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Boletin Oficial del País Vasco

39. zk., 2018ko otsailaren 23a, ostirala

N.º 39, viernes 23 de febrero de 2018


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
1000
1000

IRAGARKIA, Administrazio eta Zerbitzu Orokorretarako sailburuordearena, Lakua II eraikineko 1. eta 3. solairuak moketaz hornitu eta instalatzeko (IV. fasea) kontratuaren lizitaziorako deialdia egiten duena.

ANUNCIO de la Viceconsejera de Administración y Servicios Generales, por el que se convoca la licitación para el contrato de suministro e instalación de moqueta en plantas 1.ª y 3.ª de Lakua II (fase IV).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saila.

a) Organismo: Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno

b) Espedientea izapidetzen duen Saila: Baliabide Orokorren Zuzendaritzako Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación de la Dirección de Recursos Generales.

c) Agiriak eta informazioa eskuratzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Baliabide Orokorren Zuzendaritzako kontratazio-zerbitzua.

1) Dependencia: Servicio de Contratación de la Dirección de Recursos Generales.

2) Helbidea: Donostia 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945062001.

4) Teléfono: 945062001.

5) Fax: 945018706.

5) Telefax: 945018706.

6) Helbide elektronikoa: contratacion.rrgg@euskadi.eus

6) Correo electrónico: contratacion.rrgg@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren Internet Helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta informazioa eskuratzeko azken eguna: 2018ko martxoaren 9a.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 9 de marzo de 2018.

c) Espedientearen zenbakia: KM/2018/031.

c) Número de expediente: KM/2018/031.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu-mota: hornidurak.

a) Tipo de contrato: suministro.

b) Xedearen deskribapena: moketa hornitu eta instalatzea.

b) Descripción del objeto: suministro e instalación de moqueta.

c) Loteen araberako banaketa eta zenbakia: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatzeko / entregatzeko tokia: Vitoria-Gasteizko Donostia kaleko 1ean dagoen Lakua II eraikineko 1. eta 3. solairuak.

d) Lugar de ejecución/entrega: plantas 1.ª y 3.ª del edificio Lakua II, en c/ Donostia-San Sebastián, 1 de Vitoria-Gasteiz.

d) Gauzatzeko / entregatzeko epea: 5 aste.

e) Plazo de ejecución/entrega: cinco semanas.

f) Luzapenaren onarpena: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio baten ezarpena: ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (Nomenklatura erreferentzia): 39531310-9.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 39531310-9.

3.– Izapidetzea, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 165.289,26 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 165.289,26 euros.

5.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de licitación:

a) zenbateko gordina: 165.289,26. Zenbatekoa, guztira: 200.000 euro.

a) Importe neto 165.289,26 euros. Importe total 200.000 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin-betikoa: bai, 8.264,46 euro.

Definitiva: sí. 8.264,46 euros.

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Kaudimen ekonomiko eta finantzarioaren eta kaudimen tekniko eta profesionalaren beste betekizun batzuk: karatularen 29.2.3 klausulan ezarritakoak.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: la establecida en la cláusula 29.2.3 de la carátula.

c) Bestelako betebehar batzuk.

c) Otros requisitos específicos.

d) Erreserbatutako kontratua: ez.

d) Contratos reservados: no.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2018ko martxoaren 12a, 13:00ak.

a) Fecha límite de presentación: 13:00 horas del 12 de marzo de 2018.

b) Aurkezteko modua: paperean zein lizitazio elektronikoa.

b) Modalidad de presentación: simplificada.

c) Aurkezteko tokia: Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Kontratazio Mahaia. Donostia 1 (Lakua), M eraikineko 3. solairua.

c) Lugar de presentación: Dirección de Recursos Generales. Mesa de Contratación. C/ Donostia-San Sebastián, 1 (Lakua), edificio M-3.ª planta.

d) Lizitatzaileak eskaintzari derrigorrez eutsi beharko dion epea: 2 hilabete proposamen ekonomikoak zabaltzen direnetik.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 15 días desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldagaien onarpena: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak balioesteko irizpideak, administrazio-klausula partikularren agiriaren karatulan xedatutakoari jarraikiz.

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

a) Formuletan oinarritutako irizpideak: prezioa.

a) Criterios basados en fórmulas: precio.

b) Balio-judizioan oinarritutako irizpideak: ez.

b) Criterios basados en juicio de valor: no.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

Balio-judizioetan oinarritutako irizpideei loturiko irekitzea: entitatea: Kontratazio Mahaia. Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Donostia kalea (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Data: 2018ko martxoaren 23a, 12:00ak.

Apertura criterios basados en fórmulas: Entidad: Mesa de Contratación. Dirección de Recursos Generales. C/ Donostia-San Sebastián (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Fecha: 23 de marzo de 2018, a las 12:00 horas.

11.– Beste argibide batzuk.

11.– Otras informaciones.

12.– Iragarkien gastuak: esleipendunaren kontura.

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario.

13.– Kasuak kasu, deialdiari buruzko informazioak biltzen dituen edo pleguak bertan lortzeko baliagarria den atari informatikoa edo web-orria: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/eu

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/es/

14.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez.

14.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko otsailaren 12a.

En Vitoria-Gasteiz, a 12 de febrero de 2018.

Administrazioko eta Zerbitzu Orokorretako sailburuordea,

La Viceconsejera de Administración y Servicios Generales,

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental