak, ikastetxeenak eta lekuenak ikasketen amaiera-dataren eta jaulkitze-dataren arabera indarrean daudenak izango dira.
4.– Los elementos identificativos y denominaciones de órganos, centros educativos y lugares que figuran en los títulos serán los que se encuentren en vigor en función de las fechas de finalización de los estudios y de las fechas de expedición.
5.– Tituluak dokumentu bakar batean jaulkiko dira, Euskal Autonomia Erkidegoko bi hizkuntza ofizialetan eta maila bereko letra-motetan, artikulu honetako 1. paragrafoan aipatutako oinarrizko araudian zehaztutako zehaztapenekin eta eginbideekin.
5.– Los títulos se expedirán en un solo documento redactado en los dos idiomas oficiales de la Comunidad Autónoma de Euskadi y en tipos de letra de igual rango, con las especificaciones y diligencias determinadas por la normativa básica citada en el apartado 1 de este artículo.
6.– Erregistratutako titulu baten bikoiztua jaulkiko da, baldin eta galdu eta suntsitu edo hondatu delako, legea aldatu delako edo erregistratutako titulua zuzendu behar delako eskatzen bada. Titulu bikoiztuan sartutako erregistro-gakoa ordezkatzen duen jatorrizko tituluaren berdina izango da.
6.– Procederá la expedición de un duplicado de título en caso de que se solicite por extravío y destrucción o deterioro, modificación legal o rectificación del título registrado. La clave registral incluida en el duplicado de título será la misma que la del título original al que sustituye.
7.– Erregistratutako titulu bat baliogabetu egingo da, titulu horrek ematen dituen berezko eskubiderik gabe uzteko, aplikatu beharreko araudiak eskatzen dituen beharrezko baldintza guztiak bete gabe erregistratu denean.
7.– Procederá la anulación de un título registrado, con el fin de dejarlo sin los derechos inherentes que otorga el mismo cuando se hubiera registrado sin cumplir todos los requisitos necesarios exigidos por la normativa aplicable.
8.– Ez da erregistratutako titulu bat baliogabetzeko arrazoia izango titulu hori interesdunei egotzi ezin zaizkien akatsak dituzten euskarrietan ematea.
8.– No será motivo de anulación de un título registrado, la expedición del mismo en soportes que contengan defectos no imputables a las personas interesadas.
7. artikulua.– Tituluak jaulkitzeko prozedura.
Artículo 7.– Procedimiento de expedición de los títulos
1.– Prozeduraren fase guztietan berariaz prestatutako sistema elektronikoak erabiliko dira. Hala ere, pertsona fisiko interesdunak aurrez aurre egin ahal izango ditu izapideak, horietan esku hartzen badu.
1.– Todas las fases del procedimiento se realizarán utilizando medios electrónicos mediante el sistema habilitado a tal efecto. La persona física interesada podrá optar por realizar los trámites en los que interviene de modo presencial.
2.– Tituluen eskaerak izapidetzeko eta dekretu honen 9. artikuluan aurreikusitako proposamenak egiteko ardura duten ikastetxeak ikastetxe kudeatzaileak izango dira. Izaera hori titulartasun publikoko ikastetxe guztiei emango zaie, eta horiek arduratuko dira tituluak izapidetzeaz, bai beren ikasleentzat, bai atxikita dituzten ikastetxe pribatuentzat. Titulartasun pribatuko ikastetxeak Derrigorrezko Irakaskuntzako tituluak kudeatzen dituzten ikastetxeak izan daitezke, betiere irakaskuntza horiek emateko baimena badute.
2.– Tendrán la condición de centros gestores los centros educativos encargados de tramitar las solicitudes de títulos y de emitir las propuestas previstas en el artículo 9 del presente Decreto. Dicha condición se otorgará a todos los centros de titularidad pública, que se encargarán de la tramitación de los títulos, tanto para el alumnado propio como para el de los centros privados que tuvieran adscritos. Los centros de titularidad privada podrán ser centros gestores de sus títulos de Enseñanza Obligatoria siempre que tengan la debida autorización para impartirla.
3.– Prozeduran parte hartzen duen zentroko edo administrazioko erabiltzaile bakoitza sisteman gaituko da, egin beharreko ekintzen arabera, banakako identifikazio-baimen baten bidez.
3.– Cada persona usuaria del centro gestor o de la Administración que intervenga en el procedimiento será habilitada en el sistema, en función de las acciones que deba realizar, mediante la asignación de un permiso individual identificativo.
4.– Dekretu honetan aipatzen diren tituluak jaulkitzeko prozedura ebazteko gehieneko epea urtebetekoa izango da, hasten denetik kontatzen hasita.
4.– El plazo máximo para resolver el procedimiento de expedición de los títulos a los que se refiere el presente Decreto será de un año contado a partir de su inicio.
5.– Kudeaketaren egutegi orokorra eta prozeduran parte hartzen duten alderdien jardueren egutegia tituluen erregistroa atxikita duen organoaren instrukzioaren bidez ezarriko da.
5.– El calendario general de gestión y actuación de las diferentes partes que intervienen en el procedimiento será establecido mediante instrucción del órgano al que está adscrito el registro de títulos.
6.– Tituluak jaulkitzeko prozedura orokorrak hurrengo artikuluetan arautzen diren hasierako fasea, titulua proposatzea, erregistroan inskribatzea eta azken jaulkipena faseak hartzen ditu barnean.
6.– El procedimiento general de expedición de títulos comprende las fases de inicio, propuesta de título, inscripción en el registro, y expedición final, que se regulan en los artículos siguientes.
8. artikulua.– Prozeduraren hasiera.
Artículo 8.– Inicio del Procedimiento.
Prozedura ikastetxe kudeatzailearen erabakiz hasten da, dela interesdunak eskatuta, indarrean dagoen tasa ordaindu ondoren, dela ofizioz, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako titulua lortzeko irakaskuntzei dagozkien tituluen kasuan, horiek jaulkitzeko eska daitezkeen eskubideak ordaintzetik salbuetsita baitaude.
El procedimiento se inicia por acuerdo del centro gestor, bien sea a solicitud de la persona interesada previo abono de la tasa en vigor, bien sea de oficio en el caso de los títulos correspondientes a las enseñanzas conducentes al título de la Educación Secundaria Obligatoria, exentos del abono de los derechos exigibles para su expedición.
1.– Ikasketa-amaierako ikastetxeek (aurrerantzean, eskuratze-ikastetxeak) behar den informazio akademikoa eta pertsonala prestatuko dute baldintza akademikoak betetzen dituzten ikasleen tituluen jatorrizkoak edo bikoiztuak izapidetzeko. Eskuratze-ikastetxeko zuzendariaren sinadurarekin baliozkotuko da informazio hori.
1.– Los centros educativos donde el alumnado finalice sus estudios (en adelante, centros de obtención), prepararán la información académica y personal necesaria para la tramitación de los originales o duplicados de títulos del alumnado que cumple los requisitos académicos para obtenerlos. Dicha información estará validada con la firma del director o directora del centro de obtención.
Prozedura hori aplikatuko da bai ikasturtearen amaieran baldintza akademikoak betetzen dituzten ikasle guztiei egin beharreko izapidetzean, bai ondoren interesdunek egiten dituzten banakako eskaeretan.
Dicho proceder se aplicará tanto a la tramitación que corresponda realizar a fin de curso para la totalidad del alumnado que cumple los requisitos académicos, como a solicitudes individuales que reciban de las personas interesadas en momentos posteriores.
2.– Ikastetxe kudeatzaileek, aipatutako informazioan oinarrituta, bai ikasle propioentzat, bai atxikita dituzten eskuratze-ikastetxekoentzat, honako ekintza hauek egingo dituzte:
2.– Los centros gestores, en base a la información citada, realizarán las siguientes acciones tanto para el alumnado propio como para el de los Centros de Obtención que en su caso tuviera adscritos:
a) Ikasle bakoitzari dagokion tasa ordaintzeko beharrezkoa den dokumentazioa helaraztea. Ordainketa bitarteko elektronikoen bidez egin ahal izango da, eta tasa ordaintzetik salbuetsitako tituluetarako ez da eskatuko izapide hori egitea.
a) Facilitar a cada alumno o alumna la documentación necesaria para el abono de la tasa correspondiente. El abono podrá realizarse a través de medios electrónicos. Para los títulos exentos del abono de los derechos exigibles para su expedición no será requerido este trámite.
b) Ordainketa gauzatu dela eta tituluaren jatorrizkoa edo bikoiztua izapidetzeko behar den gainerako informazioa egiaztatzea.
b) Verificar el requisito de abono y el resto de la información necesaria para tramitar el original o duplicado de título.
c) Baldintza guztiak betetzen dituzten eskabideak bitarteko elektronikoen bidez baliozkotzea, prozedurari hasiera emanez.
c) Validar a través de medios electrónicos los casos que cumplen todos los requisitos, dando inicio al procedimiento.
3.– Titulu bikoiztua, titulu-ale baten akatsa zuzentzeko edo interesdunari dagoeneko emandako titulu-ale baten daturen bat legez aldatu delako eskatzen bada, ikastetxe kudeatzaileak prozeduraren hasiera ale hori jasotzera baldintzatuko du.
3.– En el caso de duplicados de título solicitados para rectificar error o por modificación legal de alguno de los datos de un ejemplar de título ya entregado a la persona interesada, los centros gestores condicionarán el inicio del procedimiento a la recepción de citado ejemplar.
4.– Interesdunek horretarako diseinatutako bitarteko elektronikoen bidez egin ahal izango dute eskabidea.
4.– Las personas interesadas podrán optar por realizar la solicitud a través de los medios electrónicos diseñados para tal finalidad.
9. artikulua.– Tituluen proposamena.
Artículo 9.– Propuesta de título.
1.– Ikastetxe kudeatzaileak Hezkuntzako Lurralde Ordezkaritzan aurkeztuko du tituluen proposamena, formatu elektronikoan. Proposamenak titulua lortzeko moduan dauden ikasleei buruzko informazio akademikoa eta pertsonala jasoko du, baldin eta titulua jaulkitzeagatiko eskubideen ordainketa ordaindu badu. IV. eranskinean ezarritako ereduaren arabera aurkeztuko da. Hezkuntzako Lurralde Ordezkaritzak baliozkotu aurretik, hezkuntzako ikuskaritzak gainbegiratuko du.
1.– El centro gestor emitirá ante la Delegación Territorial de Educación, en formato electrónico, el documento propuesta de título. La propuesta de título contendrá la información académica y personal del alumnado en disposición de obtener el título y que hubiera satisfecho el abono de derechos por expedición del título, será emitida según modelo establecido en el Anexo IV. Previa a su validación por la Delegación Territorial de Educación será supervisada por la inspección educativa.
2.– Ikastetxe kudeatzaileko zuzendariari dagokio tituluen proposamena ezarritako baldintzetan aurkeztea.
2.– La emisión de la propuesta de títulos en las condiciones establecidas compete al director o directora del Centro Gestor del título.
3.– Sistemak aukera emango du proposamena benetakoa dela egiaztatzeko, bitarteko elektronikoen bidez.
3.– El sistema permitirá verificar por medios electrónicos la autenticidad de la propuesta emitida.
10. artikulua.– Erregistroan inskribatzea.
Artículo 10.– Inscripción en el registro.
Erregistroan inskribatzeko fasean, honela automatizatuko da administrazioren jarduna:
En la fase de inscripción en el Registro, la actuación administrativa será automatizada de la siguiente manera:
1.– Hezkuntzako Lurralde Ordezkaritzaren baliozkotzea jasotzen duten proposamenak formatu elektronikoan igorriko dira tituluen erregistroa atxikita duen organora, erregistroan inskriba daitezen. Bikoiztuen kasuan, inskribatutako tituluetan dagozkion aldaketak jasota gera daitezen.
1.– Las propuestas que reciban la validación de la Delegación Territorial de Educación serán emitidas en formato electrónico ante el órgano al que está adscrito el registro de Títulos a efectos de su inscripción en el mismo. En el caso de los duplicados, a efectos de que en títulos ya inscritos queden reflejadas las modificaciones pertinentes.
