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Boletin Oficial del País Vasco

81. zk., 2018ko apirilaren 27a, ostirala

N.º 81, viernes 27 de abril de 2018


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

INGURUMEN, LURRALDE PLANGINTZA ETA ETXEBIZITZA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE, PLANIFICACIÓN TERRITORIAL Y VIVIENDA
2329
2329

IRAGARKIA, zeinaren bidez jakinarazten baita ingurumeneko gorabeherak edo larrialdi-abisuak eta bertan sortutako hondakinak kudeatzeko zerbitzuaren kontratua formalizatu dela (Espedientea: 023SV/2017).

ANUNCIO por el que se da publicidad a la formalización del contrato de servicios para la gestión de incidentes/emergencias medioambientales y los residuos generados en las mismas (Expediente 023SV/2017).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Saileko Zerbitzu zuzendaria.

a) Organismo: Directora de Servicios del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda.

b) Espedientea izapidetzen ari den bulegoa: Kontratazio Mahaia (Zerbitzu Zuzendaritza).

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación (Dirección de Servicios).

c) Espedientearen zenbakia: 023SV/2017.

c) Número de expediente: 023SV/2017.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: ingurumeneko gorabeherak edo larrialdi-abisuak eta bertan sortutako hondakinak kudeatzea.

a) Descripción del objeto: gestión de incidentes/emergencias medioambientales y los residuos generados en las mismas.

b) Multzotan zatitzea: bai, 2.

b) División por lotes y número: sí, 2.

1. lotea: aste bakoitiak: kontratuaren iraupenaren 26 aste bakoitiak.

Lote 1: semanas impares: las 26 semanas impares de duración del contrato.

2. lotea: aste bikoitiak: kontratuaren iraupenaren 26 aste bikoitiak.

Lote 2: semanas pares: las 26 semanas pares de duración del contrato.

c) Entregatzeko lekua: enpresa esleipendunaren egoitzan eta gorabeherak edo istripuak gertatzen diren tokietan egingo da, eta txostenak eta gainerako dokumentazioa Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailean entregatu behar da.

c) Lugar de ejecución: en el domicilio de la empresa adjudicataria y en los lugares donde se produzcan los incidentes/emergencias, y la entrega de los informes y documentación generada en el Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: arruntak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko modua: zenbait irizpide.

c) Forma: pluralidad de criterios.

4.– Lizitazioaren gehienezko aurrekontua: ehun eta hirurogeita bost mila berrehun eta laurogeita bederatzi euro eta hogeita sei zentimo (165.289,26) gehi hogeita hamalau mila zazpiehun eta hamar euro eta hirurogeita hamalau zentimo (34.710,74), BEZarenak. Beraz, guztira, berrehun mila euro (200.000), bi lotetan banatuta:

4.– Presupuesto máximo de licitación: ciento sesenta y cinco mil doscientos ochenta y nueve euros con veintiséis céntimos (165.289,26), al que corresponden treinta y cuatro mil setecientos diez euros con setenta y cuatro céntimos (34.710,74) de IVA, resultando un importe total de doscientos mil euros (200.000), divididos en dos lotes.

1. lotea: laurogeita bi mila seiehun eta berrogeita lau euro eta hirurogeita hiru zentimo (82.644,63), gehi hamazazpi mila hirurehun eta berrogeita hamabost euro eta hogeita hamazazpi zentimo (17.355,37), BEZarenak. Beraz, guztira, ehun mila euro (100.000).

Lote 1: ochenta y dos mil seiscientos cuarenta y cuatro euros con sesenta y tres céntimos (82.644,63), al que corresponden diecisiete mil trescientos cincuenta y cinco euros con treinta y siete céntimos (17.355,37) de IVA, resultando un importe total de cien mil euros (100.000).

2. lotea: laurogeita bi mila seiehun eta berrogeita lau euro eta hirurogeita hiru zentimo (82.644,63), gehi hamazazpi mila hirurehun eta berrogeita hamabost euro eta hogeita hamazazpi zentimo (17.355,37) BEZarenak. Beraz, guztira, ehun mila euro (100.000).

Lote 2: ochenta y dos mil seiscientos cuarenta y cuatro euros con sesenta y tres céntimos (82.644,63), al que corresponden diecisiete mil trescientos cincuenta y cinco euros con treinta y siete céntimos (17.355,37) de IVA, resultando un importe total de cien mil euros (100.000).

5.– Esleipena.

5.– Adjudicación.

a) Eguna: 2018ko martxoaren 2a.

a) Fecha: 2 de marzo de 2018.

b) Esleipenduna:

b) Adjudicatario:

1. lotea: FCC ámbito SA.

Lote 1: FCC ámbito S.A.

2. lotea: Iragaz Watin SA.

Lote 2: Iragaz Watin S.A.

c) Esleipenaren zenbatekoa:

c) Importe de adjudicación:

1. lotea: bere eskaintza ekonomikoaren unitateko prezioak. Esleipenaren gehienezko zenbatekoa laurogeita bi mila seiehun eta berrogeita lau euro eta hirurogeita hiru zentimokoa da (82.644,63), gehi hamazazpi mila hirurehun eta berrogeita hamabost euro eta hogeita hamazazpi zentimo (17.355,37), BEZarenak. Beraz, guztira, ehun mila euro (100.000).

Lote 1: precios unitarios de su oferta económica. El importe máximo de adjudicación es de ochenta y dos mil seiscientos cuarenta y cuatro euros con sesenta y tres céntimos (82.644,63), al que corresponden diecisiete mil trescientos cincuenta y cinco euros con treinta y siete céntimos (17.355,37) de IVA, resultando un importe total de cien mil euros (100.000).

2. lotea: bere eskaintza ekonomikoaren unitateko prezioak. Esleipenaren gehienezko zenbatekoa laurogeita bi mila seiehun eta berrogeita lau euro eta hirurogeita hiru zentimokoa da (82.644,63), gehi hamazazpi mila hirurehun eta berrogeita hamabost euro eta hogeita hamazazpi zentimo (17.355,37), BEZarenak. Beraz, guztira, ehun mila euro (100.000).

Lote 2: precios unitarios de su oferta económica. El importe máximo de adjudicación es de ochenta y dos mil seiscientos cuarenta y cuatro euros con sesenta y tres céntimos (82.644,63), al que corresponden diecisiete mil trescientos cincuenta y cinco euros con treinta y siete céntimos (17.355,37) de IVA, resultando un importe total de cien mil euros (100.000).

6.– Formalizazioa:

6.– Formalización:

a) Eguna: 2018ko martxoaren 28a.

a) Fecha: 28 de marzo de 2018.

b) Kontratista:

b) Contratista:

1. lotea: FCC ámbito SA.

Lote 1: FCC ámbito S.A.

2. lotea: Iragaz Watin SA.

Lote 2: Iragaz Watin S.A.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko apirilaren 18a.

En Vitoria-Gasteiz, a 18 de abril de 2018.

Zerbitzu zuzendaria,

La Directora de Servicios,

PALOMA USATORRE MINGO.

PALOMA USATORRE MINGO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental