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Boletin Oficial del País Vasco

27. zk., 2018ko otsailaren 7a, asteazkena

N.º 27, miércoles 7 de febrero de 2018


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

LAN ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE TRABAJO Y JUSTICIA
696
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IRAGARKIA, Lan eta Justizia Saileko Zerbitzu zuzendariarena, Arrasateko Bake Epaitegiko eskailerak eraberritzea eta irisgarritasun-lanak egitea xede dituen kontratua lizitatzeko deialdia egiten duena (Espedientea: O-001-DTJ-2018).

ANUNCIO del Director de Servicios del Departamento de Trabajo y Justicia, por el que se convoca la licitación para el contrato de reforma de escalera y accesibilidad en el Juzgado de Paz de Arrasate (Expediente: O-001-DTJ-2018).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Lan eta Justizia Saila.

a) Organismo: Departamento de Trabajo y Justicia.

b) Espedientea izapidetzen duen Saila: Zerbitzu Zuzendaritzako kontratazio zerbitzua.

b) Dependencia que tramita el expediente: Servicio de Contratación de la Dirección de Servicios.

c) Agiriak eta informazioa eskuratzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritzako kontratazio zerbitzua.

1) Dependencia: Servicio de Contratación de la Dirección de Servicios.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua 1 – F solairuartea.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – Lakua 1 – entreplanta F.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 97 40; 945 01 93 52.

4) Teléfono: 945 01 97 40; 945 01 93 52.

5) Faxa:

5) Telefax.

6) Helbide elektronikoa: i-valero@euskadi.eus; i-sola@euskadi.eus

6) Correo electrónico: i-valero@euskadi.eus; i-sola@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta informazioa eskuratzeko azken eguna: 2018ko martxoaren 5a.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 5 de marzo de 2018.

d) Espedientearen zenbakia: O-001-DTJ-2018.

d) Número de expediente: O-001-DTJ-2018.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu mota: obrak.

a) Tipo de contrato: obras.

b) Xedearen deskribapena: Arrasateko Bake Epaitegiko eskailerak eraberritzea eta irisgarritasun-lanak egitea.

b) Descripción del objeto: reforma de escalera y accesibilidad en el Juzgado de Paz de Arrasate.

c) Loteen araberako banaketa eta zenbakia: ez dago.

c) División por lotes y número: no procede.

d) Gauzatzeko / entregatzeko tokia: Arrasateko Bake Epaitegia. Zuloaga kaleko 6. zk., 20500 PK, Arrasate (Gipuzkoa).

d) Lugar de ejecución/entrega: Juzgado de Paz de Arrasate, sito en la calle Zuloaga n.º 6, bajo. CP 20500, Arrasate/Mondragón (Gipuzkoa).

d) Gauzatzeko / entregatzeko epea: 5 hilabete.

e) Plazo de ejecución/entrega: 5 meses.

f) Luzapenaren onarpena: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio baten ezarpena: ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso). No.

i) CPV (Nomenklatura erreferentzia): 45216112-2.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 45216112-2.

3.– Izapidetzea, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 111.727,07 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 111.727,07 euros.

5.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de licitación:

a) Zenbateko garbia: 93.105,89 euro. Zenbateko totala: 112.658,12 euro.

a) Importe neto 93.105,89 euros. Importe total 112.658,12 euros.

6.– Eskatutako bermeak:

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin-betikoa: lizitazioaren zenbatekoaren % 5 (BEZik gabe).

Definitiva: 5% del importe de licitación (IVA excluido).

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: bai, baina aukerakoa da, jarraian eskatutako kaudimenaren ordez.

a) Clasificación: sí, pero es opcional en sustitución de la solvencia exigida a continuación.

b) Kaudimen ekonomiko eta finantzarioaren eta kaudimen tekniko eta profesionalaren beste betekizun batzuk:

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional:

• Ekonomiko eta finantzarioa:

• Económica y financiera:

Azken 3 ekitaldietako (2015, 2016, 2017) negozio-bolumena, gutxienez, 200.000 eurokoa izan beharko da (BEZik gabe).

El volumen anual global declarado deberá ser de, al menos, 200.000 euros IVA excluido en cada uno de los 3 últimos ejercicios (2015, 2016, 2017).

• Tekniko edo profesionala:

• Técnica o profesional:

Betekizunak: azken 10 urteetan (2008-2017) gehien exekutatu den urtearen zenbateko metatua gutxienez 300.000 eurokoa izan beharko da kontratuaren talde edo azpitalde bereko obra kontratuetan (eraikuntza: igeltserotza, emokadurak eta estaldurak).

Deberán haber ejercitado correctamente al menos 300.000 euros en el año de mayor ejecución de los 10 últimos años (2008-2017) en obras pertenecientes al mismo grupo o subgrupo de clasificación al que corresponde el contrato (edificaciones: albañilería, revocos y revestidos).

c) Bestelako betebehar batzuk: ez.

c) Otros requisitos específicos: no.

d) Erreserbatutako kontratua: ez.

d) Contratos reservados: no.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2018ko martxoaren 6a, 13:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 13:00 horas del 6 de marzo de 2018.

b) Aurkezpen modua: Europako Kontratazio Agiri Bakarra (EKAB).

b) Modalidad de presentación: Documento Europeo Único de Contratación (DEUC).

c) Aurkezteko tokia: Zerbitzu Zuzendaritza. Kontratazio Mahaia. Donostia kalea 1, Lakua 1, F solairuartea.

c) Lugar de presentación: Dirección de Servicios. Mesa de Contratación. C/ Donostia-San Sebastian, 1, Lakua 1, entreplanta F.

d) Lizitatzaileak eskaintzari derrigorrez eutsi beharko dion epea: 2 hilabete proposamen ekonomikoak zabaltzen direnetik.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldagaien onarpena: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak balioesteko irizpideak, administrazio-klausula partikularren agiriaren karatulan xedatutakoari jarraikiz.

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

a) Formuletan oinarritutako irizpideak: prezioa eta bermearen epe gehigarria.

a) Criterios basados en fórmulas: precio y plazo de garantía adicional.

b) Balio-judizioan oinarritutako irizpideak: ez.

b) Criterios basados en juicio de valor: no.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

Formuletan oinarritutako irizpideei loturiko eskaintzak irekitzea: Entitatea: Kontratazio Mahaia. Zerbitzu Zuzendaritza. Donostia kalea (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Data: 2018ko martxoaren 20ko 11:30ak.

Apertura criterios basados en fórmulas: Entidad: Mesa de Contratación. Dirección de Servicios. C/ Donostia-San Sebastián (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Fecha: 20 de marzo de 2018, a las 11:30 horas.

11.– Beste argibide batzuk: ez dago.

11.– Otras informaciones: no.

12.– Iragarkien gastuak: esleipendunaren kontura.

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario.

13.– Kasuak kasu, deialdiari buruzko informazioak biltzen dituen edo pleguak bertan lortzeko baliagarria den atari informatikoa edo web-orria: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/eu.

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/es/

14.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez.

14.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no procede.

Vitoria-Gasteiz, 2018ko urtarrilaren 30a.

En Vitoria-Gasteiz, a 30 de enero de 2018.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JUAN IGNACIO URRESOLA ARECHABALA.

JUAN IGNACIO URRESOLA ARECHABALA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental