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Boletin Oficial del País Vasco

40. zk., 2019ko otsailaren 26a, asteartea

N.º 40, martes 26 de febrero de 2019


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AGINTARIAK ETA LANGILERIA

AUTORIDADES Y PERSONAL

Oposaketak eta lehiaketak

Oposiciones y concursos

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
1030
1030

29/2019 EBAZPENA, urtarrilaren 10ekoa, Bidasoa ESIko zuzendari gerentearena. Honen bidez, Bidasoa Erakunde Sanitario Integratuaren Larrialdietako atalburu sanitarioaren lanpostua lehiaketa bidez betetzeko deialdia egiten da.

RESOLUCIÓN 29/2019, de 10 de enero, de la Directora Gerente de la Organización Sanitaria Integrada Bidasoa, por la que se convoca concurso para la provisión de un puesto de trabajo de Jefe de Sección Sanitario de Urgencias.

Bidasoa ESIko Larrialdietako atalburu sanitarioaren lanpostua hutsik dago. Zuzendaritza Gerentzia honek erabaki du lanpostua lehiaketa bidez betetzeko deialdi publikoa argitaratzea, arau hauetan ezartzen denari jarraiturik: Euskadiko Antolamendu Sanitarioari buruzko ekainaren 26ko 8/1997 Legearen 28. artikuluko hirugarren arau komuna, Zerbitzuburu eta atalburu medikoen lanpostuak betetzeari buruzko Osakidetzako zuzendari nagusiaren 1/2016 Jarraibidea, Osakidetzako lanpostu funtzionalak arautzen dituen 2005eko uztailaren 19ko 186/2005 Dekretua eta azaroaren 11ko 255/1997 Dekretua. Hauek dira oinarriak:

Encontrándose vacante el puesto de Jefe/a de Sección Sanitario de Urgencias en la OSI Bidasoa, de conformidad a lo dispuesto en el artículo 28, Norma Común Tercera de la Ley 8/1997, de 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi; en la Instrucción 1/2016, del Director General de Osakidetza, relativo a la Provisión de Jefaturas de Servicio y Sección Médicas; en el Decreto 186/2005, de 19 de julio, por el que se regulan los puestos funcionales de Osakidetza, y en el Decreto 255/1997, de 11 de noviembre, esta Dirección Gerencia acuerda anunciar convocatoria pública para su provisión, por el procedimiento de concurso, con arreglo a las siguientes:

OINARRIAK
BASES

Lehenengoa.– Parte hartzeko baldintzak.

Primera.– Requisitos de participación.

Deialdi honetan parte hartu ahal izango dute baldintza hauek betetzen dituztela egiaztatzen dutenek:

Podrán participar en esta convocatoria quienes acrediten el cumplimiento de los siguientes requisitos:

a) Estatutupeko, funtzionario edo lan-kontratudun finkoa izatea Osakidetzako edozein zerbitzu-erakundetan edo estatutupeko langile finkoa izatea Osasun Sistema Nazionaleko Erakunde Sanitarioetan, eta jarduneko zerbitzuan egotea edo eskainitako lanpostuaren lanbide-talde berari dagokion kategoria bateko lanpostua erreserbatzea dakarren beste administrazio-egoera batean egotea, mediku-tekniko espezialisten (A1) lantalde profesionalen kategoriako lanpostuan.

a) Ser estatutario, funcionario o laboral fijo en cualquier organización de servicios de Osakidetza o ser personal estatutario fijo de las Instituciones Sanitarias del Sistema Nacional de Salud y hallarse en situación de servicio activo u otra situación administrativa que conlleve reserva de puesto en categoría perteneciente al grupo profesional facultativo especialista médico-técnico (A1).

b) Deitutako lanpostuari dagozkion titulua eta espezialitatea edukitzea (medikuntza eta zirugian lizentziatua eta A1 taldeko beste edozein espezializaziotan).

b) Hallarse en posesión de la titulación y especialidad correspondiente al puesto convocado (licenciado en medicina y cirugía y cualquier de las especialidades del grupo A1)

c) Gutxienez, 3 urteko lan-esperientzia edukitzea Ospitaleko Larrialdietako fakultatibo espezialista mediko gisa.

c) Experiencia profesional mínima de 3 años como facultativo/a especialista médico de las unidades de Urgencias Hospitalarias.

Bigarrena.– Deialdia argitaratzea.

Segunda.– Publicación de la convocatoria.

Ebazpen hau osorik argitaratu beharko da Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian (EHAA), Estatuko Buletin Ofizialean (BOE), eta Osakidetza – Euskal osasun zerbitzuko web-orrian.

La presente Resolución será publicada íntegramente en el «Boletín Oficial del País Vasco» (BOPV), en el «Boletín Oficial del Estado» (BOE), en la página web de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

Hirugarrena.– Eskaerak aurkeztea eta epea.

Tercera.– Plazo y presentación de solicitudes.

Interesatuek Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Bidasoa ESIko Pertsonaleko Zuzendaritzara bidali behar dituzte eskabideak (Zubieta Soro Mendelu Auzoa, 20280 Hondarribia), hamabost egun balioduneko epean, Ebazpen hau dagozkion aldizkari ofizialetan argitaratzen den azken egunaren biharamunetik aurrera.

Las personas interesadas dirigirán sus solicitudes a la Dirección de Personal de la OSI Bidasoa, Finca Zubieta Barrio Mendelu s/n, 20280 Hondarribia, dentro del plazo de quince días hábiles contados a partir del siguiente al de la fecha de la última publicación de la resolución de convocatoria en los Boletines Oficiales correspondientes.

Aurkeztu ahal izango dira, halaber, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16. artikuluan ezarritako eran.

También podrá presentarse en la forma establecida en el artículo 16 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

Interesdunek beren datu pertsonal guztiekin bidali behar dute eskabidea, curriculum vitae dokumentatuarekin batera, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Bidasoa ESIko Pertsonaleko Zuzendaritzara (Zubieta Soro Mendelu Auzoa, 20280 Hondarribia). Dokumentu hauek aurkeztu beharko dira:

Las personas interesadas deberán dirigir la solicitud con todos sus datos personales, acompañada de «curriculum vitae» documentado a la Dirección de Personal de la OSI Bidasoa, Finca Zubieta Barrio Mendelu s/n, 20280 Hondarribia. La documentación deberá contener:

a) NANaren, pasaportearen edo gidabaimenaren fotokopia konpultsatua.

a) Fotocopia compulsada del DNI, pasaporte o permiso de conducir.

b) Funtzionario edo estatutupeko langile izendapenaren fotokopia konpultsatua edo, hala badagokio, lan-kontratu finkodun langilea dela egiaztatzen duen agiriarena.

b) Fotocopia compulsada del nombramiento de personal funcionario o estatutario o, en su caso, del documento que acredite la condición de laboral fijo.

c) Eskatutako titulazioaren fotokopia konpultsatua.

c) Fotocopia compulsada de la titulación exigida.

d) Deialdia EHAAn argitaratu arte emandako zerbitzuen jatorrizko ziurtagiri eguneratua, dagokion kategoria adierazita.

d) Certificación original actualizada de los servicios prestados, con expresión de la categoría a la fecha de publicación de la convocatoria en el BOPV.

e) Bete nahi den Atala Kudeatzeko Memoria Proiektua.

e) Memoria-Proyecto de Gestión de la Sección cuya cobertura se pretende.

f) Meritu baloragarri guztien fotokopia konpultsatua.

f) Fotocopia compulsada de todos los documentos que acrediten los méritos valorables.

CVaren aplikazio informatiko korporatiboan behar bezala baliozkotuta dauden alderdiak ez dira ziurtatu behar izango aurreko paragrafoan ageri den moduan; hala ere, eskatzaileak horren berri eman behar du eskaeran.

No será preciso acreditar en la forma indicada en el párrafo anterior aquellos extremos que consten debidamente validados en la aplicación informática corporativa de CV, si bien esta circunstancia deberá hacerse constar en la solicitud que realice la persona aspirante.

Laugarrena.– Onartuen eta baztertuen behin-behineko zerrenda.

Cuarta.– Relación provisional de admitidos/as y excluidos/as.

Eskabideak aurkezteko epea amaitutakoan, Bidasoa ESIko zuzendari gerenteak ebazpena emango du, onartuen eta baztertuen behin-behineko zerrenda onartzeko; eta, baztertuen kasuan, baztertzeko arrazoia adieraziko du. Horrez gain, horren bidez aginduko du Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko web-orrian argitaratzeko, eta hamar egun balioduneko epea emango du, zerrenda argitaratzen den azken egunaren biharamunetik hasita, erreklamazioak bide administratibotik aurkezteko. Baztertu izanaren arrazoia zuzendu daitekeen akatsa bada, aipatutako behin-behineko zerrenda horren argitalpenarekin batera interesdunei eskatuko zaie ikusitako akatsak zuzentzeko edo derrigorrezko dokumentuak bidaltzeko hamar egun balioduneko epean; eta, jakinaraziko zaie horrela egin ezean prozesutik kanpo geldituko direla behin betiko.

Finalizado el plazo de presentación de solicitudes la Directora Gerente de la OSI Bidasoa dictará resolución aprobando la lista provisional de las personas admitidas y excluidas, con expresión, en su caso, del motivo de exclusión, ordenará su publicación en la página web de Osakidetza-Servicio vasco de salud y se establecerá un plazo de diez días hábiles, contados a partir del siguiente a la publicación de la citada resolución, para presentar reclamación. Si la causa de exclusión es un defecto subsanable, mediante la publicación de dicha relación provisional se requerirá a las personas aspirantes para que en el plazo de diez días hábiles subsanen las faltas observadas o acompañen los documentos preceptivos, con indicación de que si así no lo hicieran se acordará su exclusión definitiva del proceso.

Bosgarrena.– Onartuen eta baztertuen behin betiko zerrenda.

Quinta.– Relación definitiva de admitidos y excluidos.

Erreklamazioak egiteko edota akatsak zuzentzeko epea amaituta, Bidasoa ESIko zuzendari gerenteak ebazpen bidez argitaratuko du onartutako eta baztertutako izangaien behin betiko zerrenda Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko web-orrian.

Finalizado el plazo de reclamaciones y/o subsanación de solicitudes, mediante Resolución de la Directora Gerente de la OSI Bidasoa se procederá a la publicación de la relación definitiva de las personas admitidas y excluidas en la página web de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

Ebazpen honen aurka, interesdunek gora jotzeko errekurtsoa jarri ahalko diote Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zuzendari nagusiari, hilabeteko epean, ebazpen hau webgunean argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Contra esta Resolución podrá interponerse recurso de alzada, ante el Director General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente al de su publicación en la web.

Seigarrena.– Balorazio Batzordea.

Sexta.– Comisión de Valoración.

Bidasoa ESIko zuzendari gerentearen ebazpen bidez Balorazio-batzordea eratuko da eta zuzendari medikoa izango da batzordeburu. Hauek izango dira batzordekide: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzu Korporatiboko Burua, Pertsonaleko zuzendaria (idazkari-funtzioak ere beteko ditu, ahots eta botoarekin), eta beste hiru kide (horietako bat, IVAP-ek izendatua). Azken hiru horiek, batetik, hautagaiei eskatutako titulazioa eta espezialitatea izango dute; bestetik, estatutupeko langile finkoak, karrerako funtzionarioak edo lan-kontratudun finkoak izango dira; eta, hirugarrenik, deitutako lanpostuaren hierarkia-maila bera edo handiagoa duen lanpostu funtzional bat izan beharko dute.

Por Resolución de la Directora Gerente de la OSI Bidasoa se constituirá una Comisión de Valoración presidida por la Directora Médica, e integrada por Jefe de Servicio Corporativo de la Dirección General de Osakidetza, la Directora de Personal (que actuará como Secretaria con voz y voto) y tres vocales, uno de ellos designado por el IVAP, que deberán ostentar los tres la titulación y la especialidad exigida a los candidatos, reunir la condición de personal estatutario fijo, funcionario de carrera o laboral fijo y ostentar puesto funcional de igual o superior rango jerárquico al convocado.

Batzordeko titular bakoitzeko haren ordezkoa izendatuko eta titularren araudi-eskakizun guztiak bete beharko dituzte. Aipatutako lanposturik ez balitz edo hutsik balego, honen baliokidea izendatu ahalko da Osakidetzako edozein zerbitzu-erakundetan.

Por cada miembro titular de la Comisión se nombrará un suplente que actuará en ausencia del anterior y que deberá reunir los requisitos establecidos para los titulares. En el caso de no existir alguno de los citados puestos o encontrarse vacante, podrá ser designado su equivalente de cualquier organización de servicios de Osakidetza.

Balorazio batzordekide guztiek zeinek bere izenean parte hartzen dute, funtzionamenduan, independenteak izango dira eta diskrezionalitate teknikoaren babesean jardungo dute, betiere zuzenbidearekiko menpekotasunari kalterik egin gabe.

Todos los miembros de la Comisión de Valoración pertenecerán a la misma a título individual y en su funcionamiento serán independientes, actuando amparados en su discrecionalidad técnica, sin perjuicio de su sometimiento a derecho.

Balorazio Batzordearen osaerak emakumeen eta gizonen presentzia orekatuaren printzipioari erantzungo dio, emakumeen eta gizonen arteko berdintasunaren otsailaren 18ko 4/2005 Legeak ezarritakoaren arabera, zirkunstantziek hala ahalbidetuz gero. Ordezkapen orekatutzat joko da sexu bakoitza ehuneko berrogeian ordezkatuta dagoenean, gutxienez.

La composición de la Comisión de Valoración responderá al principio de presencia equilibrada de mujeres y hombres, de acuerdo a lo dispuesto en la Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres, siempre que las circunstancias lo permitan, considerándose que existe una representación equilibrada cuando cada sexo esté representado al menos al cuarenta por ciento.

Batzordeko kideek abstenitu beharko dute baldin eta Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren gaineko urriaren 1eko 40/2015 Legeak 23. artikuluan jasotako kasuren batean badaude; eta deialdia egin duen agintaritzari horren berri eman beharko diote. Kasu horiexek direla kausa, interesdunek errekusazioa abiarazi dezakete edozein unetan, aipatu legearen 24. artikuluan ezarritakoari jarraikiz. Era berean, Balorazio Batzordeak bere jarduna egokitu beharko du aipatutako 40/2015 Legearen 15. artikuluan eta hurrengoetan zehaztutako arauen arabera.

Los miembros de la Comisión de Valoración deberán abstenerse de actuar, notificándolo a la autoridad convocante, cuando concurra en ellos alguna de las circunstancias contempladas en el artículo 23 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público. En los mismos, supuestos, las personas interesadas podrán, en cualquier momento, promover recusación, de conformidad con lo establecido en el artículo 24 del citado texto legal. Asimismo, la Comisión de Valoración ajustará su actuación a las reglas determinadas en los artículos 15 y siguientes de la citada Ley 40/2015.

Batzordekide guztiek ahots eta botoa izango dute; eta erabakiak boto-gehiengoz hartu, eta aktan jasoko dira.

Todos los miembros de la Comisión participarán con voz y voto y los acuerdos, que deberán ser recogidos en acta, se tomarán por mayoría de votos.

Batzordeak erabateko autonomia funtzionala izango du, prozeduraren legaltasuna zainduko du, eta objektibitatea bermatzeaz arduratuko da. Halaber, deialdiaren oinarriak aplikatzerakoan sortzen diren zalantza guztiak argituko ditu, eta horietan aurreikusi ez diren kasuetan zein irizpide erabili behar den erabakiko du. Gainera, hautagaiak ebaluatu aurretik, aktan jaso beharko dira ebaluazioko irizpide espezifikoak, oinarriei eta bertan jasotako meritu-baremoei jarraituta.

La Comisión actuará con plena autonomía funcional, velando por la legalidad del procedimiento y siendo responsable de garantizar su objetividad. Asimismo, resolverá todas las dudas que surjan en la aplicación de las bases de la convocatoria, estableciendo los criterios que deban adoptarse en relación con los supuestos no previstos en ellas. Además deberá recoger en acta, previamente a la evaluación de las personas aspirantes, los criterios específicos de evaluación siguiendo las bases y el baremo de méritos recogido en las mimas.

Zazpigarrena.– Hautaketa Prozedura.

Séptima.– Procedimiento de selección.

Merezimenduen balorazioak fase hauek izango ditu:

La valoración de méritos constará de las siguientes fases:

1.– Memoria- Kudeaketa proiektuaren azalpena eta defentsa (gehinez, 30 puntu).

1.– Memoria-Proyecto de gestión y defensa del mismo (máximo, 30 puntos).

Hautagaiak Balorazio Batzordeak deituko ditu, gutxienez hamabost egun balioduneko aurrerapenarekin, kudeaketa-proiektuaren defentsa publikoa egiteko data, lekua eta ordua adieraziz. Proiektuaren memoria prozesuan parte hartzeko eskaerarekin batera aurkeztuko dute.

Las personas aspirantes serán convocadas por la Comisión de Valoración con una antelación mínima de 10 días con la indicación de fecha, lugar y hora de intervención de los aspirantes, para efectuar la defensa pública del proyecto de gestión cuya memoria hayan presentado junto a la solicitud de participación en el proceso.

Izaera orokorrarekin, aurkeztutako kudeaketa-proiektu ezberdinen defentsa publikoaren aurretik, Balorazio Batzordeko kideek Batzordearen kideei haiei eragin ahal diezaieketen abstentzio edo ezespen arrazoi posibleak berrikusiko dituzte eta horiek deitu duen organoari jakinaraziko zaizkio.

Los miembros de la Comisión de Valoración, con carácter previo a la defensa pública de los diferentes proyectos de gestión presentados, revisarán posibles causas de abstención o de recusación que puedan afectar a los propios miembros de la Comisión, que serán notificados al órgano convocante.

Ondoren, hautagai bakoitzari deituko zaio, proiektuaren azalpena eta defentsa egin ditzan. Horren ostean, elkarrizketa bat egingo zaio eta, horren bidez, balorazio batzordeko kideek proiektuan jasotako alderdien inguruko galderak egingo dizkiote, gehiago argitzeko edo gaian sakontzeko. Proiektuaren azalpena eta defentsa, eta baita elkarrizketa ere, publikoak izango dira.

Posteriormente se procederá a efectuar el llamamiento individual de cada una de las personas aspirantes para que realice la exposición y defensa del proyecto, seguida de una entrevista mediante la cual los miembros de la Comisión de Valoración efectuarán preguntas acerca de aspectos contenidos en la misma para una mayor aclaración o profundización. Tanto la exposición y defensa del proyecto como la entrevista serán públicas.

Hautagaien azalpen publikoa amaitu ondoren, Balorazio Batzordeak hautagai bakoitza puntuatuko du, deialdiaren oinarrietan aurreikusitakoaren arabera.

Finalizada la exposición pública de las personas aspirantes, la Comisión de Valoración procederá a puntuar a cada persona aspirante, de conformidad con lo previsto en las bases de esta convocatoria.

Batzordeko kide bakoitzak Proiektuaren edukia eta azalpen publikoa indibidualki baloratuko du, oinarrietako 1. Atalean biltzen diren irizpideen arabera, Fase honetan, gutxienez, 115 puntu lortu beharko dira.

Cada miembro de la Comisión valorará de manera individual el contenido del Proyecto y su exposición pública con arreglo a los criterios recogidos en el apartado 1 del Baremo, siendo necesario alcanzar, en cualquier caso, un número de 15 puntos en esta fase.

2.– Merituen balorazioa (gehinez, 30 puntu).

2.– Valoración de méritos (máximo, 30 puntos).

Balorazio Batzordeak hautagai bakoitzaren merituen balorazioa eta puntuazioa egingo du, deialdiaren oinarrietan aurreikusitakoaren arabera.

La Comisión de Valoración realizará la valoración y puntuación de los méritos de cada una de las personas aspirantes, de conformidad con lo previsto en las bases de la convocatoria.

Ezingo dira baloratu, inolaz ere, Ebazpen hau EHAAn argitaratzen den egunean eskuratu gabe dauden merezimenduak, ez eta eskaerak aurkezteko epea amaitu aurretik behar bezala alegatu eta ziurtatu ez direnak ere.

En ningún caso podrán valorarse méritos que no se ostenten a la fecha de publicación de la presente Resolución de convocatoria en BOPV, ni tampoco los que no se hubieran sido debidamente alegados y acreditados antes de finalizar el plazo de presentación de solicitudes.

Balorazioa Merituen Balorazioko 2. Atalean ezarritakoaren arabera egingo da.

La valoración se efectuará de acuerdo con el apartado 2 del Baremo de méritos.

3.– Euskararen ezagutza (gehinez, 6 puntu).

3.– Conocimientos de Euskera (máximo, 6 puntos).

Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuan Euskararen erabilera normalizatzeko 2003ko martxoaren 18ko 67/2003 Dekretuak eta berau garatzen duten arauek xedatutakoaren arabera egingo da balorazioa.

Se valorará de conformidad con lo dispuesto en el Decreto 67/2003, de 18 de marzo, de normalización del uso del euskera en Osakidetza-Servicio vasco de salud, y en sus normas de desarrollo.

4.– Akta eta izendapen-proposamena.

4.– Acta y propuesta de nombramiento.

Balorazio Batzordearen saio bakoitzeko akta bat egingo da, bertan balorazio-batzordeak hautagai bakoitzari merezimenduen baremoko atal bakoitzean emandako puntuazioak, baita guztira emandakoa ere.

Se levantará acta de cada sesión de la Comisión de Valoración, donde se recogerá detalladamente la puntuación conferida por los miembros del Tribunal a cada candidato en cada uno de los apartados del baremo, así como la puntuación total alcanzada.

Halaber, bertan puntuazioak emateko erabilitako oinarrizko ezaugarrien azalpen laburra ere jasoko da, bai Memoria- Kudeaketa-Proiektuaren edukiari, bai honen azalpen publikoari dagokionean, eta baita gainerako ataletan emandako puntuazio zehatza ere.

Recogerá asimismo una breve exposición sobre los aspectos que hayan servido de base para otorgar las puntuaciones, tanto al contenido como a la exposición pública de la Memoria-Proyecto de gestión, así como la asignación detallada de puntos en los otros apartados.

Zenbait hautagaien puntuazioan berdinketa egonez gero, emakumeei emango zaie lehentasuna dagokien kategoria eta lanpostu funtzionaletan, Emakume eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legearen 20.4 artikuluan araututakoari jarraituz.

En el supuesto de empate en la puntuación total entre varios aspirantes, se dará prioridad a las mujeres en aplicación de los dispuesto por el artículo 20.4 de la Ley 4/2005, de 18 de febrero (BOPV n.º 42, de 2 de marzo), para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

Berdinketak jarraitzen badu, atal bakoitzean eta horien hurrenkeraren arabera guztira punturik gehien duen izangaiaren alde erabakiko da.

Si el empate persiste, se resolverá en favor del/de la aspirante que obtenga mayor puntuación total en cada uno de los apartados y por su orden:

1) Memoria-Kudeaketa Proiektua eta defentsa publikoa.

1) Memoria-Proyecto de gestión y su defensa pública.

2) Bestelako merituak.

2) Otros méritos.

3) Euskara.

3) Euskera.

Hala ere, berdinketak jarraitzen badu, parte hartzen duen kategoria profesionalean zerbitzu aktiboan egun gehien daukan izangaiaren alde erabakiko da.

En defecto de este criterio, el empate se resolverá en favor del/ de la aspirante con mayor número de días en servicio activo en su categoría profesional.

Azkenik, berdinketa horrela ere hausten ez bada, lehenen jaio den izangaiaren alde ebatziko da.

Por último si resultara preciso acudir a un criterio distinto, se resolverá en favor del/ de la aspirante cuya fecha de nacimiento sea anterior en el tiempo.

Lanpostuaz jabetu ahal izateko, beharrezkoa izango da prozesu osoan gehinezko 33 puntuetatik erdia lortzea, gutxienez, eta derrigorrez, proiektuaren balorazioan eta haren defentsaren arloari dagokion puntuazioaren erdia, 15 puntu.

Para acceder al puesto convocado, será preciso obtener al menos, la mitad de la puntuación máxima del proceso (33 puntos) y necesariamente, la mitad de la puntuación otorgada al apartado de la valoración de la Memoria-proyecto de gestión (15 puntos).

Aktan puntuazio handiena lortu duen hautagaiaren aldeko Balorazio Batzordearen proposamena jasoko da.

El acta recogerá la propuesta de la Comisión de Valoración en favor del/ de la aspirante que haya obtenido la mayor puntuación.

Zortzigarrena.– Prozeduraren ebazpena.

Octava.– Resolución el Procedimiento.

1.– Hautagaiek aurkeztutako proiektuen eta haien curriculum-merituak ebaluatzeko fasea amaituta, Balorazio Batzordeak izendapen-proposamena egingo dio Bidasoa ESIko Gerentzia Zuzendaritzari, puntuazio handiena lortu duen hautagaiaren alde eginez, eta baremoaren epigrafe bakoitzean hautagaiek lortutako puntuazioak modu xehatuan adieraziz. Ez baldin badago deialdian eskatutako eskakizunak betetzen dituen hautagairik, edo eskatutako gutxieneko puntuazioa lortzen ez badute, Balorazio Batzordeak deialdia hutsik uztea proposatuko du. Proposamen hori Osakidetzako web-orrian argitaratuko da.

1.– Terminada la fase de evaluación de los proyectos presentados por las personas aspirantes así como de sus méritos curriculares, la Comisión de Valoración elevará propuesta de nombramiento dirigida a la Dirección Gerencia de la OSI Bidasoa en favor de la persona aspirante que haya obtenido mayor puntuación con indicación desglosada de las puntuaciones obtenidas por las personas aspirantes en cada epígrafe del baremo. Si ninguna de las personas aspirantes reúne los requisitos exigidos en la convocatoria, o no obtienen la puntuación mínima requerida, la Comisión de Valoración propondrá que se declare desierta la convocatoria. Dicha propuesta será publicada en la página web de Osakidetza.

2.– Bidasoa ESIko zuzendari gerenteak, egindako proposamena ikusita, ebazpena emango du proposatutako hautagaia deitutako lanpostua betetzeko izendatzeko, edo hutsik utziko du. Azkeneko kasu horretan, arrazoia adierazi beharko du. Arrazoia hauetako bat izan beharko da: a) ez da hautagairik aurkeztu, b) ez dago aurkeztutako hautagaien artean deialdiaren oinarrietan eskatutako baldintzak betetzen dituenik, c) ez dago eskatutako gutxieneko puntuazioa lortu duen hautagairik. Aurreko a) atalaren kasuan, Gerentzia Zuzendaritzak deialdia hutsik utzi dezake, onartutako eta baztertutako pertsonen behin betiko zerrenda onartu ondoren, izapide gehiagorik egin gabe.

2.– La Directora Gerente de la OSI Bidasoa, en vista de la propuesta efectuada, dictará resolución nombrando a la persona aspirante propuesta para la cobertura del puesto convocado o la declarará desierta. En este último caso deberá indicar la causa que deberá ser por alguna de las siguientes: a) falta de presentación de personas aspirantes, b) ninguna de las personas aspirantes reúne los requisitos exigidos en las bases de la convocatoria, c) ninguna de las personas aspirantes ha obtenido la puntuación mínima requerida. En el supuesto del apartado a) anterior, la Dirección Gerente podrá declarar desierta la convocatoria tras la aprobación de la relación definitiva de personas admitidas y excluidas, sin necesidad de más trámites.

3.– Izendapenaren Ebazpena interesdunei jakinaraziko zaie, eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian eta Osakidetzako web orrian argitaratuko da. Ebazpenaren aurka, gorako errekurtsoa jarri ahalko zaio Ente Publikoko Zuzendaritza Nagusiari.

3.– La Resolución de nombramiento se notificará a las personas aspirantes y se publicará en el Boletín Oficial del País Vasco y en la página web de Osakidetza y contra la misma podrá interponerse recurso de alzada ante la Dirección General del Ente Público.

Bederatzigarrena.– Esleipenaren ondorioak.

Novena.– Efectos de la adjudicación.

Izendapen Ebazpenak ondorioak izango ditu EHAAn argitaratzen denetik, bertan besterik xedatu ezean behintzat.

La Resolución de nombramiento surtirá efectos desde la fecha de su publicación en el BOPV, salvo que en ella se disponga otra cosa.

Atalburu fakultatibo gisako izendapena lau urteko eperako izango da; eta hori luzatu egin liteke.

El nombramiento como Jefe de Sección Facultativo, dará lugar a una relación temporal por un plazo de cuatro años prorrogables.

Hamargarrena.– Errekurtsoak.

Décima.– Recursos.

Urriaren 1eko 39/2015 Legearen 121. eta 122. artikuluek xedatutakoaren arabera. ebazpen honen aurka, gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zuzendari nagusiari. Horretarako, hilabeteko epea izango da, ebazpen honen Iragarkia Euskal Herriko Aldizkarian eta Estatuko Aldizkari Ofizialean argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

Con arreglo a lo previsto por los artículos 121 y 122 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, contra la presente Resolución cabe interponer recurso de alzada ante el Director General de Osakidetza en el plazo de un mes, contado a partir del día siguiente al de la última publicación en el último de los boletines publicados (Boletín Oficial del País Vasco y Boletín Oficial del Estado).

Hondarribia, 2019ko urtarrilaren 10a.

En Hondarribia, a 10 de enero de 2019.

Bidasoa ESIko zuzendari gerentea,

La Directora Gerente de OSI Bidasoa,

M.ª ICIAR PEREZ IRAZUSTA.

M.ª ICIAR PEREZ IRAZUSTA.

ERANSKINA
ANEXO
MEREZIMENDUEN BAREMOA
BAREMO DE MÉRITOS

Merezimenduen balorazioak fase hauek izango ditu:

La valoración de méritos constará de las siguientes fases:

I.– Proiektua eta bere defentsa (gehienez, 33 puntu).

I.– Proyecto y su defensa (máximo, 33 puntos).

Fase honetan egin beharrekoak dira, batetik, epaimahai kalifikatzailearen aurrean dagokion atalaren antolaketa eta funtzionamenduari buruzko jendaurreko azalpena, eta, bestetik, izangaiarekiko elkarrizketa.

Consistirá en la exposición pública ante el tribunal calificador de la Memoria Proyecto explicativa sobre la organización y funcionamiento de la Sección y la realización de una entrevista con los aspirantes.

Fase honen puntuazioa hurrengo bi ataletan xehatzen da:

La puntuación de esta fase queda desglosada en los dos apartados siguientes:

a) Aurkeztutako atalaren kudeaketaren Memoria-proiektuaren edukiaren balorazioa (gehienez 15 puntu).

a) La valoración del contenido de la Memoria-Proyecto de gestión de la Sección presentada (máximo, 15 puntos).

a.1.– Antolakuntzaren atala eta kudeaketakoa.

a.1.– Apartado Organizativo y de Gestión:

Ataleko organigrama, buruzagitza-lanpostuaren funtzioak eta, bestetik, hari atxikitako gainerako lanpostuenak adierazita.

Organigrama de la Sección con indicación de las funciones tanto del puesto de jefatura como del resto de puestos adscritos a la misma.

Atalak eta erakunde bereko beste zerbitzuek elkarren artean duten harremana.

Interrelación de la Sección con otros servicios de la misma Organización.

Ataleko buruzagitzaren kudeaketa-plana, antolamendu-helburuak definituta, hobekuntzako arloak detektatu eta aztertuta, eta horiek lortzeko behar diren neurri egokiak identifikatuta. Eta, horrekin batera, esleitutako giza baliabideak, eta baliabide materialak eta ekonomikoak eraginkortasunez erabiltzeko konpromiso edo plana.

Plan de Gestión de la Jefatura de la Sección con una definición de objetivos organizativos, análisis y detección de las áreas de mejora e identificación de las medidas oportunas para la consecución de las mismas. Junto a ello, un compromiso o plan de utilización eficiente de los recursos materiales, económicos y de personal asignados.

a.2.– Asistentzia-atala:

a.2.– Apartado Asistencial:

Zerbitzu asistentzialen zorroaren deskribapena.

Descripción de la cartera de servicios asistenciales.

Adierazle eta helburu asistentzialak ezartzea, horien jarraipena eta ebaluazioa etengabe egiteko sistemarekin batera.

Establecimiento de objetivos e indicadores asistenciales junto con un sistema de seguimiento y evaluación continuos del mismo.

a.3.– Irakaskuntzaren eta Ikerkuntzaren atala:

a.3.– Apartado Docencia e Investigación:

Atalean irakaskuntzaren planifikazioa ezartzea.

Establecimiento de una planificación de la docencia en la Sección.

b) Memoria-proiektuaren azalpen publikoa Balorazio Batzordearen aurrean eta ondorengo elkarrizketa (gehienez, 15 puntu).

b) La exposición pública de la misma ante la Comisión de Valoración y posterior entrevista (máximo, 15 puntos).

Proiektuaren jendaurreko azalpena baloratzean, proiektua defendatzeko izandako argitasun eta laburtasuna hartuko dira kontuan, baita haren arlo garrantzitsuenak azaltzeko gaitasuna ere.

A la hora de valorar la exposición pública del proyecto se valorará la claridad y concisión a la hora de defender el proyecto, así como la capacidad para explicar los aspectos más relevantes del mismo.

I.– Merituen balorazioa (gehienez, 30 puntu).

II.– Valoración de méritos (máximo, 30 puntos).

Puntuazioa honela banatuko da:

La puntuación se distribuirá del siguiente modo:

II.1.– Laneko esperientzia (gehienez, 13 puntu):

II.1.– Experiencia profesional (máximo, 13 puntos):

Larrialdi espezialitatean fakultatibo gisa zerbitzua eman duen hilabete bakoitzeko: 0,050 puntu.

Por cada mes de servicios prestados como Facultativo de urgencias: 0,050 puntos.

Larrialdietako zerbitzuan atalburu gisa zerbitzua eman duen hilabete bakoitzeko: 0,075 puntu.

Por cada mes de servicios prestados como Jefe de Sección de urgencias: 0,075 puntos.

Larrialdietan zerbitzuburu gisa zerbitzua eman duen hilabete bakoitzeko: 0,100 puntu.

Por cada mes de servicios prestados como Jefe de Servicio de urgencias: 0,100 puntos.

Kontuan hartuko dira, laneko esperientzia gisa, Osakidetzako, Gizarte Segurantzako eta autonomia erkidegoetako osasun-zerbitzuetan edo edozein administrazio publikotakoetan emandako zerbitzuak, bai eta Europar Batasuneko gainerako estatuetako sare publikoko osasun-zerbitzuetan emandakoak ere.

Se tendrá en consideración como experiencia profesional los servicios prestados en las organizaciones de servicios sanitarios de Osakidetza, de la Seguridad Social o de los Servicios de Salud de las Comunidades Autónomas o en cualquier Administración Pública, así como aquellos servicios prestados en los Servicios Sanitarios de la red pública de los demás estados miembros de la Unión Europea.

Zenbaketa osoa lan egindako egun naturaletan oinarrituta egingo da, eta baztertu egingo dira hilabetetik beherako soberakinak. Honetarako, hilabetetzat 30 egun naturaleko multzoa hartuko dugu.

Del cómputo total, que se efectuará en base a los días naturales trabajados, se despreciarán los restos que resulten inferiores al mes. A estos efectos se entenderá por mes el conjunto de 30 días naturales.

II.2.– Prestakuntza, Irakaskuntza eta Ezagutzaren hedapena (17 puntu, gehienez).

II.2.– Formación, Docencia y Difusión del conocimiento (máximo, 17 puntos):

Ikastaroen ziurtagirietan kreditu-kopurua bakarrik agertzen denean, 0,1 puntukoa izango da puntuazioa kreditu bakoitzeko

Cuando en las certificaciones de los cursos conste únicamente el número de créditos, la puntuación será de 0,100 puntos por crédito.

II.2.1.– Prestakuntza kudeaketa arloan (3 puntu, gehienez).

II.2.1.– Formación en Gestión (máximo, 3 puntos):

Osasun-kudeaketari lotutako ikastaro bakoitzeko, iraupenaren arabera:

Por la asistencia a cada curso relacionado con la gestión sanitaria de duración:

20 eta 30 ordu artean: 0,200 puntu.

De 20 a 30 horas: 0,200 puntos.

31 eta 50 ordu artean: 0,300 puntu.

De 31 a 50 horas: 0,300 puntos.

51 eta 100 ordu artean: 0,400 puntu.

De 51 a 100 horas: 0,400 puntos.

101 eta 200 ordu artean: 0,500 puntu.

De 101 a 200 horas: 0,500 puntos.

200 ordutik gora: 1,250 puntu.

De más de 200 horas: 1,250 puntos.

Erakunde ofizialek, unibertsitateek, erakunde sanitarioek, eta, hala badagokio, elkargo profesionalek eta elkarte zientifikoek emandako eta egiaztatutako ikastaroak balioztatuko dira, baita Osakidetzak edo edozein administrazio publikok hitzartutako etengabeko prestakuntzako akordioen arabera eman eta egiaztatutako ikastaroak ere, betiere titulazio ofizial bat lortzeko ikasketa-plan baten barrukoak ez badira.

Se valorarán los cursos impartidos y acreditados por Organismos Oficiales, Universidades, Instituciones Sanitarias, y en su caso, Colegios Profesionales y Sociedades Científicas, así como los cursos impartidos y acreditados en virtud de los Acuerdos de Formación Continua suscritos por Osakidetza o cualquier Administración Pública, siempre que no formen parte de un plan de estudios para la obtención de una titulación oficial.

II.2.2.– Espezialitateko etengabeko prestakuntza (3 puntu, gehienez):

II.2.2.– Formación continuada Especialidad (máximo, 3 puntos):

Dagokion lanpostuaren espezialitateari lotutako ikastaro bakoitzeko, iraupenaren arabera:

Por la asistencia a cada curso relacionado con la especialidad del puesto de que se trate de duración:

20 eta 30 ordu artean: 0,200 puntu.

De 20 a 30 horas: 0,200 puntos.

31 eta 50 ordu artean: 0,300 puntu.

De 31 a 50 horas: 0,300 puntos.

51 eta 100 ordu artean: 0,400 puntu.

De 51 a 100 horas: 0,400 puntos.

101 eta 200 ordu artean: 0,500 puntu.

De 101 a 200 horas: 0,500 puntos.

200 ordutik gora: 1,250 puntu.

De más de 200 horas: 1,250 puntos.

Erakunde ofizialek, unibertsitateek, erakunde sanitarioek, eta, hala badagokio, elkargo profesionalek eta elkarte zientifikoek emandako eta egiaztatutako ikastaroak balioztatuko dira, baita Osakidetzak edo edozein administrazio publikok hitzartutako etengabeko prestakuntzako akordioen arabera eman eta egiaztatutako ikastaroak ere, betiere titulazio ofizial bat lortzeko ikasketa-plan baten barrukoak ez badira.

Se valorarán los cursos impartidos y acreditados por Organismos Oficiales, Universidades, Instituciones Sanitarias, y en su caso, Colegios Profesionales y Sociedades Científicas, así como los cursos impartidos y acreditados en virtud de los Acuerdos de Formación Continua suscritos por Osakidetza o cualquier Administración Pública, siempre que no formen parte de un plan de estudios para la obtención de una titulación oficial.

II.2.3.– Graduondoko prestakuntza (5 puntu, gehienez):

II.2.3.– Formación Postgrado (máximo, 5 puntos):

Doktorea: 3 puntu.

Doctor: 3 puntos.

Cum laude doktorea: 4,000 puntu.

Doctor cum laude: 4,000 puntos.

Graduondoko masterra: 2,000 puntu.

Máster Postgrado: 2,000 puntos.

Unibertsitate-aditua edo espezialista: 1,00 puntu.

Experto/Especialista Universitario: 1,000 puntos.

Ikertzeko nahikotasuna edo Diploma ikasketa aurreratuetan: 1,000 puntu.

Suficiencia Investigadora o Diploma de Estudios Avanzados: 1,000 puntos.

Doktoretza-ikastaroak: doktoretza-ikastaroetako bikain edo ohorezko matrikula bakoitzeko (10 ikastaro, gehienez): 0,100 puntu.

Curso de Doctorado: por cada sobresaliente o matrícula de honor en cursos de doctorado (máximo de 10 cursos): 0,100 puntos.

Ez dira baloratuko doktore titulua, cum laude doktore titulua, ikertzeko nahikotasuna edo ikasketa aurreratuetako diploma lortzeko balio izan duten programetako doktoretza-ikastaroak.

No se valorarán los cursos de doctorado de los programas que hayan servido para la obtención del título de Doctor, Doctor cum Laude o Suficiencia Investigadora o Diploma de Estudios Avanzados.

II.2.4.– Jarduera zientifikoa (3 puntu, gehienez):

II.2.4.– Actividad Científica (máximo, 3 puntos):

Dagokion espezialitateari lotutako lan zientifikoak argitaratzeagatik, txostenak edo komunikazioak aurkezteagatik eta hitzaldiak edo mahai-inguruak egiteagatik:

Por la publicación de trabajos científicos, presentación de ponencias, comunicaciones, conferencias o mesas redondas relacionadas con la especialidad de que se trate:

Eskualdeko txosten bakoitzeko: 0,25 puntu.

Por cada Ponencia regional: 0,250 puntos.

Estatuko txosten bakoitzeko: 1,000 puntu.

Por cada Ponencia nacional: 1,000 puntos.

Nazioarteko txosten bakoitzeko: 1,500 puntu.

Por cada Ponencia Internacional: 1,500 puntos.

Ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 0,150 puntu.

Por cada Comunicación oral/Póster: 0,150 puntos.

Ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 0,600 puntu.

Por cada Comunicación oral/Póster: 0,600 puntos.

Ahozko komunikazio/poster bakoitzeko: 1,000 puntu.

Por cada Comunicación oral/Póster: 1,000 puntos.

Eskualdeko mahai-inguru bakoitzeko: 0,200 puntu.

Por cada Mesa redonda regional: 0,200 puntos.

Estatuko mahai-inguru bakoitzeko: 0,750 puntu.

Por cada Mesa redonda nacional: 0,750 puntos.

Nazioarteko mahai-inguru bakoitzeko: 1,250 puntu.

Por cada Mesa redonda internacional: 1,250 puntos.

Argitalpen bakoitzeko (lehenengo egilea): 1,000 puntu.

Por cada Publicación (primer autor): 1,000 puntos.

Argitalpen bakoitzeko (beste egile batzuk): 0,50 puntu.

Por cada Publicación (otros autores): 0,500 puntos.

Liburu bakoitzeko (lehenengo egilea): 2,000 puntu.

Por cada libro (primer autor): 2,000 puntos.

Liburu bakoitzeko (beste egile batzuk): 1,000 puntu.

Por cada libro (otros autores): 1,000 puntos.

Kapitulu bakoitzeko (lehenengo egilea): 1,000 puntu.

Por cada capítulo (primer autor): 1,000 puntos.

Kapitulu bakoitzeko (beste egile batzuk): 0,500 puntu.

Por cada capítulo (otros autores): 0,500 puntos.

Tesina bakoitzeko: 1,500 puntu.

Por tesina: 1,500 puntos.

II.2.5 .– Irakaskuntzako jarduera (3 puntu, gehienez):

II.2.5.– Actividad Docente (máximo, 3 puntos):

Medikuntza Fakultateko katedraduna, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 1,0000 puntu.

Catedrático de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 1,000 puntos.

Medikuntza Fakultateko irakasle titularra, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,500 puntu.

Profesor titular de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 0,500 puntos.

Medikuntza Fakultateko irakasle elkartua, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,250 puntu.

Profesor asociado de Facultad de Medicina en la especialidad de que se trate (por año): 0,250 puntos.

Egoiliarren irakaskuntzarako tutore akreditatua, dagokion espezialitatean (urte bakoitzeko): 0,500 puntu.

Tutor acreditado para la docencia de residentes de la especialidad de que se trate (por año): 0,500 puntos.

Irakaskuntza, etengabeko prestakuntzako programa ofizialetan (orduko): 0,050 puntu.

Docencia en programas oficiales de formación continua (por hora): 0,050 puntos.

III.– Euskararen ezagutza (6 puntu, gehienez).

III.– Conocimientos de Euskera (máximo, 6 puntos)

Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuan Euskararen erabilera normalizatzeko 2003ko martxoaren 18ko 67/2003 Dekretuak eta berau garatzen duten arauek xedatutakoaren arabera egingo da balorazioa.

Se valorará conforme a lo previsto en el Decreto 67/2003, de 18 de marzo, de normalización del uso del euskera en Osakidetza-Servicio vasco de salud, y en sus normas de desarrollo.


Azterketa dokumentala


Análisis documental