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Boletin Oficial del País Vasco

34. zk., 2018ko otsailaren 16a, ostirala

N.º 34, viernes 16 de febrero de 2018


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

SEGURTASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SEGURIDAD
888
888

IRAGARKIA, «2018-2020 hirurtekoan mugikortasun seguruaren heziketa-arloan hezitzaileak prestatzea» xede duen zerbitzuen administrazio-kontratua lizitatzeko dena.

ANUNCIO para la licitación del contrato administrativo de servicios que tiene por objeto la «Formación de formadores en el ámbito de la educación para la movilidad segura en el trienio 2018-2020».

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritzaren Segurtasun Saila.

a) Organismo: Departamento de Seguridad del Gobierno Vasco.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Segurtasun Saila – Kudeaketa Ekonomiko eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales del Departamento de Seguridad.

c) Espediente-zenbakia: T-0016/18.

c) Número de expediente: T-0016/18.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Xedearen deskribapena: 2018-2020 hirurtekoan mugikortasun segururako heziketa-arloan hezitzaileak prestatzea.

a) Descripción del objeto: formación de formadores en el ámbito de la educación para la movilidad segura en el trienio 2018-2020.

b) Loteak: ez.

b) División por lotes y número: no.

c) Gauzatzeko lekua: enpresa esleipendunaren egoitzan, prestakuntza birtuala emateko, eta, gainerakoan, Euskal Autonomia Erkidegoko prestakuntza-zentroetan.

c) Lugar de ejecución: en las dependencias de la empresa adjudicataria para la formación virtual y en los centros de formación de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

d) Gauzatzeko epea edo entregatzeko azken eguna: ikus administrazio-klausula partikularren pleguko karatularen 5.1 puntuan adierazitakoa.

d) Plazo de ejecución o fecha límite de entrega: véase punto 5.1 de la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Era: eskaintzak baloratzeko zenbait irizpide daude.

c) Forma: pluralidad de criterios de valoración de las ofertas.

A.– Formulak aplikatuz automatikoki baloratzen diren irizpideak (51 puntu):

A.– Criterios evaluables de forma automática mediante fórmulas (51 puntos):

a) Eskaintza ekonomikoa: 40 puntu.

a) Oferta económica: 40 puntos.

b) Tailerretarako ordu-kopurua handitzea: 11 puntu.

b) Ampliación del número de horas para talleres a ofertar: 11 puntos.

B.– Balio-iritzien bidez aplikatzekoak diren irizpideak: garatu beharreko lanaren proposamen osoa biltzen duen memoria (49 puntu).

B.– Criterios cuya aplicación requiere un juicio de valor: memoria con la propuesta global del trabajo a desarrollar (49 puntos).

4.– Lizitazio-aurrekontua 171.690,00 euroko da (zerbitzu hauei ez zaie BEZa aplikatuko, hala ezarrita baitago Balio Erantsiaren gaineko Zergari buruzko abenduaren 28ko 37/1992 Legearen 20.1.9 artikuluan).

4.– El presupuesto de licitación asciende a 171.690,00 euros (de conformidad con el artículo 20.Uno.9.º de la Ley 37/1992, de 28 de diciembre, del Impuesto sobre el Valor Añadido, estos servicios están exentos del IVA).

– 2018. urtea: 57.230,00 euro.

– Año 2018: 57.230,00 euros.

– 2019. urtea: 57.230,00 euro.

– Año 2019: 57.230,00 euros.

– 2020. urtea: 57.230,00 euro.

– Año 2020: 57.230,00 euros.

5.– Bermeak:

5.– Garantías:

Behin betikoa: lizitazio-aurrekontuaren % 5.

Definitiva: el 5% del presupuesto de licitación.

6.– Agiriak eta argibideak.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Erakundea: Segurtasun Saila – Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza.

a) Entidad: Departamento de Seguridad – Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales.

b) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua I eraikina, E gunea, solairuartea.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1- Edificio Lakua I – Zona E – entreplanta.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Telefonoa: 945 01 87 88.

d) Teléfono: 945 01 87 88.

e) Telefaxa: 945 01 87 49.

e) Telefax: 945 01 87 49.

f) Helbide elektronikoa: seg-kontratazioa@euskadi.eus

f) Correo electrónico: seg-kontratazioa@euskadi.eus

g) Kontratugilearen profilaren Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.net

g) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratación.euskadi.net

h) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2018ko martxoaren 11.

h) Fecha límite de obtención de documentos e información: 11 de marzo de 2018.

7.– Kontratistaren betebeharrak:

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena: ez da aplikatzen.

a) Clasificación: no procede.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala:

b) Solvencia Económica y financiera y solvencia técnica o profesional:

Ekonomia- eta finantza-kaudimena:

Económica y financiera:

Amaitutako azken hiru ekitaldi ekonomikoetatik negozio-bolumen handienekoan, kontratu honi dagokion arloan izandako urteko negozio-bolumena, gutxienez, 170.000,00 eurokoa izan beharko da.

Volumen anual de negocios en el ámbito al que se refiere este contrato que en el año de mayor volumen de los tres últimos ejercicios económicos concluidos deberá ser, al menos, el de 170.000,00 euros.

Gaitasun teknikoa eta profesionala:

Técnica o profesional:

Kontratua kalitate-maila egokiarekin gauzatzeko behar diren esperientzia eta giza baliabideak izan beharko dira. Horretarako, kontratu honen xedearen antzeko zerbitzuak ematen honako esperientzia hau izan beharko du enpresa lizitatzaileak: azken bost ekitaldi ekonomikoetatik arlo horretan lan gehien egin duen ekitaldian, bide-segurtasunaren eta mugikortasun seguruaren arloan, gutxienez, 170.000,00 euroko zerbitzuak behar bezala gauzatuta izan beharko ditu.

Poseer la experiencia y los recursos humanos necesarios para ejecutar el contrato con un nivel adecuado de calidad. A tal fin la empresa licitadora deberá tener una experiencia en la prestación de servicios análogos al objeto de este contrato consistente, en el año de mayor ejecución de los últimos cinco ejercicios económicos, en haber ejecutado satisfactoriamente servicios de formación en seguridad vial y movilidad segura por al menos 170.000,00 euros.

Ez dira onartuko ekonomia-kaudimeneko eta gaitasun teknikoko eskakizunak betetzen ez dituzten enpresak.

Las empresas que no cumplan con dichos requisitos de solvencia económica y técnica no serán aceptadas.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas:

a) Aurkezteko azken eguna: 2018ko martxoaren 12a, 12:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: antes de las 12:00 horas del 12 de marzo de 2018.

b) Aurkeztu beharreko dokumentazioa: ikusi administrazio-klausula partikularren pleguko karatularen 29. eta 31. puntuetan adierazitakoa.

b) Documentación a presentar: véanse puntos 29 y 31 de la carátula del pliego de cláusulas Administrativas Particulares.

c) Eskabideak aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Erakundea: Segurtasun Sailaren erregistroa.

1) Entidad: Registro del Departamento de Seguridad.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua I eraikina, E gunea, beheko solairua.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – Edificio Lakua I – Zona E – planta baja.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz. 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Lizitatzaileak nahitaez zenbat denbora eutsi behar dion eskaintzari: 2 hilabete, proposamen ekonomikoak irekitzen direnetik; Sektore Publikoaren Kontratuen Legearen testu bateginaren 152.3 artikuluan aipatzen diren izapideak egin behar badira, 15 egun gehiago emango dira (balio ezohikoak edo neurriz kanpokoak).

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliando en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 del TRLCSP (valores anormales o desproporcionados).

e) Aldagaiak: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Erakundea: Segurtasun Saileko Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritzako kontratazio-mahaia.

a) Entidad: Mesa de Contratación de la Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales del Departamento de Seguridad.

b) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua I eraikina, E gunea, solairuartea.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – Edificio Lakua I – zona E – entreplanta.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) «C» gutun-azala irekitzeko eguna: 2018ko martxoaren 21a; eta «B» gutun-azala: 2018ko apirilaren 3a:

d) Fecha: sobre «C»: 21 de marzo de 2018 y sobre «B»: 3 de abril de 2018.

e) Ordua: 12:00ak.

e) Hora: 12:00 horas.

10.– Bestelako argibideak.

10.– Otras informaciones.

Informazio administratiboa: Segurtasun Saila – Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza.

Información Administrativa: Departamento de Seguridad – Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales.

Informazio teknikoa: Segurtasun Saileko Trafiko Zuzendaritza.

Información Técnica: Departamento de Seguridad – Dirección de Tráfico.

11.– Iragarkien gastuak: enpresa esleipendunak ordainduko ditu.

11.– Gastos de anuncios: serán por cuenta de la empresa adjudicataria.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko otsailaren 5a.

Vitoria-Gasteiz, a 5 de febrero de 2018.

Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren zuzendaria,

La Directora de Gestión Económica y Recursos Generales,

MARÍA GUADALUPE CAMINO GARCÍA.

MARÍA GUADALUPE CAMINO GARCÍA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental