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Boletin Oficial del País Vasco

215. zk., 2020ko urriaren 30a, ostirala

N.º 215, viernes 30 de octubre de 2020


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OTRAS DISPOSICIONES

EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA
UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO
4585
4585

ERABAKIA, 2020ko urriaren 27koa, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko Gizarte Kontseiluaren Osoko Bilkurarena, irakasleen eta ikertzaileen gehigarrizko ordainsari osagarrien deialdia onartzen duena.

ACUERDO de 27 de octubre de 2020, del Pleno del Consejo Social de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, de aprobación de la convocatoria de complementos retributivos del Personal Docente e Investigador.

Gizarte Kontseiluko Osoko Bilkuraren 2020ko urriaren 27ko akordioren bidez gehigarrizko ordainsari osagarrien deialdia onartu zen

El Pleno del Consejo Social de la UPV/EHU en la sesión celebrada el 27 de octubre de 2020, ha adoptado el siguiente

ERABAKIA
ACUERDO

Erabaki honi erantsitako Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko irakasleen ikertzaileen gehigarrizko ordainsari osagarrien deialdia onartzea atxikitzen den eranskinean.

Aprobar la convocatoria de complementos retributivos del Personal Docente e Investigador de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea que se anexa.

Errekurtsoak jartzea.– Herri Administrazioetako Araubide Juridikoa eta Administrazio Prozedura Erkidearen azaroaren 26ko 30/1992 Legearen 89-3 artikuluak ezarritakoa betetzeko, jakinarazten da erabaki honek bide administratiboa agortzen duela, Unibertsitateen abenduaren 21eko 6/2004 Lege Organikoaren 6-4 artikuluaren arabera. Egintzari errekurtsoa jarri ahal izango zaio, bi hilabeteko epean, Bilboko Administrazioarekiko Auzietarako Epaitegiaren aurrean jakinarazten denetik zenbatzen hasita (44-6 artikulua, Administrazioarekiko Auzien Jurisdikzioa Arautzeko Legea).

Instrucción de recursos.– En cumplimiento de lo establecido en el artículo 89.3 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, del Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común, se hace saber que este acto agota la vía administrativa, según el artículo 6.4, Ley 6/2004, de 21 de diciembre, Orgánica de Universidades. El acto podrá ser recurrido en el plazo de dos meses desde su comunicación ante el Juzgado de lo Contencioso-Administrativo de Bilbao que corresponda (artículo 46.1, Ley reguladora de la Jurisdicción Contencioso-Administrativa).

Bilbao, 2020ko urriaren 27a.

En Bilbao, a 27 de octubre de 2020.

El Presidente,

El Presidente,

JOSÉ AGUSTÍN EIZAGUIRRE AGOTE.

JOSÉ AGUSTÍN EIZAGUIRRE AGOTE.

La Secretaria General,

La Secretaria General,

MARIA PILAR ELORRIETA SANTOS.

MARIA PILAR ELORRIETA SANTOS.

DOKUMENTUA: 2019KO GEHIGARRIZKO ORDAINSARI OSAGARRIEN DEIALDIA, OSAGARRIAK ESLEITZEKO EBALUAZIOA ESKATZEKO DENA.
DOCUMENTO: CONVOCATORIA 2019 PARA SOLICITAR LA EVALUACIÓN A EFECTOS DE ASIGNACIÓN DE COMPLEMENTOS RETRIBUTIVOS ADICIONALES

Lehenengoa.– Deialdiaren helburua.

Primera.– Objeto de la Convocatoria.

1.– Deialdi honen helburua da irakasle eta ikertzaileei gehigarrizko ordainsari osagarriak esleitzea, haien merezimenduak ebaluatu eta gero. Ebaluazioa egingo da deialdia argitaratzen den unean indarrean dagoen Unibasq-Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitatea Egiaztatzeko Agentziaren ebaluazio protokoloari jarraiki.

1.– Esta convocatoria tiene por objeto la asignación de complementos retributivos adicionales previa evaluación de los méritos del Personal Docente e Investigador conforme al protocolo de evaluación de Unibasq-Agencia de Calidad del Sistema Universitario Vasco que esté en vigor a la fecha de publicación de esta convocatoria.

2.– Gehigarrizko ordainsari osagarriak metatu daitezkeen hiru mailatan sailkatuko dira eta tarte progresibo desberdinak izango dituzte. Hain zuzen:

2.– Los complementos retributivos adicionales están clasificados en tres niveles acumulables y diferentes tramos progresivos. A saber:

• C maila, Euskal Herriko Unibertsitatean egindako jardun profesionala saritzen duena.

• Nivel C: destinado al reconocimiento de la dedicación profesional a la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea.

• B maila, kalitatea eta etengabeko hobekuntza saritzeko.

• Nivel B: destinado al reconocimiento de la calidad y mejora continua.

• A maila, bikaintasuna saritzen duena.

• Nivel A: destinado al reconocimiento de la excelencia.

3.– Hauek arautuko dute deialdi hau: deialdiaren beraren testuak eta Euskal Herriko Unibertsitateko irakasle eta ikertzaileen gehigarrizko ordainsari osagarriei buruzko urriaren 17ko 209/2006 Dekretuak (64/2011 Dekretuak egindako aldaketekin). Horietan jasota ez dagoenerako, eutsiko zaio Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 30/2015 Legeari.

3.– La presente convocatoria se regirá por las disposiciones contenidas en la misma, por el Decreto 209/2006, de 17 de octubre, sobre Complementos Retributivos Adicionales del Personal Docente e Investigador de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, modificado por Decreto 64/2011, y, en lo no previsto en las mismas, por las disposiciones contenidas en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

Bigarrena.– Aplikazio esparrua.

Segunda.– Ámbito de aplicación subjetivo.

1.– Hauek eska dezakete merezimenduak ebaluatzea:

1.– Pueden solicitar la evaluación de los méritos:

a) UPV/EHUko irakasle eta ikertzaileek, hala funtzionarioek nola administrazio kontratudunek edo lan kontratudunek, baldin eta zerrenda honetako 2. puntukoen artekoak ez badira.

a) El personal docente e investigador, tanto funcionario como contratado administrativo o contratado laboral, de la UPV/EHU que no se encuentre comprendido en los supuestos del número dos siguiente.

2.– Honako hauek ezin dute ebaluazioa eskatu:

2.– No pueden solicitar la evaluación:

a) Aurreko deialdietan ebaluatuak izan direnek, ebaluatutako aurreko alditik bost urte igaro ez badira, salbu eta C2 eta B1 mailetarako ebaluazioa eskatu nahi badute.

a) Aquellos/as que fueron objeto de evaluación en convocatorias anteriores y no hayan transcurrido cinco años a contar desde la fecha final del periodo evaluado, salvo aquellos que procedan a solicitar la evaluación para los niveles C2 y B1.

b) Agentziarekin kolaboratzen duten irakasle eta ikertzaileek, kanpoan uzten baititu urriaren 17ko 209/2006 Dekretuko hirugarren xedapen gehigarriak, martxoaren 24ko 64/2011 Dekretuak egindako aldaketen arabera.

b) El personal docente e investigador que colabora con la Agencia, excluido por la disposición adicional tercera del Decreto 209/2006, de 17 de octubre, sobre complementos retributivos adicionales del personal docente e investigador de la UPV/EHU, modificado por Decreto 64/2011, de 24 de marzo.

c) Martxoaren 4ko 41/2008 Dekretuak, Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitateko irakasle eta ikertzaileen ordainsariei buruzkoak, kanpo uzten dituenak.

c) El personal excluido por el Decreto 41/2008, de 4 de marzo, de retribuciones del personal docente e investigador de la UPV/EHU.

Hirugarrena.– Eskariak.

Tercera.– Presentación/Formalización de solicitudes.

1.– Edozelan ere, eskariak bide telematikoz egingo dira, horretarako jarritako aplikazio informatikoaren bidez, 64/2011 Dekretuaren bitartez aldatutako urriaren 17ko 209/2006 Dekretuko 7.2 artikuluari jarraiki.

1.– Las solicitudes se realizarán por vía telemática utilizando la aplicación informática dispuesta al efecto, de acuerdo con lo establecido en el artículo 7.2 del Decreto 209/2006, de 17 de octubre, sobre Complementos Retributivos Adicionales del Personal Docente e Investigador de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, modificado por el Decreto 64/2011.

Aplikazio informatikoaren bidez eskatzaileak eskariaren laburpen bat jasoko du; interesatuak dokumentu hori elektronikoki sinatu eta UPV/EHUko erregistro elektronikoz https://egoitza.ehu.eus/eu/catalogo-de-servicios bidali beharko du, deialdi honetan zehaztutako epearen barruan. Dokumentu hori bidali ezean eskaria ez da ondo burututzat joko.

La aplicación informática utilizada facilitará la obtención de un documento resumen de la solicitud, que debidamente firmado por el o la solicitante de manera electrónica deberá ser remitido por registro electrónico de la UPV/EHU https://egoitza.ehu.eus/catalogo-de-servicios dentro del plazo de presentación establecido en la presente convocatoria. Sin la remisión del indicado documento no se considerará formalizada correctamente la solicitud.

2.– Eskariak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, deialdia argitaratu eta hurrengo egunetik zenbatzen hasita.

2.– El plazo para la presentación de las instancias será de un mes a contar desde el día siguiente al de la publicación de esta en el Boletín Oficial del País Vasco.

3.– (1/2007 Legegintzako Dekretua) Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioaren Tasa eta Prezio Publikoei buruzko Legearen 95 bis eta 95 quinquies artikuluak jarraiki (abenduaren 27ko 13/2019 Legeak Euskal Autonomia Erkidegoko 2020. urteko Aurrekontu Orokorrak onartzen dituena eraldatu ditu artikulu horiek), Unibasqen alde ebaluazio eskubideari dagokion 47,77 euroko Tasa ezartzen da. Tasa horren ordainketa burutu denaren ziurtagiria bidali beharko da aplikazio informatikoak ezartzen duen eran. Ziurtagiri hori aurkeztu ezean eskaera ez da ontzat emango. Soilik C tarteen esleipena eskatzen dutenek ez dute Tasa hori ordaindu beharrik.

3.– De acuerdo con los artículos 95 bis y 95 quinquies de la Ley de Tasas y Precios Públicos de la Administración de la Comunidad Autónoma del País Vasco (Decreto Legislativo 1/2007) modificado por la Ley 13/2019, de 17 de diciembre, de presupuestos generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, se establece una tasa de 47,77 euros a favor de Unibasq correspondiente a los derechos de evaluación. Se deberá presentar justificante acreditativo de haber realizado el abono correspondiente, siguiendo para ello las instrucciones establecidas en el aplicativo informático. Sin el abono de la tasa no se considerará formalizada la solicitud correctamente. Quedan exentas del abono de la presente tasa quienes únicamente soliciten la asignación de los complementos del nivel C.

Laugarrena.– Espedienteak Unibasq-era bidaltzea.

Cuarta.– Traslado de los expedientes a Unibasq-Agencia de Calidad del Sistema Universitario Vasco.

Eskariak Unibasq-era bidaliko dira, balorazio txostena egin dezan, nahitaezkoa baita eta bidaltzerakoan epe bat ezarriko da Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 30/2015 Legearen 80.2 eta 80.3 artikuluei jarraiki. Eskariok agentziara bidaltzen direnean txostena eskatzeko, eten egingo da prozedura ebazteko epea, Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 30/2015 Legearen 22.1d) artikuluari jarraiki.

Las solicitudes serán trasladadas a Unibasq-Agencia de Calidad del Sistema Universitario Vasco a efectos de que emita el informe de valoración de carácter preceptivo, con indicación del plazo para la emisión del mismo. Dicho traslado con la petición de informe supondrá, conforme al artículo 22.1 d) de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, la suspensión del plazo para resolver el procedimiento.

Bosgarrena.– Akatsak zuzentzea.

Quinta.– Subsanación.

Epearen barruan aurkeztutako eskariek betetzen ez dituztenean deialdian ezarritako baldintzak edo baldintzak egiaztatzeko behar den dokumenturen bat aurkeztu ez denean, interesatuari eskatuko zaio akatsa zuzentzeko (hau da, nahitaezkoak diren dokumentuak edo alegatutakoa egiaztatzeko beharrezkoak diren dokumentuak aurkezteko). Horretarako, hamar egun balioduneko epea izango du, zuzenketa egitea eskatzen zaion egunaren biharamunetik hasita.

Cuando la instancia presentada en plazo no reúna los requisitos establecidos en la Convocatoria o se hubieran omitido la presentación de los documentos necesarios para la justificación de los mismos, se requerirá al interesado o interesada para que, en un plazo de diez días hábiles, contados a partir del día siguiente a aquel en que recibe el requerimiento, subsane la falta aportando los documentos preceptivos o los documentos necesarios para la justificación de los requisitos.

Seigarrena.– Merezimenduen ebaluazioa.

Sexta.– Evaluación de los méritos.

Maila eta tarte bakoitzerako merezimenduak behin egiaztatuta, eta deialdia argitaratzen denean indarrean dagoen protokoloan zehaztutako moduan ebaluatuko dira.

Los méritos, en su caso, para cada nivel y tramo serán evaluados previa su justificación y en los términos establecidos en el Protocolo de evaluación de Unibasq-Agencia de Calidad del Sistema Universitario Vasco que esté en vigor a la fecha de publicación de esta convocatoria.

Edozein kasutan, merezimenduen egiaztapen dokumentuak baldintzen egiaztapen dokumentuekin batera bidaliko dira aplikazio informatikoak ezartzen duen eran. Eskariak aurkezteko epea behin amaituta, eskatzaileek errekerimendua jasoko dute euren merezimenduen egiaztapen dokumentuak konproba ditzaten eta hala egin ezean merezimendu horiek ebaluatuko ez direla adieraziz.

En todo caso, la justificación de méritos se acompañará junto con la justificación de los restantes requisitos a la solicitud en la forma establecida en la aplicación informática. Con posterioridad a la presentación de la solicitud las personas solicitantes recibirán un requerimiento de comprobación de la justificación de los méritos alegados, indicando que si no efectúan la misma no se procederá a evaluar los correspondientes méritos.

Zazpigarrena.– Erabakia.

Séptima.– Resolución.

1.– Deialdia bi fasetan ebatziko da: aurrena, C mailako gehigarrizko ordainsari osagarriak esleituko dira eta, gero, B,A mailetakoak eta unibertsitate eskolako irakasle titular ez doktoreen espezifikoak.

1.– La presente convocatoria se resolverá en dos fases: primero se asignarán los complementos retributivos adicionales correspondientes al nivel C y posteriormente los correspondientes a los niveles B, A y específico del profesorado Titular de Escuela Universitaria no Doctor.

2.– Gizarte Kontseiluak, Gobernu Kontseiluaren proposamenez, gehigarrizko ordainsari osagarriak esleituko dizkie irakasle eta ikertzaileei banan bana, banakako erabakiak emanez, Unibasq-ek bere txostenean (ikus laugarren oinarria) irakasle eta ikertzaile bakoitza kokatu duen maila eta tarteen arabera. Erabaki horri Unibasq-ek egindako ebaluazioa erantsiko zaio. Erabaki horien aurka interesatuek aukerako berraztertze errekurtsoa jarri ahal izango dute, jakinarazpena egiten zaienetik hilabeteko epean; bestela, zuzenean haien aurka egin dezakete administrazioarekiko auzien jurisdikzioan bi hilabeteko epean, jakinarazpena jaso eta hurrengo egunetik hasita.

2.– El Consejo Social, a propuesta del Consejo de Gobierno, procederá a la asignación de los complementos retributivos adicionales al personal docente e investigador con carácter singular e individualizado dictando los correspondientes acuerdos, conforme al cómputo de los niveles y tramos en que se sitúe el personal docente e investigador según determine Unibasq en el informe al que se refiere la Base cuarta. A dicho acuerdo se adjuntará, en su caso, la evaluación realizada por Unibasq-Agencia de Calidad del Sistema Universitario Vasco. Contra dichos acuerdos las personas interesadas podrán interponer recurso administrativo de reposición en el plazo de un mes contado a partir de su notificación al interesado o interesada, o impugnarlos directamente ante la jurisdicción contencioso-administrativa, en el plazo de dos meses contados a partir del día siguiente a su recepción por el interesado o interesada.

Zortzigarrena.– Jakinarazpena.

Octava.– Notificación.

Aurreko oinarrian esandakoa kalterik egin gabe, behin gehigarrizko ordainsari osagarrien esleipena Gizarte Kontseiluak onartuta, posta elektroniko korporatiboan jakinaraziko da lortutako tarteak eta baita ere Unibasq-Euskal Unibertsitate Sistemaren Kalitate Agentziak egindako txostena eskuragarri izango dute adierazitako estekan.

Sin perjuicio de lo indicado en la Base anterior, una vez aprobada la asignación de los complementos retributivos adicionales por el Consejo Social, se notificará a los y las interesadas al correo corporativo los tramos obtenidos, así como el enlace en el que tendrán a su disposición el informe realizado por Unibasq-Agencia de Calidad del Sistema Universitario Vasco.

Bederatzigarrena.– Ondorio ekonomikoak.

Novena.– Efectos económicos.

Merezimenduen ebaluazioa eta osagarrien esleipena ebaluazioaren hurrengo urtean hasiko dira ondorio ekonomikoak izaten, 64/2011 Dekretuaren bidez aldatutako urriaren 17ko 209/2006 Dekretuko 10. artikuluari jarraiki.

La evaluación de méritos y asignación de complementos surtirán efectos económicos del año siguiente al de la evaluación de conformidad con lo dispuesto en el artículo 10 del Decreto 209/2006, de 17 de octubre, sobre Complementos Retributivos Adicionales del Personal Docente e Investigador de la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, modificado por Decreto 64/2011.

Hamargarrena.– C mailako gehigarrizko ordainsari osagarrietarako oinarriak.

Décima.– Bases específicas para los complementos retributivos adicionales nivel C.

1.– Helburua.

1.– Objeto.

1.1.– C mailak, Euskal Herriko Unibertsitatean egindako jardun profesionala saritzen duenak, bi tarte ditu:

1.1.– El nivel C, destinado al reconocimiento de la dedicación profesional a la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, está compuesto por dos tramos:

• C1 tartea. Hau eskuratzeko hiru urteko lotura izatea egiaztatu behar da Euskal Herriko Unibertsitatearekin.

• C1, al que se podrá acceder siempre que se acrediten 3 años de vinculación con la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea.

• C2 tartea. Hau eskuratzeko zazpi urteko lotura izatea egiaztatu behar da Euskal Herriko Unibertsitatearekin.

• C2, al que se podrá acceder siempre que se acrediten 7 años de vinculación con la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea.

1.2.– Zenbaketa egiteko kontuan hartuko dira 2019ko abenduaren 31ra arte unibertsitatean egindako zerbitzuak. Antzinatasuna UPV/EHUk egiaztatuko du bere kabuz.

1.2.– A los efectos anteriores se tomarán en consideración los servicios prestados hasta el 31 de diciembre de 2019, siendo los mismos acreditados de oficio por la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea.

1.3.– Aipatutako denbora hori zenbatzerakoan, jarduneko zerbitzutzat hartuko dira zerbitzu bereziak eta seme-alabak zaintzeagatiko eszedentziak, familia zaintzeko eszedentziak eta genero indarkeriaren biktimak diren funtzionarioen lehen sei hilabeteko eszedentziak edo, lan kontratudun irakasle eta ikertzaileen kasuan, antzeko egoerak.

1.3.– A los efectos del cómputo de tiempo anteriormente reseñado serán situaciones análogas al servicio activo las situaciones de servicios especiales y excedencia por cuidado de hija o hijo, excedencia por cuidado de familiares y los seis primeros meses de excedencia de funcionarias víctimas de violencia de género o situación equivalente en el caso del Personal Docente e Investigador laboral.

2.– Unibertsitatean egindako jardun profesionala aitor dakien lehen aldiz ebaluazioa eskatzen dutenek aurkeztu beharreko dokumentazioa.

2.– Documentación a aportar por las personas que solicitan por primera vez la evaluación destinado al reconocimiento de la dedicación profesional a la Universidad.

Jardun profesionala saritzen duten C1 eta C2 mailak lortzeko ebaluaziora lehen aldiz aurkezten direnek dokumentu hauek aurkeztu beharko dituzte:

Los y las interesadas que se sometan por primera vez a una evaluación para la posterior asignación del nivel destinado al reconocimiento de la dedicación profesional (C1 y C2), deberán aportar la siguiente documentación:

• Deialdi honetan I. eranskin moduan dagoen eskabide-orria.

• Impreso de solicitud conforme al modelo disponible en el aplicativo informático como Anexo I.

• Saileko Kontseiluaren txostena, 2.1 ereduaren arabera egina. Honako hauek jasoko ditu:

• Informe del Consejo del Departamento, conforme al modelo 2.1, compresivo de los siguientes extremos:

– Irakaslanari buruzko txosten negatiborik ez egotea, hau da, betebehar formalei buruzko ez-betetzerik ez egotea (tutoretzak, eskola emateak, akten epeak, eta abar).

– Ausencia de informe negativo alguno sobre su docencia (inexistencia de incumplimientos formales, de tutorías, de docencia, plazos de actas, etc.).

– Irakaslanari buruzko inkestak sistematikoki betetzea; balioespen negatibo errepikaturik ez egotea.

– Cumplimiento sistemático de las encuestas de docencia, ausencia de valoración negativa reiterada.

3.– Gehigarrizko ordainsari osagarriak eskuratzeko ebaluazioetara aurretik aurkeztu direnek aurkeztu beharreko dokumentuak:

3.– Documentación a aportar por los que anteriormente se sometieron a evaluaciones para la asignación de complementos retributivos adicionales.

Jardun profesionala saritzen duten C1 eta C2 mailak lortzeko ebaluaziora bigarren aldiz aurkezten direnek dokumentu hauek aurkeztu beharko dituzte:

Los y las interesadas que se sometan por segunda vez a una evaluación para la posterior asignación del nivel destinado al reconocimiento de la dedicación profesional (C1 y C2).

• Deialdi honetan I. eranskin moduan dagoen eskabide-orria.

• Impreso de solicitud conforme al modelo disponible en el aplicativo informático como Anexo I.

• Saileko Kontseiluaren txosten positiboa, arrazoitua eta argumentatua, 2.2 ereduaren arabera egina. Honako hauek izango ditu oinarri:

• Informe positivo, razonado y argumentado del Consejo del Departamento, conforme al modelo 2.2, fundamentado en:

– Irakasleak bere lanari buruzko txosten negatiborik ez egotea.

– Ausencia de informe negativo alguno sobre su docencia.

– Irakaslanari buruzko inkestak sistematikoki bete izana, ahal den guztietan behintzat, eta halakoetan balioespen negatibo errepikaturik ez izatea.

– Cumplimiento sistemático de las encuestas de docencia siempre que haya sido posible, ausencia de valoración negativa reiterada.

– Tutoretzak bete direla egiaztatzeko ikuskaritzak egindako txostenak.

– Informes de la inspección acerca del cumplimiento de las tutorías.

– Irakasleak bere jardueraz egindako txostena.

– Auto informe del docente.

– Irakasleak egindako ikerlanak eta ezagutzak transferitzeko jarduerak.

– Actividad investigadora y de transferencia del conocimiento del docente.

4.– Nor dagoen txostena aurkeztetik salbuetsita.

4.– Excepción a la aportación del informe.

Kasu hauetan ez da beharrezkoa izango aurreko bi ataletan aipatutako txostena aurkeztea:

Se exceptúan de la obligación de aportar el informe al que se hace referencia en los dos apartados inmediatamente anteriores:

• Irakasleak ohiko irakaskuntzatik salbuetsita daudenean edo aldi batez egon direnean, guztiz edo zati batean, kargu akademikoak betetzeagatik edo liberatuta egoteagatik (liberazio sindikala, euskara ikastekoa, sabatikoa, irakaskuntzaren eta ikerketaren arloan eguneratzekoa, eta abar). Kasu hauetan beharrezkoa izango da irakaskuntzatik kanpo egotearen arrazoia egiaztatzea.

• Cuando el personal afectado se encuentra o se ha encontrado, durante determinado periodo, ausente de la actividad docente ordinaria por desempeñar cargos académicos o disfrutar de liberaciones (sindical, para el aprendizaje del euskera, sabático, para la actualización docente e investigadora, etc.) con derecho a exención total o parcial de la docencia. Siendo necesario, en estos supuestos, que la persona interesada justifique la situación que le ha mantenido ausente de la docencia ordinaria.

• Langileak zerbitzu bereziak ematen, seme-alabak zaintzeko eszedentzian edo, irakasle eta ikertzaile kontratatuen kasuan, antzeko egoeretan egon direnean; kasu horietan beharrezkoa izango da interesatuak ohiko irakaskuntzatik kanpo egoteko arrazoia egiaztatzea.

• Los periodos en los que el personal ha estado en las situaciones de servicios especiales o excedencia por cuidado de hija o hijo, o situación equivalente en el caso del PDI contratado siendo necesario con que la persona interesada justifique la situación que le mantenido ausente de la docencia ordinaria.

5.– Ikertzaileek ebaluaziorako aurkeztu beharreko dokumentazioa.

5.– Documentación necesaria para la evaluación en el caso del Personal Investigador.

• Deialdi honetan I. eranskin moduan dagoen eskabide-orria.

• Impreso de solicitud conforme al modelo disponible en el aplicativo informático como Anexo I.

• Ikertzailea atxikita dagoen Saileko Kontseiluak egindako aldeko txostena, 2.3 ereduaren arabera egina. Bertan egiaztatuko da interesatuak bere betebeharrak bete dituela.

• Informe favorable del Consejo de Departamento al que esté adscrito sobre el cumplimiento de sus obligaciones, conforme al modelo 2.3.

Hamaikagarrena.– B eta A mailetako gehigarrizko ordainsari osagarriak eskatzeko oinarriak.

Decimoprimera.– Bases específicas para los complementos retributivos adicionales nivel B y A

1.– Helburua.

1.– Objeto.

1.1.– B mailak, hau da, kalitatea eta etengabeko hobekuntza saritzen dituenak, hiru tarte ditu:

1.1.– El nivel B, destinado al reconocimiento de la calidad y mejora continua, está compuesta por tres tramos:

• B1 maila. Tarte hau lortzeko baldintza hauek bete beharko dira: gutxienez bost urteko antzinatasuna izatea Euskal Herriko Unibertsitatean, eta gainera C1 tartea eta 25 puntu izatea.

• B1, al que se podrá acceder siempre que se acredite una antigüedad mínima de 5 años en la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea, haber obtenido el tramo C1 y 25 puntos.

• B2 maila. Maila hori lortzeko baldintza hauek bete beharko dira gutxienez: hamar urteko antzinatasuna izatea, doktorea izatea, eta C1 eta C2 tarteak eta 50 puntu izatea.

• B2, al que se podrá acceder siempre que se acredite una antigüedad mínima de 10 años, ostentar el grado de doctor o doctora, haber obtenido los tramos C1 y C2 y 50 puntos.

• B3 maila. Maila hori lortzeko baldintza hauek bete beharko dira: hamar urteko antzinatasuna izatea, doktorea izatea, eta C1 eta C2 tarteak eta 75 puntu izatea.

• B3, al que se podrá acceder siempre que se acredite una antigüedad mínima de 10 años, ostentar el grado de doctor o doctora, haber obtenido los tramos C1 y C2 y 75 puntos.

1.2.– A mailak, hau da, bikaintasuna saritzen duenak, bi tarte ditu:

1.2.– El nivel A destinado al reconocimiento de la excelencia, está compuesta por dos tramos:

• A1 maila. Maila hori lortzeko baldintza hauek bete beharko dira: hamabost urteko antzinatasuna izatea, doktorea izatea, eta C1 eta C2 tarteak eta gutxienez 90 puntu izatea.

• A1, al que se podrá acceder cuando se acrediten 15 años de antigüedad, ostentar el grado de Doctor o doctora, haber obtenido los tramos C1 y C2 y al menos 90 puntos.

• A2 maila. Maila hori lortzeko baldintza hauek bete beharko dira: hamabost urteko antzinatasuna izatea, doktorea izatea, eta C1 eta C2 tarteak eta gutxienez 90 puntu izatea.

• A2, al que se podrá acceder cuando se acrediten 15 años de antigüedad, ostentar el grado de doctor o doctora, haber obtenido los tramos C1 y C2, y al menos 90 puntos.

1.3.– Zenbaketa egiteko, kontuan hartuko dira 2019ko abenduaren 31ra arte egindako zerbitzuak. Antzinatasuna UPV/EHUk egiaztatuko du bere kabuz.

1.3.– A los efectos anteriores se tomarán en consideración los servicios prestados hasta el 31 de diciembre de 2019, la acreditación de la antigüedad en la UPV/EHU se realizará de oficio por la propia UPV/EHU.

1.4.– Aipatutako denbora hori zenbatzerakoan, jarduneko zerbitzutzat hartuko dira zerbitzu bereziak eta seme-alabak zaintzeko eszedentziak, familia zaintzeko eszedentziak eta genero indarkeriaren biktimak diren funtzionarioen lehen sei hilabeteko eszedentziak edo, irakasle eta ikertzaile kontratatuen kasuan, antzeko egoerak.

1.4.– A los efectos del cómputo de tiempo anteriormente reseñado serán situaciones análogas al servicio activo las situaciones de servicios especiales y excedencia por cuidado de hija o hijo, excedencia por cuidado de familiares y los seis primeros meses de excedencia de funcionarias víctimas de violencia de género o situaciones equivalentes en el caso del PDI contratado.

1.5.– Lehen aldiz ebaluaziora aurkezten direnek beren bizitza akademiko osoko merezimenduak alegatu ahal izango dituzte, 2018ko abenduaren 31ra arte. Aurretik ebaluaziora aurkeztu direnek aurkeztu ahal izango dituzte ebaluazio horretatik 2019ko abenduaren 31ra arte.

1.5.– Quienes se sometan por primera vez a una evaluación podrán alegar los méritos de toda su vida académica hasta el 31 de diciembre de 2019. Quienes se hayan sometido a una evaluación anterior, podrán presentar los méritos adquiridos entre la fecha de reconocimiento de la puntuación obtenida en dicha evaluación y el 31 de diciembre de 2019.

1.6.– Eskariarekin batera merezimenduen egiaztagiriak aurkeztu beharko dira, 1.1 oinarrian aipatutako protokoloan esaten den legez.

1.6.– Con la solicitud se adjuntará la documentación acreditativa de los méritos de la forma establecida en el Protocolo al que se refiere la Base 1.1.

2.– Ebaluazio berri bat eskatu nahi dutenek edo lehen aldiz ebaluaziora aurkezten direnek aurkeztu beharreko dokumentazioa.

2.– Documentación necesaria a aportar por aquellos que pretendan una nueva evaluación o aquellos que se sometan por primera vez a una evaluación.

• Deialdi honetan II. eranskin moduan dagoen eskabide-orria.

• Impreso de solicitud conforme al modelo disponible en el aplicativo informático como Anexo II.

• B2, B3, A1 eta A2 tarteetarako besterik ez: beste unibertsitate edo ikergune batzuetan –edozelako lotura laboral, estatutario edo administratiborekin– egindako irakaskuntza, ikerketa eta jakintzaren transferentziako zerbitzuak edo kudeaketa zerbitzuak egiaztatzea. Bakarrik aztertuko da eta, bere kasuan, onartuko da ebaluazioa B2 tramotik aurrera eskatzen bada eta UPV/EHUk ez badu 15 urtetik gorako antzinatasuna aitortu.

• Solo para el B2, B3, A1 y A2: Acreditar la prestación de servicios docentes, investigadores y de transferencia de conocimiento o gestión realizados bajo cualquier vinculación laboral, estatutaria o administrativa en otras universidades o centros de investigación. Únicamente se analizará y, en su caso, se admitirá cuando se solicite la evaluación para la obtención del tramo B2 en adelante y no se tenga reconocida por la UPV/EHU 15 años de antigüedad.

Hamabigarrena.– Unibertsitate eskolako irakasle titularrentzako gehigarrizko ordainsari osagarria.

Decimosegunda.– Complemento retributivo adicional para los Titulares de Escuela Universitaria.

1.– Helburua.

1.– Objeto.

1.1.– Unibertsitate eskoletako irakasle titularrek, doktore izan ez eta 10 urteko antzinatasuna badute, gehigarrizko ordainsari osagarria lortzeko eskubidea izango dute ebaluazioan, gutxienez, 50 puntu lortzen badute; edo beste gehigarrizko ordainsari osagarria lortzeko eskubidea izango dute ebaluazioan, gutxienez, 75 puntu lortzen badute.

1.1.– Los docentes titulares de Escuela Universitaria no doctores con una antigüedad mínima de 10 años podrán obtener un complemento específico si obtienen, al menos, 50 puntos, o a otro complemento específico si la puntuación es superior a 75.

1.2.– Zenbaketa egiteko kontuan hartuko dira 2019ko abenduaren 31ra arte egindako zerbitzuak. Antzinatasuna UPV/EHUk egiaztatuko du bere kabuz.

1.2.– A los efectos anteriores se tomarán en consideración los servicios prestados hasta el 31de diciembre de 2019, la acreditación de la antigüedad en la UPV/EHU se realizará de oficio por la propia UPV/EHU.

1.3.– Aipatutako denbora hori zenbatzerakoan, jarduneko zerbitzutzat hartuko dira zerbitzu bereziak eta seme-alabak zaintzeagatiko eszedentziak familia zaintzeko eszedentziak eta genero indarkeriaren biktimak diren funtzionarioen lehen sei hilabeteko eszedentziak edo, lan kontratudun irakasle eta ikertzaileen kasuan, antzeko egoerak.

1.3.– A los efectos del cómputo de tiempo anteriormente reseñado serán situaciones análogas al servicio activo las situaciones de servicios especiales y excedencia por cuidado de hija o hijo, excedencia por cuidado de familiares y los seis primeros meses de excedencia de funcionarias víctimas de violencia de género o situación equivalente en el caso del Personal Docente e Investigador contratado.

1.4.– Lehen aldiz ebaluaziora aurkezten direnek beren bizitza akademiko osoko merezimenduak alegatu ahal izango dituzte, 2019ko abenduaren 31ra arte. Aurretik ebaluaziora aurkeztu direnek aurkeztu ahal izango dituzte ebaluazio horretatik 2019ko abenduaren 31ra arte.

1.4.– Quienes se sometan por primera vez a una evaluación podrán alegar los méritos de toda su vida académica hasta el 31 de diciembre de 2019. Quienes se hayan sometido a una evaluación anterior, podrán presentar los méritos adquiridos entre la fecha de reconocimiento de la puntuación obtenida en dicha evaluación y el 31 de diciembre de 2019.

1.5.– Eskariarekin batera merezimenduen egiaztagiriak aurkeztu beharko dira, 1.1 oinarrian aipatutako protokoloan esaten den legez.

1.5.– Con la solicitud se adjuntará la documentación acreditativa de los méritos de la forma establecida en el Protocolo al que se refiere la Base 1.1.

2.– Ebaluaziorako behar den dokumentazioa.

2.– Documentación necesaria para la evaluación.

• Deialdi honetan III. eranskin moduan dagoen eskabide-orria.

• Impreso de solicitud conforme al modelo disponible en el aplicativo informático como Anexo III.

• Beste unibertsitate edo ikergune batzuetan –edozelako lotura laboral, estatutario edo administratiborekin– egindako irakaskuntza, ikerketa eta jakintzaren transferentziako zerbitzuak edo kudeaketa zerbitzuak egiaztatzea. Bakarrik aztertuko da eta, bere kasuan, onartuko da unibertsitate eskolako irakasle titularrentzako gehigarrizko ordainsari osagarria lortzeko ebaluazioa eskatzen bada eta UPV/EHUk ez badu 15 urtetik gorako antzinatasuna aitortu.

• Acreditar la prestación de servicios docentes, investigadores y de transferencia de conocimiento o gestión realizados bajo cualquier vinculación laboral, estatutaria o administrativa en otras universidades o centros de investigación. Únicamente se analizará y, en su caso, se admitirá cuando la persona solicitante solicite la evaluación para la obtención del complemento específico de los Titulares de Escuela Universitaria y no tenga reconocida por la UPV/EHU 15 años de antigüedad.

Hamahirugarrena.– 2015koaren aurreko deialdietan lortutako tarteen egonkortasuna.

Decimotercera.– Consolidación de tramos obtenidos en convocatorias anteriores a la del año 2015.

2015. urteko deialdia baino lehenagokoetan gehigarrizko ordainsari osagarriak lortu zutenek, eta 2015, 2016 2017 edo 2018 urteko deialdietara ez bazeuden behartuak aurkeztera (ez baitzen 5 urteko epea igaro aurreko ebaluaziotik) edo ezin izan baziren aurkeztu, aurtengo deialdian osagarri horien finkotasuna eska dezakete. Horretarako IV eranskina ondo beteta bidali beharko dute.

Aquellos que teniendo reconocidos tramos en convocatorias anteriores a la del año 2015, y que no hubiesen tenido obligación de presentarse por no haber transcurrido cinco años desde la asignación de los mismos o no hubieran podido presentarse a la referida convocatoria (2015) o a la del año 2016, 2017 o 2018, podrán, excepcionalmente, optar en la presente por la consolidación de los referidos tramos. Para ello deberán aportar debidamente cumplimentado el Anexo IV disponible en el aplicativo informático.

Hamalaugarrena.– Deialdi ofizialeko zeinen adskripzio zentro Euskal Herriko Unibertsitatea izan dadin bekak.

Decimocuarta.– Becas de convocatoria oficial cuyo centro de adscripción haya sido la Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertistatea.

Deialdi honetako tarte eta mailak ebaluatzeko eskatutako urteak zenbatzeko, kontuan hartuko da baita beka ofizialekin emandako denbora ere, betiere, unibertsitate honetako zentroren batean atxikita egon bada onuraduna (beka ofizialtzat hartuko dira UPV/EHUk, Eusko Jaurlaritzak edo Hezkuntza eta Zientzia Ministerioak deitutakoak). Behin graduatuak, prestakuntza jarduerak eta espezializazio zientifiko eta teknikoak burutzeko ematen diren bekak dira hemen aintzat hartzen direnak; prestakuntzarako pertsonal ikertzaile baldintza ematen dutenak, hain zuzen ere.

A los efectos de cómputo de años exigidos para la evaluación de cada uno de los tramos y niveles de esta convocatoria se tomarán en consideración los periodos de tiempo en los que se haya disfrutado de una beca de convocatoria oficial (UPV/EHU, Gobierno Vasco, Ministerio de Educación y Ciencia) cuyo Centro de adscripción haya sido esta Universidad. Entendiéndose como tales aquellas que se obtienen una vez graduado con la finalidad de desarrollar actividades de formación y especialización científica y técnica, otorgando la condición de personal investigador en formación.

Hamabosgarrena.– Eskuordetza.

Decimoquinta.– Delegación.

Irakasle-ikertzaileen arloko errektoreordearen esku uzten da deialdia aurrera ateratzeko beharrezkoak diren izapide guztiak, Gizarte Kontseiluari aurkeztu behar zaion gehigarrizko ordainsari osagarrien esleipen proposamena izan ezik.

Se delega en la Vicerrectora de Personal Docente e Investigador la realización de cuantos trámites sean necesarios para llevar a efecto la convocatoria, con excepción de la propuesta de asignación de complementos retributivos adicionales a elevar al Consejo Social.

Baita ere Irakasle-ikertzaileen arloko errektoreordearen esku uzten da eredu normalizatuen onarpena, eskaerena zein deialdiaren gestio egokirako beharrezkoak diren gainerako guztiena, kontuan izanda deialdia modu automatizatuan izapidetuko dela.

E igualmente se delega en la Vicerrectora de Personal Docente e Investigador la aprobación de los modelos normalizados, tanto de las solicitudes como cuantos otros faciliten la correcta gestión de la convocatoria, teniendo en cuenta la tramitación automatizada de la misma.

ERANSKINA
ANEXO

Deialdiaren Bederatzigarren, Hamargarren, Hamaikagarren eta Hamabigarren oinarrietan aipatzen diren I., II., III. eta IV. eranskinak, eskaria nahitaez egin behar den aplikazio informatikoan daude.

Los Anexos I, II, III y IV a los que se hace referencia en las Bases Novena, Décima, Decimoprimera y Decimosegunda de la presente Convocatoria estarán disponibles en el aplicativo informático en el que necesariamente se debe realizar la solicitud.


Azterketa dokumentala


Análisis documental