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Boletin Oficial del País Vasco

123. zk., 2018ko ekainaren 27a, asteazkena

N.º 123, miércoles 27 de junio de 2018


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

INGURUMEN, LURRALDE PLANGINTZA ETA ETXEBIZITZA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE, PLANIFICACIÓN TERRITORIAL Y VIVIENDA
3324
3324

EBAZPENA, 2018ko ekainaren 8koa, Ingurumen Administrazioaren zuzendariarena, zeinaren bidez ingurumen-txosten estrategiko bat formulatzen baita, hain zuzen ere Donostia udalerriko Igeldo mendian kokatutako 06485A landa-lurzatiaren zati bat Babesteko eta Kontserbatzeko Plan Bereziarena.

RESOLUCIÓN de 8 de junio de 2018, del Director de Administración Ambiental, por la que se formula informe ambiental estratégico del Plan Especial de protección y conservación en parte de la parcela rústica 06485A ubicada en el Monte Igeldo de Donostia.

AURREKARIAK
ANTECEDENTES DE HECHO

2018ko urtarrilaren 12an, Donostiako Udalak «Igeldo mendian kokatutako 06485A landa-lurzatiaren zati bat Babesteko eta Kontserbatzeko Plan Berezia» egiteko ingurumen-ebaluazio estrategikoa abiarazteko eskabidea bete zuen. Eskabidearekin batera, zenbait dokumentu aurkeztu ziren, hala nola planaren zirriborroa eta ingurumen-dokumentu estrategikoa, Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 29. artikuluan ezarritako edukia zutela. Gainera, ingurumen-dokumentu estrategikoan, dokumentu hori egin duten pertsonak aipatzen dira, sinatuta dago eta amaiera-data dauka.

Con fecha 12 de enero de 2018, el Ayuntamiento de San Sebastián completó la solicitud de inicio de la evaluación ambiental estratégica simplificada relativa al «Plan Especial de protección y conservación en parte de la parcela rústica 06485A ubicada en el Monte Igeldo». La solicitud se acompañó de diversos documentos entre los cuales se encontraba el borrador del Plan y el documento ambiental estratégico con el contenido exigido en el artículo 29 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental. Además, el documento ambiental estratégico identifica a las personas que lo han elaborado, está firmado y consta la fecha de conclusión.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 30. artikuluan xedatutakoa betetzeko, Eusko Jaurlaritzako Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak 2018ko martxoaren 1ean abiarazi zuen kontsulta-izapidea, eta zenbait organismori eskatu zion oharrak egiteko, ohar horiek oinarritzat hartuta ingurumen-organo horrek ingurumen-txosten estrategikoa egin zezan. Zehazki, hauei egin zitzaien kontsulta: Eusko Jaurlaritzako Kultura Ondarearen Zuzendaritza, Natura Ondare eta Klima Aldaketa Zuzendaritza eta Osasun Publikoaren eta Adikzioen Zuzendaritza; Gipuzkoako Foru Aldundiko Mendietako eta Natura Inguruneko Zuzendaritza Nagusia, Kulturako Zuzendaritza Nagusia eta Ingurumeneko Zuzendaritza Nagusia; Itsas Enara ornitologiako sozietatea; Gipuzkoako Ekologistak Martxan elkartea; Ugatza ornitologiako sozietatea, eta Haritzalde Parkeen Lagunak elkarte naturalista. Era berean, Donostiako Udalari ere jakinarazi zitzaion prozeduraren hasieraren berri.

En aplicación del artículo 30 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, con fecha 1 de marzo de 2018, la Dirección de Administración Ambiental del Gobierno Vasco inició el trámite de consulta a diferentes organismos para que realizaran las observaciones que consideraran oportunas y que pudieran servir de base para la formulación, por parte de este órgano ambiental, del correspondiente informe ambiental estratégico. En concreto, se consultó a la Dirección de Patrimonio Cultural, a la Dirección de Patrimonio Natural y Cambio Climático y a la Dirección de Salud Pública y Adicciones, todas del Gobierno Vasco; a la Dirección General de Montes y Medio Ambiente, a la Dirección General de Cultura y a la Dirección General de Medio Ambiente, todas ellas de la Diputación Foral de Gipuzkoa; a la Sociedad de Ornitología Itsas-Enara, a la asociación Ekologistak Martxan Gipuzkoa, a la Sociedad Ornitológica Ugatza y a la Asociación Naturalista Parkeen Lagunak «Haritzalde». Del mismo modo, se informó al Ayuntamiento de San Sebastián del inicio del trámite.

Halaber, espedientean jasotzen den dokumentazioa eskuragarri ipini zen Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren webgunean, interesdun guztiek egoki iruditzen zitzaizkien ingurumen arloko oharrak egin zitzaten.

Asimismo, la documentación de la que consta el expediente estuvo accesible en la web del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda para que cualquier interesado pudiera realizar las observaciones de carácter ambiental que considerase oportunas.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 30. artikuluan ezarritako epea amaituta, hauen txostenak jaso dira: Osasun Publikoaren eta Adikzioen Zuzendaritza (Gipuzkoako Zuzendariordetza), eta Kultura Ondarearen Zuzendaritza eta Natura Ondare eta Klima Aldaketa Zuzendaritza (Eusko Jaurlaritzakoak dira guztiak); espedientean daude horien emaitzak.

Finalizado el plazo establecido en el artículo 30 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, se han recibido informes de la Dirección de Salud Pública y Adicciones (Subdirección de Gipuzkoa), de la Dirección de Patrimonio Natural y Cambio Climático y de la Dirección de Patrimonio Cultural –todas del Gobierno Vasco–, con el resultado que obra en el expediente.

ZUZENBIDEKO OINARRIAK
FUNDAMENTOS DE DERECHO

Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 1. artikuluan xedatutakoaren arabera, lege horren helburua oinarriak ezartzea da, ingurumenean ondorio adierazgarriak izan ditzaketen plan, programa eta proiektuen ingurumen-ebaluazioa arautzeko. Horrenbestez, ingurumenaren babes-maila handia bermatzen du lege horrek, garapen jasangarria sustatzea helburu hartuta.

De conformidad con lo dispuesto en el artículo 1 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, constituye el objeto de la misma establecer las bases que deben regir la evaluación ambiental de los planes, programas y proyectos que puedan tener efectos significativos sobre el medio ambiente, garantizando un elevado nivel de protección ambiental, con el fin de promover un desarrollo sostenible.

Era berean, Euskal Herriko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Legearen 42. artikuluaren arabera, ingurumen-eraginaren ebaluazioek era egokian bermatuko dute, beste helburu batzuen artean, plangintza-prozesuaren lehen faseetan ingurumenaren gaineko ondorioen analisia sartzea, aukerarik egokienak hautatzeko, jardueren metatze- eta sinergia-ondorioak aintzat hartuta.

Igualmente, de acuerdo con el artículo 42 de la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección del Medio Ambiente del País Vasco, las evaluaciones de impacto ambiental garantizarán de forma adecuada, entre otros objetivos, que se introduzca en las primeras fases del proceso de planificación, y en orden a la elección de las alternativas más adecuadas, el análisis relativo a las repercusiones sobre el medio ambiente, teniendo en cuenta los efectos acumulativos y sinérgicos derivados de las diversas actividades.

Abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 6.2 artikuluan aurreikusten da zein diren ingurumen-organoak egindako ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatutik pasa behar diren planak eta programak, honako hauek zehazteko: planak edo programak ez duela eragin nabarmenik ingurumenean, ingurumen-txosten estrategikoan ezarritakoaren arabera, edo planen edo programen gaineko ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta egin beharra, haiek ingurumenerako eragin nabarmenak ekar litzaketelako.

La Ley 21/2013, de 9 de diciembre, en su artículo 6.2, prevé los planes y programas que deben ser sometidos a evaluación ambiental estratégica simplificada por el órgano ambiental a los efectos de determinar que el plan o programa no tiene efectos significativos sobre el medio ambiente, en los términos establecidos en el informe ambiental estratégico, o bien, que el plan o programa debe someterse a una evaluación ambiental estratégica ordinaria porque pueda tener efectos significativos sobre el medio ambiente.

Aipatutako 6.2 artikuluan honako hau zehazten da, besteak beste: planak eta programak, ingurumen-ebaluazio estrategiko arruntaren eremuan egon ez baina proiektuak etorkizunean baimentzeko esparrua ezartzen dutenak izanik, ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatu batetik pasa beharko dira, zeinaren prozedura 29. artikulutik 32.era bitartean arautzen baita; guztia ere, abenduaren 9ko 21/2013 Legearen V. eranskinean ezarritako irizpideekin bat etorriz.

El citado artículo 6.2 recoge, entre otros supuestos, que los planes o programas que no se encuentran en el ámbito de la evaluación ambiental estratégica ordinaria pero establecen el marco para la autorización futura de proyectos, serán objeto de una evaluación ambiental estratégica simplificada, cuyo procedimiento se regula en los artículos 29 a 32, y de conformidad con los criterios establecidos en el Anexo V de la citada Ley 21/2013, de 9 de diciembre.

Aztertuta geratu dira Igeldo mendian kokatutako 06485A landa-lurzatiaren zati bat Babesteko eta Kontserbatzeko Plan Bereziaren ingurumen-ebaluazioaren espedienteko txostenak eta dokumentazio teknikoa, eta kontuan hartu da ingurumen-dokumentu estrategikoa zuzena dela eta indarreko araudian ezarritako alderdiekin bat datorrela. Horrenbestez, txosten horiek aintzat hartuta, Ingurumen Administrazioaren Zuzendaritzak –ingurumen-arloko organo eskuduna den aldetik otsailaren 27ko 3/1998 Legearen eta Ingurumen eta Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duen apirilaren 11ko 77/2017 Dekretuaren arabera– judizio-elementu nahikoa dauka, eta, beraz, ingurumen-txosten estrategiko hau ematen du, zeinak Planaren proposamenean ingurumen-arloko alderdiak sartzearen alde egiten baitu eta Plana aplikatzearen ondorio adierazgarrien aipamena jasotzen baitu, baita sartu behar diren azken oharrak ere, soilik ingurumen arlokoak.

Examinada la documentación técnica y los informes que se hallan en el expediente de evaluación ambiental del Plan Especial de protección y conservación en parte de la parcela rústica 06485A ubicada en el Monte Igeldo, y teniendo en cuenta que el documento ambiental estratégico resulta correcto y se ajusta a los aspectos previstos en la normativa en vigor, se constata que, a la vista de los citados informes, el órgano ambiental, la Dirección de Administración Ambiental, órgano competente de acuerdo con la Ley 3/1998, de 27 de febrero, y con el Decreto 77/2017 de 11 de abril por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, cuenta con los elementos de juicio suficientes para elaborar el informe ambiental estratégico y procede a dictar el presente informe ambiental estratégico, que viene a valorar con carácter favorable la integración de los aspectos ambientales en la propuesta del Plan y a pronunciarse sobre la previsión de los impactos significativos de la aplicación del mismo, incluyendo las determinaciones finales que deban incorporarse, a los solos efectos ambientales.

Hauek guztiak aztertu dira: Euskal Herriko Ingurugiroa Babesteko otsailaren 27ko 3/1998 Lege Orokorra; Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legea; Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren egitura organikoa eta funtzionala ezartzen duen apirilaren 11ko 77/2017 Dekretua; Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legea; Sektore Publikoko Araubide Juridikoari buruzko urriaren 1eko 40/2015 Legea eta aplikatzekoak diren gainerako arauak. Horrenbestez, honako hau

Vistos la Ley 3/1998, de 27 de febrero, General de Protección de Medio Ambiente del País Vasco, la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, el Decreto 77/2017, de 11 de abril, por el que se establece la estructura orgánica y funcional del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas y la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público y demás normativa de aplicación:

EBAZTEN DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Donostia udalerriko Igeldo mendian kokatutako 06485A landa-lurzatiaren zati bat Babesteko eta Kontserbatzeko Plan Bereziari (hemendik aurrera, Plan Berezia) buruzko ingurumen-ebaluazio estrategikoa formulatzea, Donostiako Udalak sustatuta, jarraian jasotzen diren baldintzetan:

Primero.– Formular informe ambiental estratégico para Plan Especial de protección y conservación en parte de la parcela rústica 06485A ubicada en el Monte Igeldo en San Sebastián (en adelante, el Plan Especial) promovido por el Ayuntamiento de San Sebastián, en los términos que se recogen a continuación:

A) Planaren deskribapena: helburuak eta jarduketak.

A) Descripción del Plan: objetivos y actuaciones.

Donostiako Hiri Antolamenduko Plan Orokorrak (HAPO), 2010eko ekainaren 25eko ebazpen bidez onartu zenak, eremua lurzoru urbanizaezin gisa sailkatu zuen (D.10 – babes bereziko landa-lurzorua). Gainera «C.6 – Paisaiaren babes-eremuak» baldintzatzaile gainjarriaren eraginpean dago. HAPOaren arabera, «lurzoru urbanizaezin batean jarduketak baimentzeko, indarrean dagoen araudiaren araberako plan berezi bat idatzi eta onartu beharko da».

El Plan General de Ordenación Urbana de San Sebastián (PGOU), aprobado mediante Resolución de 25 de junio de 2010, clasifica el ámbito como Suelo No Urbanizable, en zona global D.10 – Rural de protección especial. Además, se encuentra afectado por el condicionante superpuesto C.6 – Ámbitos de protección paisajística. De acuerdo con el PGOU «la autorización de la actividad en suelo no urbanizable estará condicionada a la redacción y aprobación de un Plan Especial de acuerdo a la normativa en vigor».

Plan berezi horren xedea lurzoru urbanizaezin gisa sailkatutako eremuaren antolamendu xehea egitea da, zehazki, Donostiako Igeldo mendiko 06485A lurzatiaren zati batena. Horren bidez, Igeldoko jolas-parkean tirolina bat ezartzea arautuko da.

El objeto del Plan Especial es la ordenación pormenorizada del ámbito de suelo no urbanizable ubicado en parte de la parcela 06485A en el Monte Igueldo de San Sebastián, con el objetivo de regular la implantación de una nueva atracción de tirolinas en el parque de atracciones de Igueldo.

Eremuak, guztira, 10.860 m²-ko azalera du. Iparraldean, parkerako sarbide-errepidearekin eta parkeko aparkalekuarekin egiten du muga; ekialdean, eraikin multzoarekin eta ostalaritza-establezimendu batekin; eta hego nahiz mendebaldean, lurzatiaren gainerako aldeekin.

El ámbito ocupa una superficie total de 10.860 m² y está limitado al norte por la carretera de acceso al parque y por el aparcamiento del mismo, limita al este por la edificación y la un local de hostelería, y al sur y al oeste con el resto de la parcela a la que pertenece el ámbito.

Igeldo mendiko jolas-parkea berritzeko lanen barnean dago aipatutako jarduketa; hala, parkeko gainerako instalazioekin koordinatuta legoke hizpide duguna, parkearen beraren beste jarduketa bat izanik.

La actuación se enmarca dentro de la renovación del parque de atracciones de Monte Igueldo, constituyendo una instalación coordinada con el resto de actividades del parque, compartiendo con éste la totalidad de sus instalaciones.

Ez da urbanizazio-obrarik beharko, ezta sarbide berririk ere. Jolas-parkearen barnean dago kokatuta jarduketa berria hartuko duen lurzatia; beraz, azpiegitura, sarbide eta aparkaleku nahikoak ditu. Halaber, jolas-parkeko komunak eta zerbitzu sanitarioak erabiliko dira. Zerbitzu-azpiegituren hargunerik ere ez da behar (ura, argia, etab.).

No se requieren obras de urbanización, ni de nuevos accesos. La finca en la que se encuentra dentro del recinto del parque de atracciones, dispone de infraestructura, accesos y aparcamientos suficientes. Asimismo se utilizarán los servicios de aseos y sanitarios existente en el parque de atracciones. Tampoco se necesitan acometidas a infraestructuras de servicios (agua, luz, etc.).

Plan berezia garatzearen ondoriozko jarduera nagusiak hauek dira:

Las principales actuaciones que se contemplan consecuencia del desarrollo del Plan Especial son:

– Lurzorua egokitzea: ez da lur-mugimendurik behar. Oihanpeko sasiak kenduko dira sarbidean eta inguruetan, eta jarduerak egingo diren inguruetan. Zirkuiturako sarbideak ez du bestelako egokitzapenik beharko, ezta kanpo-materialik ere.

– Acondicionamiento del terreno: no se requiere ningún movimiento de tierras. Se procederá al desbroce del sotobosque en los espacios e inmediaciones de acceso y realización de las actividades. El camino de acceso al circuito no requerirá de ningún otro acondicionamiento ni aporte de material externo.

– Tirolina-ibilbidea oztopatzen duten zuhaitzak moztea; gehienak Pinus radiata espezieko aleak dira, baina bada, halaber, zuhaitz autoktono gazteren bat.

– Tala del arbolado que interfiera en el circuito de tirolinas; en su mayoría se trata de especies de Pinus radiata, pero también algún ejemplar joven de árboles autóctonos.

– Erronkak, ibilbideak eta tirolinak muntatzea. Horretarako, ez da makina astunik erabiliko, eskuzko makinak baizik (sasiak kentzekoa, zerra, eskuzko lanabesak, etab.).

– Montaje de los retos, circuitos y tirolinas. Para ello no se empleará maquinaria pesada sino maquinaria manual (desbrozadora, sierra, herramienta de mano, etc.).

– Zurezko etxola prefabrikatu bat ipiniko da. Ez da ur- eta elektrizitate-hargunerik behar.

– Instalación de una caseta de madera prefabricada. No se contempla ninguna toma de agua ni electricidad.

– Instalaziorako erabiliko den lurzatiaren itxitura perimetrala; elementu naturalak erabiliko dira, zurezko hesolak, oihanpeko landaredia, etab.

– Cerramiento perimetral de la parcela utilizada para la instalación; se usarán elementos naturales como estacas de madera, vegetación del sotobosque...

Aurreko guztia kontuan hartuta, plan bereziaren ondoriozko inpaktu negatibo esanguratsuena landaredia kimatzea eta moztea da, batik bat, landaredia autoktonoari eragingo diolako. Kontuan hartu behar da, halaber, paisaia kaltetu daitekeela.

Atendiendo a todo lo anterior, los posibles impactos negativos más significativos derivados del Plan Especial, podrían derivarse de la poda y tala de vegetación, especialmente de vegetación autóctona, así como de posibles afecciones al paisaje.

B) Proposatutako planaren ezaugarriak aztertu ondoren, eta abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 31. artikuluarekin bat etorriz, lege horren V. eranskinean ezarritako irizpideak aztertu dira, Planak ingurumen-ebaluazio estrategiko arrunta behar duen ala ez zehazteko.

B) Una vez analizadas las características del plan propuesto y de conformidad con el artículo 31 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, se procede al análisis de los criterios establecidos en el Anexo V de la citada Ley a fin de determinar si el Plan debe someterse a evaluación ambiental estratégica ordinaria o no.

1.– Planaren ezaugarriak. Honako alderdi hauek hartu dira kontuan:

1.– Características del Plan. Se consideran en particular los siguientes aspectos:

a) Planak proiektuetarako esparrua ezartzen duen neurria: proposatutako planak ez dauka baldintzatzailerik, besteak beste, kokapenari, ezaugarriei, neurriei edo funtzionamenduari dagokienez, proiektuen ingurumen-inpaktuaren ebaluazioari buruzko legedian zerrendatutako kategorietako baten batekoak diren proiektuak etorkizunean baimentzeko.

a) La medida en que el Plan establece un marco para proyectos: el Plan Especial no contiene condicionantes con respecto a, entre otros, la ubicación, las características, las dimensiones o el funcionamiento para la futura autorización de proyectos que pertenezcan a alguna de las categorías enumeradas en la legislación sobre evaluación de impacto ambiental de proyectos.

b) Beste plan eta programa batzuekin bateragarria den: ez da hauteman bateraezintasunik hierarkiako goragoko planeamenduarekin. Donostiako Hiri Antolamenduko Plan Orokorrak berak dionez, plan berezi bat onartu behar da lurzoru urbanizaezinean jarduerak ezartzea baimentzeko.

b) Influencia con otros planes y programas: no se han detectado incompatibilidades con el planeamiento jerárquicamente superior considerado. El propio Plan General de Ordenación Urbana de San Sebastián remite a la aprobación de un Plan Especial para la autorización de la actividad en suelo no urbanizable.

c) Planaren egokitasuna, batik bat, garapen jasangarria sustatzeko ingurumen-irizpideak txertatze aldera: kontserbazio-egoera txarrean dauden lursail batean kokatu nahi da proposamena, eta horrek ingurua garbitzea eta egoera onean edukitzea ekar dezake; ez da azpiegitura, sarbide edo aparkaleku berririk eraiki beharko; jarduera ingurunean integratzeko, elementu naturalak erabiliko dira, tartean, erretiratutako zuhaitzekin egindako zurezko hesolak, oihanpeko garbiketako landaredia, «itxitura bizidunak», etab. Plan bereziak ingurumenaren arloko neurriak jasotzen dituela jotzen da, garapen jasangarria sustatzearren.

c) La pertinencia del Plan para la integración de consideraciones ambientales, con el objeto, en particular de promover el desarrollo sostenible: la propuesta pretende desarrollarse en unos terrenos sin uso que se encuentran en mal estado de conservación, por lo que la actuación podrá contribuir a su limpieza y mantenimiento; no será necesario la construcción de nuevas infraestructuras, accesos o aparcamientos; para la integración de la actividad en el medio se usarán elementos naturales como estacas de madera de árboles retirados, vegetación de la limpieza del sotobosque, «cerramientos vivos». Se considera que el Plan Especial integra consideraciones ambientales que promueven un desarrollo sostenible.

d) Planari loturiko ingurumen-arazo adierazgarriak: plan bereziaren ondoriozko inpaktu negatibo esanguratsuena landaredia kimatzea eta moztea da, batik bat, landaredia autoktonoari eragingo diolako. Kontuan hartu behar da, halaber, paisaia kaltetu daitekeela. Eragin horiek ahal beste arintzeko, hainbat neurri har daitezke; esaterako, tirolina finkatzeko pinu aleak bakarrik erabiltzea, zuhaitz autoktonorik ez moztea eta erabiltzaileak ibili ahal izatea bermatzeko behar den adina sasi bakarrik kentzea.

d) Problemas ambientales significativos relacionados con el Plan: los posibles impactos negativos más significativos derivados de la ejecución del Plan Especial, podrían derivarse de la poda y tala de vegetación, especialmente de vegetación autóctona, así como de una posible afección al paisaje. Para minimizar estas afecciones se deberán adoptar medidas como por ejemplo limitar la sujeción de la tirolina estrictamente a ejemplares de pino, evitar la tala de arbolado autóctono y reducir los desbroces al mínimo imprescindible para garantizar la transitabilidad de los usuarios.

e) Plana egokitzat jotzen da ingurumen arloko legeria -Europakoa nahiz Espainiakoa- txertatzeko.

e) El Plan se considera adecuado para la implantación de la legislación comunitaria o nacional en materia de medio ambiente.

2.– Ondorioen eta eragina jasan lezakeen eremuaren ezaugarriak.

2.– Características de los efectos y del área probablemente afectada.

Ondorioen eta eragina jasan lezakeen gunearen ezaugarriei dagokienez, Planaren zehaztapenak eta Ebazpen honetako aurretako ataletan deskribatutakoa kontuan izanik, ez da aurreikusten ingurumen ondorio adierazgarririk izango denik Plana gauzatzearen ondorioz.

En cuanto a las características de los efectos y del área probablemente afectada y teniendo en cuenta las determinaciones del Plan y lo descrito en apartados anteriores de esta Resolución, no es previsible que se produzcan problemas ambientales significativos derivados de la ejecución del mismo.

3.– Neurri babesle eta zuzentzaileak indarreko araudiaren arabera gauzatuko dira, ingurumen-txosten estrategikoak formulatzen duen ebazpenean adierazitakoarekin bat, eta, aurrekoaren aurkakoa ez den orotan, ingurumen-agiri estrategikoan eta planean bertan jasotakoarekin bat etorriz. Ebazpen honetako xede den Planaren zehaztapenak garatzeko instrumentuetan etorkizunean garatzen diren neurriak gorabehera, egokitzat jotzen dira Planaren ebaluaziorako aurkeztutako ingurumen-dokumentu estrategikoan jasotako neurriak.

3.– Las medidas protectoras y correctoras se ejecutarán de acuerdo con la normativa vigente, con las que se establecen en la presente Resolución mediante la que se formula el Informe Ambiental Estratégico y, en lo que no se oponga a lo anterior, de acuerdo con lo recogido en el Documento Ambiental Estratégico y en el propio Plan Especial. Con independencia de las medidas que se desarrollen en el futuro en los diferentes instrumentos de desarrollo de las determinaciones del Plan objeto de esta resolución, se consideran adecuadas las medidas que se recogen en el documento ambiental estratégico presentado para la evaluación del Plan.

Bigarrena.– Ingurumen-dokumentu estrategikoan eta ingurumen-txosten estrategiko honetan ezarritakoa oinarri hartuta, hau zehaztea: aurrez ikusitakoaren arabera, ez dirudi Donostiako Igeldo mendian kokatutako 06485A landa-lurzatiaren zati bat Babesteko eta Kontserbatzeko Plan Bereziak eragin garrantzitsurik izango duenik ingurumenean, eta, beraz, ez da ingurumen-ebaluazio estrategiko arruntik egin behar.

Segundo.– Determinar que, de acuerdo con los términos establecidos en el documento ambiental estratégico y en este informe ambiental estratégico, no se prevé que el Plan Especial de protección y conservación en parte de la parcela rústica 06485A ubicada en el Monte Igeldo en San Sebastián vaya a producir efectos adversos significativos sobre el medio ambiente, y por tanto, no debe someterse a evaluación ambiental estratégica ordinaria.

Hirugarrena.- Ebazpen honen edukia Donostiako Udalari jakinaraztea.

Tercero.– Comunicar el contenido de la presente Resolución al Ayuntamiento de San Sebastián.

Laugarrena.- Ebazpen hau Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitara dadila agintzea. Ingurumen-ebaluazioari buruzko abenduaren 9ko 21/2013 Legearen 31.4 artikuluak ezarritakoaren arabera, ingurumen-txosten estrategiko honek indarraldia galduko du eta berezko dituen efektuak sortzeari utziko dio, behin Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta lau urteko gehieneko epean, Donostiako Igeldo mendiko 06485A landa-lurzatiaren zati bat Babesteko eta Kontserbatzeko Plan Berezia onartu ez bada. Halako kasuetan, berriro hasi beharko da planaren ingurumen-ebaluazio estrategiko sinplifikatuaren prozedura.

Cuarto.– Ordenar la publicación de la presente Resolución en el Boletín Oficial del País Vasco. De acuerdo con lo dispuesto en el artículo 31.4 de la Ley 21/2013, de 9 de diciembre, de evaluación ambiental, el presente informe ambiental estratégico perderá su vigencia y cesará en la producción de los efectos que le son propios si, una vez publicado en el Boletín Oficial del País Vasco, no se hubiera procedido a la aprobación del « Plan Especial de protección y conservación en parte de la parcela rústica 06485A ubicada en el Monte Igeldo en San Sebastián» en el plazo máximo de cuatro años desde su publicación. En ese caso, deberá iniciarse nuevamente el procedimiento de evaluación ambiental estratégica simplificada del plan.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko ekainaren 8a.

En Vitoria-Gasteiz, a 8 de junio de 2018.

Ingurumen Administrazioaren zuzendaria,

El Director de Administración Ambiental,

IVAN PEDREIRA LANCHAS.

IVAN PEDREIRA LANCHAS.


Azterketa dokumentala


Análisis documental