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Boletin Oficial del País Vasco

193. zk., 2019ko urriaren 10a, osteguna

N.º 193, jueves 10 de octubre de 2019


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

INGURUMEN, LURRALDE PLANGINTZA ETA ETXEBIZITZA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE, PLANIFICACIÓN TERRITORIAL Y VIVIENDA
4648
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EBAZPENA, 2019ko irailaren 18koa, Ingurumen Administrazioko zuzendariarena, zeinaren bidez formulatzen baita Arrasateko «A.E.29 San Andres Berri» eremuaren Hiri Antolamenduko Plan Bereziari buruzko ingurumen-txosten estrategikoa.

RESOLUCIÓN de 18 de septiembre de 2019, del Director de Administración Ambiental, por la que se formula el informe ambiental estratégico del Plan Especial de Ordenación Urbana del Ámbito A.E.29 San Andrés Berri, en Mondragón.

AURREKARIAK
ANTECEDENTES DE HECHO

2019ko martxoaren 26an, Arrasateko Udalak eskabide bat bete zuen, Arrasateko A.E.29 «San Andrés Berri» eremuaren Hiri Antolamenduko Plan Bereziaren –aurrerantzean, planaren– ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatua egiteko prozedura hasteko, Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legean xedatutakoari jarraikiz.

Con fecha 26 de marzo de 2019, el Ayuntamiento de Mondragón completó la solicitud de inicio del procedimiento de evaluación ambiental estratégica simplificada del Plan Especial de Ordenación Urbana del Ámbito A.E.29 San Andrés Berri, en Mondragón –en adelante, el Plan–, en virtud de lo dispuesto en la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental.

Eskabidearekin batera, zenbait dokumentu aurkeztu ziren; besteak beste, Planaren zirriborroa eta ingurumen-dokumentu estrategikoa, ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 29. artikuluan eskatutako edukia zuela.

La solicitud se acompañó de diversos documentos entre los cuales se encontraba el borrador del Plan y el documento ambiental estratégico, con el contenido exigido en el artículo 29 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 30. artikuluak xedatutakoa betetzeko, 2019ko otsailaren 8an, Eusko Jaurlaritzako Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak zenbait erakunderi eskatu zien egoki irizten zieten oharrak egiteko, ohar horiek oinarritzat hartuta ingurumen-organo horrek ingurumen-txosten estrategikoa egin zezan.

En aplicación del artículo 30 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, con fecha de 8 de febrero de 20198, la Dirección de Administración Ambiental del Gobierno Vasco inició el trámite de consultas, solicitando a diferentes organismos públicos y entidades que realizaran las observaciones que considerasen oportunas y que pudieran servir de base para la formulación, por parte de este órgano ambiental, del correspondiente informe ambiental estratégico.

Zehazki, honako interesdun hauei eta ukitutako administrazio publiko hauei egin zitzaien kontsulta: Eusko Jaurlaritzako Kultura Ondarearen Zuzendaritzari, Osasun Publikoaren eta Adikzioen Zuzendaritzari, URA, Uraren Euskal Agentziari eta Ihobe SA, Ingurumen Jarduketarako Sozietate Publikoari; Gipuzkoako Foru Aldundiaren Kultura Zuzendaritzari; eta Gipuzkoako Ekologistak Martxan elkarteari eta Eguzkizaleak aisialdiko elkarteari, interesduntzat hartu baitira.

En concreto, se consultó a los siguientes administraciones públicas afectadas y personas interesadas: Dirección de Patrimonio Cultural; Dirección de Salud Pública y Adicciones; Agencia Vasca del Agua URA y la Sociedad Pública de Gestión Ambiental, Ihobe, S.A., todos organismos del Gobierno Vasco; Dirección general de Cultura, de la Diputación Foral de Gipuzkoa; y asociaciones Ekologistak Martxan Gipuzkoa y Recreativa «Eguzkizaleak», consideradas como interesadas.

Halaber, espedientean jasota dagoen dokumentazioa eskuragarri egon zen Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren webgunean, interesdunek egoki ikusten zituzten ingurumen arloko oharrak egiteko aukera izan zezaten.

Asimismo, la documentación de la que consta el expediente estuvo accesible en la web del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda para que cualquier interesado pudiera realizar las observaciones de carácter ambiental que considerase oportunas.

Indarreko araudian erantzunak jasotzeko ezarrita dagoen epea amaituta, Eusko Jaurlaritzako Kultura Ondarearen Zuzendaritzaren, Osasun Publikoaren eta Adikzioen Zuzendaritzaren, URA-Uraren Euskal Agentziaren eta Ihobe SA, Ingurumen Jarduketarako Sozietate Publikoaren txostenak jaso dira.

Finalizado el plazo establecido en la normativa vigente para recibir respuestas, se han recibido informes de la Dirección de Patrimonio Cultural; Dirección de Salud Pública y Adicciones; Agencia Vasca del Agua URA y la Sociedad Pública de Gestión Ambiental, Ihobe, S.A., todos organismos del Gobierno Vasco.

Eragindako administrazio publikoei eta interesdunei egindako kontsulten izapidearen emaitza ebazpen honetan jasota dago.

El resultado del trámite de consulta a las administraciones públicas afectadas y a las personas interesadas se ha integrado en esta resolución.

ZUZENBIDEKO OINARRIAK
FUNDAMENTOS DE DERECHO

Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 1. artikuluan ezarritakoaren arabera, haren helburua da ingurumenean ondorio esanguratsuak izan ditzaketen planen, programen eta proiektuen ingurumen-ebaluazioa arautuko duten oinarriak ezartzea; horrela, ingurumenaren babes-maila handia bermatuko da, garapen jasangarria sustatzeko helburuarekin.

De conformidad con lo dispuesto en el artículo 1 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, constituye el objeto de la misma establecer las bases que deben regir la evaluación ambiental de los planes, programas y proyectos que puedan tener efectos significativos sobre el medio ambiente, garantizando un elevado nivel de protección ambiental, con el fin de promover un desarrollo sostenible.

Era berean, Euskal Autonomia Erkidegoko ingurumena babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorraren 42. artikuluaren arabera, ingurumen-inpaktuaren ebaluazioek era egokian bermatuko dute, besteak beste, ingurumenaren gaineko ondorioen analisia plangintza-prozesuaren lehen faseetan egingo dela, betiere aukerarik egokienak hautatzeko asmoz, eta aintzat hartuta hor gauzatuko diren jardueren metatze- eta sinergia-ondorioak.

Igualmente, de acuerdo con el artículo 42 de la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco, las evaluaciones de impacto ambiental garantizarán de forma adecuada, entre otros objetivos, que se introduzca en las primeras fases del proceso de planificación, y en orden a la elección de las alternativas más adecuadas, el análisis relativo a las repercusiones sobre el medio ambiente teniendo en cuenta los efectos acumulativos y sinérgicos derivados de las diversas actividades.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 6.2 artikuluan xedatuta dago zer planek eta programak jaso behar duten ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatua.

En la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, en su artículo 6.2, se establecen los planes y programas que deben ser sometidos a evaluación ambiental estratégica simplificada.

Aipatutako 6.2 artikuluan zehazten da, besteak beste, ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatua egin behar dutela (eta, horretarako, 29.etik 32.erako artikuluetan arautzen den prozedura erabili) etorkizunean proiektuak baimentzeko esparrua ezartzen duten hiri- eta landa-lurraldeen antolamenduari eta lurzoruaren erabilerari buruzko plan eta programek, baldin eta 6.1 artikuluan aipatutako betekizunak betetzen ez badituzte.

El citado artículo 6.2 especifica que, entre otros supuestos, los planes y programas que, referidos a la ordenación del territorio urbano y rural o al uso del suelo, establezcan un marco para la autorización en el futuro de proyectos y no cumplan los demás requisitos mencionados en el apartado 6.1, serán objeto de una evaluación ambiental estratégica simplificada, mediante procedimiento regulado en los artículos 29 a 32 siguientes.

Dokumentazio teknikoa eta Planaren ingurumen-ebaluazioaren espedienteko txostenak aztertuta, eta ikusirik hasierako dokumentu estrategikoa zuzena dela eta indarreko araudian ezarritako alderdien araberakoa dela, ingurumen-txosten estrategiko hau ematen du Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak –eskumena duen organoa baita otsailaren 27ko 3/1998 Legearen eta Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzeko den apirilaren 11ko 77/2017 Dekretuaren arabera–. Ingurumen-arloko alderdiak Arrasateko A.E.29 «San Andrés Berri» eremuaren Hiri Antolamenduko Plan Bereziaren proposamenean sartzearen alde egiten du txostenak, eta plana aplikatzearen inpaktuen gaineko iritzia ematen du, baita ingurumen-ondorioetarako soilik sartu behar diren azken zehaztapenen inguruan ere.

Examinada la documentación técnica y los informes que se hallan en el expediente de evaluación ambiental del Plan, y a la vista de que el documento ambiental estratégico resulta correcto y se ajusta a los aspectos previstos en la normativa en vigor, la Dirección de Administración Ambiental, órgano competente de acuerdo con la Ley 3/1998, de 27 de febrero, y con el Decreto 77/2017, de 11 de abril por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, procede a dictar el presente informe ambiental estratégico, que viene a valorar con carácter favorable la integración de los aspectos ambientales en la propuesta del Plan Especial de Ordenación Urbana del ámbito A.E.29 – San Andrés Berri-, en Mondragón, y a pronunciarse sobre la previsión de los impactos de la aplicación del mismo, incluyendo las determinaciones finales que deban incorporarse, a los solos efectos ambientales.

Honako hauek ikusi dira: Euskal Autonomia Erkidegoko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorra; Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legea; Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzeko den apirilaren 11ko 77/2017 Dekretua; Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legea; Sektore Publikoko Araubide Juridikoari buruzko urriaren 1eko 40/2015 Legea, eta aplikatzekoak diren gainerako arauak. Horrenbestez, honako hau

Vistos la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco, la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, el Decreto 77/2017 de 11 de abril por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas y la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público y demás normativa de aplicación,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Arrasateko A.E.29 «San Andrés Berri» eremuaren Hiri Antolamenduko Plan Bereziaren (aurrerantzean, planaren) ingurumen-txosten estrategikoa formulatzea, jarraian zehazten den moduan:

Primero.– Formular el informe ambiental estratégico del Plan Especial de Ordenación Urbana del ámbito A.E.29 –San Andrés Berri–, en Mondragón –en adelante, el Plan–, en los términos que se recogen a continuación:

A) Planaren deskribapena: helburuak eta jarduketak.

A) Descripción del Plan: objetivos y actuaciones.

Planaren xedea da Arrasate udalerriko hirigunearen hegoaldean dagoen 16.047 m2-ko lurzati baten antolamendu xehakatua ezartzea. Lurzatia Deba ibaitik gertu dago (50 bat metrora), eta etxebizitza-eraikinak ditu iparraldean, eta industria-pabiloiak hegoaldean. Hutsik dagoen orube bat da, Polmetasa enpresaren instalazioa eraitsi zirenez. Enpresa horrek motordun ibilgailuentzako eta horien motorrentzako zati, pieza eta osagarri ez-elektrikoak ekoizten zituen, eta metalen galdaketan ere baziharduen.

El Plan tiene como objeto establecer la ordenación pormenorizada de la parcela de 16.047 m2, situada al sur del núcleo urbano del municipio de Mondragón, en las inmediaciones del río Deba (a 50 m aproximadamente), y rodeada de edificios de viviendas al norte y pabellones industriales al sur. Se trata de un solar vacío tras la demolición de las instalaciones de la empresa Polmetasa, dedicada a la fabricación de partes, piezas y accesorios no eléctricos para vehículos de motor y sus motores y a la fundición de metales.

Arrasateko HAPOren arabera –2016ko martxoaren 22ko osoko bilkuran onartu zen behin betiko, eta Gipuzkoako Aldizkari Ofizialean argitaratu 2016ko maiatzaren 31n (102. zk.)–, A.E.29 «San Andrés Berri» eremua eraikuntza ireki eta etxebizitza babestuko bizitegi-eremua da, eratorritako antolamendu baten bidez garatu behar dena. Erabilera horrek industriarena ordezkatuko du.

El PGOU de Mondragón –aprobado definitivamente en sesión plenaria de 22 de marzo de 2016 y publicado en el BOG de n.º 102, de 31 de mayo de 2016– establece el AE-29 San Andrés Berri como un área residencial de edificación abierta y vivienda protegida, en sustitución del uso industrial anterior, a desarrollar mediante planeamiento derivado.

Horrenbestez, plan hau idaztea indarreko Arrasateko HAPOn ezarritako betekizunetako bat da. Hala, eremuaren antolamendu xehakatua ezarri nahi da, aipatu plan orokorraren araudi partikularrean ezarri hirigintza-helburuak garatuz:

Así, la redacción del presente Plan es un requisito establecido en el vigente PGOU de Mondragón y tiene como fin establecer la ordenación pormenorizada del ámbito, desarrollando los objetivos urbanísticos establecidos por la normativa particular de dicho Plan General:

– Eraikuntza ireki eta etxebizitza babestuko bizitegi-eremu berria antolatzea eta sortzea.

– Ordenación y creación de una nueva zona residencial de edificación abierta y vivienda protegida.

– Urbanizazio-obrak antolatzea, San Andres eremuarekin konexio egokia sortuta.

– Ordenación de las obras de urbanización realizando una adecuada conexión con el ámbito San Andrés.

Planak bi eraikin-gune proposatzen ditu; errepide bat egongo da bien artean, egungo etxebizitza multzoaren errepide-sistemarekin konektatuko dena:

El Plan contempla dos zonas edificadas separadas por el vial de nueva creación que conecta con el sistema viario del grupo de viviendas existente:

– Mendebaldeko eraikin-gunea, egungo etxebizitzetatik gertuen egongo dena, babes-araubideko etxebizitzetarako izango da. 11.500 m2 (e) dituen eremua da, eta horietatik gutxienez 6.000 m2 (e) BOEtara bideratuko dira. Etxe-uharte handi bat eratuko da, bi bloke linealetan bereizita egongo dena. Tamaina handiko bat, kanpoaldean, errepide berrian bermatuta, eta txikiago bat barnealdean. Bien sestra gaineko eraikuntza-profila BS+5+A izango da, egungo etxebizitzen BS+5 horren parekoa.

– La Zona edificada situada al Oeste, más cercana a las viviendas existentes, se destina al emplazamiento de las viviendas en régimen de protección. Se trata de 11.500 m2 (c), de los cuales 6.000 m2 (c) como mínimo deberán destinarse a VPO. Conforma una gran manzana edificatoria dividida a su vez en dos bloques lineales. Uno de gran tamaño, en el exterior, apoyado en la nueva vialidad, y otro de dimensiones más reducidas, en el interior. Ambos con un perfil edificatorio sobre rasante de B+5+A, parejo al de las viviendas existentes de PB+5.

– Ekialdeko eraikin-gunea, araubide libreko etxebizitzetarako izango da. Eraikigarritasuna 12.000 m2 (e)-koa izango da. «U» formako elementu batez egituratuko da, Araba Etorbiderantz iraulita egongo da, eta hego-mendebaldera begira. Sestra gaineko eraikuntza-profila handiagoa da mendebaldekoa baino; BS+7+A eta BS+8+A da.

– La Zona edificada situada al Este se destina al emplazamiento de las viviendas en régimen libre, con una edificabilidad de 12.000 m2 (c). Se ordena por medio de una pieza en forma de «U» volcada hacia Araba Etorbidea, con orientación Sudoeste. Su perfil edificatorio sobre rasante es superior al de la zona Oeste, variando entre B+7+A y B+8+A.

Bi gune eraikien barnealdean oinezkoentzako eremuak eta lorategiak egongo dira, handi samarrak.

Las dos zonas edificadas conforman en su interior sendos espacios peatonales y ajardinados de un tamaño considerable.

Hirugarren gunea, berdegunea eta oinezkoentzakoa dena, moteltze-eremu begetala da. Eremuaren ertzean diseinatu da, industria-jarduerako gunearekin muga eginez. «V» ireki baten forma izango du, eta horren arabera diseinatu da Alfontso VIII.a kalearen eta Araba Etorbidearen arteko konexioa.

La tercera zona de espacio verde y peatonal es la zona de amortiguación vegetal, diseñada en el límite del ámbito en colindancia con la zona de actividad industrial, generada mediante el quiebro en forma de «V» abierta, con el que se ha diseñado la conexión viaria entre la calle Alfonso VIII y Araba Etorbidea.

B) Planaren ezaugarriak aztertu ondoren, eta Ingurumen Ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 31. artikuluaren arabera, lege horren V. eranskinean ezarritako irizpideak aplikatuko dira plan edo programa bati ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta egin behar zaion zehazteko.

B) Una vez analizadas las características del Plan y de conformidad con el artículo 31 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, se procede a aplicar los criterios que están establecidos en el Anexo V de la citada Ley para determinar si un plan o programa debe someterse a evaluación ambiental estratégica ordinaria.

1) Planaren ezaugarriak.

1) Características del Plan:

a) Hiri-lurraldearen antolamenduari eta planaren xedeko eremua modu xehakatuan antolatzeko irizpideei eta baldintzei dagokienez, eta bizitegi-eremu berri bat urbanizatu eta eraikitzeko xedearekin, ez da espero planak bide ematea legez ingurumen-inpaktuaren ebaluazioa egin behar zaien proiektuei, ingurumenean izan ditzakeen eraginak kontuan hartuta.

a) Aunque referido a la ordenación del territorio urbano y a establecer criterios y condicionantes para ordenar pormenorizadamente el ámbito del Plan, con objeto de urbanizar y edificar una nueva zona residencial, no se prevé que el plan sea el marco de proyectos legalmente sometidos a evaluación de impacto ambiental, por sus efectos significativos sobre el medio ambiente.

b) Ez da bateraezintasunik aurkitu planaren eta beste lurralde-plan edo plan sektorial konkurrente batzuen artean.

b) No se han observado incompatibilidades del Plan con otros planes territoriales y sectoriales concurrentes.

c) Planaren helburua egokitzat jotzen da garapen jasangarria sustatzen duten ingurumen-irizpideak txertatzeko; bereziki, urbanizatzean, eraikingintzan eta eraikuntzan efizientzia handiagoz jokatzeari dagokionez, bai baliabideen erabileran, bai gero, amaieran, hondakinak murriztean eta aprobetxatzean, eta bitartekoen zein biodibertsitatearen kalitatearen sustapenean.

c) Se considera que su objetivo es pertinente para la integración de consideraciones ambientales que promueven que promueven un desarrollo sostenible, en especial referido a la urbanización, edificación y construcción más eficiente en el uso de los recursos, en la reducción y aprovechamiento de los residuos al final del mismo y en el fomento de la calidad de los medios y de la biodiversidad:

– Berriztagarriak ez diren lehengaien kontsumoa murriztea.

– Reducción del consumo de materias primas no renovables.

– Berriztagarriak ez diren iturrien bidez sortutako energia kopurua edo/eta kontsumoa murriztea.

– Reducción del consumo de energía y/o generación de energía a partir de fuentes no renovables.

– Edateko uraren kontsumoa eta ur beltzen produkzioa gutxitzea.

– Reducción del consumo de agua potable y generación de aguas grises.

– Gas, hauts, bero eta argi gutxiago igortzea.

– Reducción de las emisiones de gases, polvo, de calor y lumínicas.

– Negutegi-efektuko eta argi-gasen igorpenak murriztea.

– Reducción de las emisiones de gases de efecto invernadero y lumínicas.

– Hondakin solido gutxiago sortzea.

– Reducción en la generación de residuos sólidos.

– Barruko airearen kalitatea, erosotasuna eta osasuna hobetzea.

– Mejora de la calidad del aire interior, del confort y de la salud.

– Biodibertsitate autoktonoa sustatzea (lorategi-jardueretan).

– Fomento de la biodiversidad autóctona (en las actuaciones de ajardinamiento).

– Espezie inbaditzaileak sartzeko arriskua murriztea.

– Reducción del riesgo de introducción de especies invasoras.

d) Era berean, Plana egokia da Europako edo Espainiako ingurumen-legedia ezartzeko; hain zuzen ere, hondakinen, klima-aldaketaren, airearen kalitatearen (emisio atmosferikoak, zarata, argia) eta biodibertsitatearen arlokoa.

d) Asimismo, el Plan se considera adecuado para la implantación de la legislación comunitaria o nacional en materia de medio ambiente y, en concreto, en materia de residuos, cambio climático, calidad del aire (gases a la atmósfera, ruido, iluminación) y biodiversidad.

2) Eraginen eta erasan daitekeen eremuaren ezaugarriak.

2) Características de los efectos y del área probablemente afectada.

Eremuan eta inguruetan ez dago garrantzizko natura-elementurik.

El ámbito y su entorno carecen de elementos naturales de relevancia.

Hauek dira planaren eragina nozituko duen ingurunearen ezaugarriak eta baldintzatzaile esanguratsuenak:

Las características y condicionantes más significativos del medio afectado por el plan se resumen a continuación:

– Eremuak 500 urteko errepikatze-denborako uholde-arriskua du lehentasunezko fluxu-eremutik kanpo.

– El ámbito presenta riesgo de inundabilidad para periodos de retorno de 500 años, fuera de la zona de flujo preferente.

– Lurrazpiko urak kutsatzeko arrisku handia du eremuak.

– El ámbito presenta alta vulnerabilidad a la contaminación de las aguas subterráneas.

– Planaren eremua bat dator lurzorua kutsa dezaketen jarduerak edo instalazioak dauden edo egon diren lurzoruen inbentarioan jasotako lurzati batekin (20055-00095 Metalen galdaketa-jarduera egon den lurzatia), hain zuzen, Polmetasa enpresa zegoen lurzatiarekin (10.900 m2).

– El ámbito del Plan coincide con una parcela –ocupada por la antigua empresa Polmetasa, 10.900 m2– que figura en el Inventario de suelos que soportan o han soportado actividades o instalaciones potencialmente contaminantes del suelo: código: 20055- 00095 –Parcela que ha soportado la fundición de metales–.

Aipatu lurzatian hainbat jarduera egin dira (ikerketa xehakatua, arrisku-analisia, gaikako indusketa eta erremediatzea) lurzoruaren kalitate-adierazpenaren espedientearen barnean (POLMETASA - PMG (SC-50/07-NP)). Horiek eginda, Ingurumen Administrazioaren zuzendariak industria-erabilerako lurzoruaren kalitate-adierazpena eman zuen 2019ko martxoaren 13an, bete beharreko baldintzak batzuk ezarriz:

En esta parcela se han realizado diversas actuaciones en el marco del expediente para la Declaración de la calidad del suelo (investigación detallada, análisis de riesgos, excavación selectiva y remediación) - denominado POLMETASA –PMG (SC-50/07-NP)–, que ha culminado con la Declaración, de 13 de marzo de 2019, del Director de Administración Ambiental, de la Calidad del Suelo para uso industrial, con una serie de requerimientos que deberán ser acometidos.

– Inpaktu akustikoaren azterlanaren arabera, aztertu diren hiru aukeretatik guztiek betetzen dituzte KAHak kanpoaldean eta fatxada-altuera guztietan, Alfontso VIII.a aldekoetan. Hori bai, Borda Berri eraikinaren alboko fatxada muga-mugan dago, eta ez du segurtasun-tarterik. Hiru aukeretan, Araba Etorbidearen alboko eraikinean, kanpoaldeko KAHak mugan daude, eta fatxadek 1 dB(A)-ko marjina dute. Horrenbestez, egokitasuna auzitan dago, ereduaren ziurgabetasuna ± 3 dB(A)-koa baita.

– El estudio de impacto acústico concluye que para las 3 alternativas estudiadas se cumplirían los OCAs en el exterior y las fachadas a todas las alturas orientadas a la calle Alfonso VIII, si bien la fachada junto al edificio Borda-Berri está en el límite y no presenta margen de seguridad. En las 3 alternativas, en el edificio junto a la calle Araba, los OCAs en el exterior se encuentran en el límite del cumplimiento y las fachadas presentan un margen de 1 dB(A), por lo que la declaración de conformidad se encuentra comprometida, toda vez que la incertidumbre del modelo se calcula en ± 3 dB(A).

IDEk inpaktu nagusi hauek aurreikusten ditu:

El DAE identifica como los principales impactos previsibles:

– Urbanizatze- eta eraikuntza-fasean: lurzoru kutsatuak dauden kokagune bateko lurrak mugitzea, lurrazaleko eta lurpeko urak kaltetzeko arriskua, hondakinak, hautsa eta zaratak sortzea, etab.

– En fase de ejecución de la urbanización y la edificación: excavación y movimiento de tierras en un emplazamiento con suelos contaminados, riesgo de afección a las aguas superficiales y subterráneas, generación de residuos, polvo y ruido generado por las obras.

– Hirigintza-garapenaren fasean: baliabideen eskaria handitzea (ura, energia, etab.), hondakin eta inpaktu akustikoak handitzea. Azterlan hidraulikoaren arabera, hirigintza-garapen berriak ez du uholde-arriskurik urbanizatze-kotan, eta ez uholdu-arriskua areagotuko ibaian behera.

– En fase de desarrollo urbanístico: aumento de la demanda de recursos (agua, energía, etc.), aumento en la generación de residuos e impacto acústico. El estudio hidráulico descarta que el nuevo desarrollo urbanístico esté afectado por riesgo de inundabilidad en base a la cota de urbanización o que agrave los problemas de inundabilidad aguas abajo.

C) Babesteko edo zuzentzeko neurriak.

C) Medidas protectoras y/o correctoras del plan.

Nolanahi ere, neurri babesle eta zuzentzaileak indarrean dagoen araudiaren arabera ezarriko dira, txosten honetan zehaztutakoaren arabera eta, aurrekoaren aurka ez doan guztian, ingurumen-dokumentu estrategikoan eta eremua antolatzen duten planetan jasotakoaren arabera.

Las medidas protectoras y correctoras se ejecutarán de acuerdo con la normativa vigente, de acuerdo con lo establecido en el presente informe y, en lo que no se oponga a lo anterior, de acuerdo con lo recogido en el Documento Ambiental Estratégico y en los planes que ordenan el ámbito.

Planak ezarri beharko dituen neurrien artean, lurzoruaren erabilera berria bizitegi-erabilera izango dela kontuan hartuta, nabarmendu behar da erabilera berri horretarako lurzoru-kalitatearen adierazpenaren prozedura berria jarri beharko dela abian. Horretarako, hiri-erabilerako EBA-B balioez goragoko balioak (industria-erabilerako EBA-B balioen ordez) eta lurpeko uretan hautemandako gainerako eragina ebaluatu beharko dira, eta bizitegi-erabilerarako lurzoru-kalitatearen adierazpena jaso beharko du planak, behin betiko onartu aurretik.

Entre las determinaciones que debe adoptar el Plan destaca que teniendo en cuenta que el nuevo uso que se la va a dar al suelo es el residencial, se deberá iniciar un nuevo procedimiento de declaración de la calidad del suelo para este nuevo uso - para lo cual se deberán evaluar las superaciones de los valores VIE-B uso urbano (en lugar de los VIE-B uso industrial) y la afección remanente detectada en el agua subterránea, quedando el Plan condicionado a la declaración de calidad del suelo para uso residencial, con anterioridad a su aprobación definitiva.

Halaber, planak argitu egin beharko du eremuaren zati handi batean 500 urteko errepikatze-denborako uraldiei loturiko uholde-arriskua egotearen gainean (Azterlan Hidraulikoa egin duen Artaza Ingeniería enpresaren arabera) Uraren Euskal Agentziak adierazitako desadostasuna. Hala, planaren eremuak izango dituen bizitegi-erabilera berrien mugen norainokoa zehaztu ahal izango da.

Asimismo, el Plan deberá aclarar la discrepancia, manifestada en el informe de la Agencia Vasca del Agua, respecto a la inundabilidad por avenida de 500 años de periodo de retorno de gran parte del ámbito, descrita por el Estudio Hidráulico elaborado por Artaza Ingeniería, con objeto de discernir el alcance de las limitaciones de los nuevos usos residenciales previstos en el ámbito del plan.

Kutsadura akustikoari dagokionez, eremu akustiko horretan aplikatu behar diren kalitate akustikoaren helburuak betetzen direla bermatu behar du planak. Hala, ezingo da hirigintza-garapenik gauzatu kanpoaldeko kalitate akustikoko helburuak betetzen ez diren eremuetan, EAEko kutsadura akustikoari buruzko urriaren 16ko 213/2012 Dekretuaren 43. eta 45. artikuluetan xedatutakoa gorabehera.

Respecto a la contaminación acústica, el Plan asegurará el cumplimiento de los objetivos de calidad acústica que sean de aplicación en esta área acústica, no pudiendo ejecutarse futuros desarrollos urbanísticos en áreas donde se incumplan los objetivos de calidad acústica en el ambiente exterior, sin perjuicio de lo estipulado en los artículos 43 y 45 del Decreto 213/2012, de 16 de octubre, de contaminación acústica de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Bestalde, plana garatzeko proiektuak, alegia, urbanizazio- eta eraikuntza-proiektuak, egikaritzeko prozesuan aplikatuko diren neurriak loturik egongo dira obretako jardunbide egokien eskuliburuarekin, lurren eta soberakinen kudeaketarekin, hondakinen sorkuntza eta kudeaketarekin, induskatutako lurzoruen kontrolarekin, eta urak, airearen kalitatea eta kalitate akustikoa babestearekin.

Por otra parte, en lo referente a las medidas a aplicar en la ejecución de los proyectos de desarrollo del Plan, esto es, en los proyectos de urbanización y edificación, estas guardarán relación con el manual de buenas prácticas en obras, gestión de tierras y sobrantes, producción y gestión de residuos, control de suelos excavados, protección de las aguas, de la calidad del aire y de la calidad acústica.

Besteak beste, planetik eratorritako urbanizazio- eta eraikuntza-proiektuetako obrak gauzatzeko neurri babesle eta zuzentzaile hauek bete beharko dira:

Entre otras, las medidas protectoras y correctoras para la ejecución de las obras de los proyectos de urbanización y edificación, derivadas del Plan, serán:

– Jardunbide egokien eskuliburua:

– Manual de buenas prácticas:

Obrako langileek erabiltzeko jardunbide egokien eskuliburua. Gai hauekin zerikusia duten alderdiak bilduko ditu, gutxienez: lanaldiak, makineria, aldi baterako desbideratzeak, isurketak saihestea, ahalik eta hauts eta soinu gutxien sortzea, herritarren lasaitasunean eragin negatiboa izan dezaketen jardunak minimizatzea, hondakinak kudeatzea eta abar.

Manual de buenas prácticas para su utilización por el personal de obra. Contendrá como mínimo aspectos relacionados con periodos de trabajo, maquinaria, desvíos provisionales, evitar vertidos a los mismos, la minimización de producción del polvo y ruido, minimizar las afecciones negativas sobre el sosiego público, la gestión de residuos, etc.

– Hondakinak sortzea eta kudeatzea:

– Producción y gestión de residuos:

Obrek eta garbiketa-kanpainak dirauten bitartean sortutako hondakinak kudeatzeko, Hondakinei eta Lurzoru Kutsatuei buruzko uztailaren 28ko 22/2011 Legean eta arau espezifikoetan xedatutakoa beteko da.

Los diferentes residuos generados durante las obras y campaña de limpieza, se gestionarán de acuerdo con lo previsto en la Ley 22/2011, de 28 de julio, de residuos y suelos contaminados y normativas específicas.

Horretaz gain, eraikuntzako eta eraispeneko hondakinen birziklatzeari dagokionez, eraikuntzan eta eraikingintzan baliabideak beren bizi-ziklo osoan zehar modu efizienteago batean erabiliko direla sustatzeko (bereziki obrak amaitutakoan hondakinak aprobetxatzea), jarraian aipatzen direnak sustatu beharko dira, honako hurrenkera honetan: eraikuntza- eta eraispen-hondakinen prebentzioa, berrerabiltzea, birziklatzea eta beste balorizazio-modu batzuk, eta, hala badagokio, ezabatze-eragiketen trataera egokia. Horretarako, bermatu egin beharko da obra-proiektuaren eraikuntza- eta eraispen-hondakinak gai honi buruzko arauen arabera sortu eta kudeatzen direla.

Además, en cuanto al reciclaje de residuos de construcción y demolición, con el fin de impulsar una edificación y construcción más eficiente en el uso de los recursos a lo largo de todo su ciclo de vida y, en especial, en el aprovechamiento de los residuos al final del mismo, debe fomentarse, por este orden: la prevención, reutilización, reciclado y otras formas de valorización, de los residuos de construcción y demolición, y, en su caso, que los destinados a operaciones de eliminación reciban un tratamiento adecuado, debiendo asegurarse la conformidad de la producción y gestión de los residuos de construcción y demolición del proyecto de obras con la normativa, en esta materia.

Hondakin arriskutsuentzako ontzietarako, uztailaren 20ko 833/1988 Errege Dekretuaren 13. artikuluan ezarritako arauak bete beharko dituzte (dekretu horrek onartzen du Hondakin toxiko eta arriskutsuei buruzko maiatzaren 14ko 20/1986 Oinarrizko Legea betearazteko oinarrizko araudia); itxita egongo dira baimendutako kudeatzaileak jaso arte, isuri edo lurrundu ez daitezen.

Los recipientes o envases conteniendo residuos peligrosos, cumplirán las normas de seguridad establecidas en el artículo 13 del Real Decreto 833/1988, de 20 de julio, por el que se aprueba el Reglamento para la ejecución de la Ley 20/1986, de 14 de mayo, básica de residuos tóxicos y peligrosos, y permanecerán cerrados hasta su entrega a gestor autorizado, evitando cualquier pérdida de contenido por derrame o evaporación.

Olio erabiliak, berriz, Industrian Erabilitako Olioaren Kudeaketa arautzen duen ekainaren 2ko 679/2006 Errege Dekretuan eta EAEn Erabilitako Olioaren Kudeaketa arautzen duen irailaren 29ko 259/1988 Dekretuan xedatutakoaren arabera kudeatuko dira.

La gestión de los aceites usados se realizará de acuerdo con el Real Decreto 679/2006, de 2 de junio, por el que se regula la gestión de los aceites industriales usados y con el Decreto 259/1988, de 29 de septiembre, por el que se regula la gestión del aceite usado en el ámbito de la CAPV.

– Lurrak eta soberakinak kudeatzea: baimendutako soberakindegira eramango dira proiektuan sortutako indusketa-soberakinak, eta indarreko legeetan ezarritakoaren arabera kudeatuko dira.

– Gestión de tierras y sobrantes: los sobrantes de excavación generados en el proyecto se llevarán a depósito de sobrantes autorizado y su gestión se ajustará a la legislación vigente.

– Induskatutako lurzoruen kontrola: egin beharreko lur-mugimenduak egiteko, organo honek aurretiaz onartu beharko du gaikako indusketa-plan bat, Lurzorua kutsatzea saihestu eta kutsatutakoa garbitzeari buruzko ekainaren 25eko 4/2015 Legearen arabera. Onartzeko adierazitako baldintzak eta betekizunak bete beharko dituzte induskatutako materialek.

– Control de los suelos excavados: los movimientos de tierra que deban ejecutarse exigirán la previa aprobación, por parte de este Órgano, de un plan de excavación selectiva, de conformidad con la Ley 4/2015, de 25 de junio, para la prevención y corrección de la contaminación del suelo. Los materiales excavados deberán cumplir con las condiciones y los requisitos señalados en dicha aprobación.

– Airearen kalitatea eta kalitate akustikoa babestea:

– Protección de la calidad del aire y de la calidad acústica:

Bermatuko da eremu akustiko honetan betetzen direla aplikatzekoak diren kalitate akustikoko helburuak, eta ezingo da etxebizitzak eta ospitale, hezkuntza edo kultura erabilerako eraikinak eraikitzeko baimenik eman baldin eta, baimena emateko unean, kanpoan ez badira betetzen kalitate akustikoko helburu horiek, non eta ez dagoen Euskal Autonomia Erkidegoko hots-kutsadurari buruzko urriaren 16ko 213/2012 Dekretuaren 43. artikuluan salbuetsitako kasuren batean.

Se asegurará el cumplimiento de los objetivos de calidad acústica que sean de aplicación en este área acústica, no pudiendo concederse ninguna licencia de construcción de edificaciones destinadas a viviendas, usos hospitalarios, educativos o culturales, si, en el momento de concesión de la licencia, se incumplen dichos objetivos de calidad acústica en el exterior, salvo que se esté en alguno de los casos exceptuados en el artículo 43 del Decreto 213/2012, de 16 de octubre, de contaminación acústica de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Ondorioz, kasua zein den, eraikuntza-lizentzia eman aurretik, kanpo-ingurunea babestera bideratutako neurri tekniko eta ekonomikoki egokiak hartu behar dira, baita, edonola ere, eraikinaren barnealdeko kalitate akustikoko helburuak betetzera zuzendutakoak ere, gelaren arabera (egongelak edo logelak) eta eguneko orduaren arabera (goizez, arratsaldez eta gauez). Fatxadaren isolamendu horiek behar bezala justifikatuta egon beharko dira eraikuntza-proiektuan.

En consecuencia, si fuera el caso, deberán adoptarse, con anterioridad a la concesión de la licencia de edificación, las medidas técnica y económicamente proporcionadas, encaminadas a proteger, en primera instancia, el ambiente exterior, así como, en todo caso, orientadas a cumplir con los objetivos de calidad acústica en el interior de la edificación, en función del tipo de recinto (estancias o dormitorios) y de los periodos de día, tarde y noche; estos aislamientos de fachada deberán quedar específicamente justificados en el proyecto de edificación.

Era berean, Arrasateko Udalak lehenengo okupaziorako edo bizigarritasunerako lizentzia eman aurretik, barnealdeko espazioetako kalitate-helburuen betetze-mailari buruzko txostena aurkeztu beharko du. Horretarako, kanpoko fatxadaren isolamendu akustikoa neurtzeko kanpaina bat eskatu dezake. Neurketa horiek «UNE-EN ISO 140-5:1999: Isolamendu akustikoa neurtzea eraikinetan eta eraikuntza-osagaietan» arauak ezarritakoari jarraikiz egin beharko dira. 5. zatia: Fatxadako elementuen eta fatxaden airetiko zarataren aurkako isolamendu akustikoa in situ neurtzea.

Así, el Ayuntamiento de Mondragón deberá realizar un informe justificativo del cumplimiento de los objetivos de calidad para el espacio interior, previa a la concesión de la correspondiente licencia de primera ocupación o habitabilidad, para lo que podrá solicitar una campaña de mediciones de aislamiento acústico de la fachada exterior; estas mediciones deberán hacerse bajo la norma UNE-EN ISO 140-5:1999: Medición del aislamiento acústico en los edificios y de los elementos de construcción. Parte 5: Mediciones in situ del aislamiento acústico a ruido aéreo de elementos de fachadas.

Bestalde, zaratari buruzko azaroaren 17ko 37/2003 Legea garatzen duen urriaren 19ko 1367/2007 Errege Dekretuaren 22. artikuluan aurreikusitakoaren arabera, zonakatze akustiko, kalitate-helburu eta emisio akustikoei dagokienez, obrak egitean erabiliko diren makinak egokitu egin beharko dira kanpoan erabiltzeko makinen emisio akustikoei buruz indarrean dagoen araudian ezarritako aginduetara, eta, bereziki, egokitu beharko dira, hala badagokie, Kanpoan erabiltzeko makinek ingurumenean sortzen dituzten emisio akustikoak arautzen dituen otsailaren 22ko 212/2002 Errege Dekretuan (apirilaren 28ko 524/2006 Dekretuak aldatu du) eta arau osagarrietan ezarritakora.

Por otro lado, de acuerdo con lo previsto en el artículo 22 del Real Decreto 1367/2007, de 19 de octubre, por el que se desarrolla la Ley 37/2003, de 17 de noviembre, del Ruido, en lo referente a zonificación acústica, objetivos de calidad y emisiones acústicas, la maquinaria utilizada en la fase de obras debe ajustarse a las prescripciones establecidas en la legislación vigente referente a emisiones sonoras de maquinaria de uso al aire libre, y en particular, cuando les sea de aplicación, a lo establecido en el Real Decreto 212/2002, de 22 de febrero, por el que se regulan las emisiones sonoras en el entorno debidas a determinadas máquinas de uso al aire libre (modificado por el Real Decreto 524/2006, de 28 de abril), y en las normas complementarias.

Halaber, eguneko lan-ordutegian jardungo da, eta kamioiek obran sartu eta irteteko erabiltzen dituzten bideak garbi mantendu beharko dira; horretarako, presioko ura edo erraztatzeko makina mekanikoak erabiliko dira.

Así mismo, se respetará un horario de trabajo diurno y los viales utilizados por los camiones para entrar o salir de la obra, deberán mantenerse limpios, utilizando agua a presión o barredoras mecánicas.

Gainera, abenduaren 9ko 21/2013 Legearen xedearen eta helburuaren eta IV. Ingurumen Esparru Programa 2020 egitasmoaren arabera, planak ingurumen-kontsiderazioen integrazioa sustatu beharko du, batik bat garapen jasangarria sustatzeko, hauen bidez:

Además, de conformidad con el objeto y finalidad de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre y en consonancia con el IV Programa Marco Ambiental 2020, el Plan deberá promover la integración de consideraciones ambientales, en particular para impulsar el desarrollo sostenible, mediante:

– Arkitektura jasangarria.

– La arquitectura sostenible:

Eraikinen aurrezki eta efizientzia energetikoa eta energia berriztagarrien sustapena bultzatzeko xedez. Horretarako, eraikuntza-proiektuan, ahal den neurrian, kontuan hartu beharko dira etxebizitzak eraikitzeko gida honetan jasotako gomendioak: Eraikuntza eta Birgaitze Jasangarriaren Gida, Euskal Autonomia Erkidegoko etxebizitzetarako dena. Eusko Jaurlaritza. 3. edizioa. 2015eko abendua.

Con objeto de potenciar el ahorro y la eficiencia energética de los edificios y el impulso de las energías renovables. Para ello, deberán considerarse en el proyecto de edificación, en la medida de lo posible, las recomendaciones de la Guía de edificación de viviendas siguiente: Guía de Edificación y Rehabilitación Sostenible para la Vivienda en la Comunidad Autónoma del País Vasco. Gobierno Vasco. 3.ª edición. Diciembre 2015.

Azken proiektuaren ingurumen-jasangarritasuna kalifikatzeko etiketak, gidaren arabera, ahalbidetuko du hartutako ingurumen-neurri eta azpineurri jasangarriak bereiztea.

La etiqueta de calificación de la sostenibilidad ambiental del proyecto final, de la Guía, permitirá distinguir el mayor o menor número de medidas y submedidas medioambientales sostenibles incorporadas.

Kasu honetan, neurri horiek alderdi hauetan eragin beharko dute:

En este caso, dichas medidas deberán incidir en los siguientes aspectos:

– Berriztagarriak ez diren lehengaien kontsumoa murriztea.

– Reducción del consumo de materias primas no renovables.

– Berriztagarriak ez diren iturrien bidez sortutako energia kopurua edo/eta kontsumoa murriztea.

– Reducción del consumo de energía y/o generación de energía a partir de fuentes no renovables.

– Edateko uraren kontsumoa eta ur beltzen produkzioa gutxitzea.

– Reducción del consumo de agua potable y generación de aguas grises.

– Gas, hauts, bero eta argi gutxiago igortzea.

– Reducción de las emisiones de gases, polvo, de calor y lumínicas.

– Negutegi-efektuko eta argi-gasen igorpenak murriztea.

– Reducción de las emisiones de gases de efecto invernadero y lumínicas.

– Barruko airearen kalitatea, erosotasuna eta osasuna hobetzea.

– Mejora de la calidad del aire interior, del confort y de la salud.

– Hondakin solido gutxiago sortzea.

– Reducción en la generación de residuos sólidos.

– Lorategiz hornitzea.

– Ajardinamiento.

Lorategietako jardueretan, bertako biodibertsitatea sustatzeko jarduerak bultzatuko dira, jasangarritasun-irizpideak lehenetsiz jarduera horietan, espezie inbaditzaileak sartzeko arriskua murrizteko. Horretarako, «Lorategi eta berdegune jasangarriak diseinatzeko eskuliburua» deritzon argitalpenean emandako gomendioak eta neurriak erabiliko dira. Eskuliburu hura Eusko Jaurlaritzako Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailak argitaratu zuen.

En las actuaciones de ajardinamiento se potenciarán las actuaciones encaminadas a fomentar la biodiversidad autóctona, primando criterios de sostenibilidad durante su puesta en práctica, de manera que se reduzca el riesgo de introducción de especies invasoras. Con tal fin, se utilizarán las recomendaciones y medidas contenidas en la publicación «Manual para el diseño de jardines y zonas verdes sostenibles», elaborado por el Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda Gobierno Vasco.

Bigarrena.– Horregatik guztiagatik, ingurumen-dokumentu estrategikoan eta ingurumen -txosten estrategiko honetan ezarritako baldintzen arabera, egindako kontsulten emaitza ikusita eta V. eranskinean ezarritako irizpideekin bat etorriz, zera ondorioztatu da: Arrasateko A.E.29 «San Andrés Berri» eremuaren Hiri Antolamenduko Plan Bereziak ez du kontrako efektu esanguratsurik izango ingurumenean, txosten honetan jasotako baldintzetan, eta, ondorioz, ez du ingurumen-ebaluazio estrategiko arruntik behar.

Segundo.– Por todo lo anterior, de acuerdo con los términos establecidos en el documento ambiental estratégico y en este informe ambiental estratégico y teniendo en cuenta el resultado de las consultas realizadas y de conformidad con los criterios establecidos en el Anexo V, se concluye que el Plan Especial de Ordenación Urbana del ámbito A.E.29 San Andrés Berri, en Mondragón, no tiene efectos adversos significativos sobre el medioambiente, en los términos establecidos en este informe, por lo que no debe someterse a una evaluación ambiental estratégica ordinaria.

Hirugarrena.– Arrasateko Udalari ebazpen honen edukia jakinaraztea.

Tercero.– Comunicar el contenido de la presente Resolución al Ayuntamiento de Mondragón.

Laugarrena.– Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitara dadila agintzea.

Cuarto.– Ordenar la publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Bosgarrena.– Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 31.4 artikuluak ezarritakoaren arabera, ingurumen-ebaluazio estrategiko horrek indarraldia galduko du eta dagozkion efektuak sortzeari utziko dio, behin Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta lau urteko gehieneko epean, Arrasateko A.E.29 «San Andrés Berri» eremuaren Hiri Antolamenduko Plan Berezia onartuko ez balitz.

Quinto.– De acuerdo con lo dispuesto en el artículo 31.4 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, el presente informe ambiental estratégico perderá su vigencia y cesará en la producción de los efectos que le son propios si, una vez publicado en el Boletín Oficial del País Vasco, no se hubiera procedido a la aprobación del Plan Especial de Ordenación Urbana del ámbito A.E.29 San Andrés Berri, en Mondragón, en el plazo máximo de cuatro años desde su publicación; en ese caso, deberá iniciarse nuevamente el procedimiento de evaluación ambiental estratégica simplificada del Plan.

Vitoria-Gasteiz, 2019ko irailaren 18a.

En Vitoria-Gasteiz, a 18 de septiembre de 2019.

Ingurumen Administrazioaren zuzendaria,

El Director de Administración Ambiental,

IVAN PEDREIRA LANCHAS.

IVAN PEDREIRA LANCHAS.


Azterketa dokumentala


Análisis documental