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Boletin Oficial del País Vasco

80. zk., 2021eko apirilaren 26a, astelehena

N.º 80, lunes 26 de abril de 2021


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


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BESTE XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN
2380
2380

AGINDUA, 2021eko apirilaren 14koa, Hezkuntzako sailburuarena, zeinaren bidez Irale programak 2021-2022 ikasturtean eskainiko dituen irakastorduz kanpoko goi-mailako ikastaroen berri eman (H eta I ikastaroak) eta ikastarook egiteko plazak esleitzeko prozedura ezartzen baita.

ORDEN de 14 de abril de 2021, del Consejero de Educación, por la que se ofertan y se establece el procedimiento de adjudicación de los cursos de nivel superior fuera del horario lectivo (cursos H e I), que el programa Irale ofrecerá en el curso 2021-2022.

Irale programaren urteetako ibilbide oparoari esker, euskal hezkuntzan aurrerapauso handiak eman dira euskararen ezagutzaren eta erabileraren normalizazioan. Hala ere, urteak joan urteak etorri, behar berriak sortu dira irakasleen hizkuntza-gaitasunean izan den aldaketa tipologikoaren ondorioz, eta Iralek irakasleen berariazko behar berri horiei ahalik eta ongien erantzun beharko die etorkizunean, orain arte egin duen bezalaxe.

Gracias a la fructífera trayectoria que durante años ha tenido el programa Irale, se han dado grandes avances en la normalización del conocimiento y uso del euskera en la educación vasca. Sin embargo, con el paso de los años, han surgido nuevas necesidades como consecuencia del cambio tipológico que se ha producido en la competencia lingüística del profesorado, e Irale deberá responder lo mejor posible en el futuro a estas nuevas necesidades específicas del profesorado, tal y como ha venido haciendo hasta ahora.

Irale programa, prestakuntza-arloan eragile den aldetik, bete-betean lotzen zaio Heziberri 2020 egitasmoaren Hezkuntza Sistema Hobetzeko Planaren bigarren ildo estrategikoari (Irakasleen hasierako eta etengabeko prestakuntza), zeinak hauxe baitio irakasleen etengabeko prestakuntzaren inguruan:

El programa Irale, como agente en materia de formación, está plenamente comprometido con la segunda línea estratégica del Plan de Mejora del Sistema Educativo del proyecto Heziberri 2020 (Formación inicial y continua del profesorado), que, respecto a la formación continua del profesorado dice lo siguiente:

«Etengabeko prestakuntzak ez ditu azken xedetzat irakasle eta eskoletako langileak hartzen, ikasleak baizik, eta, alde horretatik, irakasleek konpromisoz eta arduraz jokatu behar dute, delako prestakuntza hori praktikan jarri eta aurretiaz ezarritako helburuak ikasturtez ikasturte betetzeko.

«El objetivo final de la formación continua no es el profesorado o personal educativo sino el alumnado y debe encauzarse hacia el compromiso y la responsabilidad del profesorado en la puesta en práctica de dicha formación y en el seguimiento de los cursos hasta la consecución de los objetivos previstos.

Alderdi indibidualenetan oinarritutako prestakuntza–eredua baztertu egin behar da, eta, horren ordez, eskoletan ardaztutako prestakuntza–ereduak bultzatu, lekuan lekuko ikastetxeetako premietara egokitutako proiektuen bitartez, eta, horretan, lekuan lekuko proiektu eta planak hartu behar dira kontuan: hobekuntza–planak, esku–hartze globaleko proiektuak, hezkidetza–proiektuak...; eta hezkuntza–komunitateek bizi dituzten errealitate askotarikoak ere kontuan hartu behar dira: ikastetxeko hezkuntza–komunitateko kideentzako prestakuntza–proiektuak, esaterako.

Se debe pasar de una formación centrada exclusivamente en lo individual, a una formación anclada en el centro a través de proyectos que deben estar ajustados a las necesidades de los centros (derivadas de sus planes y proyectos: plan de mejora, proyecto de intervención global, proyecto de coeducación, de convivencia...) y a las realidades de la comunidad educativa (proyectos de formación de la comunidad educativa del centro).

Dena dela, prestakuntza indibidualak beharrezko izaten jarraitzen du, geure hezkuntza eredu pedagogikoaren esparruko eskakizun berriei erantzuteko batez ere, hura gabe ezin gerta baitaiteke inolako mentalitate- eta sinesmen-aldaketarik. Ezinbestekoa da, hala ere, prestakuntza hori lekuan lekuko ikastetxeak daudeneko testuinguruan kokatzea.»

La formación individual sigue siendo necesaria, especialmente para responder al planteamiento del Marco del modelo educativo pedagógico, porque sin ella no se produce un cambio de mentalidad ni de creencias. No obstante, es imprescindible la contextualización de esa formación en el centro escolar.»

Iralek, jakina denez, euskarazko komunikazio-gaitasunari lotutako goi-mailako ikastaroen bitartez jorratzen du Hezkuntza Sistema Hobetzeko Planaren bigarren ildo estrategikoa, irakasleen prestakuntzari dagokiona, alegia. Modalitate bat baino gehiagoko ikastaroak eskaini eta antolatzen ditu, bai helburuei, bai iraupenari eta bai taldekatze-irizpideei dagokienez. Modalitate horietako bat dira, hain zuzen ere, H eta I ikastaroak.

Como es sabido, Irale aborda la segunda línea estratégica del Plan de Mejora del Sistema Educativo, la formación del profesorado, a través de cursos de nivel superior relacionados con la competencia comunicativa en euskera. Oferta y organiza cursos de varias modalidades, tanto en cuanto a objetivos como a duración y criterios de agrupamiento. Una de estas modalidades es la de los cursos H e I.

Hori guztia dela eta, hauxe

Por todo ello,

XEDATZEN DUT:
DISPONGO:

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Agindu honen xedea da Irale programak 2021-2022 ikasturtean eskainiko dituen irakastorduz kanpoko goi-mailako ikastaroen berri ematea (H eta I ikastaroak) eta ikastarook egiteko plazak esleitzeko prozedura ezartzea.

El objeto de la presente Orden es ofertar y establecer el procedimiento de adjudicación de los cursos de nivel superior fuera del horario lectivo (cursos H e I) que el programa Irale ofrecerá en el curso 2021-2022.

2. artikulua.– Deialdi honen bidez eskaintzen diren ikastaroak.

Artículo 2.– Cursos ofertados a través de la presente convocatoria.

Deialdi honen bidez 2021-2022 ikasturtean emango diren ikastaroak eta ikastaro bakoitzerako eskainiko den talde-kopurua I. eranskinean daude zehaztuta.

Los cursos que se impartirán en el curso 2021-2022 a través de esta convocatoria, así como el número de grupos que se ofertarán para cada uno de ellos, se detallan en el Anexo I.

Ikastaro batean bete gabe geratzen diren plazek eskaera eskaintza baino handiagoa gertatu den ikastaroetako plazak emenda ditzakete; betiere, ikastaroak emango dituzten entitateak kontratatzeko prozeduran ezarritako baldintzetan.

Las plazas que queden sin cubrir en un curso podrán ser otorgadas en aquellos cursos en los que la demanda haya sido superior a la oferta, en las condiciones establecidas en el procedimiento de contratación de las entidades que los impartan.

3. artikulua.– Ikastaroen hartzaileak.

Artículo 3.– Destinatarios de los cursos.

Deialdi honetan eskaintzen diren ikastaroak honako hartzaile hauek eskatu ahal izango dituzte, bi multzotan banatuta, eskabidea egiteko moduaren arabera:

Los cursos ofertados en esta convocatoria podrán ser solicitados por los siguientes centros, divididos en dos bloques en función de su naturaleza jurídica:

A multzoa. Unibertsitateaz kanpoko irakaskuntza arautuko ikastetxe publikoak eta Hezkuntza Sailaren gainerako zentroak (hizkuntza eskolak, berritzeguneak, ingurugelak, ikuskaritzak, ISEI-IVEI institutua...).

Bloque A. Centros públicos de enseñanza reglada no universitaria, así como el resto de centros dependientes del Departamento de Educación (escuelas de idiomas, berritzegunes, ingurugelas, Inspección de Educación, ISEI-IVEI...)

B multzoa. Unibertsitateaz kanpoko irakaskuntza arautuko itunpeko ikastetxe pribatuak eta Hezkuntza Sailarenak ez diren ikastetxe publikoak.

Bloque B. Centros privados concertados, y públicos no dependientes del Departamento de Educación, de enseñanza reglada no universitaria.

4. artikulua.– Ikastaroetan parte hartzeko baldintzak.

Artículo 4.– Requisitos para participar en los cursos.

Irakastorduz kanpoko goi-mailako ikastaroetan parte hartu nahi duten ikastetxeek klaustroaren % 60k, gutxienez, ikastaroan parte hartuko duela bermatu beharko dute.

Los centros que deseen participar en cursos de nivel superior fuera del horario lectivo deberán garantizar que al menos el 60 % del Claustro tomará parte en ellos.

Etapa bat baino gehiago duten ikastetxeen kasuan, ikastetxeak ikastetxe osorako edo etapa jakin baterako egin dezake eskabidea. Azken kasu horretan, gutxienez etapa horretako irakasleen % 60k parte hartuko duela bermatu beharko du.

En el caso de centros con más de una etapa, el centro puede realizar la solicitud para todo el centro o para una etapa concreta. En este último caso, deberá garantizar la participación del 60 % del profesorado de esa etapa.

Hauek izango dira etapak:

Las etapas se dividirán así:

– Haur eta Lehen Hezkuntza.

– Educación Infantil y Primaria.

– Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza.

– Educación Secundaria Obligatoria.

– Batxilergoa.

– Bachiller.

– Lanbide Heziketa.

– Formación Profesional.

5. artikulua.– Eskabideak aurkeztea.

Artículo 5.– Presentación de solicitudes.

1.– Baliabide elektronikoen bidez aurkeztu eta izapidetuko dira eskabideak.

1.– Las solicitudes se presentarán y tramitarán por medios electrónicos.

2.– Eskabideak aurkezteko epea hamabost egun naturalekoa izango da, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunetik aurrera. Helbide hauetan aurkeztuko dira:

2.– El plazo de presentación de solicitudes será de quince días naturales, a partir de la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco. Se presentarán en las siguientes direcciones:

Hirugarren artikuluko bigarren paragrafoan deskribatutako A multzoko zentroek (Hezkuntza Sailarenak diren ikastetxe publikoek) helbide honen bidez aurkeztuko dituzte: https://educacion.hezkuntza.net/group/deialdiak/irale-2021-2022

Centros del bloque A descritos en el artículo 3 párrafo segundo (públicos dependientes del Departamento de Educación): https://educacion.hezkuntza.net/group/deialdiak/irale-2021-2022

Eskabidea egin ondorengo izapideak «Nire eskabideak» gunearen bidez egingo dira: https://educacion.hezkuntza.net/group/deialdiak/nire-eskabideak

Los trámites posteriores se realizarán a través del espacio «Mis solicitudes»: https://educacion.hezkuntza.net/group/deialdiak/nire-eskabideak

Hirugarren artikuluko hirugarren paragrafoan deskribatutako B multzoko zentroek (itunpeko ikastetxe pribatuek eta Hezkuntza Sailarenak ez diren ikastetxe publikoek) helbide honen bidez aurkeztuko dituzte: https://www.euskadi.eus/zerbitzuak/1063804

Centros del bloque B descritos en el artículo 3 párrafo tercero (privados concertados y públicos no dependientes del Departamento de Educación): https://www.euskadi.eus/servicios/1063804

Bide elektronikoz egindako eskabidea aurkeztu ondorengo izapideak Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoko Nire Karpeta espazioa erabiliz egingo dira (http://www.euskadi.eus/nirekarpeta).

Los trámites posteriores a la solicitud, por canal electrónico, se realizan a través del espacio Mi Carpeta de la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi (http://www.euskadi.eus/micarpeta).

Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan identifikaziorako eta sinadura elektronikorako onartzen diren bitartekoak eskuragarri daude helbide honetan: https://www.euskadi.eus/ziurtagiri-elektronikoak

Los medios de identificación y firma electrónica admitidos en la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi están accesibles en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/certificados-electronicos

Elektronikoki ere izapidetu ahal izango da, ordezkari baten bidez. Horretarako, ordezkaria Eusko Jaurlaritzaren Ordezkarien Erregistroan inskribatu ahal izango da, eta helbide honetan eskuratu ahal izango da: https://www.euskadi.eus/ordezkariak

También se podrá tramitar electrónicamente a través de un representante, para lo cual la representación podrá inscribirse en el Registro electrónico de apoderamientos de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, accesible a través de la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/representantes

3.– Eskabideak III. eranskinean jasotako ereduaren arabera aurkeztuko dira.

3.– Las solicitudes se presentarán conforme al modelo recogido en el Anexo III.

4.– Ikastetxe bakoitzak ezingo ditu bi ikastaro baino gehiago eskatu.

4.– Un mismo centro no podrá solicitar más de dos cursos.

6. artikulua.– Eskabideak zuzentzea.

Artículo 6.– Subsanación de las solicitudes.

Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 68. artikuluan aurreikusitakoaren arabera, eskabidean edo harekin batera aurkeztutako dokumentazioan forma-akatsak edo omisioak atzemanez gero (halakorik aurkeztu bada), interesdunari jakinaraziko zaio gehienez 10 egun balioduneko epea duela akatsa zuzendu edo falta den agiria aurkezteko. Ohartaraziko zaio, halaber, hala egin ezean, eskabidean atzera egin duela ulertuko dela, ebazpena aipatutako legearen 21. artikuluan aurreikusitako baldintzetan eman aurretik.

De conformidad con lo previsto en el artículo 68 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, si en la solicitud o en la documentación que la acompaña se advirtieran defectos u omisiones de forma, en su caso, se requerirá a la persona interesada para que en el plazo máximo de 10 días hábiles subsane la falta o acompañe el documento. Asimismo, se le advertirá de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desistido de su petición antes de que se dicte resolución en los términos previstos en el artículo 21 de la citada Ley.

7. artikulua.– Plazen behin-behineko esleipenaren ebazpena.

Artículo 7.– Resolución de adjudicación provisional de plazas.

1.– Hezkuntzako sailburuordeak ebazpena emango du ikastaro bakoitzeko plazen behin-behineko esleipen-zerrendak ontzat emateko.

1.– La adjudicación provisional de las plazas se realizará mediante resolución de la Viceconsejera de Educación.

2.– Era berean, ebazpen horretan prozeduran baztertutako eskabideen zerrenda ere argitaratuko da, adierazita eskabidea zein ikastarotarako baztertu den eta baztertzeko arrazoi zehatzak.

2.– Así mismo, en dicha resolución se publicará la relación de solicitudes rechazadas en el procedimiento, en la que se indicará, asimismo, para qué curso se ha desestimado la solicitud y las causas concretas de exclusión.

3.– Zerrendak Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoko iragarki-taulan (http://www.euskadi.eus/iragarki-taula-elektronikoa/) nahiz «herri-ikastetxeak» atarian (https://educacion.hezkuntza.net/group/deialdiak/) argitaratuko dira.

3.– Las listas se publicarán tanto en el tablón electrónico de la sede electrónica del Gobierno Vasco (https://www.euskadi.eus/tablon-electronico-anuncios/ como en el portal «herri-ikastetxeak Deialdiak» (https://educacion.hezkuntza.net/group/deialdiak/).

4.– Ebazpen horren aurka, erreklamazioa aurkeztu ahal izango dute interesdunek, argitaratzen denetik lau eguneko epean.

4.– Contra dicha resolución podrán interponerse reclamaciones por los interesados en el plazo de cuatro días desde su publicación.

Erreklamazioak bide elektronikoz aurkeztuko dira, 5. artikuluan adierazten den bezala.

Las reclamaciones se presentarán de forma electrónica tal y como se señala en el artículo 5.

8. artikulua.– Behin-behinean esleitutako ikastaroari uko egitea.

Artículo 8.– Renuncia a los cursos adjudicados provisionalmente.

1.– Behin-behineko esleipenaren ebazpena argitaratu eta lau eguneko epean, ikastaro baten esleipena lortu dutenek uko egin diezaiokete ikastaro horri.

1.– Quienes hayan obtenido la adjudicación de un curso podrán renunciar a él en el plazo de cuatro días desde la publicación de la resolución de adjudicación provisional.

2.– Uko-egiteak bide elektronikoz aurkeztuko dira, 5. artikuluan adierazten den bezala.

2.– La renuncia se presentará de forma electrónica tal y como se señala en el artículo 5.

9. artikulua.– Ikastaroen behin betiko esleipen-ebazpena eta erreserben zerrenda.

Artículo 9.– Resolución definitiva de adjudicación de los cursos y relación de reservas.

1.– Hezkuntzako sailburuordeak ebazpena emango du ikastaro bakoitzeko taldeen behin betiko esleipen-zerrendak ontzat emateko.

1.– La Viceconsejera de Educación dictará resolución aprobando las listas definitivas de adjudicación de grupos de cada curso.

2.– Zerrendak Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoko iragarki-taulan (http://www.euskadi.eus/iragarki-taula-elektronikoa/) nahiz «herri-ikastetxeak» atarian (https://educacion.hezkuntza.net/group/deialdiak/) argitaratuko dira.

2.– Las listas se publicarán tanto en el tablón electrónico de la sede electrónica del Gobierno Vasco (https://www.euskadi.eus/tablon-electronico-anuncios/ como en el portal «herri-ikastetxeak Deialdiak» (https://educacion.hezkuntza.net/group/deialdiak/).

3.– Ebazpen horrek barne hartuko du ikastaro bakoitzerako onartutako taldeen zerrenda. Baldin eta, ikastaroa hasi baino lehen, talderen bat esleitu zaion ikastetxe batek baja eskatzen badu, erreserba-zerrendarekin esleituko dira plaza horiek.

3.– Dicha resolución incluirá la relación de grupos admitidos a cada curso. En el caso de que antes del inicio del curso un centro al que se le haya asignado algún grupo solicite la baja, estas plazas se adjudicarán con la lista de reservas.

4.– Behin betiko ebazpenaren aurka, interesdunek gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango diote Hezkuntzako sailburuari, ebazpenok argitaratu eta hilabeteko epean.

4.– Contra la resolución definitiva podrán las personas interesadas interponer recurso de alzada ante la Consejera de Educación en el plazo de un mes desde su publicación.

10. artikulua.– Taldeak esleitzeko irizpideak.

Artículo 10.– Criterios de adjudicación de las plazas.

Ikastaroak zein ikastetxeri esleitu erabakitzeko, agindu honen bigarren eranskinean jasotzen den baremazioa erabiliko da.

La adjudicación de los cursos se realizará en base a la baremación que se recoge en el Anexo II de la presente Orden.

Ikastetxeak II. eranskinean zehazten den baremoaren arabera sailkatuko dira, eta, lehenengo dagoen ikastetxetik hasita, eskabidean ezarritako lehentasun-hurrenkeran lehenengo jarri duten ikastarorako eskatutako talde guztiak esleituko zaizkie, eskainitako plaza-kopurua agortu arte.

Los centros se clasificarán de acuerdo con el baremo que se especifica en el Anexo II, y partiendo del centro con mayor puntuación, se les irán asignando todos los grupos solicitados para el curso que hayan indicado en primer lugar en el orden de prelación establecido en la solicitud, hasta agotar el número de plazas ofertadas.

Ikastetxe bati bigarren ikastaro bat esleitu aurretik, baldintza guztiak betetzen dituzten ikastetxeei eta erakundeei ikastaro bana esleitu zaien begiratuko da, eta, ikastarorik esleitu ez zaionik baldin badago, horri emango zaio lehentasuna, ahal izanez gero.

Antes de adjudicar un segundo curso a un centro, se comprobará si se ha adjudicado un curso a cada uno de los centros que cumplan todos los requisitos y, en caso de que a alguno no se le haya adjudicado ningún curso, se le dará prioridad si es posible.

Ikastetxe txikien kasuan, ikastetxe bat baino gehiago bildu ahal izango dira eskabidea egiteko, betiere, bildutako ikastetxeen klaustroetako kideen baturak 4. artikuluan ezarritako baldintza betetzen badu.

En el caso de centros de menor tamaño, podrán unirse para realizar una solicitud conjunta, siempre que la suma de los miembros de los claustros de los centros integrados cumpla el requisito establecido en el artículo 4.

Eskainitako taldeak ikastetxeen artean banatu ondoren esleitu gabeko talderik gelditzen bada, talde horiek eskabidea egin duten Hezkuntza Sailaren gainerako zentroen artean banatuko dira. Eskabide guztiei erantzuterik ez badago, zozketaz ebatziko da.

Si tras la adjudicación de los grupos a los centros escolares quedan grupos sin adjudicar, se repartirán entre el resto de centros del Departamento de Educación que hayan presentado solicitud. Si no es posible responder a toda la demanda, se resolverá mediante sorteo.

Ikastaroak emango dituzten entitateak kontratatzeko prozeduran, ikastaroren bat esleitzeke gelditzen bada, ikastaro hori bertan behera geldituko da.

Si en el procedimiento de contratación de las entidades que vayan a impartir los cursos la adjudicación de alguno de ellos queda desierta, ese curso no se impartirá.

11. artikulua.– Taldeak osatzeko irizpideak.

Artículo 11.– Criterios para la composición de los grupos.

Eskabidea egin duen zentro bakoitzak adierazi beharko du zenbat talde osatu nahi dituen ikastaro bakoitza egiteko; betiere, irizpide hauek beteta:

Cada centro educativo solicitante deberá indicar el número de grupos que pretende formar para cada curso, de acuerdo con los siguientes criterios:

– Talde bakoitzean 8 pertsona egongo dira, gutxienez, eta 20 gehienez.

– En cada grupo habrá un mínimo de 8 personas y un máximo de 20.

– Taldeetako partaide guztiek izan behar dute egiaztatuta HE2, EGA edo baliokidea, edo enplegu publikorako hautaketa- eta betetze-prozeduretarako apirilaren 3ko 47/2012 Dekretuan aurreikusitako salbueste-egoera.

– Todos los integrantes de los grupos deberán tener acreditado el PL2, C1 o equivalente, o bien estar en situación de exención prevista en el Decreto 47/2012, de 3 de abril, para los procedimientos de selección y provisión de empleo público.

– A multzoari dagozkion taldeetatik (Unibertsitateaz kanpoko irakaskuntza arautuko ikastetxe publikoak eta Hezkuntza Sailaren gainerako zentroak) honako hauek izan daitezke partaide: ikastetxe publikoetako irakasle funtzionarioak, finkoak, ez-finkoak eta bitartekoak, eta Ikastetxe publikoetako Hezkuntza Bereziko lan-legepeko hezitzaile finkoak eta aldi baterakoak.

– Podrán formar parte de los grupos correspondientes al bloque A (centros públicos de enseñanza reglada no universitaria, así como el resto de centros dependientes del Departamento de Educación) el profesorado funcionario, fijo, interino y temporal de centros públicos y el personal educativo laboral fijo y temporal de Educación Especial de centros públicos.

– B multzoari dagozkion taldeetatik (Unibertsitateaz kanpoko irakaskuntza arautuko itunpeko ikastetxe pribatuak eta Hezkuntza Sailarenak ez diren ikastetxe publikoak), honako hauek izan daitezke partaide: ikastetxe pribatuetako irakasle finkoak eta ez-finkoak; Haurreskolak Patzuergoko irakasleak eta hezitzaile finkoak eta ez finkoak, eta ikastetxe pribatuetako hezkuntza bereziko lan-legepeko hezitzaileak eta 0-3 bitarteko irakasle edo hezitzaileak; baita Hezkuntza Sailarenak ez diren zentro publikoetako langileak ere.

– Podrán formar parte de los grupos correspondientes al bloque B (Centros privados concertados, y públicos no dependientes del Departamento de Educación, de enseñanza reglada no universitaria) el personal docente fijo y no fijo de los centros privados concertados; el personal docente y educativo fijo y no fijo del Consorcio Haurreskolak y el personal educativo laboral de educación especial y el personal docente o educativo de 0-3 años de los centros privados concertados, así como los empleados de los centros públicos no dependientes del Departamento de Educación.

– 2021eko irailetik abendura bitartean egin beharreko ikastaroetarako, ikastetxeek 2021eko irailaren 15a baino lehen bidali beharko dituzte dagokien Lurralde Ordezkaritzako Euskara Atalera parte hartuko duten pertsonen zerrendak.

– Para los cursos a realizar entre septiembre y diciembre de 2021 los centros remitirán el listado de las personas participantes antes del 15 de septiembre de 2021, al Departamento de Euskera de la Delegación Territorial correspondiente.

– 2022ko urtarriletik ekainera bitartean egin beharreko ikastaroetarako, zerrenda horiek 2022ko urtarrilaren 15a baino lehen bidali beharko dituzte.

– Para los cursos a realizar entre enero de junio de 2022 dichos listados deberán ser enviados antes del 15 de enero de 2022.

Zerrendak betetzeko orduan, kontuan hartu beharko da aurreko urteetan dagoeneko ikastaro bererako matrikula egin duten pertsonak ezin izango direla matrikulatu.

A la hora de cumplimentar los listados, se ha de tener en cuenta que no podrán matricularse aquellas personas que ya hayan realizado una matrícula para un mismo curso en años anteriores.

12. artikulua.– Ikastaroak non emango diren.

Artículo 12.– Lugar de impartición.

Ikastaroak ikastetxean bertan edo ikastetxeak aukeratutako leku egoki batean emango dira.

Los cursos se impartirán en el propio centro o en un lugar adecuado elegido por el mismo.

13. artikulua.– Ikastaro amaierako agiriak.

Artículo 13.– Certificación de final del curso.

Ikasketariei ez zaie ikastaroa egin izana aitortuko, baldin eta ikastorduen % 80ra, gutxienez, joan ez badira.

No se considerará completado el curso cuando que no hayan asistido al menos al 80 % de las horas lectivas.

14. artikulua.– Datuen babesari buruzko oinarrizko informazioa.

Artículo 14.– Información básica sobre protección de datos.

Zure datu pertsonalak erabiliko dira, eta tratamendu-jarduera honi erantsiko zaizkio: Irakasleen formakuntza.

Sus datos de carácter personal serán tratados e incorporados a la actividad de tratamiento denominada: Formación profesorado.

– Arduraduna: Ikaskuntza eta Hezkuntza Berrikuntzaren Zuzendaritza, Hezkuntza Saila

– Responsable: Dirección de Aprendizaje e Innovación Educativa, Departamento de Educación

– Helburua: Irakasleen formakuntzarako aktibitateak. IRALE irakasleak euskaldundu edo alfabetatzeko programa. Euskal Autonomia Erkidegoko unibertsitateaz kanpoko Irakasleen Etengabeko Prestakuntzarako Plana (Prest Gara Plana). Aipatutako jardueren jarraipena.

– Finalidad: Actividades de formación del profesorado. Capacitacion idiomatica del profesorado, programa Irale. Participación de actividades de perfeccionamiento del profesorado no universitario de la CAPV en las actividades de formación (Plan Prest Gara). Seguimiento de las actividades.

– Legitimazioa:

– Legitimación:

• Tratamendua beharrezkoa da, interes publikoaren aldeko eginkizunen bat betetzeko edo tratamenduaren arduradunari emandako botere publikoak betetzeko jardunean.

• Tratamiento necesario para el cumplimiento de una misión realizada en interés público o en el ejercicio de poderes públicos conferidos al responsable del tratamiento.

– Hartzaileak:

– Destinatarios:

• Autonomia Erkidegoko beste organo batzuk

• Otros órganos de la Comunidad Autónoma.

• Euskaltegiak, buletina, HABE.

• Euskaltegis, boletín, HABE.

– Eskubideak: datuak eskuratzeko, zuzentzeko eta ezabatzeko eskubidea duzu, baita informazio gehigarrian jasotzen diren bestelako eskubide batzuk ere.

– Derechos: Usted tiene derecho a acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos que se recogen en la información adicional.

– Informazio osagarria: gure web-orrian kontsulta dezakezu Datuen Babesari buruzko informazio gehigarri eta zehaztua:

– Información adicional: Puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en nuestra página web:

– Araudia:

– Normativa:

• Reglamento General de Protección de Datos (eur-lex.europa.eu/legal-content/ES/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016R0679&from=ES)

• 3/2018 Lege Organikoa, abenduaren 5ekoa, Datu Pertsonalak Babestekoa eta Eskubide Digitalak Bermatzekoa. (www.boe.es/boe_euskera/dias/2018/12/06/pdfs/BOE-A-2018-16673-E.pdf)

• Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales (www.boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-A-2018-16673)

15. artikulua.– Dokumentuen egiazkotasuna

Artículo 15.– Verificación de la documentación.

Deialdi honetan parte hartzen duten ikastetxeek eta pertsonek baimena ematen diote Ikaskuntzaren eta Hezkuntza Berrikuntzaren Zuzendaritzari edozein erakunde publikotan frogatzeko aurkeztutako dokumentuak egiazkoak direla.

Asimismo, las personas concurrentes a esta convocatoria autorizan a la Dirección de Aprendizaje e Innovación Educativa a comprobar en cualquier organismo público la veracidad de los documentos presentados.

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honek amaiera ematen dio administrazio-bideari, eta, beraren aurka, aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu dakioke Hezkuntzako sailburuari, hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa aurkeztu ahalko da Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusian, bi hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrá interponerse recurso potestativo de reposición ante la Consejera de Educación en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honek EHAAn argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondorioak.

La presente Orden surtirá efectos a partir del día siguiente a la publicación en el BOPV.

Vitoria-Gasteiz, 2021eko apirilaren 14a.

En Vitoria-Gasteiz, a 14 de abril de 2021.

Hezkuntzako sailburua,

El Consejero de Educación,

JOKIN BILDARRATZ SORRON.

JOKIN BILDARRATZ SORRON.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental