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Boletin Oficial del País Vasco

81. zk., 2022ko apirilaren 27a, asteazkena

N.º 81, miércoles 27 de abril de 2022


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
1795
1795

ERABAKIA, 2022ko martxoaren 31koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatearen Gobernu Kontseiluarena, UPV/EHUk kanpoko finantzazioa duten ikertzaileak kontratatzeko arautegia onartzeko dena.

ACUERDO de 31 de marzo de 2022, del Consejo de Gobierno de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, mediante el que se aprueba el reglamento para la contratación de personal investigador, con financiación externa, por parte de la UPV/EHU.

Langileen Estatutuaren 15. artikuluak, Diputatuen Kongresuaren 2022ko otsailaren 3ko Erabakiaren bidez baliozkotutako abenduaren 28ko 32/2021 Errege Lege Dekretuak emandako idazketan, ezartzen du lan kontratua mugagabetzat joko dela.

El artículo 15 del Estatuto de los Trabajadores, en la redacción dada por el Real Decreto ley 32/2021, de 28 de diciembre, convalidado por Acuerdo de 3 de febrero de 2022 del Congreso de los Diputados, establece que el contrato de trabajo se presume celebrado por tiempo indefinido.

Zientzia, Teknologia eta Berrikuntzari buruzko ekainaren 1eko 14/2011 Legeak, hogeita hirugarren xedapen gehigarriaren bigarren paragrafoan, dio ezen: «aurreko paragrafoaren azken lerrokadan aipatzen diren erakundeek, irabazi asmorik ez badute, kontratu mugagabeak egin ahal izango dituzte, berdintasun, merezimendu, gaitasun, publizitate eta lehia printzipioen arabera, ikerkuntza zientifiko eta tekniko zein berrikuntzarako plan eta programa publikoak burutzeko, aurrekontuei buruzko azaroaren 26ko 47/2003 lege orokorrak aurreikusitakoarekin bat etorrita, kasuan kasuko plan eta programen iraupenari loturiko kanpoko diru sarrera finalisten bidez, urteroko aurrekontuetan ezarritako izendapenek finantzaturik.»

La Ley 14/2011, de 1 de junio, de la Ciencia, la Tecnología y la Innovación establece, en su Disposición Adicional vigesimotercera, apartado segundo, lo siguiente: «Las entidades a las que se refiere el último párrafo del apartado anterior y que no tengan ánimo de lucro, podrán realizar contratos indefinidos de acuerdo con los principios de igualdad, mérito, capacidad, publicidad y concurrencia, para la ejecución de planes y programas públicos de investigación científica y técnica o de innovación financiados mediante consignaciones presupuestarias anuales consecuencia de ingresos externos de carácter finalista, de conformidad con lo previsto en la Ley 47/2003. De 26 de noviembre, General Presupuestaria, vinculados a la duración de los correspondientes planes y programas.»

Langileen Estatutuaren bosgarren xedapen gehigarriak salbuespen gisa ezartzen du iraupen jakineko kontratuak hitzartu ahal izango direla, baldin eta kontratu horiek Berreskuratze, Eraldaketa eta Erresilientzia Planaren exekuzioari zorrotz lotuta badaude edo aldi baterako kontratuak gauzatzeko badira, eta kontratu horien finantzaketa Europar Batasuneko funtsetatik badator.

La Disposición Adicional quinta del ET establece, como excepción, que podrán concertarse contratos de duración determinada siempre que dichos contratos se encuentren asociados a la estricta ejecución del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia o para la ejecución de contratos de carácter temporal cuya financiación provenga de fondos de la unión europea.

UPV/EHUko Gobernu Kontseiluak 2008ko uztailaren 16ko bilkuran hartutako Erabakiaren bidez (2008-11-26ko EHAA), aldi baterako ikertzaileak kontratatzeko arautegia onartu zen.

Por Acuerdo del Consejo de Gobierno de la UPV/EHU en sesión de 16 de julio de 2008 (BOPV de 26-11-2008) se aprobó la regulación para la contratación de personal investigador temporal.

Hala ere, lehen aipatutako aldaketak indarrean sartu direnez, komenigarria da aipatutako erregelamendua aldatzea, edukia esparru juridiko berrira egokitzeko.

Sin embargo, la entrada en vigor de las modificaciones anteriores hace conveniente modificar el reglamento citado para acomodar su contenido al nuevo marco jurídico.

Euskal Unibertsitate Sistemaren otsailaren 25eko 3/2004 Legearen 10.2 artikuluak (EHAA, 2004ko martxoaren 12koa) unibertsitateko gobernu organoek emandako aplikazio orokorreko arauak argitaratzeko unibertsitatearen betebeharra ezartzen du, eta, horrela, arau horiek ez dira indarrean sartuko, harik eta beren testuak osorik argitaratzen diren arte.

En el artículo 10.2 de la Ley 3/2004, de 25 de febrero, del Sistema Universitario Vasco (BOPV de 12 de marzo de 2004) se establece la obligación de la Universidad de dar publicidad en el Boletín Oficial del País Vasco a las disposiciones de general aplicación que dicten los órganos de gobierno de la misma, las cuales no entrarán en vigor hasta la íntegra publicación de sus textos.

Hori guztia kontuan hartuta, irakasle-ikertzaileen arloko errektoreordeak hala proposatuta, Gobernu Kontseiluak honako hau

Por cuanto antecede, a propuesta del vicerrector de personal docente e investigador, el Consejo de Gobierno

ERABAKI DU:
ACUERDA:

UPV/EHUk kanpo finantziazioa duten ikertzaileak kontratatzeko arautegia onartzea, honetara idatzita dagoelarik:

Aprobar el reglamento para la contratación de personal investigador con financiación externa por parte de la UPV/ EHU, que tendrá la siguiente redacción:

KANPOKO FINANTZIAZIOAREN BIDEZ UPV/EHUK IKERTZAILEAK KONTRATATZEKO ARAUTEGIA
REGLAMENTO PARA LA CONTRATACIÓN DE PERSONAL INVESTIGADOR CON FINANCIACIÓN EXTERNA POR PARTE DE LA UPV/EHU

1. artikulua.– Helburua.

Artículo 1.– Objeto.

Deialdi honen helburua da arautzea, Euskal Herriko Unibertsitatean, kanpoko finantziazioaren bidez ikertzaileak hautatu eta kontratatzeko administrazio prozedurak.

El objeto de la presente normativa es la regulación, en el ámbito de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, de los procedimientos administrativos encaminados a seleccionar y contratar personal investigador, con financiación externa.

I. KAPITULUA
CAPÍTULO I
KONTRATAZIO MOTAK
MODALIDADES DE CONTRATACIÓN

2. artikulua.– Kontratazio mugagabea, 14/2011 Legeko hogeita hirugarren xedapen gehigarriko 2. atalaren babesean egina.

Artículo 2.– Contratación de Personal Investigador de carácter indefinido realizada al amparo de la Disposición Adicional vigesimotercera, apartado 2.º, de la Ley 14/2011.

1.– UPV/EHUk ikertzaileak kontratatu ahal izango ditu, izaera mugagabez, ikerketa zientifiko eta teknikoko nahiz berrikuntzako plan eta programa publikoak egiteko. Plan eta programa horiek finantzatuko dira kanpoko diru sarrera finalisten ondorioz urteko aurrekontuan egongo diren izendapenen bidez, Aurrekontuei buruzko azaroaren 47/2003 Lege Orokorrean adierazitakoaren arabera. Kontratuak lotuta egongo dira plan eta programen iraupenari.

1.– La UPV/EHU podrá contratar personal investigador con carácter indefinido para ejecutar planes y programas públicos de investigación científica y técnica o de innovación financiados mediante consignaciones presupuestarias anuales consecuencia de ingresos externos de carácter finalista, de conformidad con lo previsto en la Ley 47/2003 de 26 de noviembre, General Presupuestaria, vinculados a la duración de los correspondientes planes y programas.

2.– Kontratua mugagabea izango da, eta iraupena lotuta egingo da kasuan kasuko planen eta programen iraupenari. Edonola ere, bete egingo dira aurrekontu orokorrei buruzko legeetan kontratazioaren inguruan jasoko diren neurriak, bai eta aplika lekizkiekeen gainerako arauak ere.

2.– El contrato será indefinido, estando vinculada su vigencia a la duración de los correspondientes planes y programas y respetando las medidas relativas a la contratación que establezcan las leyes de presupuestos generales y demás normativa vigente de aplicación.

3.– Kontratua arduraldi osokoa izango da lehentasunez, arduraldi partzialekoa ere izan daitekeelarik. Honelakoetan, arduraldia ezin izango da % 50etik beherakoa.

3.– El contrato se realizará preferentemente a tiempo completo, pudiendo realizarse también a parcial. En tal caso, el régimen de dedicación no podrá ser inferior al 50 %.

4.– Artikulu honetan aipatzen diren arduraldi osoko langileei irakasle kontratua egin ahal izango zaie, arduraldi partzialean, lau eskola ordu emateko astean eta beste horrenbeste ordu tutoretza lanetan; % 75eko arduraldi partziala edo txikiagoa dutenek, berriz, sei eskola ordu emango dituzte astean eta beste horrenbeste ordu tutoretza lanetan.

4.– Al personal a que se refiere este artículo que preste servicios en régimen de dedicación a tiempo completo, se le podrá autorizar la formalización de un contrato docente a tiempo parcial de hasta 4 horas lectivas semanales y otras tantas de tutoría; y al que preste servicios en régimen de dedicación a tiempo parcial del 75 % o inferior, de hasta 6 horas lectivas semanales y otras tantas de tutoría.

5.– Ikertzaileak lehiaketa publikoaren bidez hautatuko dira, errespetatuta berdintasun, merezimendu eta gaitasun printzipioak, II. kapituluan adierazitako moduan.

5.– La selección del personal investigador será realizada mediante concurso público, con respeto a los principios de igualdad, mérito y capacidad según se recoge en el Capítulo II.

3. artikulua.– Iraupen jakineko kontratazioa, 32/2021 Errege Lege Dekretuko bosgarren xedapen gehigarriaren babesean egina.

Artículo 3.– Contratación de personal investigador de duración determinada realizada al amparo de la Disposición Adicional quinta del RDL-32/2021.

1.– UPV/EHUk ikertzaileak kontratatu ahal izango ditu aldi baterako, iraupen jakineko kontratuaren bidez, abenduaren 28ko 32/2021 Errege Lege Dekretuko bosgarren xedapen gehigarrian zehaztutakoaren babesean (Lan erreformarako, enpleguaren egonkortasuna bermatzeko eta lan merkatua eraldatzeko premiazko neurriei buruzko dekretua, Diputatuen Kongresuak baliozkotua 2022ko otsailaren 3ko Akordioaren bidez), Europar Batasunaren funtsen bidez finantzatuko diren aldi baterako programak eramateko aurrera.

1.– La UPV/EHU podrá contratar personal investigador con carácter temporal, mediante el contrato de duración determinada al amparo de lo dispuesto en la Disposición Adicional quinta del Real Decreto-ley 32/2021, de 28 de diciembre, de medidas urgentes para la reforma laboral, la garantía de la estabilidad en el empleo y la transformación del mercado de trabajo, convalidado por el Congreso de los Diputados mediante Acuerdo de 3 de febrero de 2022, para la ejecución de programas de carácter temporal cuya financiación provenga de fondos de la Unión europea.

2.– Kontratu horiek izango dira hertsiki betetzeko Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia Planari edo Europar Batasunaren funtsen bidez finantzatuko diren aldi baterako programetarako, proiektu horiek aurrera eramateko beharrezkoa izango den denborarako.

2.– Dichos contratos estarán asociados a la estricta ejecución del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia o para la ejecución de programas de carácter temporal, cuya financiación provenga de fondos de la Unión Europea, por el tiempo necesario para la ejecución de los citados proyectos.

3.– Artikulu honetan aipatzen diren kontratuetan argi adierazi beharko da zein den Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia Plana edo Europar Batasunaren funtsen bidez finantzatuko den aldi baterako programa.

3.– Los contratos a los que se refiere el presente artículo identificarán adecuadamente el Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia o el programa de carácter temporal, cuya financiación provenga de fondos de la Unión Europea.

4.– Kontratua arduraldi osokoa edo partzialekoa izan ahalko da, baina arduraldia ezingo da izan inolaz ere % 50 baino txikiagoa, ez eta aurreikusitako hasierako iraupena hiru hilabete baino gutxiagokoa ere.

4.– El contrato podrá realizarse a tiempo completo o parcial, sin que en ningún caso pueda realizarse con un régimen de dedicación inferior al 50 % ni una duración inferior a tres meses.

5.– Artikulu honetan aipatzen diren arduraldi osoko langileei irakasle kontratua egin ahal izango zaie, arduraldi partzialean, lau eskola ordu emateko astean eta beste horrenbeste ordu tutoretza lanetan; % 75eko arduraldi partziala edo txikiagoa dutenek, berriz, sei eskola ordu emango dituzte astean eta beste horrenbeste ordu tutoretza lanetan.

5.– Al personal al que se refiere este artículo que preste servicios en régimen de dedicación a tiempo completo, se le podrá autorizar la formalización de un contrato docente a tiempo parcial de hasta 4 horas lectivas semanales y otras tantas de tutoría; y al que preste servicios en régimen de dedicación a tiempo parcial del 75 % o inferior, de hasta 6 horas lectivas semanales y otras tantas de tutoría.

6.– Ikerketa proiektu zientifiko edo tekniko zehatzak egingo dituzten aldi baterako ikertzaileak lehiaketa publikoaren bidez hautatuko dira, errespetatuta berdintasun, merezimendu eta gaitasun printzipioak, II. kapituluan adierazitako moduan.

6.– La selección del personal investigador temporal para el desarrollo de proyectos concretos de investigación científica o técnica, será realizada mediante concurso público, con respeto a los principios de igualdad, mérito y capacidad según se recoge en el Capítulo II.

II. KAPITULUA
CAPÍTULO II
IKERTZAILEAK HAUTATZEKO PROZEDURA
PROCEDIMIENTO DE SELECCIÓN

4. artikulua.– Ekimena.

Artículo 4.– Iniciativa.

1.– Kontratazioaren ekimena izango du ikertzailea kontratatzeko interesa duen sail, institutu edo UPV/EHUk sortutako nortasun juridikorik gabeko egitura edo erakundeak. Horretarako, eskaera egingo dio irakasleen arloan eskumena daukan errektoreordeari.

1.– La iniciativa de la contratación corresponderá al Departamento, Instituto o estructura o entidad sin personalidad jurídica creada por la UPV/EHU interesada en la contratación de Personal investigador que presentará solicitud dirigida al Vicerrector o Vicerrectora competente en materia de Profesorado.

2.– Sail, institutu edo egituraren akordioan honako hauek adierazi beharko dira:

2.– El Acuerdo del Departamento, Instituto o estructura, deberá recoger:

a) Kontratazio mota.

a) La modalidad de contratación.

b) Bigarren artikuluan aipatutako kontratu mugagabeen kasuan, adierazi beharko dira:

b) En el caso de los contratos indefinidos referidos en el Artículo 2, deberá indicarse:

• Kontratu mugagabearen helburu izango diren ikerketa zientifiko eta teknikoko nahiz berrikuntzako plan eta programa publikoak, kanpoko diru sarrera finalisten ondorioz urteko aurrekontuan egongo diren izendapenen bidez finantzatuko direnak, eta plan edo programa horien iraupena.

• Los planes o programas públicos concretos, de investigación científica y técnica o de innovación, financiados mediante consignaciones presupuestarias anuales consecuencia de ingresos externos de carácter finalista, para cuya ejecución se propone la realización del contrato indefinido, y la duración de dichos planes o programas.

• Arduraldia.

• La dedicación.

c) Hirugarren artikuluan aipatutako iraupen jakineko kontratuen kasuan, adierazi beharko dira:

c) En el caso de los contratos de duración determinada referidos en el Artículo 3, deberá indicarse:

• Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia Plana edo Europar Batasunaren funtsen bidez finantzatuko den aldi baterako programa, iraupen jakineko kontratuaren helburu izango dena.

• El Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia o el programa de carácter temporal, cuya financiación provenga de fondos de la Unión Europea, para cuya ejecución se propone la realización del contrato de duración determinada.

• Kontratuaren iraupena eta arduraldia.

• La duración del contrato y la dedicación.

d) Zereginak, eginkizunak eta ikertzaileek bete beharreko ezaugarriak.

d) Las tareas, las funciones a desarrollar, el perfil que se requiere de la persona investigadora.

e) Langile horiek kontratatzeko zenbateko gordina. Kopuru horrek, langileen soldataz eta osagarriez gain, estaliko ditu ugazaben kuota, patronalak Itzarriri egin beharreko ekarpena, etorkizunean kargua uzteagatik ordaindu beharreko kalte-ordaina eta, oro har, unean une indarrean dagoen irakasle eta ikertzaileen hitzarmen kolektiboan jasotako ordainsarien alderdi guztiak, kontratuak irauten duen bitartean.

e) Cantidad bruta destinada a la contratación de dicho personal, que cubrirá, además del salario y los complementos del personal, la cuota patronal, la aportación patronal a Itzarri, la posible futura indemnización por cese y en general todos los aspectos retributivos contemplados en el Convenio colectivo del PDI vigente en cada momento, durante la duración del contrato.

f) Interesatuek, bai eta eskatutako titulazio ofiziala ere, bete beharreko baldintzak eta merezimenduen lehiaketa ebazteko irizpide objektiboak. Euskara jakitea betekizuna ez den kasuetan, merezimendu gisa baloratuko da, % 11n, eta ehuneko horren barruan aplikatuko da aldi baterako irakasleak eta ikertzaileak (irakasle ondokoak eta ordezkapen-poltsak) kontratatzeko hautaketa prozesuetan erabilitako haztapena.

f) Requisitos necesarios de las personas aspirantes, incluyendo la titulación oficial requerida, y los criterios objetivos de acuerdo a los que el concurso de méritos para la contratación será resuelto. En los casos en los que el conocimiento del euskera no sea requisito, será valorado como mérito, en un porcentaje del 11 % y dentro de ese porcentaje se aplicará la ponderación utilizada en los diferentes procesos de selección para la contratación de Personal Docente e Investigador Temporal (profesorado adjunto y bolsas de sustituciones).

g) Ingelesa edo bestelako hizkuntza ez ofizialik jakiteko betebeharra ezarri ahal izango da, edo/eta ikerketa jarduera egiteko komenigarria izan daitekeen beste edozein hizkuntza. Halakoetan bi hizkuntza ofizialetako baten jakite maila egiaztatu beharko da eta, kasu guztietan oro, euskara jakitea merezimendu moduan baloratuko da aurreko atalean zehaztu diren baldintzekin bat etorrita.

g) Podrá establecerse como requisito para el desarrollo de la actividad investigadora, motivadamente, el conocimiento del inglés u otra lengua no oficial. En este caso deberá acreditarse el conocimiento de alguna de las dos lenguas oficiales, y en todo caso, el conocimiento del euskera será valorado como mérito en las condiciones especificadas en el apartado anterior.

h) Laguntza publikoen edo finantziazio pribatuaren onuradun direla egiaztatzen duen dokumentazioa (iraupen jakineko kontratuen kasuan, Suspertze, Eraldatze eta Erresilientzia Plana edo Europar Batasunaren funtsen bidez finantzatuko den aldi baterako programa). Laguntza edo finantziazioa izan beharko da ikertzaileak, zientzialariak edo teknikariak kontratatzeko kostu guztiak ordaintzeko adinakoa.

h) Documentación acreditativa de ser beneficiarios de ayudas o subvenciones públicas o de financiación privada (en el caso de los contratos de duración determinada, de un Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia o programa de carácter temporal, cuya financiación provenga de fondos de la Unión Europea) en cuantía suficiente para que cubra la totalidad de los costos de contratación para la contratación de personal investigador, científico o técnico, para su desarrollo.

i) Merezimenduen lehiaketako epaimahaia osatuko duten kideen proposamena. Batzorde horrek kide hauek izango ditu, guztiak UPV/EHUko plantillakoak: epaimahaiko burua, ikerketa proiektuko ikertzaile nagusia izango dena; idazkaria; eta ikertaldeko kide bat. Guztiek izango dituzte boza eta botoa. Proposamenean adierazi beharko da, era berean, ordezko batzordea. Ordezkoek jardungo dute titularrak kanpoan edo gaixorik daudenean, eta titularrak prozeduran parte hartzetik abstenitzen direnean edo errefusatu egiten dituztenean. Ahaleginak egingo dira batzordea parekide izan dadila, generoaren ikuspuntutik.

i) Propuesta de miembros de la Comisión Evaluadora del concurso de méritos con arreglo al cual se adjudicará el contrato. Dicha Comisión estará constituida por una Presidenta o Presidente, que será la investigadora o el investigador principal del proyecto de investigación, una Secretaria o un Secretario y un miembro del grupo de investigación, todos ellos pertenecientes a la plantilla de la UPV/EHU. Todos ellos contarán con voz y voto. La propuesta deberá contemplar, asimismo, una Comisión suplente para los supuestos de ausencia o enfermedad, o en los casos en que haya sido declarada la abstención o recusación de algún miembro de la Comisión. Se procurará que la Comisión esté, desde el punto de vista del género, paritariamente compuesta.

3.– Ikerketaren arloan eskumena duen errektoreordeak, aldez aurretik, eskaera horren aldeko txostena egin beharko du, eta berariaz adieraziko du proposatutako kontratazio mota egokia den eta dirulaguntza nahikoa den kontratazio kostu guztiak ordaintzeko.

3.– Esta solicitud deberá ser informada favorablemente, con carácter previo, por la Vicerrectora o el Vicerrector competente en materia de Investigación, que se pronunciará expresamente sobre la idoneidad de la modalidad de contratación propuesta y la existencia de ayudas o subvenciones en cuantía suficiente para cubrir la totalidad de los costos de contratación.

5. artikulua.– Deialdia.

Artículo 5.– Convocatoria.

1.– Errektorearen erabaki bidez onartuko da eta Unibertsitatearen webgunean argitaratuko da, UPV/EHUk publizitaterako dituen bitarteko elektronikoak erabiliz (iragarki taula elektronikoa, Ehutaula edo horren ordezko beste baliokide bat).

1.– Será aprobada por Resolución de la Rectora o Rector, y publicada en la página web de la Universidad y utilizando los medios electrónicos de publicidad que la UPV/EHU disponga (el tablón electrónico de anuncios, Ehutaula, u otro equivalente que le sustituya).

2.– Deialdian zehaztu beharko dira deitutako kontratu bakoitzaren kopurua, modalitatea eta ezaugarriak (mota eta, iraupen mugatuko kontratuen kasuan, iraupena), Saila edo, hala badagokio, Ikerketarako Unibertsitate Institutua edo erakunde juridikorik gabeko beste egitura batzuk, arduraldia, bete beharreko eginkizunak, hautagaiek bete beharreko baldintzak, epaimahaien osaera eta merezimenduen baremoa, zeinaren arabera ebatziko baita lehiaketa.

2.– La convocatoria especificará el número, la modalidad y las características de cada uno de los contratos convocados (tipo y, en el caso de los contratos de duración determinada, duración), el Departamento o, en su caso, Instituto Universitario de Investigación u otras estructuras sin entidad jurídica al que pertenecen, régimen de dedicación, funciones a desempeñar, requisitos que deben cumplir las personas aspirantes, composición de las Comisiones de selección y baremo de méritos con arreglo al cual se resolverá el concurso.

3.– Hautaketa prozesuan parte hartu nahi dutenek eskaera aurkeztu beharko dute behar bezala beteta, kasuan kasuko deialdian ezarritako epean eta adierazitako bitartekoa erabilita. Eskaerarekin batera nahitaez aurkeztu beharko da deialdian aipatutako dokumentazioa.

3.– Quienes deseen tomar parte en el proceso selectivo deberán presentar, por el medio y en el plazo establecido en la correspondiente convocatoria, una instancia debidamente cumplimentada, a la que deberán acompañar necesariamente la documentación que se señale en la convocatoria.

4.– Eskaerak aurkezteko epea amaituta, onartuen eta baztertuen behin behineko zerrenda argitaratuko da unibertsitatearen webgunean, eta hori izango da interesatuak jakinaren gainean jartzeko era. Hiru eguneko epea irekiko da, zerrenda argitaratu eta hurrengo egunetik hasita, akatsak zuzentzeko eta haren aurkako erreklamazioak aurkezteko. Epe hori igarota, zerrenda behin betiko bihurtuko da. Zerrenda horren aurka berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio errektoreari hilabeteko epean, zerrenda argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera kontatzen hasita; edo administrazioarekiko auzi errekurtsoa jarri ahal izango da administrazioarekiko auzien epaitegian, bi hilabeteko epean, zerrenda argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera kontatzen hasita.

4.– Finalizado el plazo de presentación de instancias se hará pública la lista provisional de personas admitidas y excluidas en la página web de la Universidad, que servirá de notificación a las personas interesadas, abriéndose un plazo de tres días desde el siguiente a su publicación para la subsanación de errores, así como para presentar reclamaciones contra la misma, transcurrido el cual, el listado se elevará a definitivo, cabiendo contra este último listado recurso de reposición ante la Rectora o el Rector en el plazo de un mes desde el día siguiente a su publicación o recurso contencioso-administrativo ante los Juzgados de lo Contencioso-Administrativo correspondientes en el plazo de dos meses desde el día siguiente a su publicación.

6. artikulua.– Kontratazioa.

Artículo 6.– Contratación.

1.– Epaimahaiek, bertako hiru kide bertan direla, balioz eratu ondoren, interesatuen merezimenduak ebaluatuko dituzte onartutako irizpideen haztapenarekin bat, eta proposamen bat egingo dute. Bertan, ikertzaileen kontratuak egiteko proposatutako pertsonak adieraziko dituzte, puntuazioaren arabera, eta ezingo dute eskainitako plazak baino pertsona gehiago proposatu. Ordezkoak ere proposatu ahal izango dira, hasieran proposatutako pertsonek kontratuari uko egiten dioten kasuetarako edo kontratua amaitu baino lehen kontratua deuseztatzen duten kasuetarako.

1.– Las Comisiones de Evaluación, una vez constituidas válidamente con la imprescindible presencia de sus tres miembros, evaluarán los méritos de las personas concursantes conforme al baremos de criterios aprobado y elaborarán una propuesta en la que indicarán, por orden de puntuación, las personas propuestas para formalizar los contratos de personal investigador, no pudiendo proponer más concursantes que plazas ofertadas, aunque se podrán proponer suplentes para el caso de que las personas inicialmente propuestas renuncien al contrato o lo rescindan antes de la finalización del contrato de que se trate.

2.– Kontratazio proposamena unibertsitatearen webgunean argitaratuko da, eta proposatutako pertsonari jakinaraziko zaio. Pertsona horrek hiru egunen epea izango du, jakinarazpena egiten denetik, dagokion kontratua formalizatzeko. Salbuespenezko inguruabarrak direla medio, aurreko paragrafoan aipatutako epea luzatu ahal izango da, zehaztutako hiru egunetan salbuespen egoera egiaztatu eta Irakasle eta Ikertzaileen arloko Errektoreordetzak aztertu beharko duena. Ikertzaileak kontratatzeko epaimahaiak egingo dituen proposamenen kontra gorako errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio errektoreari hilabeteko epean, proposamena argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera hasita.

2.– La propuesta de contratación será publicada en la página web de la Universidad y se notificará a la persona propuesta, que dispondrá de un plazo de tres días a partir de la notificación para formalizar el correspondiente contrato. En atención a circunstancias excepcionales, que habrá que acreditar en los referidos tres días y cuya concurrencia corresponde apreciar al Vicerrectorado de Personal Docente e Investigador, el plazo al que se refiere el apartado anterior podrá ser prorrogado. Contra las propuestas de contratación de Investigadoras e Investigadores realizadas por la Comisión Evaluadora podrá interponerse recurso de alzada ante la Rectora o el Rector de la UPV/EHU en el plazo de un mes desde el día siguiente a su publicación.

3.– Ikertzaile gisa kontratatutako langileei aplikatuko zaie Euskal Herriko Unibertsitateko irakasle eta ikertzaileen hitzarmen kolektiboa, unean une indarrean dagoena.

3.– Al personal contratado como Personal Investigador le resultará de aplicación el Convenio Colectivo del personal docente e Investigador de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea en vigor.

AZKEN XEDAPENA
DISPOSICIÓN FINAL

Arautegi hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean sartuko da indarrean.

El presente reglamento entrará en vigor el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Leioa, 2022ko martxoaren 31.

En Leioa, a 31 de marzo de 2022.

Errektorea,

La Rectora,

EVA FERREIRA GARCÍA.

EVA FERREIRA GARCÍA.

Idazkari nagusia,

El Secretario General,

AITOR ZURIMENDI ISLA.

AITOR ZURIMENDI ISLA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental