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Boletin Oficial del País Vasco

56. zk., 2018ko martxoaren 20a, asteartea

N.º 56, martes 20 de marzo de 2018


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SALUD
1495
1495

IRAGARKIA, Euskal Autonomia Erkidegoko zentro sozio-sanitarioetan gernu-inkontinentziako xurgatzaileak, pants modelokoak, eskuratzeko eta banatzeko kontratua lizitatzeko dena.

ANUNCIO de licitación del contrato de suministro y distribución de absorbentes de incontinencia urinaria, modelo pants, a los centros socio-sanitarios de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

1.– Erakunde adjudikatzailea: datu orokorrak eta argibideak eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza. Osasun Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco. Departamento de Salud.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, 4. solairua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1- 4.ª planta.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 91 77.

4) Teléfono: 945 01 91 77.

5) Telefaxa: 945 01 93 01.

5) Telefax: 945 01 93 01.

6) Posta elektronikoa: c-diazlezana@euskadi.eus

6) Correo electrónico: c-diazlezana@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: eskaintzak aurkezteko epea amaitu baino bost egun lehenago.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 5 días antes del plazo de finalización de presentación de ofertas.

d) Espediente-zenbakia: 160/2018-S.

d) Número de expediente: 160/2018-S.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: hornidurak.

a) Tipo: suministro.

b) Euskal Autonomia Erkidegoko zentro sozio-sanitarioetarako, gernu-inkontinentziako xurgatzaileak, pants modelokoak, eskuratzea eta banatzea.

b) Descripción: suministro y distribución de absorbentes de incontinencia urinaria, modelo pants, a los centros socio-sanitarios de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

c) Loteak eta kopurua: bai, bi lote.

c) División por lotes y número de lotes: sí, 2 lotes.

d) Egikaritzeko/entregatzeko lekua: Euskal Autonomia Erkidegoa.

d) Lugar de ejecución/entrega: Comunidad Autónoma de Euskadi.

e) Egikaritzeko/entregatzeko epea: kontratua izenpetu eta hurrengo egunean hasi eta 2019ko abuztuaren 31ra arte.

e) Plazo de ejecución/entrega: hasta el 31 de agosto de 2019, desde el día siguiente a la firma del contrato.

f) Luzapenik: bai, bi aldeen artean aldez aurretik adostuta, hasierako kontratuaren iraupena osatu arte.

f) Admisión de prórroga: sí, previa conformidad de ambas partes, hasta completar la duración del contrato inicial.

g) Esparru-akordioa ezartzea: ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco: no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

h) Sistema dinámico de adquisición: no.

i) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 33751000-9.

i) CPV (referencia de nomenclatura): 33751000-9.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak: karatulako 30.2.2 puntuan adierazitakoa.

d) Criterios de adjudicación: lo establecido en el punto 30.2.1 de la carátula.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 2.051.251,20 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 2.051.251,20 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 1.025.625,60 euro, BEZik gabe. BEZa: 102.562,56 euro. Guztira, BEZa barne: 1.128.188,16 euro.

5.– Presupuesto base de licitación: 1.025.625,60 euros, sin IVA. Importe IVA 102.562,56 euros. Total IVA incluido 1.128.188,16 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: lote bakoitzaren lizitazio-zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva: 5% del importe de licitación de cada lote, sin IVA.

7.– Kontratistak berariaz bete beharreko baldintzak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: karatulako 29.2 puntuan zehazten dena.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver el punto 29.2 de la carátula.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas.

a) Aurkezteko azken eguna: 2018ko apirilaren 6a, 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: hasta las 10:00 horas del día 6 de abril de 2018.

b) Aurkezteko modalitatea: paperean.

b) Modalidad de presentación: soporte papel.

c) Eskabideak aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, 4. solairua, Lakua II eraikina. Lakua II.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – 4.ª planta edif. Lakua II.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Posta elektronikoa: c-diazlezana@euskadi.eus

4) Dirección electrónica: c-diazlezana@euskadi.eus

d) Aldagaiak: ez.

d) Admisión de variantes: no.

e) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: SPKLTBko 161. artikuluaren arabera, bi hilabete, eskaintza ekonomikoak irekitzen direnetik hasita, karatularen 28.6 klausulan ezarritako baldintzetan.

e) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: según el artículo 161 del TRLCSP: dos meses a contar desde la apertura de las ofertas económicas, en los términos señalados en el punto 28.6 de la carátula.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Deskribapena: «B» gutun-azala irekitzea –eskaintza ekonomikoa– eta «C» gutun-azala irekitzea –eskaintza teknikoa–.

a) Descripción: Apertura de los sobres «B» –oferta económica– y «C» –oferta técnica–.

b) Bulegoa: Eusko Jaurlaritzaren egoitza. Osasun Saila.

b) Dependencia: Sede Gobierno Vasco. Departamento de Salud.

c) Helbidea: Donostia kalea 1.

c) Dirección: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

d) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

e) Eguna eta ordua:

e) Fecha y hora:

«C» gutun-azala: 2018ko apirilaren 16a, 12:00ak.

Sobre «C»: 16 de abril de 2018, 12:00 horas.

«B» gutun-azala: 2018ko apirilaren 20a, 12:00ak.

Sobre «B»: 20 de abril de 2018, 12:00 horas.

10.– Publizitate-gastuak: enpresa esleipendunak ordainduko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán a cargo de la empresa adjudicataria.

11.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: 2018ko martxoaren 6a.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: 6 de marzo de 2018.

12.– Bestelako argibideak: ez.

12.– Otras informaciones: no hay.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko martxoaren 6a.

Vitoria-Gasteiz, a 6 de marzo de 2018.

Kontratazio Mahaiko lehendakaria,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

MIKEL VALLEJO AURRE.

MIKEL VALLEJO AURRE.


Azterketa dokumentala


Análisis documental