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Boletin Oficial del País Vasco

12. zk., 2022ko urtarrilaren 19a, asteazkena

N.º 12, miércoles 19 de enero de 2022


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
273
273

EBAZPENA, 2022ko urtarrilaren 3koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko idazkari nagusiarena, Ingeniaritza Kimikoa eta Ingurumenaren Ingeniaritza Sailaren Arautegia onartzekoa.

RESOLUCIÓN de 3 de enero de 2022, del Secretario General de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, por la que se aprueba el Reglamento del Departamento de Ingeniería Química y del Medio Ambiente.

Ingeniaritza Kimikoa eta Ingurumenaren Ingeniaritza Sailaren oraingo arautegia 2013ko otsailaren 1ean argitaratu zen EHAAn. UPV/EHUko sailen berrantolaketak ez dio eragin sailari, baina sailak erabaki du bere arautegia egokitzea indarrean dagoen UPV/EHUko sailen esparru arautegira, zeina 2019ko urriaren 3ko EHAAn argitaratu baitzen.

El Reglamento actual del Departamento de Ingeniería Química y del Medio Ambiente fue publicado en BOPV de 1 de febrero de 2013. Si bien dicho Departamento no se ha visto afectado por el proceso de reorganización de Departamentos de la UPV/EHU, ha optado por adaptar su Reglamento al vigente Reglamento Marco de Departamentos de la UPV/EHU, publicado en el BOPV de 3 de octubre de 2019.

Ingeniaritza Kimikoa eta Ingurumenaren Ingeniaritza Saileko Kontseiluak aldaketa onartu zuen 2021eko urtarrilaren 30ean, eta aldeko txosten juridikoa du.

La modificación fue aprobada por el Consejo del Departamento de Ingeniería Química y del Medio Ambiente en sesión de 30 de noviembre de 2021, y cuenta con informe jurídico favorable.

Sailen Esparru Arautegiko 4.3 artikuluari jarraituz, idazkari nagusiari dagokio sailen arautegiaren aldaketak onartzea, Gobernu Kontseiluak horretarako eskumenak eskuordetuta, betiere txosten guztiak aldekoak badira eta inork eskatu ez badu proposamena Gobernu Kontseiluan aurkezteko. artikulu horretan zehaztutakoaren arabera, bestalde, honako hauek dute hori eskatzeko eskubidea: Gobernu Kontseiluko kideek; arautegiak eragin egiten diela uste duten sailetako kontseiluek; eta kasuan kasuko saileko kideen % 15ek, gutxienez.

Corresponde al Secretario General de la UPV/EHU, por delegación del Consejo de Gobierno, de acuerdo al artículo 4.3 del Reglamento Marco de Departamentos, la aprobación de la modificación del Reglamento del Departamento siempre que no haya solicitud expresa de elevación al Consejo de Gobierno por alguna persona integrante de este, por parte del Consejo de otro Departamento que se considere afectado o por parte de, al menos, un 15 % de las y los miembros del propio Departamento.

Adierazitakoagatik guztiagatik, honako hau

En virtud de lo anterior,

EBATZI DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Onartzea Ingeniaritza Kimikoa eta Ingurumenaren Ingeniaritza Sailaren Arautegia, eranskinean jaso bezala.

Primero.– Aprobar el Reglamento del Departamento de Ingeniería Química y del Medio Ambiente, en los términos recogidos en el anexo.

Bigarrena.– Agindu ematea ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko.

Segundo.– Ordenar su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.– Ingeniaritza Kimikoa eta Ingurumenaren Ingeniaritza Sailaren Arautegia argitaratu eta hurrengo egunean sartuko da indarrean.

Tercero.– El Reglamento del Departamento de Ingeniería Química y del Medio Ambiente entrará en vigor al día siguiente de su publicación.

Leioa, 2022ko urtarrilaren 3a.

En Leioa, a 3 de enero de 2022.

Idazkari nagusia,

El Secretario General,

AITOR ZURIMENDI ISLA.

AITOR ZURIMENDI ISLA.

ERANSKINA
ANEXO
UPV/EHUKO INGENIARITZA KIMIKOA ETA INGURUMENAREN INGENIARITZA SAILAREN ARAUTEGIA
REGLAMENTO DEL DEPARTAMENTO DE INGENIERÍA QUÍMICA Y DEL MEDIO AMBIENTE DE LA UPV/EHU

1. artikulua.– Sailen Esparru Arautegiko 3.1 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 1.– Concordancia con el artículo 3.1 del Reglamento Marco de Departamentos.

1.– Ingeniaritza Kimikoa eta Ingurumenaren Ingeniaritza sailaren egoitza Bilboko Ingeniaritza Eskolan dago (Torres Quevedo Ingeniariaren plaza 1, 48013 Bilbao – Bizkaia).

1.– La sede administrativa del Departamento de Ingeniería Química y del Medio Ambiente está fijada en la Escuela de Ingeniería de Bilbao, Plaza Ingeniero Torres Quevedo 1, 48013 Bilbao (Bizkaia).

2. artikulua.– Sailen Esparru Arautegiko 8.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 2.– Concordancia con el artículo 8.2 del Reglamento Marco de Departamentos.

2.– Ingeniaritza Kimikoa eta Ingurumenaren Ingeniaritza Sailak hiru sail atal ditu:

2.– El Departamento de Ingeniería Química y del Medio Ambiente cuenta con tres Secciones Departamentales:

a) Bizkaiko Campuseko Sail Atala, Bilboko Ingeniaritza Eskolan egoitza duen campus horretako ikastegietan egon eta sailari atxikita dauden langile guztiak barne hartzen dituena.

a) Sección Departamental de Campus de Bizkaia, que incluye a todo el personal adscrito al Departamento incluido en centros de dicho Campus, con sede en la Escuela de Ingeniería de Bilbao.

b) Arabako Campuseko Sail Atala, Vitoria-Gasteizko Ingeniaritza Eskolan egoitza duen campus horretako ikastegietan egon eta sailari atxikita dauden langile guztiak barne hartzen dituena.

b) Sección Departamental de Campus de Álava, que incluye a todo el personal adscrito al Departamento incluido en centros de dicho Campus, con sede en la Escuela de Ingeniería de Vitoria-Gasteiz.

c) Gipuzkoako Campuseko Sail Atala, Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolan egoitza duen campus horretako ikastegietan egon eta sailari atxikita dauden langile guztiak barne hartzen dituena.

c) Sección Departamental de Campus de Gipuzkoa, que incluye a todo el personal adscrito al Departamento incluido en centros de dicho Campus, con sede en la Escuela de Ingeniería de Gipuzkoa.

3. artikulua.– Sailen Esparru Arautegiko 10.1 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 3.– Concordancia con el artículo 10.1 del Reglamento Marco de Departamentos.

1.– Hauek izango dira Saileko Kontseiluko kideak: zuzendaria, idazkaria, irakasle-ikertzaile iraunkor guztiak eta irakasle doktore ez-iraunkor guztiak. Sailari atxikitako gainerako irakasleek ordezkari bat izango dute hiru kideko.

1.– El Consejo del Departamento estará formado por el Director o la Directora, la Secretaria o el Secretario, todo el personal docente e investigador permanente y todo el profesorado doctor no permanente. La representación del resto del profesorado adscrito al Departamento será de un/una representante por cada tres miembros.

Kontseiluko kideak izango dira, baita ere, ikasleen bi ordezkari ziklo bakoitzeko eta administrazio eta zerbitzuetako langileen ordezkari bat hiru kideko.

El Consejo estará formado, además, por dos representantes del alumnado por cada ciclo y un representante de personal de administración y servicios por cada tres miembros.

4. artikulua.– Sailen Esparru Arautegiko 13. artikuluaren zehaztapena.

Artículo 4.– Concordancia con el artículo 13 del Reglamento Marco de Departamentos.

Ingeniaritza Kimikoa eta Ingurumenaren Ingeniaritza Sailaren batzorde iraunkorrak, kontseiluko kideek osaturik, eta beste kide hauek ere izango ditu: zuzendaria, bertako buru izango dena; idazkaria, sail ataletako koordinatzaileak eta irakasleen bederatzi ordezkari, azken horiek kasuan kasuko sail atalean hautatuko dira, ataleko kontseiluaren barruan. Irakasleek Batzorde Iraunkorrean duten ordezkaritzaren ehunekoa zenbatzeko, ez dira kontuan hartuko ataleko koordinatzaileak.

La Comisión Permanente del Departamento de Ingeniería Química y del Medio Ambiente, integrada por miembros del Consejo, estará formada por el Director o Directora que la preside, el Secretario o Secretaria, los coordinadores de las Secciones Departamentales y nueve representantes del profesorado que serán elegidos en cada una de sus correspondientes Secciones Departamentales, en Consejo de Sección. A efectos del cómputo del porcentaje de representación de los profesores en la Comisión Permanente, no se tendrán en cuenta a los Coordinadores de Sección.

Honako hauek ere izango dira Batzorde Iraunkorreko kideak: ikasleen ordezkari bat eta administrazio eta zerbitzuetako langileen beste bat, bi kasuotan, kontseiluko kideen artetik hautatuta.

Formarán parte también de la Comisión Permanente un representante de estudiantes y un representante del personal de administración y servicios elegidos/as, en ambos casos, de entre los miembros del Consejo.

Batzorde Iraunkorreko ordezkariak hautatzeko era eta ordezkari izateari uzteko arrazoiak sailen oinarrizko arautegian ezarritakoak izango dira.

La forma de elección de los representantes de la Comisión Permanente y las causas de pérdida de dicha condición serán las establecidas en el Reglamento Marco de Departamentos.

5. artikulua.– Sailen Esparru Arautegiko 14.1 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 5.– Concordancia con el artículo 14.1 del Reglamento Marco de Departamentos.

1.– Batzorde Iraunkorrak eskumena izango du izapidetze gaiak ebazteko, baita Kontseiluak unean-unean eskuordetzen dituen beste gai batzuk ere, baita Kontseiluaren eskuordetzaz berariaz baimendutako honako eginkizun hauek ere:

1.– La Comisión Permanente será competente para resolver asuntos de trámite, así como otros que puntualmente delegue el Consejo, así como las siguientes funciones expresamente autorizadas por delegación del Consejo:

d) Proposatzea unibertsitateko titulu propioak lortzera edo-ez bideratutako master, doktoregoko ikasketak eta gainerako ikasketak. Horretarako, proposamenak landu eta ezarpenaz eta programen koordinazio akademikoaz arduratu beharko da, emandako erantzukizunaren arabera.

d) Proponer ofertas de estudios de máster, doctorado y demás enseñanzas conducentes o no a títulos propios universitarios, elaborando las correspondientes propuestas y encargándose de la implantación y coordinación académica de los programas cuya responsabilidad tenga asignada.

e) Onartzea doktorego tesiak ebaluatu behar dituzten pertsonak izendatzeko proposamenak, legeak baimendutako baldintzetan, baita bestelako epaimahaietako kideak izendatzekoak ere.

e) Aprobar las propuestas de nombramiento de quienes hayan de evaluar las Tesis Doctorales, en los términos en que lo autorice la Ley, así como las y los miembros de los demás tribunales.

f) Irakasle-ikertzaileen ikerketa jarduerak eta ekimenak babestea eta koordinatzea.

f) Apoyar y coordinar las actividades e iniciativas investigadoras de su personal docente e investigador.

g) Plaza berriak eskatzea eta saileko langileen lanpostuen zerrendan egin beharreko aldaketak proposatzea, Gobernu Kontseiluak berretsi beharko duena.

g) Solicitar la dotación de nuevas plazas y proponer las modificaciones oportunas de las relaciones de puestos de trabajo de su personal, a ratificar posteriormente por el Consejo de Departamento.

h) Esleitutako baliabideen banaketa onartzea.

h) Aprobar la distribución de recursos asignados al mismo.

i) Irakasleen lanari buruzko txosten arrazoituak egitea, irakaskuntza merezimenduak esleitu eta kontratuak berritze aldera.

i) Informar motivadamente sobre la actividad docente del profesorado a efectos de la asignación de méritos docentes y de renovación de contratos.

j) Baimena ematea, haren eskumenen esparruan eta Gobernu Kontseiluak onartutako arautegiarekin bat etorrita, Estatutuetako 97. artikuluan aipatzen diren kontratuak egiteko zientziaren, teknikaren edo artearen alorreko lanak egin daitezen.

j) Autorizar la celebración de los contratos previstos por el artículo 97 de los Estatutos para la realización de trabajos científicos, técnicos o artísticos, en el marco de su competencia y con arreglo a la normativa aprobada por el Consejo de Gobierno.

Eskuordetze horrek ez du inola ere eraginik izango zuzendariaren izendapenean, ezta sailaren arautegia onartzean ere, ezta estatutuek edo unibertsitate legeria orokorrak eskumen esklusibotzat jotzen dituzten eta eskuordetu ezin diren horietan ere.

Esta delegación en ningún caso podrá afectar a la designación de Director ni a la aprobación del Reglamento del Departamento o a aquellas a las que los Estatutos o la legislación universitaria general caractericen como competencias exclusivas y no delegables.

6. artikulua.– Sailen Esparru Arautegiko 19.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 6.– Concordancia con el artículo 19.2 del Reglamento Marco de Departamentos.

2.– Kide anitzeko organoko kideek eskubidea dute beren eginkizunak behar bezala betetzeko saileko idazkaritzan dagoen dokumentazio eta informazio guztia eskatu eta eskuratzeko. Horretarako, idatziz aurkeztu beharko diote eskaera idazkari akademikoari, eta horrek, gehienez ere, zazpi eguneko epean bidaliko du informazio hori.

2.– Las y los miembros del órgano colegiado tienen derecho a solicitar y acceder a toda la documentación e información necesaria que obre en la secretaría del departamento para el correcto ejercicio de sus funciones. A tal efecto, deberán entregar la solicitud por escrito a la Secretaria Académica quien remitirá dicha información en un plazo máximo de siete días.

7. artikulua.– Sailen Esparru Arautegiko 27.4 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 7.– Concordancia con el artículo 27.4 del Reglamento Marco de Departamentos.

3.– Zuzendariaren agintaldia lau urtetakoa izango da, ohiko prozeduraren bidez bigarren agintaldi batekin luza daitekeena. Emandako botoen bi herenak beharko dira hirugarren agintaldi baterako.

3.– El mandato del Director o Directora será de cuatro años, prorrogable por el procedimiento ordinario un segundo mandato. Será necesaria una mayoría de dos tercios de los votos emitidos para un tercer mandato.

8. artikulua.– Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 8.– Concordancia con el artículo 4.3 del Reglamento de Régimen Electoral General.

Saileko Kontseiluan eta Batzorde Iraunkorrean hutsune bat sortzen denean, zerrenda bereko hurrengo kide ez-hautetsiak beteko du lekua, hamar eguneko epean, organoko idazkaria jakitun jartzen denetik hasita.

Las vacantes que se produzcan en el Consejo de Departamento y la Comisión Permanente serán suplidas en el plazo máximo de diez días por la siguiente persona no electa en esa candidatura desde su puesta en conocimiento ante el Secretario o Secretaria del órgano.

9. artikulua.– Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 9.– Concordancia con el artículo 4.3 del Reglamento Marco de Régimen Electoral General.

Ordezkoek kide anitzeko organoko titularrak ordezkatuko dituzte titularrak kanpoan edo gaixorik daudenean, eta, oro har, arrazoi justifikaturen bat dagoenean. Ordezkoak izendatu ahal izateko, egoera horietako batean dauden titularrek kide anitzeko organoko buruari jakinarazi beharko diote egoera behar bezala arrazoituta eta adieraziz zenbat iraungo duen egoera horrek (hilabetetik gorakoa izan behar du).

Las y los suplentes procederán a la sustitución de las y los miembros titulares del órgano colegiado en los casos de ausencia o enfermedad y, en general, cuando concurra alguna causa justificada. A fin de poderse hacer efectiva, las y los miembros titulares que se encuentren en alguna de estas situaciones deberán ponerla en conocimiento de la presidencia del órgano colegiado justificando el motivo de la ausencia y consignando la duración prevista de la misma, que deberá ser superior a un mes.

10. artikulua.– Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 7 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 10.– Concordancia con el artículo 7 del reglamento de Régimen Electoral General.

Botoa aldez aurretik ematea onartuko da, Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 7. artikuluan zehaztutakoari jarraituz.

Se admite el depósito de voto previsto en el artículo 7 del reglamento de Régimen Electoral General.


Azterketa dokumentala


Análisis documental