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Boletin Oficial del País Vasco

113. zk., 2019ko ekainaren 17a, astelehena

N.º 113, lunes 17 de junio de 2019


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XEDAPEN OROKORRAK

DISPOSICIONES GENERALES

HEZKUNTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN
2916
2916

AGINDUA, 2019ko ekainaren 4koa, Hezkuntzako sailburuarena, zeinaren bidez lanpostuaren adjudikazioa arautzen baitzaie fisioterapeuta, terapeuta okupazional, hezkuntza-laguntzako espezialista, transkribatzaile edo materialaren egokitzaile eta zeinu-hizkuntzako interprete kategorietan ordezkapenak egiteko hautagai-zerrenden parte direnei, eta zeinaren bidez ezartzen baita lan-kontratudun langile finkoei, mugagabe ez-finkoei eta bitartekoei zentroen urteko esleipena egiteko prozedura, fisioterapeuta, terapeuta okupazional eta hezkuntza-laguntzako espezialista kategorietan.

ORDEN de 4 de junio de 2019, de la Consejera de Educación, por la que se regula la adjudicación de puesto de trabajo a las personas que forman parte de las listas de candidatos y candidatas a sustituciones en las categorías de Fisioterapeuta, Terapeuta Ocupacional, Especialista de Apoyo Educativo, Transcriptor/a Adaptador/a de Material e Intérprete de Lenguaje de Signos y se establece el procedimiento para la asignación anual de centros al personal laboral fijo, indefinido no fijo e interino en las categorías de Fisioterapeuta, Terapeuta Ocupacional y Especialista de Apoyo Educativo.

Kontuan izanik Administrazioak bere burua antolatzeko ahalmena duela, Hezkuntza Sailari dagokio zerbitzuak antolatzea, eta ondorioz, Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saileko irakasle eta hezkuntza-arloko lan-kontratudun langileen hitzarmen kolektiboaren 7. artikuluak berariaz jasotzen du lanaren antolakuntza Hezkuntza Sailaren ahalmena dela, eta langileek obligazioa dutela Hezkuntza Administrazioak adierazitako zerbitzuak emateko, dagokien lan-kontratuaren arabera.

En el marco de la facultad de autoorganización de la Administración, corresponde al Departamento de Educación la organización de los servicios y es por ello que el artículo 7 del convenio colectivo del personal laboral docente y educativo del Departamento de Educación, Universidades e Investigación del Gobierno Vasco recoge expresamente que la organización del trabajo es facultad del Departamento y que el personal vendrá obligado a prestar los servicios que, conforme a su contrato laboral, le señale la Administración Educativa.

Euskal Eskola Publikoari buruzko otsailaren 19ko 1/1993 Legeak, 26. artikuluan xedatzen du hezkuntzari laguntzeko zerbitzuek, tartean, otsailaren 17ko 40/2009 Dekretuan araututako berritzeguneek, lankidetzan jardungo dutela ikastetxeekin irakaskuntzaren kalitatea hobetze aldera, eta bere funtzioen artean baliabideak kokatzea jasotzen da, ikastetxeen eskura izan arren, izaeragatik edo dimentsioagatik, ikastetxeok ezin baititzakete eduki.

La Ley 1/1993, de 19 de febrero, de Escuela Pública Vasca, en su artículo 26, dispone que los servicios de apoyo a la educación, entre los que se encuentran los Berritzegunes regulados en el Decreto 40/2009, de 17 de febrero, colaborarán con los centros docentes en orden a la mejora de la calidad de la enseñanza y entre sus funciones se recoge la de ubicar recursos que, aun estando a disposición de los centros, no pueden, por su naturaleza o dimensión, residir en los mismos.

Uztailaren 4ko 186/2017 Dekretuak, zeinaren bidez onartzen baita ikastetxeetan hezkuntza-premia bereziak dituzten ikasleei laguntzeko irakasleak ez diren lan-kontratudun langileen lanpostuen zerrenda (akats-zuzenketa, 2017ko abuztuaren 29ko EHAAn), Hezkuntza Saileko hezkuntza-langileen lanpostuak eratzen ditu, tartean, hezkuntza-laguntzako espezialistak, fisioterapeutak eta terapeuta okupazionalak, hainbat destinotara atxikita, besteak beste, zonako berritzeguneetara. Zonako berritzegune bakoitzak dagozkion funtzioak gauzatzen dituen lurralde-eremua da otsailaren 17ko 40/2009 Dekretuak, Berritzeguneen egitura, antolaketa eta funtzionamendua arautzen duenak, berritzegune bakoitzarentzat ezarritako lurralde-barrutiari dagokiona.

El Decreto 186/2017, de 4 de julio, por el que se aprueba la relación de puestos de trabajo del personal laboral no docente de apoyo al alumnado con necesidades educativas especiales en centros docentes (Corrección de errores en el BOPV de 29 de agosto de 2017), configura los puestos de trabajo del personal educativo del Departamento de Educación en el cual están los Especialistas de Apoyo Educativo, los Fisioterapeutas y los Terapeutas Ocupacionales, adscritos a distintos destinos, y entre ellos, a los Berritzegunes zonales. El ámbito territorial al que extiende sus funciones cada Berritzegune zonal es el de la circunscripción territorial establecida para cada uno de ellos en el Decreto 40/2009, de 17 de febrero, por el que se regula la estructura, organización y funcionamiento de los Berritzegunes.

Lanaren antolaketaren esparruan, agindu honek honako hauek arautzen ditu: fisioterapeuta, terapeuta okupazional, hezkuntza-laguntzako espezialista, transkribatzaile edo materialaren egokitzaile eta zeinu-hizkuntzako interprete izateko kategoria-zerrenden parte direnei lanpostua esleitzea; eta hezkuntza-premia bereziko ikasleak dituzten ikastetxeak esleitzeko prozedura ezartzea fisioterapeuta, terapeuta okupazional eta hezkuntza-laguntzako espezialista kategorietako lan-kontratudun finko, mugagabe ez-finko eta bitarteko bakoitzari, horien lanpostua zonako berritzegunera atxikirik dagoenean.

En el marco de la organización del trabajo, esta Orden regula: la adjudicación de puesto de trabajo a las personas que forman parte de las listas de candidatos y candidatas a sustituciones en las categorías de Fisioterapeuta, Terapeuta Ocupacional Especialista de Apoyo Educativo, Transcriptor/a Adaptador/a de Material e Intérprete de Lenguaje de Signos; y el procedimiento de asignación de centros docentes con alumnado con necesidades educativas especiales a cada contratado laboral fijo, indefinido no fijo e interino de las categorías de fisioterapeuta, terapeuta ocupacional y especialista de apoyo educativo, cuyo puesto de trabajo está adscrito a Berritzegune zonal.

XEDATZEN DUT:
DISPONGO:
I. KAPITULUA
CAPÍTULO I
XEDAPEN OROKORRAK
DISPOSICIONES GENERALES

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Agindu honek xede hauek ditu:

La presente Orden tiene por objeto:

a) Prozedura arautzea, eskola-ikasturtea hastean agindu honen 2.1 artikuluan jasotako kategorietan ordezkapenak egiteko hautagai-zerrenden parte direnekin bete beharreko lanpostuak esleitzeko.

a) Regular el procedimiento para la adjudicación de puestos de trabajo que, con ocasión del comienzo del curso escolar, deban cubrirse con personas que forman parte de las listas de candidatos y candidatas a sustituciones en las categorías recogidas en artículo 2.1 de la presente Orden.

b) Hezkuntza-premia bereziko ikasleak dituzten ikastetxeen urteko banaketa-prozedura arautzea. Prozedura hori hartu beharko da kontuan zonako berritzeguneetako lanpostu guztietan, agindu honen 2.2 artikuluan jasotako kategoriei dagokienez.

b) Regular el procedimiento de distribución anual de los centros con alumnado con necesidades educativas especiales que debe atender cada puesto de trabajo de los Berritzegune zonales en las categorías recogidas en artículo 2.2 de la presente Orden.

2. artikulua.– Aplikazio-eremu subjektiboa.

Artículo 2.– Ámbito subjetivo de aplicación.

1.– Aurreko artikuluaren a) letran aipatutako prozeduraren aplikazio-eremu subjektiboak barnean hartzen ditu ordezkapenak egiteko hautagai-zerrendetan agertzen diren pertsonak, kategoria hauei dagokienez:

1.– El ámbito subjetivo de aplicación del procedimiento referido en la letra a) del artículo anterior, lo constituyen las personas que forman parte de las listas de candidatos y candidatas a sustituciones en las categorías siguientes:

a) Fisioterapeuta.

a) Fisioterapeuta.

b) Terapeuta okupazional.

b) Terapeuta Ocupacional.

c) Hezkuntza-laguntzako espezialistak.

c) Especialistas de Apoyo Educativo.

d) Transkribatzaile edo materialaren egokitzaile.

d) Transcriptor/a Adaptador/a de Material.

e) Zeinu-hizkuntzako interprete.

e) Intérprete de Lenguaje de Signos.

2.– Aurreko artikuluaren b) letran aipatutako prozeduraren aplikazio-eremu subjektiboak barnean hartzen ditu zonako berritzeguneen lanpostuetara atxikitako langileak, zehazki, fisioterapeuta, terapeuta okupazional eta hezkuntza-laguntzako espezialista kategorietan, baldin eta lan-kontratu finkoa, bitartekotasun lan-kontratua edo lan-harreman zehaztugabe ez-finkoa badute.

2.– El ámbito subjetivo de aplicación del procedimiento referido en la letra b) del artículo anterior, lo constituye el personal adscrito a puestos de trabajo de los Berritzegunes zonales, en las categorías de Fisioterapeuta, Terapeuta Ocupacional y Especialista de Apoyo Educativo, que tengan contrato laboral fijo, contrato laboral de interinidad o relación laboral de carácter indefinido no fijo.

3. artikulua.– Datu pertsonalen tratamendua.

Artículo 3.– Tratamiento de datos de carácter personal.

Parte-hartzaileen datu pertsonalak Agindu honetan araututako prozesua kudeatzeko erabiliko dira soilik, eta, horretarako, datu pertsonalen fitxategi automatizatu batean sartuko dira. Fitxategi horren arduraduna Hezkuntza Saileko Langileak Kudeatzeko zuzendaria da, eta harengana jo beharko da datuak eskuratzeko, zuzentzeko, ezerezteko eta aurka egiteko eskubideez baliatzeko (Donostia kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz).

Los datos de carácter personal de las personas participantes se utilizarán, con carácter único y exclusivo, para la gestión del proceso regulado por esta Orden y, a tal fin, formarán parte de un fichero automatizado de datos personales. El responsable del fichero es el Director de Gestión de Personal del Departamento de Educación ante el que podrán ejercitarse los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición (calle Donostia-San Sebastián, 1, 01010 Vitoria-Gasteiz).

Parte-hartzaileek onartzen dute beren datu pertsonalak agindu honetan zehaztutako eran eta helbururako tratatzea, baita Hezkuntza Sailaren webgunean (www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus) eta irakaslegunean argitaratzea ere, baina betiere prozesu honi loturiko izapideei dagokienez soilik. Halaber, baimena ematen diote Hezkuntza Sailari artxiboetan beraiei buruz duen bestelako informazioa ere erabiltzeko, baldin eta prozedurarako egokia bada.

Las personas participantes consienten que sus datos de carácter personal sean tratados de la forma y objeto señalado en esta Orden, así como a su publicación en la página web del Departamento de Educación (www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus) y en el entorno irakaslegunea, únicamente en relación con los trámites propios de este proceso. Asimismo autorizan al Departamento de Educación al tratamiento de aquella otra información que sobre ellas conste en sus archivos y que resulte pertinente para el mismo.

Hezkuntza Sailak izapidetze-prozesu osoan honako hauetan xedatutakoa betetzen dela ziurtatuko du: Datu Pertsonalak Babesteari eta Eskubide Digitalak Bermatzeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoa; Datu Pertsonaletarako Jabetza Publikoko Fitxategiei eta Datuak Babesteko Euskal Bulegoa Sortzeari buruzko otsailaren 25eko 2/2004 Legea; eta datu pertsonalak tratatzeari eta datu horien zirkulazio libreari dagokienez pertsona fisikoak babesteari buruzkoa den eta 95/46/EE Zuzentaraua indargabetzen duen Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016ko apirilaren 27ko 2016/679 (EB) Erregelamendua.

El Departamento de Educación velará durante toda la tramitación por el cumplimiento de lo dispuesto en la Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales, y en la Ley 2/2004, de 25 de febrero, de Ficheros de Datos de Carácter Personal de Titularidad Pública y de Creación de la Agencia Vasca de Protección de Datos y en el Reglamento (UE) 2016/679 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 27 de abril de 2016, relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de datos personales y a la libre circulación de estos datos y por el que se deroga la Directiva 95/46/CE.

II. KAPITULUA
CAPÍTULO II
IKASTURTEAREN HASIERAN ORDEZKAPEN-ZERRENDETAN AGERTZEN DIRENEI LANPOSTUAK ADJUDIKATZEA
ADJUDICACIÓN DE PUESTOS DE TRABAJO A LOS Y LAS INTEGRANTES DE LAS LISTAS DE SUSTITUCIÓN CON OCASIÓN DEL COMIENZO DEL CURSO ESCOLAR

4. artikulua.– Urteko prozeduraren hasiera eta eskainitako lanpostuak.

Artículo 4.– Inicio del procedimiento anual y puestos ofertados.

1.– Ikasturte bakoitzean eta ikasturtea hasi baino lehen, Langileak Kudeatzeko zuzendariak ebazpena emango du lanpostuak esleitzeko prozedura abiarazteko, eskola-ikasturtea hastean agindu honen 2.1 artikuluan jasotako kategorietan ordezkapenak egiteko hautagai-zerrenden parte direnekin bete beharreko lanpostuak esleitze aldera.

1.– Para cada curso escolar y con anterioridad a su inicio, el Director de Gestión de Personal dictará resolución ordenando el inicio del procedimiento de adjudicación de puestos de trabajo que, con ocasión del comienzo del curso escolar, deban cubrirse con personas que forman parte de las listas de candidatos y candidatas a sustituciones en las categorías contempladas en el artículo 2.1 de la presente Orden.

2.– Ebazpenak eskabideak aurkezteko epea finkatuko du, eta eranskinean adjudikatu beharreko lanpostuak jasoko ditu, alegia, titularrek bete ez eta hutsik daudenak, eta lanpostuok betetzeko beharrak ikasturte osoan iraungo duela aurreikusten bada. Era berean, prozeduran nahitaez parte hartu beharko duten hautagaiak zehazteko puntuazio minimo bat finkatuko da.

2.– La resolución fijará el plazo de presentación de solicitudes y contendrá en anexo los puestos de trabajo a adjudicar, que serán aquellos vacantes o no ocupados por su titular, en los que la necesidad de cobertura prevista alcance la totalidad del curso escolar. Asimismo, contendrá la puntuación mínima fijada para determinar los candidatos y candidatas que participarán en el procedimiento con carácter obligatorio.

3.– Ebazpen hori uztailean eman eta argitaratuko da.

3.– Dicha resolución se dictará y publicará en el mes de julio.

5. artikulua.– Parte-hartzaileak eta eska daitezkeen betekizunak.

Artículo 5.– Participantes y requisitos exigibles.

1.– Prozeduran parte hartzeko, dagokion kategoria profesionalean ordezkapenak egiteko hautagaien zerrendan lanerako prest egotea beharrezkoa da.

1.– Para participar en el procedimiento será necesario encontrarse en situación de disponible en la lista de candidatos y candidatas a sustituciones de la correspondiente categoría profesional.

2.– Izangaiek, lanpostua aukeratuko dute ikasturte-hasierako adjudikazio-prozedura honetan, egoera hauetako batean badaude, betiere behar bezala justifikatuz gero: lan-istripuagatik edo lanbide-gaixotasunagatik, edo haurra izen dutelako aldi baterako ezintasuneko egoeran; amatasun- edo aitatasun-egoeran; haurdunaldian arriskua edo arriskuko haurdunaldian; edo adopzioagatik edo harreragatik aldi baterako bajan; edo jardunaldi-etete iragankorrean (seme-alabak zaintzeko edo sail honetako irakasle-lanpostuetara deitu dietelako); gainera, eskainiko zaien ordezkapenaren iraunaldia emandako zerbitzalditzat zenbatuko zaie, zerrendak birbarematzeari dagokionez bakarrik bada ere. Baremorako kontuan hartutako zerbitzaldi horrek ez du eraginik izango «antzinatasuna» izeneko ordainsari osagarrian, ez eta Gizarte Segurantzaren ondorioetarako ere, ez delako benetako zerbitzurik eman.

2.– Los candidatos y candidatas en situación, debidamente certificada, de baja por alumbramiento, incapacidad temporal por accidente de trabajo o enfermedad profesional, maternidad, paternidad, riesgo durante el embarazo y embarazo de riesgo, o que se hayan acogido a los supuestos de baja temporal por adopción o acogimiento o suspensión transitoria (por cuidado de hijo/hija o por llamamientos a puestos docentes de este Departamento) elegirán puesto en el presente procedimiento de adjudicación de comienzo de curso y el tiempo de cobertura se les computará como tiempo de servicios a los solos efectos de rebaremación de lista. Este reconocimiento de tiempo de servicios a efectos de baremo no afectará al complemento retributivo denominado «antigüedad» ni a efectos de Seguridad Social, dado que no se produce una prestación efectiva de servicios.

Egoera horietako batean dauden hautagaiek ikasturtean zehar hasi ahalko dira lanean lanpostu horretan, egoera hori sortu duen gertakaria amaitzen denean.

Los candidatos y candidatas que se encuentren en los supuestos anteriores, se podrán incorporar a ese puesto a lo largo del curso escolar, una vez finalizado el hecho causante.

3.– Deitutako postuak betetzeko horien hizkuntza-eskakizuna, lanaldi eta lurralde historikoa bete beharko da.

3.– Para el desempeño de los puestos de trabajo convocados se deberá cumplir con el perfil lingüístico, jornada y territorio histórico de los mismos.

Aurrekoaz gain, kontratua formalizatzen den datan, hautagaiek Adingabeak Babesteko Lege Organikoaren 13.5 artikuluak adierazitako betekizunarekin lotutako ziurtagiri negatiboa izatea egiaztatu behar dute, adingabeekin harremana izatea dakarten lanbideak, lanak eta jarduerak egiteko eta horietarako hautagai izateko, edo Administrazioari baimena eman behar diote Sexu Delinkuenteen Erregistro Zentralean kontsulta dezan.

Además de lo anterior, a la fecha de la formalización del contrato, los candidatos y candidatas deben acreditar la certificación negativa relativa al requisito exigido por el artículo 13.5 de la Ley Orgánica de Protección del Menor para el acceso y ejercicio a las profesiones, oficios y actividades que impliquen contacto habitual con menores, o autorizar a la Administración para la consulta en el Registro Central de Delincuentes Sexuales.

Era berean, kontratua formalizatzen den datan, langile fisioterapeutak kolegiatuta egon behar dira.

Asimismo, a la fecha de la formalización del contrato, el personal Fisioterapeuta deberá hallarse colegiado.

6. artikulua.– Parte-hartze boluntarioa eta derrigorrezkoa prozeduran.

Artículo 6.– Participación voluntaria y forzosa en el procedimiento.

1.– Prozesu horretan parte hartuko dute, nahitaez, lanpostuak adjudikatzeko prozedura hasteko agintzen duen ebazpenean parte hartzeko finkatutako puntuazio minimoa edo handiagoa duten 5.1 eta 5.2 artikuluan adierazitako langileek.

1.– Tomarán parte en este proceso, con carácter obligatorio, el personal señalado en el artículo 5.1 y 5.2 que tenga la puntuación superior o igual a la fijada como puntuación mínima de participación en la Resolución por la que se ordena el inicio del procedimiento de adjudicación de puestos.

Nahitaez parte hartzeko ezarritako gutxieneko puntuazioa lanpostuak betetzeko behar den pertsona-kopuruaren arabera zehaztuko da, eta aurreko ikasturtean azken lanpostua esleitzeko erabilitako puntuazioa hartuko da kontuan.

La puntuación fijada como puntuación mínima de la participación obligatoria se determinará a partir de la estimación de las personas necesarias para cubrir los puestos de trabajo existentes y tendrá en cuenta la puntuación correspondiente al último de los puestos adjudicados en el curso anterior.

2.– Ez dute nahitaez parte hartu beharko ordezkogaien zerrendako pertsonek, baldin eta Langileak Kudeatzeko zuzendariak prozedura abiarazteko ebazpenaren bidez ezarritako puntuazio minimoa baino txikiagoa badute. Ebazpena Hezkuntza Sailaren webgunean argitaratuko da.

2.– Quedan exceptuadas de la obligación de participación las personas integrantes de la lista de candidatos y candidatas a sustituciones que tengan una puntuación inferior a la que establezca el Director de Gestión de Personal mediante la resolución de inicio del procedimiento, que será publicada en la página web del Departamento de Educación.

3.– Nahitaez parte hartu behar ez duten ordezkogaien zerrendako pertsonek borondatez parte har dezakete.

3.– Las personas integrantes de las listas de candidatos y candidatas a sustituciones no obligadas a participar podrán hacerlo de forma voluntaria.

7. artikulua.– Eskabide boluntarioak eta derrigorrezkoak.

Artículo 7.– Solicitudes voluntarias y forzosas.

1.– Eskabidea formalizatuko da prozedura abiarazteko ebazpenak adierazten duen epean, helbide honetan eskabide elektronikoa eginez: http://www.irakasle.eus

1.– La solicitud se formalizará, en el plazo que señale la resolución de inicio del procedimiento, mediante la solicitud electrónica en la siguiente dirección: http://www.irakasle.eus

Identifikatzeko, erabiltzailea eta pasahitza erabiliko dira, eta, hori ezean, NAN zenbakiaren bidez alta eman behako da. Sartzeko pasahitza gogoratzen ez bada, aipatu helbidean hori berreskuratzeko bidea aurki daiteke.

La identificación se realizará mediante usuario y contraseña y, en caso de carecer de ellos, deberá darse de alta con el DNI. En caso de no recordar la contraseña de acceso, dispondrá en la citada dirección de una utilidad para su recuperación.

Eskatzailearen identitatea egiaztatu egingo da, datuak egiaztatzeko zerbitzuaren bitartez. Zerbitzu hori Administrazio Elektronikoari buruzko otsailaren 21eko 21/2012 Dekretuaren bigarren xedapen gehigarrian jasota dago.

La identidad de la persona solicitante se verificará, a través del Servicio de Verificación de Datos contemplado en la disposición adicional segunda del Decreto 21/2012, de 21 de febrero, de Administración Electrónica.

Aplikazioan lehen aldiz sartzean, eskabideari alta emango zaio, eta parte-hartzaile bakoitzak bere identitate-datuak eta prozesuan parte hartzeko datuak kontsultatu ahal izango ditu.

El primer acceso a la aplicación dará de alta la solicitud y permitirá a cada participante consultar sus datos identificativos y de participación en el procedimiento.

2.– Nahitaez parte hartu behar duten pertsonen eskabidean, dagokion zerrendan pertsona bakoitzak adierazitako hizkuntza-eskakizunetara, lanaldira eta lurralde historikora egokitzen diren lanpostu guztiak jaso beharko dira.

2.– En la solicitud de las personas que están obligadas a participar deberán figurar todos los puestos de trabajo que se ajusten a las indicaciones de perfil lingüístico, jornada y territorio histórico que figuran para cada persona en la lista correspondiente:

a) Nahitaez parte hartu behar dutenek eskabiderik aurkezten ez badute, sistema informatikoak derrigorrezko eskaera bat egingo du eta eskatzaileak sarbide-baldintzak betetzen dituen lanpostu guztietarako eskaera egingo du. Derrigorrezko eskabidean sartutako eskaerak agindu honen 11. artikuluan ezarritakoaren arabera ordenatuko dira.

a) Si las personas que están obligadas a participar no presentan solicitud, el sistema informático realizará una solicitud forzosa e incluirá la petición de todos aquellos puestos de trabajo para las que el/la participante reúne los requisitos de acceso. Las peticiones incluidas en la solicitud forzosa se ordenarán conforme a lo establecido en el artículo 11 de la presente Orden.

b) Baldin eta nahitaez parte hartu behar dutenek eskabide boluntario bat egiten badute lehendik sarbide-baldintzak betetzen dituzten eskaera guztiak agortu gabe, sistemak derrigorrez sortzen dituen eskaerak azken eskaera boluntarioaren ondoren ordenatuko dira esleipenerako (eskabide-zenbakia).

b) Si estas personas obligadas a participar realizan una solicitud voluntaria sin agotar todas las peticiones para las que el/la participante reúne los requisitos de acceso, las generadas por el sistema con carácter forzoso se ordenarán para la adjudicación (n.º pet.) tras la última de las peticiones voluntarias.

3.– Modu boluntarioan parte hartzen dutenek sarbide-baldintzak betetzen dituzten eskaera guztiak agortu gabe egin ahalko dute eskabidea. Nolanahi ere, adjudikazio-prozeduran eskaera horiek bakarrik hartuko dira aintzat eta ez zaie inolaz ere derrigorrean adjudikatuko lanpostu bat.

3.– Aquellas personas que participen con carácter voluntario podrán realizar su solicitud sin agotar todas las peticiones para las que el/la participante reúne los requisitos de acceso. En todo caso, en el procedimiento de adjudicación se estará únicamente a dichas peticiones y en ningún caso se les adjudicará un puesto con carácter forzoso.

4.– Eskaera generikoak eta derrigorrezkoak sortzetik kanpo geratuko dira Hezkuntza Arreta Terapeutikorako zentroetako hezkuntza-laguntzako espezialisten eta arreta igerilekuan ematea eskatzen duen Gorbeialde Hezkuntza Zentro Bereziaren lanpostuei dagozkienak.

4.– Quedan exceptuadas de la generación de peticiones genéricas y forzosas las correspondientes a los puestos de Especialistas de Apoyo Educativo en los Centros Terapéutico educativos y en los del Centro Educativo Especial Gorbeialde que requieren atención en piscina.

8. artikulua.– Eskabide boluntarioak egiteko modua.

Artículo 8.– Forma de realizar las solicitudes voluntarias.

1.– Pertsona bakoitzak eskabide bakarra formalizatuko du, nahiz eta lan-kategoria bat baino gehiagoko lanpostuak eskatu.

1.– Cada persona formalizará una única solicitud aun cuando se soliciten puestos de más de una categoría laboral.

2.– Eskabideak datuak sartzeko 500 lerro ditu, eta I. eranskinean jasotzen den formatua du.

2.– La solicitud consta de un máximo de 500 líneas de entrada de datos con el formato que se recoge en el Anexo I.

3.– Lerro bakoitzaren hasieran agertzen den eskabide-zenbakiak (esk. zk.) egindako eskaera ezberdinen arteko hautaketa-lehentasuna ezartzen du.

3.– El número de petición que figura al comienzo de cada línea (n.º pet.) determina la preferencia en la elección entre las distintas peticiones realizadas.

4.– Eskabidea lanpostu zehatzen gainean egin daiteke (eskaera zehatza). Kasu horretan, «Lanp. hur.– zk.» zutabeari dagokion laukitxoan, prozedura abiarazteko ebazpenean lanpostu zehatz horri esleitutako zenbakia adieraziko da.

4.– La solicitud puede hacerse a concretos puestos de trabajo (petición concreta). En este caso, en la casilla correspondiente a la columna «n.º orden puesto» se indicará el número asignado al concreto puesto de trabajo en la resolución de inicio del procedimiento.

5.– Era berean, eskabidea eskaera generikoen bidez ere egin daiteke. Eskaera generikoa da lanpostu zehatz bat adierazten ez duena, baizik eta ondorengo kontzeptu guztiak edo batzuk aukeratzen egiten dena: kategoria, lurralde historikoa, lanaldia, hizkuntza-eskakizuna edota destinoa.

5.– La solicitud también puede hacerse mediante peticiones genéricas. Se considera petición genérica aquella en la que no se indica un concreto puesto de trabajo, sino que se realiza eligiendo todos o algunos de los siguientes conceptos: categoría, Territorio Histórico, jornada, perfil y/o destino.

6.– Eskabide berean, lanpostu zehatzen eta lanpostu generikoen eskaerak egin daitezke.

6.– En una misma solicitud, pueden realizarse peticiones de puestos concretos y peticiones genéricas.

9. artikulua.– Eskabidea aldatzea eta ixtea.

Artículo 9.– Modificación y cierre de la solicitud.

1.– Eskabideari alta eman ondoren, irekita egongo da eta edozein unetan alda daiteke, aurkezteko epea zabalik den artean. Sartutako datuak zirriborro-formatuan inprima daitezke.

1.– Una vez dada de alta la solicitud, esta permanecerá abierta y podrá ser modificada en cualquier momento mientras permanezca abierto el plazo de presentación. Los datos introducidos serán imprimibles en formato de borrador.

2.– Eskabidea pertsonak berak hala erabakita itxiko da, eskabideak aurkezteko epearen barruan, edo, bestela, automatikoki, epea amaitutakoan. Horrela, ordura arte grabatu dena hartuko da kontuan.

2.– El cierre de la solicitud se producirá de manera voluntaria por la propia persona, dentro del plazo de solicitud, o bien, de manera automática, en el momento en que este finalice, de modo que se tendrá en consideración lo que haya sido grabado hasta entonces.

3.– Eskabidea itxi ondoren, ezingo da inolako aldaketarik egin, eta parte-hartzaile bakoitzak inprimaki bat lor dezake erregistratutako aukera eta eskaerekin.

3.– Después de cerrada la solicitud no podrá efectuarse modificación alguna, y cada participante podrá obtener un impreso con las opciones y peticiones registradas.

10. artikulua.– Eskabideak eta eskaerak balioestea.

Artículo 10.– Validación de las solicitudes y peticiones.

1.– Eskabideak aurkezteko epea amaitu ondoren, sistemak sartutako datuak egiaztatuko ditu, eta, hala badagokio, ez ditu onartuko lanpostuak lortzeko baldintzaren bat betetzen ez duten parte-hartzaileen eskaerak.

1.– Finalizado el plazo de presentación de solicitudes, el sistema comprobará los datos introducidos y, en su caso, no admitirá aquellas peticiones para las que las personas participantes carezcan de alguno de los requisitos.

2.– Era berean, ez dira onartuko elementu inkoherenteak dituzten eskaerak, ez eta deialdikoak ez diren lanpostuak edo parte-hartzaileak eskatu ezin dituen zentroak edo lanpostuak begiesten dituzten eskaerak ere.

2.– Tampoco serán admitidas aquellas peticiones que contengan elementos incoherentes o se refieran a puestos de trabajo no convocados o a centros y/o puestos de trabajo a los que no puede optar el/la participante.

3.– Behin-behineko ebazpena argitaratzen den unetik aurrera, parte hartzeko benetako baldintzak jasotzen dituen inprimaki bat eskura daiteke, zer eskaera eta aukera onartu diren eta zein baztertu diren jasoko duena. Eskabidea ezingo da aldatu eskaerak baztertu izanaren ondorioz.

3.– A partir del momento en que se publique la resolución provisional podrá obtenerse un impreso que refleje las condiciones reales de participación, es decir, qué peticiones y opciones se han aceptado y cuáles han sido inadmitidas. La solicitud no podrá ser modificada como consecuencia de la inadmisión de peticiones.

11. artikulua.– Lanpostuen antolaketa automatikoa eskaera generikoetan eta derrigorrezkoetan.

Artículo 11.– Ordenación automática de los puestos de trabajo en peticiones genéricas y forzosas.

1.– Eskaera generikoetan eta derrigorrezkoetan jasotako lanpostuak prozedura abiarazteko ebazpenean ezartzen den ordenaren arabera zerrendatuko dira.

1.– Los puestos de trabajo incluidos en las peticiones genéricas y en las forzosas se ordenarán en el orden que se establezca en la resolución de inicio del procedimiento.

2.– Aurreko apartatuan aipatutako ebazpenean ordena hau agertuko da: kategoria, agindu honen 2.1 artikuluan zerrendatutako hurrenkeran; lurralde historikoak, Araba, Bizkaia eta Gipuzkoa, hurrenez hurren; lanaldi osoa; lanaldi partziala; hizkuntza-eskakizuna, lehenik hizkuntza-eskakizuna dutenak eta ondoren hizkuntza-eskakizunik gabekoak; eta destinoak, Lanpostuen Zerrendan hezkuntza-langileen lanpostuak zerrendatzen diren destino-ordenaren arabera.

2.– El orden que figurará en la resolución referida en el apartado anterior será: por categoría, en orden en el que se enumeran en el artículo 2.1 de esta Orden; por Territorios Históricos, en orden de Álava, Bizkaia y Gipuzkoa; por jornada completa; por jornada parcial; por perfil lingüístico, en orden de los puestos con perfil lingüístico, y posteriormente, los de sin perfil; y por destino, conforme al orden de destino en el que se relacionan los puestos de trabajo del personal educativo en la Relación de Puestos de Trabajo.

12. artikulua.– Lanpostuak adjudikatzeko irizpideak.

Artículo 12.– Criterios para la adjudicación de los puestos de trabajo.

1.– Lanpostuen esleipena erreferentziako ikasturtean ordezkapenak egiteko hautagai-zerrenden hurrenkeraren arabera egingo da. Pertsona bakoitzari bere eskabidea osatzen dutenetatik lehenengo lanpostu libre eta balioduna esleituko zaio. Eskabidean, kontuan hartuko dira bai eskaera zehatzak, bai eskaera generikoen eta nahitaezko eskaeren garapenaren ondoriozkoak, 7. eta 11. artikuluetan xedatutakoaren arabera ordenatuta.

1.– La adjudicación de los puestos se hará conforme a la prelación en las listas de candidatos/a a sustituciones correspondiente al curso escolar de referencia. A cada persona se le asignará el primer puesto de trabajo libre y válido de los que componen su solicitud, en la que se tendrán en cuenta tanto las peticiones concretas como aquellas que resulten del desarrollo de las peticiones genéricas y forzosas, ordenadas de acuerdo con lo dispuesto en los artículos 7 y 11.

2.– HLEA hizkuntza-eskakizuna dutenek HLEA hizkuntza-eskakizuna duten eta 1. hizkuntza-eskakizuna eta derrigortasun-data duten edo derrigortasun-datarik gabeko lanpostuetarako sarrera izango dute.

2.– Quienes dispongan del perfil lingüístico HLEA accederán a puestos de trabajo de perfil lingüístico HLEA y perfil lingüístico 1 con o sin fecha de preceptividad.

3.– 1. hizkuntza-eskakizuna soilik egiaztatu duten pertsonek 1. hizkuntza-eskakizuneko eta derrigortasun-data duten edo derrigortasun-datarik gabeko lanpostuak eskuratuko dituzte.

3.– Quienes únicamente dispongan de perfil lingüístico 1 acreditado accederán a puestos de trabajo de perfil lingüístico 1 con o sin fecha de preceptividad.

4.– Hizkuntza-eskakizun egiaztaturik ez duten pertsonek 1. hizkuntza-eskakizuneko eta derrigortasun-datarik gabeko lanpostuak eskuratuko dituzte.

4.– Quienes no dispongan de perfil lingüístico acreditado accederán a puestos de trabajo de perfil lingüístico 1 sin fecha de preceptividad.

13. artikulua.– Lanpostuen behin-behineko eta behin betiko adjudikazioa.

Artículo 13.– Adjudicación provisional y definitiva de los puestos de trabajo.

1.– Langileak Kudeatzeko zuzendariaren ebazpen bidez –Irakaslegunea ingurunean eta Hezkuntza Saileko webgunean argitaratuko da– behin behinean adjudikatuko dira lanpostuak.

1.– Mediante Resolución del Director de Gestión de Personal, que se publicará en el entorno Irakaslegunea y en la página web del Departamento de Educación, se adjudicarán provisionalmente los puestos de trabajo.

Ebazpen horren aurka, erreklamazioak aurkez daitezke Irakaslegunea ingurunean eskuragarri dagoen aplikazio elektronikoaren bidez, http://www.irakasle.eus helbidetik sartuta.

Contra dicha Resolución podrán presentarse reclamaciones por medio de la correspondiente aplicación informática disponible en el entorno Irakaslegunea, al que se accede desde la dirección: http://www.irakasle.eus

2.– Erreklamazioak aztertu ondoren, Langileak Kudeatzeko zuzendariak lanpostuen behin betiko ebazpena emango du eta modu berean argitaratuko da.

2.– Analizadas las reclamaciones, el Director de Gestión de Personal dictará la resolución de adjudicación definitiva de los puestos de trabajo, que se publicará en idéntica forma.

14. artikulua.– Adjudikazioaren izaera utziezina eta kontratua formalizatzea.

Artículo 14.– Carácter irrenunciable de la adjudicación y formalización del contrato.

1.– Adjudikatutako lanpostuak betetzeari ezin zaio uko egin, irakasleen ordezkogaien kasuan izan ezik, zerrenda kudeatzeko araudian jasota dagoen uko egiteko kasuren bat gertatzen bada, baldin eta kausa hori aurreikusi ezin diren egoeren ondoriozkoa bada, eskabideak aurkezteko epea hasi baino hiru egun lehenagotik lanpostuaz jabetu arte egin bada, eta alegatzen duenak borondatez egindako ekintza baten ondorio ez bada.

1.– El desempeño de los puestos de trabajo adjudicados es irrenunciable, salvo en el caso de candidatos y candidatas a sustituciones en quienes concurra alguno de los motivos de renuncia recogidos en la normativa vigente sobre gestión de la lista de candidatos y candidatas a sustituciones, siempre y cuando tal motivo derive de nuevas situaciones imprevisibles, que se hayan manifestado entre los tres días anteriores al inicio del plazo de presentación de solicitudes y la toma de posesión y no se deban a una actuación voluntaria de quien las alega.

2.– Adjudikazioaren ondoren, lan-kontratua idatziz formalizatu beharko da.

2.– Tras la adjudicación, el contrato de trabajo deberá formalizarse por escrito.

3.– Lanpostu bat adjudikatu zaion langileak, agindu honen 5.2 artikuluan aurreikusitako egoeran badago, dagokion lurralde-ordezkaritzari jakinarazi beharko dio baldin eta egoera horretan jarraituko badu ikasturte berrian.

3.– El personal al que se le ha adjudicado un puesto y esté en la situación prevista en artículo 5.2 de esta Orden, deberá comunicar a la correspondiente Delegación Territorial si dicha situación continúa en el nuevo curso.

Langile horien kontratuak aurreko paragrafoan aipatutako egoerak amaitzen direnean formalizatuko dira.

Los contratos de dicho personal se formalizarán cuando finalicen las situaciones referidas en el párrafo anterior.

III. KAPITULUA
CAPÍTULO III
LAN-KONTRATU FINKOA, BITARTEKOTASUN LAN-KONTRATUA EDO LAN-HARREMAN MUGAGABE EZ-FINKOA DUTEN LANGILEEI ZENTROEN URTEKO ESLEIPENA EGITEA
ASIGNACIÓN ANUAL DE CENTROS ENTRE EL PERSONAL CON CONTRATO LABORAL FIJO, CONTRATO LABORAL DE INTERINIDAD O RELACIÓN LABORAL DE CARÁCTER INDEFINIDO NO FIJO

15. artikulua.– Zentroak esleitzeko urteroko prozedura.

Artículo 15.– Procedimiento anual de asignación de centros.

1.– Ikasturte bakoitzerako eta ikasturtea hasi baino lehen, Langileak Kudeatzeko zuzendariak ebazpena emango du, agindu honetako 2.2 artikuluan zerrendatutako langileei ikastetxeak esleitzeko prozeduraren hasiera agintzeko.

1.– Para cada curso escolar y con anterioridad a su comienzo, el Director de Gestión de Personal dictará resolución ordenando el inicio del procedimiento de asignación de centros docentes al personal relacionado en el artículo 2.2 de esta Orden.

2.– Ebazpen hori ekainaren lehenengo hamabostaldian eman eta argitaratuko da. Ebazpenak eranskin batean jasoko ditu zonako berritzegune bakoitzeko lanpostuak eta horietan ari diren pertsonak, horietako bakoitzaren kontratu mota edo lan-harremana adieraziz.

2.– Dicha resolución se dictará y publicará en la primera quincena del mes de junio. La resolución contendrá en anexo los puestos de trabajo y las personas que los ocupan en cada Berritzegune zonal, indicando el tipo de contrato o relación laboral de cada una de ellas.

16. artikulua.– Hezkuntza-premia bereziko ikasleak ikastetxeetan banatzea, ikasturtearen arabera.

Artículo 16.– Distribución de centros con alumnado con necesidades educativas especiales por curso escolar.

1.– Hezkuntzako ordezkaritzetako Hezkuntza Berrikuntzarako Lurralde Zerbitzuak, hezkuntzari laguntzeko zerbitzuetan integratutako hezkuntza-premia berezien aholkularitzekin lankidetzan, ikastetxeetan hurrengo ikasturterako aurreikusitako lanaren banaketa ezarriko du, ekainaren 10a baino lehen, zerbitzuak emateko lurralde-eremua eta lurralde-barrutia berbera duten lanpostuen artean. Horretarako, aintzat hartuko ditu hezkuntza-premia bereziak dituzten ikasleak, horiek behar duten laguntzaren intentsitatea, eta hurrengo ikasturterako agindu honetan aipatzen diren langileen laguntza beharko den ikastetxeen zerrenda, non eskolatuta egongo diren ikasleak.

1.– El Servicio Territorial de Innovación Educativa de las Delegaciones de Educación, en colaboración con las asesorías de Necesidades Educativas Especiales integradas en los Servicios de Apoyo a la Educación, fijará, con anterioridad al 10 de junio de cada año, la distribución del trabajo previsto en los diferentes centros educativos para el siguiente curso entre el número de puestos de trabajo cuyo ámbito territorial de prestación de servicios es la misma circunscripción territorial. Para ello tendrá en cuenta el número de alumnos y alumnas con necesidades educativas especiales, la intensidad de apoyo que precisan, y la relación de centros docentes en los que estarán escolarizados, en los que, para el siguiente curso escolar, se requerirá la asistencia del personal a que se refiere esta orden.

2.– Lan-banaketa lanpostu bakoitzak artatuko dituen ikastetxe-kopurua eta zerrenda ezartzera mugatuko da, betebeharreko beharren ezaugarrien eta baliabideen optimizazioaren arabera. Ez da adieraziko ikastetxe bakoitza ze lanpostu zehatzek artatuko duten ez eta laguntza emango zaien ikasleen zerrenda ere.

2.– La distribución de trabajo se limitará a fijar el número y relación de centros docentes que se atenderá por un mismo puesto en función de las características de las necesidades a cubrir y la optimización de los recursos. No se señalará qué puesto de trabajo concreto atenderá a cada centro ni la relación de alumnos o alumnas a quienes se va a prestar apoyo.

3.– Banatu beharreko zentroei esleituko zaien lanpostu zehatza esleitzeko prozedura dagokion zonako berritzeguneko zuzendariaren zuzendaritzapean eta zaintzapean finkatuko da uztailaren 1a baino lehen, honako artikulu hauetan adierazitakoaren arabera.

3.– El procedimiento de asignación del concreto puesto de trabajo que atenderá los centros objeto de distribución se realizará, bajo la dirección y supervisión del director o directora del correspondiente Berritzegune zonal con anterioridad al 1 de julio, y conforme a lo señalado en los artículos siguientes.

17. artikulua.– Zentroen urteko esleipena egitea lan-kontratu finkoa duten langileei.

Artículo 17.– Asignación anual de centros al personal con contrato laboral fijo.

1.– Zonako berritzeguneko zuzendariak zehaztutako lanpostuei esleituko die dagokien zentroa, lehenik lan-kontratu finkoa duten pertsonei.

1.– El director o directora del Berritzegune zonal procederá a la asignación de los centros entre los puestos de trabajo determinados, en primer lugar, entre las personas con contrato laboral fijo.

2.– Lurralde-barruti bereko lanpostuak betetzen dituzten langile-kontratudun finkoen artean ikastetxea edo ikastetxeak esleitzean, honako hauek bete beharko dira:

2.– La asignación de centro o centros docentes entre el personal laboral fijo que ocupa puestos de trabajo de la misma circunscripción territorial debe preservar el cumplimiento de lo siguiente:

a) Hezkuntzako ordezkaritzetako Hezkuntza Berrikuntzarako Lurralde Zerbitzuak ikastetxeetan egindako lanaren banaketa, hezkuntza-premia berezien aholkularitzekin lankidetzan.

a) La distribución del trabajo en centros realizada por el Servicio Territorial de Innovación Educativa de cada Delegación de Educación, en colaboración con las asesorías de Necesidades Educativas Especiales.

b) Ikasleei arreta emateko behar den hizkuntza-eskakizuna, ikasketak egiten dituzten modeloaren arabera.

b) El perfil lingüístico necesario para la atención al alumnado en función del modelo lingüístico en que este curse los estudios.

c) Kontratatutako pertsonaren lanaldia.

c) La jornada laboral de la persona contratada.

3.– Esleipena, ahal dela, kategoria eta lurralde-barruti bereko lanpostua betetzen dutenen artean egingo da. Adostasuna dagoela ulertuko da eragindako langile guztiek baimena ematen dutenean.

3.– La asignación se realizará, preferentemente, por consenso entre quienes ocupan puestos de trabajo de la misma categoría y circunscripción territorial. Se entenderá que hay consenso cuando preste el consentimiento todo el personal afectado.

Zonako berritzeguneko zuzendaritzak adostutako esleipena bideraezina dela ulertuko balu, zuzendaritza horrek esleipena gaitzetsi egingo du horretarako arrazoiak emanez.

Si la asignación consensuada se entendiera inviable por la dirección del Berritzegune zonal, esta la rechazará de forma motivada.

Ez balego adostasunik zuzendaritzak beharrak dituzten ikastetxeei esleitutako pertsonen gainean, langileek eskatutakoaren arabera egingo da banaketa, aurreko 2. artikuluan adierazitako eskakizunak betez eta ordena honetan:

Si no mediare consenso, la asignación a cada persona de los centros en que se han distribuido las necesidades a cubrir, se hará por elección voluntaria del personal, respetando los aspectos de necesario cumplimiento a que se refiere el apartado 2 anterior y siguiendo el siguiente orden de prioridad:

1) Zentroan duen egonkortasuna (antzinatasun handiena)

1) Estabilidad en el centro (mayor antigüedad en el centro).

2) Berdinketa izanez gero, edo lehenengo lehentasun-irizpidea ezin bada ezarri, lehentasuna izango dute azken bi ikasturteetan ikasgela egonkorretan zerbitzua eman duten langileek.

2) En caso de empate o de resultar inaplicable el primer criterio de prioridad, tendrá preferencia en la elección el personal que durante los dos últimos cursos haya prestado servicio en aulas estables.

3) Esleitu zaien ikastetxean beharrik ez dagoela-eta berritzegunearen esparruan erreferentziazko zentrorik ez duten langileek.

3) Personal que, con ocasión de la desaparición de necesidades en el centro que ha tenido asignado, carece de referencia de centro dentro del ámbito del propio Berritzegune.

4) Berritzegunearen eremuaren barruan borondatez zentroz aldatu nahi duten langileek.

4) Personal que voluntariamente desee cambiar de centro dentro del ámbito del Berritzegune.

5) Berritzegunearen eremuari dagokion barrutian sartutako langile finkoak.

5) Personal fijo incorporado a la circunscripción dentro del ámbito del Berritzegune.

4.– Zenbait pertsona baldintza bertsuetan egonez gero, honako hauek izango dira berdinketa hausteko irizpideak, ordena honetan:

4.– En el supuesto de que hubiera varias personas en igualdad de condiciones, el criterio de desempate se fijará por este orden:

1) Berritzeguneko barruti horretan metatutako antzinatasuna.

1) Mayor antigüedad en esa circunscripción de Berritzegune.

2) Hezkuntza Bereziko lan-kolektiboan metatutako antzinatasuna.

2) Mayor antigüedad en el colectivo laboral de Educación Especial.

3) Sarbide-nota.

3) Nota de acceso.

4) Izen-abizenen alfabeto-hurrenkera, ikasturte bakoitzerako zozketa bidez urtero ezartzen den letraren hurrenkeran, zeina aplikagarria baita Hezkuntza Saileko langile-hautagaien deialdietan eta hautaketa-prozesuetan.

4) Orden alfabético de apellidos y nombre por la letra vigente que anualmente se establece por sorteo para cada curso escolar, aplicable al llamamiento de candidatas y candidatos del personal dependiente del Departamento de Educación y a los procesos de selección.

18. artikulua.– Bitartekotasun lan-kontratuak dituzten edo lan-harreman mugagabe ez-finkoa duten langileei zentroen urteko esleipena egitea.

Artículo 18.– Asignación anual de centros al personal con contrato laboral de interinidad o con relación laboral de carácter indefinido no fijo.

1.– Langile finkoei zentroak esleitu ondoren, zonako berritzeguneko zuzendariak esleitzeke geratzen diren zentroak esleituko dizkie bitartekotasun-kontratua edo kontratu mugagabe ez-finkoa duten langileei. Horretarako, langile horiek aginduaren 17.2 artikuluak ezarritakoa bete behar dute eta 17.3 artikuluan langile finkoentzako adierazitako irizpide berak jarraituko dira, lehentasun-ordenari buruzko 5 zenbakia eta berdinketa hausteari buruzko 3 zenbakia izan ezik.

1.– Una vez asignados los centros entre los puestos ocupados por el personal fijo, los centros que queden pendientes serán asignados por el director o directora del Berritzegune zonal entre el personal con contrato de interinidad y el indefinido no fijo. Para ello este personal debe cumplir con lo dispuesto en el artículo 17.2 de la Orden y se seguirán los mismos criterios señalados en el artículo 17.3 para el personal fijo, excepto el orden de prioridad 5 y el de desempate 3.

2.– Artikulu honetan aipatutako langileei dagokienez, lan-kontratu motak edo harreman motak ez du inolako lehentasunik emango.

2.– Entre el personal a que se refiere este artículo, el tipo de contrato o relación laboral no otorgará preferencia alguna.

19. artikulua.– Prozedura telematikoa.

Artículo 19.– Procedimiento telemático.

Langileen kudeaketako zuzendari eskudunaren eta hezkuntza-laguntzako berariazko premien gainean eskumena duen zuzendariaren ebazpen bateratuaren bidez, sistema informatizatu bat ezarri ahalko da kapitulu honetan araututako prozedura osorik edo partzialki telematikoki burutzeko.

Por Resolución conjunta del director o directora competente en materia de gestión de personal y del director o directora competente en materia de necesidades específicas de apoyo educativo, podrá establecerse un sistema informatizado para la realización telemática total o parcial del procedimiento regulado en este capítulo.

20. artikulua.– Berritzegunera esleitu ez diren langileak.

Artículo 20.– Personal con destino distinto a Berritzegune.

Berritzeguneetara esleituta ez dauden zeinu-hizkuntzako interprete, terapeuta okupazional, fisioterapeuta eta transkribatzaile edo materialaren egokitzailearen kategorietako langileei zentroa esleitzeko prozedura bat ezarri ahalko da Langileak Kudeatzeko zuzendariaren ebazpen bidez.

Por resolución del Director de Gestión de Personal podrá establecerse un procedimiento para la asignación de centros al personal con categorías de Intérprete de Lenguaje de Signos, Terapeuta Ocupacional, Fisioterapeuta y Transcriptor/a Adaptador/a de Material cuyos puestos no estén adscritos a un Berritzegune.

LEHENENGO XEDAPEN GEHIGARRIA.– Lantokiaren eta bizitokiaren arteko distantzia, agindu honen II. kapituluan araututako prozesuari ezar dakiokeena.
DISPOSICIÓN ADICIONAL PRIMERA.– Distancia entre el centro de trabajo y el domicilio aplicable al proceso regulado en el Capítulo II de esta Orden.

Agindu honek araututako prozesuan, lanaldi murriztuko lanpostu bati uko egiteko ezingo da erabili lanpostu horri dagokion ikastetxe publikoa helbidetik 50 kilometrotik gorako distantzian egotea.

En el proceso regulado por esta Orden no será aplicable como motivo de renuncia a un puesto de trabajo de jornada reducida el hecho de tener el domicilio a una distancia mayor de 50 kilómetros del centro al que pertenece dicho puesto.

BIGARREN XEDAPEN GEHIGARRIA.– Lurralde historikoa, destinoa edo lanaldi mota aldatzea.
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA.– Modificación de opciones de Territorio Histórico, destino y tipo de jornada.

Eskabideak egiteko epea hasi aurretik, eta Hezkuntza Sailaren webgunean argitaratutako Langileak Kudeatzeko zuzendariaren ebazpen bidez, epe bat ezarri ahal izango da interesdunek eskolak emateko aukeratutako lurralde historikoa, destino-eremua (lanaldi partzialentzat bakarrik) eta lanaldi mota alda dezaten. Aldaketa horrek agindu honen II. kapituluan araututako prozesuan eta aukera hori eman den ikasturte zehatzean baino ez du eragina izango.

Con anterioridad al inicio del plazo de solicitud, y mediante resolución del Director de Gestión de Personal publicada en la página web del Departamento de Educación, podrá arbitrarse un plazo para que las personas interesadas soliciten modificar sus opciones de Territorio Histórico, destino (únicamente para jornadas parciales) y tipo de jornada. Esa modificación únicamente tendrá efectos en el proceso regulado en esta Orden en el Capítulo II y para el curso concreto en el que se posibilite su ejercicio.

AZKEN XEDAPENA.– Indarraldia.
DISPOSICIÓN FINAL.– Vigencia.

Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera izango ditu ondorioak.

La presente Orden surtirá efectos el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2019ko ekainaren 4a.

En Vitoria-Gasteiz, a 4 de junio de 2019.

Hezkuntzako sailburua,

La Consejera de Educación,

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

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Azterketa dokumentala


Análisis documental