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Boletin Oficial del País Vasco

46. zk., 2018ko martxoaren 6a, asteartea

N.º 46, martes 6 de marzo de 2018


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
1205
1205

IRAGARKIA, xede hau duen zerbitzuen administrazio-kontratua lizitatzeko dena: Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokor eta Instituzionala –zeinaren defentsa Eusko Jaurlaritzaren Zerbitzu Juridiko Nagusiaren esku baitago– prozesalki ordezkatzeko prokuradore-zerbitzuak ematea agintzen zaizkion eta egoitza Madrilen duten epaitegi eta auzitegietan gauzatu behar diren auzialdi eta prozedura judizialetan. (A-003-DGPA-2018).

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo de servicios, que tiene por objeto servicios de procuraduría para representar procesalmente a la Administración General e Institucional de la Comunidad Autónoma del País Vasco, cuya defensa ostenta el Servicio Jurídico Central del Gobierno Vasco en aquellas instancias y procedimientos judiciales que le sean encomendados y que hayan de sustanciarse ante juzgados y tribunales con sede en Madrid. (A-003-DGPA-2018).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza, Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco, Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritza. Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Servicios. Mesa de contratación del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Kontratazio Mahaia.

1) Dependencia: Mesa de contratación del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: Donostia-San Sebastián, 1.

3) Udalerria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 019 098.

4) Teléfono 945 019 098.

5) Telefaxa: 945 019 029.

5) Telefax: 945 019 029.

6) Helbide elektronikoa: t-saenz@euskadi.eus

6) Correo electrónico: t-saenz@euskadi.eus.

7) Kontratatzailearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

7) Dirección de Internet del perfil de contratante: www.contratacion.euskadi.net

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2018-03-21.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 21-03-2018.

d) Espediente-zenbakia: A-003-DGPA-2018.

d) Número de expediente:A-003-DGPA-2018.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Xedearen deskribapena: «Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazio Orokor eta Instituzionala –zeinaren defentsa Eusko Jaurlaritzaren Zerbitzu Juridiko Nagusiaren esku baitago– prozesalki ordezkatzeko prokuradore-zerbitzuak ematea agintzen zaizkion eta egoitza Madrilen duten epaitegi eta auzitegietan gauzatu behar diren auzialdi eta prozedura judizialetan».

b) Descripción del objeto: «Servicios de procuraduría para representar procesalmente a la Administración General e Institucional de la Comunidad Autónoma del País Vasco cuya defensa ostenta el Servicio Jurídico Central del Gobierno Vasco en aquellas instancias y procedimientos judiciales que le sean encomendados y que hayan de sustanciarse ante juzgados y tribunales con sede en Madrid».

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatzeko tokia: egoitza Madrilen duten epaitegi eta auzitegiak. Prestazioak entregatzea: Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Araubide Juridikoaren Sailburuordetza.

d) Lugar de ejecución: juzgados y tribunales con sede en Madrid. Entrega de prestaciones: Viceconsejería de Régimen Jurídico del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno.

e) Egikaritzeko epea edo entregatzeko azken eguna: hamazortzi (18) hilabete; hala ere, kontratistak agindu zaion zerbitzua ematen jarraitu beharko du, prozesuak dauden auzialdia amaitu arte.

e) Plazo de ejecución o fecha límite de entrega: dieciocho (18) meses, sin perjuicio de la obligación del contratista de continuar prestando el servicio encomendado hasta la finalización de la instancia en la que se encuentren los procesos.

f) Luzapena onartzea: bai.

f) Admisión de prórroga: si.

g) CPV (nomenklatura-erreferentzia). 79112100-2.

g) CPV (Referencia de Nomenclatura): 79112100-2.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko era: balorazio-irizpideak: eskaintzak baloratzeko hainbat irizpide, administrazio-klausula zehatzen pleguko karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Forma: criterios de valoración: varios criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

1) Formulak aplikatuz automatikoki balora daitezkeen irizpideak: haztapena, guztira, 85 puntu.

1) criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas. Ponderación total 85 puntos.

– Eskaintza ekonomikoa: 70 puntu.

– Oferta económica: 70 puntos.

– Preskripzio teknikoen pleguan jasotakoez gain, giza baliabide gehigarrietan eginiko hobekuntzak: 15 puntu.

– Mejoras sobre los medios humanos adicionales a los contemplados en el Pliego de Prescripciones Técnicas: 15 puntos.

2) Balio-judizioaren bidez aplikatzekoak diren beste irizpide batzuk:

2) Otros criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor:

Haztapena, guztira: 15 puntu.

Ponderación total: 15 puntos.

● Zerbitzuaren antolaketa: 10 puntu.

● Organización del servicio: 10 puntos.

● Dokumentazio-, artxibo- eta komunikazio-teknologia erabiltzea: 5 puntu.

● Utilización de tecnología de documentación, archivo y comunicación: 5 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 193.180,16 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 193.180,16 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de licitación:

Zenbateko garbia: 80.991,74 euro. Zenbatekoa, guztira: 98.000 euro.

Importe neto: 80.991,74 euros. Importe total: 98.000 euros.

6.– Eskatutako bermeak:

6.– Garantías exigidas:

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: bai, lizitazio-aurrekontuaren % 5, BEZa kanpo.

Definitiva: si, 5% del presupuesto de licitación (IVA excluido).

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak:

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Zer sailkapen eskatzen den: ez da eskatzen.

a) Clasificación que se solicita: no se exige.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional.

Ekonomia- eta finantza-kaudimena:

Económica y financiera:

Betekizunak: lanbide-arriskuen kalte-ordainetarako aseguru-poliza; poliza horrek indarrean egon beharko du eskaintzak aurkezteko epea amaitu arte, eta gutxienez 500.000 eurokoa izango da; era berean, aseguru hori berritu edo luzatzeko konpromisoa ere adierazi beharko da, kontratua egikaritu bitartean estaldura hori mantenduko dela bermatuz.

Requisito/s Póliza de seguro de indemnización por riesgos profesionales vigente hasta el fin del plazo de presentación de ofertas por importe mínimo de 500.000 euros y compromiso de su renovación o prórroga que garantice el mantenimiento de su cobertura durante toda la ejecución del contrato.

Gaitasun teknikoa edo profesionala:

Técnica o profesional:

Betekizunak:

Requisito/s:

1) 3 urteko antzinatasuna elkargokide gisa.

1) Antigüedad de 3 años de colegiación.

2) Esperientzia: azken hiru urteetan, ordezkaritza prozesala gutxienez 100 prozedura judizialetan egin izana.

2) Experiencia: representación procesal en al menos 100 procedimientos judiciales en los últimos 3 años.

8.– Parte hartzeko eskabideak edo eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2018ko martxoaren 26ko 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 26 de marzo de 2018 hasta las 10:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: «A» «B» eta «C» gutun-azalak aurkeztu beharko dira, administrazio-klausula zehatzen pleguan adierazitako edukia dutela.

b) Documentación a presentar: deberán presentarse tres sobres «A» «B» y «C» con el contenido que se especifica en el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.

c) Eskabideak aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Erakundea: Kontratazio Mahaia. Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Zerbitzu Zuzendaritza. Eusko Jaurlaritza.

1) Entidad: Mesa de Contratación, Dirección de Servicios, del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno del Gobierno Vasco.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua, erdiko eraikina, M gunea, 2. solairua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1, Edificio Lakua Central M, 2.ª planta.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: bi hilabetez, Sektore Publikoaren Kontratuei buruzko Legearen testu bategineko 161. artikuluaren arabera.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, conforme a lo dispuesto en el artículo 161 del Texto Refundido de la Ley de contratos del Sector Público.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de las ofertas.

a) «C» gutun-azalak irekitzea: balio-judizioen bidez neurtzekoak diren irizpideak:

a) Apertura de los sobres «C» referente a los criterios cuya ponderación dependa de un juicio de valor:

● Erakundea: Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Kontratazio Mahaia.

● Entidad: Mesa de Contratación del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno.

● Helbidea: Donostia kalea 1 (Lakua II, I. aretoa).

● Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián,1 (Lakua II, Sala I).

● Udalerria: Vitoria-Gasteiz 01010.

● Localidad: Vitoria-Gasteiz 01010.

● Eguna eta ordua: C gutun-azala: 2018-04-16ko 10:00ak.

● Fecha y hora: sobre C: 16-04-2018 a las 10:00.

b) «B» gutun-azalak irekitzea, eskaintza ekonomikoari dagokiona:

b) Apertura de los sobres «B» referente a oferta económica:

● Erakundea: Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saileko Kontratazio Mahaia.

● Entidad: Mesa de Contratación del Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno.

● Helbidea: Donostia kalea 1 (Lakua II, I. aretoa).

● Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 (Lakua II, Sala I).

● Udalerria: Vitoria-Gasteiz 01010.

● Localidad: Vitoria-Gasteiz 01010.

● Eguna eta ordua: B gutun-azala: 2018-04-26ko 10:00ak.

● Fecha y hora: sobre B: 26-04-2018 a las 10:00.

10.– Publizitate-gastuak: esleipendunak ordaindu beharko ditu (473,13 euros; EHAA).

10.– Gastos de publicidad: serán abonados por el adjudicatario (473,13 euros BOPV).

11.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: ez.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no procede.

12.– Subrogazioa: ez.

12.– Subrogación: no.

13.– Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko informatika-ataria edo web-orria: http://www.contratación.euskadi.net //www.contratacion.info

13.– Portal informático o página Web donde figuran las informaciones relativas a la convocatoria o donde pueden obtenerse los pliegos: http://www.contratación.euskadi.net //www.contratacion.info

Vitoria-Gasteiz, 2018ko otsailaren 22a.

En Vitoria-Gasteiz, a 22 de febrero de 2018.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.

JUAN M.ª ZUBELDIA ARRIETA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental