Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

19. zk., 2021eko urtarrilaren 27a, asteazkena

N.º 19, miércoles 27 de enero de 2021


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

EKONOMIAREN GARAPEN, JASANGARRITASUN ETA INGURUMEN SAILA
DEPARTAMENTO DE DESARROLLO ECONÓMICO, SOSTENIBILIDAD Y MEDIO AMBIENTE
426
426

EBAZPENA, 2020ko abenduaren 18koa, Ingurumen Administrazioaren zuzendariarena, zeinaren bidez formulatzen baita Donostiako Hiri Antolamenduko Plan Orokorraren aldaketa puntualari buruzko ingurumen-adierazpen estrategikoa «I.B.22 Infernua» hiri-eremurako.

RESOLUCIÓN de 18 de diciembre de 2020, del Director de Administración Ambiental, por la que se formula la Declaración Ambiental Estratégica de la Modificación Puntual del Plan General de Ordenación Urbana de Donostia / San Sebastián, referida al A.U. «I.B.22 El Infierno».

AURREKARIAK
ANTECEDENTES DE HECHO

2018ko irailaren 18ko ebazpenaren bidez Donostiako Hiri Antolamendurako Plan Orokorraren (aurrerantzean, Plana) Aldaketa puntualaren ingurumen-azterketa estrategikoaren irismenari buruzko dokumentua eman zuen Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak, «I.B.22 Infernua» hirigintza-eremurako, Euskal Herriko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Legeari eta Ingurumen Ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legeari jarraikiz.

Mediante Resolución de 18 de septiembre de 2018, la Dirección de Administración Ambiental formuló el documento de alcance del estudio ambiental estratégico de la Modificación Puntual del Plan General de Ordenación Urbana de Donostia / San Sebastián, referida al «A.U. I.B.22 El Infierno» (en adelante, el Plan), en virtud de lo dispuesto tanto en la Ley 3/1998, de 27 de febrero, general de protección del medio ambiente del País Vasco, como en la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 21. artikuluan eta planen eta programen ingurumen-ebaluazio estrategikoa egiteko prozedura arautzen duen urriaren 16ko 211/2012 Dekretuaren 12. artikuluan ezarritakoari jarraikiz, Donostiako Udalak planaren jendaurreko informazioa egin zuen, haren ingurumen-azterketa estrategikoarekin batera, 45 egunez (2019ko martxoaren 27ko GAO, 59. zk.), aldaketak ukituek egoki ikusten zituzten alegazioak egin zitzaten, beren interesak defendatzeko.

En orden a lo establecido en el artículo 21 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre y del artículo 12 del Decreto 211/2012, de 16 de octubre, por el que se regula el procedimiento de evaluación ambiental estratégica de planes y programas, el Ayuntamiento de Donostia / San Sebastián sometió a información pública el Plan, junto con su estudio ambiental estratégico, durante un plazo de 45 días (Boletín Oficial de Gipuzkoa n.º 59, de 27 de marzo de 2019), a fin de que quienes se considerasen afectados pudieran alegar lo que estimasen oportuno en defensa de sus intereses.

Era berean, abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 22. artikuluan ezarritakoa aplikatuz, Donostiako Udalak kontsulta egin zien ukitutako administrazio publikoei eta interesdunei, zeinak aurretik ere kontsultatuak izan baitziren arauaren 19. artikuluan ezarritakoaren arabera, eta 45 eguneko epea eman zien egoki iritzitako txostenak eta alegazioak aurkez zitzaten. Horien ondoreak espedientean daude jasota.

Asimismo, en aplicación de lo dispuesto en el artículo 22 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, el Ayuntamiento de Donostia / San Sebastián consultó a las administraciones públicas afectadas y a las personas interesadas que habían sido previamente consultadas de conformidad con el artículo 19 de la norma, dando un plazo de 45 días para la emisión de los informes y alegaciones que se estimaran pertinentes, con el resultado que obra en el expediente.

2020ko urriaren 27an, Donostiako Udalak Planaren ingurumen-adierazpen estrategikoaren eskabidea osatu zuen, Euskal Herriko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorrean zein abenduaren 9ko 21/2013 Legean ezarritakoari jarraikiz. Eskabidearekin batera honako hauek aurkeztu ziren: Donostiako Hiri Antolamendurako Plan Orokorraren Aldaketa puntuala, «I.B.22 Infernua» hiri-eremuari dagokionez, behin-behineko onesteko dokumentua, haren ingurumen-azterketa estrategikoa eta jendaurreko informazioaren izapidea eta ukitutako administrazio publikoei eta pertsona interesdunei entzunaldia egiteko izapidea azaltzen dituzten zenbait dokumentu.

Con fecha de 27 de octubre de 2020, el Ayuntamiento de Donostia / San Sebastián completa la solicitud de declaración ambiental estratégica del Plan, de conformidad con lo dispuesto tanto en la Ley 3/1998, de 27 de febrero, general de protección del medio ambiente del País Vasco, como en la Ley 21/2013, de 9 de diciembre. La solicitud se acompaña del documento para la aprobación provisional de la Modificación puntual del Plan General de Ordenación Urbana de Donostia / San Sebastián referida al «A.U. I.B.22 El Infierno», de su Estudio Ambiental Estratégico y de diversos documentos explicativos de los citados trámites de información pública y de audiencia a las Administraciones Públicas afectadas y a las personas interesadas.

Donostiako Udalak ohartarazten duenez, bi alegazio eta zenbait txosten jaso dituzte, administrazio-espedientean jasotako emaitza eta edukiarekin; gainera, alegazio eta txosten horiek kontuan hartu dira Plan Partzialaren behin betiko bertsioa idaztean.

El Ayuntamiento de Donostia / San Sebastián hace constar que se han recibido dos alegaciones y se han recibido varios informes con el resultado y contenido que consta en el expediente administrativo, y que dichas alegaciones e informes han sido tenidos en cuenta en la redacción de la versión definitiva del Plan.

ZUZENBIDEKO OINARRIAK
FUNDAMENTOS DE DERECHO

Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 1. artikuluan xedatutakoaren arabera, lege horren helburua da ingurumen-efektu nabarmenak izan ditzaketen planen ingurumen-ebaluazioa arautu behar duten oinarriak ezartzea, eta ingurumenaren babes-maila handia bermatzea, garapen jasangarri bat sustatzeko.

De conformidad con lo dispuesto en el artículo 1 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, constituye el objeto de la misma establecer las bases que deben los planes que puedan tener efectos significativos sobre el medio ambiente, garantizando un elevado nivel de protección ambiental, con el fin de promover un desarrollo sostenible.

Era berean, Euskal Herriko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorraren 42. artikuluaren arabera, ingurumen-inpaktuaren ebaluazioek era egokian bermatuko dute, besteak beste, ingurumenaren gaineko eraginen analisia plangintza-prozesuaren lehen faseetan egingo dela, betiere, aukerarik egokienak hautatzeko asmoz, eta aintzat hartuta hor gauzatuko diren jardueren metatze- eta sinergia-ondorioak.

Igualmente, de acuerdo con el artículo 42 de la Ley 3/1998, de 27 de febrero, general de protección del medio ambiente del País Vasco, las evaluaciones de impacto ambiental garantizarán de forma adecuada, entre otros objetivos, que se introduzca en las primeras fases del proceso de planificación, y en orden a la elección de las alternativas más adecuadas, el análisis relativo a las repercusiones sobre el medio ambiente, teniendo en cuenta los efectos acumulativos y sinérgicos derivados de las diversas actividades.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legean ezarritakoa aplikatuz, administrazio publiko batek onartutako planetan beharrezkoa izango da ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta egitea, baldin eta lege-mailako xedapen batek ebaluazioa egin eta onartzea exijitzen badu planak ingurumenaren gainean izan daitezkeen ondorio esanguratsuengandik.

En aplicación de lo dispuesto en la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, serán objeto de una evaluación ambiental estratégica ordinaria los planes que se aprueben por una administración pública y cuya elaboración y aprobación venga exigida por una disposición legal, cuando puedan tener efectos significativos sobre el medio ambiente.

Halaber, otsailaren 27ko 3/1998 Legeak 46.1 artikuluan ezarritakoari jarraituz, ingurumen-inpaktuaren gaineko baterako ebaluazio bat egin behar da, hau da, aipatu legearen I. eranskineko A. apartatuan jasotako planen ingurumen-ebaluazio estrategikoa egin behar da, baldin eta ebaluatu beharreko plan horiek ingurumenean ondorio adierazgarriak eragiteko modukoak badira.

Así mismo, según lo estipulado en el artículo 46.1 de la Ley 3/1998, de 27 de febrero, procede realizar una evaluación conjunta de impacto ambiental, entendida como evaluación ambiental estratégica, en relación con los planes contemplados en el apartado A) del Anexo I de dicha ley, toda vez que entre dichos planes que pueden tener efectos significativos sobre el medio ambiente.

Halaber, abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 17. artikuluan eta hurrengoetan eta Planen eta programen ingurumenaren gaineko eraginaren ebaluazio estrategikoa egiteko prozedura arautzeko urriaren 16ko 211/2012 Dekretuaren 8. artikuluan eta hurrengoetan adierazitakoaren arabera, bai Donostiako Udalak bai Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak beharrezkoa den guztia xedatu dute Planaren ingurumen-ebaluazio estrategikoaren prozedura aurrera eraman ahal izateko ingurumen-azterketa estrategiko baten bidez, zeinaren irismena aurrez ezarri den kontsulta publikoen eta eraginpeko administrazio publikoen eta herritar interesdunen parte-hartze prozeduraren bitartez.

En aplicación, asimismo, de lo dispuesto en el artículo 17 y siguientes de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, así como en los artículos 8 y siguientes del Decreto 211/2012, de 16 de octubre, por el que se regula el procedimiento de evaluación ambiental estratégica de planes y programas, tanto el Ayuntamiento de Donostia / San Sebastián, como la Dirección de Administración Ambiental, han dispuesto lo necesario para llevar a cabo el procedimiento de evaluación ambiental estratégica del Plan, mediante la elaboración de un estudio ambiental estratégico, cuyo alcance se ha determinado previamente, mediante la celebración de consultas públicas y mediante la participación en el procedimiento de las administraciones públicas afectadas y de las personas interesadas.

Donostiako Hiri Antolamenduaren Plan Orokorraren «I.B.22 Infernua» hiri-eremurako aldaketa puntualaren ingurumen-ebaluazio estrategikoaren espedientean dauden dokumentazio teknikoa eta txostenak aztertu ostean, eta kontuan hartuta ingurumen-azterketa estrategikoa zuzena dela eta indarrean dagoen araudian aurreikusitako alderdietara egokitzen dela, irismen-dokumentuan azaltzen diren baldintzak barne, Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak (organo eskuduna da, Euskal Herriko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorrarekin, Lehendakariaren irailaren 6ko 18/2020 Dekretuarekin –Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazioko sailak sortu, ezabatu eta aldatzen dituena, eta sail bakoitzaren egitekoak eta jardun arloak finkatzen dituena– eta Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duen apirilaren 11ko 77/2017 Dekretuarekin bat etorriz), ingurumen-adierazpen estrategiko hau ematen du. Adierazpenak aldeko balorazioa egiten du ingurumen-alderdiak Planaren proposamenean sartzeari buruz, eta planak ingurumenean izango dituen eragin esanguratsuen aurreikuspenari buruz, azkenean onartzen den planean sartu behar diren azken zehaztapenak barne, ingurumen-ondorioetarako.

Examinada la documentación técnica y los informes que se hallan en el expediente de evaluación ambiental estratégica de la Modificación Puntual del Plan General de Ordenación Urbana de Donostia / San Sebastián referida al A.U. «I.B.22 El Infierno», y a la vista de que el estudio ambiental estratégico resulta correcto y se ajusta a los aspectos previstos en la normativa en vigor, incluyendo los términos recogidos en el documento de alcance, la Dirección de Administración Ambiental, órgano competente de acuerdo con la Ley 3/1998, de 27 de febrero, general de protección del medio ambiente, con el Decreto 18/2020, de 6 de septiembre, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos y con el Decreto 77/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, procede a dictar la presente declaración ambiental estratégica, que viene a valorar con carácter favorable la integración de los aspectos ambientales en la propuesta del Plan y a pronunciarse sobre la previsión de los impactos significativos del Plan sobre el medio ambiente, incluyendo las determinaciones finales que deban incorporarse al Plan que finalmente se apruebe, a los solos efectos ambientales.

Honako hauek ikusita: otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorra, Euskal Herriko Ingurugiroa Babesteari buruzkoa; abenduaren 9ko 21/2013 Legea, Ingurumen Ebaluazioari buruzkoa; urriaren 16ko 211/2012 Dekretua, planen eta programen ingurumen-ebaluazio estrategikoa egiteko prozedura arautzen duena; irailaren 6ko 18/2020 Dekretua, Lehendakariarena, Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazioko sailak sortu, ezabatu eta aldatzen dituena eta sail bakoitzaren egitekoak eta jardun-arloak finkatzen dituena; apirilaren 11ko 77/2017 Dekretua, Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duena; urriaren 1eko 39/2015 Legea, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena; urriaren 1eko 40/2015 Legea, Sektore Publikoko Araubide Juridikoari buruzkoa; eta aplikatzekoak diren gainontzeko arauak), honako hau

Vistos la Ley 3/1998, de 27 de febrero, general de protección del medio ambiente del País Vasco, la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, el Decreto 211/2012, de 16 de octubre, por el que se regula el procedimiento de evaluación ambiental estratégica de planes y programas, el Decreto 18/2020, de 6 de septiembre, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos, el Decreto 77/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas y la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de régimen jurídico del sector público y demás normativa de aplicación,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– «I.B.22 Infernua» hiri-eremuari dagokion Donostiako Hiri Antolamendurako Plan Orokorraren (aurrerantzean, Plana) aldaketa puntualaren ingurumen-adierazpen estrategikoa egitea, honako baldintza hauetan:

Primero.– Formular la declaración ambiental estratégica de la Modificación Puntual del Plan General de Ordenación Urbana de Donostia / San Sebastián referida al A.U. «I.B.22 El Infierno», en adelante el Plan, en los términos que se recogen a continuación:

A) Planaren helburua da egiturazko araubidea aldatzea eta «IB.22 Infernua hiri-eremua»ren antolamendu xehatua ezartzea indarrean den Donostiako Hiri Antolamenduko Plan Orokorraren (aurrerantzean, HAPO) premisei eutsita. HAPOk eremu osoa berroneratzea eta birgaitzea proposatzen du, gaur egun, zaharkituta eta hondatuta dagoen industrialde bat baita, eta ondare eraikia guztiz ordezkatzea. Horretarako, eraikuntza irekiko bizitoki-garapen berri bat eta hirugarren sektoreko jarduera ekonomikoetara xedaturiko gune bat antolatzea aurreikusten da.

A) El objeto del Plan es modificar el régimen estructural y establecer la ordenación pormenorizada la ordenación pormenorizada del «A.U. IB.22 El Infierno» manteniendo las premisas del vigente Plan General de Ordenación Urbana de Donostia / San Sebastián (en adelante, PGOU), que aboga por la regeneración y recualificación urbana del conjunto del ámbito, que en la actualidad se configura como una zona industrial obsoleta y deteriorada, mediante la sustitución total del patrimonio edificado. Para ello prevé la ordenación de un nuevo desarrollo residencial en tipología de edificación abierta y de una zona destinada a actividades económicas de carácter terciario.

«I.B.22 Infernua» hiri-eremua Ibaeta auzoko hegoaldeko muturrean kokatuta dago,GI-20 autobiaren eta Tolosa hiribidearen arteko bidegurutzean. Guztira, 66.161 m2-ko azalera du. Esparru osoa hiri-lurzoru gisa sailkatuta dago.

El ámbito urbanístico «IB.22 El Infierno» está ubicado en el extremo Sur del barrio de Ibaeta, entre el nudo viario formado por la autovía GI-20 y la avenida de Tolosa. Tiene una superficie de 66.161 m2. La totalidad del ámbito se clasifica como suelo urbano.

Planak handitu egiten du bizitegi-erabilerara zuzendutako eraikigarritasuna, 46.025 m2(s)-ko bizitegi-sabaia ezarrita (indarrean den Hiri Antolamenduko Plan Orokorrak 19.100 m2(s) ematen dizkio); horri esker 540 etxebizitza gauzatu ahalko dira, gaur egun jasota dauden 222en ordez.

El Plan incrementa la edificabilidad destinada a uso residencial con un nuevo techo residencial de 46.025 m2(t), frente a los 19.100 m2(t) que le asigna el vigente Plan General de Ordenación Urbana, lo que posibilita la ejecución de 540 viviendas, frente a las 222 contempladas actualmente.

Gainera, Planak gaur egun martxan dauden hirugarren sektoreko erabilerak finkatu eta erabilera horretara xedaturiko beste lurzati bat planteatzen du. Hirugarren sektoreko erabilerako lurzati honetan 9.975 m2(s)-ko eraikigarritasuna aurreikusten dira jarduera ekonomikoetarako. Gainera, 1.200 m2(s) gehiago ematen zaizkio emakidadunari dagokion lurzatiari, etorkizunean handitu nahi izanez gero. Horrek hirugarren sektorerako sabaia gutxitzea dakar HAPOn guztira planteatutako kopuruaren aldean, 38.500 m2(s)-tik 11.175 m2(s)-ra igarota, eta, gainera, 8.840 m2(s) ere finkatuko dira.

El Plan consolida parte de los usos terciarios existentes que están en funcionamiento hoy en día y plantea una nueva parcela destinada a dicho uso. En esta parcela de uso terciario se prevé una edificabilidad para actividades económicas de 9.975 m2(t). Además, se otorgan 1.200 m2(t) más a la parcela correspondiente al concesionario para posibles futuras ampliaciones. Esto supone una reducción del techo terciario con respecto al cómputo total planteado en el PGOU, pasando de 38.500 m2(t) a 11.175 m2(t), además de 8.840 m2(t) que se consolidan.

Hiru azpieremu bereizten dira:

Se distinguen 3 subámbitos:

– IB.22.03: Opel eta Volkswagen/Audi marken kontzesionariori dagokion 10.070 m2-ko lurzatia. Parametro guztiak finkatu dira eta, eraikigarritasunari dagokionez, 1.200 m2(s) gehitu zaizkio, gaur egun etorkizuneko handitze-lanetarako esleitzen zaion 7.800 m2(s)-ko azaleraz gain.

– IB.22.03: parcela correspondiente al concesionario de Opel y Volkswagen/Audi de 10.070 m2 de superficie. Se consolidan todos los parámetros en general, y en cuanto a la edificabilidad, se le otorgan 1.200 m2(t) más además de los 7.800 m2 (t) que cuenta en la actualidad, para futuras ampliaciones.

– IB.22.02: gaur egungo gasolina-zerbitzugunearen 1.951 m2-ko lurzatiari dagokio, finkatuko baita.

– IB.22.02: correspondiente a la parcela de la actual gasolinera de 1.951 m2 de superficie, que se consolida.

IB.22.01: eremuaren gainerako zatia hartzen du barne eta 54.140 m2 ditu. Hiri-lurzoru finkatugabea da. Argi eta garbi bereizitako bi gune proposatzen dira. Batetik, hirugarren sektoreko erabilera izango duen gune bat, Zuatzura doan Zubiberriko bidearekin lotua. Gune hau eremuaren hego-ekialdeko muturrean egongo litzateke kokatuta, HAPOk planteatzen duen biribilgune berrian izango luke sarrera eta 8.130 m2(s)-ko muga eraikigarria izango luke. Bestetik, 46.025 m2(s)-ko sabai-azalera izango lukeen bizitoki-gune bat planteatzen da, hirugarren sektoreko erabileretara xedaturiko gune berriaren eta lehendik dagoen kontzesionarioaren artean, eta hirugarren sektoreko merkataritza-erabilerako 1.845 m2(s) gehiago beheko solairuan. Bizitoki-programa hori hainbat eraikuntza tipologiatan garatzen da: BS+7, BS+8 eta BS+13. Azpieremu honetan 8.700 m2 (s) tokiko zuzkidura publikoetara erreserbatzen dira, gehienbat bizitegi-eraikinen beheko solairuetan kokatuta.

– IB.22.01: comprende el resto del ámbito con una superficie de 54.140 m2. Se trata de un suelo urbano no consolidado. Se proponen dos zonas claramente diferenciadas. Por un lado, una zona de uso terciario en conexión con el camino de Zubiberri a Zuatzu, en el extremo sureste del ámbito y con entrada directa desde la nueva rotonda que plantea el PGOU, con un techo edificable de 8.130 m2(t). Por otro lado, se plantea una zona residencial con un techo de 46.025 m2(t), en los terrenos ubicados entre la nueva zona de uso terciario y el concesionario existente, con otros 1.845 m2(t) de uso comercial terciario en planta baja. El programa residencial se desarrolla en distintas tipologías edificatorias de PB+7, PB+8 y PB+13. En este subámbito se reservan 8.700 m2 (t) para dotaciones públicas locales, a emplazar principalmente en las plantas bajas de los edificios residenciales.

Planak bere horretan mantentzen du N-1 errepidearekiko loturen hobekuntza –hala aurreikusten da indarrean den HAPOn ere–, biribilgune berri bat sortuta.

El Plan mantiene la mejora de las conexiones con la carretera N-1, ya contemplada en el vigente PGOU, mediante la configuración de una nueva glorieta.

Era berean, Añorga erreka leheneratzeko eta hari balioa emateko asmoa mantentzen da; zatirik handiena estalita dago eremuan zehar. Planak erreka aire zabalera ateratzea planteatzen du, eta 500 m inguruko parke lineal bat sortzen du. Parke hori autopistaren eta antolamendu berriaren artean dagoen zuhaitz-masaren errematea litzateke.

Asimismo, se mantiene la recuperación y puesta en valor de la regata de Añorga que está cubierta en gran parte de su recorrido a través del ámbito. El Plan plantea la recuperación a cielo abierto de la regata y se crea un parque lineal junto a la misma, de unos 500 m de longitud. Este parque hará de remate de la masa arbórea existente entre la autopista y la nueva ordenación.

Sistema orokorretako espazio librerako guztira erreserbatutako eremuak 6.005 m2-ko azalera du guztira; horietatik 5.679 m2 sistema orokorretako espazio libreetara zuzenduta, errekaren ibai-ibilguaren inguruan kokatuta. Kopuru horretarako ez da kontuan hartu Añorga errekan aurretik zegoen azalera (326 m2).

El área total reservada para espacio libre de sistema general cuenta con una superficie total de 6.005 m2 de los cuales se computan 5.679 m2 destinados a espacio libres de sistemas generales que se ubican en torno al cauce fluvial de la regata. Para este cómputo no se ha tenido en cuenta la superficie preexistente de la regata de Añorga que asciende a 326 m2.

Batik bat hirugarren sektoreko erabilera izan duen hiri-eremu degradatu bat da, eta etxebizitzaren bat edo beste geratzen da oraindik; dena den, eremuaren hegoaldean kokatuta dauden eraikin gehienek ez dute erabilerarik edo iraungita daude. Iparraldean, gasolindegiaren eta kontzesionarioaren jarduerak mantentzen dira.

Se trata de un ámbito urbano degradado con uso preexistente predominante terciario, existiendo alguna vivienda, aunque la gran mayoría de los edificios situados al sur del ámbito no tienen uso o están extinguidos. En la zona norte se mantiene la actividad tanto de la gasolinera como del concesionario.

Eremuak ez du interes geologikoko punturik, ez dago ur-punturik eta akuiferoen kutsadurarekiko zaurgarritasuna baxua da; era berean, ez dago naturagune babesturik, korridore ekologikorik, interes komunitarioko habitatik edo kultura-ondareko elementurik.

El ámbito no presenta ningún punto de interés geológico, no se localizan puntos de agua y la vulnerabilidad a la contaminación de acuíferos es baja; tampoco se presentan coincidencias con espacios naturales protegidos, corredores ecológicos, hábitats de interés comunitario ni elementos del patrimonio cultural.

Añorga errekak zeharkatzen du eremua, zati batean estalita. Eremuaren erdigunean bakarrik zeharkatzen du aire zabalean, eta gune horretan ur-bazterreko landaredia garatzen da, hala nola haltzak, zumeak eta hezetasun handiko guneei atxikitako beste espezie batzuk. Eremu hori osatzen duen landaredia kontserbazio-egoera txarrean dago, hondakin eta alterazio antropiko ugari baitaude. Autopistaren ondoko hegalean hostozabal autoktonoen gune txiki bat dago eta, printzipioz, proposatutako garapenak ez dio inola ere eragingo. Bertan dagoen gainerako landaredia erruderal nitrofiloa da.

El ámbito es atravesado por la regata Añorga, parcialmente cubierta. Únicamente en la parte central del ámbito discurre a cielo abierto, desarrollándose en esta zona una vegetación de ribera con presencia de alisos, sauces y otras especies asociadas a zonas con una alta humedad. La vegetación que conforma este ámbito se encuentra en mal estado de conservación con presencia abundante de residuos y alteraciones antrópicas. Se localiza una pequeña zona de frondosas autóctonas en la ladera junto a la autopista, que en principio no se ve afectada por el desarrollo propuesto. El resto de la vegetación existente en la zona es vegetación ruderal nitrófila.

Eremuaren barnean, «lurzorua kutsa dezaketen jarduerak izan dituzten edo dituzten lurzoruen inbentarioan» identifikatutako lurzati batzuk daude. (20069-00261, 20069-00262, 20069-00263, 20069-00710, 20069-00711 eta 20069-00753 kodeak dituzten lurzatiak).

En el área se encuentran emplazamientos incluidos en el «Inventario de suelos que soportan o han soportado actividades potencialmente contaminantes del suelo». (Parcelas con códigos 20069-00261, 20069-00262, 20069-00263, 20069-00710, 20069-00711 y 20069-00753).

Inpaktu akustikoari buruzko azterlanean proposatutako neurri zuzentzaileak ezarrita (hau da: barrera akustikoan 3 eta 4 m-ra, Tolosa hiribidean eta GI-20 errepidean, hurrenez hurren), etorkizuneko garapenak Kalitate Akustikoaren Helburuak betetzen ditu (aplikatu beharreko araudian ezarrita daude) «Etorkizuneko bizitegi-eremua» eremu akustiko honen kanpoko ingurunean.

Con la implementación de las medidas correctoras planteadas en el estudio de impacto acústico, (barreras acústicas a 3 y 4 m, en la Avda. Tolosa y en la GI-20 respectivamente) el futuro desarrollo cumple los Objetivos de Calidad Acústica, establecidos por la normativa de aplicación, en el ambiente exterior de esta área acústica «Residencial Futura».

Kalitate Akustikoaren Helburuak ez dira betetzen bizitegi-erabilerako eraikinetako leihodun fatxada guztietan; haien solairu guztietan aurreikusita daude: A, C, D eta E blokeak, bai eta B eta F blokeetan, Tolosa hiribidera ematen duten fatxadetan, eta G blokean, GI-20 errepidera ematen duten fatxadetan. Nolanahi ere, bai betetzen direla, eraikin guztietan, Donostiako udalerriko «Antigua»ko Babes Akustiko Bereziko Eremuaren adierazpenak finkatutako erreferentziako muga-balioak. Horiek etorkizuneko hirigintza-garapenei aplikatu beharreko mugak 5 dB(A) gainditzeko tartea ahalbidetzen dute.

No se cumplen los OCA en la totalidad de las fachadas con ventana de las edificaciones, para uso residencial, previstas a todas sus alturas: bloques A, C, D y E, así como en los bloques B y F, en las fachadas orientadas a la Avda. Tolosa y bloque G, en las fachadas orientadas a la GI-20. No obstante, si se cumplen, en el conjunto de edificios, los valores de límite de referencia fijados por la Declaración de la Zona de Protección Acústica Especial de «El Antiguo» en el Municipio de Donostia / San Sebastián, que permiten un margen de superación de 5 dB(A) de los límites aplicables a los futuros desarrollos urbanísticos.

B) Ingurumen-adierazpen estrategiko hau bat dator ingurumen-azterketa estrategikoaren ondorio nagusiekin, eta uste da nahikoa justifikatu dela Ingurumen Administrazioaren zuzendariaren 2018ko irailaren 18ko Ebazpenaren bidez emandako irismen-dokumentuan aurkeztutako ingurumen-irizpideak integratzea.

B) La presente declaración ambiental estratégica se muestra de acuerdo con las principales conclusiones del estudio ambiental estratégico y considera que se ha justificado suficientemente la integración de los criterios ambientales que se presentaron en el documento de alcance emitido mediante Resolución de 18 de septiembre de 2018 del Director de Administración Ambiental.

Ingurumen-organo honek emandako irismen-dokumentuan eskatutako sakonera, xehetasun-maila eta espezifikazio-gradua bermatuz egin da Planaren ingurumen-azterketa estrategikoa. Planifikazio-prozesuan ingurumen-eragin posibleak kontuan hartzen direla bermatzeko, uste da nahikoa zorrozki heldu zaiela ingurumen-izapidean adierazitako irizpide guztiei.

El estudio ambiental estratégico del Plan se ha elaborado asegurando la amplitud, nivel de detalle y grado de especificación requerido en el documento de alcance emitido por este órgano ambiental. Se considera que todos los aspectos señalados en la tramitación ambiental se han abordado de manera suficientemente rigurosa para asegurar que se han tenido en cuenta las posibles repercusiones en el medio ambiente durante el proceso de planificación.

C) Plana izapidetzean, ez da gehitu ingurumen-azterketa estrategikoa zabaltzeko eskatzen duen jarduketa berririk, eta ez da antzeman Planean birdefinitu edo kendu behar den jarduketarik.

C) Durante la tramitación del Plan no se han añadido nuevas actuaciones que requieran una ampliación de la evaluación ambiental estratégica ni se ha detectado ninguna actuación del Plan que deba ser redefinida o suprimida.

D) Indarreko araudiaren arabera hartuko dira neurri babesleak, zuzentzaileak, konpentsatzaileak eta segimendukoak, baita hurrengo apartatu hauetan xedatutakoaren arabera eta, aurrekoa galarazten ez dutenetan, ingurumen-azterketa estrategikoan aurreikusitakoaren arabera ere.

D) Las medidas protectoras, correctoras, compensatorias y de seguimiento se ejecutarán de acuerdo con la normativa vigente, con lo establecido en los apartados siguientes y, en lo que no se oponga a lo anterior, de acuerdo con lo previsto en el estudio ambiental estratégico.

Gainera, neurri babesle eta zuzentzaile hauek proposatzen dira:

Se propone las siguientes medidas preventivas y correctoras adicionales:

D.1.– Lurzoruaren kalitatea aurreikusitako erabilerekin bateragarria dela bermatzeko neurriak.

D.1.– Medidas destinadas a garantizar la compatibilidad de la calidad del suelo con los usos previstos.

Plana Lurzorua kutsa dezaketen jarduerak edo instalazioak izan dituzten edo dituzten lurzoruen inbentarioan jasotako sei lekutan gauzatuko da (kodeak: 20069-00261, 20069-00262, 20069-00263, 20069-00710, 20069-00711 eta 20069-00753).

El plan se va a ejecutar sobre seis emplazamientos incluidos en el inventario de suelos que soportan o han soportado actividades o instalaciones potencialmente contaminantes del suelo (Códigos 20069-00261, 20069-00262, 20069-00263, 20069-00710, 20069-00711 y 20069-00753).

Hala, lurzoruaren kalitate-adierazpena izapidetu beharko da, baldin eta Lurzorua ez kutsatzeko eta kutsatutakoa garbitzeko ekainaren 25eko 4/2015 Legearen 23. artikuluan aurreikusitako kasuren bat gertatzen bada. Hein horretan, gogorarazten da aipatu Lurzorua ez kutsatzeko eta kutsatutakoa garbitzeko ekainaren 25eko 4/2015 Legeak 31.4 artikuluan xedatzen duena, han esaten baita lurzoruaren kalitatearen adierazpena antolamendu xehatua barne hartzen duten hirigintza-tresnak behin betiko onartu aurretik egin beharko dela; edo, halakorik ezean, jarduera hirigilearen programari edo lekua barne hartzen duen kudeaketa-esparruko birpartzelazio- eta urbanizazio-proiektuei hasierako onarpena eman aurretik.

Será necesario la tramitación de una Declaración de la calidad del suelo en el caso de que se de alguna de las situaciones incluidas en el artículo 23 de la Ley 4/2015, de 25 de junio, para la prevención y corrección de la contaminación del suelo. En este sentido, se recuerda que resulta de aplicación lo dispuesto en el artículo 31.4 de la Ley 4/2015, de 25 de junio, para la prevención y corrección de la contaminación del suelo, según el cual la declaración de la calidad del suelo deberá emitirse con anterioridad a la aprobación definitiva de los instrumentos urbanísticos que incluyan la ordenación pormenorizada o, en su defecto, con anterioridad a la aprobación inicial del programa de actuación urbanizadora, o de los proyectos de reparcelación y urbanización del ámbito de gestión en cuya delimitación se incluya el emplazamiento.

D.2.– Jabari Publiko Hidraulikoa (JPH) babesteko neurriak.

D.2.– Medidas destinadas a la protección del Dominio Público Hidráulico.

Bat etorriz indarrean dagoen EAEko Ibaiertzak eta Errekaertzak antolatzeko Lurralde Plan Sektorialean ezarritako irizpideekin, proiektatutako eraikin berriek 12 metroko tartea gorde behar dute, gutxienez, Añorga errekaren ibilguarekiko; urbanizazioak, berriz, 5 metroko tartea gorde beharko du ibilgu horrekiko.

De conformidad con los criterios establecidos en el vigente Plan Territorial Sectorial de Ordenación de Márgenes de los Ríos y Arroyos de la CAPV, el retiro de las nuevas edificaciones proyectadas respecto al cauce de la regata Añorga será, como mínimo, de 12 m. A su vez, el retiro de la urbanización respecto de ese cauce será como mínimo de 5 m.

Arroko organismoaren aldez aurreko baimena beharko da baldin eta Jabari Publiko Hidraulikoari eragin diezaioketen jarduketak egin nahi badira, edo hari lotutako babes-eremuetan egin nahi badira jarduerok (zortasun- eta zaintza-eremuak). Organismo horrek obren ezaugarriak eta eraginak aztertuko ditu, eta, hala badagokio, dagozkion aginduak ezarriko.

Cualquier actuación que pueda afectar al DPH o se sitúe en sus zonas de protección asociadas (servidumbre y policía) requerirá de la previa autorización del Organismo de cuenca, donde se analizarán de manera particularizada las características y afecciones de las obras y se establecerán en su caso las correspondientes prescripciones.

D.3.– Zaraten eraginak gutxitzeko neurriak.

D.3.– Medidas destinadas a aminorar los efectos derivados del ruido.

Euskal Autonomia Erkidegoko hots-kutsadurari buruzko urriaren 16ko 213/2012 Dekretuaren 36. artikuluak ezartzen duenari jarraikiz, ezin izango dira gauzatu garapen berriak kanpoko ingurunean kalitate akustikoaren helburuak betetzen ez badira, hargatik eragotzi gabe dekretu horren 43. eta 45. artikuluetan xedatutakoa.

Conforme a lo establecido en el artículo 36 del Decreto 213/2012, de 16 de octubre, de contaminación acústica de la Comunidad Autónoma del País Vasco, no podrán ejecutarse futuros desarrollos en áreas donde se incumplan los objetivos de calidad acústica en el ambiente exterior, sin perjuicio de lo estipulado en los artículos 43 y 45 del citado Decreto.

D.4.– Lurraldearen leheneratze ekologikorako neurriak.

D.4.– Medidas destinadas a la restauración ecológica del territorio.

Añorga errekaren ibilguko ibai-igarobidearen leheneratze ekologikorako, kontuan hartu beharko dira ingurumen-azterketa estrategikoan jasotako neurriak, eremuaren lotura ekologikoa hobetzeko. Neurri horiek eremua urbanizatzeko proiektuaren barruan jaso beharko dira.

La restauración ecológica del corredor fluvial del cauce de la regata Añorga se llevará a cabo de acuerdo con las medidas descritas en el estudio ambiental estratégico, mejorando así de la conectividad ecológica del ámbito. Estas medidas deberán ser incluidas en el proyecto de urbanización del ámbito.

Gainerako espazio berdeak diseinatzeko, hauek hartuko dira kontuan: Lorategi eta berdegune jasangarriak diseinatzeko eskuliburua, Udalsarea 21 lan-koadernoa (20b zenbakia, 2017ko apirilekoa) eta Eusko Jaurlaritzaren Ibaien eremuko ingeniaritza naturalistikoko tekniken eskuliburua.

Para el diseño del resto de espacios verdes del ámbito se tendrá en cuenta el «Manual para el diseño de jardines y zonas verdes sostenibles», cuaderno de trabajo Udalsarea 21, n.º 20.b abril 2017 y el «Manual de técnicas de ingeniería naturalística en el ámbito fluvial», del Gobierno Vasco.

Nolanahi ere, ingurumena eta paisaia leheneratzeko lanak egingo dira, proiektuaren exekuzioaren eraginpean dauden gune guztietan, aurreikusiz landareztatze-lanetan batez ere espezie autoktonoak erabiliko direla, eta beren-beregi saihestuko dela prozesu inbaditzaileak sor ditzaketen kanpoko espezieak erabiltzea.

En todo caso, se llevará a cabo una restauración ambiental y paisajística que abarque todas las zonas afectadas por la ejecución del desarrollo, previendo el uso de en las labores de revegetación de especies preferentemente autóctonas y evitando especialmente emplear especies introducidas susceptibles de generar procesos invasivos.

Neurriak hartuko dira ahalmen inbaditzaileko espezie aloktonoen zabalkundea saihesteko (Buddleja davidii, Fallopia japonica, Robinia pseudoacacia, Cortaderia selloana, etab.). Ildo horretan, kontrol-neurriak hartuko dira landare-espezie inbaditzailerik ez sartzeko mugitutako eta landaredirik gabeko lursailen bidez (prestatutako gainazaletan segituan landatzea eta ereitea, landare-lurren pilaketak babestea, eta abar). Gainera, landare-lurrak modu berezituan kudeatzea proposatuko da, baldin eta lur horiek aipatutako espezieak barreia ditzaketen propaguluak badituzte.

Se adoptarán medidas para evitar la propagación de especies alóctonas con potencial invasor, como Buddleja davidii, Fallopia japonica, Robinia pseudoacacia, Cortaderia selloana u otras. En este sentido, se deberán adoptar medidas de control para evitar que los terrenos removidos y desprovistos de vegetación constituyan una vía de entrada para especies vegetales invasoras (plantación y siembra inmediata de superficies preparadas, protección de acopios de tierra vegetal, etc.). Además, se propondrá la gestión diferenciada de la tierra vegetal que pueda contener propágulos de dichas especies.

D.5.– Eraikingintza eta eraikuntza jasangarriaren aldeko neurriak.

D.5.– Medidas para una edificación y construcción sostenible.

Eraikingintza eta eraikuntza jasangarriagoak izan daitezen beharrezko diren ezaugarriei dagokienez, Etxebizitzen eraikuntza iraunkorrerako gidan jasotako neurriak eta ingurumen-jardunbide egokiak erabiliko dira eraikinen energia-aurrezpena eta -efizientzia bultzatzeko eta energia berriztagarriak sustatzeko. Neurri horiek, gutxienez, alderdi hauetan eragin beharko dute:

En cuanto a las características necesarias para la edificación y construcción más sostenible se empleará el conjunto de medidas y buenas prácticas ambientales contenidas en las correspondientes «Guía de Edificación Ambientalmente Sostenible», con objeto de potenciar el ahorro y la eficiencia energética de los edificios y el impulso de las energías renovables. Dichas medidas deberán incidir en, al menos, los siguientes aspectos:

– Materialak. Lehengai berriztaezinen kopurua murriztea.

– Materiales. Reducción del consumo de materias primas no renovables.

– Energia. Berriztagarriak ez diren iturrien bidez sortzen den energiaren kontsumoa eta/edo sorkuntza murriztea.

– Energía. Reducción del consumo de energía y/o generación de energía a partir de fuentes no renovables.

– Edateko ura. Edateko uraren kontsumoa gutxitzea.

– Agua potable. Reducción del consumo de agua potable.

– Ur grisak. Ur gris gutxiago sortzea.

– Aguas grises. Reducción en la generación de aguas grises.

– Atmosfera. Gas-, hauts-, bero- eta argi-emisioak murriztea.

– Atmósfera. Reducción de las emisiones de gases, polvo, de calor y lumínicas.

– Barne-kalitatea. Barruko airearen kalitatea, erosotasuna eta osasuna hobetzea.

– Calidad interior. Mejora de la calidad del aire interior, del confort y de la salud.

D.6.– Neurri orokorrak, balio naturalak babesteko aurreikusitako garapena exekutatzen den bitartean.

D.6.– Medidas generales para la protección de los valores naturales durante la ejecución del desarrollo previsto.

Oro har, ingurumen-balioen babesa lehenetsiko duten neurriak aplikatu beharko dira, hau da, aurreikusitako garapenetarako ingurumen-balioak mantentzen direla bermatzeko neurriak hartu beharko dira. Bereziki, honako hauek:

En general, se deberán aplicar todas aquellas medidas que prioricen la protección de los valores ambientales; es decir, los desarrollos previstos deberán incluir las medidas que garanticen el mantenimiento de los valores ambientales. En particular:

– Obrako langileek erabili behar duten jardunbide egokien gidaliburuak gai hauekin zerikusia duten alderdiak bilduko ditu, gutxienez: lanaldiak, makineria, aldi baterako desbideratzeak, isurketak saihestea, ahalik eta hauts eta soinu gutxien sortzea, herritarren lasaitasunean eragin negatiboa izan dezaketen jardunak minimizatzea eta hondakinak kudeatzea.

– Manual de buenas prácticas para su utilización por el personal de obra: contendrá como mínimo aspectos relacionados con periodos de trabajo, maquinaria, desvíos provisionales, evitar vertidos a los mismos, la minimización de producción del polvo y ruido, minimizar las afecciones negativas sobre el sosiego público, la gestión de residuos, etc.

– Hondakinak sortzea eta kudeatzea: obrak egin eta garbiketa-kanpainak dirauen bitartean sortutako hondakinak kudeatzeko, Hondakinei eta lurzoru kutsatuei buruzko uztailaren 28ko 22/2011 Legean eta berariazko arauetan xedatutakoa beteko da.

– Producción y gestión de residuos: los diferentes residuos generados durante las obras y campaña de limpieza se gestionarán de acuerdo con lo previsto en la Ley 22/2011, de 28 de julio, de residuos y suelos contaminados y normativas específicas.

Eraikuntzako eta eraispeneko hondakinak kudeatzeko, Eraikuntzako eta eraispeneko hondakinen kudeaketa arautzeko ekainaren 26ko 112/2012 Dekretuan xedatutakoa bete beharko da.

Los residuos de construcción y demolición se gestionarán de acuerdo con lo estipulado en el Decreto 112/2012, de 26 de junio, por el que se regula la gestión de los residuos de construcción y demolición.

Hondakin arriskutsuak jasotzen dituzten ontziek uztailaren 20ko 833/1988 Errege Dekretuaren 13. artikuluan ezarritako segurtasun-arauak beteko dituzte (Errege-dekretu horren bidez, Hondakin toxikoei buruzko maiatzaren 14ko 20/1986 Oinarrizko Legea betearazteko Erregelamendua onartzen da).

Los recipientes o envases conteniendo residuos peligrosos, cumplirán las normas de seguridad establecidas en el artículo 13 del Real Decreto 833/1988, de 20 de julio, por el que se aprueba el Reglamento para la ejecución de la Ley 20/1986, de 14 de mayo, básica de residuos tóxicos.

Industrian erabilitako olioaren kudeaketa arautzen duen ekainaren 2ko 679/2006 Errege Dekretuari jarraituz kudeatu beharko dira sortutako olio erabiliak.

La gestión de los aceites usados se realizará de acuerdo con el Real Decreto 679/2006, de 2 de junio, por el que se regula la gestión de los aceites industriales usados.

Lurzoruak eta lurpeko urak babestea: prebentzio-neurriak eta neurri zuzentzaileak ezarriko dira obra-faserako, ustekabeko isurien eragina saihesteko, bereziki makinen mantentze-lanetan (obrako instalazio osagarriak iragazgaiztea, material xurgatzaileak erabiltzea, etab.).

– Protección de los suelos y aguas subterráneas: se establecerán las medidas preventivas y correctoras para la fase de obras para evitar la afección por vertidos accidentales, especialmente durante el mantenimiento de maquinaria (impermeabilización de instalaciones auxiliares de obra, utilización de materiales absorbentes, etc.).

– Landaredia babestea: oro har, zuzenean okupatzea aurreikusten ez den eremuetan, ez da kenduko bertako landaredia naturala. Añorga errekaren inguruko guneetan egoera onean dauden aleak badaude eta Planean berdeguneetara zuzenduta badaude, kontu handiz ibili beharko da interes handieneko aleei kalterik ez egiteko.

– Protección de la vegetación: con carácter general, se deberá evitar el desbroce de la vegetación autóctona en aquellas áreas donde no se prevea una ocupación directa. En aquellas zonas del entorno de la regata Añorga, que conserven ejemplares en buen estado y que el Plan destina a zonas verdes, deberán extremarse las precauciones para no afectar a los ejemplares de mayor interés.

– Airearen kalitatearen eta kalitate akustikoaren babesa: Zaratari buruzko azaroaren 17ko 37/2003 Legea garatzen duen urriaren 19ko 1367/2007 Errege Dekretuaren 22. artikuluan aurreikusitakoaren arabera, zonakatze akustikoari, kalitate-helburuari eta emisio akustikoei dagokienez, obrak egitean erabiliko diren makinak egokitu egin beharko dira kanpoan erabiltzeko makinen emisio akustikoei buruz indarrean dagoen araudian ezarritako aginduetara, eta, bereziki, eta hala badagokie, Kanpoan erabiltzeko makinek ingurumenean sortzen dituzten soinu-emisioak arautzen dituen otsailaren 22ko 212/2002 Errege Dekretuan (apirilaren 28ko 524/2006 Errege Dekretuak aldatua) eta arau osagarrietan ezarritakora.

– Protección de la calidad del aire y de la calidad acústica: de acuerdo con lo previsto en el artículo 22 del Real Decreto 1367/2007, de 19 de octubre, por el que se desarrolla la Ley 37/2003, de 17 de noviembre, del Ruido, en lo referente a zonificación acústica, objetivos de calidad y emisiones acústicas, la maquinaria utilizada en la fase de obras debe ajustarse a las prescripciones establecidas en la legislación vigente referente a emisiones sonoras de maquinaria de uso al aire libre, y en particular, cuando les sea de aplicación, a lo establecido en el Real Decreto 212/2002, de 22 de febrero, por el que se regulan las emisiones sonoras en el entorno debidas a determinadas máquinas de uso al aire libre (modificado por el Real Decreto 524/2006, de 28 de abril), y en las normas complementarias.

Halaber, eguneko lan-ordutegian jardungo da, eta kamioiek obran sartu eta irteteko erabiltzen dituzten bideak garbi mantendu beharko dira; horretarako, presioko ura edo erraztatzeko makina mekanikoak erabiliko dira.

Asimismo, se respetará un horario de trabajo diurno y los viales utilizados por los camiones para entrar o salir de la obra, deberán mantenerse limpios, utilizando agua a presión o barredoras mecánicas.

– Ondare arkeologikoa babestea: lurrak mugitzen diren bitartean hondakin arkeologikoen zantzurik sortzen bada, lanak eten egingo dira, eta berehala jakinaraziko zaio Gipuzkoako Foru Aldundiko Kultura Zuzendaritzari, eta hark erabakiko du zer neurri hartu behar diren.

– Protección del patrimonio arqueológico: en caso de que durante el movimiento de tierras surgieran indicios de restos arqueológicos, se suspenderán los trabajos y se informará inmediatamente a la Dirección de Cultura de la Diputación Foral de Gipuzkoa que será quien indique las medidas que se deban adoptar.

E) Ingurumen-jarraipenaren plana.

E) Plan de seguimiento ambiental.

Azterketak ikuskatze-programa egoki bat deskribatzen du, Planaren aplikazio egokia bermatzeko eta, hala badagokio, aurreikusitakoak ez diren beste ingurumen-efektu batzuk antzemateko. Hainbat kontrol proposatzen dira Planaren esparrukoa den urbanizazio-proiektuaren idazketa-faserako eta obra-faserako; jarraipen-adierazleen eta kalkulu-metodologia baten arabera burutu beharreko jarduketa batzuk dira kontrol horiek.

El Estudio describe un correcto programa de supervisión destinado a garantizar la correcta aplicación del Plan y la detección, en su caso, de efectos ambientales distintos a los previstos. Se proponen diferentes controles, para la fase de redacción del proyecto de urbanización del que es marco el Plan y de la fase de obras; estos controles consisten en una serie de actuaciones a llevar a cabo en función de los indicadores de seguimiento y una metodología de cálculo.

F) Planaren ondoriozko proiektuen ingurumen-ebaluaziorako arau orokorrak.

F) Directrices generales para la evaluación ambiental de los proyectos derivados del Plan.

Planaren ondoriozko proiektuen ingurumen-ebaluazioan, aintzat hartuko dira lurraldearen baldintzatzaileak eta Ingurumen Administrazioaren zuzendariak 2018ko irailaren 18an emandako Ebazpenaren bidez eginiko irismen-dokumentuan adierazten diren ingurumen-irizpideak.

En la evaluación ambiental de los proyectos que se deriven del Plan se tendrán en cuenta los condicionantes del territorio, así como los criterios ambientales indicados en el documento de alcance emitido mediante Resolución de 18 de septiembre de 2018, del Director de Administración Ambiental.

Besteak beste, honako alderdi hauek azpimarratu behar dira: lurraldearen lotura ekologikoa; lehentasuna ematea jada artifizializatutako lurzoruak erabiltzeari; ingurumen-baliabideen erabilera jasangarria; habitatak eta espezieak zaintzea eta hobetzea; lurraldean egiten diren esku-hartzeetan paisaia modu egokian integratzea; arrisku naturalak minimizatzea, eta lehentasuna ematea kalteen prebentzioari, ez konpentsazioari.

Entre otros aspectos, se debe incidir en la conectividad ecológica del territorio, la priorización de utilización de suelos ya artificializados, el uso sostenible de los recursos ambientales, la preservación y mejora de los hábitats y las especies, la adecuada integración paisajística de las intervenciones sobre el territorio, la minimización de los riesgos naturales y priorizar la prevención de los daños frente a su compensación.

Bigarrena.– Donostiako Hiri Antolamendurako Plan Orokorraren Aldaketa puntuala, «I.B.22 Infernua» hirigintza-eremuari dagokiona, onartzeko, bi urteko gehieneko epea ezartzen da, ingurumen-adierazpen estrategiko hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen denetik aurrera. Epe hori igarota, proiektua onartu ez bada, ingurumen-adierazpen estrategiko honen indarraldia amaituko da, eta ez da gehiago eraginkorra izango. Kasu horretan, sustatzaileak berriro hasi beharko du Planaren ingurumen-ebaluazio estrategikoaren izapidea, non eta ez den Ingurumen Adierazpen Estrategikoaren epea luzatzea adosten. Hori guztiori, Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 27. artikuluarekin bat etorriz.

Segundo.– Imponer un plazo máximo de dos años para la aprobación de la Modificación Puntual del Plan General de Ordenación Urbana de Donostia / San Sebastián, referida al «A.U. I.B.22 El Infierno», a contar desde la publicación de la presente declaración ambiental estratégica en el Boletín Oficial de la Comunidad Autónoma del País Vasco. Transcurrido dicho plazo sin haberse procedido a la aprobación del mismo, la presente declaración ambiental estratégica perderá su vigencia y cesará en la producción de los efectos que le son propios. En tal caso, el promotor deberá iniciar nuevamente el trámite de evaluación ambiental estratégica del Plan, salvo que se acuerde la prórroga de la vigencia de la declaración ambiental estratégica. Y todo ello de acuerdo con lo establecido en el artículo 27 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental.

Hirugarrena.– Ebazpen honen edukia Donostiako Udalari jakinaraztea.

Tercero.– Comunicar el contenido de la presente Resolución al Ayuntamiento de Donostia / San Sebastián.

Laugarrena.– Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitara dadila agintzea.

Cuarto.– Ordenar la publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2020ko abenduaren 18a.

En Vitoria-Gasteiz, a 18 de diciembre de 2020.

Ingurumen Administrazioaren zuzendaria,

El Director de Administración Ambiental,

JAVIER AGIRRE ORCAJO.

JAVIER AGIRRE ORCAJO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental