Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

11. zk., 2019ko urtarrilaren 16a, asteazkena

N.º 11, miércoles 16 de enero de 2019


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

INGURUMEN, LURRALDE PLANGINTZA ETA ETXEBIZITZA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE, PLANIFICACIÓN TERRITORIAL Y VIVIENDA
228
228

EBAZPENA, 2018ko abenduaren 21ekoa, Ingurumen Administrazioaren zuzendariarena, zeinaren bidez formulatzen baita Donostiako «MZ.04 Ilunbe» hirigintza-eremuko (Miramon-Zorroaga) «b.20.2» lurzatiaren xehetasun-azterketaren ingurumen-txosten estrategikoa.

RESOLUCIÓN de 21 de diciembre de 2018, del Director de Administración Ambiental, por la que se formula el informe ambiental estratégico del estudio de detalle relativo a la parcela «b.20.2» del A.U. «MZ.04 Ilunbe» (Miramón-Zorroaga) de San Sebastián.

AURREKARIAK
ANTECEDENTES DE HECHO

2017ko ekainaren 21ean, Donostiako Udalak eskaera bete zuen Donostiako «MZ.04 Ilunbe» hirigintza-eremuko (Miramon-Zorroaga) «b.20.2» lurzatiaren xehetasun-azterketaren ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatuaren prozedura hasteko, Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legean xedatutakoari jarraikiz. Eskabide horri atxiki zaizkio planaren zirriborroa eta abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 29. artikuluan ezarritakoaren araberako edukia duen ingurumen-agiri estrategiko bat.

Con fecha de 21 de junio de 2017, el Ayuntamiento de San Sebastián completa la solicitud de inicio del procedimiento de evaluación ambiental estratégica simplificada el estudio de detalle relativo a la parcela «b.20.2» del A.U. «MZ.04 Ilunbe» (Miramón- Zorroaga) de San Sebastián, en virtud de lo dispuesto en la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental. La solicitud se acompañaba del borrador del Plan y de un documento ambiental estratégico con el contenido establecido en el artículo 29 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre.

2018-10-22an, Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak ofizioz erantsi zion, diligentzia bidez, inpaktu akustikoari buruzko azterketa –espedientean EAES-105 kodearekin aurkeztua–, «MZ.04 Ilunbe» hirigintza-eremuko «b.20.1» eta «b.20.2» lurzatiei eta haren mugakide diren espazioei buruzko Hiri Antolamenduko Plan Bereziaren ingurumen-izapidetzea egiteko. Donostiako «MZ.04 Ilunbe» hirigintza-eremuko (Miramon-Zorroaga) «b.20.2» lurzatiari buruzko xehetasun-azterketaren ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatuaren prozedura hasteko eskabideari azterketa akustiko hori txertatzeko arrazoia da aurkeztutako dokumentazioan azterketa horri erreferentzia egiten zaiola.

Con fecha 22-10-2018 la Dirección de Administración Ambiental incorpora de oficio mediante Diligencia el estudio de impacto acústico presentado en el expediente con el código EAES-105 para la tramitación ambiental del Plan Especial de Ordenación Urbana referente a las parcelas «b.20.1» y «b.20.2» y espacios colindantes del A.U. «MZ.04 Ilunbe». La razón por la cual se incorpora dicho estudio acústico a la solicitud de inicio del procedimiento de evaluación ambiental estratégica simplificada el estudio de detalle relativo a la parcela «b.20.2» del A.U. «MZ.04 Ilunbe» (Miramón-Zorroaga) de San Sebastián es que en la documentación presentada hacen referencia a dicho estudio.

Ingurumen Administrazioaren zuzendariaren 2018ko uztailaren 3ko Ebazpenaren bidez formulatzen da «MZ.04 Ilunbe» hirigintza-eremuko «b.20.1» eta «b.20.2» lurzatiei eta haren mugakide diren espazioen Hiri Antolamenduko Plan Bereziaren ingurumen-txosten estrategikoa. Ebazpen horretan zehaztu zenez, planak, ebazpen horretan bertan ezarritako baldintzetan, ez du izango eragin kaltegarririk ingurumenean, eta, beraz, ez zen beharrezkotzat jo ohiko ingurumen-ebaluazio estrategikoaren prozedura egitea planari.

Mediante Resolución de 3 de julio de 2018, del Director de Administración Ambiental, se formula el informe ambiental estratégico del Plan Especial de Ordenación Urbana referente a las parcelas «b.20.1» y «b.20.2» y espacios colindantes del A.U. «MZ.04 Ilunbe». En esa resolución se determinó que en los términos establecidos en dicha resolución el plan no iba a tener efectos adversos sobre el medio ambiente, por lo que no se consideró necesario el sometimiento del plan al procedimiento de evaluación ambiental estratégica ordinaria.

Eraginkortasun-printzipioa aplikatuz eta aintzat hartuz Donostiako «MZ.04 Ilunbe» hirigintza-eremuko (Miramon-Zorroaga) «b.20.2» lurzatiari buruzko xehetasun-azterketak xehetasun txikiak sartzen dituela zehaztapenean «MZ.04 Ilunbe» hirigintza-eremuko «b.20.1» eta «b.20.2» lurzatiei eta haren mugakide diren espazioei buruzko Hiri Antolamenduko Plan Bereziari dagokionez, abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 30. artikuluaren eraginpeko administrazio publikoen kontsultak egintzat jotzen dira, «MZ.04 Ilunbe» hirigintza-eremuko «b.20.1» eta «b.20.2» lurzatiei eta haren mugakide diren espazioei buruzko Hiri Antolamenduko Plan Bereziaren ingurumen-izapidetzean.

En aplicación al principio de eficacia y teniendo en cuenta que el estudio de detalle relativo a la parcela «b.20.2» del A.U. «MZ.04 Ilunbe» (Miramón-Zorroaga) de San Sebastián introduce pequeños detalle en la pormenorización respecto Plan Especial de Ordenación Urbana referente a las parcelas «b.20.1» y «b.20.2» y espacios colindantes del A.U. «MZ.04 Ilunbe» las consultas de las administraciones públicas afectadas del artículo 30 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, pueden considerarse realizadas en la tramitación ambiental del Plan Especial de Ordenación Urbana referente a las parcelas «b.20.1» y «b.20.2» y espacios colindantes del A.U. «MZ.04. Ilunbe».

ZUZENBIDEKO OINARRIAK
FUNDAMENTOS DE DERECHO

Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 1. artikuluan ezarritakoaren arabera, haren helburua da ingurumenean ondorio garrantzitsuak izan ditzaketen plan, programa eta proiektuen ingurumen-ebaluazioa arautuko duten oinarriak ezartzea; horrela, ingurumenaren babes-maila handia bermatuko da, garapen jasangarria sustatzeko helburuarekin.

De conformidad con lo dispuesto en el artículo 1 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, constituye el objeto de la misma establecer las bases que deben regir la evaluación ambiental de los planes, programas y proyectos que puedan tener efectos significativos sobre el medio ambiente, garantizando un elevado nivel de protección ambiental, con el fin de promover un desarrollo sostenible.

Era berean, Euskal Herriko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorraren 42. artikuluaren arabera, ingurumen-inpaktuaren ebaluazioek era egokian bermatuko dute, besteak beste, plangintza-prozesuaren lehen faseetan egingo dela ingurumenaren gaineko eraginen analisia, betiere, aukerarik egokienak hautatzeko asmoz, eta aintzat hartuta hor gauzatuko diren jardueren metatze- eta sinergia-ondorioak.

Igualmente, de acuerdo con el artículo 42 de la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco, las evaluaciones de impacto ambiental garantizarán de forma adecuada, entre otros objetivos, que se introduzca en las primeras fases del proceso de planificación, y en orden a la elección de las alternativas más adecuadas, el análisis relativo a las repercusiones sobre el medio ambiente, teniendo en cuenta los efectos acumulativos y sinérgicos derivados de las diversas actividades.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearekin bat, ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatua egingo zaie 6.2 artikuluan ezarritako kasuetan jasota dauden plan eta programei, non aurreikusten baita zein diren ingurumen-organoak egindako ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatutik pasa behar diren planak eta programak, honako hauek zehazteko: planak edo programak ez duela eragin nabarmenik ingurumenean, ingurumen-txosten estrategikoan ezarritakoaren arabera, edo planen nahiz programen gaineko ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta egin beharra, haiek ingurumenerako eragin nabarmenak ekar litzaketelako. Ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatua egiteko prozedura 29. artikulutik 32. artikulura bitartean arautzen da, abenduaren 9ko 21/2013 Legearen V. eranskinean ezarritako irizpideen arabera.

De conformidad con la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, serán objeto de una evaluación ambiental estratégica simplificada los planes y programas que se encuentren recogidos en los supuestos establecidos en el artículo 6.2 donde se establecen los planes y programas que deben ser sometidos a evaluación ambiental estratégica simplificada por el órgano ambiental a los efectos de determinar que el plan o programa no tiene efectos significativos sobre el medio ambiente, en los términos establecidos en el informe ambiental estratégico, o bien, que el plan o programa debe someterse a una evaluación ambiental estratégica ordinaria porque pueda tener efectos significativos sobre el medio ambiente. El procedimiento de evaluación ambiental estratégica simplificada se regula en los artículos 29 a 32, de conformidad con los criterios establecidos en el Anexo V de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre.

Donostiako «MZ.04 Ilunbe» hirigintza-eremuko (Miramon-Zorroaga) «b.20.2» lurzatiari buruzko xehetasun-azterketaren ingurumen-ebaluazioaren espedientean dagoen dokumentazio teknikoa eta azterketaren ingurumen-ebaluazioaren espedienteko txostenak aztertuta, eta ikusirik ingurumen-dokumentu estrategikoa zuzena dela eta indarreko araudian ezarritako alderdien araberakoa dela, ingurumen-txosten estrategiko hau ematen du Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak –eskumena duen organoa baita otsailaren 27ko 3/1998 Legearen eta Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzeko den apirilaren 11ko 77/2017 Dekretuaren arabera–. Ingurumen-arloko alderdiak xehetasun-azterketaren proposamenean sartzearen alde egiten du txostenak, eta hori aplikatzearen inpaktu nabarmenen gaineko iritzia ematen, baita ingurumen-ondorioetarako soilik sartu behar diren azken zehaztapenen inguruan ere.

Examinada la documentación técnica que se halla en el expediente de evaluación ambiental del estudio de detalle relativo a la parcela «b.20.2» del A.U. «MZ.04 Ilunbe» (Miramón-Zorroaga) de Donostia/San Sebastián (en adelante estudio de detalle), y a la vista de que el documento ambiental estratégico resulta correcto y se ajusta a los aspectos previstos en la normativa en vigor, la Dirección de Administración Ambiental, órgano competente de acuerdo con la Ley 3/1998, de 27 de febrero, y con el Decreto 77/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, procede a dictar el presente informe ambiental estratégico, que viene a valorar con carácter favorable la integración de los aspectos ambientales en la propuesta del estudio de detalle y a pronunciarse sobre la previsión de los impactos significativos de la aplicación del mismo, incluyendo las determinaciones finales que deban incorporarse, a los solos efectos ambientales.

Xedapen hauek ikusi dira: Euskal Autonomia Erkidegoko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorra; Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legea; Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzeko den apirilaren 11ko 77/2017 Dekretua; Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legea; Sektore Publikoko Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legea, eta aplikatzekoak diren gainerako arauak, eta honako hau

Vistos la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco, la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, el Decreto 77/2017 de 11 de abril por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas y la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público y demás normativa de aplicación,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Ingurumen-txosten estrategikoa formulatzea Donostiako «MZ.04 Ilunbe» hirigintza-eremuko (Miramon-Zorroaga) «b.20.2» lurzatiari buruzko xehetasun-azterketarako:

Primero.– Formular informe ambiental estratégico para el estudio de detalle relativo a la parcela «b.20.2» del A.U. «MZ.04 Ilunbe» (Miramón-Zorroaga) de San Sebastián, en los términos que se recogen a continuación:

A) Planaren deskribapena: helburuak eta jarduketak.

A) Descripción del plan: objetivos y actuaciones.

Xehetasun-azterketa honen xedea da «b.20.2» lurzatia bi eraikuntza-lurzati independentetan zatitzea, horrela bi erregistro-finketan bereiziz. Beraz, «b.20.2» lurzatiaren ordenamendu xehatua osatzen eta egokitzen da: bi lurzatitan zatitzen da lurzatia, eta hauek zehazten dira: bi lurzatien azalera, sestra gaineko eta sestra azpiko eraikigarritasunak, sestra gaineko eta sestra azpiko solairu-kopurua eta eraikinen garaiera. «MZ.04 Ilunbe» hirigintza-eremuko «b.20.1» eta «b.20.2» lurzatiei eta haren mugakide diren espazioei buruzko Donostiako Hiri Antolamenduko Plan Berezian ezarritako irizpideei egokitzen zaie planteatutako ordenamendua.

El objetivo de este Estudio de Detalle es el de proceder a la división de la parcela «b.20.2» en dos parcelas edificatorias independientes, diferenciándose en dos fincas registrales. Por lo tanto se completa y se adapta la ordenación pormenorizada de la parcela b.20.2: la parcela se divide en dos parcelas y se define la superficie de las dos parcelas, las edificabilidades sobre rasante y bajo rasante, el número de plantas sobre rasante y bajo rasante y la altura de las edificaciones. La ordenación planteada se adecúa a los criterios establecidos en el Plan Especial de Ordenación Urbana referente a las parcelas «b.20.1» y «b.20.2»y espacios colindantes del A.U. «MZ.04 Ilunbe» (Donostia).

Xehetasun-azterketaren esparruaren parte da Donostiako «MZ.04 Ilunbe» hirigintza-eremuko (Miramon-Zorroaga) «b.20.1» eta «b.20.2» lurzatiei eta haren mugakide diren espazioei buruzko Hiri Antolamenduko Plan Bereziaren esparrua.

El ámbito del Estudio de detalle es parte del ámbito del Plan Especial de Ordenación Urbana referente a las parcelas «b.20.1» y «b.20.2» y espacios colindantes del A.U. «MZ.04 Ilunbe».

Anoetako ibarbidearen hondoan dago kokatuta jarduketa-eremua, errepide-saihesbidearen hego-ekialdean, eta ospitaleetara igotzeko errepidearen eta Martutene-Ospitaleak lotzen dituen bide berriaren artean. 6.200 m2-ko azalera du.

El ámbito de actuación se encuentra al fondo de la vaguada de Anoeta al Sureste de la carretera-variante, entre esta, la carretera de subida a Hospitales y el nuevo enlace viario del vial Martutene-Hospitales. Tiene una superficie de 6.200 m2.

Hiriaren hiri-bilbearen parte dira lurzati hori eta lursailak, eta bere osotasunean urbanizatuak daude, baina eraiki gabe dago.

Dicha parcela y terrenos forman parte de la trama urbana de la ciudad y están urbanizados en su integridad, pero está sin edificar.

B) Xehetasun-azterketaren ezaugarriak aztertu ondoren, eta abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 31. artikuluarekin bat etorriz, lege horren V. eranskinean ezarritako irizpideak aztertu dira, planak ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta behar duen ala ez zehazteko.

B) Una vez analizadas las características del estudio de detalle y de conformidad con el artículo 31 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, se procede al análisis de los criterios establecidos en el Anexo V de la citada Ley a fin de determinar si el plan debe someterse a evaluación ambiental estratégica ordinaria o no.

1.– Planaren ezaugarriak:

1.– Características del Plan:

a) Planak zer neurritan ezartzen duen marko bat proiektuentzat eta bestelako jarduerentzat: xehetasun-azterketak xehetasun txikiak sartzen ditu «MZ.04 Ilunbe» hirigintza-eremuko «b.20.1» eta «b.20.2» lurzatiei eta haren mugakide diren espazioei buruzko Hiri Antolamenduko Plan Bereziaren bidez onartutako zehaztapenean. Aurkeztutako dokumentuak ikusita, xehetasun-azterketak ez dauka baldintzatzailerik, besteak beste, kokapenari, ezaugarriei, neurriei edo funtzionamenduari dagokienez, proiektuen ingurumen-inpaktuaren ebaluazioari buruzko legedian zerrendatutako kategorietako batekoak diren proiektuak etorkizunean baimentzeko.

a) La medida en que el plan establece un marco para proyectos y otras actividades: el estudio de detalle introduce pequeños detalles en la pormenorización aprobada por el Plan Especial de Ordenación Urbana referente a las parcelas «b.20.1» y «b.20.2» y espacios colindantes del A.U. «MZ.04 Ilunbe». A la vista de la documentación presentada, el estudio de detalle no contiene condicionantes con respecto a, entre otros, la ubicación, las características, las dimensiones o el funcionamiento para la futura autorización de proyectos que pertenecen a alguna de las categorías enumeradas en la legislación sobre evaluación de impacto ambiental de proyectos.

b) Zer neurritan eragiten duen xehetasun-azterketak beste plan edo programa batzuetan: planak ez du ondoriorik izango beste plan edo programa batzuetan.

b) La medida en la que el plan influye en otros planes o programas: el estudio de detalle no causará efecto alguno sobre otros Planes o Programas.

c) Planaren egokitasuna ingurumen-gaiak integratzeko, batez ere garapen iraunkorra sustatzeko xedez: xehetasun-azterketaren xedea da «b.20.2» lurzatiaren antolamendu xehatua zehaztea: bi lurzatitan zatitzen da lurzatia, eta bi lurzatien azalera, sestra gaineko eta sestra azpiko eraikigarritasunak, sestra gaineko eta sestra azpiko solairu-kopurua eta eraikinen garaiera zehazten dira. Bideragarritasun tekniko, ekonomiko, urbanistiko eta komertziala hobetzeko irizpideei jarraikiz egiten da planteatutako ordenamendu xehatua. Alde horretatik, egokia da garapen jasangarria sustatzen duten ingurumen-irizpideak txertatzea, bereziki, hauei dagokienez: eraikingintza eta eraikuntza efizienteena baliabideen erabileran; hondakinen kudeaketa, paisaia-integrazioa eta oinezkoen irisgarritasun-baldintzen sustapena eta hobekuntza.

c) La pertinencia del plan para la integración de consideraciones ambientales, con el objeto, en particular de promover el desarrollo sostenible: el estudio de detalle tiene por objeto determinar la ordenación pormenorizada de la parcela b.20.2: la parcela se divide en dos parcelas y se define la superficie de las dos parcelas, las edificabilidades sobre rasante y bajo rasante, el número de plantas sobre rasante y bajo rasante y la altura de las edificaciones. La ordenación pormenorizada planteada se hace bajo los criterios de mejora de la viabilidad técnica, económica, urbanística y comercial, a fin de posibilitar el desarrollo del sector. En este sentido resulta pertinente la integración de consideraciones ambientales que promueven un desarrollo sostenible, en especial en lo referido a la edificación y construcción más eficiente en el uso de recursos, la gestión de los residuos, la integración paisajística, y la promoción y mejora de las condiciones de accesibilidad peatonal.

d) Planarekin edo programarekin lotutako ingurumen-arazo adierazgarri batzuk: Ez da hauteman xehetasun-azterketa gauzatzearen ondoriozko ingurumen-arazo adierazgarririk, betiere, besteak beste, segurtasunari eta osasunari, ingurumenari, hondakinen kudeaketari, natura-ondareari, paisaiari, kutsadura akustikoari, urei eta kutsatutako lurzoruen kudeaketari dagokienez indarrean dagoen araudia betez gauzatzen badira ukitutako eremuarekin lotutako esku-hartzeak eta jarduerak. Indarreko Hiri Antolamenduko Plan Bereziarekiko aldaketa da ostalaritza erabilerara bideratutako eraikinaren fatxadetan irekidura praktikagarriak egitea.

d) Problemas ambientales significativos relacionados con el plan o programa: no se detectan problemas significativos sobre el medio ambiente derivados de la ejecución del estudio de detalle, siempre y cuando las actuaciones y actividades que se lleven a cabo en el ámbito de afección se realicen atendiendo a la normativa vigente en materia de, entre otros, seguridad y salud, medio ambiente, gestión de residuos, patrimonio natural, paisaje, contaminación acústica, aguas y gestión de suelos contaminados. La modificación respecto al Plan Especial de Ordenación Urbana vigente es efectuar aperturas practicables en fachadas del edificio destinado al uso hotelero.

e) Era berean, xehetasun-azterketa egokitzat jotzen da ingurumenaren arloko Europako edo Espainiako legedia ezartzeko.

e) Asimismo, el estudio de detalle se considera adecuado para la implantación de la legislación comunitaria o nacional en materia de medio ambiente.

2.– Ondorioen eta eragina jasan lezakeen eremuaren ezaugarriak:

2.– Características de los efectos y del área probablemente afectada:

Xehetasun-azterketa xehetasun txikiak sartzen ditu zehaztapenean, zehazki, «b.20.2» lurzatia bi eraikuntza-lurzati independentetan zatitzea, horrela bi erregistro-finketan bereiziz. Beraz, «b.20.2» lurzatiaren ordenamendu xehatua osatzen eta egokitzen da: bi lurzatitan zatitzen da lurzatia, eta bi lurzatien azalera, sestra gaineko eta sestra azpiko eraikigarritasunak, sestra gaineko eta sestra azpiko solairu-kopurua eta eraikinen garaiera zehazten dira. Planaren xedearen eremuak bat egiten du «MZ.04 Ilunbe» hirigintza-eremuko «b.20.1» eta «b.20.2» lurzatiei eta haren mugakide diren espazioei buruzko Donostiako Hiri Antolamenduko Plan Bereziaren eremuarekin; plan horri ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatua egin zitzaion, eta Ingurumen Administrazioaren zuzendariaren 2018ko uztailaren 3ko Ebazpenaren bidez ebatzi zen, zeinaren bidez formulatzen baita plan horren ingurumen-txosten estrategiakoa. Ebazpen hartan zehaztu zenez, planak, ebazpen horretan bertan ezarritako baldintzetan, ez du izango eragin kaltegarririk ingurumenean, eta, beraz, ez zen beharrezkotzat jo ohiko ingurumen-ebaluazio estrategikoaren prozedura egitea planari. Eremuak ez dauka ingurumena babesteko araubideren baten mende dagoen espaziorik (Natura 2000 Sarea, esaterako) edo natura-balioa duen elementu garrantzitsurik, ezta ondare historikoaren katalogoan bildutako kultura-balio esanguratsuko elementurik ere.

El estudio de detalle incorpora pequeños detalles en la pormenorización, concretamente procede a la división de la parcela «b.20.2» en dos parcelas edificatorias independientes, diferenciándose en dos fincas registrales. Por lo tanto, se completa y se adapta la ordenación pormenorizada de la parcela b.20.2: la parcela se divide en dos parcelas y se define la superficie de las dos parcelas, las edificabilidades sobre rasante y bajo rasante, el número de plantas sobre rasante y bajo rasante y la altura de las edificaciones. El ámbito objeto del plan coincide con el ámbito del Plan Especial de Ordenación Urbana referente a las parcelas «b.20.1» y «b.20.2» y espacios colindantes del A.U. «MZ.04 Ilunbe» (Donostia), este plan fue sometido a evaluación ambiental estratégica simplificada y resuelto mediante Resolución de 3 de julio de 2018, del director de Administración Ambiental, se formula el informe ambiental estratégico de ese plan. En esa resolución se determinó que en los términos establecidos en dicha resolución el plan no vaya a tener efectos adversos sobre el medio ambiente, por lo que no se consideró necesario el sometimiento del plan al procedimiento de evaluación ambiental estratégica ordinaria. El ámbito carece de espacios con algún régimen de protección ambiental, como Red Natura 2000, o con elementos relevantes por sus valores naturales; tampoco dispone de elementos culturales relevantes, recogidos en los catálogos de Patrimonio histórico.

Azpimarratu behar da xehetasun-azterketaren garapenak ziurtatzen duela betetzen direla Euskal Autonomia Erkidegoko Kutsadura Akustikoari buruzko urriaren 16ko 213/2012 Dekretuan ezarrita dauden kalitate akustikoaren helburuak.

Cabe destacar que el desarrollo del estudio de detalle asegura el cumplimiento de los objetivos de calidad acústica establecidos en el Decreto 213/2012, de 16 de octubre, de contaminación acústica de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

Bigarrena.– Zehaztea, ingurumen-txosten estrategiko honetan ezarritako baldintzen arabera, ez dela aurreikusten ingurumenean ondorio nabarmenik izango duenik Donostiako «MZ.04 Ilunbe» hirigintza-eremuko (Miramon-Zorroaga) «b.20.2» lurzatiari buruzko xehetasun-azterketak, eta, beraz, ez da beharrezkoa ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta egitea.

Segundo.– Determinar que, de acuerdo con los términos establecidos en este informe ambiental estratégico, no se prevén efectos significativos sobre el medio ambiente del estudio de detalle relativo a la parcela «b.20.2» del A.U. «MZ.04 Ilunbe» (Miramón-Zorroaga) de San Sebastián y por tanto, no es necesario que se someta a evaluación ambiental estratégica ordinaria.

Hirugarrena.– Donostiako Udalari jakinaraztea ebazpen honen edukia.

Tercero.– Comunicar el contenido de la presente Resolución al Ayuntamiento de Donostia.

Laugarrena.– Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzeko agintzea. Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 31.4 artikuluan xedatutakoaren arabera, ingurumen-inpaktuaren txosten honek indarraldia galduko du, eta berezko dituen ondorioak sortzeari utziko dio, baldin eta Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta lau urteko gehieneko epean ez bada onartzen Donostiako «MZ.04 Ilunbe» hirigintza-eremuko (Miramon-Zorroaga) «b.20.2» lurzatiari buruzko xehetasun-azterketa. Halako kasuetan, berriro hasi beharko da xehetasun-azterketaren ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatuaren prozedura.

Cuarto.– Ordenar la publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial de la Comunidad Autónoma del País Vasco. De acuerdo con lo dispuesto en el artículo 31.4 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, el presente informe ambiental estratégico perderá su vigencia y cesará en la producción de los efectos que le son propios si, una vez publicado en el Boletín Oficial del País Vasco, no se hubiera procedido a la aprobación del estudio de detalle relativo a la parcela «b.20.2» del A.U. «MZ.04 Ilunbe» (Miramón-Zorroaga) de San Sebastián en el plazo máximo de cuatro años. En ese caso, deberá iniciarse nuevamente el procedimiento de evaluación ambiental estratégica simplificada del estudio de detalle.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko abenduaren 21a.

En Vitoria-Gasteiz, a 21 de diciembre de 2018.

Ingurumen Administrazioaren zuzendaria,

El Director de Administración Ambiental,

IVAN PEDREIRA LANCHAS.

IVAN PEDREIRA LANCHAS.


Azterketa dokumentala


Análisis documental