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Boletin Oficial del País Vasco

49. zk., 2021eko martxoaren 9a, asteartea

N.º 49, martes 9 de marzo de 2021


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XEDAPEN OROKORRAK

ISPOSICIONES GENERALES

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
1376
1376

EBAZPENA, 2021eko otsailaren 23koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko idazkari nagusiarena, Geologia Sailaren arautegian egindako aldaketak onartzekoa.

RESOLUCIÓN de 23 de febrero de 2021, del Secretario General de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, por la que se aprueba la modificación del Reglamento del Departamento de Geología.

2019ko irailaren 26an, UPV/EHUko Gobernu Kontseiluak sailak berrantolatzeko prozesua onartu zuen, eta horren ondorioz, batu egin ziren unibertsitate honetako Mineralogia eta Petrologia, Geodinamika eta Estratigrafia eta Paleontologia Sailak eta Geologia Saila sortu.

Como resultado del proceso de reorganización departamental aprobado por el Consejo de Gobierno de la UPV/EHU el 26 de septiembre de 2019, se han procedido a fusionar los Departamentos de Mineralogía y Petrología, Geodinámica, y Estratigrafía y Paleontología de esta universidad, dando como resultado el Departamento de Geología.

Aurtengo urtarrilaren 13ko bileran, Geologia Saileko Kontseiluak aldatu egin zuen behin-behineko arautegia (2020ko otsailaren 18an onartua).

En sesión de 13 de enero del presente, el Consejo del Departamento de Geología procedió a modificar su reglamento provisional, elaborado con fecha 18 de febrero de 2020.

Sailen Esparru Arautegiko 4.3 artikuluari jarraituz, idazkari nagusiari dagokio sailen arautegiaren aldaketak onartzea, Gobernu Kontseiluak horretarako eskumenak eskuordetuta, betiere txosten guztiak aldekoak badira eta inork eskatu ez badu proposamena Gobernu Kontseiluan aurkezteko artikulu horretan zehaztutakoaren arabera, bestalde, honako hauek dute hori eskatzeko eskubidea: Gobernu Kontseiluko kideek; arautegiak eragin egiten diela uste duten sailetako kontseiluek; eta kasuan kasuko saileko kideen % 15ek, gutxienez.

Corresponde al Secretario General de la UPV/EHU, por delegación del Consejo de Gobierno, de acuerdo al artículo 4.3 del Reglamento Marco de Departamentos, la aprobación de la modificación del Reglamento del Departamento siempre que no haya solicitud expresa de elevación al Consejo de Gobierno por alguna persona integrante de este, por parte del Consejo de otro departamento que se considere afectado o por parte de, al menos, un 15 % de las y los miembros del propio departamento.

Adierazitakoagatik guztiagatik, honako hau

En virtud de lo anterior,

EBATZI DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Onartzea Geologia Sailaren arautegia, eranskinean jaso bezala.

Primero.– Aprobar el Reglamento del Departamento de Geología, en los términos recogidos en el anexo.

Bigarrena.– Agindu ematea erabakia Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko.

Segundo.– Ordenar su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Hirugarrena.– Geologia Sailaren arautegia argitaratu eta hurrengo egunean sartuko da indarrean.

Tercero.– El Reglamento del Departamento de Geología entrará en vigor al día siguiente de su publicación.

Leioa, 2021eko otsailaren 23a.

En Leioa, a 23 de febrero de 2021.

Idazkari nagusia,

El Secretario General,

AITOR ZURIMENDI ISLA.

AITOR ZURIMENDI ISLA.

ERANSKINA
ANEXO
UPV/EHUko GEOLOGIA SAILAREN ARAUTEGIA
REGLAMENTO DEL DEPARTAMENTO DE GEOLOGÍA DE LA UVP/EHU

1. artikulua.– Sailen Esparru Arautegiko 3.1 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 1.– Concordancia con el artículo 3.1 del Reglamento Marco de Departamentos.

UPV/EHUko Geologia Sailak Zientzia eta Teknologia Fakultatean dauka egoitza (Sarriena auzoa, z.g., 48940 Leioa).

La sede administrativa del Departamento de Geología de la UPV/EHU se encuentra en la Facultad de Ciencia y Tecnología, Barrio Sarriena, s/n; 48940 Leioa.

2. artikulua.– Sailen Esparru Arautegiko 8.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 2.– Concordancia con el artículo 8.2 del Reglamento Marco de Departamentos.

Geologia Sailak ez dauka sail-atalik.

El Departamento de Geología no cuenta con secciones departamentales.

3. artikulua.– Sailen Esparru Arautegiko 10.1 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 3.– Concordancia con el artículo 10.1 del Reglamento Marco de Departamentos

Hauek izango dira saileko kontseiluaren osakideak: zuzendaria, idazkari akademikoa, irakasle-ikertzaile iraunkor guztiak eta irakasle ez-iraunkor doktore guztiak, sailari atxikitako gainerako irakasle-ikertzaileen ordezkari bat, sailak ematen dituen zikloetako (graduko, masterreko eta doktoregoko) ikasleen bina ordezkari, eta administrazio eta zerbitzuetako langileen bi ordezkari.

El Consejo del Departamento estará formado por el o la Directora, la o el Secretario Académico, todo el personal docente e investigador permanente y todo el profesorado doctor no permanente, un o una representante por cada cinco personas o fracción del otro personal docente e investigador adscrito al departamento, un representante del alumnado de Grado, un representante del alumnado de Máster, un o una representante del alumnado de doctorado, y dos representantes del personal de administración y servicios.

4. artikulua.– Sailen Esparru Arautegiko II. atalaren zehaztapena.

Artículo 4.– Concordancia con la Sección II del Capítulo I del Título IV del Reglamento Marco de Departamentos.

Geologia Sailak Batzorde Iraunkorra izango du kontseiluko kideez osatua, eta hauek izango dira osakideak: zuzendaria, idazkaria, sail-ataletako koordinatzaileak, irakasle-ikertzaileen zazpi ordezkari (sei irakasle-ikertzaile iraunkorren eta irakasle-ikertzaile doktore ez-iraunkorren artetik aukeratuko dira eta bat saileko gainontzeko irakasle-ikertzaileen artetik), ikasleen ordezkari bat eta administrazio eta zerbitzuetako langileen ordezkari bat.

El Departamento de Geología contará con una Comisión Permanente integrada por personas del Consejo, y formada por la o el Director, la o el Secretario, los o las Coordinadoras de las Secciones Departamentales, y siete representantes del personal docente e investigador, de los que seis se elegirán de entre el personal docente e investigador permanente, y personal docente e investigador doctor no permanente y la o el séptimo de entre el resto del personal docente e investigador adscrito al departamento, un o una representante de los estudiantes y un o una representante del personal de administración y servicios.

Hauek izango dira eginkizunak:

Sus funciones serán las siguientes:

– Doktorego tesiak ebaluatu behar dituzten pertsonak izendatzeko proposamenak onartzea legeak baimendutako baldintzetan, bai eta bestelako epaimahaietako kideak izendatzekoak ere.

– Aprobar las propuestas de nombramiento de quienes hayan de evaluar las Tesis Doctorales, en los términos en que lo autorice la Ley, así como de quienes deban componer los demás tribunales.

– Saileko irakasle-ikertzaileen ikerketa jarduerak eta ekimenak bultzatzea.

– Apoyar las actividades e iniciativas investigadoras de su personal docente e investigador.

– Irakasleen lanari buruzko txosten arrazoituak egitea, irakaskuntza merezimenduak esleitu eta kontratuak berritze aldera.

– Informar motivadamente sobre la actividad docente del profesorado a efectos de la asignación de méritos docentes y de renovación de contratos.

– Urriaren 17ko 209/2006 Dekretuaren eranskinean (edo hura ordezkatzen duten arauetan) aipatzen diren txostenak egitea (Euskal Herriko Unibertsitateko irakasle eta ikertzaileen gehigarrizko ordainsari osagarriei buruzko Dekretua, martxoaren 29ko 64/2011 Dekretuak aldatua). Horretarako, UPV/EHUko irakasle-ikertzaileei gehigarrizko ordainsari osagarriak esleitzeko deialdi bat irekita dagoenean, saileko zuzendariak behar adina aldiz bilduko du Batzorde Iraunkorra eskatutako txosten guztiak tramitatzeko.

– Emitir los informes a los que se hace referencia en el anexo del Decreto 209/2006, de 17 de octubre, sobre complementos retributivos adicionales del personal docente e investigadora de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, modificado por Decreto 64/2011, de 29 de marzo, o las normas que las sustituyan. A estos efectos, el Director o Directora del departamento convocará cuantas sesiones de la Comisión Permanente fueran necesarias para tramitar todas las solicitudes del referido informe, siempre y cuando exista una convocatoria de complementos retributivos adicionales del personal docente e investigador de la UPV/EHU en vigor.

– Bere eskumenen esparruan, kontratuak egiteko baimena ematea, zientziaren, teknikaren edo artearen arloko lanak egiteko.

– Autorizar la celebración de contratos para la realización de trabajos científicos, técnicos o artísticos, en el marco de su competencia.

5. artikulua.– Sailen Esparru Arautegiko 20.1 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 5.– Concordancia con el artículo 20.1 del Reglamento Marco de Departamentos.

Kide anitzeko organoa balio osoz eratuta geratuko da lehenengo deialdian, kideen gehiengo osoa bertan dela, fisikoki edo telematikoki, eta, bigarren deialdian, kideen herena gutxienez. Deialdi batetik bestera arteko tartea 10 minutukoa izango da. Organoko buruak eta idazkariak beti egon behar dute bileran edo, bestela, euren ordezkoek.

El órgano colegiado quedará válidamente constituido en primera convocatoria con la presencia, física o telemáticamente, de la mayoría absoluta de sus miembros y, en segunda convocatoria, con la de al menos la tercera parte de sus miembros. El plazo a respetar entre la primera y la segunda convocatoria será de 10 minutos. En todo caso, será necesaria la asistencia de la Presidencia del órgano y de la persona que ocupe la Secretaría o, en su caso, de las personas que les sustituyan.

6. artikulua.– Sailen Esparru Arautegiko 22.4 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 6.– Concordancia con el artículo 22.4 del Reglamento Marco de Departamentos.

Botoa kide anitzeko organoko beste kide bati eskuordetu ahal izango zaio, hauteskunde prozesuetan izan ezik. Kide anitzeko organoko kide bakoitzak boto bakar bat izan dezake eskuordetuta. Botoa idatzi bidez eskuordetu behar da (idatzi sinatua), eta bileraren hasieran eman behar zaio idazkariari aktan erantsita ager dadin.

Salvo procesos electorales, se podrá delegar el voto en otras u otros miembros del órgano colegiado. Cada miembro del órgano colegiado podrá ejercer como máximo un voto delegado. La delegación deberá estar formalizada por escrito y firmada, y tendrá que presentarse al inicio de la sesión al o la Secretaria e incorporarse como anexo al Acta de la sesión.

7. artikulua.– Sailen Esparru Arautegiko 24.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 7.– Concordancia con el artículo 24.2 del Reglamento Marco de Departamentos.

Erabakiak hiru egun balioduneko epean argitaratu beharko dira beranduen jota, eta datuak babesteko legeria errespetaturik betiere. Organoko idazkariak eta buruak bermatu egin beharko dute bileran hartutako erabakiak argitaratu egiten direla eta gutxien dela hilabete egongo direla ikusgai. Arautegiak ez badu zehazten nola emango diren argitara erabakiak, sailak hartutako erabakien zerrenda jasoko duen ziurtagiria egingo du idazkariak, eta ziurtagiri hori emango da argitara. Ziurtagiria saileko idazkaritzako iragarki oholean jarriko da, bai eta sailaren ohol birtualean ere, halakorik egonez gero. Horrez gain, posta elektronikoz bidaliko zaie Saileko Kontseiluko kide guztiei, eta saileko AZP eta IRI guztiei.

Los acuerdos adoptados se publicarán en un plazo máximo de tres días hábiles, debiendo respetarse, en todo caso, la normativa vigente en materia de protección de datos. En cualquier caso, la Secretaría y la Presidencia del órgano deberán garantizar la efectividad y permanencia de la publicidad de los acuerdos adoptados como mínimo un mes desde su publicación. En caso de no establecerse ninguna previsión al respecto la publicidad de los acuerdos se realizará mediante certificado de la Secretaría en el que se limite a citar la relación de acuerdos adoptados por el departamento. Dicho certificado se colgará en el tablón de anuncios de la secretaría del departamento y se enviará por correo electrónico a todos los miembros del consejo del departamento y al PAS y PDI contratado del departamento, y, en su caso, también se publicará en el tablón virtual del departamento.

8. artikulua.– Sailen Esparru Arautegiko 27.4 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 8.– Concordancia con el artículo 27.4 del Reglamento Marco de Departamentos.

Zuzendariaren agintaldia lau urtekoa izango da, eta behin baino ezin izango da izan jarraian berriz aukeratua beste lau urterako.

El mandato del Director o Directora será de cuatro años, pudiendo ser reelegido o reelegida para un único mandato consecutivo por otros cuatro años.

9. artikulua.– Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.2 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 9.– Concordancia con el artículo 4.2 del Reglamento Marco de Régimen Electoral General.

Saileko Kontseiluan hutsunerik egonez gero, idazkariak ordezkoa nor izango den jakinarazi behar du zazpi eguneko epean, hutsunea sortu denetik kontatzen hasita.

La Secretaría del órgano deberá poner en conocimiento la suplencia de los miembros del Consejo de Departamento en un plazo máximo de siete días a partir del momento en que haya tenido conocimiento de la vacante.

10. artikulua.– Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 4.3 artikuluaren zehaztapena.

Artículo 10.– Concordancia con el artículo 4.3 del Reglamento Marco de Régimen Electoral General.

Saileko Kontseiluko kideren bat kanpoan, gaixorik edo antzeko egoeraren batean badago, idatzi arrazoituaren bidez eman beharko zaio horren berri saileko zuzendariari bilera baino gutxienez 48 ordu lehenago, horrela ordezkoa izendatu ahal izateko.

Con el fin de proceder a la sustitución de una persona miembro del Consejo de Departamento que se encuentre en situación de ausencia, enfermedad u otra situación análoga, deberá justificarlo mediante un documento escrito a la dirección del departamento con una antelación mínima de 48 horas al inicio de la sesión.

11. artikulua.– Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 7. artikuluaren zehaztapena.

Artículo 11.– Concordancia con el artículo 7 del Reglamento Marco de Régimen Electoral General.

Saileko zuzendaria aukeratzeko hauteskundeetan onartuko da botoa aldez aurretik ematea, UPV/EHUko Hauteskundeei buruzko Arautegi Orokorreko 7. artikuluari jarraikiz.

En los procesos destinados a la elección del Director o Directora del departamento, se admitirá el depósito de voto regulado en el artículo 7 del Reglamento de Régimen Electoral General de la UPV/EHU.


Azterketa dokumentala


Análisis documental