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Boletin Oficial del País Vasco

45. zk., 2018ko martxoaren 5a, astelehena

N.º 45, lunes 5 de marzo de 2018


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AGINTARIAK ETA LANGILERIA

AUTORIDADES Y PERSONAL

Oposaketak eta lehiaketak

Oposiciones y concursos

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
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180/2018 EBAZPENA, otsailaren 14koa, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zuzendari nagusiarena. Horren bidez onetsi dira Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zerbitzu sanitarioetako erakundeetan destinoa daukaten Goi-mailako teknikarien Lanbide-taldeko Goi-mailako tituludun kategorian (Antolakuntzako goi-mailako teknikariaren lanpostu funtzionala) lotura estatutario finkoa eskuratzeko hautaketa-prozesua arautuko duten oinarri espezifikoak.

RESOLUCIÓN 180/2018, de 14 de febrero, de la Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, por la que se aprueban las bases específicas que han de regir el proceso selectivo para la adquisición del vínculo estatutario fijo en la categoría de Titulado Superior (puesto funcional de Técnico Superior Organización) del Grupo Profesional de Técnicos superiores con destino en las organizaciones de servicios sanitarios de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zuzendari nagusiaren 2018ko otsailaren 5eko 103/2018 Ebazpenaren bitartez onetsi ziren Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuan lotura estatutario finkoa eskuratzeko 2016an eta 2017an deitutako hautaketa-prozesuak arautuko dituzten oinarri orokorrak.

Mediante Resolución 103/2018, de 5 de febrero, de la Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, se aprueban las bases generales que han de regir los procesos selectivos para la adquisición del vínculo estatutario fijo en Osakidetza-Servicio vasco de salud convocados en los años 2016 y 2017.

Hautaketa-prozesu bakoitza gauzatzeko, beharrezkoa da kategoria bakoitzeko destinoen deialdia arautuko duten oinarri espezifikoak argitaratzea.

Para la materialización de cada proceso selectivo es necesaria la publicación de las bases específicas que han de regir la convocatoria de destinos de cada categoría.

Horregatik, kontuan izanda Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren 8/1997 Legea, ekainaren 26koa; Osasun-zerbitzuetako estatutupeko langileen Esparru-estatutuaren 55/2003 Legea, abenduaren 16koa; Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuaren testu bategina onartzen duen 5/2015 Legegintzako Errege Dekretua, urriaren 30ekoa; Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuaren lanpostu funtzionalak arautzen dituen 186/2005 Dekretua, uztailaren 19koa; Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua Ente Publikoaren Estatutu Sozialak ezartzen dituen 255/1997 Dekretua, azaroaren 11koa, eta indarrean dauden eta aplikagarriak diren gainerako xedapenak.

Por ello, de conformidad con lo establecido en la Ley 8/1997, de 26 de junio de Ordenación Sanitaria de Euskadi, la Ley 55/2003, de 16 de diciembre, del Estatuto Marco del personal estatutario de los servicios de salud, el Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público, el Decreto 186/2005, de 19 de julio, que regula los puestos funcionales del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud, y en el Decreto 255/1997, de 11 de noviembre, por el que se establecen los Estatutos Sociales del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud, y demás disposiciones de vigente aplicación.

EBATZI DUT:
RESUELVO:

Lehenengoa.– Oinarri hauei dagozkien hautaketa-probetarako deia egitea.

Primero.– Convocar las pruebas selectivas que son objeto de las presentes bases.

Bigarrena.– I. eranskinean jasotako oinarri espezifikoak onartzea; horien bidez arautuko da Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zerbitzu sanitarioetako erakundeetan destinoa daukaten Goi-mailako teknikarien Lanbide-taldeko Goi-mailako tituludun kategorian (Antolakuntzako goi-mailako teknikariaren lanpostu funtzionala) lotura estatutario finkoa eskuratzeko hautaketa-prozesua.

Segundo.– Aprobar las bases específicas, que figuran como Anexo I, que han de regir el proceso selectivo para la adquisición del vínculo estatutario fijo en la categoría de Titulado Superior (puesto funcional de Técnico Superior Organización) del Grupo Profesional de Técnicos Superiores con destino en las organizaciones de servicios sanitarios de Osakidetza-Servicio vasco de salud.

Hirugarrena.– Ebazpen honekin batera argitaratutako II. eranskinean eskainitako destinoen zerrenda onartzea.

Tercero.– Aprobar la relación de destinos ofertados mediante el Anexo II que acompaña a la presente Resolución.

Laugarrena.– Ebazpen honen III. eranskinean jasotako merituen baremoa onartzea.

Cuarto.– Aprobar el baremo de méritos que figura como Anexo III de la presente Resolución.

Bosgarrena.– Kategoriako gai-zerrenda onartzea, Ebazpen honen IV. eranskinean jasotakoa.

Quinto.– Aprobar el temario correspondiente que figura como Anexo IV de la presente Resolución.

Seigarrena.– Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legeak, Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren ekainaren 26ko 8/1997 Legeak, eta Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Estatutu Sozialak ezartzen dituen azaroaren 11ko 255/1997 Dekretuak ezartzen dutenaren arabera, Ebazpen honen aurka gora jotzeko errekurtsoa jar dakioke Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko Administrazio Kontseiluari hilabeteko epearen barruan, ebazpena EHAAn argitaratu eta hurrengo egunetik hasita.

Sexto.– De acuerdo con lo establecido en la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, y en la Ley 8/1997, de 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi, así como en el Decreto 255/1997, de 11 de noviembre, por el que se establecen los Estatutos Sociales de Osakidetza, contra esta Resolución podrá ser interpuesto recurso de alzada ante el Consejo de Administración de Osakidetza-Servicio vasco de salud, en el plazo de un mes contado a partir del día siguiente al de su publicación en el BOPV.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko otsailaren 14a.

En Vitoria-Gasteiz, a 14 de febrero de 2018.

Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko zuzendari nagusia,

La Directora General de Osakidetza-Servicio vasco de salud,

MARÍA JESÚS GEMMA MÚGICA ANDUAGA.

MARÍA JESÚS GEMMA MÚGICA ANDUAGA.

I. ERANSKINA
ANEXO I
OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUKO ZERBITZU SANITARIOETAKO ERAKUNDEETAN DESTINOA DAUKATEN GOI-MAILAKO TEKNIKARIEN LANBIDE-TALDEKO GOI-MAILAKO TITULUDUN KATEGORIAN (ANTOLAKUNTZAKO GOI-MAILAKO TEKNIKARIAREN LANPOSTU FUNTZIONALA) LOTURA ESTATUTARIO FINKOA ESKURATZEKO HAUTAKETA-PROZESUA ARAUTZEKO OINARRI ESPEZIFIKOAK
BASES ESPECÍFICAS QUE HAN DE REGIR EL PROCESO SELECTIVO PARA LA ADQUISICIÓN DEL VÍNCULO ESTATUTARIO FIJO EN LA CATEGORÍA DE TITULADO SUPERIOR (PUESTO FUNCIONAL DE TÉCNICO SUPERIOR ORGANIZACIÓN) DEL GRUPO PROFESIONAL DE TÉCNICOS SUPERIORES, DEL GRUPO PROFESIONAL DE TÉCNICOS SUPERIORES CON DESTINO EN LAS ORGANIZACIONES DE SERVICIOS SANITARIOS DE OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD

1.– Deialdiko destinoak.

1.– Destinos objeto de convocatoria.

1.1.– Deialdi honen xede dira Goi-mailako tituludun kategoriako (Antolakuntzako goi-mailako teknikariaren lanpostu funtzionala) destinoak.

1.1.– Son objeto de esta convocatoria los destinos de la categoría de Titulado Superior (puesto funcional de Técnico Superior Organización).

1.2.– Deitutako destinoen artean, II. eranskinean jasotakoak, % 7 gordeko da desgaitasun bat duten langileek bete ditzaten, oinarri orokorren 1.3 oinarrian ezarritako banaketaren arabera.

1.2.– De los destinos convocados, se reservan para su provisión por personal discapacitado el 7%, de conformidad con la distribución establecida en la base 1.3 de las bases generales, recogidos en el Anexo II.

2.– Izangaien eskakizunak.

2.– Requisitos de las personas aspirantes.

Honen bidez araututako prozesuan parte hartzeko, izangaiek, oinarri orokorretan aurreikusitako salbuespenak kenduta, aurkezteko epearen azken egunean bete beharreko eskakizunez gain, oinarri orokorretan jasota daudenak eta kasuan kasu esleitzen den destinoa jabetzan hartu arte bete beharrekoak, beste eskakizun hauek ere bete beharko dituzte:

Para participar en el proceso que aquí se regula, las personas aspirantes habrán de reunir al último día del plazo de presentación de solicitudes, salvo las excepciones que se prevean en las bases generales, debiendo mantener su cumplimiento hasta efectuar la toma de posesión del destino que, en su caso, se adjudique, además de los requisitos exigidos en las bases generales, los siguientes:

a) Oinarri orokorretako 6.2.c) atalean adierazitakoari jarraiki, Hezkuntza eta Zientzia Ministerioak igorritako Unibersitateko lizentziatuaren titulazioa edo horren baliokidea izatea, eskuratzen den lanpostu funtzionalean aritzeko eskatzen dena, Osakidetza Ente Publikoko lanpostu funtzionalak arautzen dituen uztailaren 19ko 186/2005 Dekretuaren I. eranskinaren arabera.

a) Estar en posesión, conforme a lo dispuesto en el apartado 6.2.c) de las bases generales, de cualquier Licenciatura Universitaria o titulación equivalente, expedida por el Ministerio de Educación y Ciencia, exigida para el desempeño del puesto funcional al que se accede, de conformidad con lo dispuesto en el Anexo I del Decreto 186/2005, de 19 de julio, que regula los puestos funcionales del Ente Público Osakidetza.

b) Kasu orotan bete beharko dira eskuratu nahi den lanpostuaren eskakizunak, Osakidetza Ente Publikoko lanpostu funtzionalak arautzen dituen uztailaren 19ko 186/2005 Dekretuaren I. eranskinaren arabera, bai eta indarrean dagoen legeriak ezarritako beste edozein.

b) En todo caso, deberán cumplirse los requisitos del puesto al que se opte, según lo dispuesto en el Decreto 186/2005, de 19 de julio, que regula los puestos funcionales del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud, así como cualesquiera otros establecidos por la normativa vigente.

c) Eskabideak aurkezteko epearen barruan, izena emateko eskubideengatik dagokion tasa ordaindu izana, eskainitako destinoen Lanbide-taldearen arabera:

c) Haber satisfecho los siguientes derechos de inscripción dentro del plazo de presentación de solicitudes, conforme al Grupo de titulación al que pertenezcan los destinos ofertados:

A1 taldea (A taldea zena): 25 euro.

Grupo A1 (antiguo grupo A): 25 euros.

3.– Oposizio-lehiaketaren nondik norakoa.

3.– Desarrollo del concurso oposición.

3.1.– Oposizioaldia.

3.1.– Fase de oposición.

1.– Oposizioaldian ariketa hauek egin beharko dituzte:

1.– La fase oposición estará constituida por los ejercicios que se indican a continuación:

a) Lehenengo ariketa: Herri Arduralaritzaren Euskal Erakundeari (IVAPi) egokituko zaio proba teorikoa egitea, eta epaimahaiari iraupena zehaztea. Idatzizko proba izango da; zehazten den gehieneko denbora-tartean, izangaiek gai-zerrenda orokor eta komuneko IV. eranskineko programako gaiei buruzko galdetegi bat erantzun beharko dute.

a) Primer ejercicio: Corresponderá al Instituto Vasco de Administración Pública (IVAP) la elaboración de la prueba teórica y al tribunal determinar su duración. La misma consistirá en la contestación por escrito en el plazo máximo que se fije, de un cuestionario de preguntas que versará sobre las materias del programa que se contiene en el Anexo IV, relativo al temario específico y al temario común.

Esandako Eranskinean, gainera, proba prestatzeko beharrezkoa den bibliografia agertzen da.

Asimismo, mediante su inclusión en el citado anexo, se facilitará la bibliografía para la preparación de la prueba.

b) Bigarren ariketa: epaimahaiak proposatutako ariketa praktikoak egin beharko dituzte, galdetegiei erantzunez zein beste modalitateen bidez.

b) Segundo ejercicio: consistirá en la realización de los ejercicios prácticos que proponga el tribunal, bien mediante la contestación de cuestionarios de preguntas, bien mediante otras modalidades.

Ariketak destinoen funtzio espezifikoekin lotuta egongo dira eta haien helburua izangaiek destino horietan aritzeko dituzten gaitasunak, abileziak, ezagutzak eta ahalmen profesionala baloratzea izango da.

Los ejercicios estarán relacionados con las funciones específicas de los destinos y tendrán como finalidad la valoración de las aptitudes, destrezas, conocimientos y capacidad profesional de los aspirantes para el desempeño de dichos destinos.

3.2.– Oinarri orokorren 14. atalean aurreikusitako puntuazio-ordenaren araberako izangaien behin-behineko zerrenda argitaratu ostean, I. eranskinean proposatutako izangaiek, 14.2 oinarrian zehaztutako dokumentazioaz gain, beste hauen fotokopia konpultsatua aurkeztu beharko dute:

3.2.– Tras la publicación de la relación provisional de aspirantes por orden de puntuación prevista en el apartado 14 de las bases generales las personas aspirantes propuestas que figuren en el Anexo I deberán presentar fotocopia compulsada, además de la documentación que se relaciona en la base 14.2, de la siguiente:

– Hezkuntza eta Zientzia Ministerioak igorritako Unibertsitateko lizentziaturaren tituluaren edo horren baliokidearen fotokopia konpultsatua edo notario-lekukotza, eskuratzen den lanpostu funtzionalean aritzeko eskatzen dena, Osakidetza Ente Publikoko lanpostu funtzionalak arautzen dituen uztailaren 19ko 186/2005 Dekretuaren I. eranskinaren arabera.

– Fotocopia compulsada o testimonio notarial de la titulación de la titulación de cualquier Licenciatura Universitaria o titulación equivalente, expedida por el Ministerio de Educación y Ciencia, exigida para el desempeño del puesto funcional al que se accede, de conformidad con lo dispuesto en el Anexo I del Decreto 186/2005, de 19 de julio, que regula los puestos funcionales del Ente Público Osakidetza.

3.3.– Lehiaketaldia.

3.3.– Fase de concurso.

Egiaztatutako merituak III. eranskineko merituen baremoaren arabera balioztatuko dira, oinarri orokorretan ezarritako irizpideen arabera.

Se valorarán los méritos acreditados, según el baremo de méritos que se acompaña como Anexo III, conforme a los criterios establecidos en las bases generales.

II. ERANSKINA
ANEXO II
DESTINOEN ZERRENDA. KATEGORIA: ANTOLAKUNTZAKO GOI-MAILAKO TEKNIKARIA
RELACIÓN DE DESTINOS CATEGORÍA: TÉCNICO SUPERIOR ORGANIZACIÓN

Osakidetzako zuzendari nagusiaren 103/2018 Ebazpenak onetsitako oinarri orokorren 1. oinarrian ezarritakoaren arabera, honako destino hauek deitu dira:

Conforme a lo previsto en la base 1 de las Bases Generales aprobadas por Resolución 103/2018, de la Directora General de Osakidetza, se convocan los siguientes destinos:

● Barne-sustapeneko txandaren deialdia: 1 destino.

● Convocatoria de Turno de Promoción Interna: 1 destino.

Sarbide orokorra: 1.

Acceso general: 1.

Desgaitasuna duten langileentzako erreserba-kupoa: 0:

Cupo de reserva para personas con discapacidad: 0:

– Adimen-desgaitasuna dutenentzako erreserba-kupoa: 0.

– Con discapacidad intelectual: 0.

– Bestelako desgaitasuna dutenentzako erreserba-kupoa: 0.

– Con otra discapacidad: 0.

● Txanda irekiaren deialdia: 5 destino.

● Convocatoria de Turno Libre: 5 destinos.

Sarbide orokorra: 4.

Acceso general: 4.

Desgaitasuna duten langileentzako erreserba-kupoa: 1:

Cupo de reserva para personas con discapacidad: 1:

– Adimen-desgaitasuna dutenentzako erreserba-kupoa: 0.

– Con discapacidad intelectual: 0.

– Bestelako desgaitasuna dutenentzako erreserba-kupoa: 1.

– Con otra discapacidad: 1.

Adimen-desgaitasuna duten langileentzako destinoak hautaketa-prozesua gainditzen duten izangai nahikorik ez egoteagatik betetzen ez badira, destino horiek desgaitasuna duten langileentzako erreserba-kupora gehituko dira.

En el supuesto de que los destinos reservados a personas con discapacidad intelectual no puedan cubrirse por falta de candidatos/as que superen el proceso selectivo, dichos destinos acrecerán al cupo de reserva de personal con discapacidad.

Desgaitasuna duten langileentzako destinoak hautaketa-prozesua gainditzen duten izangai nahikorik ez egoteagatik betetzen ez badira, destino horiek dagokion txandako (barne-sustapena edo txanda irekia) sarbide orokorreko lanpostuetara gehituko dira.

En el supuesto de que los destinos reservados a personas con discapacidad no puedan cubrirse por falta de candidatos/as que superen el proceso selectivo, dichos destinos acrecerán a los de acceso general del turno correspondiente, promoción interna o turno libre.

2. oinarrian ezarritakoaren arabera, deialdi honen xede diren zerbitzu sanitarioetako erakundeetako destinoak hautaketa-prozesua gainditu duten izangaien zerrenda argitaratzean zehaztuko dira.

De acuerdo con lo establecido en la base 2 la determinación de los destinos en las organizaciones de servicios sanitarios objeto de esta convocatoria, se hará junto con la publicación de la relación provisional de aspirantes que han superado el proceso selectivo.

III. ERANSKINA
ANEXO III
OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUKO ZERBITZU SANITARIOETAKO ERAKUNDEETAN DESTINOA DAUKATEN GOI-MAILAKO TEKNIKARIEN LANBIDE-TALDEKO GOI-MAILAKO TITULUDUN KATEGORIAREN (ANTOLAKUNTZAKO GOI-MAILAKO TEKNIKARIAREN LANPOSTU FUNTZIONALAK) MERITUEN BAREMOA
BAREMO DE MÉRITOS DE LA CATEGORIA DE TITULADO SUPERIOR (PUESTO FUNCIONAL DE TÉCNICO SUPERIOR DE ORGANIZACIÓN) DEL GRUPO PROFESIONAL DE TÉCNICOS SUPERIORES CON DESTINO EN LAS ORGANIZACIONES DE SERVICIOS SANITARIOS DE OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD

1) Esperientzia profesionala (gehienez 60 puntu).

1) Experiencia profesional (máximo 60 puntos).

Eskabideak aurkezteko azken egunera arte izangaiek aitortuta duten zerbitzu-denbora zenbatuko da.

Se computará el tiempo de servicios que los aspirantes tuvieran reconocido hasta el último día del plazo de presentación de solicitudes.

1.– Osakidetzako, Gizarte Segurantzako eta autonomia-erkidegoetako zerbitzu sanitarioetako erakundeetan, edozein herri administraziotan, baita Europar Batasuneko beste estatuetako sare publikoko zerbitzu sanitarioetan ere Goi-mailako tituludun gisa (Antolakuntzako goi-mailako teknikariaren lanpostuan) eta/edo kudeaketa arloko eta zerbitzu orokorretako arloko kudeaketa-lanpostuetan lan egindako hilabete bakoitzeko: 0,24 puntos.

1.– Por cada mes de servicios prestados como Titulado Superior (puesto funcional de Técnico Superior de Organización) y/o en puestos de gestión del área de gestión y servicios generales en las Organizaciones de Servicios Sanitarios de Osakidetza- Servicio vasco de salud, de la Seguridad Social o de los Servicios de Salud de las Comunidades Autónomas o en cualquier Administración Pública, así como aquéllos servicios prestados en los Servicios Sanitarios de la red pública de los demás estados miembros de la Unión Europea: 0,24 puntos.

2.– Erakunde sanitario publikoetan goi-mailako kudeaketako lanpostuetan lan egindako hilabete bakoitzeko: 0,05 puntu.

2.– Por cada mes de servicios prestados en el desempeño de puestos de Gestión de nivel superior en Instituciones Sanitarias públicas: 0,05 puntos.

Zenbaketa osoa lan egindako egun naturaletan oinarrituta egingo da, eta baztertu egingo dira hilabetetik beherako soberakinak. Honetarako, hilabetetzat 30 egun naturaleko multzoa hartuko dugu.

Del cómputo total, que se efectuará en base a los días naturales trabajados, se despreciarán los restos que resulten inferiores al mes. A estos efectos se entenderá por mes el conjunto de 30 días naturales.

Barne-sustapeneko txandaren bidez aurkezten diren langileei horrela zenbatuko zaizkio emandako zerbitzuak:

Al personal que acceda a través del turno de promoción interna se le computarán los servicios previos conforme a continuación se detalla:

a) E taldean langileek emandako zerbitzuak: 0,02 puntu/hilabeteko.

a) Servicios prestados por personal en el grupo E: 0,02 puntos/mes.

b) D taldean langileek emandako zerbitzuak: 0,03 puntu/hilabeteko.

b) Servicios prestados por personal en el grupo D: 0,03 puntos/mes.

c) C taldean langileek emandako zerbitzuak: 0,04 puntu/hilabeteko.

c) Servicios prestados por personal en el grupo C: 0,04 puntos/mes.

d) B taldean langileek emandako zerbitzuak: 0,05 puntu/hilabeteko.

d) Servicios prestados por personal en el grupo B: 0,05 puntos/mes.

e) A taldean langileek emandako zerbitzuak: 0,10 puntu/hilabeteko.

e) Servicios prestados por personal en el grupo A: 0,10 puntos/mes.

f) Langileek A taldean eskuratu nahi duten lanpostu berean emandako zerbitzuak: 0,24 puntu/hilabeteko.

f) Servicios prestados por personal en el mismo puesto al que se opta: 0,24 puntos/mes.

Zerbitzu-eginkizunean edo goragoko kategoriako funtzioetan eskainitako zerbitzuak egondako lanpostuaren arabera zenbatuko dira.

Los servicios prestados en comisión de servicios o desempeño de funciones de superior categoría se computarán en el puesto efectivamente desempeñado.

Era berean, jatorrizko lanpostuan zerbitzu berezietako egoeran emandako zerbitzuak zenbatuko dira.

Asimismo se computarán en el puesto de origen los servicios prestados en situación de servicios especiales.

2) Prestakuntza, irakaskuntza eta ikerkuntza (20 puntu, gehienez).

2) Formación, docencia e investigación (máximo 20 puntos).

Atal honen barruan ondokoaren arabera egiaztatzen den prestakuntza baloratuko da:

Se valorará dentro de este apartado la formación que resulte acreditada conforme a lo siguiente:

a) Graduatu aurreko prestakuntza:

a) Formación pregrado:

Espediente akademikoaren balorazioa honela lortuko da ondorengo hipotesien kasuan:

La valoración del expediente académico se obtendrá en estos supuestos de la siguiente forma:

(Ikus .PDF)
(Véase el .PDF)

Ez dira ebaluatuko eta, horrenbestez, ez dira zatitzailean agertuko ondorengo ikasgaiei dagozkien kalifikazioak edo baliozkotze ofizialaren helburu izan direnak: erlijioa, heziera politikoa, heziketa fisikoa, hizkuntzak, edo deitutako lanpostu funtzionala eskuratzeko eskatzen den titulazioaren ikasketen oinarrizko edukiarekin lotura nabarmenik ez duten beste ikasgai batzuk.

No se evaluarán y por ello tampoco estarán comprendidas en el divisor, las asignaturas que hayan sido objeto de convalidación oficial ni las calificaciones correspondientes a las asignaturas de Religión, Formación Política, Educación Física, Idiomas, u otras asignaturas que no guarden una relación sustancial con el contenido esencial de los estudios de la titulación exigida para el acceso al puesto funcional convocado.

b) Gradu ondoko prestakuntza:

b) Formación postgrado:

– Cum laude doktorea: 10 puntu.

– Doctor/a cum laude: 10 puntos.

– Doktorea: 9 puntu.

– Doctor/a: 9 puntos.

– Gradu ondoko masterra: 6 puntu.

– Master postgrado: 6 puntos.

– Unibertsitate-aditua edo –espezialista: 5 puntu.

– Experto/a/Especialista universitario/a: 5 puntos.

– Ikertzeko nahikotasuna edo Diploma ikasketa aurreratuetan: 4 puntu.

– Suficiencia investigadora o Diploma de estudios avanzados: 4 puntos.

– Deitutako lanpostu funtzionala lortzeko eskatutako graduko titulazioa (bikain edo ohorezko matrikula): 3 puntu.

– Grado titulación exigida para el acceso al puesto funcional convocado (sobresaliente o matrícula de honor): 3 puntos.

– Doktoretza-ikastaroa, ikastaro bakoitzeko (10 ikastaro gehienez): 0,25 puntu.

– Curso de doctorado, por cada curso, con un máximo de 10 cursos: 0,25 puntos.

– Lotutako beste unibertsitate-titulu batzuk: 2,5 puntu.

– Otra titulación universitaria relacionada: 2,5 puntos.

Cum laude doktorearen puntuazioa esleitzen bada, ez da Doktorearen puntuazioa esleituko. Cum laude doktorea edo Ikertzeko nahikotasuna edo Diploma ikasketa aurreratuetan lortzeko balio izan duten programetako doktoretza-ikastaroek ez dute punturik emango.

En el caso de asignarse la puntuación como Doctor/a cum laude, no se asignará puntuación como Doctor/a. No se valorarán los cursos de doctorado de los programas que hayan servido para la obtención del título de Doctor/a, Doctor/a cum laude o Suficiencia investigadora o Diploma de estudios avanzados.

c) Etengabeko prestakuntza:

c) Formación continuada:

Eskatutako destinoko kategoriarekin zerikusia duten ikastaroetara joateagatik:

Por la asistencia a cursos relacionados con la categoría del destino solicitado:

– 9 ordura arte: 0,25 puntu.

– Hasta 9 horas: 0,25 puntos.

– 10-19 ordu: 0,75 puntu.

– 10 a 19 horas: 0,75 puntos.

– 20-29 ordu: 1,25 puntu.

– 20 a 29 horas: 1,25 puntos.

– 30-49 ordu: 2 puntu.

– 30 a 49 horas: 2 puntos.

– 50-99 ordu: 3 puntu.

– 50 a 99 horas: 3 puntos.

– 100-249 ordu: 4 puntu.

– 100 a 249 horas: 4 punto.

– 250-599 ordu: 5 puntu.

– 250 a 599 horas: 5 puntos.

– 600 ordu edo gehiago: 6 puntu.

– 600 o más horas: 6 puntos.

Ikastaroen ziurtagirietan kreditu kopurua besterik adierazten ez den kasuetan, puntuazioa emateko orduan, era honetan erabakiko da kreditu eta orduen arteko baliokidetasuna:

Cuando en las certificaciones de los cursos conste únicamente el número de créditos, para la asignación de la puntuación se efectuará la siguiente equivalencia:

– ECTS Europako kreditu sistemako kreditu bakoitzeko: 25 ordu.

– 1 crédito del Sistema Europeo de Créditos (ECTS): 25 horas.

– Etengabeko Prestakuntzako Batzordearen kreditu bakoitzeko: 10 ordu.

– 1 crédito de la Comisión de Formación Continuada: 10 horas.

Alderantziz, kreditu eta orduen arteko baliokidetasun hori bestelakoa denean, edo ikastaroaren ziurtagirian adierazitako kredituak ez direnean aurreko atalean zehaztutako berak, edota agirian ez bada zehazten ikastaroaren iraupena edo kreditu kopurua, epaimahaiak, aurkeztu zaizkion ziurtagiriak eta ikastaroaren edukiak aztertu ondoren, dagokion puntuazioa emango dio izangaiari; betiere, 0,25ekoa edo hortik gorakoa.

En aquellas certificaciones en las que no conste el número de horas de duración del curso ni se asignen créditos, o disponiendo de créditos, estos sean diferentes a los especificados en el párrafo anterior, o se establezca otra equivalencia de los créditos en horas, el tribunal, a la vista de la certificación aportada y del contenido del curso, asignará la puntuación correspondiente sin que en ningún caso pueda otorgar una puntuación inferior a 0,25 puntos.

Erakunde ofizialek, unibertsitateek, erakunde sanitarioek, eta, hala badagokio, elkargo profesionalek eta elkarte zientifikoek egiaztatutako/ziurtatutako ikastaroak balioztatuko dira, baita edozein administrazio publikok hitzartutako etengabeko prestakuntzako akordioen arabera eman eta egiaztatutako/ziurtatutako ikastaroak ere, betiere titulazio ofizial bat lortzeko ikasketa-plan baten barrukoak ez badira.

Se valorarán los cursos acreditados/certificados por Organismos Oficiales, Universidades, Instituciones Sanitarias y, en su caso, Colegios Profesionales y Sociedades Científicas, así como los cursos acreditados/certificados en virtud de los Acuerdos de Formación Continua suscritos por cualquier Administración Pública, siempre que no formen parte de un plan de estudios para la obtención de una titulación oficial.

e) Irakaskuntza jarduera.

e) Actividades Docentes.

Fakultateko / Unibertsitate Eskolako katedraduna (urteko): 1 puntu.

Catedrático/a de Facultad/Escuela Universitaria (por año): 1 punto.

Fakultateko / Unibertsitate Eskolako irakasle titularra edo elkartua (urteko): 0,50 puntu.

Profesor/a titular o asociado/a de Facultad/Escuela Universitaria (por año): 0,50 puntos.

Hala denean, dena delako espezialitatean egoiliarrentzako irakaskuntzan akreditatutako tutorea (urteko): 0,750 puntu.

Tutor/a acreditado/a para la docencia de residentes, en su caso, de la especialidad de que se trate (por año): 0,750 puntos.

Irakaskuntza etengabeko prestakuntzako programa ofizialetan (orduko): 0,050 puntu.

Docencia en programas oficiales de formación continuada (por hora): 0,050 puntos.

f) Jarduera zientifikoak eta ezagutza hedatzekoak.

f) Actividades científicas y de difusión del conocimiento.

Eskatutako destinoko lanpostu funtzionalarekin zerikusia duten lan zientifikoak, txosten-aurkezpenak, komunikazioak, hitzaldiak edo mahai-inguruak egiteagatik:

Por la publicación de trabajos científicos, presentación de ponencias, comunicaciones, conferencias o mesas redondas relacionadas con el puesto funcional del destino solicitado:

– Eskualde mailako txosten bakoitzeko: 0,50 puntu.

– Por cada Ponencia regional: 0,50 puntos.

– Estatu mailako txosten bakoitzeko: 2 puntu.

– Por cada Ponencia nacional: 2 puntos.

– Nazioarte mailako txosten bakoitzeko: 3 puntu.

– Por cada Ponencia internacional: 3 puntos.

– Eskualde mailako Ahozko komunikazio/Poster bakoitzeko: 0,30 puntu.

– Por cada Comunicación oral/Póster regional: 0,30 puntos.

– Estatu mailako Ahozko komunikazio/Poster bakoitzeko: 1,20 puntu.

– Por cada Comunicación oral/Póster nacional: 1,20 puntos.

– Nazioarte mailako Ahozko komunikazio/Poster bakoitzeko: 2 puntu.

– Por cada Comunicación oral/Póster internacional: 2 puntos.

– Eskualde mailako mahai-inguru bakoitzeko: 0,40 puntu.

– Por cada Mesa redonda regional: 0,40 puntos.

– Estatu mailako mahai-inguru bakoitzeko: 1,50 puntu.

– Por cada Mesa redonda nacional: 1,50 puntos.

– Nazioarte mailako mahai-inguru bakoitzeko: 2,50 puntu.

– Por cada Mesa redonda internacional: 2,50 puntos.

– Argitalpen bakoitzeko (lehen egilea): 2 puntu.

– Por cada Publicación (primer autor): 2 puntos.

– Argitalpen bakoitzeko (beste egile batzuk): 1 puntu.

– Por cada Publicación (otros autores): 1 punto.

– Liburu bakoitzeko (lehen egilea): 4 puntu.

– Por cada libro (primer autor): 4 puntos.

– Liburu bakoitzeko (beste egile batzuk): 2 puntu.

– Por cada libro (otros autores): 2 puntos.

– Kapitulu bakoitzeko (lehen egilea): 2 puntu.

– Por cada capítulo (primer autor): 2 puntos.

– Kapitulu bakoitzeko (beste egile batzuk): Puntu 1.

– Por cada capítulo (otros autores): 1 puntos.

– Tesina bakoitzeko: 3 puntu.

– Por tesina: 3 puntos.

Ez da baloratuko atal honetan zehaztu ez den meriturik.

No se valorarán otros méritos no especificados en este apartado.

g) Hizkuntzak (3 puntu, gehienez):

g) Idiomas (máximo 3 puntos):

Ingelesa: 1,5 puntu, gehienez.

Inglés: máximo 1,5 puntos.

Frantsesa: 1,5 puntu, gehienez.

Francés: máximo 1,5 puntos.

Alemana: 1,5 puntu, gehienez.

Alemán: máximo 1,5 puntos.

h) Informatika ezagutzak (2 puntu, gehienez).

h) Conocimientos de informática (máximo 2 puntos).

3) Euskara.

3) Euskera.

– 3. HE: 27 puntu.

– PL3: 27 puntos.

– 2. HE: 18 puntu.

– PL2: 18 puntos.

– 1. HE: 9 puntu.

– PL1: 9 puntos.

IV. ERANSKINA
ANEXO IV
ANTOLAKUNTZAKO GOI-MAILAKO TEKNIKARIA
TÉCNICO SUPERIOR DE ORGANIZACIÓN

I.– Gai-zerrenda orokorra.

I.– Temario general.

1.– Erakundeen egituraketa. Antolakuntzaren funtzionamendua: koordinazio-mekanismoak, antolakuntzaren atalak eta barneko fluxu-sistemak. Antolakuntza-diseinua: antolakuntza-diseinuaren parametroak eta kontingentzia-faktoreak. Egitura-konfigurazioak.

1.– La estructuración de las organizaciones. Funcionamiento de la organización: mecanismos de coordinación, partes de la organización y sistemas de flujos internos. El diseño organizacional: parámetros de diseño organizacional y factores de contingencia. Las configuraciones estructurales.

2.– Osakidetza zuzenbide pribatuko Entitate publikoa. Osaketa, xedeak, antolakuntza, araubide juridikoa eta kudeaketa. Lehen mailako arretari eta arreta espezializatuari dagokienez, Osakidetzara adskribatuta dauden baliabideen antolamendu-egitura. Administrazio publikoetako langile motak. Pertsonal estatutarioaren sailkapena osasun-zerbitzuetan eta Osakidetzan. Plantillaren antolamendua Osakidetzan. Osakidetza Entitate Publikoaren lanpostu funtzionalei buruzko Dekretua.

2.– El Ente Público de Derecho Privado Osakidetza. Configuración, fines, organización, régimen jurídico y de gestión. Estructura organizativa de los recursos adscritos a Osakidetza para la atención primaria y especializada. Clases de personal al servicio de las administraciones públicas. La clasificación del personal estatutario en los servicios de salud y Osakidetza. La ordenación de la plantilla en Osakidetza. El Decreto de puestos funcionales del Ente Público Osakidetza.

3.– Euskadiko Osasun Politikak. 2013-2020 Osasun Plana.

3.– Políticas de Salud para Euskadi. El Plan de Salud 2013-2020.

4.– Norabide estrategikoa. Norabide estrategikoaren izaera. Analisi estrategikoa. Eusko Jaurlaritzaren Osasun Sailaren Ildo Estrategikoak 2017-2020. Osakidetzaren Erronka eta Proiektu Estrategikoak 2017-2020.

4.– Dirección estratégica. La naturaleza de la dirección estratégica. El análisis estratégico. Las líneas estratégicas del Departamento de Salud del Gobierno Vasco 2017-2010. Retos y Proyectos estratégicos de Osakidetza en el período 2017-2020.

5.– Kudeaketa aurreratuko elementuak. Euskalit kudeaketa-eredua: estrategia, bezeroak, pertsonak, gizartea, berrikuntza eta emaitzak. Kudeaketako aurrerapen-mailaren ebaluazioa.

5.– Elementos de la gestión avanzada. El modelo de gestión de Euskalit: estrategia, clientes, personas, sociedad, innovación y resultados. La evaluación del grado de avance en la gestión.

6.– Prozesukako kudeaketa. Kontzeptua. Nola bideratu prozesuetara kudeaketa-sistema bat. Prozesuetan oinarritutako kudeaketa, helburuak betetzeko.

6.– La gestión por procesos. Concepto. Cómo enfocar a procesos un sistema de gestión. La gestión basada en procesos para la consecución de objetivos.

7.– Lidergo-gaitasunen garapena. Gaitasunetan oinarritutako lidergoa. Zuzendaritza-gaitasunen diagnostikoa eta neurketa. Lidergo konpartitua, gizabanakoen gaitasunak zabaltzeko, kudeaketa-eredu aurreratuan.

7.– El desarrollo de las competencias de liderazgo. Liderazgo basado en competencias. Diagnóstico y medición de las competencias directivas. El liderazgo compartido para ampliar las capacidades de las personas en el modelo de gestión avanzada.

8.– Kalitatearen kudeaketa. Zer da ISO 9001:2015 arauan oinarritutako kalitatearen kudeaketa-sistema? Kalitatearen kudeaketaren printzipioak. ISO 9001:2015 arauaren edukiak eta interpretazioa: baldintza orokorrak eta dokumentazioarenak; zuzendaritzaren erantzukizuna; baliabideen kudeaketa; produktua/zerbitzua gauzatzea; neurketa, analisia eta hobekuntza. ISO 9001 kalitatearen kudeaketa-sistemaren ziurtapena.

8.– Gestión de la calidad. ¿Qué es un sistema de gestión de la calidad basado en la norma ISO 9001:2015?. Principios de gestión de calidad. Contenidos e interpretación de la norma ISO 9001:2015: requisitos generales y de documentación; responsabilidad de la dirección; gestión de recursos; realización del producto/servicio; medición, análisis y mejora. Certificación de un sistema de gestión de calidad ISO 9001.

9.– Bezeroen gogobetetasunaren neurketa. Zergatik neurtu behar da bezeroaren gogobetetasuna? Gogobetetasuna neurtu aurretik aintzat hartu beharrekoak. Neurketa-tresnak eta horiek baliozkotzea.

9.– Medición de la satisfacción de clientes. ¿Por qué hay que medir la satisfacción de cliente?. Consideraciones previas a la medición de la satisfacción. Herramientas de medición y su validación.

10.– Ingurumen-arloko kudeaketa-sistema ISO 14001:2015 arauaren arabera. Irismena. Terminoak eta definizioak. Antolakuntzaren testuingurua. Lidergoa. Plangintza. Euskarria. Operazioa. Jardunaren ebaluazioa. Hobekuntza.

10.– El sistema de gestión medioambiental según norma ISO 14001:2015. Alcance. Términos y definiciones. Contexto de la organización. Liderazgo. Planificación. Soporte. Operación. Evaluación del desempeño. Mejora.

11.– Lan-arriskuen prebentzio-plana. Lan-arriskuen prebentzioaren kudeaketa. Laneko segurtasun- eta osasun-sistema. OHSAS 18001:2007 Lan-arriskuen prebentzioaren kudeaketa-sistemak - Betekizunak. OHSAS 18002:2008 Lanean segurtasuna eta osasuna kudeatzeko sistemak. OHSAS 18001:2007 araua inplementatzeko gidalerroak.

11.– Prevención de riesgos laborales. La gestión de la prevención de riesgos laborales. El sistema de seguridad y salud laboral. OHSAS 18001:2007 Sistemas de Gestión de la Prevención de Riesgos Laborales - Requisitos. OHSAS 18002:2008 Sistemas de gestión de la seguridad y salud en el trabajo - Directrices para la implementación de OHSAS 18001:2007.

12.– Kalitatea kudeatzeko sistemak. Adierazle-sistemak ezartzeko gidaliburua (UNE 66175:2003).

12.– Sistemas de gestión de la calidad. Guía para la implantación de sistemas de indicadores (UNE 66175:2003).

13.– Osakidetzaren prestakuntzako kudeaketa-sistema, prestakuntza-ibilbidetan oinarritua. Osakidetza Ente Publikoan prestakuntza antolatu eta arautzeko printzipio orokorrak. Prestakuntzaren helburuak. Osakidetzaren prestakuntza-planetan jasotako prestakuntza-jardueren definizioa eta sailkapena. Osakidetzaren prestakuntza-ibilbideen eredua.

13.– El sistema de gestión de formación de Osakidetza basado en itinerarios formativos. Principios generales para la ordenación y organización de la formación en el Ente Público Osakidetza. Objetivos de la formación. Definición y clasificación de las actividades formativas incluidas en los planes de formación de Osakidetza. Modelo de itinerarios formativos de Osakidetza.

14.– Lanbide sanitarioak. Lanbide sanitarioen jarduna. Profesionalen prestakuntza.

14.– Las profesiones sanitarias. El ejercicio de la profesión sanitaria. La formación de los profesionales.

15.– Emakumeen eta gizonen arteko berdintasuna euskal administrazio publikoetan. Eskumenak eta eginkizunak. Antolamendu instituzionala eta koordinazioa euskal administrazio publikoen artean. Euskal administrazio publikoen eta agintaritzen jardunean generoaren ikuspuntua txertatzeko neurriak.

15.– La igualdad de hombres y mujeres en las administraciones públicas vascas. Competencias y funciones. Organización institucional y coordinación entre las administraciones públicas vascas. Medidas para la integración de la perspectiva de género en la actuación de los poderes y las administraciones públicas vascas.

16.– Datuen babesa. Xedapen orokorrak. Babesaren printzipioak. Pertsonen eskubideak. Titulartasun publikoko fitxategiak. Datuak babesteko agentzia.

16.– Protección de datos. Disposiciones generales. Principios de la protección. Derechos de las personas. Ficheros de titularidad pública. Agencia de protección de datos.

17.– Administrazio-prozedura. Jarduteko gaitasuna eta interesdun kontzeptua. Gizabanakoek Administrazio Publikoekin dituzten harremanen harira dauzkaten eskubideak eta administrazio-prozeduretako interesdunen eskubideak. Administrazio-egintzen betekizunak eta eraginkortasuna.

17.– Procedimiento administrativo. Capacidad de obrar y concepto de interesado. Derechos de las personas en sus relaciones con las Administraciones Publicas y derechos del interesado en el procedimiento administrativo. Requisitos y eficacia de los actos administrativos.

18.– Jardunaren ebaluazioa. Kontzeptua. Eskumenkako jarduna. Nola analizatu jokabideak eta horien maiztasuna. Ebaluazioa.

18.– Evaluación del desempeño. Concepto. Desempeño por competencias. Como analizar conductas y su frecuencia. Evaluación.

19.– Emozioen kudeaketa lan-ingurunean, motibazio-faktore gisa. Motibazioaren prozesua. Adimen emozionala. Emozioak eta lotura emozional kontzientea. Motibazioa eta emozioa.

19.– La gestión de las emociones en el entorno laboral como factor de motivación. El proceso de motivación. La inteligencia emocional. Las emociones y la vinculación emocional consciente. Motivación y emoción.

20.– Komunikazio eraginkorra. Elkarrizketa eraginkorrak. Behatzailea. Hitz egitea eta entzutea. Baieztapenak eta adierazpenak. Epaiak. Ekintzen koordinazioa. Eskaerak eta eskaintzak. Konfiantza.

20.– Comunicación efectiva. Conversaciones efectivas. El observador. El hablar y el escuchar. Afirmaciones y declaraciones. Los juicios. La coordinación de acciones. Peticiones y ofertas. La confianza.

21.– Talde-lana.– Belbin talde-rolak lanean. Antzeko izaerak dituzten kideen taldeak. Sormena taldean. Lidergoa taldean. Taldeko beste rol erabakigarri batzuk. Talde galtzaileak. Talde irabazleak. Taldeen neurririk onena. Taldean lan egiteko pertsona egokien ezaugarriak. Taldeak diseinatzea.

21.– El trabajo en equipo.– Los roles de equipo Belbin en el trabajo. Equipos compuestos por individuos con personalidades similares. La creatividad en el equipo. El liderazgo en el equipo. Otros roles clave en el equipo. Equipos perdedores. Equipos ganadores. El tamaño ideal de los equipos. Características de las personas adecuadas para trabajar en equipo. Diseñar equipos.

22.– Aldaketa parte-hartzearen eta sormenaren bitartez kudeatzea. Antolamendua prozesu parte-hartzaile baterako prestatzea (esku-hartzaileak, ekimena, betekizunak, inguruko baldintzak eta benetan parte-hartzailea den lidergoa). Partaidetza-prozesuen diseinua. Prozesu parte-hartzaile baten esku-hartzaileak. Design Thinking-a berrikuntza estrategikorako.

22.– La gestión del cambio desde la participación y la creatividad. Preparar la organización para un proceso participativo (actores, iniciativa, requisitos necesarios, condiciones de contorno y liderazgo genuinamente participativo). Diseño de procesos de participación. Los actores de un proceso participativo. El Design Thinking para la innovación estratégica.

23.– 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena: Helburua. Aplikazio-eremu subjektiboa. Jarduteko gaitasuna eta interesdun kontzeptua. Administrazio-prozeduran interesdunek beren burua identifikatzea eta sinatzea. Pertsonek administrazio publikoekiko harremanetan dituzten eskubideak. Administrazio publikoekin harreman elektronikoa izateko eskubidea eta betebeharra. Prozeduretako hizkuntza. Erregistroak. Dokumentuak artxibatzea. Pertsonen elkarlana. Pertsonen agerraldia. Izapideen erantzukizuna. Ebazteko betebeharra. Ebazteko gehieneko epea etetea. Epemugak eta epeak. Administrazio-egintzen betekizunak. Egintzen efikazia. Deuseztasuna eta deuseztagarritasuna. Administrazio-errekurtsoak: Xedapen orokorrak: Gora jotzeko errekurtsoa. Aukerako berraztertze-errekurtsoa. Berrikuspen-errekurtso berezia.

23.– Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas: Objeto. Ámbito subjetivo de aplicación. La capacidad de obrar y el concepto de interesado. Identificación y firma de los interesados en el procedimiento administrativo. Derechos de las personas en sus relaciones con las Administraciones Públicas. Derecho y obligación de relacionarse electrónicamente con las Administraciones Públicas. Lengua de los procedimientos. Registros. Archivo de documentos. Colaboración de las personas. Comparecencia de las personas. Responsabilidad de la tramitación. Obligación de resolver. Suspensión del plazo máximo para resolver. Términos y plazos. Requisitos de los actos administrativos. Eficacia de los actos. Nulidad y anulabilidad. Recursos Administrativos: Principios generales: recurso de alzada. Recurso potestativo de reposición. Recurso extraordinario de revisión.

II.– Gai-zerrenda komuna.

II.– Temario común.

1.– Osasun-zerbitzuetako pertsonal estatutarioaren Estatutu Markoaren arau orokorrak. Eskubideak eta betebeharrak. Pertsonal estatutario finkoaren izaera lortzea eta galtzea. Ordainsariak. Lanaldia, baimenak, lizentziak. Bateraezintasunak.

1.– Normas generales del Estatuto Marco del personal estatutario de los servicios de salud. Derechos y deberes. Adquisición y pérdida de la condición de personal estatutario fijo. Retribuciones. Jornada de trabajo, permisos, licencias. Incompatibilidades.

2.– Euskadiko Antolamendu Sanitarioaren Xedapen Orokorrak: Euskadiko Osasun-sistema: Antolamendua eta herritarren eskubide eta betebeharrak. Kontratu-programa. Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua Ente Publikoaren konfigurazioa. Zuzendaritza-antolakuntza. Gestio-araubidea.

2.– Disposiciones Generales de Ordenación Sanitaria de Euskadi. Sistema Sanitario de Euskadi: Ordenación y Derechos y deberes de los ciudadanos. El contrato-programa. Configuración del Ente Público Osakidetza-Servicio vasco de salud. Organización rectora. Régimen de gestión.

3.– Pertsonen eskubideak eta betebeharrak Euskadiko osasun-sisteman.

3.– Derechos y deberes de las personas en el sistema sanitario de Euskadi.

4.– Pazientearen autonomia, eskubideak eta betebeharrak, informazio eta dokumentazio klinikoari dagokienez. Informazio sanitariorako eskubidea. Intimitaterako eskubidea. Pazientearen autonomiaren errespetua. Historia klinikoa. Alta-txostena eta bestelako dokumentazio klinikoa.

4.– Principios generales de la autonomía del paciente y derechos y obligaciones en materia de información y documentación clínica. El derecho de información sanitaria. Derecho a la intimidad. El respeto de la autonomía del paciente. La historia clínica. Informe de alta y otra documentación clínica.

5.– Osasunaren arloko Aurretiazko Borondateak.

5.– Las voluntades anticipadas en el ámbito de la sanidad.

6.– Osasun Plana. Euskadiko Osasun Politikak 2013-2020.

6.– Plan de Salud. Políticas de Salud para Euskadi 2013-2020.

7.– Pazientearen Segurtasunaren Estrategia Osakidetzan 2013-2016.

7.– Estrategia de Seguridad del Paciente en Osakidetza 2013-2016.

8.– Arreta Soziosanitarioko Lehentasun Estrategikoak 2017-2020.

8.– Prioridades Estratégicas en Atención Sociosanitaria 2017-2020.

9.– Osakidetzan euskararen erabilera normalizatzeko jardun-eremuak eta neurriak: Osakidetzan euskararen erabilera normalizatzeko 2. Plana. 2013-2019: Irudia eta Komunikazioa eta Kanpo-harremanak.

9.– Áreas de actuación y medidas para la normalización del uso del euskera en Osakidetza: Imagen y Comunicación y Relaciones externas del 2.º Plan de normalización del uso del euskera en Osakidetza 2013-2019.

GAI-ZERRENDA OROKORRAREN BIBLIOGRAFIA

BIBLIOGRAFÍA DEL TEMARIO GENERAL

1.– Mintzberg H.: La estructuración de las organizaciones. Ed. Ariel.

1.– Mintzberg H.: La estructuración de las organizaciones. Ed. Ariel.

2.– 8/1997 Legea, ekainaren 26koa, Euskadiko Antolamendu Sanitarioarena.

2.– Ley 8/1997, de 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi.

3.– 255/1997 Dekretua, azaroaren 11koa, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua Ente Publikoaren Estatutu Sozialak ezartzen dituena.

3.– Decreto 255/1997, de 11 de noviembre, por el que se establecen los Estatutos Sociales del Ente Público Osakidetza.

4.– Zuzendaritza Nagusiaren egituraren inguruko araudia.

4.– Normativa que regule la estructura de la Dirección General.

5.– 195/1996 Dekretua, uztailaren 23koa, Osakidetzak lehen mailako arretarako atxikita dituen baliabideen antolamendu-egiturari buruzkoa.

5.– Decreto 195/1996, de 23 de julio, sobre estructura organizativa de los recursos adscritos a Osakidetza para la atención primaria.

6.– 194/1996 Dekretua, uztailaren 23koa, Osakidetzak arreta espezializaturako atxikita dituen baliabideen antolamendu-egiturari buruzkoa.

6.– Decreto 194/1996, de 23 de julio, sobre estructura organizativa de los recursos adscritos a Osakidetza para la atención especializada.

7.– 55/2003 Legea, abenduaren 16koa, osasun-zerbitzuetako pertsonal estatutarioaren Estatutu Markoarena:

7.– Ley 55/2003, de 16 de diciembre, del Estatuto Marco del personal estatutario de los servicios de salud.

8.– 186/2005 Dekretua, uztailaren 19koa, Osakidetza zuzenbide pribatuko ente publikoko lanpostu funtzionalak arautzen dituena.

8.– Decreto 186/2005, de 19 de julio, por el que se regulan los puestos funcionales del ente público de derecho privado Osakidetza.

9.– 5/2015 Legegintzako Errege Dekretua, urriaren 30ekoa, Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuaren Legearen testu bategina onartzen duena.

9.– Real Decreto Legislativo 5/2015, de 30 de octubre, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley del Estatuto Básico del Empleado Público.

10.– 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena.

10.– Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

11.– Navas López J.E. y Guerras Martín L.A.: La dirección estratégica de la empresa. Teoría y aplicaciones. Ed. Civitas.

11.– Navas López J.E. y Guerras Martín L.A.: La dirección estratégica de la empresa. Teoría y aplicaciones. Ed. Civitas.

12.– Kudeaketa Aurreratuko Eredua 2015. Euskalit.

12.– Modelo de gestión avanzada 2015. Euskalit.

13.– Euskadiko Osasun Politikak 2013-2020. Eusko Jaurlaritzaren Liburutegi Nagusia. http://www.euskadi.net/ejgvbiblioteka

13.– Políticas de salud para Euskadi 2013-2020. Biblioteca General del Gobierno Vasco. http://www.euskadi.net/ejgvbiblioteka

14.– Osasun Sailaren Ildo Estrategikoak 2017-2020. Eusko Jaurlaritzaren Liburutegi Nagusia. http://www.euskadi.net/ejgvbiblioteka

14.– Líneas estratégicas del Departamento de Salud 2017-2010. Biblioteca General del Gobierno Vasco. http://www.euskadi.net/ejgvbiblioteka

15.– Osakidetzaren Erronka eta Proiektu Estrategikoak 2017-2020. Osakidetza, 2017ko abendua.

15.– Retos y proyectos estratégicos de Osakidetza 2017-2020. Osakidetza, diciembre 2017.

16.– Guía para una gestión basada en procesos. Euskalit.

16.– Guía para una gestión basada en procesos. Euskalit.

17.– Cardona P. y García-Lombardía P.: Cómo desarrollar las competencias de liderazgo. Ediciones Universidad de Navarra, 2011.

17.– Cardona P. y García-Lombardía P.: Cómo desarrollar las competencias de liderazgo. Ediciones Universidad de Navara, 2011.

18.– Liderazgo avanzado. Euskalit, 2015.

18.– Liderazgo avanzado. Euskalit, 2015.

19.– UNE-EN ISO 9000:2015. Kalitatearen Kudeaketa-sistemak. Oinarriak eta hiztegia (ISO 9000:2015).

19.– UNE-EN ISO 9000:2015. Sistemas de gestión de la calidad. Fundamentos y vocabulario (ISO 9000:2015).

20.– UNE-EN ISO 9001:2015. Kalitatearen Kudeaketa-sistemak. Betekizunak (ISO 9001:2015).

20.– UNE-EN ISO 9001:2015. Sistemas de gestión de la calidad. Requisitos (ISO 9001:2015).

21.– Guía para la medición de la satisfacción de los clientes. Euskalit.

21.– Guía para la medición de la satisfacción de los clientes. Euskalit.

22.– UNE-EN ISO 14001:2015 Ingurumenaren arloko kudeaketa-sistemak. Baldintzak erabilera-jarraibideekin (ISO 14001:2015).

22.– UNE-EN ISO 14001:2015 Sistemas de gestión ambiental. Requisitos con orientación para su uso. (ISO 14001:2015).

23.– UNE 66175:2003. Kalitatearen kudeaketa-sistemak. Adierazle-sistemak ezartzeko gidaliburua.

23.– UNE 66175:2003. Sistemas de gestión de la calidad. Guía para la implantación de sistemas de indicadores.

24.– 1580/2011 Ebazpena, irailaren 26koa, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuaren zuzendari nagusiarena, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuko prestakuntza jardueren plangintza eta kudeaketarako irizpide orokorrak ezartzeari buruzkoa (EHAA, 207 zk., azaroaren 2koa).

24.– Resolución 1580/2011, de 26 de septiembre, del Director General de Osakidetza-Servicio vasco de salud, por la que se establecen los criterios generales para la planificación y gestión de las actividades formativas en Osakidetza-Servicio vasco de salud (BOPV n.º 207, de 2 de noviembre).

25.– 2/2012 Jarraibidea, Osakidetzaren Giza Baliabideetako zuzendariarena: Osakidetzaren prestakuntza-planetan jasotako prestakuntza-jardueren definizioa eta sailkapena.

25.– Instrucción 2/2012 del Director de Recursos Humanos de Osakidetza: Definición y clasificación de las actividades formativas incluidas en los Planes de Formación de Osakidetza.

26.– Osakidetzaren prestakuntza-ibilbideen eredua.– Prestakuntza-ibilbidetan oinarritutako prestakuntza-eredu estrategikoa.

26.– Modelo de itinerarios formativos de Osakidetza.– Modelo estratégico de formación basado en itinerarios formativos.

27.– Palmero F., Martínez Sanchez F: Motivación y emoción. Editorial Mc Graw Hill.

27.– Palmero F., Martínez Sanchez F: Motivación y emoción. Editorial Mc Graw Hill.

28.– Goleman D.: Inteligencia emocional. Editorial Kairós.

28.– Goleman D.: Inteligencia emocional. Editorial Kairós.

29.– Aguado Romo R.: Es emocionante saber emocionarse. Editorial EOS.

29.– Aguado Romo R.: Es emocionante saber emocionarse. Editorial EOS.

30.– OHSAS 18001:2007 Lan-arriskuen prebentzioaren kudeaketa-sistemak. Betekizunak.

30.– OHSAS 18001:2007 Sistemas de Gestión de la Prevención de Riesgos Laborales. Requisitos.

31.– OHSAS 18002:2008 Lanean segurtasuna eta osasuna kudeatzeko sistemak. OHSAS 18001:2007 araua inplementatzeko gidalerroak.

31.– OHSAS 18002:2008 Sistemas de gestión de la seguridad y salud en el trabajo. Directrices para la implementación de OHSAS 18001:2007.

32.– 4/2005 Legea, otsailaren 18koa, Emakumeen eta gizonen berdintasunerako dena.

32.– Ley 4/2005, de 18 de febrero, para la Igualdad de Mujeres y Hombres.

33.– 15/1999 Lege Organikoa, abenduaren 13koa, Datu Pertsonalen Babesari buruzkoa.

33.– Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre de protección de datos de carácter personal.

34.– Meredith Belbin R., Roles de equipo en el trabajo. Belbin Associates.

34.– Meredith Belbin R., Roles de equipo en el trabajo. Belbin Associates.

35.– Meredith Belbin R., Equipos directivos. Belbin Associates.

35.– Meredith Belbin R., Equipos directivos. Belbin Associates.

36.– Moliní E., Libro sobre participación genuina o el arte de pensar, decidir y trabajar juntos. Molini Partners in change. http://molini.es/wp-content/uploads/2012/03/Libro-sobre-Participacion-Genuina.pdf

36.– Moliní E., Libro sobre participación genuina o el arte de pensar, decidir y trabajar juntos. Molini Partners in change. http://molini.es/wp-content/uploads/2012/03/Libro-sobre-Participacion-Genuina.pdf

37.– Mootee Idris, Design Thinking para la innovación estratégica. Ediciones Urano.

37.– Mootee Idris, Design Thinking para la innovación estratégica. Ediciones Urano.

38.– Echevarria Rafael. Ontología del lenguaje. Editorial Granica.

38.– Echevarria Rafael. Ontología del lenguaje. Editorial Granica.

39.– Echevarría Rafael. La empresa emergente. Editorial Granica.

39.– Echevarría Rafael. La empresa emergente. Editorial Granica.

40.– Alles Martha. Desempeño por competencias. Editorial Granica.

40.– Alles Martha. Desempeño por competencias. Editorial Granica.

41.– 39/2015 Legea, urriaren 1ekoa, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearena.

41.– Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas

GAI-ZERRENDA KOMUNAREN BIBLIOGRAFIA

BIBLIOGRAFÍA DEL TEMARIO COMÚN

1.– 55/2003 Legea, abenduaren 16koa, osasun-zerbitzuetako pertsonal estatutarioaren Estatutu Markoarena.

1.– Ley 55/2003, de 16 de diciembre, Estatuto Marco del personal estatutario de los servicios de salud.

2.– 8/1997 Legea, ekainaren 26koa, Euskadiko Antolamendu Sanitarioarena.

2.– Ley 8/1997, de 26 de junio, de Ordenación Sanitaria de Euskadi.

3.– 147/2015 Dekretua, uztailaren 21ekoa, Euskadiko osasun-sistemako pertsonen Eskubideei eta Betebeharrei buruzko Adierazpena onartzen duena.

3.– Decreto 147/2015, de 21 de julio, por el que se aprueba la Declaración sobre derechos y Deberes de las personas en el sistema sanitario de Euskadi.

4.– 41/2002 Oinarrizko Legea, azaroaren 14koa, pazientearen autonomiari eta informazio eta dokumentazio klinikoaren arloko eskubide eta betebeharrei dagokiena.

4.– Ley 41/2002, de 14 de noviembre, básica reguladora de la autonomía del paciente y de derechos y obligaciones en materia de información y documentación clínica.

5.– 7/2002 Legea, abenduaren 12koa, Osasun arloko Aurretiazko Borondateena.

5.– Ley 7/2002, de 12 de diciembre, Ley Voluntades Anticipadas.

6.– Osasun Plana. Euskadiko Osasun Politikak 2013-2020.

6.– Plan de Salud. Políticas de Salud para Euskadi 2013-2020.

Http://www.euskadi.eus/contenidos/informacion/plan_salud_2013_2020/eu_def/adjuntos/Osasun_plana_2013_2020%20Euskera.pdf

Http://www.osakidetza.euskadi.eus/contenidos/informacion/publicaciones_informes_estudio/es_pub/adjuntos/plan_salud_2013_2020.pdf

7.– Pazientearen Segurtasunaren Estrategia Osakidetzan 2013-2016.

7.– Estrategia de Seguridad del Paciente en Osakidetza 2013-2016.

Https://www.osakidetza.euskadi.eus/contenidos/informacion/osk_publicaciones/eu_argital/adjuntos/publikoa/SeguridadPacienteEu.pdf

Http://www.osakidetza.euskadi.eus/contenidos/informacion/osk_publicaciones/es_publi/adjuntos/publica/SeguridadPacienteEs.pdf

8.– Arreta Soziosanitarioko Lehentasun Estrategikoak 2017-2020.

8.– Prioridades Estratégicas en Atención Sociosanitaria 2017-2020.

Http://www.osakidetza.euskadi.eus/contenidos/informacion/publicaciones_informes_estudio/eu_pub/adjuntos/Prioridades_estrategicas_17_20_eus.pdf

http://www.osakidetza.euskadi.eus/contenidos/informacion/publicaciones_informes_estudio/es_pub/adjuntos/Prioridades_estrategicas_17_20.pdf

9.– Osakidetzan euskararen erabilera normalizatzeko 2. Plana. 2013-2019.

9.– 2.º Plan de normalización del uso del euskera en Osakidetza 2013-2019.

Https://www.osakidetza.euskadi.eus/contenidos/informacion/publicaciones_euskera/eu_osk/adjuntos/euskararenPlanaEu.pdf

Http://www.osakidetza.euskadi.eus/contenidos/informacion/publicaciones_euskera/es_osk/adjuntos/euskararenPlanaEs.pdf


Azterketa dokumentala


Análisis documental