2.– Tituluen erregistroa atxikita duen organoak ekintza hauek egingo ditu:
2.– El órgano al que está adscrito el registro de títulos realizará las siguientes acciones:
a) Inskripzio bakoitzari dagokion erregistro-gako autonomikoa esleituko dio.
a) Asignará a cada inscripción la clave registral autonómica correspondiente.
b) Egindako inskripzioak jakinaraziko dizkio Unibertsitateaz Kanpoko Tituluen Estatuko Erregistroari, formatu elektronikoan.
b) Comunicará en formato electrónico las inscripciones realizadas al Registro Estatal de Títulos No Universitarios.
c) Tituluen Erregistroan sartuko du Estatuko Erregistroak titulazio bakoitzari esleitutako erregistro-gako zentrala.
c) Integrará en el Registro de Títulos la clave central que el Registro Estatal asigne a cada titulación.
11. artikulua.– Azken jaulkipena.
Artículo 11.– Expedición final.
1.– Tituluen erregistroa atxikita duen organoa arduratuko da titulua jaulkitzeaz, dagokion euskarriaren ereduan eta ezaugarrietan.
1.– El órgano al que se adscribe el registro de títulos se responsabilizará de la expedición final del título en el modelo y características de soporte correspondiente.
2.– Tituluak jaulki ondoren, tituluen erregistroa atxikita duen organoak ikastetxe kudeatzaileari pertsonen eta titulazioen zerrenda emango dio, egindako jaulkipenak eta, hala badagokio, ikasleei egindako entregak kontrolatzeko. Jaulkitako tituluen entregen kontrola dekretu honen 6.1 artikuluan aipatzen den kasuan kasuko oinarrizko araudian xedatutakora egokituko da.
2.– Expedidos los títulos, el órgano al que se adscribe el registro de títulos facilitará al Centro Gestor la relación de personas y titulaciones a efectos de controlar las expediciones realizadas y, en su caso, entregas al alumnado. El control de las entregas de títulos expedidos se adaptará a lo dispuesto en la normativa básica que resulte de aplicación según lo establecido en el artículo 6.1 del presente Decreto.
3.– Ikastetxeek titulua lortzeko behar diren baldintza guztiak bete gabe jaulkitako tituluak atzematen badituzte, ikastetxe kudeatzaileak titulua baliogabetzeko prozedura hasiko du, interesdunari jakinarazi ondoren.
3.– En el caso de que los centros detectaran títulos expedidos sin cumplir todos los requisitos necesarios para su obtención el Centro Gestor correspondiente iniciará el procedimiento de anulación previa comunicación a la persona interesada.
4.– Administrazioari egotz dakizkiokeen akatsekin jaulkitako tituluen kasuan, dagokion ikastetxe kudeatzaileak tituluaren bikoiztua izapidetuko du dagokion zuzenketarekin, interesdunari jakinarazi ondoren.
4.– En el caso de títulos expedidos con errores imputables a la administración, el Centro Gestor correspondiente procederá a tramitar el duplicado con la rectificación, previa comunicación a la persona interesada.
12. artikulua.– Tituluen ziurtagiriak.
Artículo 12.– Certificaciones de título.
Tituluen ziurtagiriak honako hauek izango dira:
Las certificaciones de título serán las siguientes:
1.– 1850/2009 Errege Dekretuaren 3.4 artikuluan ezartzen den bezala, funtsezko datuak jasotzen dituen ikastetxe kudeatzaileak luzatutako tasak ordaindu izanaren frogagiriak titulu-izaera izango du, eta balio bera izango du datxezkion eskubideak erabiltzeko, harik eta eman arte. I. eranskinean ezarritako ereduan adierazitako eremuak jasoko ditu gutxienez.
1.– El resguardo del abono de tasas emitido por el centro gestor en el que se incluyan los datos esenciales que, tal y como se establece en el artículo 3.4 del Real Decreto 1850/2009, tendrá carácter de título y gozará de idéntico valor a efectos del ejercicio de los derechos inherentes al mismo hasta su expedición final. Contendrá al menos los campos indicados en el modelo establecido en el Anexo I.
2.– Dekretu honetan araututako erregistroan inskribatutako tituluen kasuan, tituluaren ziurtagiri elektronikoa, tituluen erregistroa atxikita dagoen organoak jaulkia. Tituluaren funtsezko datuak jasoko ditu, eta, nolanahi ere, erregistro horretan jasota dagoen identifikazioko erregistro-gakoa. Ziurtagiri horrek dagokion tasa ordaindu dela eta titulua Erregistroan inskribatu dela egiaztatuko du. Titulu-izaera izango du Euskal Autonomia Erkidegoko irakaskuntzetan sartzeko eta onartzeko prozesuetan, bai eta Euskal Funtzio Publikoari buruzko uztailaren 6ko 6/1989 Legearen 2. artikuluan aipatzen diren administrazio publikoek, erakundeek eta organismoek Euskadin deitutako hautaketa-prozesuetan eta enplegua hornitzeko prozesuetan ere.
2.– En el caso de títulos inscritos en el Registro regulado en el presente Decreto, la Certificación Electrónica del Título, emitida por el órgano al que se adscribe el registro de títulos. Contendrá los datos sustanciales del título y en todo caso la clave registral identificativa que conste en el citado Registro. Esta certificación acreditará el abono de la tasa correspondiente y la inscripción del título en el Registro. Tendrá carácter de título en procesos de acceso y admisión a enseñanzas en el ámbito de la Comunidad Autónoma de Euskadi así como en procesos de selección y provisión de empleo convocados en Euskadi por las Administraciones Públicas, entidades y organismos a que se refiere el artículo 2 de la Ley 6/1989, de 6 de julio, de la Función Pública Vasca.
Tituluaren ziurtagiri elektronikoak, gutxienez II. eranskinean ezarritako eremuak jasoko ditu, eta egiaztapen-kode seguru bat izango du. Sistemari esker, bitarteko elektronikoen bidez egiaztatu ahal izango da igorritako dokumentuen benetakotasuna.
La Certificación Electrónica del Título será emitida conteniendo al menos los campos establecidos en el Anexo II e incluirá un código seguro de verificación. El sistema permitirá verificar por medios electrónicos la autenticidad de los documentos emitidos.
Tituluaren ziurtagiri elektronikoa behar duten hezkuntza-mailetarako, eranskinekin edo/eta beste hizkuntza batzuetara egindako itzulpenekin batera eman ahal izango da. Eranskin eta/edo itzulpen horiek aplikatu beharreko araudian ezarritako ereduetara egokituko dira.
Para los niveles educativos que así lo precisen la Certificación Electrónica del Título, podrá ser emitida acompañada de anexos o traducciones a otros idiomas diferentes, que se ajustarán a modelos establecidos en la normativa que resulte de aplicación.
3.– Salbuespen gisa, titulua erregistratu aurretik, Hezkuntzako lurralde-ordezkaritzetako titularrek, beren kudeaketa-eremuaren barruan, izapidetzen ari diren eskabideen ziurtagiriak luzatu ahal izango dituzte. Ziurtagiri horiek III. eranskinean ezarritako datuak izan beharko dituzte.
3.– Excepcionalmente, con carácter previo al registro del título las personas titulares de las Delegaciones Territoriales de Educación, dentro de su ámbito de gestión, podrán emitir certificaciones de las solicitudes en trámite. Los datos que deberán contener dichos certificados serán los establecidos en el Anexo III.
4.– Tasa ordaintzetik salbuetsita dauden tituluen kasuan, aurreko puntuetan aipatutako ziurtagiri-motak aplikatuko zaizkie, egoera hori dagokion ziurtagirian jasoz. Gainera, kasu horietan, eskuratze-ikastetxeak behar bezala izapidetutako ziurtagiri akademikoak izaera bera izango du.
4.– En el caso de los títulos exentos del abono de tasa, los tipos de certificación citados en los puntos anteriores serán aplicables a los mismos haciendo constar dicha circunstancia en el certificado correspondiente. Además, en este caso, la certificación académica debidamente diligenciada emitida por el Centro de Obtención tendrá el mismo carácter.
LEHENENGO XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL PRIMERA
Dekretu honen bidez sortutako Erregistrora eramango dira Hezkuntza Sistemaren Antolamendu Orokorrari buruzko urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoak ezarritako irakaskuntzei dagozkien unibertsitateaz kanpoko titulu akademiko eta profesionalen erregistroa sortzen duen urriaren 7ko 218/1997 Dekretuaren bidez sortutako titulu akademiko eta profesionalen erregistroko inskripzioak.
Se trasladarán al Registro creado por el presente Decreto las inscripciones del Registro de Títulos académicos y profesionales creado por el Decreto 218/1997 de 7 de octubre por el que se crea el Registro de títulos académicos y profesionales no universitarios correspondientes a las enseñanzas establecidas por la Ley Orgánica 1/1990, de 3 de octubre, de Ordenación General del Sistema Educativo.
BIGARREN XEDAPEN GEHIGARRIA
DISPOSICIÓN ADICIONAL SEGUNDA
Urriaren 7ko 218/1997 Dekretuan araututako titulu akademikoen eta lanbide-tituluen erregistro horri buruzko beste arau-xedapen batzuetan egindako erreferentziak dekretu honetan araututako erregistroari egindakotzat joko dira.
Las referencias contenidas en otras disposiciones normativas relativas a ese Registro de títulos académicos y profesionales regulado en el Decreto 218/1997 de 7 de octubre, se entenderán efectuadas al Registro regulado en el presente Decreto.
LEHENENGO XEDAPEN INDARGABETZAILEA
DISPOSICIÓN DEROGATORIA PRIMERA
Indargabetuta geratzen da urriaren 7ko 218/1997 Dekretua, Hezkuntza Sistemaren Antolamendu Orokorrari buruzko urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoan ezarritako irakaskuntzei dagozkien unibertsitateaz kanpoko titulu akademiko eta profesionalen erregistroa sortzen duena.
Queda derogado el Decreto 218/1997 de 7 de octubre por el que se crea el Registro de títulos académicos y profesionales no universitarios correspondientes a las enseñanzas establecidas por la Ley Orgánica 1/1990, de 3 de octubre, de Ordenación General del Sistema Educativo.
BIGARREN XEDAPEN INDARGABETZAILEA
DISPOSICIÓN DEROGATORIA SEGUNDA
Indargabetuta geratzen da 2000ko apirilaren 4ko Agindua, Hezkuntza Sistemaren Antolamendu Orokorrari buruzko urriaren 3ko 1/1990 Lege Organikoari dagozkion unibertsitatez kanpoko irakaskuntzako titulu akademiko eta profesionalak emateko prozedura ezartzen duena.
Queda derogada la Orden de 4 de abril de 2000 por la que se establece el procedimiento de emisión de títulos académicos y profesionales de la enseñanza no universitaria, correspondientes a la Ley Orgánica 1/1990, de 3 de octubre, de Ordenación General del Sistema Educativo.
AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA
Baimena ematen zaio Eusko Jaurlaritzan hezkuntza-arloko eskumena duen saileko titularrari dekretu hau interpretatu, garatu eta aplikatzeko behar diren xedapen guztiak eman ditzan.
Se autoriza a la persona titular del departamento del Gobierno Vasco competente en materia de educación para que dicte cuantas disposiciones sean necesarias para la interpretación, desarrollo y aplicación del presente Decreto.
AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA
Dekretu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean jarriko da indarrean.
Este Decreto entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.
Vitoria-Gasteizen, 2024ko apirilaren 30ean.
Dado en Vitoria-Gasteiz, a 30 de abril de 2024.
Lehendakaria,
El Lehendakari,
IÑIGO URKULLU RENTERIA.
IÑIGO URKULLU RENTERIA.
Hezkuntzako sailburua,
El Consejero de Educación,
JOKIN BILDARRATZ SORRON.
JOKIN BILDARRATZ SORRON.