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Boletin Oficial del País Vasco

161. zk., 2020ko abuztuaren 18a, asteartea

N.º 161, martes 18 de agosto de 2020


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN
3319
3319

AGINDUA, 2020ko uztailaren 28koa, Hezkuntzako sailburuarena, zeinaren bidez laguntzak iragartzen baitira hezkuntza-premia bereziko ikasleak ikasgela arruntetan eskolatzen dituzten eta 2020-2021 ikasturterako Hezkuntza Laguntzako Espezialistak kontratatu behar dituzten itunpeko ikastetxe pribatuentzako.

ORDEN de 28 de julio de 2020, de la Consejera de Educación, por la que se convocan ayudas para los centros docentes privados concertados que escolaricen alumnado con necesidades educativas especiales en aulas ordinarias y necesiten contratar Especialistas de Apoyo Educativo para el curso escolar 2020-2021.

236/2015, 237/2015 eta 127/2016 dekretuek Oinarrizko Hezkuntzako, Haur Hezkuntzako eta Batxilergoko curriculumak zehazten dituzte, eta curriculum horiek Euskal Autonomia Erkidegoan ezartzen. Dekretu horiek adierazten dutenez, honako hau da eskola inklusiboa: haur eta gazte guztiek kalitatezko hezkuntzarako sarbidea dutela bermatzen duena, aukera berdintasunean, eta hezkuntza justua eta guztientzat ekitatiboa dena. Eskola inklusiboak beharrezko diren aukerak eta laguntzak eman behar dizkie ikasle guztiei hezkuntza-arloan; garapen akademiko eta pertsonalerako eta autonomiaren garapenerako behar dituztenak. Pertsonei egokitutako testuinguru bat sortu behar da, desberdintasunei erantzuten diena eta talderik edo pertsonarik ahulenei babes eta laguntza zehatzak emango dizkiena.

Los Decretos 236/2015, 237/2015 y 127/2016, por los que se establecen los currículos de Educación Básica, Educación Infantil y Bachillerato y se implantan en la Comunidad Autónoma del País Vasco, señalan que la educación inclusiva es aquella que garantiza que todos los niños, niñas y jóvenes tengan acceso a la educación de calidad con igualdad de oportunidades, justa y equitativa para todo su alumnado. La escuela inclusiva tiene que ofrecer a todos sus alumnos y alumnas las oportunidades educativas y las ayudas necesarias que precisan para su progreso académico, personal y para el desarrollo de su autonomía. Se trata de construir un contexto, adaptándolo a las personas, en el que las diferencias sean atendidas y en el que se garanticen los apoyos y las ayudas específicas que requieran los grupos o personas más vulnerables.

Bestalde, ekainaren 23ko 118/1998 Dekretuak (hezkuntza-premia bereziak –aurrerantzean, HPB– dituzten ikasleei eman beharreko hezkuntza-erantzuna antolatzen duena) 11. artikuluan ezartzen du Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerkuntza Sailak –gaur egun Hezkuntza Saila denak– garatuko dituela behar diren xedapen administratiboak baliabide espezifikoen hornidura zehazteko itunpeko ikastetxe pribatuetan HPBak dituzten ikasleei arreta eman diezaieten.

Por su parte, el Decreto 118/1998, de 23 de junio, de ordenación de la respuesta educativa al alumnado con necesidades educativas especiales (en adelante, NEE), establece en su artículo 11 que el Departamento de Educación, Universidades e Investigación, en la actualidad Departamento de Educación, desarrollará las disposiciones administrativas precisas para determinar la dotación de recursos específicos para la atención al alumnado con NEE en centros privados concertados.

Ondorioz, desgaitasun edo jokabide-nahasmendu larrien ondoriozko HPBko ikasleak ikasgela arruntetan eskolatzen dituzten eta 2020-2021 ikasturterako Hezkuntza Laguntzako Espezialistak (HLE) kontratatu behar dituzten itunpeko ikastetxe pribatuentzako laguntza-deialdi honek xedetzat du horrelako ikasleek behar duten hezkuntza-erantzuna ahalbidetzea.

En consecuencia, la presente convocatoria de ayudas a centros privados concertados que escolaricen en aula ordinaria alumnado con NEE derivadas de discapacidad o de trastornos graves de conducta y necesiten contratar Especialistas de Apoyo Educativo (en adelante, EAE) para el curso escolar 2020-2021 tiene como finalidad posibilitar la respuesta educativa que este alumnado requiere.

Hezkuntza Sailaren Dirulaguntzen Plan Estrategikoaren barruan sartzen da agindu honek araututako deialdia. Plana Hezkuntzako sailburuaren 2020ko martxoaren 13ko Aginduaren bidez onartu zen, eta Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan, argitaratuta dago; hona hemen helbidea: https://www.euskadi.eus/diru-laguntzen-plan-estrategikoa/web01-a2kulsus/eu/

La convocatoria regulada por esta Orden está enmarcada dentro del Plan Estratégico de Subvenciones del Departamento de Educación aprobado por la Orden de la Consejera de Educación con fecha de 13 de marzo de 2020, que se encuentra publicado en la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, en la siguiente dirección: https://www.euskadi.eus/plan-estrategico-de-subvenciones/web01-a2kulsus/es/

Deialdi honetarako behar adina aurrekontu-zuzkidura dago Euskal Autonomia Erkidegoko 2020ko ekitaldiko Aurrekontu Orokorrak onesten dituen abenduaren 27ko 13/2019 Legean baimendutako kredituen arabera.

Para esta convocatoria existe dotación presupuestaria suficiente según los créditos autorizados por la Ley 13/2019, de 27 de diciembre, por la que se aprueban los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el ejercicio 2020.

Oro har, Agindu hau honako arau hauetan xedatutakoan oinarrituko da:

Con carácter general, la presente Orden se regirá por lo dispuesto en las siguientes normas:

– 118/1998 Dekretua, ekainaren 23koa, hezkuntza-premia bereziko ikasleei eman beharreko hezkuntza-erantzuna eskola muinbakar eta integratzailearen esparruan antolatzen duena.

– Decreto 118/1998, de 23 de junio, de ordenación de la respuesta educativa al alumnado con necesidades educativas especiales, en el marco de una escuela comprensiva e integradora.

– 38/2003 Lege Orokorra, azaroaren 17koa, Dirulaguntzei buruzkoa.

– Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

– 887/2006 Errege Dekretua, uztailaren 21ekoa, Dirulaguntzei buruzko Lege Orokorraren azaroaren 17ko 38/2003 Legearen Erregelamendua onartzen duena.

– Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el Reglamento de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

– 1/1997 Legegintzako Dekretua, azaroaren 11koa, Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartzen duena.

– Decreto legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda general del País Vasco.

– 698/1991 Dekretua, abenduaren 17koa, Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorren kontura emandako dirulaguntzen bermeei eta dirulaguntza horiek itzultzeari buruzko erregimen orokorra arautzen duena.

– Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

– 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena.

– Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

– 40/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Sektore Publikoko Araubide Juridikoari buruzkoa.

– Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público.

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Deialdiaren xedea.

Artículo 1.– Objeto de la convocatoria.

Agindu honen xedea da itunpeko ikastetxe pribatuei laguntzak ematea, baldin eta desgaitasun edo jokabide-nahasmendu larrien ondoriozko HPBko ikasleak eskolatzen badituzte eta, horiei arreta emateko, HLEak kontratatu behar badituzte 2020-2021 ikasturterako.

La presente Orden tiene por objeto la concesión de ayudas para los centros docentes privados concertados que escolaricen en aulas ordinarias alumnado con NEE derivadas de discapacidad o de trastornos graves de conducta y necesiten contratar para su atención EAE para el curso escolar 2020-2021.

2. artikulua.– Baliabide ekonomikoak.

Artículo 2.– Recursos económicos.

1.– Agindu honetan araututako laguntzak finantzatzeko, 14.382.500 euro bideratuko dira.

1.– Se destina a la financiación de las ayudas reguladas en la presente Orden la cantidad de 14.382.500 euros.

2.– Aurrekontu-funtsak agortuko balira, horiek eskatutako baldintza guztiak betetzen dituzten eskaera guztien artean banatuko dira, eskaera guztiei erantzuteko behar den guztizko zenbatekoa egon balitz bakoitzari legozkiokeen kopuruen proportzio berdinean.

2.– En caso de agotamiento de los fondos presupuestados, estos se distribuirán entre todas las solicitudes que cumplan los requisitos exigidos, proporcionalmente a las cantidades que les habría correspondido en caso de que hubiera habido presupuesto suficiente para cubrirlas en su totalidad.

3. artikulua.– Ikastetxe onuradunak.

Artículo 3.– Centros beneficiarios.

Agindu honetako laguntzen esleipen honetara aurkeztu ahal izango dira Euskal Autonomia Erkidegoko itunpeko ikastetxe pribatuak, baldin eta 2020-2021 ikasturtean 21 urtetik beherako HPBko ikasleak ikasgela arruntetan eskolatzen badituzte eta HLE kontratatu behar badute ikasle horien autonomia eta curriculumerako sarbidea sustatzeko.

Podrán optar a la concesión de las ayudas a las que se refiere la presente Orden los centros docentes privados concertados de la Comunidad Autónoma del País Vasco que durante el curso escolar 2020-2021 escolaricen en aulas ordinarias alumnado con NEE menor de 21 años y precisen contratar EAE para favorecer la autonomía y el acceso al currículo de dicho alumnado.

4. artikulua.– Onuradun-izaera lortzeko eta egiaztatzeko baldintzak.

Artículo 4.– Requisitos para la obtención de la condición de beneficiario y su acreditación.

1.– Deialdiari heltzeko, eskabidea behar bezala eta epean aurkeztu beharko dute ikastetxeek Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Publikoaren egoitza elektronikoan, deialdi honen 8. artikuluan xedatuarekin bat eta urriaren 1eko 39/2015 Legeko (Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena) 14. artikuluko 2. apartatuarekin bat.

1.– Para acogerse a esta convocatoria los centros deberán presentar su solicitud en forma y plazo en la sede electrónica de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi, de acuerdo a lo establecido en el artículo 8 de la presente convocatoria y al apartado 2 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

2.– Ezingo dira onuradun izan zigor penal edo administratiboren baten edo dirulaguntzak edo laguntza publikoak eskuratzeko ezgaitzen dituen lege-debekuren baten eraginpean dauden ikastetxeak, ezta sexu-bazterkeriagatik zigortuta daudenak ere, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legearen azken xedapenetatik seigarrenean xedatutakoaren arabera.

2.– No podrán obtener la condición de beneficiarios aquellos centros que se encuentren sancionados penal o administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas, o incursos en prohibición legal que les inhabilite para ello, con inclusión de las que se hayan producido por incurrir en discriminación por razón de sexo, de conformidad con lo dispuesto en la disposición final sexta de la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

3.– Erantzukizunpeko adierazpen bat aurkeztu ahal izango dute ikastetxeek, erakunde onuradun izateko debekua dakarten egoeretan sartuta ez daudela justifikatzeko; dena dela, horrek ez du balioko zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak egunean dituztela justifikatzeko.

3.– La justificación por parte de los centros de no estar incursos en prohibiciones para obtener la condición de beneficiarios podrá ser sustituida por una declaración responsable, salvo el requisito relativo a encontrarse al corriente en el cumplimiento de las obligaciones tributarias y con la Seguridad Social.

4.– Dirulaguntzaren eskabidea aurkeztean, ikastetxe eskatzaileak baimena ematen dio laguntza ematen duen organoari zuzenean egiaztatzeko zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzarekikoak betetzen dituela; izan ere, organo kudeatzaileak automatikoki eta behar beste aldiz egiaztatuko du hori, eta ez du eskatzaileen baimenik beharko horretarako, hala xedatuta baitago dirulaguntzen erregelamendua onartzen duen uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretuaren 22. artikuluan, eta Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretua aplikatuz. Erakunde eskatzaileak berariaz egin diezaioke uko baimen horri, baina, hala eginez gero, ziurtagiria aurkeztu beharko du, dirulaguntzei buruzko erregelamendu orokorraren 22. artikuluan azaltzen den eran.

4.– La presentación de la solicitud de subvención conllevará la autorización del centro solicitante para que el órgano concedente obtenga de forma directa la acreditación del cumplimiento de sus obligaciones tributarias y con la Seguridad Social, que se verificará automáticamente tantas veces como fuera necesario, por el órgano gestor, sin necesidad del consentimiento de los mismos, conforme a lo establecido en el artículo 22 del Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el Reglamento General de Subvenciones, y en aplicación del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco. La entidad solicitante podrá denegar expresamente el consentimiento, pero deberá aportar entonces la certificación en los términos previstos en el citado artículo 22 del Reglamento General de Subvenciones.

5.– Erkidegoko Administrazio Orokorrak edo haren erakunde autonomiadunek ezaugarri bereko beste laguntza edo dirulaguntzaren batzuk eman izana dela-eta horiek itzultzeko edo zigortzeko prozesuren bat oraindik ere izapidetzen ari bada, prozesu hori amaitu egin beharko da ikastetxe onuradunei dirulaguntzak edo laguntzak eman eta ordaindu ahal izateko.

5.– La concesión y, en su caso, los pagos de las subvenciones a los centros beneficiarios quedarán condicionados a la terminación de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

6.– Erantzukizunpeko adierazpen baten bidez (eskabide-orrian bertan azaltzen da), betebehar hauek egiaztatuko dira:

6.– Mediante una declaración responsable incluida en la solicitud se acreditarán las siguientes obligaciones:

– Ez duela galdu dirulaguntzak edo laguntza publikoak eskuratzeko aukera, zigor penal edo administratibo baten ondorioz, edo ez dagoela horretarako ezgaitzen duen lege-debekuren batean sartuta, barnean hartuta sexuagatiko diskriminazioa eragiteagatik gertatutakoak (Agindu honen 4.3 artikulua).

– No se encuentra sancionado penal o administrativa con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas, o se encuentra incurso en prohibición legal alguna que le inhabilite para ello, con inclusión de las que se hayan producido por incurrir en discriminación por razón de sexo (artículo 4.3 de la presente Orden).

– Azaroaren 17ko Dirulaguntzen 38/2003 Lege Orokorreko 13. eta 14. artikuluetan ezarritako baldintzak eta betebeharrak betetzen dituela (Agindu honen 4.2 artikulua).

– Cumple con los requisitos y las obligaciones establecidas en los artículos 13 y 14 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones (artículo 4.2 de la presente Orden).

– Dirulaguntzak itzultzeagatiko betebeharren ordainketa egunean duela, araudiaren arabera zehazten den moduan.

– Se halla al corriente de pago de obligaciones por reintegro de subvenciones en los términos que reglamentariamente se determinen.

– Badakiela ezen, abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoa, Datu Pertsonalak Babesteari eta eskubide digitalak bermatzeari buruzkoa, eta Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016ko apirilaren 27ko 2016/679 (EB) Erregelamendua, datu pertsonalen tratamenduari eta datu horien zirkulazio askeari dagokienez pertsona fisikoak babesteari buruzkoa, betez, deialdi hau izapidetzeko jasotzen diren datu pertsonalak deialdia kudeatzeko tratatuko direla, bai eta deialdian parte hartzen duten pertsonei haren garapenaren berri emateko ere.

– Conoce que, de conformidad con la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales, y con el Reglamento (UE) 2016/679 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 27 de abril de 2016, relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de datos personales y a la libre circulación de estos datos, los datos personales recogidos en la tramitación de esta convocatoria serán tratados con la finalidad de gestionar la presente convocatoria, así como para informar a las personas concurrentes a dicha convocatoria de su desarrollo.

– Dirulaguntza emateko eskatu eta kontuan izan diren betekizunen bat eraginpean hartzen duen edozein egoera-aldaketaren berri Hezkuntza Sailaren Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari emango diola (Agindu honen 15.e artikulua).

– Informará a la Dirección de Innovación Educativa del Departamento de Educación de la modificación de cualquier circunstancia que afecte a alguno de los requisitos exigidos y tenidos en cuenta para la concesión de la subvención (artículo 15.e de la presente Orden).

– Aldez aurretik bete duela eskatutako orduen inprimakia eta HLE ezohiko baliabidea zer ikaslerentzat eskatzen den zerrenda batean zehaztu duela hezkuntza-laguntzako berariazko premien W67 aplikazio informatikoan, eta berau atera eta eskabideari erantsi diola.

– Ha cumplimentado previamente el formulario de horas solicitadas y la relación del alumnado para el que se solicita el recurso extraordinario de EAE en la aplicación informática de necesidades específicas de apoyo educativo W67, lo ha extraído y lo adjunta a la solicitud.

– Ikastetxe eskatzailearen ordezkaritza-organo gorenak badaki zer proiektu aurkeztu den eta onartu egin du.

– El órgano máximo de representación del centro solicitante conoce la solicitud presentada y la ha probado.

– Deialdi honen oinarriak onartzen dituela (Agindu honen 8. artikulua).

– Acepta las bases de la presente convocatoria (artículo 8 de la presente Orden).

– Erantzukizunpeko adierazpenak onartu eta ulertzen dituela.

– Acepta y entiende las declaraciones responsables.

– Eskabide honetan eta eskaerarekin batera doazen dokumentuetan jasotako datuak benetakoak direla adierazten duela.

– Declara que los datos contenidos en esta solicitud y en los documentos que la acompañan son verdaderos.

5. artikulua.– HLE pertsonala: titulazioa, funtzioak eta zereginak.

Artículo 5.– Personal EAE: titulación, requisitos, funciones y tareas.

1.– Sare publikoan pertsonal hori kontratatzeko eskatzen den eran, 2020-2021 HLE berriek titulazio hauetako edozein edo baliokidea izan beharko dute:

1.– Tal como se exige para su contratación en la red pública, en el curso 2020-2021 el personal EAE de nueva contratación estará en posesión de cualquiera de las siguientes titulaciones o equivalentes:

– Gizarteratzeko Goi Mailako Teknikaria.

– Técnica o Técnico Superior en Integración Social.

– Haur Hezkuntzako Goi Mailako Teknikaria.

– Técnica o Técnico Superior en Educación Infantil.

2.– Langile kontratatuek zerbitzuak ematen dituzten ikastetxearen hizkuntza-ereduaren edo -ereduen araberako hizkuntza-eskakizuna eduki beharko dute.

2.– El personal contratado deberá tener perfil lingüístico acorde al modelo o modelos lingüísticos del centro en el que preste sus servicios.

3.– Kontratatutako HLE pertsonalak ez du epai irmo bidezko zigorrik izan behar sexu-askatasunaren eta ukigabetasunaren aurkako ezein deliturengatik. Ondorio horietarako, ikastetxeak Adingabearen Babes Juridikoari buruzko urtarrilaren 15eko 1/1996 Lege Organikoaren 13. artikuluaren 5. paragrafoan ezarritakoa betetzen dela bermatuko du. Lege hori Haurrak eta Nerabeak Babesteko Sistema aldatzen duen uztailaren 28ko 26/2015 Legearen bidez ezarri zen.

3.– El personal EAE contratado no deberá haber sido condenado por sentencia firme por algún delito contra la libertad e indemnidad sexual. A estos efectos, el centro garantizará el cumplimiento de lo establecido en el apartado 5 del artículo 13 de la Ley Orgánica 1/1996, de 15 de enero, de Protección Jurídica del Menor establecido mediante la Ley 26/2015, de 28 de julio, de modificación del sistema de protección a la infancia y a la adolescencia.

4.– HLE pertsonalak HPBak dituzten ikasleen autonomia eta curriculumerako sarbidearekin erlazionatutako eginkizunak egingo ditu, hezkuntza-izaerako (ez irakaskuntzakoa) gaitasun profesionalaren ekarpena eginez, eta erreferentziako Berritzeguneko HPB aholkularitzekin lankidetzan, horiek zehaztuko baitituzte HLE bakoitzak egin beharreko funtzio eta eginkizunei buruzko orientazio egokiak dagozkion ikasleekiko jarduketa-planaren esparruan. Agindu honen arabera laguntza jaso dezaketen HPBak curriculumerako sarbiderako eta ondorengoekin erlazionatutako gaitasun egokitzaileetarako dira:

4.– El personal EAE desarrollará tareas relacionadas con la autonomía y la accesibilidad al currículo del alumnado con NEE, aportando su capacitación profesional con carácter educativo (no docente), y en colaboración con las asesorías de NEE del Berritzegune de referencia, que emitirán las oportunas orientaciones acerca de las funciones y tareas a desarrollar por cada EAE en el marco del correspondiente plan de actuación con el alumnado. Las NEE susceptibles de ayuda según la presente Orden se refieren al acceso al currículo y a las habilidades adaptativas relacionadas con:

– Norberaren zainketa.

– Cuidado personal.

– Jokaera eta komunikazioa.

– Conducta y comunicación.

– Trebetasun motorrak.

– Habilidades motoras.

– Autorregulazioa.

– Autorregulación.

– Komunitatearen erabilera.

– Utilización de la comunidad.

– Osasuna eta segurtasuna.

– Salud y seguridad.

5.– HLE pertsonalaren funtzioak, arreta zuzenekoak batzuk, koordinazio-arlokoak beste batzuk, honako hauek izango dira:

5.– Las funciones del personal EAE, algunas de atención directa, otras de coordinación, serán las siguientes:

– Autonomia eta irisgarritasunarekin erlazionatutako jarduketa-planak egin, aplikatu eta horien jarraipena egitea irakasleekin edo tutorearekin, hala behar duten HPBdun ikasleentzat.

– Participar con el profesorado o el tutor o tutora en la elaboración, aplicación y seguimiento de los planes de actuación, relacionados con la autonomía y la accesibilidad, para el alumnado con NEE que lo precise.

– Era aktiboan parte hartzea ikastetxeko gainerako pertsonalarekin HPBak dituzten ikasleen arreta eta zaintzan jolas-orduetan eta atsedenaldietan, gainerako ikasleekin erlazio egokia izan dezatela erraztuz.

– Participar de manera activa con el resto del personal del centro en la atención, vigilancia y cuidado del alumnado con NEE en los periodos de recreo y descansos, facilitando una adecuada relación con el resto del alumnado.

– Laguntza eta aholkularitzarako profesionalekin (fisioterapeutak, irakasle espezializatuak, HPBen aholkularitzak, etab.) parte hartzea beren presentzia eskatzen duten HPBdun ikasleak dauden jarduketetan.

– Participar con las y los profesionales de apoyo y asesoramiento (fisioterapeuta, profesorado especializado, asesorías de NEE, etc.) en las actuaciones con el alumnado con NEE que requieran su presencia.

– Laguntza osagarriko profesionalekin (fisioterapeuta, irakasle espezializatuak, terapeuta okupazionala...) lankidetzan jardutea HPBak dituzten ikasleek curriculumera sartzeko behar dituzten altzariak, materialak eta laguntza teknikoak egokitu eta erabiltzen.

– Colaborar con las y los profesionales de apoyo complementario (fisioterapeutas, profesorado especializado, terapeuta ocupacional...) en la adecuación y uso del mobiliario, materiales y ayudas técnicas que el alumnado con NEE precise para acceder al currículo.

– Hala behar duten HPBdun ikasleei laguntzea eskola-jarduera garatu ahal izateko beharrezkoak diren lekualdatzeetan.

– Acompañar al alumnado con NEE que lo necesite en aquellos traslados necesarios para que pueda desarrollar su actividad escolar.

– Laguntzea edo istripuak prebenitzeko eta lehen laguntzako teknikak aplikatzea, ezarritako jarduketa-protokoloak eta -jarraibideak jarraituta.

– Colaborar o aplicar técnicas de prevención de accidentes y primeros auxilios, siguiendo los protocolos y pautas de actuación establecidos.

– Bere eskumenekoak diren alderdiei buruzko txosten teknikoak egitea.

– Realizar los informes técnicos sobre aspectos de su competencia.

6. artikulua.– Laguntzen zenbatekoa.

Artículo 6.– Cuantía de las ayudas.

1.– Laguntzen zenbatekoak inolako kasuetan ez du gaindituko soldata osoa gehi Gizarte Segurantza (eta estrei eta oporrei dagokien proportzioa) kontratatatuko HLE bakoitzeko, Gizarte Segurantza barne 33.220,57 euro urtean asteko 35 lanorduko. Zifra horietan oinarrituta kalkulatzen da HLE batek egindako lanordu bakoitzeko kostu garbia, Gizarte Segurantza barne, urteko egiazko lanaldia kontuan hartuta, eta kostu hori 23,90 eurokoa izango litzateke.

1.– La cuantía de las ayudas en ningún caso superará el total del sueldo más la Seguridad Social (y proporción correspondiente de extras y vacaciones) por cada EAE que se contrate, tomado como base un coste bruto, incluida la Seguridad Social, de 33.220,57 euros/año por 35 horas semanales de trabajo. A partir de estas cifras se calcula el coste bruto de una o un EAE por hora trabajada, que sería de 23,90 euros incluida la Seguridad Social, considerando la jornada efectiva anual.

2.– Laguntzen kopuruen kalkuluak 2020-2021 ikasturteari dagokion aldiaren arabera egingo dira, 2020ko irailaren 1etik 2021eko abuztuaren 31ra arte, eta asteko dedikazio-moduluen arabera.

2.– El cálculo de las cantidades de las ayudas se hará por el periodo correspondiente al curso escolar 2020-2021, desde el 1 de septiembre de 2020 hasta el 31 de agosto de 2021, según horas de dedicación semanal.

3.– Hauek izango dira HLE pertsonalaren hornidura-beharrak (orduak/aste) ezartzeko irizpideak:

3.– Los criterios para establecer las necesidades de dotación de personal EAE en horas/semana serán los siguientes:

a) Oro har 25 ordu emango dira:

a) Con carácter general se concederán 25 horas:

– Laguntza mugatua behar duten 4 ikasleko.

– Por cada 4 alumnos o alumnas que requieran apoyo limitado.

– Laguntza zabala behar duten 3 ikasleko.

– Por cada 3 alumnos o alumnas que requieran apoyo extenso.

– Laguntza orokorra behar duten 2 ikasleko.

– Por cada 2 alumnos o alumnas que requieran apoyo generalizado.

– Aldizkako laguntzek edo unean-unekoek ez dute justifikatuko HLE pertsonalaren horniduraren beharra.

– Los apoyos intermitentes o puntuales no justificarán la necesidad de dotación de personal EAE.

b) Salbuespenez, ordu kopuru gehigarria eman ahalko da ikastetxe bakoitzeko (gehienez 10), betiere ikastetxe interesdunak eskabidean aurreko atalean adierazitakoak baino langile-premia handiagoa adierazten badu, eta hori egoki egiaztatzen badu HLE pertsonala kontratatuz erantzuten zaien egoeren testuinguruaren araberako azterketa aintzat hartuta, Balorazio Batzordeak horiek azter ditzan.

b) Excepcionalmente, se podrá conceder un número de horas adicional por centro, no superior a 10, siempre que el centro interesado incluya en su solicitud necesidades de personal superiores a las indicadas en el punto anterior y las justifique adecuadamente desde el análisis contextualizado de las situaciones a las que se da respuesta con la contratación del personal EAE, al objeto de que sean estudiadas por la Comisión de Valoración.

Gehienbat ikastetxearen testuinguruarekin lotuta egongo dira aintzat hartu beharreko salbuespen horiek:

Las excepcionalidades a considerar estarán relacionadas fundamentalmente con el contexto del centro:

– Desgaitasun motorrari lotutako HPBko ikasleak, elikaduraren arloko zereginetan laguntza behar dutenak.

– Alumnado con NEE vinculadas a discapacidad motora que requiera ayuda para las tareas relacionadas con la alimentación.

– Portaera-nahasmendu larriei edo, nork bere buruari kalte egitea edo erasoak eragozteko, gainbegiratze handia behar duten nahasmenduei lotutako HPBko ikasleak.

– Alumnado con NEE vinculadas a trastornos graves de comportamiento o trastornos que requieran supervisión intensa, para evitar autolesiones o agresiones.

– Arreta eman beharreko ikasleak ikastetxearen eraikin ezberdinetan edo hezkuntza-etapa ezberdinetan matrikulatuta egotea, horrek ordu-bateragarritasuna zailtzen du eta.

– La necesidad de atender alumnado que está en distintos edificios del centro escolar o matriculado en diferentes etapas educativas, lo que dificulta la compatibilidad horaria.

Eman daitezen, Berritzeguneen HPBen aholkularitzen dagokien txostenek abalatu beharko dituzte, eta oniritzia eman beharko die Balorazio Batzordeak.

Para que sean concedidas será necesario que lo avalen los oportunos informes de las asesorías de NEE de los Berritzegune y que la Comisión de Valoración les dé el V.º B.º.

c) Jasota dago, halaber, astean ordubete gehigarria koordinaziorako, ikasleentzako zuzeneko arretako 25 orduko; koordinazio-orduen kalkulua ordu orokorren modu proportzionalean egingo da (3.a apartatua).

c) Se contempla, asimismo, una hora semanal adicional dedicada a coordinación por cada 25 horas de atención directa al alumnado; el cálculo de horas de coordinación se realizará de forma proporcional a las horas de carácter general (apartado 3.a).

7. artikulua.– Dirulaguntzaren bateragarritasuna.

Artículo 7.– Compatibilidad de la subvención.

Deialdi honen babesean ematen diren dirulaguntzak bateragarriak dira beste edozein erakunde publiko edo pribatuk helburu berarekin emandako beste edozein laguntzarekin. Hori bai, xede bererako beste laguntzaren bat jasoz gero, dirulaguntzaren zenbatekoa ezin da inola ere izan, bakarrik edo beste laguntza batzuekin batera, 2020-2021 ikasturteko hezkuntza-laguntzako espezialistak kontratatzearen kostu osoa gainditzeko modukoa. Horrenbestez, gainfinantzaketarik badago, soberakina itzuli beharko dute.

Las subvenciones que se concedan al amparo de esta convocatoria son compatibles con la obtención de cualquiera otra que teniendo el mismo fin pudiera ser otorgada por cualquier institución pública o privada. Ahora bien, en el supuesto de que se percibiera alguna otra ayuda con el mismo fin, el importe de la subvención no puede alcanzar, en ningún caso, una cuantía que aislada o conjuntamente con otras ayudas, supere el coste total de la contratación del personal especialista de apoyo educativo durante el curso 2020-2021, por lo que en caso de sobre financiación se deberá proceder al reintegro del exceso.

8. artikulua.– Eskabideak aurkeztea.

Artículo 8.– Presentación de solicitudes.

1.– Ikastetxeek hilabeteko epean aurkeztuko dituzte eskabideak, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita.

1.– Los centros presentarán las solicitudes en el plazo de un mes a partir del día siguiente a la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.– Eskabideak egoitza elektronikoan bakarrik aurkeztuko dituzte, helbide honetara jota: www.euskadi.eus/ayuda_subvencion/2020/eae/web01-tramite/es

2.– Las solicitudes se presentarán exclusivamente en la sede electrónica, accediendo a la dirección web www.euskadi.eus/ayuda_subvencion/2020/eae/web01-tramite/es

3.– Eskaeraren osteko izapide guztiak egoitza elektronikoan baino ez dira egingo, helbide honetan: https://www.euskadi.eus/nirekarpeta

3.– Todos los tramites posteriores a la solicitud se realizarán exclusivamente de forma telemática a través de: https://www.euskadi.eus/micarpeta

4.– Eskatzaileek eskabidea eta dokumentazioa euskaraz edo gaztelaniaz aurkez dezakete, ikastetxeak nahi duen eran. Halaber, prozedura osoan zehar, eskatzaileak hautatzen duen hizkuntza erabiliko da, Euskararen erabilera normalizatzeko azaroaren 24ko 10/1982 Oinarrizko Legearen 5.2.a) eta 6.1 artikuluetan xedatzen den moduan.

4.– La solicitud, junto con la documentación que le acompañe, podrá ser presentada en euskera o castellano, a elección del centro solicitante. Asimismo, a lo largo del procedimiento, se utilizará el idioma elegido, tal y como establecen los artículos 5.2.a) y 6.1 de la Ley 10/1982, de 24 de noviembre, básica de normalización del uso del Euskera.

5.– Eskabidea aurkezteak esan nahi du berariaz eta formalki onartu direla deialdi honen oinarrietan zehaztutako baldintzak.

5.– La presentación de la solicitud supone la aceptación expresa y formal de las condiciones que definen las bases de la presente convocatoria.

6.– Euskadiko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 51.1 bis artikuluan ezarritakoa betez, eskabideak erantzukizunpeko adierazpena jasotzen du.

6.– En aplicación de lo prevenido en el artículo 51.1 bis del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, la solicitud incluye una declaración responsable.

7.– Eskabideekin batera, honako agiri hauek aurkeztu behar dira:

7.– Las solicitudes irán acompañadas de la siguiente documentación:

– Inprimakia eskatutako orduekin eta HLEren aparteko baliabidea behar duten eta HPBak dituzten ikasleen zerrenda eta, ikasle bakoitzaren jarduketa-planaren proposamenaren arabera, zein gaitasun egokitzailetarako behar den. Inprimaki hori aldez aurretik bete beharko dute Hezkuntza Sailaren W67 aplikazio informatikoan (https://www.hezkuntza.net/appcont/control_acceso/index_c.html) eta horretatik atera eskabidera eransteko.

– Formulario con las horas solicitadas y la relación del alumnado con NEE para quien se estime necesario el recurso extraordinario del personal EAE y, de acuerdo a la propuesta del plan de actuación de cada alumno o alumna, para qué habilidades adaptativas se precisa. Este formulario habrá sido previamente cumplimentado en la aplicación informática W67 del Departamento de Educación (https://www.hezkuntza.net/appcont/control_acceso/index_c.html) y extraído de ella para ser anexado en la solicitud.

– Lanpostu horiek betetzeko kontrata daitezkeen pertsonen zerrenda eta dituzten titulazioak.

– Relación de posibles personas a contratar para cubrir esos puestos, y sus titulaciones.

8.– Agindu honen eranskinean eskabide elektronikoko ereduaren eta bertan jasotako erantzukizunpeko adierazpenaren edukiak bilduko dira.

8.– El Anexo de esta Orden incluye los contenidos del modelo de solicitud electrónica y los de la declaración responsable incluida en ella.

9. artikulua.– Aurkeztutako eskaeretako akatsak zuzentzea.

Artículo 9.– Subsanación de defectos en las solicitudes presentadas.

Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 68. artikuluarekin bat etorriz, dirulaguntzen eskabideak osorik beteta iristen ez badira, modu telematikoan eginda ez badaude edo agindu honen 8. artikuluan zerrendatutako dokumentazioarekin batera aurkezten ez badira, ikastetxe eskatzaileari eskatuko zaio hamar eguneko epean akatsa zuzentzeko edo nahitaezko agiriak aurkezteko, honako hau adierazita: Hala egiten ez badu, eskaeran atzera egin duela ulertuko da, legearen 21. artikuluan aurreikusitako moduan ebazpena eman ondoren.

De conformidad con el artículo 68 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, si las solicitudes de subvención no llegaran cumplimentadas en todos sus términos, no estuvieran realizadas de forma telemática o no fueran acompañadas de la documentación relacionada en el artículo 8 de esta Orden, se requerirá al centro solicitante para que, en un plazo de diez días, subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos, con indicación de que, si así no lo hiciera, se le tendrá por desistido de su petición, previa resolución que deberá ser dictada en los términos previstos en el artículo 21 de la Ley 39/2015.

Zuzenketa modu telematikoan baino ez da egingo https://www.euskadi.eus/nirekarpeta

La subsanación se realizará exclusivamente de forma telemática a través de https://www.euskadi.eus/micarpeta

10. artikulua.– Deialdiaren kudeaketa.

Artículo 10.– Gestión de la convocatoria.

Laguntzen deialdia kudeatzeko organo eskuduna Hezkuntza Saileko Hezkuntza Berriztatzeko zuzendaria da.

El órgano competente para gestionar la convocatoria de ayudas es la Directora de Innovación Educativa del Departamento de Educación.

11. artikulua.– Balorazio-batzordea.

Artículo 11.– Comisión de valoración.

Deialdi honetako 6. artikuluko 3.b) apartatuan aurreikusitako salbuespenetan sartu nahi diren eskabideak aztertu eta ebaluatzeko, eta laguntzak emateko irizpideak modu homogeneoan aplikatzeko, balorazio-batzorde bat eratuko da, honako hauek osatuko dutena:

Para el análisis y evaluación de las solicitudes que quieran acogerse a las excepcionalidades contempladas en el apartado 3.b) del artículo 6 de la presente Convocatoria, así como para la aplicación homogénea de los criterios de concesión de las ayudas, se constituirá una comisión de valoración compuesta por:

– Pilar Antón Crespo, Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzako Hezkuntza Berezirako Zerbitzuaren arduraduna: batzordeburu jardungo du.

– Pilar Antón Crespo, responsable del Servicio de Educación Especial de la Dirección de Innovación Educativa, que presidirá la Comisión.

– Xabier Egurbide Aragón, Arabako Hezkuntza Ordezkaritzako Hezkuntza Bereziko teknikaria.

– Xabier Egurbide Aragón, técnico de Educación Especial de la Delegación Territorial de Educación de Álava.

– Xabier Escalza Sarazibar, Bizkaiko Hezkuntza Ordezkaritzako Hezkuntza Bereziko teknikaria.

– Xabier Escalza Sarazibar, técnico de Educación Especial de la Delegación Territorial de Educación de Bizkaia.

– Imanol Guirado Pérez, Gipuzkoako Hezkuntza Ordezkaritzako Hezkuntza Bereziko teknikaria.

– Imanol Guirado Pérez, técnico de Educación Especial de la Delegación Territorial de Educación de Gipuzkoa.

– Mirenbego Agirre Larrea, Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzako Hezkuntza Bereziaren Zerbitzuko teknikaria: idazkari-lanak egingo ditu.

– Mirenbego Agirre Larrea, técnica del Servicio de Educación Especial de la Dirección de Innovación, que actuará como Secretario o Secretaria.

Balorazio Batzordeak Berritzeguneen HPBen aholkularitzen salbuespenei buruzko txostenak hartuko ditu kontuan, eta txostena egingo du, ikastetxeek eskatutako salbuespenak onartzea egokia den edo ez adierazteko.

La comisión de valoración tendrá en cuenta los informes acerca de las excepcionalidades de las asesorías de NEE de los Berritzegune y emitirá su informe acerca de la conveniencia o no de aceptar las excepcionalidades planteadas por los centros.

12. artikulua.– Eskabideen azterketa eta ebazpen-proposamena.

Artículo 12.– Estudio de las solicitudes y propuesta de resolución.

1.– Eskabideak Hezkuntza Bereziko lurraldeko teknikariek aztertuko dituzte. Horretarako, Berritzeguneen HPBen aholkularitzen txostenak eskuratuko ditu. Ikastetxe bakoitzak aurkeztutako HLE pertsonalaren horniduraren eskaerari buruzkoak dira txosten horiek. Ikastetxeko HPBko ikasle bakoitzak behar duen HLEren laguntza-maila zehazten dute aholkularitzen txostenek (mugatua, zabala edo orokorra), «Autonomia eta irisgarritasuna garatzera bideratutako laguntza-beharra zehazteko protokoloa» aplikatuta izan diren emaitzen arabera, eta ikastetxeak erabilgarri dituen gainerako baliabideak kontuan hartuta. Horrez gain, izan litezkeen salbuespenen berri ere ematen dute, ikastetxeak halakorik eskatu badu.

1.– El estudio de las solicitudes lo realizará el personal técnico territorial de Educación Especial. Para ello recabará los informes oportunos a las asesorías de NEE de los Berritzegune sobre la solicitud de dotación de personal EAE presentada por cada centro. En los informes de las asesorías se indica el grado de intensidad del apoyo de EAE requerido por cada alumno o alumna con NEE del centro: limitado, extenso o generalizado, según los resultados de aplicar el «Protocolo para determinar la necesidad de apoyo para el desarrollo de la autonomía y la accesibilidad» y tener en cuenta el resto de recursos de los que dispone el centro, y se informa sobre las posibles excepcionalidades, en caso de que el centro las haya solicitado.

2.– Eskabideak aztertu eta balorazio-batzordeak egindako txostena aintzat hartuta, lurralde bakoitzak ebazpen-proposamena egingo du, Hezkuntza Berrikuntzako lurralde-arduradunak horri oniritzia eman ondoren.

2.– Tras estudiar las solicitudes y considerando el informe emitido por la comisión de valoración, cada territorio realizará su propuesta de resolución, que deberá contar con el visto bueno de su responsable territorial de Innovación Educativa.

3.– Zerbitzu zentralek lurraldeen proposamenak aztertuko dituzte, baliabide-horniduraren irizpideak zehatz-mehatz aplikatzea zaintzearren, eta, Balorazio Batzordeak bere eginkizunen esparruan egindako ebaluazioa kontuan harturik, baterako ebazpen-proposamena egingo dute. Behar beste aurrekontu ez balego, deialdi honetako 2.3 artikulua aplikatuta lortzen den proportzioan banatzea adostuko dute.

3.– Los servicios centrales revisarán las propuestas territoriales con el objetivo de velar por la aplicación precisa de los criterios de dotación de recursos y, teniendo en cuenta la evaluación realizada por la Comisión de valoración en el ámbito de sus funciones, elaborarán la propuesta conjunta de resolución. En caso de insuficiencia de presupuesto, acordarán la distribución proporcional procedente por aplicación del artículo 2.3 de la presente convocatoria.

4.– Ondoren, ebazpen-proposamena egingo du, eta Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariari helaraziko dio. Proposamen horrek, batetik, dirulaguntza emango zaien ikastetxeen zerrenda, aplikatu beharreko asteko orduak eta emandako dirulaguntzaren zenbateko osoa izango ditu. Bestetik, dirulaguntza ukatu zaien ikastetxeen zerrenda izango du, eta arrazoia adieraziko da.

4.– Posteriormente elevarán la propuesta de resolución a la Directora de Innovación Educativa. Dicha propuesta contendrá, por un lado, la relación de centros a los que se les concede la subvención, las horas semanales a aplicar y el importe total de la subvención concedida. Por otro lado, incluirá la relación de centros a los que se les deniega la subvención, con indicación del motivo.

13. artikulua.– Deialdiaren ebazpena.

Artículo 13.– Resolución de la convocatoria.

1.– Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak ebatziko du deialdi hau, gehienez sei hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen den egunetik hasita.

1.– La Directora de Innovación Educativa resolverá la convocatoria en un plazo máximo de seis meses desde la publicación de la Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

2.– Lehenengo apartatuan aurreikusitako epe horretan ebazpenik eman ezean, eskabideak ezetsi egin direla ulertu ahal izango da, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 25. artikuluan ezarritako ondorioetarako.

2.– Si transcurrido el plazo previsto en el apartado 1 no se produce la citada resolución, según lo previsto en el artículo 25 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, las solicitudes podrán entenderse desestimadas.

3.– Ebazpen hori bitarteko elektronikoen bidez jakinaraziko zaie ikastetxeei hemen: https://www.euskadi.eus/nirekarpeta

3.– La resolución se notificará electrónicamente a los centros interesados en: http://www.euskadi.eus/micarpeta

4.– Ebazpenak ez dio amaiera emango administrazio-bideari, eta, haren aurka, gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal izango zaio Hezkuntzako sailburuordeari, hilabeteko epean, ebazpena elektronikoki jakinarazi eta hurrengo egunetik aurrera. Errekurtsoa sartu behar da helbide honen bidez: http://www.euskadi.eus/nirekarpeta

4.– Contra dicha resolución, que no agota la vía administrativa, podrá interponerse recurso de alzada ante la Viceconsejera de Educación en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su notificación electrónica. El recurso deberá interponerse a través de http://www.euskadi.eus/micarpeta

5.– Emandako dirulaguntzak Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratuko dira, jende guztiak horren berri izan dezan.

5.– Las subvenciones concedidas se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco para general conocimiento.

14. artikulua.– Laguntzaren ordainketa eta justifikazioa.

Artículo 14.– Pago y justificación de la ayuda.

1.– Laguntza hiru epetan ordainduko da: lehenengoa 2020 ekitaldiaren kargura ordainduko da eta bigarrena eta hirugarrena, 2021 ekitaldiaren kargura.

1.– El abono de la ayuda se hará efectivo de forma fraccionada en tres pagos: el primer pago se abonará con cargo al ejercicio 2020, el segundo y tercero con cargo al ejercicio 2021.

2.– Lehenengo ordainketa, dirulaguntzaren zenbateko osoaren % 26,26, deialdiari buruzko ebazpena jakinarazi eta hilabeteko epean egingo da, tartean laguntzari berariaz uko egin ezean, 15. artikuluan adierazitakoaren arabera.

2.– El primer pago, por un 26,26% del importe total, se abonará en el plazo de un mes desde la notificación de la resolución de la convocatoria, si no ha mediado renuncia expresa, según se indica en el artículo 15.

3.– Bigarren ordainketa, dirulaguntzaren % 36,87, 2021eko otsailean. Laguntzaren bigarren ordainketa egiteko, ikastetxeak dokumentazio hau aurkeztu behar du:

3.– El segundo pago, por un 36,87% de la subvención, en febrero de 2021. Para proceder al abono del segundo pago de la ayuda, el centro deberá haber presentado la siguiente documentación:

– HLE bakoitzarekin egindako lan-kontratua.

– Contrato de trabajo realizado con cada EAE.

– Kontratatutako langileak epai irmoz sexu-askatasunaren eta sexu-ukigabetasunaren aurkako delituren batengatik kondenatu ez dituztela egiaztatzen duen dokumentazioa.

– Documentación acreditativa de que el personal contratado no ha sido condenado por sentencia firme por algún delito contra la libertad e indemnidad sexual.

4.– Hirugarren eta azken ordainketa, gainerako % 36,87a, 2020-2021 ikasturtea amaituta. Aldez aurretik, zentro onuradunak, 2021eko irailaren 30a baino lehen, jasotako laguntzari emandako erabileraren egiaztagiriak aurkeztu beharko ditu, zentroak kontratatutako langileei soilik dagozkien Gizarte Segurantzako kotizazio-nominen eta -buletinen (TC1 eta TC2) originalen edo kopia autentikoen bidez. HLE-en kontratazioa, dirulaguntzaz gain, funts propioekin eta bestelako dirulaguntza edo baliabideekin finantzatu bada, justifikazioan egiaztatu beharko da funts horien zenbatekoa, jatorria eta erabilera diruz lagundutako jardueran.

4.– El tercer y último pago, por el 36,87% restante, finalizado el curso 2020-2021. Previamente, el centro beneficiario deberá haber aportado, antes del 30 de septiembre de 2021, la documentación justificativa de la utilización dada a la ayuda recibida mediante originales o copias auténticas de las nóminas y boletines de cotización a la Seguridad Social, TC1 y TC2 correspondientes, exclusivamente, al personal contratado por el centro. Cuando la contratación del personal EAE haya sido financiado, además de con la subvención, con fondos propios y otras subvenciones o recurso, deberá acreditarse en la justificación el importe, procedencia y aplicación de tales fondos a la actividad subvencionada.

15. artikulua.– Ikastetxe onuradunen betebeharrak.

Artículo 15.– Obligaciones de los centros beneficiarios.

Azaroaren 17ko Dirulaguntzen 38/2003 Lege Orokorreko 13., 14. eta 18. artikuluetan (3. eta 4. apartatuak) ezarritako betebeharrak zein dirulaguntzen publizitateari buruzko betebehar orokorrak eta espezifikoak alde batera utzi gabe, agindu honetan araututako dirulaguntzen onuradun gertatzen diren ikastetxeek honako betebehar hauek izango dituzte:

Sin perjuicio de las obligaciones recogidas en los artículos 13,14 y 18 (apartados 3 y 4) de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, obligaciones generales y específicas relativas a la publicidad de las subvenciones, los centros beneficiarios de las subvenciones reguladas en la presente Orden deberán cumplir en todo caso las siguientes obligaciones:

– Emandako dirulaguntza onartzea. Ildo horretan, onartzen dela ulertuko da, salbu eta ikastetxe onuradunak berariaz eta idatziz uko egiten badio ebazpena elektronikoki jaso eta bost egun balioduneko epean. Laguntza onartzeak ez du eragozten epearen barruan errekurtsoa jartzeko aukera.

– Aceptar la subvención concedida. En este sentido, se entenderá que queda aceptada, salvo que, en el plazo de cinco días hábiles tras la notificación electrónica de la resolución de la convocatoria, el centro beneficiario renuncie expresamente y por escrito a la misma. La aceptación de la ayuda no impide poder interponer recurso en plazo.

– Dirulaguntza zein helburutarako eman den, horretarako erabiltzea.

– Utilizar la ayuda para el concreto destino para el que ha sido concedida.

– 14. artikuluaren 3. eta 4. apartatuetan eskatutako egiaztagiriak epearen barruan aurkeztea.

– Presentar en plazo la documentación justificativa requerida en los apartados 3 y 4 del artículo 14.

– Helburu berarekin beste edozein administrazio edo erakunde publiko nahiz pribatuk emandako dirulaguntzak, laguntzak, dirua edo baliabideak eskatuz gero eta, hala badagokio, eskuratuz gero, horren berri ematea Hezkuntza Sailaren Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari.

– Comunicar a la Dirección de Innovación Educativa del Departamento de Educación la solicitud y, en su caso, la obtención de subvenciones, ayudas, ingresos u otros recursos para la misma finalidad, procedentes de cualesquiera administraciones o entes tanto públicos como privados.

– Hezkuntza Saileko Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzari jakinaraztea dirulaguntza emateko eskatutako eta kontuan izandako baldintzetako baten bati eragiten dion edozein inguruabar aldatu dela, esaterako, HLEren baliabideen hartzaileak diren eta HPBak dituzten ikasleen lekualdatzea edo baja.

– Comunicar a la Dirección de Innovación Educativa del Departamento de Educación la modificación de cualquier circunstancia que afecte a alguno de los requisitos exigidos y tenidos en cuenta para la concesión de la subvención, tales como el traslado o la baja de alumnado con NEE destinatario del recurso de EAE.

– Kontrol Ekonomikoko Bulegoari eta Herri Kontuen Euskal Epaitegiari eskatzen dioten informazioa ematea, instituzio horiek, deialdi honen kontura jasotako dirulaguntzak direla-eta, beren funtzioak betez informazio hori eskatzen dutenean.

– Facilitar a la Oficina de Control Económico y al Tribunal Vasco de Cuentas Públicas la información que le sea requerida en el ejercicio de sus funciones respecto de las ayudas recibidas con cargo a esta convocatoria.

16. artikulua.– Dirulaguntzaren jarraipen eta kontrola.

Artículo 16.– Seguimiento y control de la subvención.

Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzak jarraipen- eta kontrol-sistemak ezarri ahal izango ditu, edo/eta behar beste datu eskatu ahal izango ditu onartutako jarduera bakoitzean aurreikusitako helburua eta emaitzak bermatzeko, alde batera utzi gabe Hezkuntza Berriztatzeko Zuzendaritzak baliabide horien funtzionamenduaren inguruan duen kontrola.

La Dirección de Innovación Educativa podrá establecer sistemas de seguimiento y control y/o pedir los datos que crea necesarios, todo ello con el fin de garantizar la finalidad y los resultados previstos en la actividad subvencionada, sin perjuicio del control que sobre el funcionamiento de estos recursos específicos tiene encomendado la Inspección de Educación.

17. artikulua.– Dirulaguntzaren baldintzak aldatzea.

Artículo 17.– Alteración de las condiciones de la subvención.

1.– Dirulaguntza emateko kontuan hartu diren baldintzetan aldaketarik eginez gero, jakinarazi egin beharko da, 15. artikuluan adierazi bezala, eta, ondorioz, gerta daiteke dirulaguntzak eman dituen ebazpena aldatzea, betiere onuraduna izateko dirulaguntza-arauan ezarritako gutxieneko baldintzak errespetatuta.

1.– Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención deberá ser comunicada, como se ha indicado en el artículo 15, y podrá dar lugar a la modificación de la resolución de la concesión de la subvención, siempre que se salvaguarden los requisitos mínimos establecidos por esta norma subvencional para ser beneficiario de la misma.

2.– Proiektuari egoztekoak diren justifikatutako gastuak ez badira emandako dirulaguntzaren zenbatekora iristen, beste erakunde publiko edo pribatu batzuen laguntzak deskontatuta, laguntza hori murrizteko ebazpena emango da eta, hala badagokio, sobera emandako zenbatekoa itzultzeko eskatuko zaio ikastetxe onuradunari.

2.– Si los gastos justificados imputables a la contratación de personal EAE, descontadas las ayudas de otras entidades públicas o privadas, no alcanzaran la cuantía de la subvención concedida, se dictará resolución por la que se procederá a la minoración de la dotación y, en su caso, se instará al centro beneficiario a devolver la cuantía concedida en exceso.

18. artikulua.– Ez-betetzeak.

Artículo 18.– Incumplimientos.

Laguntzen ikastetxe onuradunek, nolanahi ere, Euskal Autonomia Erkidegoaren aurrekontuen kargurako laguntza publikoak erabiltzeagatik ezartzen den zehapen-araubidea bete beharko dute, eta, Dirulaguntzei buruzko Lege Orokorraren 37. artikuluan ezarritakoa aplikatuz, honako kasu hauetan, berriz, eman eta jasotako zenbateko osoa edo zati bat itzuli beharko dute, baita dirulaguntzen arloan aplikatzekoa den berandutze-interesa ere:

Los centros beneficiarios de las ayudas se encontrarán, en todo caso, sujetos al régimen de infracciones establecidas por razón de la disponibilidad de ayudas públicas con cargo a los Presupuestos de la Comunidad Autónoma de Euskadi y, en aplicación del artículo 37 de la Ley General de Subvenciones, vendrán obligadas a reintegrar la cuantía total o parcial concedida y percibida, además del interés de demora aplicable en materia de subvenciones, en los siguientes supuestos:

a) Dirulaguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 37. artikuluaren 1. apartatuan jasotako itzulketa-kausaren bat egoteagatik.

a) Incurrir en alguna de las causas de reintegro contempladas en el apartado 1 del artículo 37 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones.

b) Dirulaguntza ez erabiltzeagatik hura eskatu eta eman zenean adierazita zegoen xede espezifikorako.

b) No utilizar la subvención para el destino específico para el que se solicitó y concedió.

c) Dirulaguntza eragin zuen jarduera ez gauzatzeagatik.

c) No realizar la actuación que dio origen a la subvención.

d) Ez justifikatzeagatik dirulaguntza erabili dela eman zen helburu zehatzetarako.

d) No justificar la aplicación de la subvención a los fines determinados para los que se concedió.

e) Oro har, betetzen ez direnean azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren VI. tituluan ezarritako betebeharrak (1998ko urtarrilaren 19ko EHAA), agindu honetan ezarritakoak edo dirulaguntza emateko ebazpenean ezarritakoak.

e) En general, incumplir las obligaciones establecidas en el Título VI del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre (BOPV de 19 de enero de 1998), en esta Orden o en la resolución de concesión.

19. artikulua.– Itzulketak.

Artículo 19.– Reintegros.

Dirulaguntza itzultzeko, abenduaren 17ko 698/1991 Dekretuan ezarritako prozedura beteko da. Dekretu horren bidez, Euskal Autonomia Erkidegoaren Aurrekontu Orokorren kontura ematen diren dirulaguntzen bermeei eta horiek itzultzeari buruzko erregimen orokorra arautzen da, eta horien kudeaketan parte hartzen duten entitate laguntzaileek bete beharreko baldintzak, erregimena eta eginbeharrak ezartzen dira. Hori gorabehera, bideratu beharreko beste ekintza guztiak bideratu ahal izango dira. Aipatutako diru kopuruak diru-sarrera publikotzat hartuko dira lege-ondorio guztietarako.

Para proceder al reintegro se seguirá el procedimiento establecido al efecto en el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el Régimen General de Garantías y Reintegros de las Subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las Entidades Colaboradoras que participen en su gestión, sin perjuicio de las demás acciones que procedan. Las citadas cantidades tendrán la consideración de ingresos públicos a todos los efectos legales.

20. artikulua.– Datuak babestea.

Artículo 20.– Protección de datos.

Abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoa, Datu Pertsonalak Babesteari eta eskubide digitalak bermatzeari buruzkoa, eta Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016ko apirilaren 27ko 2016/679 (EB) Erregelamendua, datu pertsonalen tratamenduari eta datu horien zirkulazio askeari dagokienez pertsona fisikoak babesteari buruzkoa, betez, deialdi hau izapidetzeko jasotzen diren datu pertsonalak deialdia kudeatzeko tratatuko dira, bai eta deialdian parte hartzen duten pertsonei haren garapenaren berri emateko ere.

De conformidad con la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales, así como con el Reglamento (UE) 2016/679 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 27 de abril de 2016, relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de datos personales y a la libre circulación de estos datos, los datos personales recogidos en la tramitación de la presente convocatoria serán tratados con la finalidad de gestionarla, así como para informar a las personas concurrentes a dicha convocatoria de su desarrollo.

Interesdunek eskubidea dute datuetara sartzeko eta horiek zuzendu, ezabatu eta eramateko, bai eta tratamendua mugatzeko edo horri uko egiteko ere, honako helbide honetan ezarritako prozedurari jarraikiz: www.euskadi.eus/zerbitzuak/10842/

Las personas interesadas podrán ejercitar los derechos de acceso, rectificación, supresión y portabilidad de sus datos, así como la limitación u oposición a su tratamiento, a través del procedimiento habilitado en la siguiente dirección: www.euskadi.eus/servicios/10842/

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honek administrazio-bidea agortzen duenez, aukerako berraztertzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Hezkuntzako sailburuari, hilabeteko epean, Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik zenbatzen hasita. Bestela, auzi-errekurtsoa aurkeztu ahal izango dute, Euskal Autonomia Erkidegoko Justizia Auzitegi Nagusiko Administrazioarekiko Auzietako Sailean, bi hilabeteko epean, aipatutako aldizkari ofizialean argitaratu eta hurrengo egunetik zenbatzen hasita.

Contra la presente Orden, que agota la vía administrativa, podrá interponerse recurso potestativo de reposición ante la Consejera de Educación, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, o recurso contencioso-administrativo ante la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el mismo diario oficial.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honek Euskal Autonomia Erkidegoko Aldizkari Ofizialean argitaratu hurrengo egunetik aurrera sortuko ditu ondorioak.

La presente Orden surtirá efecto a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2020ko uztailaren 28a.

En Vitoria-Gasteiz, a 28 de julio de 2020.

Hezkuntzako sailburua,

La Consejera de Educación,

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental