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Boletin Oficial del País Vasco

115. zk., 2020ko ekainaren 12a, ostirala

N.º 115, viernes 12 de junio de 2020


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OTRAS DISPOSICIONES

ENERGIAREN EUSKAL ERAKUNDEA
ENTE VASCO DE LA ENERGÍA
2292
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EBAZPENA, 2020ko ekainaren 5ekoa, Energiaren Euskal Erakundeko zuzendari nagusiarena, ibilgailu efizienteen eta alternatiboen aldeko inbertsioak sustatzeari begirako dirulaguntzen programaren oinarri arautzaileak onartzen, deitzen eta argitaratzen dituena – 2020. urtea.

RESOLUCIÓN de 5 de junio de 2020, del Director General del Ente Vasco de la Energía, por la que se procede a la ampliación presupuestaria y modificación de las bases reguladoras del programa de ayudas a inversiones en vehículos eficientes y alternativos (PAVEA) – Año 2020.

EEEren zuzendari nagusiaren 2020ko urtarrilaren 17ko Ebazpenaren bitartez (2020ko urtarrilaren 29ko 19. EHAAn argitaratu zen), ibilgailu efiziente eta alternatiboen aldeko inbertsioak sustatzen laguntzeko 2020. urteko programaren («PAVEA») oinarri arautzaileak onartu, deitu eta argitaratu ziren.

Mediante la Resolución, de 17 de enero de 2020, del Director General del EVE (publicada en el BOPV n.º 19, de 29 de enero de 2020), se procedió a la aprobación, convocatoria y publicación de las bases reguladoras del programa de ayudas a inversiones en vehículos eficientes y alternativos – Año 2020 (en adelante, «PAVEA»).

EEEren Zuzendaritza Kontseiluak, 2020ko apirilaren 2an egindako bileran, 2020rako Dirulaguntzen Plan Estrategikoa eguneratzea onartu zuen, non, besteak beste, honako neurri hauek bildu diren:

El Consejo de Dirección del EVE, en la reunión celebrada el día 2 de abril de 2020, ha aprobado la actualización del Plan Estratégico de Subvenciones para 2020, en el que se recoge, entre otras medidas:

(i) Ibilgailu efizienteen eta alternatiboen aldeko inbertsioak sustatzeko laguntzen programaren aurrekontu-hornidura handitzea. Ibilgailu efizienteen eta alternatiboen aldeko inbertsioak sustatzeko laguntzen programaren hirugarren oinarriak bost milioi (5.000.000) euroko hornidura ekonomiko bat ezartzen du laguntzak finantzatzeko. Halaber, hornidura handitzeko aukera aurreikusten du.

(i) La ampliación de la dotación presupuestaria del PAVEA. La base tercera del PAVEA establece una dotación económica para la financiación de las ayudas de cinco millones (5.000.000) de euros. Asimismo, contempla la ampliación de la dotación.

EEEren Zuzendaritza Kontseiluak erabaki zuen PAVEA programa hamar milioi (10.000.000) euro gehiagoz hornitzea; hala ere, aurrekontu egokitzapen baten ondorioz, eskuragarria den kreditua txikiagoa da, eta, beraz, oraingoz, bost milioi (5.000.000) euro gehiagorekin areagotuko da, eta, horrenbestez, PAVEA programaren aurrekontua hamar milioi (10.000.000) euro izango da, guztira.

El Consejo de Dirección del EVE acordó dotar al PAVEA con diez millones (10.000.000) de euros adicionales, no obstante, debido a un reajuste presupuestario, el crédito disponible es inferior, por lo que, por ahora, solo se podrá ampliar con cinco millones (5.000.000) de euros adicionales, ascendiendo, por lo tanto, el presupuesto del PAVEA a un total de diez millones (10.000.000) de euros.

(ii) Eta ibilgailu efizienteen eta alternatiboen aldeko inbertsioak sustatzeko laguntzen programaren oinarriak aldatzea:

(ii) Y la modificación de las Bases del PAVEA.

Batetik, ibilgailu efizienteen eta alternatiboen aldeko inbertsioak sustatzeko laguntzen programan dirulaguntzen eraginpeko ibilgailu mota jakin batzuetarako aurreikusitako laguntzen zenbatekoak handitu dira. Zehazki, honako ibilgailu hauetarako igoerak ezarri dira: ezin entxufa daitezkeen ibilgailu arin hibridoak; gas naturala darabilten ibilgailu arinak; PGLak darabiltzaten ibilgailu arinak; M1 kategoriakoak izanik gasolina edo gasolioa (diesela) darabilten ibilgailuak, A energia-kalifikazioa dutenak; N1 kategoriakoak izanik gasolina edo gasolioa (diesela) darabilten ibilgailuak, 2.500 kg-tik beherako GMB dutenak eta BEGen emisioei dagokienez km bakoitzeko 114 gr CO2-tik beherako maila dutenak; eta N1 kategoriakoak izanik gasolina edo gasolioa (diesela) darabilten ibilgailuak, 2.500 kg-ko edo gehiagoko GMB dutenak eta, BEG emisioei dagokienez, km bakoitzeko 184 gr CO2-tik beherako maila dutenak.

Por un lado, se incrementan las cuantías de las ayudas previstas en el PAVEA para algunos de los tipos de vehículos objeto de subvención. Concretamente, se establecen incrementos en los casos de vehículos ligeros híbridos no enchufables, vehículos ligeros a gas natural, vehículos ligeros de GLP, vehículos de gasolina o gasóleo (diésel) de categoría M1, con calificación energética A, vehículo de gasolina o gasóleo (diésel) de categoría N1, con MMA menor de 2.500 kg y emisiones GEI inferiores a 114 gr CO2/km y vehículo de gasolina o gasóleo (diésel) de categoría N1, con MMA igual o mayor de 2.500 kg con emisiones GEI inferiores a 184 gr CO2/km.

Laguntzen zenbatekoa handitzeak bidegabeko egoerak eragin ditzake laguntza aldez aurretik eskatu duten onuradunekiko, eta beraz, Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 39. artikuluaren babesean, ibilgailu mota bakoitzerako laguntza-zenbateko berriak atzeraeraginez ezartzea erabaki da, ibilgailu efizienteen eta alternatiboen aldeko inbertsioak sustatzeko laguntzen programaren oinarri arautzaileak deitu eta argitaratu ziren uneaz geroztik.

El incremento sobrevenido del importe de las ayudas puede provocar situaciones injustas respecto a aquellos beneficiarios que hubieran solicitado la ayuda con anterioridad, por lo que al amparo del artículo 39 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, se ha acordado aplicar de forma retroactiva los nuevos importes de ayuda para cada tipo de vehículo, con efectos desde el mismo momento de la convocatoria y publicación de las bases reguladoras del PAVEA.

Horretarako, aldaketa hau argitaratu eta indarrean hasi arte aurkeztutako laguntza-eskaera guztiak berriz ere ebaluatuko dira, baldin eta laguntzaren xede den jarduera baldin badago laguntza-zenbateko berriak esleitu zaizkien ibilgailu kategorien artean.

Para ello, se llevará a cabo una nueva evaluación de todas las solicitudes de ayuda presentadas con anterioridad a la publicación y entrada en vigor de la presente modificación, cuya actuación objeto de ayuda pertenezca a alguna de las categorías de vehículo en las que se haya acordado un nuevo importe de ayuda.

Espediente horietako batean laguntza ematearen aldeko ebazpena eman bada, ebaluazio berriaren ondorioz ebazten bada bidezkoa dela hasiera batean emandakoa baino laguntza handiago bat ematea, EEEk ebazpen berri bat emango du laguntzaren igoera ezartzeko, dagokion zenbatekoaren arabera ibilgailu efizienteen eta alternatiboen aldeko inbertsioak sustatzeko laguntzen programaren deialdiko oinarriei jarraikiz.

En caso de que en alguno de estos expedientes se hubiese dictado una resolución estimando la concesión de la ayuda, si tras la nueva evaluación se apreciase que corresponde una cuantía de ayuda superior a la inicialmente otorgada, el EVE procederá a dictar una nueva resolución por la que se acuerde el incremento de la ayuda por el importe que corresponda de acuerdo con las bases de la convocatoria del PAVEA.

Bestetik ezarri da Oinarrietan adierazitako ibilgailu kategorien barruan, ibilgailu berriek ez ezik, km0 gisa tipifikatutako eta merkaturatutako ibilgailuek ere izango dutela dirulaguntza jasotzeko aukera.

Por otro lado, se establece que, dentro de las categorías de vehículos indicadas en las Bases, además de los vehículos nuevos, serán objeto de subvención los vehículos tipificados y comercializados como km0.

Azkenik, 1. Neurriko ibilgailu arin elektriko puruei dagokienez, ibilgailuaren gehieneko prezio-muga handitu egiten da, 40.000 euro (BEZa eta matrikulazio zerga ez dira barne hartzen) diruz laguntzetik 80.000 euro kantitateraino, soil-soilik M1 kategoriako ibilgailu hauen kasuan: 7 plazako azpikategoriako ibilgailuak, 8 plaza edukitzeko egokitu edo homologatzeko modukoak, edo 8 plazakoak.

Finalmente, se establece que, en lo que respecta a los tipos de vehículo ligeros eléctricos puros correspondientes a la Medida 1, se amplía el límite del precio máximo del vehículo para considerarse subvencionable de 40.000 euros (IVA e impuesto de matriculación no incluidos) a 80.000 euros únicamente en el caso de vehículos de la categoría M1 pertenecientes a la subcategoría vehículos de 7 plazas, susceptibles de ser adaptados u homologados hasta 8 plazas, o de 8 plazas.

EEEren zuzendaritza-organoen eginkizunak arautzen dituen otsailaren 3ko 10/2015 Dekretuan ezarritakoarekin bat etorriz, martxoaren 5eko lehengo 64/1985 Dekretua bigarrengoz aldatzen duena, 2020ko ibilgailu efizienteen eta alternatiboen aldeko inbertsioak sustatzeko laguntzen programari dagozkion oinarri arautzaileak onartzea eta deialdia egitea. Programaren edukia ebazpen honekin batera doa, I. eranskin gisa.

De conformidad con lo establecido en el apartado g) del artículo 5 del Decreto 10/2015, de 3 de febrero, de segunda modificación del Decreto 64/1985, de 5 de marzo, por el que se regulan las funciones de los órganos rectores del EVE, corresponde al Director General del EVE ejecutar los acuerdos adoptados por el Consejo de Dirección y aprobar y gestionar las convocatorias de subvenciones y ayudas autorizadas por el Consejo de Dirección, a cuyo efecto,

Adierazitako guztiagatik,

Por lo expuesto,

EBATZI DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Ibilgailu efizienteen eta alternatiboen aldeko inbertsioak sustatzeko laguntzen programaren hornidura ekonomikoa bost milioi (5.000.000) euro gehigarritan handi dadila onartzea, eta beraz, ibilgailu efizienteen eta alternatiboen aldeko inbertsioak sustatzeko laguntzen programaren hirugarren oinarrian aurreikusitako hornidura ekonomikoa, guztira, hamar milioi (10.000.000) euro izatea.

Primero.– Aprobar la ampliación de la dotación económica del PAVEA en la cuantía de cinco millones (5.000.000) de euros adicionales, quedando, por lo tanto fijada la dotación económica total prevista en la base tercera del PAVEA en diez millones (10.000.000) de euros.

Bigarrena.– EEEko zuzendari nagusiaren 2020ko urtarrilaren 17ko Ebazpenaren (2020ko urtarrilaren 29ko 19. EHAAn argitaratu zen) bidez onartutako Ibilgailu efizienteen eta alternatiboen aldeko inbertsioak sustatzeko laguntzen programaren oinarriak aldatzea, honela aldatu ere:

Segundo.– Aprobar la modificación de las bases del PAVEA aprobadas mediante la Resolución, de 17 de enero de 2020, del Director General del EVE (publicada en el BOPV n.º 19, de 29 de enero de 2020), en los siguientes términos:

A) «Diruz lagun daitezkeen jardunen eta laguntzen zenbatekoen laburpenari» buruzko koadroa honela berridatzi da:

A) El cuadro relativo a «Resumen de actuación subvencionables y cuantías de las ayudas» queda redactado como sigue:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

B) «Diruz lagun daitezkeen jardunak eta laguntzen zenbatekoa» atalari buruzko 4. oinarria ere aldatu da, «diruz lagun daitezkeen jardueren eta laguntzen zenbatekoen laburpena» izeneko koadroaren antzera, eta km0 ibilgailuei buruzko aipamena barne hartuta. Honela berridatzi da:

B) La base cuarta relativa a las «Actuaciones subvencionables y cuantía de las ayudas» se modifica de la misma forma que el cuadro «resumen de actuación subvencionables y cuantías de las ayudas», e incluyendo la referencia a los vehículos km0, quedando redactada como sigue:

«4.– Diruz lagundu daitezkeen jarduerak eta laguntzen zenbatekoa.

«4.– Actuaciones subvencionables y cuantía de las ayudas.

Laguntza-programa honen esparruan, diruz lagun daitezkeen jardunak izango dira 4. oinarri honetan deskribatuta egonik, oinarri hauek EHAAn argitaratu eta hurrengo egunaz geroztik fakturatzen diren jarduera guztiak.

En el marco del presente programa de ayudas, se consideran actuaciones subvencionables aquellas actuaciones descritas en esta base 4.ª y que sean facturadas a partir del día siguiente de la publicación de las presentes bases en el BOPV.

Ibilgailu kategoriak

Categorías de vehículos

Dirulaguntza programa honen esparruan, M1 edo N1 kategorietakoak izanik honako ezaugarri hauek dauzkaten ibilgailu arin berrien erosketak (ez dira leasing edo renting kontratuak onartuko) eta lehen matrikulazioak soilik jaso dezakete dirulaguntza:

En el marco del presente programa de ayudas serán objeto de subvención la adquisición y primera matriculación (excluyéndose los contratos de leasing o renting) de vehículos ligeros nuevos pertenecientes a las categorías de vehículos M1 o N1 de las siguientes características:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Era berean, adierazitako kategorien barruan, km0 eran tipifikatu eta merkaturatzen diren ibilgailuak ere diruz lagunduko dira, baldin eta saltzeko unean jarraian aipatzen diren baldintza hauek guztiak betetzen badituzte:

También serán objeto de subvención, dentro de las categorías indicadas, vehículos tipificados y comercializados como km0, siempre que cumplan todas y cada una de las siguientes condiciones en la fecha de su venta:

– Lehen matrikulazio-egoeran izatea.

– Estar en situación de primera matriculación.

– Ibilgailuen kontzesionarioren baten jabetzakoa izatea.

– Ser propiedad de un concesionario de vehículos.

– Lehen matrikulazioan inolako dirulaguntzarik jaso ez izana.

– No haber recibido ninguna subvención en su primera matriculación.

– Kilometro-kontagailuan ageri den kilometro kopurua 100 (<100 km) baino gutxiago izatea.

– Que el número de kilómetros visible en el cuentaquilómetros sea inferior a 100 (<100 km).

Txatarra bihurtzea

Achatarramiento

Betekizun honetarako, erabiltzen ari den ibilgailuari baja eman behar zaio ondoren txatarra bihurtzeko, honako baldintza hauek kontuan hartuz:

Este requisito exige dar de baja definitiva un vehículo en uso, para su achatarramiento, teniendo en cuenta las siguientes condiciones:

– Ibilgailua M1 edo N1 kategorietakoa izatea.

– Que el vehículo pertenezca a las categorías M1 o N1;

– Ibilgailu motaren antzinatasun frogatuari begira, M1 eta N1 kategoriakoen kasurako, onuradunaren arabera, honako irizpide hauek ezartzen dira:

– Para la antigüedad probada del tipo de vehículo, de las categorías M1 y N1, se establecen los siguientes criterios por tipo de beneficiario:

• Pertsona fisikoak (ez autonomoak): ibilgailuaren antzinatasuna 10 (>=10) urte edo gehiago izango da.

• Personas físicas (excluido autónomos): la antigüedad del vehículo será superior o igual a 10 (>=10) años.

• Gainerako onuradunak: ibilgailuaren antzinatasuna 7 (>=7) urte edo gehiago izango da.

• Resto de beneficiarios: la antigüedad del vehículo será superior o igual a 7 (>=7) años.

Kasu bietan, antzinatasuna honako data hauen artekoa izango da: ibilgailuaren lehen matrikulaziotik dirulaguntza eskaera egiten den egunera.

En ambos casos, la antigüedad se medirá desde la fecha de la primera matriculación del vehículo y hasta la fecha actual de solicitud de ayuda.

– Laguntzaren eskatzailea ibilgailuaren jabea izatea 2020ko urtarrilaren 1a baino lehenagotik.

– Que el solicitante de la ayuda sea propietario del vehículo desde fecha anterior al 1 de enero de 2020; y, finalmente.

– Ibilgailua txatar bihurtzea oinarri hauek EHAAn argitaratzen diren egunaren hurrengo egunetik aurrera.

– Que el achatarramiento del vehículo se produzca a partir del día siguiente de la publicación de las presentes bases en el BOPV.

Laguntza-programa honen esparruan, honako jardun hauek jaso dezakete dirulaguntza:

Las actuaciones objeto de subvención en el marco del presente programa de ayudas son las que se indican a continuación:

1. neurria: Ibilgailu arin elektriko puruen erosketa

Medida 1: Adquisición de vehículos ligeros eléctricos puros

– Txatarra bihurtzea nahitaezkoa da 4. oinarri honetako baldintzen arabera.

– El achatarramiento es obligatorio en las condiciones establecidas en la presente base 4.ª.

Neurri honen jardunetarako laguntzaren zenbatekoa 3.000 euro izango da, baldin eta erositako km0 ibilgailu edo berriaren prezioa, gehienez ere, 40.000 euro bada (BEZa eta matrikulazio-zerga kanpo utzita), salbu eta 7 plazako azpikategoriako ibilgailuen, 8 plaza edukitzeko egokitu edo homologatzeko modukoak, edo 8 plazakoen kasuan, hauen prezio-muga 80.000 eurokoa da, eta N1 kategoriako ibilgailuetarako izan ezik, aipatutako murrizketa aplikatzetik salbuetsita baitaude. Aipatutako prezio hori gainditzen bada, jarduera ez da diruz lagunduko.

Las actuaciones de esta medida tendrán una cuantía de ayuda de 3.000 euros, siempre que el precio del vehículo nuevo o km0 adquirido no sea superior a 40.000 euros (IVA e impuesto de matriculación no incluidos), salvo en los casos de vehículos de la categoría M1 pertenecientes a la subcategoría vehículos de 7 plazas, susceptibles de ser adaptados u homologados hasta 8 plazas, o de 8 plazas para los que el límite es de 80.000 euros, y de vehículos de la categoría N1 a la que no es de aplicación la restricción indicada. Si el precio fuera superior al indicado, la actuación no será objeto de subvención.

2. neurria: Entxufa daitezkeen ibilgailu arin hibridoen edo autonomia handituta duten ibilgailu elektrikoen erosketa

Medida 2: Adquisición de vehículos ligeros híbridos enchufables o eléctricos de autonomía extendida

– Txatarra bihurtzea nahitaezkoa da 4. oinarri honetako baldintzen arabera.

– El achatarramiento es obligatorio en las condiciones establecidas en la presente base 4.ª.

Neurri honen jardunetarako laguntzaren zenbatekoa 2.500 euro izango da, baldin eta erositako km0 ibilgailu edo berriaren prezioa, gehienez ere, 40.000 euro bada (BEZa eta matrikulazio-zerga kanpo utzita), N1 kategoriako ibilgailuetarako izan ezik, aipatutako murrizketa aplikatzetik salbuetsita baitaude. Aipatutako prezio hori gainditzen bada, jarduera ez da diruz lagunduko.

Las actuaciones de esta medida tendrán una cuantía de ayuda de 2.500 euros, siempre que el precio del vehículo nuevo o km0 adquirido no sea superior a 40.000 euros (IVA e impuesto de matriculación no incluidos), salvo en el caso de vehículos pertenecientes a la categoría N1 a la que no es de aplicación la restricción indicada. Si el precio fuera superior al indicado, la actuación no será objeto de subvención.

3. neurria: Ezin entxufa daitezkeen ibilgailu hibrido arinen erosketa

Medida 3: Adquisición de vehículos ligeros híbridos no enchufables

– Txatarra bihurtzea nahitaezkoa da 4. oinarri honetako baldintzen arabera.

– El achatarramiento es obligatorio en las condiciones establecidas en la presente base 4.ª.

Neurri honen jardunetarako gehieneko laguntza 2.250 euro izango da, baldin eta erositako ibilgailu berriaren prezioa, gehienez ere, 25.000 euro bada (BEZa eta matrikulazio-zerga kanpo utzita), N1 kategoriako ibilgailuetarako izan ezik, aipatutako murrizketa aplikatzetik salbuetsita baitaude. Aipatutako prezio hori gainditzen bada, jarduera ez da diruz lagunduko.

Las actuaciones de esta medida tendrán una cuantía de ayuda de 2.250 euros, siempre que el precio del vehículo nuevo o km0 adquirido no sea superior a 25.000 euros (IVA e impuesto de matriculación no incluidos), salvo en el caso de vehículos pertenecientes a la categoría N1 a la que no es de aplicación la restricción indicada. Si el precio fuera superior al indicado, la actuación no será objeto de subvención.

4. neurria: Gas naturala darabilten ibilgailu arinen erosketa

Medida 4: Adquisición de vehículos ligeros a gas natural

– Txatarra bihurtzea nahitaezkoa da 4. oinarri honetako baldintzen arabera.

– El achatarramiento es obligatorio en las condiciones establecidas en la presente base 4.ª.

Neurri honen jardunetarako laguntzaren zenbatekoa 2.000 euro izango da, baldin eta erositako km0 ibilgailu edo berriaren prezioa, gehienez ere, 25.000 euro bada (BEZa eta matrikulazio-zerga kanpo utzita), N1 kategoriako ibilgailuetarako izan ezik, aipatutako murrizketa aplikatzetik salbuetsita baitaude. Aipatutako prezio hori gainditzen bada, jarduera ez da diruz lagunduko.

Las actuaciones de esta medida tendrán una cuantía de ayuda de 2.000 euros, siempre que el precio del vehículo nuevo o km0 adquirido no sea superior a 25.000 euros (IVA e impuesto de matriculación no incluidos), salvo en el caso de vehículos pertenecientes a la categoría N1 a la que no es de aplicación la restricción indicada. Si el precio fuera superior al indicado, la actuación no será objeto de subvención.

5. neurria: Hidrogenoa darabilten ibilgailu arinen erosketa

Medida 5: Adquisición de vehículos ligeros de hidrógeno

– Txatarra bihurtzea nahitaezkoa da 4. oinarri honetako baldintzen arabera.

– El achatarramiento es obligatorio en las condiciones establecidas en la presente base 4.ª.

Neurri honen jardunetarako laguntzaren zenbatekoa 3.000 euro izango da, baldin eta erositako km0 ibilgailu edo berriaren prezioa, gehienez ere, 75.000 euro bada (BEZa eta matrikulazio-zerga kanpo utzita), N1 kategoriako ibilgailuetarako izan ezik, aipatutako murrizketa aplikatzetik salbuetsita baitaude. Aipatutako prezio hori gainditzen bada, jarduera ez da diruz lagunduko.

Las actuaciones de esta medida tendrán una cuantía de ayuda de 3.000 euros, siempre que el precio del vehículo nuevo o km0 adquirido no sea superior a 75.000 euros (IVA e impuesto de matriculación no incluidos), salvo en el caso de vehículos pertenecientes a la categoría N1 a la que no es de aplicación la restricción indicada. Si el precio fuera superior al indicado, la actuación no será objeto de subvención.

6. neurria: Petrolio Gas Likidotuak darabiltzaten ibilgailu arinen erosketa

Medida 6: Adquisición de vehículos ligeros de GLP

– Txatarra bihurtzea nahitaezkoa da 4. oinarri honetako baldintzen arabera.

– El achatarramiento es obligatorio en las condiciones establecidas en la presente base 4.ª.

Neurri honen jardunetarako laguntzaren zenbatekoa 2.000 euro izango da, baldin eta erositako km0 ibilgailu edo berriaren prezioa, gehienez ere, 25.000 euro bada (BEZa eta matrikulazio-zerga kanpo utzita), N1 kategoriako ibilgailuetarako izan ezik, aipatutako murrizketa aplikatzetik salbuetsita baitaude. Aipatutako prezio hori gainditzen bada, jarduera ez da diruz lagunduko.

Las actuaciones de esta medida tendrán una cuantía de ayuda de 2.000 euros, siempre que el precio del vehículo nuevo o km0 adquirido no sea superior a 25.000 euros (IVA e impuesto de matriculación no incluidos), salvo en el caso de vehículos pertenecientes a la categoría N1 a la que no es de aplicación la restricción indicada. Si el precio fuera superior al indicado, la actuación no será objeto de subvención.

7. neurria: M1 kategoriakoak izanik gasolina edo gasolioa (diesela) darabilten ibilgailuen erosketa

Medida 7: Adquisición de vehículos de gasolina o gasóleo (diésel) categoría M1

– Ibilgailu horiek M1 kategoriakoak izan behar dute, eta A energia-kalifikazioa eduki.

– Estos vehículos deben pertenecer a la categoría M1 y tener una calificación energética A.

– Txatarra bihurtzea nahitaezkoa da 4. oinarri honetan ezarritako baldintzetan.

– El achatarramiento es obligatorio en las condiciones establecidas en la presente base 4.ª.

Neurri horren jardunen laguntzaren zenbatekoa 2.000 eurokoa izango da, baldin eta erositako km0 ibilgailu edo berriaren prezioa, gehienez ere, 25.000 euro bada (BEZa eta matrikulazio-zerga kanpo utzita). Aipatutako prezio hori gainditzen bada, jarduera ez da diruz lagunduko.

Las actuaciones de esta medida tendrán una cuantía de ayuda de 2.000 euros, siempre que el precio del vehículo nuevo o km0 adquirido no sea superior a 25.000 euros (IVA e impuesto de matriculación no incluidos). Si el precio fuera superior al indicado, la actuación no será objeto de subvención.

8. neurria: N1 kategoriakoak izanik gasolina edo gasolioa (diesela) darabilten ibilgailuen erosketa

Medida 8: Adquisición de vehículos de gasolina o gasóleo (diésel) categoría N1

– Ibilgailu horiek N1 kategoriakoak izan behar dute, eta 2.500 kg-tik beherako Baimendutako Gehieneko Masa eta Berotegi Efektuko Gasen emisioei dagokienez gehienez ere km bakoitzeko 114 gr CO2-ko maila eduki.

– Estos vehículos deben pertenecer a la categoría N1, tener una MMA inferior a 2.500 kg y un nivel de emisiones GEI no superior a 114 gr de CO2/km.

– Txatarra bihurtzea nahitaezkoa da 4. oinarri honetan ezarritako baldintzetan.

– El achatarramiento es obligatorio en las condiciones establecidas en la presente base 4.ª.

Neurri horren jardunen laguntzaren zenbatekoa 2.000 eurokoa izango da.

Las actuaciones de esta medida tendrán una cuantía de ayuda de 2.000 euros.

9. neurria: N1 kategoriakoa izanik gasolina edo gasolioa (diesela) darabilen ibilgailuen erosketa

Medida 9: Adquisición de vehículos de gasolina o gasóleo (diésel) categoría N1

– Ibilgailu horiek N1 kategoriakoak izan behar dute, eta 2.500 kg-tik beherako Baimendutako Gehieneko Masa eta Berotegi Efektuko Gasen emisioei dagokienez gehienez ere km bakoitzeko 184 gr CO2-ko maila eduki.

– Estos vehículos deben pertenecer a la categoría N1, tener una MMA igual o superior a 2.500 kg y un nivel de emisiones GEI no superior a 184 gr de CO2/km.

– Txatarra bihurtzea nahitaezkoa da 4. oinarri honetan ezarritako baldintzetan.

– El achatarramiento es obligatorio en las condiciones establecidas en la presente base 4.ª.

Neurri horren jardunen laguntzaren zenbatekoa 2.000 eurokoa izango da».

Las actuaciones de esta medida tendrán una cuantía de ayuda de 2.000 euros».

C) Paragrafo berri bat erantsi da, dirulaguntzaren eraginpeko ibilgailua km0 ibilgailu bat den kasuetarako aurkeztu beharreko dokumentazioaren gainean. Horrenbestez, «Laguntza Eskaerari» buruzko zortzigarren oinarriko «Pertsona fisikoak, Autonomoak, Pertsona juridikoak, Udalak, Udalen Mankomunitateak, Kuadrilla eta Administrazio Batzarrak, eta Jabekideen Erkidegoak» atalaren «a. Dokumentazio teknikoa» azpiatala honela berridatzi da:

C) Se incluye un nuevo párrafo sobre la documentación a entregar para los casos en los que el vehículo objeto de subvención se trate de un km0. En consecuencia, el subapartado «a. Documentación técnica» del apartado «Personas físicas, Autónomos, Personas jurídicas, Ayuntamientos, Mancomunidades de Ayuntamientos, Cuadrillas y Juntas Administrativas, y Comunidades de propietarios» de la base octava relativa a la «Solicitud de Ayuda», queda redactado como sigue:

«a) Dokumentazio teknikoa.

«a) Documentación técnica.

– Egindako inbertsioaren faktura justifikagarriak (jatorrizko kopiak), sailka zehaztuta eta oinarri hauek EHAAn argitaratzen diren egunaren biharamunetik aurrerako datarekin. Fakturak onuraduna denak jaulki behar ditu, oinarri hauetako 2.1 atalean zehazten den bezala.

– Facturas (copias auténticas) justificativas de la inversión realizada, desglosadas por partidas y fechadas a partir del día siguiente de la publicación de las presentes bases en el BOPV, las cuales deberán estar emitidas al que ostente la condición de beneficiario, tal y como se indica en la base 2.1.

– Txatarra bihurtuko den ibilgailuaren zirkulazio-baimenaren kopia, eta bertan lehen matrikulazioaren data agertu behar da.

– Copia del permiso de circulación del vehículo a achatarrar, debiendo constar la fecha de la primera matriculación.

– Ibilgailuari behin betiko baja eman izanaren ziurtagiria, dagokion Ibilgailuak Tratatzeko Zentro Baimenduak (CAT) emanda, Trafiko Zuzendaritza Nagusiaren izenean.

– Certificado acreditativo de la baja definitiva del vehículo, expedido en nombre de la Dirección General de Tráfico por el correspondiente Centro Autorizado de Tratamiento de Vehículos (CAT).

– 7. neurriko ibilgailuen kasuan, «M1 kategoriakoak izanik gasolina edo gasolioa (diesela) darabilten ibilgailuak», Instituto para la Diversificación y el Ahorro de Energíaren (IDAE) erakundearen ibilgailuen datu basearen informazio teknikoari dagokion fitxa aurkeztu beharko da, erositako ibilgailu ereduari lotutakoa (http://coches.idae.es/base-datos/marca-y-modelo).

– En el caso de los vehículos de la Medida 7 «Vehículos de gasolina o gasóleo (diésel) categoría M1» deberá aportarse la Ficha de información técnica de la Base de Datos de Vehículos del Instituto para la Diversificación y el Ahorro de Energía (IDAE) correspondiente al modelo del vehículo adquirido (http://coches.idae.es/base-datos/marca-y-modelo).

– km0 eran tipifikatu eta merkaturatzen diren ibilgailuen kasuan, kontzesionarioaren ardura-deklarazioa; bertan, titulartasun berriaren datan onuradunak erositako ibilgailuaren kilometro kopurua 100 (<100 km) baino gutxiago dela eta lehen matrikulazioan inolako dirulaguntzarik jaso ez duela adieraziz.

– En el caso de vehículos tipificados y comercializados como km0, declaración responsable del concesionario indicando que el vehículo adquirido por el beneficiario cuenta en la fecha de nueva titularidad del vehículo con un número de km inferior a 100 (<100 km) y no ha recibido ninguna ayuda en su primera matriculación.

– km0 edo ibilgailu berriaren txartel teknikoaren kopia.

– Copia de la tarjeta técnica del vehículo nuevo o km0.

– km0 edo ibilgailu berriaren zirkulazio-baimenaren kopia.

– Copia del permiso de circulación del vehículo nuevo o km0.»

Hirugarrena.– Ebazpen honetan aurreikusitako ibilgailu mota bakoitzerako zenbateko berriak atzeraeraginez ezartzea, ibilgailu efizienteen eta alternatiboen aldeko inbertsioak sustatzeko laguntzen programaren oinarri arautzaileen deialdia egin eta argitaratu ziren egunaz geroztik.

Tercero.– Otorgar efectos retroactivos a los nuevos importes de ayuda para cada tipo de vehículo previsto en la presente Resolución, con efectos desde la convocatoria y publicación de las bases reguladoras del PAVEA.

Laugarrena.– Ebazpen hau EHAAn argitara dadin agintzea.

Cuarto.– Disponer la publicación de la presente Resolución en el BOPV.

Bosgarrena..– Ebazpen honen kontra, bide administratiboari amaiera ematen diona, aukerako berraztertze-errekurtsoa jar daiteke EEEko zuzendari nagusiaren aurrean hilabeteko epearen barruan, ebazpena EHAAn argitaratzen den egunaren biharamunetik kontatzen hasita, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jar daiteke Bilbon dagokion administrazioarekiko auzi-epaitegian bi hilabeteko epean, ebazpena EHAAn argitaratzen den egunaren biharamunetik aurrera.

Quinto.– Contra la presente Resolución, que agota la vía administrativa, podrá interponerse, con carácter potestativo, recurso de reposición ante el Director General del EVE en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el BOPV, o recurso contencioso-administrativo ante los Juzgados de lo Contencioso-Administrativo de Bilbao, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el BOPV.

Bilbao, 2020ko ekainaren 5a.

En Bilbao, a 5 de junio de 2020.

Energiaren Euskal Erakundeko zuzendari nagusia,

El Director General del Ente Vasco de la Energía,

IÑIGO ANSOLA KAREAGA.

IÑIGO ANSOLA KAREAGA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental