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Boletin Oficial del País Vasco

195. zk., 2018ko urriaren 9a, asteartea

N.º 195, martes 9 de octubre de 2018


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

HEZKUNTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN
4938
4938

AGINDUA, 2018ko irailaren 25ekoa, Hezkuntza sailburuarena. Honen bidez, arte plastikoetako eta diseinuko lanbide-irakaskuntzako ikastetxe baimenduei diru-laguntzak emateko deia egiten da.

ORDEN de 25 de septiembre de 2018, de la Consejera de Educación, por la que se convocan subvenciones a los centros autorizados de enseñanzas profesionales de artes plásticas y diseño.

Arte Plastikoetako eta Diseinuko Lanbide-irakaskuntzako heziketa-zikloen helburua da ikasleei, etorkizuneko profesionalak diren aldetik, kalitatezko arte-irakaskuntza ematea, eta lanbide-heziketa bermatzea, irudi, produktu eta inguruen diseinuarekin zerikusia duten jarduerak behar bezala burutu ahal izan ditzaten.

Los estudios correspondientes a los ciclos formativos de las Enseñanzas Profesionales de Artes Plásticas y Diseño responden en su organización al objetivo de proporcionar a los alumnos y a las alumnas, en cuanto futuros profesionales, una formación artística de calidad y garantizarles la cualificación profesional para realizar aquellas actividades relacionadas con el diseño de imágenes, productos y ambientes.

Arte plastikoetako eta diseinuko erdi eta goi-mailako heziketa-zikloekin zerikusia duten ikasketa guztiak biltzen ditu Arte Plastikoetako eta Diseinuko Lanbide-irakaskuntzak.

Las Enseñanzas Profesionales de Artes Plásticas y Diseño abarcan todos aquellos estudios relacionados con los Ciclos Formativos de Grado Medio y de Grado Superior de dichas enseñanzas.

Heziketa-zikloak antolatu dira Arte Plastikoarekin eta Diseinuarekin lotutako heziketa-munduaren eta lan-munduaren arteko zubi izan daitezen, eta, era berean, tresna baliagarriak izan daitezen arte- eta plastika-irakaskuntzaren eremuko heziketa hasi, eguneratu edo hobetu nahi duten guztientzat.

Los ciclos formativos están organizados de modo que constituyan un puente entre el mundo formativo y el mundo laboral vinculado con las Artes Plásticas y el Diseño, y actúan de herramienta para todas aquellas personas que quieran iniciarse, actualizar o mejorar su formación dentro del campo de las enseñanzas artístico-plásticas.

Esparru honetan, Arte Plastikoetako eta Diseinuko heziketa-zikloen ohiko eskaintza publikoa Vitoria-Gasteizko I-D arte AGDEn, Bizkaiko Ibarrekolanda BHIn, Gipuzkoako Usandizaga-Peñaflorida-Amara BHIn eta Gipuzkoako CIFP Easo Politeknikoa LHIIn zentralizatuta dago; horiei gehitzen zaie ikastetxe pribatuen eskaintza. Izan ere, ikastetxe horiek beste espezialitate batzuetara eta beste lurralde batzuetara zabaltzen dute eskaintza.

En este marco la oferta tradicional de Ciclos Formativos de Artes Plásticas y Diseño está centralizada en la EASD I·D arte de Vitoria-Gasteiz, en el IES Ibarrekolanda de Bizkaia, en el IES Usandizaga-Peñaflorida-Amara de Gipuzkoa y en el CIFP Politécnico Easo de Gipuzkoa, y se complementa por los centros privados, que amplían la oferta a otras especialidades y al resto de Territorios Históricos.

Ikastetxe horiek egiten duten lana ikusita eta horien sostenguan laguntzeko asmoz, honen bidez diru-laguntzetarako deialdia egiten zaie Arte Plastikoetako eta Diseinuko ikastetxe pribatuei, agindu honetan adierazten diren baldintzetan.

Dada la labor que estos centros privados realizan y para colaborar al sostenimiento de los mismos, se procede mediante la presente Orden a la convocatoria de subvenciones a los centros de Artes Plásticas y Diseño de iniciativa privada en los términos que en la misma se expresan.

2018ko Diru-laguntzen Plan Estrategikoan kokatzen dira laguntza hauek, zeina Hezkuntzako sailburuaren 2018ko urtarrilaren 30eko Aginduak onartu zuen (Gobernu Kontseiluan onartu zen Agindua). Bada, Planaren ardatz estrategikoen eta diru-laguntza ildoen artean dago jasota arte plastikoak ematen dituzten zentro pribatuei finantzaketa ematen jarraitzea.

Estas ayudas se enmarcan en el Plan estratégico de Subvenciones para 2018, aprobado por Orden de la Consejera de Educación aprobado en Consejo de Gobierno de 30 de enero de 2018, entre cuyos ejes estratégicos y líneas subvencionables se incluye continuar el proceso de financiación a los centros privados de enseñanza de artes plásticas.

Hori guztia dela eta, abenduaren 22ko 5/2017 Legeak onartutako kredituak aintzakotzat hartuta aurrekonturik badagoenez (Legearen bidez EAEko 2018ko Aurrekontu Orokorrak onartu ziren), non aurrekontu partida adierazten den diru-laguntza hauek finantza daitezen.

Por todo lo cual, existiendo dotación presupuestaria suficiente según los créditos autorizados por la Ley 5/2017, de 22 de diciembre, por la que se aprueban los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi para el ejercicio 2018, donde se consigna una partida presupuestaria para la financiación de estas ayudas,

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Deialdi honen xedea da titulartasun pribatuko Arte Plastikoetako eta Diseinuko lanbide-irakaskuntzako ikastetxe baimenduei diru-laguntzak emateko deialdia egitea, 2017ko irailetik 2018ko abuztura bitarteko ikasturteko langile-kostuak finantzatzeko.

Es objeto de la presente convocatoria la concesión de ayudas económicas para los centros autorizados de Enseñanzas profesionales de Artes Plásticas y Diseño de titularidad privada, para la financiación de los costes de personal referidos al curso académico septiembre 2017 a agosto 2018.

Horretarako, deialdi honetan parte hartzen duten ikastetxeetako irakasleen ordainsari gordinak finantzatu ahal izango dira.

A tal efecto se considerarán gastos financiables las retribuciones brutas del personal docente de los centros participantes en la convocatoria.

2. artikulua.– Kreditu erabilgarria.

Artículo 2.– Crédito disponible.

Helburu horretarako, gehienez ere, 60.000,00 euro zuzenduko dira, Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren kontura.

La cuantía máxima global destinada a este fin será de 60.000,00 euros con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

3. artikulua.– Onuradunak.

Artículo 3.– Beneficiarios.

Agindu honetan erregulatzen diren diru-laguntzen onuradunak izan ahalko dira arte plastikoen eta diseinuko eskola profesionalak ematen dituzten zentro pribatu eta baimenduen titularrak (pertsona fisikoak eta juridikoak), zentroek behar bezalako baimena badute eskola horiek 2017-2018 ikasturtean emateko.

Podrán ser beneficiarios de las subvenciones reguladas en la presente Orden las personas físicas y jurídicas titulares de los centros autorizados de enseñanzas profesionales de Artes Plásticas y Diseño de titularidad privada y debidamente autorizados para impartir dichas enseñanzas durante el curso 2017-2018.

4. artikulua.– Onuradunen betekizunak eta ziurtagiriak.

Artículo 4.– Requisitos y acreditaciones de los beneficiarios.

1.–Diru-laguntzei buruzko 38/2003 Lege orokorraren 13. artikulua aplikatuz, diru-laguntza lortzeko eskatzaileek betekizun hauek bete beharko dituzte:

1.– En aplicación del artículo 13 de la Ley 38/2003 General de Subvenciones para obtener subvención los solicitantes deberán reunir los siguientes requisitos:

a) Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 13.2. artikuluan onuradun ez izateko aurreikusten den inguruabar batean ere ez egotea.

a) No hallarse comprendida la entidad solicitante en ninguna de las circunstancias prevenidas en el artículo 13.2 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones para la obtención de la condición de beneficiaria.

b) Inor (pertsona zein erakunde) ezin izango da agindu honetan araututako diru-laguntza eta laguntzen onuradun izan, kasuan kasuko zehapenak ezarritako epean, balin eta zehapen penala edo administratiboa izatearen diru-laguntza edo laguntza publikoak eskuratzeko aukera galdu badu, edo horretarako gaitasunik gabe utzi duen legezko debekua badu, sexua bereiztearren egoera horretan daudenak barne, betiere Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako 4/2005 Legearen arabera.

b) No podrán ser beneficiarias, durante el período que establezca la correspondiente sanción, de la convocatoria de las subvenciones y ayudas reguladas en esta Orden, las personas o entidades sancionadas penal o administrativamente con la pérdida de la posibilidad de obtención de subvenciones o ayudas públicas, o que están incursas en prohibición legal que las inhabilite para ello, con inclusión de las que se hayan producido por incurrir en discriminación por razón de sexo, en virtud de la Ley 4/2005, de Igualdad de Mujeres y Hombres.

c) Zentroko titularrak egunean eduki behar ditu zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzaren aurreko betebeharrak, eta ordainduta eduki behar ditu itzuli beharreko diru-laguntzak.

c) El titular del centro debe estar al corriente en el cumplimiento de las obligaciones tributarias y frente a la Seguridad Social, así como hallarse al corriente en el pago de obligaciones por reintegro de subvenciones.

Aipatutako betekizunak betetzea beharrezkoa izango da hala onuradun izateko eta izaera hori diru-laguntzaren likidaziora arte mantentzeko.

El cumplimiento de los requisitos citados será necesario tanto para acceder a la condición de beneficiario como para mantenerse en ella hasta la liquidación de la subvención.

2.– Zentro eskatzaileen titularrek diru-laguntza esleitzea eskatzen badute, erakunde kudeatzaileak behar beste aldiz eskatu ahalko ditu zerga-betebeharrak eta Gizarte Segurantzaren aurreko betebeharrak betetzen direla egiaztatzeko agiriak, horien baimenik behar izan gabe, Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasuna Antolatzeko Printzipioei buruzko Legearen testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 50.3 artikulua ezarriz. Hala ere, eskatzaileak berariaz egin ahalko dio uko baimen horri. Hala eginez gero, araudian aurreikusita dauden baldintzetan aurkeztu beharko ditu ziurtagiriak.

2.– La presentación de la solicitud de concesión de subvención por parte de las personas titulares de los centros solicitantes comportará la autorización al órgano gestor para solicitar las acreditaciones del cumplimiento de las obligaciones tributarias y frente a la Seguridad Social tantas veces como fuera necesario, sin necesidad del consentimiento de los mismos, en aplicación del artículo 50.3 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco. No obstante, el solicitante podrá denegar expresamente el consentimiento, en cuyo caso deberá presentar dichas certificaciones en los términos previstos reglamentariamente.

3.– Azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 50.6. eta 51.1. bis artikuluak ezarriz, bai eta Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 14. artikulua eta Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasuna Antolatzeko Printzipioei buruzko Legearen testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 50.2. artikulua ezarriz ere, erakunde eskatzaileak erantzukizun-adierazpen bat sinatuko du, zeina eskaera-orrian sartuta dagoen. Bertan, formalki adieraziko du betebeharrak betetzen dituela laguntza hauen onuradun izateko betekizunak, betiere indarrean den legedian jasotzen direnak eta diruz lagundutako jarduera indarrean egon bitartean betetzen jarraituko duela, eta:

3.– En aplicación de los artículos 50.6 y 51.1 bis del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, así como del artículo 14 de la Ley 38/2003 General de Subvenciones, y el artículo 50.2 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, la entidad solicitante, firmará una declaración responsable, incluida en el modelo de solicitud, declarando formalmente que cumple los requisitos establecidos en la normativa vigente para ser beneficiaria de estas ayudas y que se compromete a mantenerlos durante la vigencia de la actividad subvencionada, y:

– Ebazpenean kontuan hartutako inguruabarren edozein aldaketa jakinarazteko konpromisoa hartzen duela.

– Que adquiere el compromiso de notificar cualquier modificación de las circunstancias que se han tenido en cuenta en la resolución.

– Egunean dituela diru-laguntzen itzulketaren ziozko betebeharrak.

– Que se halla al corriente en el pago de obligaciones por reintegro de subvenciones.

– Eskaria egiten duen pertsonak edo erakundeak ez duela diru-laguntza edo laguntza publikoak eskuratzeko aukera ukatzen dion zigor administratibo edo penalik, ez eta diru-laguntzak jasotzeko legezko debekurik ere, sexuagatiko diskriminazioaren ondoriozko lege-debekuak barne, Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako otsailaren 18ko 4/2005 Legearen azken xedapenetatik seigarrenean xedatutakoaren ildotik.

– Que la persona o entidad solicitante no se halla sancionada administrativa o penalmente con la pérdida de la posibilidad de obtención de ayudas o subvenciones públicas; ni está incursa en prohibición legal alguna que la inhabilite para ello, con expresa referencia a las que se hayan producido por discriminación de sexo de conformidad con lo dispuesto en la Disposición final sexta de la ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

– Egiazkoak direla eskabidean eta horrekin batera entregatutako agirietan emandako datuak.

– Que son ciertos los datos contenidos en la solicitud y documentación que le acompaña.

5. artikulua.– Eskabideak aurkezteko izapideak.

Artículo 5.–Tramitación en la presentación de solicitudes.

1.– Izapidetze elektronikoa betez (honako hauek arautzen dute: 21/2012 Dekretua, otsailaren 21ekoa, Administrazio Elektronikoari buruzkoa; eta Ebazpena, 2006ko otsailaren 9koa, Informatika eta Telekomunikazioko zuzendariarena, E-Administraziorako Plataforma Teknologikoa –Platea– ezartzen duen dokumentua onartzeko dena), eskabideak, erantzukizunpeko adierazpenak eta gainerako ereduak betetzeko xehetasunak egoitza elektronikoan eskuratu daitezke:

1.– De acuerdo con la tramitación electrónica regulada en el Decreto 21/2012 de 21 de febrero, de Administración Electrónica y la Resolución de 9 de febrero de 2006, de la Directora de Informática y Telecomunicaciones, que aprueba la plataforma Tecnológica para la E-Administración –Platea– las especificaciones de cómo tramitar las solicitudes, declaraciones responsables y demás modelos están disponibles en la sede electrónica:

https://www.euskadi.eus/diru_laguntza/2018/arte_diseinu/y22-izapide/eu

https://www.euskadi.eus/ayuda_subvencion/2018/arte_diseinu/y22-izapide/es

2.– Zentro interesdunen titularrek bitarteko elektronikoen bidez eskatu, kontsultatu eta egingo dituzte prozeduraren izapide guztiak.

2.– Las personas titulares de los centros interesados solicitarán, consultarán y realizarán todos los trámites de este procedimiento utilizando medios electrónicos.

Eskabideak baliabide elektronikoen bidez aurkeztuko dira egoitza elektronikoan:

Las solicitudes se presentarán por medios electrónicos en la sede electrónica:

https://www.euskadi.eus/diru_laguntza/2018/arte_diseinu/y22-izapide/eu

https://www.euskadi.eus/ayuda_subvencion/2018/arte_diseinu/y22-izapide/es

3.– Eskabidea bitarteko elektronikoen bidez aurkeztu ondoko izapideak –dokumentazioko akatsak zuzentzea, espedientearen egoera berrikustea– https://www.euskadi.eus/nire-karpeta/y22-izapide2/eu/ atariaren bidez egingo dira.

3.– Los trámites posteriores a la entrega de la solicitud –subsanación de la documentación, revisión del estado del expediente– por canal electrónico, se realizarán a través de https://www.euskadi.eus/mi-carpeta/y22-izapide2/es/

4.– Eskabidearekin (I. eranskina) batera agiri hauek aurkeztu beharko dira derrigorrez, 2017-2018 ikasturteko datuekin:

4.– Al impreso de solicitud (Anexo I) se acompañará la siguiente documentación preceptiva con datos referidos al curso 2017-2018:

a) Irakasleen zerrenda (II. eranskina).

a) Relación del profesorado (Anexo II).

b) Ikasleen zerrenda (III. eranskina).

b) Relación del alumnado (Anexo III).

c) Amaierako proiektuan matrikulatutako ikasleak (IV. eranskina).

c) Alumnado matriculado en Proyecto final (Anexo IV).

d) Kostu ekonomikoa (V. eranskina).

d) Coste económico (Anexo V).

e) Ikasleentzako urteko batez besteko kostua (VI. eranskina).

e) Coste medio anual para alumnado (Anexo VI).

f) Ikasleen matrikulen bidezko diru-sarrerez gainera ikastetxeak urtean jasotzen dituen beste diru-sarrera batzuk, xehakatuta.

f) Desglose de otros ingresos anuales del centro que no provengan del pago de matrícula del alumnado.

g) Finantzatutako jarduera egin dela eta diruz lagundutako gastuak benetakoak izan direla egiaztatzeko, honako hauek aurkeztu beharko dira:

g) Justificación de la realización de la actuación financiada y efectividad de los gastos subvencionados, que consistirá en:

– Baimendutako eskola edo zentroko irakasleen izenen zerrenda, banaka adieraziz bakoitzaren kostua (VII. eranskina). Aipatutako langileen kontratuen edo Gizarte Segurantzako alta-agirien kopiak erantsiko dira, edo langile horiek lan-egoera normalizatua dutela egiaztatzeko dokumentu baliokideak.

– La relación nominal del personal docente del centro autorizado solicitante con expresión individualizada del coste del mismo (Anexo VII). Se adjuntarán copias de los contratos o certificados de alta de la Seguridad Social de los trabajadores reseñados o T.C. o documentos equivalentes como acreditativos de la situación laboral normalizada de dicho personal.

– 2017-2018ko ikasturteko balorazio-memoria. Memoria horrek, gutxienez, honako hauek jaso beharko ditu: 2017-2018ko ikasturtearen garapen orokorraren inguruko balorazioa, prestakuntza-plana (hezkuntza-komunitateko kide guztiei irekita egongo da, eta irakasleen jarduera nahiz ikasleen emaitzak hobetzeko xedea edukiko du), azpiegiturak, zerbitzuak eta baliabideen hornidura, urteko kudeaketa-programa, emandako eskolen eskariaren bilakaera, xedeen lorpen-maila eta etorkizunera begirako asmoak.

– Una memoria de valoración correspondiente al curso 2017-2018. Dicha memoria incluirá, al menos, una valoración del desarrollo general del curso 2017-2018, el plan de formación, que estará abierto a todos los miembros de la comunidad educativa y tendrá como objetivo la mejora de la práctica docente y de los resultados que obtiene el alumnado, infraestructuras, servicios y dotación de recursos, el programa anual de gestión, evolución de la demanda de las enseñanzas impartidas, el grado de consecución de los objetivos y planteamientos de cara al futuro.

Justifikazioak bitarteko elektronikoen bidez aurkeztu beharko dira, https://www.euskadi.eus/nire-karpeta/y22-izapide2/eu/

La justificación se presentará por medios electrónicos en https://www.euskadi.eus/mi-carpeta/y22-izapide2/es/

Egiaztagiriak 2017-2018 ikasturtean egindako gastuenak izango dira, eta dagokion gobernu-organoek berretsita aurkeztuko dira.

Los documentos justificativos lo serán sobre gasto realizado en el curso académico 2017-18 y vendrán refrendados por los órganos de gobierno correspondientes.

6. artikulua.– Eskabideak aurkezteko epea.

Artículo 6.– Plazo de presentación de las solicitudes.

Eskabideak aurkezteko epea hilabetekoa izango da, agindu hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.

El plazo de presentación de las solicitudes será de un mes a partir del día siguiente al de la publicación de la presente Orden en el Boletín Oficial del País Vasco.

7. artikulua.– Aurkeztutako eskabideetako akatsak zuzentzea.

Artículo 7.– Subsanación de defectos en la solicitud presentada.

Diru-laguntzaren eskabidea behar bezala beteta ez badago edo atxiki beharreko dokumentazioa falta dela ikusiz gero, interesdunari eskatuko zaio hamar egun balioduneko epean osatzeko edo beharrezkoak diren dokumentuak aurkezteko. Epe horretan zuzenketa egin ezean, eskaerari uko egin diola ulertuko da. Kasu horretan, Administrazioak eskabide horri buruzko ebazpena emango du, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 21. artikuluan xedatutakoarekin bat etorriz.

Si la solicitud de subvención no viniera cumplimentada en todos sus términos o no fuera acompañada de la documentación preceptiva, se requerirá a la persona interesada para que, en un plazo de diez días hábiles subsane la falta o acompañe los documentos preceptivos. Si en este plazo no se realiza la subsanación, se le tendrá por desistida de su petición, previa resolución que será dictada en los términos previstos en el artículo 21 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

Akatsak zuzentzeko jakinarazpena bide elektronikoz egingo da. Jakinarazpenak Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoaren «Nire Karpeta» atalean kontsultatu beharko dira.

La notificación de subsanación de deficiencias se efectuará electrónicamente. Las notificaciones deberán consultarse en el apartado de «Mi carpeta» de la sede electrónica del Gobierno Vasco.

Interesdunak jakinarazpenaren jasotze-agiria elektronikoki sinatzen duenean, jakinarazpena egintzat emango da. Jakinarazpena bidali eta interesduna hamar egun naturaleko epean ez bada edukira sartu, jakinarazpena ezetsitzat hartuko da, eta izapidea gauzatutzat. Prozedurak jarraitu egingo du, salbu eta ofizioz edo hartzaileak eskatuta egiaztatzen bada teknikoki edo materialki ezinezkoa dela sartzea.

La notificación se entenderá practicada en el momento que la persona interesada firme electrónicamente la recepción de la misma. Cuando transcurran diez días naturales desde el envío de la notificación sin acceder a su contenido, se entenderá que la notificación ha sido rechazada y se tendrá por efectuado el trámite siguiéndose el procedimiento, salvo que de oficio o a instancia de persona destinataria se compruebe la imposibilidad técnica o material del acceso.

Hori hala izanik ere, organo kudeatzaileak beste aukera bat ere badu: interesdunei jakinarazpenen abisuak bidaltzea, SMSak edo mezu elektronikoak igorriz, eskabideetan jarri zituzten telefono mugikorretara eta helbide elektronikoetara. Abisu horiek ez dute inolaz ere jakinarazpen-baliorik izango.

Sin perjuicio de lo anterior, el órgano gestor podrá remitir a las personas interesadas avisos de las notificaciones realizadas mediante mensajes SMS o de correo electrónico, a los teléfonos móviles y cuentas de correo electrónico incluidas en el formulario de solicitud. Dichos avisos no tendrán, en ningún caso, efectos de notificación practicada.

8. artikulua.– Laguntzak kudeatzeko organoa.

Artículo 8.– Órgano de gestión de las ayudas.

Ikastetxe eta eta Plangintzako zuzendariari egokituko zaio deialdi honetan jasotzen diren laguntzak kudeatzeko lanak egitea.

Corresponderán al Director de Centros y Planificación la realización de las tareas de gestión de las ayudas previstas en la presente convocatoria.

9. artikulua.– Emateko prozedura.

Artículo 9.– Procedimiento de concesión.

1.– Diru-laguntza emango zaie onuradunei eta diruz lagun daitekeen jarduerari eskatutako baldintza guztiak betetzen dituzten eskabideei.

1.– Se concederá subvención a todas las solicitudes que cumplan los requisitos exigidos a los beneficiarios y a la actividad subvencionable.

2.– Diru-laguntzaren zenbatekoa zehazteko, berriz, kontuan hartuko da zenbat ordu finantza daitezkeen, 17. artikuluan ezarritakoaren arabera. Horretarako hainbanatu egingo da, onuradun bakoitzak finantzatzeko moduan, guztira, dituen ordu kopuruaren proportzio berean.

2.– La cuantía de la subvención se determinará teniendo en cuenta las horas financiables conforme a lo establecido en el artículo 17. Para ello se procederá al prorrateo proporcional al mismo total de horas financiables correspondiente a cada beneficiario.

3.– Nolanahi ere, laguntzak ez du inoiz gaindituko 1. artikuluan diruz laguntzeko aurreikusten den gastuaren % 20. Ondorio horietarako, irakasle ez diren langileen gastuen eta ekipamendu- eta funtzionamendu- gastuen batura ez da izango zentroak aurkeztutako urteko batez besteko kostu osoaren % 25 baino gehiago (V. eranskina).

3.– La cuantía de cada ayuda no podrá superar en ningún caso el 20% del gasto subvencionable previsto en el artículo 1. A estos efectos se entenderá que la suma del gasto de personal no docente, equipamiento y funcionamiento será como máximo el 25% del coste económico total presentado por el centro (Anexo V).

10. artikulua.– Ebazpena eta jakinarazpena.

Artículo 10.– Resolución y notificación.

1.– Ikastetxe eta Plangintza Zuzendaritzak egindako proposamena ikusita, Hezkuntzako sailburuordeak emango du diru-laguntzen gaineko ebazpena. Ebazpen hori emateko epea sei hilabetekoa da, agindu hau argitaratu eta hurrengo egunetik aurrera.

1.– La resolución de la concesión de las subvenciones será dictada, a la vista de la propuesta elevada por la Dirección de Centros y Planificación, por la Viceconsejera de Educación en el plazo de seis meses a partir del día siguiente a la publicación de la presente Orden.

Ebazpena interesdun bakoitzari jakinaraziko zaio, banaka eta elektronikoki. Jakinarazpenak Eusko Jaurlaritzaren egoitza elektronikoaren «Nire karpeta» atalean kontsultatu beharko dira.

La resolución se notificará electrónicamente de forma individual a las personas interesadas. Las notificaciones deberán consultarse en el apartado de «Mi carpeta» de la sede electrónica del Gobierno Vasco.

Interesdunak jakinarazpenaren jasotze-agiria elektronikoki sinatzen duenean, jakinarazpena egintzat emango da. Jakinarazi denetik edukira jo gabe hamar egun naturaleko epea igarotzen bada, jakinarazpena baztertutzat joko da eta prozedurari jarraiki izapidea egintzat joko da, betiere, ofizioz edo hartzaileak eskatuta, horretara jotzea tekniko edo materialki ezinezkoa dela egiaztatzen ez bada.

La notificación se entenderá practicada en el momento que la persona interesada firme electrónicamente la recepción de la misma. Cuando transcurran diez días naturales desde la notificación sin acceder a su contenido, se entenderá que la notificación ha sido rechazada y se tendrá por efectuado el trámite siguiéndose el procedimiento, salvo que de oficio o a instancia de persona destinataria se compruebe la imposibilidad técnica o material del acceso.

Hori hala izanik ere, organo kudeatzaileak beste aukera bat ere badu: interesdunei jakinarazpenen abisuak bidaltzea, SMSak edo mezu elektronikoak igorriz, eskabideetan jarri zituzten telefono mugikorretara eta helbide elektronikoetara. Abisu horiek ez dute inolaz ere jakinarazpen-baliorik izango.

Sin perjuicio de lo anterior, el órgano gestor podrá remitir a las personas interesadas avisos de las notificaciones realizadas mediante mensajes SMS o de correo electrónico, a los teléfonos móviles y cuentas de correo electrónico incluidas en el formulario de solicitud. Dichos avisos no tendrán, en ningún caso, efectos de notificación practicada.

Gainera, ebazpen hori egoitza elektronikoko iragarki-taulan argitaratuko da, jende guztiak horren berri izan dezan.

Además, está resolución se publicará en el tablón de anuncios de la sede electrónica para su general conocimiento.

2.– Epe hori igaro eta ebazpenik argitaratu ez bada, eskabidea ukatutzat joko da.

2.– Transcurrido dicho plazo sin haberse notificado la resolución, la solicitud podrá entenderse denegada.

3.– Ebazpen horren aurka gora jotzeko errekurtsoa jarri ahal izango zaio Hezkuntzako sailburuari hilabeteko epean, jakinarazpena egiten denetik aurrera.

3.– Contra dicha resolución cabrá interponer recurso de alzada ante la Consejera de Educación, en el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su notificación.

11. artikulua.– Diru-laguntza ordaintzea.

Artículo 11.– Pago de la subvención.

1.– Esleitutako laguntza igorpen bakarrean abonatuko da, 13.a) artikuluan ezarrita dagoen epea igaro ondoren, berariazko ukorik ematen ez bazaio.

1.– La ayuda asignada se ejecutará en único libramiento, una vez transcurrido el plazo establecido en el artículo 13.a) sin mediar renuncia expresa.

2.– Onuradunei diru-laguntzak eta laguntzak emateko eta, hala dagokionean, ordaintzeko, ezinbestekoa izango da Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokorrak eta haren erakunde autonomoek emandako laguntzen edo diru-laguntzen esparruan hasi den eta oraindik izapidetze-prozesuan dagoen edozein itzulketa- edo zigor-prozedura amaitzea.

2.– La concesión y, en su caso, el pago de las subvenciones y ayudas a los beneficiarios de estas quedarán condicionados a la terminación de cualquier procedimiento de reintegro o sancionador que, habiéndose iniciado en el marco de ayudas o subvenciones de la misma naturaleza concedidas por la Administración General de la Comunidad Autónoma de Euskadi y sus organismos autónomos, se halle todavía en tramitación.

12. artikulua.– Ez-betetzeen araubidea eta itzulketa-prozedura.

Artículo 12.– Régimen de incumplimiento y procedimiento de reintegro.

1.– Erakunde onuradunak esleitutako eta jasotako zenbatekoa itzultzeko betebeharra izango du, bai eta diru-laguntzetan aplikagarriak diren berandutze-interesak ere, baldin eta honako egoera hauetakoren bat gertatzen bada:

1.– La entidad beneficiaria vendrá obligada a reintegrar la cuantía concedida y percibida, además el interés de demora aplicable en materia de subvenciones, en caso de que se constate alguno de los siguientes supuestos:

a) Erakunde onuradunak diru-laguntza ez erabiltzea eskatu zen eta eman zen berariazko xederako.

a) Que la entidad beneficiaria no utilice la subvención para el destino específico para el que se solicitó y concedió.

b) Diru-laguntza ematea eragin zuen jarduera ez gauzatzea.

b) Que no realice la actuación que dio origen a la subvención.

c) Interesatu zitzaizkion xede jakinetarako aplikatu izana ez justifikatzea.

c) Que no justifique su aplicación a los fines determinados para los que se interesó.

d) Oro har, ez betetzea azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren VI. tituluan (1998ko urtarrilaren 19ko EHAA), Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren 37. artikuluan, Diru-laguntzei buruzko azaroaren 17ko 38/2003 Lege Orokorraren erregelamenduaren 91., 92. eta 93. artikuluan, agindu honetan edo emate-ebazpenean ezarritako betebeharrak; kasu horietan, jasotako zenbatekoak osorik edo partez itzuli beharko dira, bai eta diru-laguntzetan aplikagarriak diren berandutze-interesak ere, eta, hala dagokionean, zehapenak ezarri ahal izango zaizkie.

d) Que, en general, incumpla las obligaciones establecidas en el Título VI del Decreto Legislativo 1/1997 de 11 de noviembre (BOPV de 19 de enero de 1998), en el artículo 37 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, en los artículos 91 a 93 del Reglamento de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, en esta Orden o en la resolución de concesión, debiendo reintegrarse la totalidad o parte de las cantidades percibidas más el interés de demora aplicable en materia de subvenciones, independientemente de las sanciones que, en su caso, resulten exigibles.

2.– Dirua itzultzeko, egokiak izan daitezkeen bestelako ekintzen kalterik gabe, horretarako arau hauetan ezarritako prozedura jarraituko da: Diru-laguntzei buruzko Lege orokorra; 1/1997 Legegintzako Dekretua, azaroaren 11koa eta 698/1991 Dekretua, abenduaren 17koa, Euskal Autonomia Erkidegoko Aurrekontu Orokorren kargura ematen diren diru-laguntzen berme eta itzulketen araubide orokorra erregulatzen duena eta kudeaketan parte hartzen duten erakunde laguntzaileen betekizunak, araubidea eta obligazioak ezartzen dituena Bestalde, aipatutako zenbateko horiek diru-sarrera publikotzat joko dira, legezko ondorio guztietarako.

2.– Para proceder al reintegro se seguirá el procedimiento establecido al efecto en los mencionados Ley General de Subvenciones, Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, y el Decreto 698/1991, de 17 de diciembre, por el que se regula el régimen general de garantías y reintegros de las subvenciones con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, y se establecen los requisitos, régimen y obligaciones de las Entidades Colaboradoras que participen en su gestión, sin perjuicio de las demás acciones que procedan. Las citadas cantidades tendrán la consideración de ingresos públicos a todos los efectos legales.

3.– Itzultzeko prozedura dela-eta, honela jokatuko da:

3.– En relación con el procedimiento de reintegro, se procederá en los términos siguientes:

a) Hezkuntzako sailburuordeak emango du prozedurari ekiteko ebazpena. Prozedura hasten denean, oraindik egin gabe egon litezkeen ordainketak eten egingo dira.

a) La iniciación del procedimiento será dictada por el Viceconsejera de Educación. La iniciación del procedimiento suspenderá en su caso, los pagos que aún queden pendientes.

b) Goian aipatutako ebazpenak oinarri dituen arrazoiak azalduko ditu, eta 15 eguneko epea emango du egokitzat jotzen diren alegazioak egin daitezen.

b) La citada resolución incluirá los motivos que la fundamentan y concederá un plazo de 15 días para que formule las alegaciones que estime oportunas.

c) Alegazioak jaso ondoren, edo epea alegaziorik egin gabe amaitu ondoren, prozedurari amaiera emango zaio, Hezkuntzako sailburuordearen ebazpen baten bidez.

c) Recibidas las alegaciones o transcurrido el plazo sin que se hubiesen realizado, se pondrá fin al procedimiento por resolución de la Viceconsejera de Educación.

Prozedura ebazteko eta ebazpena jakinarazteko gehieneko epea hamabi hilabetekoa izango da.

El plazo máximo para resolver y notificar el procedimiento será de doce meses.

Ez-betetzerik hautemanez gero, ebazpenean adieraziko da laguntza jasotzeko eskubidea galdu dela, eta, kasua bada, Euskal Autonomia Erkidegoko Diruzaintza Nagusiari itzuli behar zaizkiola bidezkoak diren diru kopuruak, gehi diru-laguntzen arloan aplikatu beharreko berandutze-interesak, laguntza ordaindu zenetik sortutakoak, gehienez ere bi hilabeteko epean, ebazpena jakinarazten denetik hasita. Epe hori borondatez ordaintzeko epetzat joko da.

Si la resolución estimase la existencia de incumplimiento, declarará la pérdida del derecho a la percepción de la ayuda, y en su caso, la obligación de reintegrar a la Tesorería General del País vasco las cantidades que procedan más los intereses de demora aplicables en materia de subvenciones, desde el momento del pago de la ayuda, en un plazo máximo de dos meses desde la notificación de la resolución. Este plazo se considerará como plazo de periodo voluntario.

d) Itzuli beharrekoa borondatez ordaintzeko epean itzultzen ez bada, horren jakitun jarriko da Ogasun eta Ekonomia Saileko arduraduna, legezko araudi aplikagarrian xedatutakoaren arabera joka dezan.

d) La falta de reintegro en el periodo voluntario será puesta en conocimiento del responsable del Departamento de Hacienda y Economía a fin de que se proceda según lo dispuesto en la normativa legal aplicable.

13. artikulua.– Onuradunaren betebeharrak.

Artículo 13.– Obligaciones del beneficiario.

Agindu honetan araututako diru-laguntzen erakunde onuradunek honako betebehar hauek bete beharko dituzte: Euskal Autonomia Erkidegoko Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bategina onartzen duen azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako Dekretuaren 50.2 artikuluan xedatutakoak eta azaroaren 17ko 38/2003 Legearen 14. eta 46. artikuluetan adierazitakoak; zehatzago esanda, honako hauek:

Las entidades beneficiarias de las subvenciones reguladas en la presente Orden deberán cumplir las obligaciones dispuestas en el artículo 50.2 del Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, por el que se aprueba el Texto refundido de la Ley de Principios ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, así como las señaladas en el artículo 14 y el artículo 46 de la Ley 38/2003 de 17 de noviembre, General de Subvenciones, y en concreto, las siguientes:

a) Emandako diru-laguntza onartzea. Ildo horretatik, ebazpena EHAAn argitaratu eta hamar egunen buruan interesdunek espresuki eta idatziz diru-laguntzari uko egiten ez badiote, onartutzat joko da.

a) Aceptar la subvención concedida. En este sentido, si en el plazo de diez días tras la notificación de la Resolución las personas/entidades beneficiarias no renuncian expresamente y por escrito a la misma, se entenderá que esta queda aceptada.

b) Diru-laguntza eman den xederako erabiltzea.

b) Utilizar la subvención para el concreto destino para el que ha sido concedida.

c) Laguntza emateko edo gozatzeko betekizunak eta baldintzak betetzen direla eta jarduera egin dela egiaztatzea.

c) Justificar ante la entidad concedente el cumplimiento de los requisitos y condiciones, así como la realización de la actividad, que determinen la concesión o disfrute de la ayuda.

d) Ikastetxe eta Plangintza Zuzendaritzak esleitu diren laguntzen inguruan egokitzat ikusten dituen egiaztapenak egiten laguntzea, eskatzen den informazio osagarri guztia aurkeztuz.

d) Facilitar a la Dirección de Centro y Planificación la realización de las comprobaciones que estime oportunas en relación con las ayudas concedidas, debiendo aportar a esta cuanta información complementaria les sea solicitada.

e) Erakunde emaileak egingo dituen egiaztapen-jardueren mende eta Kontrol Ekonomikoko Bulegoak egingo dituen kontrol-jardueren mende egotea, Euskal Autonomia Erkidegoko aurrekontu orokorren kargura jaso dituen diru-laguntzei dagokienez. Horietaz gain, Kontu Publikoen Euskadiko Auzitegiaren araudi espezifikoak aurreikusten dituen gainerako jarduerak onartzea.

e) El sometimiento a las actuaciones de comprobación, a efectuar por la entidad concedente, y a las de control que corresponden a la Oficina de Control Económico en relación con las ayudas y subvenciones percibidas con cargo a los Presupuestos Generales de la Comunidad Autónoma de Euskadi, además de las previstas por la normativa específica del Tribunal Vasco de Cuentas Públicas.

f) Jatorria beste administrazio edo erakunde publiko nahiz pribatu batean duten eta xede berbera duten diru-laguntzak edo laguntzak, diru-sarrerak edo baliabideak eskuratu izana komunikatzea erakunde emaileari.

f) Comunicar a la entidad concedente la obtención de subvenciones o ayudas, ingresos o recursos para la misma finalidad, procedente de cualesquiera administraciones o entes tanto públicos como privados.

g) Diru-laguntza ematerakoan kontuan hartutako edozein inguruabar, objektibo nahiz subjektibo, aldatuz gero, horren berri ematea erakunde emaileari.

g) Comunicar a la entidad concedente la modificación de cualquier circunstancia tanto objetiva como subjetiva que hubiese sido tenida en cuenta para la concesión de la subvención.

h) Eskuratutako fondoak itzultzea diru-laguntza emateko jarri ziren baldintzak ez baldin badira betetzen.

h) Reintegrar los fondos percibidos en el supuesto de incumplimiento de las condiciones establecidas para la concesión de la subvención.

14. artikulua.– Beste laguntza batzuk jasotzeko aukera.

Artículo 14.– Posibilidad de concurrencia con otras ayudas.

1.– Agindu honen bidez deitutako diru-laguntzak bateragarriak dira beste batzuekin, baldin eta beste erakunde publiko edo pribatu batek ematen baditu helburu bererako.

1.– Las subvenciones convocadas por esta Orden son compatibles con cualesquier otra que, teniendo el mismo fin, pudieran ser otorgadas por cualquier otra institución pública o privada.

2.– Alabaina, xede bererako lortu diren diru-laguntzen zenbatekoa, guztira, kostu osotik gorakoa bada, diru-laguntzaren zenbatekotik gorako soberakina kenduko zaio deialdi honen bidez emandako laguntzari.

2.– No obstante, en el caso de que el importe total de las ayudas obtenidas para tal fin sea superior a su coste total, se reducirá en la cantidad correspondiente al exceso el importe de la ayuda concedida en virtud de la presente convocatoria.

15. artikulua.– Diru-laguntza emateko baldintzak aldatzea.

Artículo 15.– Alteración de las condiciones de la subvención.

1.– Diru-laguntza emateko kontuan izan diren baldintzak aldatzen badira edota beste edozein administrazio edo erakunde publiko nahiz pribatutatik diru-laguntza gehiago lortzen bada edota bestelako diru-sarrerarik balego helburu bera lortzeko, diru-laguntza emateko ebazpena alda daiteke; betiere, laguntzen xedeari dagokionez 1. artikuluan ezarritakoa eta onuradun izateko agindu honen 4. artikuluan ezarritako gutxieneko baldintzak betetzen badira.

1.– Toda alteración de las condiciones tenidas en cuenta para la concesión de la subvención, y en todo caso, la obtención concurrente de ayudas o subvenciones otorgadas por otras Administraciones o entes públicos o privados y, en su caso, de cualesquiera otros ingresos o recursos para la misma finalidad, podrá dar lugar a la modificación de la resolución de concesión, siempre que se cumpla con lo señalado en el artículo 1 sobre el objeto de las ayudas y se salvaguarden los requisitos mínimos establecidos en el artículo 4 de la presente Orden para ser beneficiario de las ayudas.

2.– Horretarako, Ikastetxe eta Plangintza Zuzendaritzak kitapen-ebazpena emango du; ebazpen horretan, doitu egingo dira emandako diru-laguntzen zenbatekoak.

2.– A estos efectos, por la Dirección de Centros y Planificación, se dictará la oportuna resolución de liquidación, en la que reajustará el importe de la subvención concedida.

16. artikulua.– Datu pertsonalak.

Artículo 16 – Datos de carácter personal.

Europako Parlamentu eta Kontseiluaren 2016/679 Araudian (EB), 2016ko apirilaren 27koan, datu pertsonalen tratamenduari eta datu horien zirkulazio libreari lotuta pertsona fisikoak babesteari buruzkoan eta 95/46/EE Zuzentaraua indargabetzen duen horretan (Datuen babeserako erregelamendu orokorra), Datu Pertsonalak Babesteko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoan eta Datu Pertsonalen Fitxategi Publikoei eta Datuak Babesteko Euskal Agentzia sortzeari buruzko otsailaren 25eko 2/2004 Legean, eta aplikatu beharreko gainerako araudian ezarritakoarekin bat etorriz.

Será de aplicación lo dispuesto en el Reglamento (UE) 2016/679 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 27 de abril de 2016, relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de datos personales y a la libre circulación de estos datos y por el que se deroga la Directiva 95/46/CE (Reglamento general de protección de datos) el Reglamento General del Parlamento Europeo (UE) 2016/679, la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal, la Ley 2/2004, de 25 de febrero, de Ficheros de Datos de Carácter Personal de Titularidad Pública y de Creación de la Agencia Vasca de Protección de Datos y demás normativa aplicable al efecto.

Deialdi honetan parte hartzen dutenek baimena ematen dute deialdi hau izapidetzean jasotako datu pertsonalak tratatzeko eta argitaratzeko. Datuok «Arte Plastikoetako eta Diseinuko irakaskuntza-zentro profesionalentzako diru-laguntzak» izeneko fitxategi batean sartuko dira, Fitxategi honen helburua deialdi hau kudeatzea eta deialdi honekin zer ikusia duten beste edozein espediente administratiboa kudeatzea izango da. Ikastetxe eta Plangintza Zuzendaritza da fitxategi horren arduraduna. Datuetara sartzeko, datuak zuzentzeko, ezerezteko eta horien aurka egiteko eskubideez baliatzeko, Ikastetxe eta Plangintza Zuzendaritzara jo beharko da, honako helbide honetara: Donostia kalea, 1 - 01010 Vitoria-Gasteiz.

Los datos personales recogidos en la tramitación de esta convocatoria, cuyo tratamiento y publicación es autorizado por los y las participantes en la misma, serán incluidos en un fichero denominado «Subvenciones a centros autorizados de enseñanzas profesionales de artes plásticas y diseño» cuyo objeto será gestionar la presente convocatoria y cualquier otro expediente administrativo relacionado con la misma. La responsable de este fichero es la Dirección de Centros y Planificación. Los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición se podrán ejercer ante la Dirección de Centros y Planificación, dirigiéndose para ello a la siguiente dirección: calle Donostia-San Sebastián, 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

Era berean, deialdi honetan parte hartzen dutenek baimena ematen diote Ikastetxe eta Plangintza Zuzendaritzari beste erakunde publiko batzuetan egiazta ditzan aurkeztutako agiriak.

Asimismo, las personas concurrentes a esta convocatoria autorizan a la Dirección de Centros y Planificación a comprobar en otros organismos públicos la veracidad de los documentos presentados.

17. artikulua.– Baremoak.

Artículo 17.– Baremos.

I. baremoa.– Parametro orokorrak.

Baremo I.– Por parámetros generales.

Diruz laguntzeko orduak izango dira:

Serán horas subvencionables:

1.– Hezkuntza Sailak deialdi honetan lehentasunezko interesekotzat jotzen duen Arte Plastiko eta Diseinuko ziklo bakoitzeko (Argazkigintza eta Lorategiko elementuak), 150 ordu lagunduko dira diruz; betiere, eskatzailearen titulartasuneko zentroan abian bada eta 8 ikasle edo gehiago matrikulatzen badira.

1.– Por cada Ciclo de Artes Plásticas y Diseño declarado de interés preferente para el Departamento de Educación en la presente convocatoria (Fotografía y Elementos de Jardín) que se encuentre en funcionamiento en el centro de titularidad del peticionario se subvencionarán 150 horas, siempre y cuando la matricula sea igual o superior a 8 alumnos o alumnas.

2.– Lehentasunezkoa ez den bestelako Arte Plastikoetako eta Diseinuko ziklo bakoitzeko: 100 ordu, baldin eta 8 ikasle baino gehiago matrikulatuta badaude.

2.– Por cada Ciclo distinto de Artes Plásticas y Diseño no preferente: 100 horas, siempre y cuando la matricula sea igual o superior a 8 alumnos o alumnas.

3.– Euskaraz emandako Arte Plastikoetako eta Diseinuko ziklo bakoitzeko: 50 ordu.

3.– Por cada ciclo de Artes Plásticas y Diseño impartido en euskera: 50 horas.

4.– Arte Plastiketako eta Diseinuko zikloetan matrikulaturiko ikasle bakoitzeko (azken proiektuan matrikulaturiko ikasleak kenduta) diruz lagunduko da:

4.– Por cada alumno/a matriculado/a en ciclos de Artes Plásticas y Diseño (descontado el alumnado matriculado en Proyecto final) se subvencionarán:

● Lehentasunezko zikloetako ikasleengatik: 1,5 ordu.

● En los ciclos de interés preferente: 1,5 horas.

● Gainerako zikloetako ikasleengatik: 1 ordu.

● En el resto de los ciclos: 1 hora.

1., 2., 3. eta 4. puntuetako datuak egiaztatzeko, «Ikasleen zerrenda» beteko da.

La acreditación de los datos referentes a los puntos 1, 2, 3 y 4 se realizará mediante la cumplimentación del documento «Relación del alumnado».

5.– Azken proiektuan matrikulaturiko ikasle bakoitzeko: 4 ordu.

5.– Por cada alumno/a matriculado/a en Proyecto Final: 4 horas.

5. puntuko datuak egiaztatzeko, «Azken proiektuko ikasleak» agiria beteko da.

La acreditación de los datos referentes al punto 5 se realizará mediante la cumplimentación del documento «Alumnado de Proyecto Final».

II. baremoa.– Irakaskuntzaren kostua.

Baremo II.– Por coste de la enseñanza.

Orduko batez besteko kostua ateratzeko, ondoko eragiketa egingo da: ekonomia-ekitaldiko guztizko kostua, Arte Plastiketako eta Diseinuko zikloei buruzkoa, zati Arte Plastiketako eta Diseinuko zikloetako asteko irakastorduak. I. baremoa aplikatzetik ateratako irakastordu diruz lagungarri bakoitzeko, ehuneko (%) bat aplikatuko da, kostuaren arabera, eta ondoko taula aintzat hartuta:

El coste total del ejercicio económico referido a los Ciclos de Artes Plásticas y Diseño dividido entre el número de horas lectivas semanales impartidas en ciclos de Artes Plásticas y Diseño dará el coste medio por hora. Por cada hora lectiva subvencionable resultante de la aplicación del Baremo I, se aplicará un % en función de su coste según la tabla siguiente:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

II. baremo honetako datuak egiaztatzeko, «Irakasleen zerrenda» (II. eranskina) eta «Kostu ekonomikoa» (V.eranskina) agiriak beteko dira.

La acreditación de los datos referentes a este Baremo II se realizará mediante la cumplimentación de los documentos «Relación del profesorado» (Anexo II) y «Coste económico» (Anexo V).

III. baremoa.– Ikasleen kostuaren araberakoa.

Baremo III.– Por coste para alumnado.

Kalkulatzeko, kontuan hartuko dira, matrikula eta hilekoak direla-eta, 1. eta 2. mailako ikasleek duten batez besteko kostua; dena den, hortik kanpo geratuko dira amaierako proiektuaren matrikulak eta ikasturte urterako matrikulatuta ez daudenak.

Se calculará teniendo en cuenta los costes medios soportados en concepto de matrículas y mensualidades por el alumnado de 1.º y 2.º, una vez exceptuado el matriculado en Proyecto final y el que no esté matriculado en curso completo.

Guztirako batez bestekoa kalkulatzeko, dituzten batez besteko kostuak guztira dauden zikloen artean banatuko dira. Azkenik, matrikulak eta hilekoak guztira dituzten prezioak gehitu, eta koefiziente bat aplikatuko zaie I. eta II. baremoak aplikatuta guztira diruz lagun daitezkeen orduei, betiere taula honen arabera:

Estos costes medios soportados se dividirán entre el número de ciclos para hallar el precio medio total. Finalmente se sumarán los precios medios totales de matrícula y mensualidades y se aplicará un coeficiente a las horas totales subvencionables resultantes de la aplicación de los Baremos I y II, según la tabla siguiente:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

III. baremo honetako datuak egiaztatzeko, « Ikasleentzako urteko batez besteko kostua» (VI. eranskina) agiria beteko da.

La acreditación de los datos referentes a este Baremo III se realizará mediante la cumplimentación del documento «Coste medio anual para alumnado» (Anexo VI).

IV. baremoa.– Diruz lagundu beharreko ordu bakoitzeko kantitatea kalkulatzea.

Baremo IV.– Cálculo de la cantidad a subvencionar por hora financiable.

Finantza daitekeen ordu bakoitzeko diru-laguntza kalkulatzeko, eragiketa hau egingo da: eskueran dagoen partidaren guztizkoa (2. artikulua) zati erakunde eskatzaile guztien ordu finantzagarrien guztizkoa.

La cantidad a subvencionar por hora financiable será resultado de dividir la cantidad total de la partida disponible explicitada en el artículo 2 entre el número total de horas financiables del conjunto de las entidades solicitantes.

AZKEN XEDAPENETAKO LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Agindu honen kontra aukerako berraztertze-errekurtsoa aurkeztu ahal zaio Hezkuntzako sailburuari hilabeteko epean; bestela, administrazioarekiko auzi-errekurtsoa jarri ahal izango da Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusian bi hilabeteko epean, agindua Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkaria argitaratu eta biharamunetik aurrera.

Contra la presente Orden cabe interponer recurso potestativo de reposición ante la Consejera de Educación en el plazo de un mes o recurso contencioso-administrativo ante el Tribunal Superior de Justicia del País Vasco, en el plazo de dos meses a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

AZKEN XEDAPENETAKO BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Agindu honetako diru-laguntzak honako arau hauetan xedatutakoaren arabera arautuko dira: 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena; 40/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Sektore Publikoaren Araubide Juridikoarena; azaroaren 11ko 1/1997 Legegintzako dekretuaren bidez onetsitako Euskal Autonomia Erkidegoko Herri Ogasun Nagusiaren Antolarauei buruzko Legearen testu bateginaren VI. titulua eta VII. tituluaren III. kapitulua; eta oinarrizko araudia, hau da, Diru-laguntzei buruzko 38/2003 Lege orokorra eta horren araudia onesten duen uztailaren 21eko 887/2006 Errege Dekretua.

Las subvenciones a las que se refiere esta Orden se sujetan a los dispuesto en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas; la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público; el Título VI y Capítulo III del Título VII del texto refundido de la Ley de Principios Ordenadores de la Hacienda General del País Vasco, aprobados por el Decreto Legislativo 1/1997, de 11 de noviembre, y a la regulación básica recogida en la Ley 38/2003, General de subvenciones, y en el Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el reglamento de esta última.

AZKEN XEDAPENETAKO HIRUGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL TERCERA

Agindu honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta biharamunetik aurrera izango ditu ondorioak.

La presente Orden surtirá efectos el día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko irailaren 25a.

En Vitoria-Gasteiz, a 25 de septiembre de 2018.

Hezkuntzako sailburua,

La Consejera de Educación,

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

CRISTINA URIARTE TOLEDO.

I. ERANSKINA
ANEXO I
Eskabidea
SOLICITUD
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
II. ERANSKINA
ANEXO II
IRAKASLEEN ZERRENDA ARTE PLASTIKOETAKO ETA DISEINUKO IKASTETXEAK II. BAREMOA BETETZEKO
RELACIÓN DEL PROFESORADO CENTROS DE ARTES PLÁSTICAS Y DISEÑO PARA CUMPLIMENTAR EL BAREMO I
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
III. ERANSKINA
ANEXO III
IKASLEEN ZERRENDA I. BAREMOA BETETZEKO. 1., 2., 3. ETA 4. PUNTUAK
RELACIÓN DEL ALUMNADO PARA CUMPLIMENTAR EL BAREMO I. PUNTOS 1, 2, 3 Y 4
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
IV. ERANSKINA
ANEXO IV
AZKEN PROIEKTUA EGITEKO IZENA EMAN DUTEN IKASLEAK I. BAREMOA BETETZEKO
ALUMNADO MATRICULADO EN PROYECTO FINAL PARA CUMPLIMENTAR EL BAREMO I
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
V. ERANSKINA
ANEXO V
IKASTETXEKO KOSTUA II. BAREMOA BETETZEKO
COSTE ECONÓMICO PARA CUMPLIMENTAR EL BAREMO II
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
VI. ERANSKINA
ANEXO VI
IKASLEENTZAKO URTEKO BATEZ BESTEKO KOSTUA III. BAREMOA BETETZEKO
COSTE MEDIO ANUAL PARA ALUMNADO PARA CUMPLIMENTAR EL BAREMO
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)
VII. ERANSKINA
ANEXO VII
EMANDAKO DIRU-LAGUNTZAREN JUSTIFIKAZIOA
JUSTIFICACIÓN DE LA AYUDA ECONÓMICA
(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental