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Boletin Oficial del País Vasco

230. zk., 2020ko azaroaren 19a, osteguna

N.º 230, jueves 19 de noviembre de 2020


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

EKONOMIAREN GARAPEN, JASANGARRITASUN ETA INGURUMEN SAILA
DEPARTAMENTO DE DESARROLLO ECONÓMICO, SOSTENIBILIDAD Y MEDIO AMBIENTE
4985
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EBAZPENA, 2020ko urriaren 27koa, Ingurumen Administrazioaren zuzendariarena, zeinaren bidez ingurumen-inpaktuaren txostena egiten baita Asfaltados Olarra SA enpresak Sondikan (Bizkaia) duen eraikuntzako eta eraispeneko hondakinak balorizatzeko instalazioari buruz.

RESOLUCIÓN de 27 de octubre de 2020, del Director de Administración Ambiental, por la que se formula el informe de impacto ambiental para la instalación de valorización de residuos de construcción y demolición (RCDs) de Asfaltados Olarra, S.A., en Sondika (Bizkaia).

AURREKARIAK
ANTECEDENTES DE HECHO

2019ko martxoaren 4an, Asfaltados Olarra SA enpresak Eusko Jaurlaritzaren Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzan aurkeztutako eskaera osatu zen, Sondikan (Bizkaia) dituen instalazioetan eraikuntzako eta eraispeneko hondakinak balorizatzeko instalazio bat ezartzeari buruzkoa. Eskaeran, hain zuzen ere, galdegiten zen proiektu horren ingurumen-inpaktuaren ebaluazio-prozedura sinplifikatua hastea, betiere Ingurumen-ebaluazioari buruzko Legearen (abenduaren 9ko 21/2013) 45. artikuluarekin bat etorriz, arau horren 7.2.a) artikuluan xedatutakoaren gainean oinarritzen baita proiektua.

Con fecha de 4 de marzo de 2019, Asfaltados Olarra, S.A. completó ante la Dirección de Administración Ambiental la solicitud relativa a una instalación de valorización de residuos de construcción y demolición (RCDs) en sus instalaciones de Sondika (Bizkaia), con el fin de iniciar el procedimiento de evaluación de impacto ambiental simplificada del mismo, conforme al artículo 45 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental; el sometimiento del proyecto al procedimiento indicado se fundamenta en lo dispuesto en el artículo 7.2 a de la citada norma.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 46. artikuluan xedatutakoaren arabera, 2020ko uztailaren 9an, Eusko Jaurlaritzako Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak kontsulta-izapidea egin zien eragindako administrazio publikoei eta pertsona interesdunei. Halaber, espedientean jasota dagoen dokumentazioa eskuragarri egon zen Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren webgunean, interesdunek egoki iritzitako ingurumen arloko oharrak egin zitzaten.

De acuerdo con lo dispuesto en el artículo 46 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, con fecha 9 de julio de 2020 la Dirección de Administración Ambiental del Gobierno Vasco inició el trámite de consultas a las administraciones públicas afectadas y a las personas interesadas. Asimismo, la documentación de la que consta el expediente estuvo accesible en la web del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda para que cualquier interesado pudiera realizar las observaciones de carácter ambiental que considerase oportunas.

Kontsulta-izapidea egiteko legez ezarritako epea bukatuta, txostenak jaso dira hainbat erakunderen aldetik, eta haien emaitza espedientean dago jasota.

Finalizado el plazo legal establecido para el trámite de consultas, se han recibido los informes de diversos organismos con el resultado que obra en el expediente.

Jasotako txostenak aztertuta, egiaztatu da ingurumen-organoak baduela ingurumen-inpaktuaren txostena egiteko behar beste judizio-elementu, abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 46. artikuluari jarraikiz.

Una vez analizados los informes recibidos, se constata que el órgano ambiental cuenta con los elementos de juicio suficientes para formular el informe de impacto ambiental, de acuerdo con el artículo 46 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre.

ZUZENBIDEKO OINARRIAK
FUNDAMENTOS DE DERECHO

Ingurumen-ebaluazioari buruzko Legearen (abenduaren 9ko 21/2013) 1. artikuluan ezarritakoaren arabera, haren helburua da oinarriak ezartzea ingurumenean ondorio esanguratsuak izan ditzaketen planen, programen eta proiektuen ingurumen-ebaluazioa arautzeko; horrela, ingurumenaren babes-maila handia bermatuko da, garapen jasangarria sustatzeko helburuarekin.

De conformidad con lo dispuesto en el artículo 1 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, constituye el objeto de la misma establecer las bases que deben regir la evaluación ambiental de los planes, programas y proyectos que puedan tener efectos significativos sobre el medio ambiente, garantizando un elevado nivel de protección ambiental con el fin de promover un desarrollo sostenible.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 7.2.a) artikuluan xedatutakoa betez, ingurumen-inpaktuaren ebaluazio sinplifikatua egin beharko zaie arau horren II. eranskinean jasotako proiektuei; ebazpen honen xede den jarduera lege horren II. eranskineko 9. taldean dago jasota. Horrenbestez, ingurumen-ebaluazioen arloan indarrean den legeria aplikatuz, ingurumen-inpaktuaren ebaluazio sinplifikatua aplikatu behar zaio Asfaltados Olarra SAk Sondikan (Bizkaia) eraikuntzako eta eraispeneko hondakinak balorizatzeko sustatutako instalazioaren proiektuari. Prozedura horretan zehaztuko da proiektuak ingurumenaren gaineko ondorio esanguratsuak dituen ala ez eta, beraz, ingurumen-inpaktuaren ebaluazio arrunta aplikatu behar zaion ala ez.

En aplicación de lo dispuesto en el artículo 7.2.a de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, serán objeto de una evaluación de impacto ambiental simplificada los proyectos incluidos en el Anexo II de dicha norma; la actividad objeto de esta resolución se recoge en el Anexo II, grupo 9. Por tanto, en aplicación de la legislación vigente en materia de evaluación ambiental, el proyecto para la instalación de valorización de residuos de construcción y demolición (RCDs) promovido por Asfaltados Olarra S.A., en Sondika (Bizkaia), está sometido al procedimiento de evaluación de impacto ambiental simplificada, procedimiento en el que se determina si el proyecto puede tener o no efectos significativos sobre el medio ambiente, y por tanto, si debe someterse o no al procedimiento de evaluación de impacto ambiental ordinaria.

Proiektuaren ingurumen-inpaktuaren ebaluazioaren espedienteko dokumentazio teknikoa eta txostenak aztertu ostean, eta kontuan hartuta ingurumen-dokumentua zuzena dela eta indarrean dagoen araudian ezarritako alderdiekin bat datorrela, ingurumen-inpaktuari buruzko txosten hau eman du Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak, proiektuak ingurumenean ondorio adierazgarririk izan ditzakeen edo ez aztertzeko eta, ondorioz, zehazteko ingurumen-inpaktuaren ebaluazio arruntaren prozedura bete behar duen, edota, bestela, proiektua zer baldintzatan garatu behar den ingurumena behar bezala babesteko. Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritza horretarako organo eskuduna da, hala ezarrita baitago dekretu hauetan: 18/2020 Dekretua, irailaren 6koa, lehendakariarena, Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazioko sailak sortu, ezabatu eta aldatzen dituena eta sail bakoitzaren egitekoak eta jardun-arloak finkatzen dituena; eta 77/2017 Dekretua, apirilaren 11koa, Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duena.

Examinada la documentación técnica y los informes que se hallan en el expediente de evaluación de impacto ambiental del proyecto, y a la vista de que el documento ambiental del mismo resulta correcto y se ajusta a los aspectos previstos en la normativa en vigor, la Dirección de Administración Ambiental, órgano competente de acuerdo con el Decreto 18/2020, de 6 de septiembre, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos y el Decreto 77/2017 de 11 de abril por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, procede a dictar el presente informe de impacto ambiental, a fin de valorar si el proyecto en cuestión puede tener efectos significativos sobre el medio ambiente, y por tanto, debe someterse al procedimiento de evaluación de impacto ambiental ordinaria, o bien, en caso contrario, establecer las condiciones en las que debe desarrollarse el proyecto para la adecuada protección del medio ambiente.

Xedapen hauek hartu dira kontuan: 21/2013 Legea, abenduaren 9koa, Ingurumen-ebaluazioari buruzkoa; lehendakariaren 18/2020 Dekretua, irailaren 6koa, Euskal Autonomia Erkidegoaren Administrazioko sailak sortu, ezabatu eta aldatzen dituena eta haien egitekoak eta jardun-arloak finkatzen dituena; 77/2017 Dekretua, apirilaren 11koa, Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duena; 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena; 40/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Sektore Publikoko Araubide Juridikoarena, eta aplikatzekoa den gainerako araudia. Horrenbestez, honako hau

Vistos la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, el Decreto 18/2020, de 6 de septiembre, del Lehendakari, de creación, supresión y modificación de los Departamentos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco y de determinación de funciones y áreas de actuación de los mismos, el Decreto 77/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de régimen jurídico del sector público y demás normativa de aplicación,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Ingurumen-inpaktuaren txostena formulatzea Asfaltados Olarra SA enpresak Sondikan (Bizkaia) sustatutako eraikuntzako eta eraispeneko hondakinak balorizatzeko instalaziorako, zehaztapen hauen arabera:

Primero.– Formular informe de impacto ambiental para la instalación de valorización de residuos de construcción y demolición (RCDs) promovido por Asfaltados Olarra S.A., en Sondika (Bizkaia), en los términos que se recogen a continuación:

A) Asfaltados Olarra SA merkataritza-enpresak Sondikako Sangroniz industrialdeko 26. zenbakian dituen instalazioetan gauzatuko duen jardueraren xedea hondakin ez-arriskutsuen balorizazioa izango da, zehazki errepideak asfaltatzeko lanetako fresaketaren hondakinena (agregakin birziklatuak), gero enpresa horrek egiten duen asfaltoa ekoizteko prozesuan aprobetxatzeko.

A) El objeto de la actividad que desarrollará la mercantil Asfaltados Olarra S.A. en sus instalaciones del polígono industrial Sangroniz n.º 26, en Sondika, consiste en la valorización de residuos no peligrosos, en concreto residuos procedentes del fresado del asfalto de carreteras – áridos reciclados-, para su aprovechamiento posterior en el proceso productivo de fabricación de asfaltos que desarrolla la citada mercantil.

B) Hondakin ez-arriskutsuak balorizatzeko instalazioa ezartzeak ingurumenean duen inpaktuari buruzko txostena ematea xede duen ebazpen honetan, proiektuari buruzko ingurumen-txostenaren edukia aztertzen da, Ingurumen-ebaluazioari buruzko Legearen (abenduaren 9ko 21/2013) III. eranskinean ezarritako irizpideekin bat etorriz:

B) En la presente Resolución, mediante la que se emite el informe de impacto ambiental para la instalación de valorización de residuos no peligrosos, se analiza el contenido del documento ambiental del proyecto, de conformidad con los criterios establecidos en el Anexo III de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental:

1.– Proiektuaren ezaugarriak:

1.– Características del proyecto:

Asfaltados Olarra SAren jarduera nagusia asfalto-ekoizpena da, errepideen bide-zoruetan eta beste sektore batzuetan erabiltzeko. Prozesua osatzeko, errepideetako asfaltoaren fresaketaren hondakinak berrerabili nahi dira. Hondakin ez-arriskutsua da, eta asmoa da enpresak dituen instalazioetan tratatzea eta proportzio jakin batean gehitzea ekoizpen-prozesuari.

La actividad principal de Asfaltados Olarra es la fabricación de asfaltos para su utilización en firmes de carreteras y en otros sectores. Para complementar este proceso, se desea reutilizar el fresado del asfalto de las carreteras, que constituye un residuo no peligroso, para tratarlo en la planta de tratamiento que posee la actividad y añadirlo en una proporción determinada a su proceso productivo.

Ebaluazioaren xede den jarduera hondakin ez-arriskutsuen kudeaketa da, zehazki errepideak asfaltatzeko lanetako fresaketan sortutako hondakin ez-arriskutsuak (17 03 02 EHZ kodea: errepideen fresaketaren aglomeratua - 17 03 01 kodean zehaztutako nahasketa bituminosoez bestelakoak), betiere Asfaltados Olarra SAren ekoizpen-prozesuan erabiltzeko, zehazki, beste nahasketa bituminoso batzuk beroan ekoizteko lehengai gisa.

La actividad objeto de evaluación consiste en la gestión de residuos no peligrosos, en concreto residuos no peligrosos procedentes del fresado del asfalto de carreteras -áridos reciclados- (con código LER 17 03 02 - Aglomerado del fresado de carreteras - Mezclas bituminosas distintas de las especificadas en el código 17 03 01-), para su aprovechamiento posterior en el proceso productivo de Asfaltados Olarra incorporándolo, como parte de la materia prima, para la fabricación de nuevas mezclas bituminosas en caliente.

Jarduera berria Asfaltados Olarra SAren ekoizpen-instalazioetan egingo da, Sondikako Sangroniz industrialdeko 26. zenbakian. Hondakinak balorizatzeko jarduerarako instalazioetan egun dauden azpiegiturak erabiliko dira, zehazki orube zolatu bat, aire zabalean kokatua, zementuarekin tratatutako nahasketen instalazioetatik hurbil dagoena. Bertan gordeko dira hondakinak (agregakin birziklatuak), asfaltoaren ekoizpen-prozesuan erabili arte. Ez da eraikitze-faserik aurreikusten.

La nueva actividad se desarrollará dentro de la planta de producción de Asfaltados Olarra, S.A. que se encuentra ubicada en el polígono industrial Sangroniz n.º 26, en Sondika. Para el desarrollo de la actividad de valorización de residuos se utilizarán las infraestructuras ya existentes en la planta, en concreto un solar pavimentado, a la intemperie, ubicado en las proximidades de la planta de mezclas tratadas con cemento, donde se depositarán los residuos, áridos reciclados, hasta su incorporación al proceso productivo de asfalto. No se contempla fase de construcción.

Agregakin birziklatuak Asfaltados Olarra SAk nahasketa bituminosoak beroan ekoizteko gauzatzen duen prozesuaren parte izango dira. Oro har, honela laburbil daiteke prozesua:

El árido reciclado formará parte del proceso productivo de las mezclas bituminosos en caliente de Asfaltados Olarra. Este proceso puede resumirse de la siguiente forma:

– Materialak (agregakin birziklatuak) jasotzea eta aire zabalean gordetzea, gainazal zolatu baten gainean.

– Recepción de materiales (árido reciclado) y almacenamiento a la intemperie, sobre superficie pavimentada.

– Agregakinak toberetan dosifikatzea pala kargatzailearekin.

– Dosificador de áridos a tolvas con pala cargadora.

– Lehortzeko zilindroa: uhal batek hondakin geldoak lehortzeko zilindroan sartzen ditu (13.700 kW-ko potentzia termikoa duen erregailua); lehortzeko zilindroaren energia-iturria gas naturala da.

– Cilindro secador: una cinta introduce los inertes en el tambor secador (quemador de 13.700 Kw de potencia térmica), el tambor secador utiliza como energía gas natural.

– Birziklatzeko eraztuna: agregakin berotuak (lehortzeko zilindrokoak) eta agregakin birziklatua (hotza) nahasten dira, eta bero-transferentzia gertatzen da, bi agregakinen arteko kontaktuaren bidez).

– Anillo de reciclaje: se produce la mezcla del árido calentado (tambor secador) con el árido reciclado (frío) y se realiza una transferencia de calor por contacto entre ambos áridos.

– Nahasteko dorrea: agregakinak nahasgailura pasatzen dira eta bertan betuna dosifikatzen da. Betuna gas naturalez elikatutako olio termikoko galdara baten bidez berotzen da.

– Torre de mezcla: los áridos pasan al mezclador donde se produce la dosificación de betún. El betún se calienta a través de una caldera de aceite térmico alimentada con gas natural.

– Materiala deskargatzea: nahasketa egin ondoren, kamioian deskargatzen da eta baimendutako olana batekin estaltzen, obrara eramateko.

– Descarga de material: una vez producida la mezcla, se descarga sobre la cama del camión, esta se tapa con una loneta autorizada para su traslado a obra.

Lehen esan den moduan, agregakin birziklatuak aire zabalean gordeko dira, gainazal zolatu batean. Gainazal horretan eroritako euri-urak jasotzeko areka bat ipiniko da; solido-dekantagailu batetik eta hidrokarburo-bereizgailu batetik pasatu ondoren, bildutako urak Asua ibaira isuriko dira.

Tal como se ha comentado, los áridos reciclados se almacenarán a la intemperie, en una superficie pavimentada. Se prevé la colocación de una cuneta para recoger las aguas pluviales generadas en esta superficie; tras su paso por un decantador de sólidos y separador de hidrocarburos, las aguas recogidas se verterán a cauce (río Asua).

Asfaltados Olarra SAk nahasketa bituminosoak beroan ekoizteko instalazioaren ekoizpen-gaitasuna eguneko 1.600 tonakoa da (180 t/h). Nahasketa bituminosoak beroan ekoizteko instalazio horretan erabiliko diren hondakinen kopuruari dagokionez, gehieneko eta batez beste kopuru hauek kudea daitezkeela kalkulatu da:

La planta de producción de mezclas bituminosas en caliente de Asfaltados Olarra tiene una capacidad de producción de 1.600 t/día, 180 t/hora. La capacidad de gestión máxima y media estimada de residuo que se empleará en dicha planta de producción de mezclas bituminosas en caliente será la siguiente:

– Gehieneko kudeaketa-gaitasuna: 50.000 t urtean.

– Capacidad máxima de gestión: 50.000 t/año.

– Batez besteko kudeaketa-gaitasuna: 25.000 t urtean.

– Capacidad media de gestión: 25.000 t/año.

Ur-kontsumoa: bildutako materialak biltegiratzeko eta instalazio barruan garraiatzeko eremuak garbitu eta hezetzeko lanetan erabiltzen den ura da jarduera berriaren ondorioz aurreikusten den ur-kontsumo bakarra.

Consumo de agua: el único consumo de agua que se prevé como consecuencia de la nueva actividad será el derivado de las tareas de limpieza y humectación de las zonas de acopios y transporte interno de los materiales acopiados.

Isurketak: biltegiratzeko eremuko euri-urak dira aurreikusitako isurketa bakarra; baliteke solido esekiak eta hidrokarburoak herrestan eramatea. Eremu hori gainazal zolatu batean dago, eta ez du areka perimetralik.

Vertidos: únicamente se contempla el vertido de aguas pluviales de la zona de acopios, con potencial arrastre de sólidos en suspensión e hidrocarburos. Esta zona se encuentra sobre una superficie pavimentada y no dispone de cuneta perimetral.

Emisioak: Asfaltados Olarra SAk, gaur egun, atmosferara emisioak botatzen dituzten bi foku sistematiko ditu, ekoizpen-prozesuaren ondoriozkoak. Gainera, emisio lausoen hirugarren foku bat ere badagoela adierazi dute, bi jardueraren ondoriozkoa: alde batetik, zementuarekin tratatutako nahasketen instalazioa eta, bestetik, agregakinak biltegiratu eta manipulatzeko jarduerak. Agregakin birziklatuak balorizatzeko jarduera berriaren ondorioz, baliteke partikula solidoen emisio lausoak handitzea (partikulak guztira, PM10 eta PM2,5), agregakin birziklatuak jaso, biltegiratu eta dosifikatzeko jardueren ondorioz.

Emisiones: actualmente, la actividad de Asfaltados Olarra dispone de dos focos sistemáticos de emisiones a la atmósfera originadas en su proceso productivo. Además, declara la existencia de un tercer foco de emisiones difusas originadas, por un lado, en la planta de mezclas tratadas con cemento y, por otro, en las actividades de almacenamiento y manipulación de áridos. Como consecuencia de la nueva actividad de valorización de áridos reciclados, puede producirse un eventual incremento de las emisiones difusas de partículas sólidas (partículas totales, PM10 y PM2.5) originadas en las actividades de recepción, almacenamiento y dosificación de áridos reciclados.

Atmosferara egindako emisioei dagokienez, 2019ko martxoaren 26an ebazpen bat eman zuen Ingurumen Administrazioaren zuzendariak, atmosfera kutsa dezaketen jardueretarako Asfaltados Olarra SAren baimena aldatzeko, beroan eta/edo hotzean nahasketa bituminosoak eta zementuarekin tratatutako nahasketak ekoizteko Sondikan (Bizkaian) duen instalazioan.

En relación con las emisiones atmosféricas, en fecha 26 de marzo de 2019, se emitió la Resolución del director de Administración Ambiental por la que se modifica la autorización para el desarrollo de actividades potencialmente contaminadoras de la atmosfera, a Asfaltados Olarra, S.A., para la instalación de producción de mezclas bituminosas en caliente y/o frío, y mezclas tratadas con cemento, sita en el término municipal de Sondika (Bizkaia).

Hondakinak: jarduera berriak ez du eragingo asfaltoa ekoizteko prozesuan erabiltzen diren agregakin birziklatuez bestelako hondakinak sortzea eta/edo kudeatzea.

Residuos: la nueva actividad no implica la producción y/o gestión de residuos distintos a los áridos reciclados utilizados en el proceso de producción de asfalto.

2.– Proiektuaren kokapena.

2.– Ubicación del proyecto.

Jarduera berria Asfaltados Olarra SAren ekoizpen-instalazioetan egingo da, Sondikako Sangroniz industrialdeko 26. zenbakian. Agregakin birziklatuak gordetzeko eremua gainazal zolatu bat da, aire zabalean dago, eta ez dago iragazgaiztuta baina, sustatzaileak emandako informazioaren arabera, ez du hausturarik eta egoera onean dago. Kokapena Asua ibaitik gertu dago (100 m-ra baino gutxiagora), bisoi europarraren (Mustela lutreola) Kudeaketa Planak Bizkaian espezie horren habitata hobetzeko hobekuntza-eremu gisa izendatutako eremu batean.

La nueva actividad se desarrollará dentro de la planta de producción de Asfaltados Olarra, S.A. que se encuentra ubicada en el polígono industrial Sangroniz n.º 26, en Sondika. La zona concreta donde se almacenarán los áridos reciclados es una superficie pavimentada, a la intemperie, que no dispone de tratamiento adicional de impermeabilización, pero, de acuerdo con la información facilitada por el promotor, no presenta fracturas y se encuentra en buen estado. El emplazamiento se encuentra ubicado a escasos metros del río Asua (menos de 100 m), en un tramo que el Plan de Gestión del visón europeo (Mustreola lutreola) en Bizkaia establece como Área de Mejora del hábitat para esta especie.

Hori kenduta, jarduera gauzatuko den lurzatia eremu guztiz antropizatuan dago, eta ez du natura-intereseko elementurik.

Por lo demás, la parcela objeto de la actividad se encuentra en un ámbito totalmente antropizado que carece de elementos naturales de interés.

Ingurumen-arriskuei dagokienez, agregakin birziklatuak gordetzeko erabiliko den eremua Asua ibaitik gertu dagoen gainazal bat da (Euskadi Barneko Arroen eremua). Uholde-arriskuko polizia-eremuan dago kokatua, 500 urteko errepikapen denborako uholde-arriskua du eta uholdeak izateko arrisku potentzialeko «ES17-BIZ-IBA-05– Sondika-Erandio» eremuari lotuta dago, Kantauri Ekialdeko Demarkazio Hidrografikoaren Uholde Arriskua Kudeatzeko 2015-2021 aldiko Planaren arabera.

Por lo que respecta a los riesgos ambientales, el área concreta donde está previsto almacenar los acopios de áridos reciclados es una superficie próxima al cauce del río Asua (ámbito de las Cuencas Internas del País Vasco), situada en zona de policía inundable, que presenta riesgo de inundación para la avenida de 500 años de periodo de retorno y está vinculada al área con riesgo potencial significativo de inundación (ARPSIs) de código ES17-BIZ-IBA-05 – Sondika-Erandio, según el Plan de Gestión del Riesgo de inundación 2015-2021, de la parte española de la Demarcación Hidrográfica del Cantábrico Oriental.

Bestalde, Asfaltados Olarra SAren lurzatia inbentarioan ageri da lurzorua kutsa dezaketen jarduerak egin diren edo egiten diren kokaleku gisa, 48904-00020 kodearekin.

Por otro lado, la parcela ocupada por Asfaltados Olarra, S.A. se encuentra inventariada como emplazamiento que soporta o ha soportado actividades potencialmente contaminantes del suelo, con el código 48904-00020.

Litologiaren emaitzei eta substratuaren iragazkortasunari erreparatuta, nabarmendu behar da proiektuaren lurzatiak urrakortasun txikia duela akuiferoak kutsatzeari dagokionez.

A la vista de los resultados de la litología y de la permeabilidad del sustrato, cabe destacar que la parcela del proyecto presenta una vulnerabilidad baja a la contaminación de acuíferos.

3.– Inpaktu potentzialaren ezaugarriak:

3.– Características del potencial impacto:

Abian jarri nahi den jardueraren nolakotasunari eta ezaugarriei erreparatuta, agregakin birziklatuak kudeatzearen ondoriozko inpaktuak honako hauek izango dira: biltegiratze-eremuetan sortutako euri-ur «zikinak» (solido esekiak izan ditzaketen edo hidrokarburoz kutsatuta egon daitezkeen urak) isurtzearekin lotutakoak, lurzorua eta gainazaleko urak kutsatzeko arriskua handitu dezaketenak (aipagarria da Asua ibaiaren gertutasuna); atmosferara egindako emisioen hazkundea, hala agregakin birziklatuak aire zabalean biltegiratzearen eta manipulatzearen ondoriozkoak nola makineriaren joan-etorriek ekarritakoak, zeinek airearen kalitatea murriztuko duten, partikulen emisio lausoak direla eta (inpaktu ez oso garrantzitsua, printzipioz, kontuan hartuta biltegiratu eta kudeatuko diren materialak ez direla hautsak); makineriaren motorretako errekuntzaren ondorioz sortutako beste konposatu batzuk eta zarata handitzearen ondoriozko eragozpenak. Ez da aurreikusten hondakin gehiago sortzerik, jarduera berriaren ondorioz. Aipatu beharrekoa da, halaber, uholdeak gertatzen badira urak biltegiratutako materialak herrestan eramatean gerta daitekeen kutsadura-arriskua.

Dadas la naturaleza y las características de la actividad que se pretende, los impactos potenciales derivados de la gestión de los áridos reciclados, estarán relacionados con la generación de vertidos de aguas pluviales «sucias» generadas en las zonas de almacenamiento (aguas pluviales con potencial carga de sólidos en suspensión y contaminación por hidrocarburos), que pueden aumentar el riesgo de contaminación del suelo y las aguas superficiales (cabe citar la proximidad de la instalación al cauce del río Asua); el incremento de las emisiones atmosféricas derivadas tanto de las actividades de almacenamiento a la intemperie y manipulación de áridos reciclados, como del trasiego de maquinaria, que darán lugar a una disminución de la calidad del aire por emisiones difusas de partículas (impacto poco significativo, en principio, dado que los materiales objeto de almacenamiento y gestión no son de carácter pulverulento), y otros compuestos originados en la combustión de los motores de la maquinaria, así como el incremento de molestias por ruido. No se prevé la producción de residuos como consecuencia de la nueva actividad. También hay que señalar el potencial riesgo de contaminación de las aguas por arrastre de los materiales almacenados en caso de avenida.

Afekzio hauek Asfaltados Olarra SAren jarduerak gaur egun sortzen dituenen antzekoak dira.

Estas afecciones son de similar naturaleza y características a las que se están produciendo en la actualidad en la actividad de Asfaltados Olarra.

Edonola ere, aipatu behar da hondakinak balorizatzeko jarduerak badakartzala zenbait alderdi positibo, hala nola materialak berrerabiltzea eta, ondorioz, lehengai naturalen erabilera murriztea, ez bakarrik asfalto-ekoizpenean erabilitako materialei dagokienez, baita birziklatu nahi diren agregakinak deuseztatzeko eremu txikiagoa beharko delako ere.

En todo caso, es preciso señalar que la actividad de valorización de residuos cuenta con aspectos positivos como la reutilización de materiales y el consecuente ahorro de recursos naturales, no solo de los materiales utilizados en la producción de asfalto, sino también en el consumo de superficies destinadas a la eliminación de los áridos que se pretende reciclar.

Bigarrena.– Ebazpen honetan, honako neurri babes- eta zuzenketa-neurri hauek ezartzen dira, proiektuak ingurumenean ondorio kaltegarri nabarmenik izan ez dezan eta Asfaltados Olarra SA enpresak eraikuntzako eta eraispeneko hondakinak balorizatzeko Sondikan sustatu duen proiektuan ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta egin beharrik egon ez dadin, betiere, ezarritako neurri babesle eta zuzentzaileak txertatzen badira.

Segundo.– En la presente Resolución se establecen las siguientes medidas protectoras y correctoras en orden a evitar que el proyecto pueda tener efectos adversos significativos sobre el medio ambiente y no sea necesario que el proyecto de instalación de valorización de residuos de construcción y demolición (RCDs), promovido por Asfaltados Olarra S.A, en Sondika, se someta a evaluación de impacto ambiental ordinaria, siempre y cuando se incorporen al mismo las medidas protectoras y correctoras establecidas.

Babes- eta zuzenketa-neurriak indarreko araudiaren arabera gauzatuko dira, hurrengo apartatuan adierazitakoa kontuan hartuta, eta, aurrekoaren aurkakoa ez den orotan, sustatzaileak Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritza honetan aurkeztutako dokumentazioan aurreikusitakoa kontuan hartuta.

Las medidas protectoras y correctoras se ejecutarán de acuerdo con la normativa vigente, de acuerdo con lo establecido en los apartados siguientes y, en lo que no se oponga a lo anterior, de acuerdo con lo previsto en la documentación presentada por el promotor ante esta Dirección de Administración Ambiental.

Bestalde, neurriak eta kontrolerako langile kopurua nahikoak izango dira ingurumen-dokumentuan finkatutako kalitate-helburuak eta ingurumen-txosten honek finkatzen dituenak bermatzeko.

El dimensionamiento de estas medidas y el personal asignado para el control deberán garantizar los objetivos de calidad marcados en el documento ambiental y los establecidos en el presente informe ambiental.

Ura eta lurzorua babesteko neurriak.

Medidas destinadas a la protección de las aguas y de los suelos.

Organo eskudunak ezartzen dituen baldintzak betetzeaz gain, babes- eta zuzenketa-neurri hauek hartuko dira isurketa baimentzearen esparruan:

Sin perjuicio de las condiciones que imponga el órgano competente en el marco de la autorización de vertido, se adoptarán las siguientes medidas protectoras y correctoras:

1.– Kantauri Ekialdeko Demarkazio Hidrografikoaren Plan Hidrologikoaren 40. artikuluan xedatutakoaren arabera, ezin baimendu daitezke material-bilketak 500 urteko errepikatze-denborako uholde-eremuetan. Ondorioz, materialak biltzeko eremua ezingo da egon uholde-eremu horretan.

1.– Conforme a lo establecido en el artículo 40 del Plan Hidrológico de la Demarcación Hidrográfica del Cantábrico Oriental, no son autorizables los acopios de materiales en la zona inundable para avenidas correspondientes a periodos de retorno de 500 años, por lo que la zona propuesta para el depósito de materiales deberá evitar esta zona inundable.

2.– 500 urteko errepikatze-denborako uholdeak saihesteko neurriak planteatuz gero, 100 urteko errepikatze-denborako uholde-eremutik kanpo egon beharko dira. Neurri horiekin batera azterlan hidrauliko bat aurkeztu beharko da, eta bertan justifikatu eremuan aurretik zegoen uholde-arriskua ez dela larriagotuko. Azterlan hori egiteko kontuan izango dira Kantauri Ekialdeko Demarkazio Hidrografikoaren Plan Hidrologikoaren 14. eranskinean jasotako irizpideak eta EAEko Ibaiak eta Errekak Antolatzeko Lurraldearen Arloko Planaren 2. eranskina. Azterlan hori formalki helarazi beharko zaio Uraren Euskal Agentziari, baliozkotu dezan eta oniritzia eman diezaion.

2.– En caso de plantearse medidas que eviten la inundación para periodos de retorno de 500 años, estas deberán situarse fuera de la zona inundable para periodos de retorno de 100 años. Estas medidas deberán ir acompañadas de un Estudio Hidráulico en el que se justifique que no se agravan la inundabilidad y el riesgo preexistente en el entorno. Para la elaboración de este estudio se tendrán en cuenta los criterios recogidos en el Apéndice 14 del citado Plan Hidrológico de la Demarcación del Cantábrico Oriental y el Anexo II del PTS de Ordenación de los Ríos y Arroyos de la CAPV. Dicho estudio, deberá ser remitido formalmente a la Agencia Vasca del Agua para su validación y visto bueno.

3.– Agregakin birziklatuen kudeaketarekin lotuta egiten diren jarduera guztiak egitean beharrezko diren segurtasun-baldintzak beteko dira lurzorua, lurpeko urak eta lurrazaleko urak ez kutsatzeko.

3.– Todas las actividades que se desarrollen en relación con la gestión de los áridos reciclados deberán realizarse en las condiciones de seguridad necesarias para evitar la contaminación del suelo, las aguas subterráneas y las aguas superficiales.

4.– Agregakin birziklatuak horretarako prestatutako kokalekuan bakarrik biltegiratuko dira, eta bertako hormigoizko zoladura baldintza ezin hobeetan egongo da, hausturarik edo lurzorua eta urak kutsatzeko arriskua dakarten eremurik gabe.

4.– El almacenamiento de los áridos reciclados se efectuará exclusivamente en la ubicación destinada para ellos y la solera de hormigón de la misma se mantendrá en condiciones óptimas, sin fracturas o zonas de riesgo de contaminación del suelo y las aguas.

5.– Areka perimetral bat ipiniko da instalaziotik datozen euri-ur «zikinak» biltzeko. Bildutako ur horiek arazteko gailuak instalatuko dira, solidoak ahalik eta hobekien atxikitzeko eta isuriak lokalizatuak direla bermatzeko kalkulu hidraulikoen arabera eta indarrean dagoen araudiak ezartzen dituen parametro fisiko-kimikoen arabera.

5.– Se dispondrá de una cuneta perimetral para la recogida de las aguas pluviales «sucias» procedentes de la instalación. Las aguas recogidas dispondrán de dispositivos de depuración dimensionados conforme a los cálculos hidráulicos necesarios para garantizar una retención de sólidos óptima y un vertido localizado y conforme a los parámetros fisicoquímicos exigidos en la preceptiva autorización de vertido.

Arazketa-sistema mantentzeko lanak egingo dira, ondo funtzionatuko duela bermatzeko behar den maiztasunarekin. Lan horietan sartzen dira, halaber, lohia kentzea eta, gero, kudeatzaile baimenduari bidaltzea.

Se realizarán las labores de mantenimiento del sistema de depuración con la frecuencia necesaria para asegurar su correcto funcionamiento. Dentro de estas labores se incluye la retirada de lodos y posterior entrega a gestor autorizado.

6.– Lurzatian indusketak egitea edo lurrak mugitzea dakarren edozein esku-hartze egin behar bada, ekainaren 25eko 4/2015 Legean (Lurzorua kutsatzea saihestu eta kutsatutakoa garbitzekoa) eta abenduaren 26ko 209/2019 Dekretuan (horren bidez garatzen da Lurzorua kutsatzea saihestu eta kutsatutakoa garbitzeko ekainaren 25eko 4/2015 Legea) xedatutakoa bete beharko da.

6.– Cualquier intervención en la parcela que implique la excavación o el movimiento de tierras deberá atender a lo dispuesto en la Ley 4/2015, de 25 de junio, para la prevención y corrección de la contaminación del suelo y en el Decreto 209/2019, de 26 de diciembre, por el que se desarrolla la Ley 4/2015, de 25 de junio, para la prevención y corrección de la contaminación del suelo.

Atmosferara eginiko emisio lausoak murrizteko neurriak.

Medidas destinadas a aminorar las emisiones difusas a la atmósfera.

Agregakin birziklatuak kudeatzeko jarduerak ez du aldaketarik ekarriko emisioen nolakotasun eta ezaugarrietan, gaur egun Asfaltados Olarra SAk Sondikako instalazioetan gauzatzen duen jardueraren ondoriozko emisioekin alderatuta, ez eta emisio horien hazkunde nabarmenik ere. Ondorioz, egokia da jarduera berriari 2016ko abenduaren 22an Ingurumen Administrazioaren zuzendariak emandako ebazpenean ezarritako baldintzak aplikatzea (horren bidez, baimena eman zitzaion Asfaltados Olarra SAri atmosfera kutsa dezaketen jarduerak egiteko, beroan eta/edo hotzean nahasketa bituminosoak eta zementuarekin tratatutako nahasketak ekoizteko Sondikan –Bizkaia– duen instalazioan).

La actividad de gestión de áridos reciclados no supondrá un cambio en la naturaleza y características de las emisiones con respecto a las producidas en la actividad que actualmente desarrolla Asfaltados Olarra en su planta de Sondika, ni tampoco un incremento significativo de la mismas. En consecuencia, procede aplicar a la nueva actividad las condiciones establecidas en la Resolución del director de Administración Ambiental, por la que se concede autorización para el desarrollo de actividades potencialmente contaminadoras de la atmosfera a Asfaltados Olarra, S.A., para la instalación de producción de mezclas bituminosas en caliente y/o frío, y mezclas tratadas con cemento, sita en el término municipal de Sondika (Bizkaia), emitida en fecha 22 de diciembre de 2016.

Aplikatzekoak izango dira, bereziki, ebazpen horretan hauts-emisioak saihestu eta agregakinak aire zabalean biltegiratzeko ezarritako baldintza orokorrak.

Serán de aplicación, en particular, las condiciones generales establecidas en la citada Resolución para evitar la emisión de polvo y las establecidas para el almacenamiento de áridos a la intemperie.

Zarataren eta bibrazioen ondorioak gutxitzeko neurriak.

Medidas destinadas a aminorar los efectos derivados de los ruidos y vibraciones:

1.– Jardunbide egoki operatiboak aplikatu beharko dira sorburuan zaratak murrizteko, bereziki material birziklatuak biltegiratzean, zamalanetan eta garraioan, baita erabilitako makineriaren mantentze-lanetan, eta zaratak eta bibrazioak jatorrian murriztean. Betiere, foku igorle berriei aplikatu beharreko muga-balioak bete beharko dira, Euskal Autonomia Erkidegoko Hots-kutsadurari buruzko Dekretuaren (urriaren 16ko 213/2012) 51. artikuluari eta aplikatzekoak diren gainerako arauei jarraituz.

1.– Deberán aplicarse buenas prácticas operativas para la reducción en origen del ruido, en particular en las operaciones de almacenamiento, carga, descarga y transporte de los materiales reciclados, así como en cuanto al mantenimiento general de maquinaria utilizada y la reducción en origen del ruido y vibraciones. En todo caso se debe cumplir con los valores límite aplicables a focos emisores nuevos mencionados en el artículo 51 del Decreto 213/2012, 16 de octubre, de contaminación acústica de la Comunidad Autónoma del País Vasco, y demás normativa de aplicación.

2.– Urriaren 19ko 1367/2007 Errege Dekretuak (azaroaren 17ko 37/2003 Zaratari buruzko Legea garatzen duena) 22. artikuluan zonakatze akustiko, kalitate-helburu eta emisio akustikoei dagokienez aurreikusitakoaren arabera, aire zabaleko jarduera orokorretan erabiliko diren makinak egokitu egin beharko dira kanpoan erabiltzeko makinen soinu-emisioei buruz indarrean dagoen araudian ezarritako aginduetara, eta, bereziki, eta hala badagokie, otsailaren 22ko 212/2002 Errege Dekretuak (Kanpoan erabiltzeko makinek ingurumenean sortzen dituzten soinu-emisioak arautzen dituena) eta arau osagarriek ezarritakora.

2.– De acuerdo con lo previsto en el artículo 22 del Real Decreto 1367/2007, de 19 de octubre, por el que se desarrolla la Ley 37/2003, de 17 de noviembre, del Ruido, en lo referente a zonificación acústica, objetivos de calidad y emisiones acústicas, la maquinaria utilizada en actividades al aire libre en general debe ajustarse a las prescripciones establecidas en la legislación vigente referente a emisiones sonoras de maquinaria de uso al aire libre, y en particular, cuando les sea de aplicación, a lo establecido en el Real Decreto 212/2002, de 22 de febrero, por el que se regulan las emisiones sonoras en el entorno debidas a determinadas máquinas de uso al aire libre, y en las normas complementarias.

3.– Sustatzaileak Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritza honetan aurkeztutako dokumentazioan aurreikusitakoaren arabera, zorrotz errespetatu beharko dira enpresaren jarduteko lizentzian ezarritako funtzionamendu-aldiak.

3.– De acuerdo con lo previsto en la documentación presentada por el promotor ante esta Dirección de Administración Ambiental, se deberán respetar de manera estricta los periodos de funcionamiento fijados en la licencia de actividad de la empresa.

Hondakinak kudeatzeko neurriak.

Medidas destinadas a la gestión de los residuos.

1.– Ebazpen honen xede den Asfaltos Olarra SAren jarduera berrian hondakin mota bakarra onartuko da: errepideak asfaltatzeko lanetako fresaketan sortutako hondakin ez-arriskutsuak (17 03 02 EHZ kodea: errepideen fresaketaren aglomeratua - 17 03 01 kodean zehaztutako nahasketa bituminosoez bestelakoak).

1.– Los únicos residuos admitidos en la nueva actividad de Asfaltados Olarra S.A. objeto de esta Resolución serán áridos reciclados procedentes del fresado del asfalto de carreteras, con código LER 17 03 02 - Aglomerado del fresado de carreteras - Mezclas bituminosas distintas de las especificadas en el código 17 03 01-.

2.– Edonola eta, oro har, baldin eta balorizazio-jardueraren ondorioz hondakinak sortzen badira, uztailaren 28ko 22/2011 Legean (hondakin eta lurzoru kutsatuei buruzkoa) eta aplikatu behar diren gainerako araudietan aurreikusitakoaren arabera kudeatuko dira. Karakterizatu egin beharko dira, horien nolakotasuna zehaztu eta helmugarik onena erabakitzeko. Hondakinak kasu honetan baino ezingo dira deuseztatu: behar bezala frogatzen bada hondakinak balorizatzea bideraezina dela teknikoki, ekonomikoki edo ingurumenaren ikuspegitik.

2.– En todo caso, y con carácter general, en el caso de que como consecuencia de la actividad de valorización se produjeran residuos, estos se gestionarán de acuerdo con lo previsto en la Ley 22/2011, de 28 de julio, de residuos y suelos contaminados y normativas específicas que le sean de aplicación, debiendo ser, en su caso, caracterizados con objeto de determinar su naturaleza y destino más adecuado. Los residuos únicamente podrán destinarse a eliminación si previamente queda debidamente justificado que su valorización no resulta técnica, económica o medioambientalmente viable.

3.– Espresuki debekatuta dago sortzen diren tipologia ezberdineko hondakinak elkarrekin edo beste hondakin nahiz efluente batzuekin nahastea; hondakinak jatorritik bertatik bereiziko dira, eta horiek bildu eta biltegiratzeko bide egokiak jarriko dira, nahasteak ekiditeko.

3.– Queda expresamente prohibida la mezcla de las distintas tipologías de residuos generados entre sí o con otros residuos o efluentes, segregándose los mismos desde su origen y disponiéndose de los medios de recogida y almacenamiento adecuados para evitar dichas mezclas.

Jarduera uztea.

Cese de la actividad.

1.– Instalazioaren bizitza erabilgarria amaituta, oro har kutsadura sor dezaketen elementu guztiak desmuntatu eta erretiratu beharko dira, eta dagokion kudeatzaile baimenduari emango zaizkio, kasuan kasuko tratamendu egokia egin dezan, indarrean dagoen legediaren arabera.

1.– Una vez finalizada la vida útil de la instalación se deberá proceder con carácter general a desmontar y retirar cualquier tipo de elemento susceptible de provocar contaminación, que será entregado al gestor autorizado correspondiente para que realice el tratamiento pertinente, de acuerdo con la legislación vigente.

2.– Jarduera eten ondoren, titularrak ebaluatuko du lurzorua nola dagoen eta instalazioak erabilitako, ekoitzitako edo zabaldutako gai arriskutsu esanguratsuek lurpeko uretan zer-nolako kutsadura eragin duten, eta, halaber, organo honi emango dio ebaluazio horren emaitzen berri.

2.– Tras el cese de la actividad, el titular evaluará el estado del suelo y la contaminación de las aguas subterráneas por las sustancias peligrosas relevantes utilizadas, producidas o emitidas por la instalación y comunicará a este órgano los resultados de dicha evaluación.

Hirugarrena.– Lehenengo puntuan ezarritako baldintzen arabera, eta betiere ebazpen honetan ezarritako neurri babesle eta zuzentzaileak hartzen badira, bai eta sustatzaileak planteatutakoak ere –aurrekoen aurkakoak ez izanez gero–, ez da aurreikusten ingurumenean eragin negatibo nabarmenik sortuko denik proiektua gauzatzearen ondorioz. Hortaz, ez da beharrezkotzat jotzen ingurumen-inpaktuaren ebaluazio arrunta egitea Sondikan (Bizkaia) eraikuntzako eta eraispeneko hondakinak balorizatzeko instalazioaren proiektuari.

Tercero.– Determinar que, de acuerdo con los términos establecidos en el punto primero y siempre que se adopten las medidas protectoras y correctoras establecidas en la presente Resolución, así como las planteadas por el promotor que no se opongan a las anteriores, no es previsible que con la ejecución del proyecto se generen afecciones negativas significativas sobre el medio ambiente. Por lo tanto, no se considera necesario que el proyecto para la instalación de valorización de residuos de construcción y demolición (RCDs), en Sondika (Bizkaia), se someta a evaluación de impacto ambiental ordinaria.

Laugarrena.– Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitara dadila agintzea.

Cuarto.– Ordenar la publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial del País Vasco.

Bosgarrena.– Ingurumen Ebaluazioari buruzko Legearen (abenduaren 9ko 21/2013) 47.4 artikuluak ezarritakoaren arabera, aipatutako proiektua baimentzen ez bada Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta lau urteko gehieneko epean, ingurumen-inpaktuaren txosten honek indarraldia galduko du, eta berezko dituen efektuak sortzeari utziko dio. Halako kasuetan, sustatzaileak berriro hasi beharko du proiektuaren ingurumen-inpaktuaren ebaluazio sinplifikatuaren prozedura.

Quinto.– De acuerdo con lo dispuesto en el artículo 47.4 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, el presente informe de impacto ambiental perderá su vigencia y cesará en la producción de los efectos que le son propios si, una vez publicado en el Boletín Oficial del País Vasco, no se hubiera procedido a la autorización del proyecto mencionado en el plazo máximo de cuatro años desde su publicación. En ese caso, el promotor deberá iniciar nuevamente el procedimiento de evaluación de impacto ambiental simplificada del proyecto.

Vitoria-Gasteiz, 2020ko urriaren 27a.

En Vitoria-Gasteiz, a 27 de octubre de 2020.

Ingurumen Administrazioaren zuzendaria,

El Director de Administración Ambiental,

JAVIER AGIRRE ORCAJO.

JAVIER AGIRRE ORCAJO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental