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Boletin Oficial del País Vasco

196. zk., 2020ko urriaren 5a, astelehena

N.º 196, lunes 5 de octubre de 2020


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LEHENDAKARITZA
LEHENDAKARITZA
4045
4045

EBAZPENA, 2020ko irailaren 23koa, Kanpo Harremanetarako idazkari nagusiarena, zeinaren bidez bekak iragartzen baitira, kanpo harremanen eremuan gazteak prestatzeko, 2020-2021eko aldirako.

RESOLUCIÓN de 23 de septiembre de 2020, de la Secretaria General de Acción Exterior, por la que se convocan becas de formación de jóvenes en el área de Acción Exterior para 2020-2021.

Urtarrilaren 29ko 12/2019 Dekretuak arautzen ditu kanpo harremanen eremuan gazteak prestatzeko bekak (2019ko otsailaren 1eko EHAA, 23. zk.).

El Decreto 12/2019, de 29 de enero, regula las becas de formación de jóvenes en el área de Acción Exterior (BOPV n.º 23, de 1 de febrero de 2019).

Aipatutako dekretuaren 5.1 artikuluarekin bat etorriz, bekak iragartzen dira kanpo harremanen eremuan gazteak prestatzeko, 2020-2021eko aldirako; beka horiek Lehendakaritzako 2020. urterako Dirulaguntzen Plan Estrategikoaren barnean daude, zeina Lehendakaritzaren idazkari nagusiaren 2020ko otsailaren 5eko Ebazpenak onartu baitzuen.

De conformidad con lo establecido en el artículo 5.1 del citado Decreto, procede convocar las becas de formación de jóvenes en el área de Acción Exterior para 2020-2021, que se encuentran incluidas en el Plan Estratégico de Subvenciones de Lehendakaritza para el año 2020, aprobado por Resolución de 5 de febrero de 2020, del Secretario General de la Presidencia.

COVID-19aren ondorioz, aurten ez da beka deialdirik egingo EAEren Latinoamerikako eta Estatu Batuetako ordezkaritzetarako, Europar Batasunak hirugarren herrialdeetara joateko mugak itxi baititu.

Debido a la COVID 19 y tras el cierre por parte de la Unión Europea de las fronteras a terceros países este año no se convocarán becas con destino a las Delegaciones de Euskadi en América Latina y en Estados Unidos.

Hori dela eta, hau

En su virtud,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Deialdi honen xedea da: zortzi beka ematea, kanpo harremanen eremuan gazteak prestatzeko, 2020-2021eko aldian.

La presente convocatoria tiene por objeto la provisión de ocho becas destinadas a impulsar la formación de jóvenes en el área de Acción Exterior, para 2020-2021.

2. artikulua.– Beken kopurua eta mota.

Artículo 2.– Modalidad y número de becas.

1.– Modalitate hauen arabera daude banatuta iragarritako bekak:

1.– Las becas convocadas se distribuyen en las siguientes modalidades:

a) Europako gaiak: lau beka.

a) Cuatro becas de Asuntos Europeos.

b) Kanpoan den euskal komunitatea: bi beka.

b) Dos becas de la Comunidad Vasca en el Exterior.

c) Kanpo harremanak: bi beka.

c) Dos becas de Relaciones Exteriores.

2.– Eskatzaile bakoitza deialdiko beka-modalitateetako bakar batera aurkeztu ahal izango da.

2.– Cada persona solicitante únicamente podrá presentarse a una de las modalidades de beca que se convoquen.

3. artikulua.– Destinoak.

Artículo 3.– Destinos.

1.– Europako gaietako beken onuradunek destino hauetan gauzatuko dute beren jarduna:

1.– Las personas beneficiarias de las becas de Asuntos Europeos llevarán a cabo su actividad en los siguientes destinos:

a) Bi beka Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusian, Vitoria-Gasteizen.

a) Dos becas en la Secretaría General de Acción Exterior, en Vitoria-Gasteiz.

b) Bi beka EAEren Europar Batasuneko Ordezkaritzan, Bruselan.

b) Dos becas en la Delegación de Euskadi para la Unión Europea, en Bruselas.

2.– Kanpoan den euskal komunitateko beken onuradunek destino hauetan gauzatuko dute haien jarduna:

2.– Las personas beneficiarias de las becas de la Comunidad Vasca en el Exterior llevarán a cabo su actividad en el siguiente destino:

a) Bi beka Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusian, Vitoria-Gasteizen.

a) Dos becas en la Secretaría General de Acción Exterior, en Vitoria-Gasteiz.

3.– Kanpo harremanetako beken onuradunek destino honetan gauzatuko dute beren jarduna:

3.– Las personas beneficiarias de las becas de Relaciones Exteriores llevarán a cabo su actividad en el siguiente destino:

a) Bi beka Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusian, Vitoria-Gasteizen.

a) Dos becas en la Secretaría General de Acción Exterior, en Vitoria-Gasteiz.

4. artikulua.– Diru-zuzkidura eta ordainketa.

Artículo 4.– Dotación económica y pago.

1.– Iragarritako beka-programaren guztizko kreditua 144.000 eurokoa da; horietatik 72.000 euro 2020ko ordainketa-kredituei dagozkie, eta 72.000 euro, 20121eko konpromiso-kredituari.

1.– El crédito total del programa de becas que se convoca se establece en 144.000 euros, de los cuales 72.000 euros se corresponden con créditos de pago 2020, y 72.000 euros con crédito de compromiso 2021.

2.– Honako hau izango da beken zuzkidura ekonomikoa:

2.– La dotación económica de las becas será la siguiente:

– Destinoa Vitoria-Gasteizen duen beka bakoitzeko, 16.000 euro gordin.

– Becas cuyo destino es Vitoria-Gasteiz, 16.000 euros brutos cada una.

– Destinoa EAEren Europar Batasuneko Ordezkaritzan (Bruselan) duen beka bakoitzeko, 24.000 euro gordin.

– Becas cuyo destino sea la Delegación de Euskadi para la Unión Europea, en Bruselas, 24.000 euros brutos cada una.

3.– Jasotako zenbatekoak pertsona fisikoen errentaren gaineko zergaren eta Gizarte Segurantzaren araubidearen mende egongo dira.

3.– Las cantidades percibidas estarán sujetas al régimen correspondiente del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas y de la Seguridad Social.

5. artikulua.– Eskabideak aurkezteko modua eta epea.

Artículo 5.– Modo y plazo de presentación de solicitudes.

1.– Urtarrilaren 29ko 12/2019 Dekretuan ezarritako eskakizunak betetzen dituzten pertsonek aurrez aurre edo bide elektronikoez eskatu, kontsultatu eta egin ahal izango dituzte prozedura honen izapide guztiak.

1.– Las personas que cumplan con los requisitos exigidos en el Decreto 12/2019, de 29 de enero, podrán solicitar, consultar y realizar todos los trámites de este procedimiento utilizando medios presenciales o electrónicos.

2.– Eskabideak, erantzukizunpeko adierazpenak eta aurkeztu beharreko dokumentuak telematikoki izapidetzeko zehaztapenak eskuragarri daude Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan (https://www.euskadi.eus/zerbitzuak/0073105 eta www.euskadi.eus) webgunean, deialdien atalean.

2.– Las especificaciones de cómo tramitar telemáticamente las solicitudes, declaraciones responsables y documentación a aportar, están disponibles en la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi (https://www.euskadi.eus/servicios/0073105 en la página web www.euskadi.eus), en el apartado convocatorias.

3.– Eskabidea egiteko, eskabide normalizatu bat beteko da, behar bezala; aurreko atalean adierazitako egoitza elektronikoan eta web-orrian dago eskuragarri.

3.– La solicitud se realizará mediante una instancia normalizada, debidamente cumplimentada, disponible en la sede electrónica y página web señalada en el apartado anterior.

Eskabideak identifikatzeko eta sinatzeko, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan identifikaziorako eta sinadura elektronikorako onartutako bitartekoak erabili behar dira; helbide honetan daude eskuragarri: https://www.euskadi.eus/certificados-electronicos

La identificación y firma de las solicitudes se debe realizar mediante los medios de identificación y firma electrónica admitidos en la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, accesibles en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/certificados-electronicos

4.– Izapide elektronikoak ordezkari baten bidez egin ahal izango ditu eskatzaileak. Horretarako, Eusko Jaurlaritzako Ordezkarien Erregistroan inskribatu beharko da ordezkaritza hori, helbide honetan: https://www.euskadi.eus/representantes

4.– La persona solicitante podrá tramitar la solicitud electrónicamente a través de un representante, para lo cual la representación debería inscribirse en el Registro de representantes del Gobierno Vasco, accesible a través de la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/representantes

5.– Eskabidearen ondorengo izapideak, bide elektronikoz, Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoko «nire karpeta» atalaren bidez egingo dira: https://www.euskadi.eus/nirekarpeta

5.– Los trámites posteriores a la solicitud, por canal electrónico, se realizarán a través de «Mi carpeta» de la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi de https://www.euskadi.eus/micarpeta

6.– Eskabideak aurrez aurre aurkeztea aukeratuz gero, interesdunek eranskinean dagoen inprimaki-eredua bete beharko dute, zeina Eusko Jaurlaritzaren web-orrian eskura baitezakete:

6.– En caso de optar por la presentación presencial de las solicitudes, las personas interesadas cumplimentarán el modelo de impreso que consta en el anexo, estando también a su disposición, en la página web del Gobierno Vasco:

Eskabideak posta-helbide honetara bidali beharko dira, zein beka-modalitatetara aurkeztu nahi den adierazita:

Las solicitudes deberán dirigirse a la siguiente dirección postal, con expresión de la modalidad de beca a la que se opta:

Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusia.

Secretaría General de Acción Exterior.

Lehendakaritza, Eusko Jaurlaritza.

Lehendakaritza – Gobierno Vasco.

Nafarroa 2.

c/ Nafarroa, 2.

01007 Vitoria-Gasteiz (Araba).

01007 Vitoria-Gasteiz (Álava/Araba).

Eskabideak, aurreko paragrafoan adierazitako Idazkaritza Nagusian aurkezteaz gain, EAEren Kanpoko Ordezkaritzetan ere aurkeztu ahal izango dira, baita Eusko Jaurlaritzaren Herritarrentzako Zerbitzuaren bulegoetan ere (Zuzenean). Horretarako, hitzordua eskatu beharko da aldez aurretik https://www.euskadi.eus/cita-previa-zuzenean helbidean, edo Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16.4 artikuluan aurreikusitakoaren arabera aurkeztuko da.

Las solicitudes se podrán presentar, además de en la Secretaría General de Acción Exterior, en las Delegaciones de Euskadi en el Exterior, en las oficinas de Atención Ciudadana del Gobierno Vasco (Zuzenean) que será exclusivamente con cita previa y se solicitará a través de la dirección https://www.euskadi.eus/cita-previa-zuzenean, o en cualquiera de las formas previstas en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

6.– Hilabetekoa izango da eskabideak aurkezteko epea, ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

6.– El plazo de presentación de solicitudes será de un mes, contado a partir del día siguiente al de la publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial del País Vasco.

6. artikulua.– Aurkeztutako eskabideetako hutsak zuzentzea.

Artículo 6.– Subsanación de defectos en la solicitud presentada.

1.– Martxoaren 26ko 12/2019 Dekretuaren 9. artikuluan ezarritakoaren arabera, baldin eta aurkeztutako dokumentazioa osorik ez badago, dokumentu osagarriak hamar eguneko epean bidaltzeko eskatuko dio beka-modalitate bakoitzaren instrukzio-organoak eskatzaileari.

1.– De conformidad con lo establecido en el artículo 9 del Decreto 12/2019, de 29 de enero, en el supuesto de que la documentación fuera incompleta, el órgano instructor de cada modalidad de beca, requerirá a la persona solicitante para que en el plazo de diez días remita la documentación complementaria.

2.– Epe hori igarota, jakinarazpena egin eta hurrengo egunetik aurrera, dokumentuak aurkeztu ez baditu, eskabideari uko egiten diola ulertuko da, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 21. artikuluan aurreikusten diren baldintzetan emandako ebazpena eman eta gero.

2.– Transcurrido dicho plazo, a contar desde el día siguiente al de su notificación, sin que se hubiera presentado la documentación requerida, se tendrá por desistida su petición, previa resolución dictada en los términos previstos en el artículo 21 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

7. artikulua.– Hautaketa-batzordea.

Artículo 7.– Comisión de Selección.

1.– Dirulaguntza-eskabideak aztertuko eta ebaluatuko ditu martxoaren 26ko 12/2019 Dekretuaren 11. artikuluan aipatutako hautaketa-batzordeak, eta hauek osatuko dute:

1.– La Comisión de Selección a la que se refiere el artículo 11 del Decreto 12/2019, de 29 de enero, que valorará los méritos, estará compuesta por las siguientes personas:

– Kanpo Harremanetarako zuzendaria; batzordeburua izango da. Kargua hutsik dagoenean, titularra kanpoan edo eri denean edo legezko beste arrazoiren bat dagoenean, Rafael Hueso Vicentek ordezkatuko du, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusiko goi-teknikaria bera.

– El Director o Directora de Relaciones Exteriores, que desempeñará funciones de presidente o presidenta. En casos de vacante, ausencia, enfermedad u otra causa legal le sustituirá Rafael Hueso Vicent, Técnico Superior de la Secretaría General de Acción Exterior.

– Mikel Anton Zarragoitia, Europako Gaietarako zuzendaria. Kargua hutsik dagoenean, titularra kanpoan edo eri denean edo legezko beste arrazoiren bat dagoenean, Iñaki Serrano Lasak ordezkatuko du, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusiko goi-teknikaria bera.

– Mikel Antón Zarragoitia, Director de Asuntos Europeos. En casos de vacante, ausencia, enfermedad u otra causa legal le sustituirá Iñaki Serrano Lasa, Técnico Superior de la Secretaría General de Acción Exterior.

– Gorka Álvarez Aramburu, Kanpoan den Euskal Komunitatearentzako zuzendaria. Kargua hutsik dagoenean, titularra kanpoan edo eri denean edo legezko beste arrazoiren bat dagoenean, José Manuel Meaurio Antónek ordezkatuko du, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusiko goi-teknikaria bera.

– Gorka Álvarez Aramburu, Director para la Comunidad Vasca en el Exterior. En casos de vacante, ausencia, enfermedad u otra causa legal le sustituirá José Manuel Meaurio Antón, Técnico Superior de la Secretaría General de Acción Exterior.

– Elena Iturrate Bizkargüenaga, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusiko goi-teknikaria, idazkari-lanak egingo ditu batzordean. Kargua hutsik dagoenean, titularra kanpoan edo eri denean edo legezko beste arrazoiren bat dagoenean, Loreto Guzmán Fonquernie ordezkatuko du, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusiko goi-teknikaria bera.

– Elena Iturrate Bizkargüenaga, Técnica Superior de la Secretaría General de Acción Exterior, que desempeñará funciones de secretaria de la Comisión. En casos de vacante, ausencia, enfermedad u otra causa legal le sustituirá Loreto Guzmán Fonquernie, Técnica Superior de la Secretaría General de Acción Exterior.

– Ainara Jauregi Rekondo, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusiko goi-teknikaria. Kargua hutsik dagoenean, titularra kanpoan edo eri denean edo legezko beste arrazoiren bat dagoenean, Eloisa Susaeta Azcoitiak ordezkatuko du, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusiko goi-teknikaria bera.

– Ainara Jauregi Rekondo, Técnica Superior de la Secretaría General de Acción Exterior. En casos de vacante, ausencia, enfermedad u otra causa legal le sustituirá Eloisa Susaeta Azcoitia, Técnica Superior de la Secretaría General de Acción Exterior.

– Benan Oregi Iñurrieta, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusiko goi-teknikaria. Kargua hutsik dagoenean, titularra kanpoan edo eri denean edo legezko beste arrazoiren bat dagoenean, Andoni Martín Arcek ordezkatuko du, Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusiko goi-teknikaria bera.

– Benan Oregi Iñurrieta, Técnico Superior de la Secretaría General de Acción Exterior. En casos de vacante, ausencia, enfermedad u otra causa legal le sustituirá Andoni Martín Arce, Técnico Superior de la Secretaría General de Acción Exterior.

2.– Urtarrilaren 29ko 12/2019 Dekretuaren 11.3 artikuluan aurreikusitakoaren arabera, hautaketa-batzordeak Kanpo Harremanetarako Idazkaritza Nagusiaren aholkulari den Asier Aranbarri Urzelairen aholkularitza izango du, zeinek hitza izango baitu, baina botorik ez.

2.– De conformidad con lo previsto en el artículo 11.3 del Decreto 12/2019, de 29 de enero, la Comisión de Selección contará con el asesoramiento de Asier Aranbarri Urzelai, Asesor de la Secretaría General de Acción Exterior, que participará con voz pero sin voto.

8. artikulua.– Balorazio-irizpideak.

Artículo 8.– Criterios de valoración.

1.– Urtarrilaren 29ko 12/2019 Dekretuaren 12. artikuluan ezaritakoak dira ebaluazio-irizpideak.

1.– Los criterios de valoración son los establecidos en el artículo 12 del Decreto 12/2019, de 29 de enero.

2.– Gehienez 15 puntu emango dira nazioarteko harremanen arloko ezagutzek eta esperientziak pertsonarengan zehaztutako profil akademikoa bekaren edukirako egokia izateagatik. Horretarako, proba idatzi bat egingo da, aldez aurretik adierazitako lekuan eta egunean; eskatzaile bakoitzak emandako helbide elektronikoaren bidez jakinaraziko dira horiek.

2.– La adecuación del perfil académico de la persona al contenido del objeto de la beca, determinado por los conocimientos y experiencia en el ámbito de las relaciones internacionales, se valorará hasta 15 puntos, mediante una prueba escrita en el lugar y en la fecha que previamente se les convoque, mediante la dirección de correo electrónico que cada solicitante facilite.

9. artikulua.– Lankidetza-bideak.

Artículo 9.– Modalidades de la prueba.

1.– Izangaiek proba idatzi bat egingo dute: 15 galderako test bat, aukeratzen duten beka-modalitatera egokitua. 30 minutu izango dituzte proba hori egiteko. Galdera guztiek puntuazio bera izango dute, eta 15 puntu emango dira gehienez, honela banatuta:

1.– Las personas aspirantes realizarán una prueba escrita que consistirá en un test de 15 preguntas adecuadas a la modalidad de beca a la que opten. Dispondrán para la realización de esta prueba de 30 minutos. Se valorará con un máximo de 15 puntos, teniendo cada pregunta la misma puntuación, y del modo siguiente:

a) Modalitatea: Europako gaiak.

a) Modalidad de Asuntos Europeos:

– 5 galdera, Europar Batasuneko erakunde-esparruari buruzkoak.

– 5 preguntas relacionadas con el ámbito institucional de la Unión Europea.

– 5 galdera, Europako aktualitate politikoari buruzkoak.

– 5 preguntas relacionadas con la actualidad política europea.

– 5 galdera, Europako aktualitate ekonomikoari buruzkoak.

– 5 preguntas relacionadas con la actualidad económica europea.

b) Modalitatea: kanpoan den euskal komunitatea.

b) Modalidad de Comunidad Vasca en el Exterior:

– 5 galdera, euskal etxeen esparruari buruzkoak.

– 5 preguntas relacionadas con el ámbito de los centros vascos.

– 5 galdera, euskal emigrazioaren memoria historikoari buruzkoak.

– 5 preguntas relacionadas con la memoria histórica de la emigración vasca.

– 5 galdera, euskal diasporarako erakunde-programei buruzkoak.

– 5 preguntas relacionadas con los programas institucionales para la diáspora vasca.

c) Modalitatea: kanpo harremanak.

c) Modalidad de Relaciones Exteriores:

– 5 galdera, erakunde multilateralei buruzkoak.

– 5 preguntas relacionadas con los organismos multilaterales.

– 5 galdera, nazioarteko aktualitate politikoari buruzkoak. Ez da Europari buruzko galderarik izanen.

– 5 preguntas relacionadas con la actualidad política internacional. No habrá preguntas relativas a Europa.

– 5 galdera, nazioarteko aktualitate ekonomikoari buruzkoak. Ez da Europari buruzko galderarik izanen.

– 5 preguntas relacionadas con la actualidad económica internacional. No habrá preguntas relativas a Europa.

10. artikulua.– Txostenak.

Artículo 10.– Informes.

1.– Ikerketa-lanaren garapenaren egoera zehazten duen txosten partzial bat aurkeztu beharko dute bekadunek, urtarrilaren 29ko 12/2019 Dekretuaren 16.2.j) artikuluan aurreikusi bezala, baita azken txosten xehatu bat ere, aztertutako gaiei, planteatzen dituzten arazoei, konponbide posibleei eta, oro har, bekarekin lotutako alderdi interesgarri guztiei buruz.

1.– Las personas becarias deberán presentar un informe parcial en el que detallen el estado del desarrollo del trabajo de investigación previsto en el artículo 16.2.j), del Decreto 12/2019, de 29 de enero; así como un informe final detallado sobre los temas estudiados, problemas que planteen, posibles soluciones y, en general, sobre todos aquellos aspectos de interés relacionados con la beca.

2.– Txosten partziala bigarren ordainketa jaso baino lehen aurkeztu beharko da, eta, nolanahi ere, beka baliatzeko laugarren hilabeteko azken eguna heldu baino lehen.

2.– La presentación del informe parcial deberá realizarse con carácter previo a percibir el segundo pago y, en todo caso, antes del último día del cuarto mes de disfrute de la beca.

3.– Beka baliatzeko hamaikagarren hilabetea amaitu baino lehen aurkeztu beharko da amaierako txosten xehatua.

3.– La presentación del informe final detallado deberá realizarse antes de la finalización del undécimo mes de disfrute de la beca.

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Araudi hauek ezarritakoaren mende daude ebazpen honek aipatzen dituen laguntzak: Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legea; Dirulaguntzen azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorra; Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onesten duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretua; eta martxoaren 26ko 12/2019 Dekretua, Bazkide Estrategikoen Sareko kanpoko eskualdeekin lankidetza teknikoan aritzeko proiektuei laguntzak ematea arautzen duena.

Las ayudas a las que se refiere la presente Resolución se sujetan a lo dispuesto en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, en la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, y en el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, así como en el Decreto 12/2019, de 29 de enero, por el que se regulan las becas de formación de jóvenes en el área de Acción Exterior.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Ebazpen honek administrazio-bideari amaiera ematen dio, eta, beraz, ebazpenaren aurka egiteko, berraztertze-errekurtsoa jar dakioke ebazpena eman duen organoari, hilabeteko epean, ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera. Bestela, administrazioarekiko auzi errekurtsoa aurkez daiteke zuzenean, EAEko Justizia Auzitegi Nagusiko administrazioarekiko auzien epaitegian, bi hileko epean, ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Contra la presente Resolución, que agota la vía administrativa, se podrá interponer potestativamente recurso de reposición ante el mismo órgano, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o bien directamente recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

AZKEN XEDAPENETAKO HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunean sartuko da indarrean. Eta denek jakin dezaten, www.euskadi.eus webgunean ere argitaratuko da.

La presente Resolución se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco y surtirá efectos desde el día siguiente al de la fecha de publicación. Para general conocimiento también se publicará en www.euskadi.eus.

Vitoria-Gasteiz, 20120ko irailaren 23a.

En Vitoria-Gasteiz, a 23 de septiembre de 2020.

Kanpo Harremanetarako idazkari nagusia,

La Secretaria General de Acción Exterior,

MARIA ANGELES ELORZA ZUBIRIA.

MARIA ANGELES ELORZA ZUBIRIA.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

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