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Boletin Oficial del País Vasco

130. zk., 2022ko uztailaren 6a, asteazkena

N.º 130, miércoles 6 de julio de 2022


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
3082
3082

AGINDUA, 2022ko ekainaren 20koa, Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuarena, Euskal Autonomia Erkidegoko datu irekien berrerabilerarik onenetarako sarien laugarren edizioaren deialdia onartzen duena.

ORDEN de 20 de junio de 2022, de la Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno, por la que se aprueba la convocatoria de la cuarta edición de los Premios a las mejores Reutilizaciones de Datos Abiertos de Euskadi.

2009ko abenduaren 29an, Eusko Jaurlaritzak erabaki zuen abian jartzea datu publikoak irekitzeko proiektua –publikotzat ulertuz pribatutasun-, segurtasun- edo jabetza-murrizketarik ez dituzten datuak– Sektore publikoko informazioa berrerabiltzeari buruzko azaroaren 16ko 37/2007 Legean xedatutakoa betetzeko.

El 29 de diciembre de 2009 el Gobierno Vasco acordó poner en marcha el proyecto de apertura de los datos públicos que obran en su poder (entendiendo como públicos todos aquellos datos no sujetos a restricciones de privacidad, seguridad o propiedad) para dar cumplimiento a lo dispuesto en la Ley 37/2007, de 16 de noviembre, sobre reutilización de la información del sector público.

Era berean, Eusko Jaurlaritzak Ardatz 2030 Gobernantza, Berrikuntza Publiko eta Gobernu Digitalerako Plan Estrategikoa onartu zuen Gobernu Kontseiluaren 2021eko abenduaren 14ko Erabakiaren bidez, zeinaren sustatzailea Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saila baita.

Del mismo modo, el Gobierno Vasco aprobó el Plan Estratégico de Gobernanza, Innovación Pública y Gobierno Digital, Ardatz 2030, mediante Acuerdo de Consejo de Gobierno de 14 de diciembre de 2021, cuyo promotor es el Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno.

Plan horretan, administrazio elektronikoaren eta gobernu digitalaren aldeko apustua egiten da: «Administrazio elektronikoak eta gobernu digitalak informazioa eta datuak modu efikaz eta efizientean ematen dituzte. Batzuetan, indartu egin behar da herritarrek informazio eta datu horiek berrerabiltzea, eta adierazi den bezala, funtsezkoa da berrikuntza publikoan».

En dicho plan, se apuesta por la administración electrónica y el gobierno digital: «La administración electrónica y el gobierno digital proporciona una información y datos de forma eficaz y eficiente, cuya reutilización por la ciudadanía debe ser potenciada y que, como se ha señalado, es fundamental en la innovación pública».

Ardatz 2030 planaren helburuak lortzeko, funtsezkoa da datu publikoak irekitzea eta haien berrerabilera sustatzea; izan ere, gardentasuna, kontu-ematea, herritarrek balio publikoaren eta berrikuntzaren sorreran parte hartzea eta laguntzea modu efektibo batez ahalbidetzen ditu, eta lagungarria da, orobat, EAEko gizarteari zerbitzu publiko edo pribatu berriak eskaintzeko, eta datu publikoen balioa nabarmenduta aberastasuna sortzeko.

Para alcanzar los objetivos de Ardatz 2030, la apertura y promoción de la reutilización de datos públicos constituye un pilar fundamental ya que posibilita de un modo efectivo la transparencia, la rendición de cuentas, la participación y colaboración ciudadana en la generación de valor público y la innovación, y contribuye a la oferta de nuevos servicios públicos o privados a la sociedad vasca generando riqueza mediante la puesta en valor de los datos públicos.

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren informazio-gardentasuna handitzea da proiektuaren helburua, sektore publikoan elkarreragingarritasuna hobetzea, berrikuntza sustatzea eta aberastasuna sortzea, datu publikoei balioa emanez.

La finalidad del proyecto es aumentar la transparencia informativa de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, mejorar la interoperabilidad en el sector público, fomentar la innovación, y generar riqueza mediante la puesta en valor de los datos públicos.

Formatu berrerabilgarrian eta Open Data Euskadi webgunean (https://opendata.euskadi.eus) irekitako erabilera-lizentzien bidez ematen ditu argitara datu horiek Eusko Jaurlaritzak, hirugarren pertsonek datu horietatik eratorritako zerbitzuak sortu ahal ditzaten.

El Gobierno Vasco publica los datos en formato reutilizable, y bajo licencias de uso abiertas en el sitio web Open Data Euskadi (https://opendata.euskadi.eus), con el fin de que terceras personas puedan crear servicios derivados de los mismos.

Halaber, Euskal Autonomia Erkidegoko hiru foru-aldundiek eta hiru hiriburuetako udalek beren datu irekien atariak dauzkate (Open Data), eta atari horietan kontsulta daiteke herritarrek erabilgarri dauzkaten datu irekien sorten katalogoa:

Del mismo modo, tanto las tres Diputaciones Forales como los Ayuntamientos de las tres capitales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, disponen de sus respectivos portales «open data» donde se puede consultar el catálogo de conjuntos de datos abiertos disponibles para la ciudadanía:

– Arabako Foru Aldundia: https://irekia.araba.eus/eu/open-data

– Diputación Foral de Álava: https://irekia.araba.eus/es/open-data

– Bizkaiko Foru Aldundia: https://www.opendatabizkaia.eus

– Diputación Foral de Bizkaia: https://www.opendatabizkaia.eus

– Gipuzkoako Foru Aldundia: https://www.gipuzkoairekia.eus/

– Diputación Foral de Gipuzkoa: https://www.gipuzkoairekia.eus/

– Ayuntamiento de Bilbao: https://www.bilbao.eus/opendata

– Ayuntamiento de Donostia / San Sebastián: https://www.donostia.eus/datosabiertos

– Vitoria-Gasteizko Udala: https://www.vitoria-gasteiz.org/opendata

– Ayuntamiento de Vitoria-Gasteiz: https://www.vitoria-gasteiz.org/opendata

Open Data Euskadik (https://opendata.euskadi.eus) balio ekonomiko eta sozial handiko katalogoa du, 8.000 datu multzo baino gehiagokoa; horien artean, honako datu hauek dira nabarmengarri: estatistikoak, geografikoak, administrazioaren arlokoak, ingurumenekoak, turistikoak eta meteorologikoak.

Open Data Euskadi (https://opendata.euskadi.eus) cuenta con un catálogo de más de 8.000 conjuntos de datos de gran valor económico y social, entre los que cabe destacar los estadísticos, geográficos, administrativos, medioambientales, turísticos y meteorológicos.

Open Data Euskadin argitaratzen diren datu publikoak irekitzeko proiektuaren estrategiak hiru ardatz hauek ditu:

La estrategia del proyecto de apertura de los datos públicos que se publican en Open Data Euskadi se basa en los tres ejes siguientes:

1.– Erakunde publikoak eraldatzea haien lan-dinamikan datu irekien kontzeptua sartzeko.

1.– Transformar las organizaciones públicas para incorporar el concepto de datos abiertos en su dinámica de trabajo.

2.– Eskainitako datuen kalitatea handitu eta hobetzea.

2.– Ampliar y mejorar la calidad de los datos ofertados.

3.– Datuak berrerabili eta kontsumitzen dituen pertsona talde bat sortzen laguntzea aberastasuna eta gizarte-balioa sortzeko.

3.– Contribuir a crear un colectivo de personas que reutilice y consuma los datos para generar riqueza y valor social.

Aurreko ardatzetako hirugarrenarekin bat etorriz, Euskadiko Datu Irekiak Berrerabiltzeko Sarietarako deialdia egiten da. Euskal Autonomia Erkidegoko hiru foru-aldundien eta hiru hiriburuetako udalen laguntza izango dute sari horiek; horretarako, sarion epaimahaian hartuko dute parte, eta hautagaien eskura jarriko dituzte dauzkaten datu irekien katalogoak.

En consonancia con el tercero de los ejes anteriores, se convocan los Premios de Reutilización de Datos Abiertos de Euskadi, que contarán con la colaboración de las tres Diputaciones Forales y los Ayuntamientos de las tres capitales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, al formar parte del jurado de los premios y poner a disposición de las candidaturas sus catálogos de datos abiertos.

Honako hau da funtsezko helburua: Euskal Autonomia Erkidegoko administrazio publikoek (Eusko Jaurlaritza, foru-aldundiak eta udalak) dituzten datu irekien katalogoak ezagutaraztea, horien ahalmena erakustea, datu irekien erabilera eta zerbitzu eratorrien sorrera sustatzea, datu-kontsumitzaileek gehien eskatzen dituzten datuak zeintzuk diren zehaztea, eta horiexek irekitzen ahalegin berezia egitea.

El objetivo fundamental es el de dar a conocer la existencia de los catálogos de datos abiertos de las Administraciones Públicas de la Comunidad Autónoma de Euskadi (Gobierno Vasco, Diputaciones Forales y Ayuntamientos), mostrar el potencial de los mismos, fomentar la utilización de los datos abiertos y la generación de servicios derivados, y concretar los datos más demandados por parte del colectivo de personas que los consume para dedicar más esfuerzos a abrirlos.

Teknologia berriei lotutako pertsona fisiko eta juridikoentzat da deialdia, hau da, datu publikoak erabiltzeko ezagutza-maila duten herritarrei zuzenduta dago, jendeari balio erantsia ekarriko dioten zerbitzuak, txostenak, web aplikazioak edo gailu mugikorretarako aplikazioak sortzeko. Deialdi honetan, guztira, 18.000 euro gordin erabiliko dira.

La convocatoria tiene por destinatarias a personas físicas y jurídicas vinculadas a las nuevas tecnologías, que poseen conocimientos para utilizar los datos públicos con objeto de crear servicios, informes, aplicaciones web o aplicaciones para dispositivos móviles que aporten un valor añadido a la ciudadanía. Para la presente convocatoria se destina un importe global de 18.000€ brutos.

Azaldutako guztia kontuan hartuta, eta urtarrilaren 19ko 8/2021 Dekretuak (Gobernantza Publiko eta Autogobernu Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen dituena) 3. artikuluan emandako eskumenak baliatuz, honako hau

A la vista de todo lo expuesto, y en virtud de las competencias atribuidas por el artículo tres del Decreto 8/2021, de 19 de enero, en el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Artikulu bakarra.– Euskal Autonomia Erkidegoko datu irekien berrerabilerarik onenetarako sarien laugarren edizioaren deialdia onartzea, horretarako onartzen diren oinarri arautzaileen arabera. Oinarriok agindu honen eranskinean jaso dira.

Artículo único.– Aprobar la convocatoria de la cuarta edición de los Premios a las mejores Reutilizaciones de Datos Abiertos de Euskadi, con arreglo a las bases reguladoras que se aprueban y figuran en el anexo a esta Orden.

AZKEN XEDAPENetako lehenengoa
DISPOSICIón final primera

Sariak, duten izaeraren arabera egokia den guztian, xedapen hauen mende daude: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legea; Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legea; EAEko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren (azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren bidez onartutakoa) VI. titulua eta VII. tituluaren III. kapitulua; eta Dirulaguntzei buruzko 38/2003 Lege Orokorrean eta 887/2006 Errege Dekretuan (aurreko lege orokorraren araudia onartzeko den horretan) jasotako oinarrizko araudia.

Primera.– Los premios se sujetan, en todo aquello que resulte procedente de acuerdo con su naturaleza, a lo dispuesto en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas; la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público; el Título VI y Capítulo III del Título VII del Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobado por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, y a la regulación básica recogida en la Ley 38/2003, General de Subvenciones y en el Real Decreto 887/2006, por el que se aprueba el Reglamento de esta última.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Administrazio-bidea agortzen duen agindu honen aurka, berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango diote interesdunek Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburuari, hilabeteko epean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 123. eta 124. artikuluetan ezarritakoaren arabera. Bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkez daiteke zuzenean Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietarako Salan, eta, horretarako, bi hilabete izango dira, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik hasita, hala xedatuta baitago Administrazioarekiko Auzitarako Jurisdikzioa arautzen duen uztailaren 13ko 29/1998 Legearen 10.1.a) eta 46 artikuluetan.

Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrán las personas interesadas interponer recurso potestativo de reposición ante la Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco de conformidad con lo dispuesto en los artículos 123 y 124 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, o directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses contados desde el día siguiente al de su publicación en el mismo diario oficial de conformidad con lo establecido en los artículos 10.1.a) y 46 de la Ley 29/1998, de 13 de julio, reguladora de la Jurisdicción Contencioso-Administrativa.

AZKEN XEDAPENETAKO HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondorioak.

La presente Orden surtirá efectos desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2022ko ekainaren 20a.

En Vitoria-Gasteiz, a 20 de junio de 2022.

Gobernantza Publiko eta Autogobernuko sailburua,

La Consejera de Gobernanza Pública y Autogobierno,

OLATZ GARAMENDI LANDA.

OLATZ GARAMENDI LANDA.

ERANSKINA
ANEXO
EUSKAL AUTONOMIA ERKIDEGOKO DATU IREKIEN BERRERABILERARIK ONENETARAKO SARIEN LAUGARREN EDIZIOAREN DEIALDIA ARAUTZEN DUTEN OINARRIAK
BASES REGULADORAS DE LA CONVOCATORIA DE LA CUARTA EDICIÓN DE LOS PREMIOS A LAS MEJORES REUTILIZACIONES DE DATOS ABIERTOS DE EUSKADI

Lehenengoa.– Xedea.

Primera.– Objeto.

Euskal Autonomia Erkidegoko administrazio publikoen datu irekien katalogoetako datu multzoak erabiliz zerbitzuak, azterlanak, bistaratzeak, web-aplikazioak edo gailu mugikorretarako aplikazioak ematen dituzten proiekturik onenak aurkezten dituzten pertsona fisikoak, juridikoak edo haien elkarteak saritzea da deialdi honen xedea.

La presente convocatoria tiene por objeto premiar a las personas físicas, jurídicas o agrupaciones de las mismas que presenten los mejores proyectos que proporcionen servicios, estudios, visualizaciones, aplicaciones web o para dispositivos móviles utilizando para ello conjuntos de datos de los catálogos de datos abiertos de las Administraciones Públicas de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

Bigarrena.– Sariak.

Segunda.– Premios.

1.– Sari bana emango zaie Euskal Autonomia Erkidegoko datu irekiak berrerabiltzeko bi proiektu onenei:

1.– Se concederá un premio por cada uno de los dos mejores proyectos de Reutilización de Datos Abiertos de Euskadi con el siguiente contenido:

a) Lehen saria egiaztapen-diploma eta 10.000 euro gordin izango da. Aldi bakarrean ordainduko zaio zenbateko hori sarituari.

a) El primer premio consistirá en la entrega de un diploma acreditativo y la cantidad de 10.000 euros brutos, que se abonarán a la persona premiada en un único pago.

b) Bigarren saria egiaztapen-diploma eta 8.000 euro gordin izango da. Aldi bakarrean ordainduko zaio zenbateko hori sarituari.

b) El segundo premio consistirá en la entrega de un diploma acreditativo y la cantidad de 8.000 euros brutos, que se abonarán a la persona premiada en un único pago.

2.– Saria jasotzea bateragarria izango da bestelako administrazio publikoek eta erakunde pribatuek ematen dituzten sariak jasotzearekin.

2.– La concesión del premio es compatible con la obtención de un premio otorgado tanto por otra Administración Pública como por una entidad privada.

3.– Pertsona fisikoen errentaren gaineko zergaren atxikipena izango dute sariek.

3.– Los premios están sujetos a la retención del impuesto sobre la renta de las personas físicas.

Hirugarrena.– Proiektuak.

Tercera.– Proyectos.

1.– Proiektu guztiek, inskribatzen diren egunean, honako baldintza hau bete beharko dute:

1.– Todo proyecto deberá cumplir, a fecha de su inscripción, con la siguiente condición:

a) Datu irekien katalogo hauetakoren batetik ateratako datu multzo bat, gutxienez, erabili izana proiektua egiteko:

a) Haber utilizado para su elaboración, al menos, un conjunto de datos de entre los siguientes catálogos de datos abiertos:

– Eusko Jaurlaritza (Open Data Euskadi): https://opendata.euskadi.eus

– Gobierno Vasco (Open Data Euskadi): https://opendata.euskadi.eus

– Arabako Foru Aldundia (Araba Irekia): https://irekia.araba.eus/eu/open-data

– Diputación Foral de Álava (Araba Irekia): https://irekia.araba.eus/es/open-data

– Bizkaiko Foru Aldundia (Bizkaia Open Data): https://www.opendatabizkaia.eus

– Diputación Foral de Bizkaia (Bizkaia Open Data): https://www.opendatabizkaia.eus

– Gipuzkoako Foru Aldundia (Gipuzkoa Irekia): http://www.gipuzkoairekia.eus/eu/datu-irekien-katalogoa

– Diputación Foral de Gipuzkoa (Gipuzkoa Irekia): http://www.gipuzkoairekia.eus/es/datu-irekien-katalogoa

– Bilboko Udala (Bilbao Open Data): https://www.bilbao.eus/opendata

– Ayuntamiento de Bilbao (Bilbao Open Data): https://www.bilbao.eus/opendata/es/inicio

– Donostiako Udala (Donostiako Udalaren datu irekiak): https://www.donostia.eus/datuirekiak

– Ayuntamiento de Donostia / San Sebastián (Datos Abiertos del Ayuntamiento de Donostia / San Sebastián): https://www.donostia.eus/datosabiertos/

– Gasteizko Udala (Open Data Vitoria-Gasteiz): https://www.vitoria-gasteiz.org/opendata

– Ayuntamiento de Vitoria-Gasteiz (Open Data Vitoria-Gasteiz): https://www.vitoria-gasteiz.org/opendata

b) Web bidez eskuragarria izan beharko du herritar guztientzat, URL baten bitartez.

b) Deberá estar accesible para toda la ciudadanía vía web mediante una URL.

2.– Proiektu bat aurkezten duten pertsona fisiko edo juridikoek gehienez 1.000 hitzeko testu-dokumentu bat erantsiko dute Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan (https://www.euskadi.eus/zerbitzuak/1028604) eskuragarri dagoen sarien deialdian, parte hartzeko eskabide-inprimakian, beren proiektua ahalik eta argien azalduz; eta horrez gain, horretara jotzeko URLa.

2.– La persona o personas físicas o jurídicas que presenten un proyecto adjuntarán en el formulario de solicitud de participación, en la convocatoria de los premios disponible en la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi (https://www.euskadi.eus/servicios/1028604) un documento de texto de máximo 1.000 palabras explicando con la mayor claridad posible su proyecto, además de la URL de acceso.

3.– Bi proiektu onenetako bakoitzeko sari bat emango da, proiektua egiten parte hartu duten pertsonen kopurua edozein dela ere. Pertsona bakar batek hainbat proiektu aurkez ditzake, bakarka edo talde bateko partaide gisa.

3.– Se otorgará un premio por cada uno de los dos mejores proyectos, con independencia del número de personas que hayan intervenido en su elaboración. Una misma persona puede presentar diversos proyectos, ya sea de forma individual o como integrante de un grupo.

4.– Proiektua landu duten pertsona fisiko zein juridikoek baimena ematen diote Eusko Jaurlaritzari proiektuaren egilea aipatzeko deialdi honekin zerikusia duen edozein hedapen-jardueratan, baina horrek ez du sortuko pertsona horien aldeko inolako eskubide ekonomikorik, eta, hala egokituz gero, ez du ekarriko ematen den saria ez den beste inolako onurarik.

4.– Las personas, tanto físicas como jurídicas, que han elaborado el proyecto autorizan al Gobierno Vasco a mencionar su autoría en cualquier actividad de difusión relacionada con la presente convocatoria, sin que por ello se devengue a su favor derecho económico alguno u obtención de cualquier otro tipo de beneficio diferente de la cantidad, en su caso, de los premios que se concedan.

Laugarrena.– Eskatzaileak.

Cuarta.– Solicitantes.

Pertsona fisikoek, pertsona juridikoek, pertsona fisikoen edo juridikoen elkarteek (publikoak zein pribatuak), ondasun-erkidegoek edo beste edozein unitate ekonomiko edo ondare bereizik, zeinek dirulaguntza honen xede diren proiektuak egin ditzaketen, nahiz eta nortasun juridikorik izan ez, hala ezartzen baitu Dirulaguntzei buruzko Lege Orokorrak (azaroaren 17ko 38/2003 Legea) 11 artikuluan. Era berean, eta aipatutako elkarteetarako, lege-testu bereko 11.3 artikuluan xedatutakoa beteko da.

Tal y como establece en el artículo 11 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, las solicitudes podrán presentarse por personas físicas, personas jurídicas, agrupaciones de personas físicas o jurídicas, públicas o privadas, las comunidades de bienes o cualquier otro tipo de unidad económica o patrimonio separado que, aun careciendo de personalidad jurídica, puedan llevar a cabo los proyectos objeto de la presente subvención. Asimismo, y para las agrupaciones antedichas se estará a lo dispuesto en el artículo 11.3 del mismo cuerpo legal.

Hori gorabehera, administrazio publikoek eta horien sektore publikoetako erakundeek ezin izango dute parte hartu deialdi honetan.

No obstante, las Administraciones Públicas y las entidades integrantes de sus respectivos sectores públicos no podrán tomar parte en la presente convocatoria.

Bosgarrena.– Eskakizunak eta betebeharrak.

Quinta.– Requisitos y obligaciones.

1.– Eskabidea aurkezten duten egunean eta sarien emakida izapidetzeko behar den denbora guztian, proiektuak aurkezten dituzten pertsona fisikoek edo juridikoek, edo horien elkarteetako kideek, honako eskakizun hauek bete beharko dituzte:

1.– La persona o personas físicas o jurídicas, o los miembros de las agrupaciones de las mismas, que presenten un proyecto deberán cumplir los siguientes requisitos a la fecha de presentación de la solicitud y durante todo el tiempo que se requiera para tramitar la concesión de los premios:

a) Dirulaguntza edo laguntza publikoak lortzeko aukera galtzearekin zigortuta ez egotea zigor- edo administrazio-bidean, eta ez izatea horretarako ezgaitzen duen legezko debekurik.

a) No hallarse sancionadas penal ni administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtener subvenciones o ayudas públicas, ni estar incursas en prohibición legal alguna que le inhabilite para ello.

b) Sexu-diskriminazioagatik edo emakumeen eta gizonen berdintasunaren arloko araudia ez betetzeagatik zigor- edo administrazio-bidean zigortuta ez egotea.

b) No hallarse sancionada penal ni administrativamente por incurrir en discriminación por razón de sexo o por incumplimiento de la normativa en materia de igualdad de mujeres y hombres.

c) Berdintasun-plana indarrean izatea, Estatuko araudiaren arabera nahitaez eduki behar duten enpresei dagokienez.

c) Tener un plan de igualdad vigente, en el caso de empresas obligadas a tenerlo según la normativa del Estado.

d) 50 langile baino gehiagoko enpresei dagokienez, sexu-jazarpena edo sexuan oinarritutako jazarpena prebenitzeko eta borrokatzeko neurriak ezarri izana egiaztatzea, Estatuko legerian ezarritakoaren arabera.

d) Acreditar haber establecido medidas para prevenir y combatir el acoso sexual o acoso por razón de sexo en los términos establecidos por la legislación del Estado, en el caso de empresas de más de 50 personas trabajadoras.

e) Zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak egunean izatea.

e) Estar al corriente en el cumplimiento de sus obligaciones tributarias y con la Seguridad Social.

f) Itzuli beharreko dirulaguntzen ordainketa egina izatea, eta Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 13. artikuluaren 2. eta 3. apartatuetan aurreikusten diren gainerako egoeraren batean ez egotea.

f) Estar al corriente en el pago por reintegro de subvenciones, y no encontrarse en alguna de las restantes circunstancias a que hacen referencia los apartados 2 y 3 del artículo 13 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

2.– Pertsona fisiko edo juridiko eskatzaileak edo eskatzaileek sarien deialdian parte hartzeko inprimakian dagoen erantzukizunpeko adierazpenaren bidez egiaztatuko dute a), b), c), d) eta f) letrei dagozkien eskakizunak bete izana. Inprimakia egoitza elektronikoko helbide honetan eskura dezakete: https://www.euskadi.eus/zerbitzuak/1028604.

2.– El cumplimiento de los requisitos de las letras a), b), c), d) y f) se justificará mediante declaración responsable de la persona o personas físicas o jurídicas solicitantes en el formulario de solicitud de participación en la convocatoria de los premios que se encuentra a su disposición en la siguiente dirección de la sede electrónica: https://www.euskadi.eus/servicios/1028604

3.– Laguntza kudeatzen duen organoak ofizioz egiaztatuko du e) letrako eskakizuna betetzen den, elkarreragingarritasun-zerbitzuaren bidez, eskatzaileak berariaz kontrakoa adierazi ezean.

3.– El cumplimiento del requisito de la letra e) se verificará de oficio por el órgano gestor de la ayuda a través del servicio de interoperabilidad, salvo oposición expresa del solicitante, en su caso.

4.– Saria ematen zaien pertsonen betebeharrak Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 14. artikuluaren araberakoak izango dira, sarien izaera bereziaren arabera aplikagarria ez den guztian izan ezik.

4.– Las obligaciones de las personas a las que se les conceda un premio se regirán por el artículo 14 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, salvo en todo aquello que no resulte aplicable de acuerdo con la especial naturaleza de los premios.

Seigarrena.– Epaimahaia.

Sexta.– Jurado.

1.– Aurkeztutako proiektuak epaimahai batek baloratuko ditu. Honela osatuko da:

1.– Los proyectos presentados se valorarán por un jurado con la siguiente composición:

Imanol Argüeso Epelde jauna, Herritarrak Hartzeko eta Zerbitzu Digitaletako Zuzendaritzaren web-kudeatzailea; bera izango da buru.

D. Imanol Argüeso Epelde, Gestor Web de la Dirección de Atención a la Ciudadanía y Servicios Digitales, que lo presidirá.

Diego David Álvarez Meaza jauna, Bizkaiko Foru Aldundiko Gobernamendu Onerako eta Gardentasunerako Zuzendaritzako aholkularitza teknikoaren atalburua. Idazkari jardungo du.

D. Diego David Álvarez Meaza, Jefe de la Sección de asesoramiento técnico de la Dirección de Buen Gobierno y Transparencia de la Diputación Foral de Bizkaia, que realizará las funciones de secretaría.

Andoni Martín Santamaría jauna, Arabako Kalkulu Guneko Eraldaketa Digitaleko Unitateko arduraduna; lehendakaria ez badago, haren ordezkoa izango da.

D. Andoni Martín Santamaría, Responsable de Unidad Transformación Digital del Centro de Cálculo de Álava, que sustituirá al Presidente en caso de ausencia.

Loreto Susperregui Zabalo andrea, Gipuzkoako Foru Aldundiko Modernizazio Zerbitzuko goi-mailako teknikaria.

Dña. Loreto Susperregui Zabalo, Técnica Superior del Servicio de Modernización de la Diputación Foral de Gipuzkoa.

Nora Folguera Martínez andrea, Vitoria-Gasteizko Udaleko Informazioaren Kudeaketako teknikaria.

D. Nora Folguera Martínez, Técnica en Gestión de la Información del Ayuntamiento de Vitoria-Gasteiz.

Estíbaliz Yagüe Zatón andrea, DonostiaTIKeko GIS eta datuen arduraduna.

Dña. Estíbaliz Yagüe Zatón, Responsable GIS y datos de DonostiaTIK.

Ainhoa Franco García de Cortázar andrea, Bilboko Udaleko Zerbitzu Digitalen eta Open Dataren Azpisailaren arduraduna.

Dña. Ainhoa Franco García de Cortázar, Responsable de Subárea de Servicios Digitales y Open Data del Ayuntamiento de Bilbao.

2.– Epaimahaiko kideren bat ezin bada epaimahaiburuak deitutako bilkuraren batera joan, beheko zerrendako pertsonetako batek ordeztuko du, zerrendako ordenari jarraituz:

2.– Si alguno de los miembros del jurado no puede asistir a la sesión convocada por su Presidente, será sustituido por una de las personas y en el orden que figura en la relación siguiente:

Pilar Pascual Castro andrea, EJIEko (Eusko Jaurlaritzaren Informatika Elkartea) teknikaria.

Dña. Pilar Pascual Castro, Técnico de EJIE (Sociedad Informática del Gobierno Vasco).

Koldobike Uriarte Ruiz-Eguino andrea, Eusko Jaurlaritzako Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Herritarrak Hartzeko eta Zerbitzu Digitaletako Zuzendaritzako proiektu-arduraduna.

Dña. Koldobike Uriarte Ruiz-Eguino, Responsable de proyectos de la Dirección de Atención a la Ciudadanía y Servicios Digitales del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno del Gobierno Vasco.

Javier Aguirre Busteros jauna, Arabako Foru Aldundiko Zerbitzuen Zuzendaritzako Informatika Zerbitzuko burua.

D. Javier Aguirre Busteros, Jefe del Servicio de Informática de la Dirección de Servicios de la Diputación Foral de Álava.

Javier Bikandi Irazabal jauna, Eusko Jaurlaritzaren Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Herritarrak Hartzeko eta Zerbitzu Digitaletako Zuzendaria.

D. Javier Bikandi Irazabal, Director de Atención a la Ciudadanía y Servicios Digitales del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno del Gobierno Vasco.

Alejandro Lara Garatxana jauna, Eusko Jaurlaritzaren Informatika Elkarteko (EJIE) arduraduna.

D. Alejandro Lara Garatxana, Responsable de Proyecto en la Sociedad Informática del Gobierno Vasco (EJIE).

3.– Proiektuak baloratzeko, epaimahaiak baremoa aplikatuko du, ondorengo oinarrian jasotako baldintzetan, eta sariak emateko proposamena aurkeztuko dio sariok emateko eskumena duen organoari.

3.– El jurado valorará los proyectos aplicando el baremo en los términos contemplados en la Base siguiente, y elevará propuesta de concesión de los premios al órgano competente para concederlos.

4.– Epaimahaiaren erabakiak botoen gehiengoz hartuko dira.

4.– Los acuerdos del jurado se adoptarán por mayoría de votos.

5.– Epaimahaiko kide izateak eta epaimahaiaren bilkuretara joateak ez du inoiz ere eskubiderik emango ordainsari, bidaia-sari edo kalte-ordain gisa diru kopururik jasotzeko.

5.– La condición de miembro del jurado y la asistencia a sus sesiones no generarán en ningún caso derecho a la percepción de ninguna cuantía económica en concepto de remuneración, dietas o indemnizaciones.

Zazpigarrena.– Baremoa.

Séptima.– Baremo.

1.– Epaimahaiak baloratu egingo ditu aurkeztutako proiektuak. Gehienez 20 puntu eman ahalko dizkie, honako baremo honen arabera:

1.– El jurado valorará los proyectos presentados, asignándoles una puntuación máxima de 20 puntos, en base al siguiente baremo:

a) Balio publikoa eta soziala: baloratuko da zenbateraino sustatzen duen administrazio publikoen gardentasuna edo zenbateraino sortzen duen balio sozial eta publikoa, eta gizartearen ongizatean lagundu. 0 eta 4 puntu bitartean.

a) Valor público y social: se valorará en qué medida fomenta la transparencia de las Administraciones Públicas y/o genera valor social y público, ayudando al bienestar de la sociedad. Entre 0 y 4 puntos.

b) Balio ekonomikoa: proiektutik abiatuta negozioa sortzeko edo errentagarritasun ekonomikoa lortzeko aukera. 0 eta 3,5 puntu bitartean.

b) Valor económico: potencial para generar negocio u obtener rentabilidad económica a partir del proyecto. Entre 0 y 3,5 puntos.

c) Izaera berritzailea: kontuan hartuko da proiektua disruptiboa edo ezezaguna den. Berrikuntzarik eragiten duen eta, horretarako, hobetzekotan, lehendik dauden elementuak aldatu; edo zerbitzuan guztiz berriak diren elementuak sartzen dituen. 0 eta 3 puntu bitartean.

c) Carácter innovador: se tendrá en cuenta si el proyecto se caracteriza por ser disruptivo e inédito. Si introduce novedades, modificando elementos ya existentes con el fin de mejorarlos o si implementa elementos totalmente nuevos en el servicio. Entre 0 y 3 puntos.

d) Baliagarritasuna: ebazten den arazoa zenbaterainokoa den eta hartzaile potentzialen kopurua hartuko dira aintzat. Arazoa zenbaterainokoa den baloratzeko, erabilitako datuen eskaria eta interesa hartuko dira kontuan, eta horri buruz egindako inkestak eta azterlanak hartuko dira kontuan. Adibidez, «Euskadiko Gobernu Irekiaren aldeko Aliantzaren» «2. konpromisoaren» esparruan herritarrek hautatutako 27 datu-multzoak nabarmentzea (https://www.ogp.euskadi.eus/ogp-konpromisoak/-/open-data-euskadi-eta-linked-open-data/). Halaber, ebatzitako arazoaren garrantzia baloratzeko, kontuan hartuko da Garapen Jasangarriko Helbururen bat ebazten laguntzen duen. 0 eta 3 puntu bitartean.

d) Utilidad: se tendrá en cuenta la magnitud del problema que resuelve y la cantidad de potenciales destinatarios. Para valorar la magnitud del problema, se tendrá en cuenta la demanda e interés de los datos utilizados, teniendo en cuenta encuestas y estudios realizados al respecto. Como ejemplo, destacar los 27 conjuntos de datos seleccionados por la ciudadanía en el marco del «Compromiso 2» de la «Alianza por el Gobierno Abierto de Euskadi» (http://www.ogp.euskadi.eus/ogp-compromisos/-/open-data-euskadi-y-linked-open-data/). También se tendrá en cuenta, para valorar la magnitud del problema resuelto, si contribuye a la resolución de alguno de los Objetivos de Desarrollo Sostenible. Entre 0 y 3 puntos.

e) Erabiltzeko erraztasuna eta irisgarritasuna: zerbitzua erabiltzen erraza izatea baloratuko da, bai eta ohiko erabiltzaileen interfazeak erabiltzea eragozten dieten mugak dituzten pertsonak kontuan hartzea ere. 0 eta 3 puntu bitartean.

e) Facilidad de uso y accesibilidad: se valorará que el uso del servicio resulte sencillo y se tenga en cuenta a las personas que presentan limitaciones que les impiden el uso de interfaces de usuario convencionales. Entre 0 y 3 puntos.

f) Proiektuaren kalitate teknikoa: zerbitzuak estandarrak eta jardunbide egokiak betetzen dituela hartuko da kontuan. 0 eta 2 puntu bitartean.

f) Calidad técnica del proyecto: se tendrá en cuenta que el servicio cumple con los estándares y buenas prácticas existentes. Entre 0 y 2 puntos.

g) Publikoaren bozketa: Open Data Euskadiren webgunean eman ahal izango zaie botoa hautagaiei (https://opendata.euskadi.eus). Atal honetako puntuazioa honela kalkulatuko da: hautagaitza bakoitzak lortutako botoak zati boto gehien lortu duen hautagaitzak lortutako botoak. Horren emaitza izango da atal honetan lortutako puntuazioa. 0 eta 1,5 puntu bitartean.

g) Votación del público: las candidaturas se podrán votar en el sitio web de Open Data Euskadi (https://opendata.euskadi.eus). Para obtener la puntuación en este apartado se dividirán los votos obtenidos por cada candidatura entre los votos obtenidos por la candidatura más votada. El resultado será la puntuación obtenida en este apartado. Entre 0 y 1,5 puntos.

2.– Saria lortzeko aukera izateko, gutxienez 10 puntu lortu beharko dira.

2.– La puntuación mínima para optar a la concesión de los premios es de 10 puntos.

Zortzigarrena.– Prozedura.

Octava.– Procedimiento.

1.– Prozedura osoan, pertsona fisiko eta juridiko orok bitarteko elektronikoak baliatu beharko ditu deialdi hau kudeatzen duen organoarekin komunikatzeko. Helbide honetan eskuratu daitezke Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan onartutako identifikazio eta sinadura elektronikorako bitartekoak: https://www.euskadi.eus/ziurtagiri-elektronikoak.

1.– Tanto las personas físicas como las jurídicas deberán comunicarse con el órgano gestor de la presente convocatoria a través de medios electrónicos durante todo el procedimiento. Los medios de identificación y firma electrónica admitidos en la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi están accesibles en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/certificados-electronicos.

Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 14. artikuluarekin bat etorriz, bitarteko elektronikoa ezarri da organo kudeatzailearekin komunikatzeko modu bakar gisa, baita prozeduran parte hartzen duten pertsona fisikoentzat ere, kontuan hartuta zelako gaitasun teknikoa izan behar duen lehiaketa honen xede den publikoak, ohituta egon behar baitu informazio-gizartearekin eta, zehatzago esanda, datu irekiekin.

De conformidad con el artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, se establecen los medios electrónicos como única forma de comunicación con el órgano gestor para las personas físicas que participen en el procedimiento debido a la capacidad técnica del público al que se dirige el presente concurso, familiarizado con la sociedad de la información, y más concretamente con los datos abiertos.

2.– Deialdi honetako organo kudeatzailea Eusko Jaurlaritzako Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Herritarrak Hartzeko eta Zerbitzu Digitaletako Zuzendaritza da.

2.– La Dirección de Atención a la Ciudadanía y Servicios Digitales del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno del Gobierno Vasco es el órgano gestor de la presente convocatoria.

3.– Pertsona fisikoek edo juridikoek bete behar duten eskabidearen inprimakia egoitza elektronikoko helbide honetan dago eskuragarri: https://www.euskadi.eus/zerbitzuak/1028604/.

3.– El formulario de solicitud a cumplimentar por las personas físicas o jurídicas estará disponible en la dirección electrónica https://www.euskadi.eus/servicios/1028604/ de la sede electrónica.

4.– Eskabidea aurkezten duen pertsona fisikoak sinatuko du eskabidea, edo dena delako pertsona juridikoaren edo elkartearen ordezkariak. Eskabidea ordezkari baten bidez izapidetuz gero, ordezkari hori Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren Ahalordeen Erregistro Elektronikoan inskribatu beharko da, helbide honetan: https://www.euskadi.eus/ordezkariak.

4.– La solicitud la firmará la persona física que la presente o el representante de la persona jurídica o agrupación de que se trate. En caso de tramitar la solicitud a través de un representante, la representación podrá inscribirse en el Registro electrónico de apoderamientos de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, accesible a través de la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/representantes

5.– Zenbait pertsona fisikok edo juridikok edo denetarikoek batera aurkezten badute eskabidea, gainerako kideen ordezkari diharduenak bakarrik sinatuko du.

5.– Las solicitudes presentadas por varias personas físicas, jurídicas o de manera conjunta identificarán a todas ellas firmándose únicamente por la que obre en representación de las demás.

6.– Eskatzaileek euskaraz edo gaztelaniaz aurkeztuko dituzte eskabidea eta dokumentazioa, nahi duten moduan. Orobat, prozeduran zehar, eskatzaileak hautatutako hizkuntza erabiliko da, Euskararen Erabilera Normalizatzeko Oinarrizko Legeak (azaroaren 24ko 10/1982 Legea) 5.2.a) eta 6.1 artikuluetan ezartzen duen moduan.

6.– Las personas solicitantes podrán presentar su solicitud, junto con la documentación que se acompañe, en euskera o castellano, a su elección. Así mismo, a lo largo del procedimiento, se utilizará el idioma elegido por la persona o personas solicitantes, tal y como establecen los artículos 5.2.a) y 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del Euskera.

7.– Eskabidea aurkezteak esan nahi du berariaz eta formalki onartzen direla oinarri hauetan azaldutako baldintza eta betebehar guztiak.

7.– La presentación de la solicitud supone la aceptación expresa y formal de los requisitos y obligaciones que se expresan en estas bases.

8.– Eskabideak 20 egun balioduneko epean aurkeztu behar dira, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik hasita. Epez kanpo aurkeztutako eskabideak deialditik kanpo geratuko dira.

8.– El plazo de presentación de las solicitudes es de 20 días hábiles a contar desde el siguiente al de la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco. Las solicitudes presentadas fuera de plazo quedarán excluidas de la convocatoria.

9.– Eskabidea aurkeztu osteko izapideak egoitza elektronikoaren «Nire karpeta» atalaren bitartez egingo dira (https://www.euskadi.eus/nirekarpeta), hala pertsona juridikoei nola pertsona fisikoei dagokienez.

9.– Los trámites posteriores a la presentación de la solicitud se realizarán a través del apartado «Mi Carpeta» de la sede electrónica, https://www.euskadi.eus/micarpeta tanto para las personas jurídicas como para las personas físicas.

10.– Eskabidea izapidetzeko onar dadin aurkeztu beharreko dokumenturen bat falta dela edo aurkeztutako dokumentuetan forma-akatsak daudela ikusiz gero, hamar egun balioduneko epea emango zaio pertsona fisiko edo juridiko interesdunari, edo dagokion elkartearen ordezkariari, akatsa zuzen dezan edo behar diren dokumentuak aurkez ditzan, eta jakinaraziko zaio ezen, hala egiten ez badu, eskabidean atzera egin duela ulertuko dela; betiere, hartarako, aldez aurretik ebazpen bat emango da.

10.– En el supuesto de que se apreciase la falta de documentos requeridos para la admisión a trámite de la solicitud o defectos formales en aquellos, se le requerirá a la persona física o jurídica interesada, o la representante de la agrupación correspondiente, para que, en el plazo de diez días hábiles, subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desistida de la misma previa resolución.

11.– Epaimahaiak aztertu egingo ditu aurkeztutako proiektuak, eta, bakoitzari baremoa aplikatu ondoren, ebazpen-proposamena aurkeztuko dio Eusko Jaurlaritzako Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Erakunde Harremanetarako sailburuordeari, erabaki dezan.

11.– El jurado examinará los proyectos presentados y, tras aplicar el baremo a cada uno de ellos, elevará propuesta de concesión a la Viceconsejera de Relaciones Institucionales del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno del Gobierno Vasco, que será quien resuelva.

12.– Beharrezko bitartekoak jarriko dira proiektuak benetako erabiltzaileek eta Open Data Euskadiren webgunean (https://opendata.euskadi.eus) baliozkotuta daudenek bozkatzeko. Hala ere, anomaliaren bat azalduz gero, epaimahaiak eskubidea izango du emaitzak interpretatzeko eta iruzurrezko botoak ere kentzeko.

12.– Se pondrán los medios necesarios para que la votación de los proyectos se realice por personas usuarias reales y validadas en el sitio web de Open Data Euskadi (https://opendata.euskadi.eus). No obstante, en caso de detectarse anomalías, el jurado se reserva el derecho a interpretar los resultados, pudiendo llegar a eliminar aquellos votos realizados de forma fraudulenta.

13.– Epaimahaiak aurkeztutako proiektuak aztertu aurretik, eta Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen 39/2015 Legearen 28.2 artikuluan xedatutakoarekin bat etorriz, organo kudeatzaileak bitarteko elektronikoen bidez kontsultatu edo eskatu ahal izango ditu behar dituen dokumentu guztiak, egiaztatzearren sarietarako aurkeztutako proiektuak aurkeztu dituzten pertsona fisiko edo juridikoek bosgarren oinarriko eskakizunak betetzen dituzten, baldin eta interesduna horren aurka azaltzen ez bada. Hala izanez gero, eskabide-inprimakian berariaz horretarako gaitutako laukia markatu beharko du interesdunak, eta horrela adieraziko du berariaz aurka dagoela; beraz, aurkakotasun horri loturiko dokumentuak aurkeztu beharko ditu.

13.– Antes de que el jurado examine los proyectos presentados y, de conformidad con lo dispuesto en el artículo 28.2 de la Ley 39/2015, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, el órgano gestor podrá consultar o recabar por medios electrónicos los documentos necesarios para comprobar que las personas, tantos físicas como jurídicas, cuyos proyectos han sido presentados para la obtención de los premios, cumplen con los requisitos exigidos en la base quinta, salvo que la persona interesada se opusiera a ello. En tal caso, la persona interesada deberá marcar la casilla específicamente habilitada en el formulario de solicitud para mostrar su oposición expresa y vendrá obligada a presentar los documentos respecto a los que ha manifestado su oposición.

14.– Sarirako proposatutako pertsonak edo pertsonek uko egin badio edo badiote Administrazioak aurreko paragrafoan adierazitako egiaztapena egiteari eta horretarako behar den dokumentazioa aurkeztu ezean, edo egiaztatzen bada horietakoren batek ez dituela betetzen saria lortzeko eskakizunak, organo kudeatzaileak horren berri emango dio epaimahaiari, hautagaitza horiek saria emateko balorazio-prozesutik bazter ditzan.

14.– Si la persona o personas propuestas para ser premiadas se han opuesto a que la Administración realice la verificación señalada en el párrafo anterior y no presentan la documentación necesaria para ello, o si se comprueba que cualquiera de ellas no cumple los requisitos exigidos para la obtención del premio, el órgano gestor lo pondrá en conocimiento del jurado para que descarte dichas candidaturas del proceso de valoración para la concesión del premio.

15.– Epaimahaiak deialdia hutsik uzteko proposamena egingo du baldin eta aurkeztutako proiektuetako batek ere ez badu lortzen aurreko oinarrian azaldutako gutxieneko puntuazioa.

15.– El jurado elevará propuesta de declaración desierta de la convocatoria si ninguno de los proyectos presentados alcanza la puntuación mínima de la Base anterior.

16.– Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Erakunde Harremanetarako sailburuordeak ebazpena emango du «Elkarlan» saria emateko edo deialdia hutsik uzteko; Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta egoitza elektronikoan argitaratuko da ebazpena (https://www.euskadi.eus/zerbitzuak/1028604/ Horretaz gain, ebazpen hori elektronikoki ere jakinarazi beharko da egoitza elektronikoko «Nire karpeta» atalean: https://www.euskadi.eus/nirekarpeta).

16.– La Viceconsejera de Relaciones Institucionales del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno dictará resolución de concesión o de declaración desierta de la convocatoria de los premios que se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco y en la dirección https://www.euskadi.eus/servicios/1028604/ de la sede electrónica. Además, tal resolución se notificará electrónicamente en el apartado «Mi Carpeta» de la sede electrónica https://www.euskadi.eus/micarpeta

Aurrekoa gorabehera, deialdi honetako organo kudeatzaileak pertsona interesdunei jakinarazpenen abisuak igorri ahal izango dizkie SMS edo posta elektronikoko mezuen bidez, eskabide-inprimakian adierazitako telefono mugikorretara eta posta elektronikoko kontuetara. Abisu horiek inoiz ez dira jakinarazpentzat hartuko.

Sin perjuicio de lo anterior, el órgano gestor de la presente convocatoria podrá remitir a las personas interesadas avisos de las notificaciones realizadas mediante mensajes SMS o de correo electrónico, a los teléfonos móviles y cuentas de correo electrónico incluidas en el formulario de solicitud. Dichos avisos no tendrán, en ningún caso, efectos de notificación practicada.

17.– Deialdia ebazteko eta ebazpena jakinarazteko epea ezin izango da 5 hilabetetik gorakoa izan, deialdia Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera. Epe hori amaitu eta ebazpena jakinarazi ez bada, deialdia hutsik geratu dela ulertuko da.

17.– El plazo para resolver y notificar la resolución de la convocatoria no podrá exceder de 5 meses a contar desde el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco. Transcurrido dicho plazo sin que haya sido notificada la resolución, se entenderá que la convocatoria ha sido declarada desierta.

18.– Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Erakunde Harremanetarako sailburuordeak sariak emateko edo deialdia hutsik uzteko ematen duen ebazpenaren aurka, gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal izango zaio sail horretako sailburuari, hilabeteko epean, ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

18.– Contra la resolución de concesión o de declaración desierta de los premios dictada por la Viceconsejera de Relaciones Institucionales del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno, podrá interponerse recurso de alzada ante la Consejera del mismo departamento en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Bederatzigarrena.– Saria onartzea edo hari uko egitea.

Novena.– Aceptación o renuncia del premio.

1.– Sarirako izendatutako pertsonek 3 egun balioduneko epea izango dute, saria emateko ebazpena jakinarazten denetik aurrera, berariaz adierazi ahal izateko sariari uko egiten diotela. Horrela eginez gero, ongien baloratutako hurrengo proiektuak aurkeztu dituzten pertsonei emango zaie saria. Horretarako, inprimaki bat izango dute eskuragarri egoitza elektronikoko «Nire karpeta» atalean: https://www.euskadi.eus/nirekarpeta

1.– Las personas a las que se les conceda un premio podrán manifestar expresamente su renuncia al mismo en el plazo de 3 días hábiles desde la notificación de la resolución de concesión, en cuyo caso el premio se concederá a la persona o personas que hayan presentado los siguientes proyectos mejor valorados. A tal efecto, dispondrán de un formulario en el apartado «Mi Carpeta» de la sede electrónica https://www.euskadi.eus/micarpeta

2.– Ez bazaio sariari uko egiten aurreko paragrafoan adierazitako moduan, ulertuko da saridunak onartu egiten duela.

2.– De no producirse la renuncia al premio en los términos del párrafo anterior, se entenderá que se acepta por parte de la persona premiada.

3.– Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Erakunde Harremanetarako sailburuordeak ebazpena emango du, aditzera emango duena sariari uko egin zaiola eta ongien baloratutako hurrengo proiektuak aurkeztu dituzten pertsona fisiko edo juridikoei eman zaiela saria. Ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoko https://www.euskadi.eus/zerbitzuak/1028604/ helbidean argitaratuko da. Horretaz gain, ebazpen hori elektronikoki ere jakinarazi beharko da egoitza elektronikoko «Nire karpeta» atalean: https://www.euskadi.eus/nirekarpeta. Saritutako pertsonek oinarri honetan xedatutakoaren arabera jardungo dute.

3.– La Viceconsejera de Relaciones Institucionales del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno dictará resolución declarando la renuncia al premio y su concesión a la persona o personas, físicas o jurídicas, que han presentado los siguientes proyectos mejor valorados. La resolución se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco y en la dirección https://www.euskadi.eus/servicios/1028604/ de la sede electrónica. Además, tal resolución se notificará electrónicamente en el apartado «Mi Carpeta» de la sede electrónica: https://www.euskadi.eus/micarpeta. Las personas a las que se les conceda el premio obrarán de conformidad a lo dispuesto en esta Base.

4.– Saritutako pertsona guztiek uko egiten badiote sariari, Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Erakunde Harremanetarako sailburuordeak ebazpena emango du deialdia hutsik gelditu dela adierazteko. Ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoko https://www.euskadi.eus/zerbitzuak/1028604/ helbidean argitaratuko da. Gainera, ebazpen hori deialdi honetan parte hartzen duten pertsona fisiko eta juridikoei ere jakinaraziko zaie, aurreko zenbakian adierazitako moduan.

4.– Si todas las personas a las que se les concede el premio renuncian al mismo, la Viceconsejera de Relaciones Institucionales del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno dictará resolución declarando desierta la convocatoria. La resolución se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco, en la dirección https://www.euskadi.eus/servicios/1028604/ de la sede electrónica. Además, tal resolución se notificará a las personas que han tomado parte en la presente convocatoria en la forma contemplada en el párrafo anterior.

Hamargarrena.– Sariak ematea.

Décima.– Entrega de premios.

1.– Sarituek Ekonomia eta Ogasun Saileko «Hirugarrenen Alta» zerbitzuan erregistratu beharko dituzte beren datuak, sari gisa lortutako zenbatekoa jaso ahal izateko. Egoitza elektronikoan dago eskuragarri, honako helbide honetan: https://www.euskadi.eus/eusko-jaurlaritza/-/hirugarrenaren-datuen-aldaketa/

1.– Las personas premiadas deberán registrar sus datos en el servicio de «Alta de terceros» del Departamento de Economía y Hacienda para poder recibir la cantidad obtenida como premio, que se encuentra disponible en la sede electrónica, en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/altaterceros

2.– Sariak ekitaldi formal batean banatuko dira. Nahitaez bertaratu beharko da baloraziorik onena lortu duten proiektuak aurkeztu dituen pertsona fisikoa, edo pertsona juridikoaren edo taldearen ordezkaria. Ekitaldi horretan beren proiektuen aurkezpen laburra egingo dute. Deialdi honetako organo kudeatzaileak behar adina denbora lehenago jakinaraziko dizkie ekitaldia egiteko eguna, tokia eta ordua.

2.– Los premios se entregarán en un acto formal al que acudirán necesariamente la persona física o el representante de la persona jurídica o agrupación cuyos proyectos hayan sido los mejor valorados y, en el que expondrán, brevemente, los detalles de sus proyectos. El órgano gestor de la presente convocatoria les comunicará la fecha, lugar y hora de la celebración de tal acto con la debida antelación.

Baldin eta, arrazoi justifikatuengatik, pertsona horietakoren bat ezin bada agertu sariak emateko ekitaldi formalera, hala jakinarazi beharko dio deialdi honetako organo kudeatzaileari astebete lehenago; ordezkoa izendatuko du, bere izenean saria jaso dezan, eta ordezko pertsona horren identifikazio-datuak organo kudeatzaileari jakinaraziko dizkio.

En el caso de que alguna de las anteriores personas no pueda asistir al acto formal de entrega de premios por causa justificada, deberá comunicárselo con una antelación de una semana al órgano gestor de la presente convocatoria, designando y poniendo en su conocimiento los datos identificativos de la persona que la sustituirá y recogerá en su nombre el premio.

3.– Aurreko lerrokadan aipatutako pertsonaren bat edo hura ordezkatzeko izendatutako pertsona saria emateko ekitaldira ez joatea edo/eta bertaratuko dela ez baieztatzea sariari uko egitea dela ulertuko da. Halakoetan, Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Erakunde Harremanetarako sailburuordeak ebazpena emango du, aditzera emango duena sariari uko egin zaiola eta ongien baloratutako hurrengo proiektua aurkeztu duen edo duten pertsonari edo pertsonei eman zaiola edo zaiela saria, eta aurreko oinarrian xedatutakoaren arabera jokatuko da.

3.– La inasistencia y/o no confirmación de la asistencia al acto de entrega del premio de alguna de las personas a las que se refiere el párrafo anterior, o de la persona designada para sustituirla, se entenderá como una renuncia al premio. En tal caso, la Viceconsejera de Relaciones Institucionales del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno dictará resolución declarando la renuncia al premio y su concesión a la persona o personas que han presentado el siguiente proyecto mejor valorado, obrándose de conformidad con lo dispuesto en la Base anterior.

Hamaikagarrena.– Datuak babesteari buruzko oinarrizko informazioa.

Undécima.– Información básica sobre protección de datos.

Datu pertsonalak tratatu egingo dira, eta tratamendu-jarduera honetan sartuko dira: Open Data Euskadi sariak.

Sus datos de carácter personal serán tratados e incorporados a la actividad de tratamiento denominada: Premios Open Data Euskadi.

Arduraduna: Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Herritarrak Hartzeko eta Zerbitzu Digitaletako Zuzendaritza.

Responsable: Dirección de Atención a la Ciudadanía y Servicios Digitales, Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno.

Helburua: Open Data Euskadi sarien deialdiak kudeatzea eta ebaztea.

Finalidad: gestión y resolución de las convocatorias de los premios Open Data Euskadi.

Legitimazioa: Tratamendua beharrezkoa da interes publikoaren izenean misio bat egiteko edo tratamenduaren arduradunari aitortzen zaizkion ahalorde publikoak egikaritzeko.

Legitimación: tratamiento necesario para el cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos conferidos al responsable del tratamiento.

Hartzaileak: Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko da.

Destinatarios: se publica en el Boletín Oficial del País Vasco.

Eskubideak: Datuak eskuratu, zuzendu eta deuseztatzeko eskubideak dituzu, bai eta informazio gehigarrian adierazten diren beste eskubide batzuk ere.

Derechos: usted tiene derecho a acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos que se recogen en la información adicional.

Informazio gehigarria: Gure web-orrialdean begira dezakezu datu-babesari buruzko informazio gehigarri eta zehatza: https://www.euskadi.eus/tratamendu-jardueren-erregistroa-tje/web01-aprat/eu/eu/contenidos/informacion/rat/eu_def/adjuntos/0951_eu.html.

Información adicional: puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en nuestra página web https://www.euskadi.eus/registro-de-actividades-de-tratamiento-rat/web01-a2datuba/es/es/contenidos/informacion/rat/es_def/adjuntos/0951_es.html

Araudia: Agindu hau aplikatuta biltzen diren datu pertsonalak Datu Pertsonalak Babesteko eta Eskubide Digitalak Bermatzeko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoan eta gainerako lege aplikagarrietan xedatutakoaren arabera tratatuko dira.

Normativa: los datos de carácter personal recogidos en la aplicación de la presente Orden, serán tratados de conformidad con lo dispuesto en la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales y demás normativa aplicable al efecto.

Datuen babesari buruzko informazio gehiago helbide honetan eskura daiteke: https://www.euskadi.eus/saria_lehiaketa/2022/ideiak/web01-tramite/eu/.

Más información sobre Protección de Datos disponible en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/rgpd//1028604.


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