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Boletin Oficial del País Vasco

238. zk., 2023ko abenduaren 15a, ostirala

N.º 238, viernes 15 de diciembre de 2023


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

LEHENDAKARITZA
LEHENDAKARITZA
5570
5570

14/2023 LEGEA, azaroaren 30ekoa, Euskal Kultura Ondarearen maiatzaren 9ko 6/2019 Legea aldatzekoa.

LEY 14/2023, de 30 de noviembre, de modificación de la Ley 6/2019, de 9 de mayo, de Patrimonio Cultural Vasco.

Euskadiko Herritar guztiei jakinarazten zaie Eusko Legebiltzarrak onartu egin duela 14/2023 Legea, azaroaren 30ekoa, Euskal Kultura Ondarearen maiatzaren 9ko 6/2019 Legea aldatzen duena.

Se hace saber a todos los ciudadanos y ciudadanas de Euskadi que el Parlamento Vasco ha aprobado la Ley 14/2023, de 30 de noviembre, de modificación de la Ley 6/2019, de 9 de mayo, de Patrimonio Cultural Vasco.

ZIOEN AZALPENA
EXPOSICIÓN DE MOTIVOS

1.– Euskal Kultura Ondarearen maiatzaren 9ko 6/2019 Legeak, 8. artikuluan, hiru babes-maila bereizi zituen: babes berezia, ertaina eta oinarrizkoa. Azken hori udalek onartutako udal-plangintzako katalogoen bidez zehazten zen. Xedapen horrek, ordea, ez zuen zehazten zer irizpideren arabera irits zitekeen tokiko balioa duen elementu bat oinarrizko babes kategoriara. Udal askok Eusko Jaurlaritzara jo dute definizio zehatzagoa eskatzeko, hirigintza-kasuistika hori kultura-ondarearekin modu arin eta bateragarrian kudeatu ahal izateko. Urte hauetako esperientziaren ondorioz, beraz, artikuluen aldaketa proposatu da, kultura-ondasun higiezin bat oinarrizko babes-mailan sartzeko irizpideak adierazita, hau da, zaharberritze zientifikoa edo kontserbatzailea merezi izatea.

1.– La Ley 6/2019, de 9 de mayo, de Patrimonio Cultural Vasco distinguió en su artículo 8 tres niveles de protección: la protección especial, la media y la básica. Esta última era determinada a través de los catálogos de planeamiento municipal aprobados por los ayuntamientos. Dicha disposición, sin embargo, no concretaba los criterios por los que un elemento de valor local podía alcanzar la categoría de protección básica. Numerosos ayuntamientos se han dirigido al Gobierno Vasco solicitando una definición más concreta para poder gestionar de forma ágil y compatible con el patrimonio cultural esa casuística urbanística. La experiencia de estos años, por tanto, ha conducido a proponer una modificación en el articulado, indicando los criterios para que un bien cultural inmueble sea incluido en el nivel de protección básica, es decir, ser merecedor de restauración científica o conservadora.

Legeak, halaber, ez zuen aldi iragankorrik zehazten udal-katalogoak egoera berrira egokitzeko, eta zehaztugabetasun-egoerak sortzen zituen, eta egoera horiek ez zuten bultzatzen kategoria horretan bildutako ondasunak bizigarritasuna bermatzeko behar ziren obra oinarrizkoenen subjektu izatea.

La ley tampoco determinaba un periodo de tiempo transitorio para que los catálogos municipales se adaptasen a la nueva situación y provocaba situaciones de indeterminación que no favorecían que los bienes englobados en dicha categoría pudiesen ser sujetos de las obras más básicas necesarias para asegurar su habitabilidad.

Bi kasu horietan, Eudelen barruan adostasun zabala dago: hirigintzari eta kultura-ondareari eragiten dien gai horri erantzun egokia eta presazkoa eman behar zaio.

Existe, en ambos supuestos, un amplio consenso en el seno de Eudel sobre la conveniencia de dar una respuesta adecuada y urgente a esta cuestión que ataño tanto al urbanismo como al patrimonio cultural.

2.– Klima-aldaketa, energia-iturri fosilen agortzea eta horiek ekonomia globalean duten eragina, denboran zehar jasanezinak diren kostuen igoerekin, gero eta agerikoagoak eta nabarmenagoak dira planeta osoan. Gogoratu behar da NBEk berak eskatu zuela larrialdi klimatikoaren deklarazioa mundu osoan, CO2 emisioak erabat jaitsi arte. Trantsizio energetikoa eta ekologikoa ezinbestekoa da agertoki horretan; izan ere, isuriak murrizteko estrategiak gehitu behar dira dagoeneko martxan dagoen klima-aldaketa arintzeko, bai eta egokitze-estrategiak ere, inpaktuak minimizatzeko eta giza sistemen eta sistema ekologikoen erresilientzia handitzeko, eta garapen-ekimenak eta, bereziki, energia berriztagarrien ezarpena errazteko.

2.– El cambio climático, el agotamiento de las fuentes de energía fósiles y sus efectos en la economía global, con incrementos de costes insostenibles en el tiempo, son cada día más visibles y patentes en todo el planeta. Cabe recordar que la propia ONU solicitó la declaración de la emergencia climática en todo el mundo hasta alcanzar un descenso radical de las emisiones de CO2. La transición energética y ecológica resulta imprescindible en este escenario, en el que deben sumarse estrategias de reducción de emisiones, que mitiguen el cambio climático ya en marcha, estrategias de adaptación para minimizar sus impactos y aumentar la resiliencia de los sistemas humanos y ecológicos así como facilitar iniciativas de desarrollo y, en especial, de implantación de energías renovables.

Testuinguru horretan, energia-iturri berriztagarriak alternatiba jasangarri erreal gisa gero eta gehiago erabiltzen direnez, beharrezkoa da Euskal Kultura Ondarearen Legea aldatzea, iturri horiek ondareko ondasun higiezinetan sartzeko, bereziki bizitegi-izaerakoetan, energia-eraginkortasuna ondasun horien ondare-balioekiko errespetuarekin orekatuta lortzeko, eta higiezin horiek erabiltzeari uko egitea saihesteko, energia eskuratzeko kostu handiagoa dela eta. Baina, era berean, irtenbide integratzaileak bilatu behar dira, ondasun horien eta haien inguruneen gainean sor dezaketen eragina minimizatzen dutenak.

En este contexto, el cada vez mayor uso de fuentes de energía renovables como alternativa sostenible real hace necesaria la modificación de la Ley del Patrimonio Cultural Vasco con el objeto de incorporar estas fuentes en los bienes inmuebles del patrimonio, en especial en los de carácter residencial, para lograr la eficiencia energética en equilibrio con el respeto a los valores patrimoniales de estos bienes y evitar un efecto de rechazo hacia la utilización de dichos inmuebles por el mayor coste de acceso a la energía. Pero también hay que buscar soluciones integradoras que minimicen el impacto que puedan generar sobre esos bienes y sus entornos.

1. artikulua.– Aldatu egiten da Euskal Kultura Ondarearen maiatzaren 9ko 6/2019 Legearen 8. artikulua, eta honela geratzen da idatzita:

Artículo 1.– Se modifica el artículo 8 de la Ley 6/2019, de 9 de mayo, de Patrimonio Cultural Vasco, con la siguiente redacción:

«8. artikulua.– Babes-mailak.

«Artículo 8.– Niveles de protección.

1.– Euskal kultura-ondarea osatzen duten ondasunak, dagokien babes-mailaren arabera, honelakoak izango dira:

1.– Los bienes que componen el patrimonio cultural vasco se clasificarán en alguno de los siguientes niveles de protección:

a) Babes berezia duten kultura-ondasunak: babes berezia jasoko dute lege honen 2.1 artikuluko kultura-balioetako bat duten EAEko kultura-ondasun higiezin, higigarri eta immaterial nabarmenenek.

a) Bienes culturales de protección especial: se declararán bienes culturales de protección especial aquellos inmuebles, muebles e inmateriales más sobresalientes de la CAPV que reúnan alguno de los valores culturales citados en el artículo 2.1 de esta ley.

b) Babes ertaina duten kultura-ondasunak: babes ertaina jasoko dute lege honen 2.1 artikuluko kultura-balioetako bat duten EAEko kultura-ondasun higiezin eta higigarri garrantzitsuek.

b) Bienes culturales de protección media: se declararán bienes culturales de protección media aquellos inmuebles y muebles relevantes de la CAPV que reúnan alguno de los valores culturales citados en el artículo 2.1 de esta ley.

c) Oinarrizko babesa duten kultura-ondasunak: oinarrizko babesa duten kultura-ondasunak izango dira lege honen 2.1 artikuluan aipatutako kultura-balioetakoren bat duten eta udalek une bakoitzean indarrean dauden udalaren hirigintza-plangintzako katalogoetan hala zehazten dituzten kultura-intereseko higiezinak, zaharberritze zientifikoko edo zaharberritze kontserbatzaileko jarduketak merezi dituztelako.

c) Bienes culturales de protección básica: serán bienes culturales de protección básica aquellos inmuebles de interés cultural que reúnan alguno de los valores culturales citados en el artículo 2.1 de esta ley y que así se determinen por los respectivos ayuntamientos en los catálogos vigentes en cada momento en el planeamiento urbanístico municipal por ser merecedores de actuaciones de restauración científica o de restauración conservadora.

Nolanahi ere, oinarrizko babeseko kultura-ondasunen izaera galduko dute babes berezi eta ertainekotzat jo diren edo jotzen diren eta, beraz, Euskal Kultura Ondarearen EAEko Erregistroan sartuta dauden kultura-ondasunek.

En todo caso, perderán la condición de bienes culturales de protección básica aquellos que hayan sido o sean declarados de protección especial y media y, por tanto, incluidos en el Registro de la CAPV del Patrimonio Cultural Vasco.

2.– Aurreko sailkapena udal-babeseko kultura-ondasunen sailkapenarekin osatuko da. Azken horiek hirigintza-plangintzan eta udal-katalogoetan zehaztuko dira, eta tresna horietan ezarritako babes-araubidearen mende egongo dira.

2.– La clasificación anterior se complementará con la de los bienes culturales de protección municipal. Estos últimos se determinarán en el planeamiento urbanístico y en los catálogos municipales y estarán sujetos al régimen de protección establecido en dichos instrumentos.

3.– Bizirik dagoen egile baten kultura-ondasunaren babesa salbuespentzat joko da, eta kasu horretan titularraren berariazko baimena beharko da».

3.– La protección de un bien cultural de un autor o autora vivo tendrá carácter excepcional y requerirá la autorización expresa de su titular».

2. artikulua.– Aldatu egiten da Euskal Kultura Ondarearen maiatzaren 9ko 6/2019 Legearen 21. artikulua, eta honela geratzen da idatzita:

Artículo 2.– Se modifica el artículo 21 de la Ley 6/2019, de 9 de mayo, de Patrimonio Cultural Vasco, con la siguiente redacción:

«21. artikulua.– Oinarrizko babesa duten kultura-ondasunak deklaratzeko prozedura.

«Artículo 21. Procedimiento de declaración de los bienes culturales de protección básica.

1.– Ondasun higiezin bat oinarrizko babesa duen kultura-ondasun deklaratzeko, babes-maila hori esleitu besterik ez da egin behar udalaren hirigintza-plangintzak unean-unean indarrean dituen katalogoetan, Euskal Kultura Ondarearen EAEko Erregistroan sartuta dauden ondasunen kasuan izan ezik.

1.– La declaración de un bien inmueble como bien cultural de protección básica se produce por la mera asignación de dicho nivel de protección en los catálogos vigentes en cada momento en el planeamiento urbanístico municipal, salvo en el caso de aquellos bienes que estén incluidos en el Registro de la CAPV del Patrimonio Cultural Vasco.

2.– Horretarako, udalaren hirigintza-plangintzaren katalogoetan babes-maila espezifiko bat jaso beharko da, '6/2019 Legearen ondorioetarako, oinarrizko babesa duten kultura-ondasunak' izenekoa, eta hor sartuko dira lege honen 8.1.c) artikuluan aurreikusitako baldintzak betetzen dituzten kultura-intereseko ondasun higiezinak.

2.– A dicho efecto, en los catálogos del planeamiento urbanístico municipal deberá contemplarse un nivel específico de protección, denominado «bienes culturales de protección básica a los efectos de la Ley 6/2019», en el que se incluirán aquellos bienes inmuebles de interés cultural que reúnan las condiciones previstas en el artículo 8.1.c) de esta ley.

3.– Udalek Kultura Ondarearen EAEko Zentroari jakinarazi beharko diote oinarrizko babesa duten kultura-ondasun higiezin berrien deklarazioa.

3.– Los ayuntamientos deberán comunicar al Centro de la CAPV de Patrimonio Cultural la declaración de nuevos bienes culturales inmuebles de protección básica.

4.– Deklarazioa Oinarrizko Babesa duten Kultura Ondasunen EAEko Erregistroan inskribatuko da. Erregistro horretan inskribatutako ondasunek babes berezia edo babes ertaina duten kultura-ondasun gisa deklaratzeko behar besteko balio badute, lege honetan azken horientzat aurreikusitako izapideak egin beharko dira. Kasu horietan, 15. artikuluan ezarritako babes-araubidea aplikatu beharko zaie, aldi baterako».

4.– La declaración se inscribirá en el Registro de la CAPV de Bienes Culturales de Protección Básica. En el supuesto de que los bienes inscritos en dicho registro cuenten con valores culturales suficientes para ser declarados bienes culturales de protección especial o protección media, se requerirá la tramitación prevista en esta ley para cada uno de ellos. En estos casos, les será de aplicación transitoria el régimen de protección establecido en el artículo 15».

3. artikulua.– Aldatu egiten da Euskal Kultura Ondarearen maiatzaren 9ko 6/2019 Legearen 22. artikulua, eta honela geratzen da idatzita:

Artículo 3.– Se modifica el artículo 22 de la Ley 6/2019, de 9 de mayo, de Patrimonio Cultural Vasco, con la siguiente redacción:

«22. artikulua.– Oinarrizko babesa duten kultura-ondasunen deklarazioa azkentzea.

«Artículo 22. Extinción de la declaración como bienes culturales de protección básica

Oinarrizko babesa duen kultura-ondasun baten deklarazioa indarrik gabe utzi ahal izango da, osorik edo partez, deklarazioa egiteko erabili diren izapide berberak erabiliz».

La declaración de un elemento como bien cultural de protección básica solo podrá ser dejada sin efecto, de forma total o parcial, por los mismos trámites seguidos para su declaración».

4. artikulua.– Aldatu egiten da Euskal Kultura Ondarearen maiatzaren 9ko 6/2019 Legearen 25. artikulua, eta honela geratzen da idatzita:

Artículo 4.– Se modifica el artículo 25 de la Ley 6/2019, de 9 de mayo, de Patrimonio Cultural Vasco, con la siguiente redacción:

«25. artikulua.– Kultura-ondasunak Euskal Kultura Ondarearen EAEko Erregistroan eta Oinarrizko Babesa duten Kultura Ondasunen EAEko Erregistroan inskribatzea.

«Artículo 25.– Inscripción de los bienes culturales en el Registro de la CAPV del Patrimonio Cultural Vasco y en el Registro de la CAPV de Bienes Culturales de Protección Básica:

1.– Euskal Kultura Ondarearen EAEko Erregistroan eta Oinarrizko Babesa duten Kultura Ondasunen EAEko Erregistroan inskribatutako ondasunek kode bana jasoko dute, identifikatu ahal izateko.

1.– Cada uno de los bienes inscritos en el Registro de la CAPV del Patrimonio Cultural Vasco y en el Registro de la CAPV de Bienes Culturales de Protección Básica recibirá un código para su identificación.

2.– Bi erregistroek honako hauen fede emango dute: bertan jasotako datuena, bertan inskribatuta dauden ondasunen identifikazioari eta kokapenari eragiten dieten jarduketena eta horien gainean egiten diren egintzena.

2.– Ambos registros darán fe de los datos en ellos consignados, de las actuaciones que afecten a la identificación y localización de los bienes en estos inscritos y de los actos que se realicen sobre ellos.

3.– Erregistro horietan inskribatuta dauden ondasunen titularrek jakinaren gainean jarriko dute Eusko Jaurlaritzan kultura-ondarearen eskumena duen saila, baldin eta edozein esku-hartze edo lekualdatze gertatzen bada edo beren ondasunei eragiten dieten egintza juridikoak eta bestelako gorabeherak gertatzen badira, hori idatziz jaso dadin».

3.– Las personas titulares de bienes inscritos en estos registros comunicarán al departamento del Gobierno Vasco competente en materia de patrimonio cultural cualquier intervención o traslado, así como todos los actos jurídicos y las circunstancias que puedan afectar a dicho bien, para su anotación».

5. artikulua.– Aldatu egiten da Euskal Kultura Ondarearen maiatzaren 9ko 6/2019 Legearen 29. artikuluaren 2. puntua, eta honela geratzen da idatzita:

Artículo 5.– Se modifica el punto 2.º del artículo 29 de la Ley 6/2019, de 9 de mayo, de Patrimonio Cultural Vasco, con la siguiente redacción:

«29. artikulua. Ondasunak kontserbatzeko betebeharra.

«Artículo 29.– Deber de conservación.

2.– Titularrek ez badituzte betetzen Euskal Kultura Ondarearen EAEko Erregistroan eta Oinarrizko Babeseko Ondasunen EAEko Erregistroan inskribatutako kultura-ondasunak kontserbatzeko betebeharrak, foru-aldundiek eta udalek, ofizioz edo Eusko Jaurlaritzan kultura-ondarearen arloko eskumena duen sailak hala eskatuta, honako hauek agindu ahal izango dituzte:

2.– En caso de incumplimiento por parte de las personas titulares de los deberes de conservación de los bienes culturales inscritos en el Registro de la CAPV del Patrimonio Cultural Vasco y en el Registro de la CAPV de Bienes de Protección Básica, las diputaciones forales y los ayuntamientos, de oficio o a instancia del departamento del Gobierno Vasco competente en materia de patrimonio cultural, podrán ordenar:

a) Babestutako kultura-ondasunetan egiten diren edozein motatako obra, lan edo jarduketa berehala etetea, lege honetan xedatutakoa urratuz gero.

a) La inmediata suspensión de cuantas obras, trabajos o actuaciones de cualquier tipo que se llevan a cabo sobre bienes culturales protegidos contraviniendo lo dispuesto en esta ley.

b) Aplikatu beharreko babes-araubidearekin bateraezina den ondasunaren erabilera etetea.

b) La suspensión de un uso del bien incompatible con el régimen de protección que le sea de aplicación.

c) Ondasun hori galtzea saihesteko beharrezkoak diren neurriak betearaztea edo eragindako kalteak konpontzeko».

c) La ejecución de las medidas que resulten precisas para evitar la pérdida del bien en cuestión o para revertir los daños ocasionados en él».

6. artikulua.– Aldatu egiten da Euskal Kultura Ondarearen maiatzaren 9ko 6/2019 Legearen 45. artikulua, eta honela geratzen da idatzita:

Artículo 6.– Se modifica el artículo 45 de la Ley 6/2019, de 9 de mayo, de Patrimonio Cultural Vasco, con la siguiente redacción:

«45. artikulua. Oinarrizko babesa duten kultura-ondasunen araubidea.

«Artículo 45.– Régimen de los bienes culturales de protección básica.

1.– Oinarrizko babesa duten kultura-ondasunen elementu babestuei zaharberritze zientifikorako edo zaharberritze kontserbatzailerako irizpideak aplikatuko zaizkie, hain zuzen ere, ondare urbanizatu eta eraikia birgaitzeko jarduketa babestuei buruzko abenduaren 30eko 317/2002 Dekretuan aurreikusitakoak.

1.– A los elementos protegidos de los bienes culturales de protección básica les resultan de aplicación los criterios de restauración científica o de restauración conservadora previstos en el Decreto 317/2002, de 30 de diciembre, sobre actuaciones protegidas de rehabilitación del patrimonio urbanizado y edificado.

2.– Higiezineko elementuak ezin izango dira eraitsi, ez osorik, ez zati batean, baldin eta elementu horien kultura-balioek oinarrizko babesa duen kultura-ondasun gisa sartzea eragin badute udalaren hirigintza-plangintzaren katalogoan».

2.– En ningún caso podrán ser objeto de derribo total o parcial los elementos del inmueble cuyos valores culturales hayan determinado su inclusión en el catálogo del planeamiento urbanístico municipal como bienes culturales de protección básica».

7. artikulua.– Euskal Kultura Ondarearen maiatzaren 9ko 6/2019 Legearen 50. artikuluari 4. puntua gehitzen zaio, eta honela geratzen da idatzita:

Artículo 7.– Se adiciona un punto 4.º al artículo 50 de la Ley 6/2019, de 9 de mayo, de Patrimonio Cultural Vasco, con la siguiente redacción:

«50. artikulua. Kultura-ondasunen gainean ikusizko kutsadura edo kutsadura akustikoa eragiten dieten elementuen instalazioak debekatzea.

«Artículo 50.– Prohibición de instalación de elementos que originen contaminación visual o acústica sobre los bienes culturales.

4.– Oinarrizko babesa, babes ertaina eta babes berezia duten kultura-intereseko ondasunetan energia berriztagarriak eta energia-eraginkortasuneko sistemak instalatzeko, ondare-inpaktua ebaluatzeko azterlanak egin beharko dira, organo eskudunak zehaztutako irizpide tekniko eta estetikoei jarraituz. Nolanahi ere, afekzio minimoaren eta itzulgarritasunaren irizpideak jarraituko dira, horiek kentzeak materialei eta babestutako ondasunari, oro har, ez eragiteko.

4.– La instalación de energías renovables y sistemas de eficiencia energética en bienes de interés cultural de protección básica, media y especial requerirá de estudios de evaluación de impacto patrimonial, siguiendo los criterios técnicos y estéticos determinados por el órgano competente. En todo caso, se seguirán criterios de mínima afección y de reversibilidad, de modo que su remoción no afecte a los materiales ni al bien protegido en su conjunto.

Eusko Jaurlaritzan kultura-ondarearen arloko eskumena duen sailak bi urteko epean onartuko ditu EAEko ondare-inpaktua ebaluatzeko azterlanak erregulatzeko arauak».

El departamento de Gobierno Vasco competente en materia de patrimonio cultural aprobará en el plazo de dos años las normas reguladoras de los estudios de evaluación de impacto patrimonial en la CAPV».

8. artikulua.– Xedapen iragankor berri bat gehitzen zaio Euskal Kultura Ondarearen maiatzaren 9ko 6/2019 Legeari, eta honela geratzen da idatzita:

Artículo 8.– Se adiciona una nueva disposición transitoria a la Ley 6/2019, de 9 de mayo, de Patrimonio Cultural Vasco, con la siguiente redacción:

«SEIGARREN XEDAPEN IRAGANKORRA

«DISPOSICIÓN TRANSITORIA SEXTA

1.– Lege honetan oinarrizko babes-araubidea arautzen duten aurreikuspenak hirigintza-plan eta udal-katalogo berrietan aplikatuko dira. Gainerako plan eta katalogoek indarrean jarraituko dute horietan ezarritako baldintzetan, eta sei urteko epean egokitu beharko dira araubide honetara.

1.– Las previsiones reguladoras del régimen de protección básica recogidas en esta ley se aplicarán en los nuevos planes urbanísticos y catálogos municipales. Los restantes planes y catálogos se mantienen vigentes en los términos establecidos en ellos y deberán adaptarse al citado régimen en el plazo de seis años.

2.– Epe horretan, halaber, udalek foru-aldundiei eta Eusko Jaurlaritzan kultura-ondarearen arloko eskumena duen sailari jakinarazi beharko diete 6/2019 Legearen ondorioetarako, oinarrizko babesa duten kultura-ondasunak' izeneko babes-maila espezifikoaren barruan udalaren hirigintza-plangintzaren katalogoan sartutako higiezinen zerrenda».

2.– En dicho plazo, los ayuntamientos deberán igualmente comunicar a las diputaciones forales y al departamento competente en materia de patrimonio cultural del Gobierno Vasco la relación de inmuebles incluidos en el respectivo catálogo del planeamiento urbanístico municipal dentro del nivel específico de protección denominado 'bienes culturales de protección básica a los efectos de la Ley 6/2019».

Beraz, Lege honi men egiteko eta men eginarazteko agintzen diet, norbanako zein agintari direla, Euskadiko herritar guztiei.

Por consiguiente, ordeno a todos los ciudadanos y ciudadanas de Euskadi, particulares y autoridades, que la guarden y hagan guardarla.

Vitoria-Gasteiz, 2023ko abenduaren 5a.

Lehendakaria,

IÑIGO URKULLU RENTERIA.


Azterketa dokumentala

Vitoria-Gasteiz, a 5 de diciembre de 2023.

El Lehendakari,

IÑIGO URKULLU RENTERIA.


Análisis documental