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Boletin Oficial del País Vasco

225. zk., 2017ko azaroaren 24a, ostirala

N.º 225, viernes 24 de noviembre de 2017


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BESTELAKO XEDAPENAK

OTRAS DISPOSICIONES

ENPLEGUKO ETA GIZARTE POLITIKETAKO SAILA
HEZKUNTZA SAILA
DEPARTAMENTO DE EMPLEO Y POLÍTICAS SOCIALES
DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN
5699
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EBAZPENA, 2017ko azaroaren 21ekoa, Lanbide Heziketako sailburuordearena eta Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko zuzendari nagusiarena, zeinaren bidez konpetentzia profesional batzuk ebaluatzeko eta egiaztatzeko prozedurarako deialdia egiten baita. Konpetentzia profesional horiek dira, hain zuzen ere, UVESCO enpresako langileentzako lanbide-kualifikazio berezi batzuen barruan jasotako prestakuntzako bide ez-formalen bitartez edo lan-esperientziaren bitartez hartutakoak.

RESOLUCIÓN de 21 de noviembre de 2017, del Viceconsejero de Formación Profesional y del Director General de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, por la que se convoca el procedimiento de evaluación y acreditación de competencias profesionales adquiridas, a través de la experiencia laboral o de vías no formales de formación incluidas en determinadas cualificaciones profesionales, específico para trabajadoras y trabajadores de la empresa UVESCO.

Lan-esperientziaren bidez hartutako konpetentzia profesionalak egiaztatzeari buruzko uztailaren 17ko 1224/2009 Errege Dekretuak lan-esperientziaren bitartez edo prestakuntzako bide ez-formalen bitartez eskuratutako konpetentzia profesionalak ebaluatzeko eta egiaztatzeko erabili behar den prozedura eta bete behar diren baldintzak ezartzen ditu, bai eta ebaluazio horren ondorioak eta konpetentzien egiaztapena ere. Errege-dekretu hori oinarrizko lege-esparrua da estatuko lurralde osoan, adierazi den prozedura betetzeko.

El Real Decreto 1224/2009, de 17 de julio, de reconocimiento de las competencias profesionales adquiridas por experiencia laboral, establece el procedimiento y los requisitos para la evaluación y acreditación de las competencias profesionales adquiridas por las personas a través de la experiencia laboral o de vías no formales de formación, así como los efectos de esa evaluación y acreditación de competencias. Este Real Decreto es el marco legal básico en todo el territorio del Estado para el desarrollo de dicho procedimiento.

Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Sailaren eta Enplegu eta Gizarte Politika Sailaren azaroaren 10eko 211/2015 Dekretuak (haren bidez, lan-esperientziaren bitartez edo prestakuntzako bide ez-formalen bitartez hartutako konpetentzia profesionalak ebaluatzeko eta egiaztatzeko antolamendua eta prozedura ezartzen dira Euskal Autonomia Erkidegoan) prozeduraren antolaketa-egitura zehazten du 3. artikuluan, eta Lanbide Heziketako Euskal Kontseiluaren eta Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko Administrazio Kontseiluaren funtzioak eta parte-hartzea 4. eta 5. artikuluetan.

El Decreto 211/2015, de 10 de noviembre, de los Departamentos de Educación, Política Lingüística y Cultura y del de Empleo y Políticas Sociales por el que se establece en la Comunidad Autónoma del País Vasco la organización y el procedimiento de evaluación y acreditación de las competencias profesionales adquiridas a través de las competencias profesionales adquiridas a través de la experiencia laboral o de vías no formales de formación establece en su artículo 3 la estructura organizativa del procedimiento y en los artículo 4 y 5 las funciones y la participación del Consejo Vasco de Formación Profesional y del Consejo de Administración de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo.

Azaroaren 10eko 211/2015 Dekretuaren 7. artikuluak dioenez, deialdi espezifikoak egin ahal izango dira, Lanbide Heziketako Sailburuordetzak edo Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren Zuzendaritza Nagusiak detektatzen dituen beharrizanen arabera.

En el artículo 7 del citado Decreto 211/2015, de 10 de noviembre, se establece que podrán realizarse convocatorias específicas según las necesidades detectadas por la Viceconsejería de Formación Profesional o por la Dirección General de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo.

Zehazki, deialdi hau Euskal Autonomia Erkidegoko Administrazioak eta UVESCOk 2017ko azaroaren 21ean sinatutako lankidetza-hitzarmena sinatu ondoren egiten da, eta enpresa horretako langileei zuzenduta dago, baldin eta azaroaren 10eko 211/2015 Dekretuaren 8. artikuluan ezartzen dituen prozeduran parte hartzeko baldintzak betetzen badituzte. Deialdiaren bidez, horretan interesa dutenei aukera eman nahi zaie profesionaltasun-ziurtagiria eskuratzeko.

En concreto, la presente convocatoria, se realiza tras la firma del convenio de colaboración de fecha de 21 de noviembre de 2017, suscrito entre la Administración General de la Comunidad Autónoma del País Vasco y UVESCO, va dirigida a las trabajadoras y trabajadores de dicha empresa, que cumplan con los requisitos de participación en el procedimiento que establece el artículo 8 del Decreto 211/2015, de 10 de noviembre, con el objetivo de facilitar que las personas interesadas puedan obtener el correspondiente certificado de profesionalidad.

Beraz, honako hau

En consecuencia,

EBAZTEN DUGU:
RESOLVEMOS:

1. artikulua.– Xedea.

Artículo 1.– Objeto.

Ebazpen honen bidez, lan-esperientziaren bitartez edo prestakuntzako bide ez-formalen bitartez hartutako konpetentzia profesionalak ebaluatzeko eta egiaztatzeko prozedurarako deialdia egin nahi da, azaroaren 10eko 2011/2015 Dekretuari jarraikiz betiere, ebazpen honen I. eranskinean zerrendatuta dauden konpetentzia-atalei dagokielarik, batez ere UVESCOko langileei.

La presente Resolución tiene por objeto convocar el procedimiento de evaluación y acreditación de competencias profesionales adquiridas a través de la experiencia laboral o de vías no formales de formación, todo ello de conformidad con lo establecido en el Decreto 2011/2015, de 10 de noviembre, anteriormente citado, para las unidades de competencia que se relacionan en el Anexo I de la presente Resolución, específicamente para los trabajadores y trabajadoras de UVESCO.

2. artikulua.– Deialdiko lanpostuak.

Artículo 2.– Plazas convocadas.

Deialdiko lanpostuak 20 dira, eta UVESCOko langileek bakarrik har dezakete parte prozeduran baldin eta azaroaren 10eko 211/2015 Dekretuak 8. artikuluan ezarritako baldintzak betetzen badituzte –lan-esperientziaren bidez edo prestakuntzarako bide ez-formalen bidez eskuratutako lanbide-konpetentziak ebaluatzeko eta egiaztatzeko prozedura eta antolamendua ezartzen ditu dekretu horrek Euskal Autonomia Erkidegoan–.

Las plazas convocadas ascienden a 20, pudiendo participar únicamente las trabajadoras y trabajadores de UVESCO que cumplan con los requisitos de participación en el procedimiento que establece el artículo 8 del Decreto 211/2015, de 10 de noviembre, por el que se establece, en la Comunidad Autónoma del País Vasco, la organización y el procedimiento de evaluación y acreditación de las competencias profesionales adquiridas, a través de la experiencia laboral o de vías no formales de formación.

3. artikulua.– Prozedurari buruzko informazioa eta orientabidea.

Artículo 3.– Información y orientación sobre el procedimiento.

UVESCO izango da arlo horretako jardueren erantzulea, eta Donostiako Zubiri-Manteo BHIrekin lankidetzan arituko da, institutu hura arduratuko baita deialdi honetako prozedura kudeatu eta garatzeaz.

Las actuaciones en este ámbito serán responsabilidad de UVESCO con la colaboración del IES Zubiri-Manteo de Donostia-san Sebastián, que será el centro encargado de la gestión y el desarrollo del procedimiento objeto de la presente convocatoria.

4. artikulua.– Hautagaien betekizunak.

Artículo 4.– Requisitos de las personas candidatas.

1.– Konpetentzia profesionalak ebaluatzeko eta egiaztatzeko prozeduraren deialdi espezifiko honetan parte hartu nahi dutenek UVESCOko langileak izan behar dute, eta, gainera, deialdi hau indarrean jartzen denean bete beharko dituzte azaroaren 10eko 211/2015 Dekretuan jasotako baldintzak, hauexek:

1.– Las personas que deseen participar en esta convocatoria específica del procedimiento de evaluación y acreditación de competencias profesionales, además del requisito adicional de ser trabajadoras o trabajadores de UVESCO, deberán cumplir, a la fecha de la entrada en vigor de la presente convocatoria, los requisitos previstos en el Decreto 211/2015, de 10 de noviembre, y que son los siguientes:

a) Espainiar nazionalitatea izatea, Europako Erkidegoko herritartasunaren erregistro-ziurtagiria edo Europar Batasuneko herritarraren senitartekoaren txartela lortu izana, edo Espainian bizilekua izateko baimena edo bizilekua izateko eta lan egiteko baimena indarrean izatea, atzerritartasunari eta immigrazioari buruzko Espainiako araudian ezarritako terminoetan.

a) Poseer la nacionalidad española, haber obtenido el certificado de registro de ciudadanía comunitaria o tarjeta de familiar de ciudadano o ciudadana de la Unión, o ser titular de una autorización de residencia o de residencia y trabajo en España en vigor, en los términos establecidos en la normativa española de extranjería e inmigración.

b) Izena emateko unean 20 urte beteak izatea.

b) Tener 20 años cumplidos en el momento de realizar la inscripción.

c) Egiaztatu nahi dituzten konpetentzia profesionalen inguruko lan-esperientzia edo prestakuntza izatea:

c) Tener experiencia laboral o formación relacionada con las competencias profesionales que se quieren acreditar:

1) Lan-esperientziaren kasuan: deialdia baino lehenagoko azken 10 urteetan, 3 urte behintzat justifikatzea, eta, gutxienez, lan egindako 2.000 ordu guztira.

1) En el caso de experiencia laboral: justificar 3 años, con un mínimo de 2.000 horas trabajadas en total, en los últimos 10 años transcurridos antes de realizarse la convocatoria.

2) Prestakuntzaren kasuan. Deialdi honen 2. artikuluan konpetentzia-atal bakoitzarentzat ezarritako ordu kopurua edo ordu gehiago egiaztatzea.

2) En el caso de formación: acreditar al menos las horas establecidas para cada unidad de competencia en el artículo 2 de la presente convocatoria.

2.– Ezin dute deialdi honetan parte hartu baldintza hauetakoren bat betetzen duten pertsonek:

2.– No pueden participar en esta convocatoria las personas que cumplan una de las condiciones siguientes:

a) Deialdiaren barruko konpetentzia-atalen inguruko Lanbide Heziketako titulu edo profesionaltasun-ziurtagiri bat izatea.

a) Tener un título de formación profesional o un certificado de profesionalidad que contenga las unidades de competencia objeto de esta convocatoria.

b) Konpetentzia-atalak egiaztatuta dituztenek.

b) Tener las unidades de competencia ya acreditadas.

5. artikulua.– Aurreinskripzioak, aurkezteko lekuak eta dokumentuak.

Artículo 5.– Preinscripciones, lugar de presentación y documentación.

1.– Deialdi honetan parte hartu nahi duten pertsonek aurrez izena emateko eskabidea bete behar dute, deialdi honen II. eranskinean ageri den eredu ofizialean. Eredua Lanbide Heziketaren Ezagutzaren Euskal Institutuaren webgunetik deskarga daiteke (www.ivac-eei.eus).

1.– Las personas que deseen participar en esta convocatoria deben formalizar la solicitud de preinscripción en el modelo oficial, Anexo II de la presente convocatoria. Este modelo puede descargarse de la página web del Instituto Vasco del Conocimiento de la Formación Profesional (www.ivac-eei.eus).

2.– Hautagaiek ez badituzte betetzen eskakizun guztiak edo datu faltsuak ematen badituzte, galdu egingo dute deialdian parte hartzeko eskubidea.

2.– La falta de requisitos o la falsedad en los datos aportados conlleva la pérdida del derecho a participar en la presente convocatoria.

3.– Aurrez izena emateko eskabidea behar bezala bete ondoren, Donostiako Zubiri-Manteo BHI institutuan aurkeztu beharko da. Gainera, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkideari buruzko urriaren 1eko 39/2015 Legeak 16.4 artikuluan adierazten dituen lekuetan aurkez daiteke.

3.– La presentación de la solicitud de preinscripción, debidamente cumplimentada, se realizará en el IES Zubiri-Manteo BHI (San Sebastián). Asimismo, la solicitud podrá presentarse en cualquiera de los lugares previstos en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas.

Posta-bulegoren batean aurkezten badute, irekita eramango dute gutun-azala, noiz aurkeztu duten adieraz dezan bulegoak.

En caso de presentarse en una oficina del servicio de correos, se llevará en sobre abierto al objeto de que se haga constar por la oficina de correos la fecha de presentación.

4.– Aurrez izena emateko eskabidearekin batera, prozeduran parte hartzeko eskakizunak betetzen direla egiaztatzeko, dokumentu hauek aurkeztuko dira:

4.– La solicitud de preinscripción irá acompañada de la documentación justificativa de los requisitos exigidos. Dicha documentación es la siguiente:

1) NANaren edo AIZren fotokopia edo Europako Erkidegoko herritartasunaren erregistro-ziurtagiria (edo jaioterriko nortasun-agiria edo indarrean den pasaportea), edo Europar Batasuneko herritarraren senitartekoaren txartela, edo Espainian bizitzeko edo lan egiteko indarrean den baimenaren titular izatea. Azken kasu horretan, jaioterriko nortasun-agiriaren kopia ere aurkeztuko da, edo pasaportearena, eskatzaileak ez badu baimentzen datuen kontsulta egitea Presidentzia Ministerioak nortasun-datuak egiaztatzeko duen sisteman –indarrean egon behar du pasaporteak–.

1) Fotocopia del DNI o NIE o certificado de registro de ciudadanía comunitaria (o documento de identidad del país de origen o pasaporte en vigor) o tarjeta de familiar de ciudadano de la Unión, o de ser titular de una autorización de residencia y trabajo en España en vigor. En este último caso deberá aportar fotocopia del documento de identidad del país de origen, o pasaporte, en vigor, en el caso de que la persona no autorice la consulta de datos en el Sistema de verificación de datos de identidad del Ministerio de Presidencia.

2) Hautagaiaren lanbide- eta prestakuntza-historia, Europako curriculum vitaearen ereduan, edo, horren ezean, ebazpen honen 5. artikuluan araututako baldintzaren bat betetzen dela egiaztatzeko agiriak. Hori horrela.

2) Historial profesional y formativo de la persona candidata de acuerdo con el modelo de curriculum vitae europeo o, en su defecto, se podrá presentar justificación de cumplir con alguno de los siguientes requisitos, establecidos en el artículo 5 de la presente Resolución, así:

a) Prestakuntza ez-formala argudiatuz gero, egiaztatu nahi diren konpetentzia profesionalekin loturiko prestakuntza ez-formalaren zerrendaren bidez eta prestakuntza horren egiaztagirien fotokopia aurkeztuz, zeinak honako baldintza hauek bete beharko baititu:

a) Si se alega formación no formal, mediante listado de la formación no formal relacionada con las competencias profesionales que se quieren acreditar y fotocopia de la documentación acreditativa de dicha formación, que deberá reunir los siguientes requisitos:

– Egiaztagiriek honako hauek adierazi beharko dituzte: edukiak, iraun duen ordu-kopurua, noiz egin den eta gainditu duela, positiboki ebaluatua izan dela edo aprobetxamenduz egin duela dioen adierazpen formala.

– La documentación acreditativa deberá expresar los contenidos, la duración en horas, el periodo en que se llevó a cabo y la expresión formal que confirme que ha sido superada, evaluada positivamente o cursada con aprovechamiento.

– Prestakuntzaren iraupena kredituen bidez adierazita baldin badago, zenbat orduri dagozkion zehaztu behar da.

– Si la duración de la formación está expresada en créditos, se ha de especificar la equivalencia en horas.

– Ez dira 10 ordutik beherako iraupena duten ikastaroak baloratuko, ezta jardunaldietara, sinposioetara, ekitaldietara eta antzekoetara joan izana ere.

– No se valorarán los cursos de duración inferior a 10 horas y la asistencia a jornadas, simposios, acontecimientos o similares.

– Jasotako prestakuntzak lotura izan behar du egiaztatu nahi diren konpetentzia-atalekin.

– La formación recibida ha de estar relacionada con las unidades de competencia que se pretenden acreditar.

b) Lan-eskarmentuaren bidea baliatu nahi baldin bada prozeduran aurrez izena emateko, UVESCOko langileek honako frogagiri hauek aurkeztuko dituzte:

b) Si se alega el requisito de la experiencia laboral para solicitar la preinscripción en el procedimiento, los trabajadores y trabajadoras de UVESCO presentarán los siguientes documentos:

– Gizarte Segurantzako Diruzaintza Orokorraren, Itsasoko Gizarte Institutuaren edo afiliatutako mutualitatearen ziurtagiria, enpresaren izena, lan-kategoria (kotizazio taldea) eta kontratazio-aldia ageri direna, eta

– Certificación de la Tesorería General de la Seguridad Social, del Instituto Social de la Marina o de la Mutualidad a la que estuvieran afiliadas, donde conste la empresa, la categoría laboral (grupo de cotización) y el período de contratación, y

– Soldatapeko gisa lan egin duen denbora-tarteetarako: eta, era berean, lan-esperientzia zer enpresatan eskuratu duen, enpresa horren lan-kontratua edo ziurtagiria, kontratuaren iraupena, egindako jarduera eta jarduera hori egiten emandako denbora espezifikoki ageri direna. Ziurtagiri-eredu bat dago eskuragarri Lanbide Heziketaren Ezagutzaren Euskal Institutuaren webgunean (www.ivac-eei.eus).

– Para los periodos en los que ha trabajado como asalariado/a: contrato de trabajo o certificación de la empresa, donde hayan adquirido la experiencia laboral, en la que conste específicamente la duración de los periodos de prestación del contrato, la actividad desarrollada y el intervalo de tiempo en el que se ha realizado dicha actividad. Un modelo de dicha certificación puede obtenerse en la página web del Instituto Vasco del Conocimiento de la Formación Profesional (www.ivac-eei.eus).

– Denbora-tarteren batean lan egin badu autonomo gisa edo bere kontura: Gizarte Segurantzaren Diruzaintza Orokorraren edo Itsasoko Gizarte Institutuaren ziurtagiria, Gizarte Segurantzan dagokion erregimen berezian alta egindako aldiena. Horrez gain, garatutako jardueraren deskribapena eta jarduera hori egin duen denbora-tartea. Ziurtagiri-eredu bat dago eskuragarri Lanbide Heziketaren Ezagutzaren Euskal Institutuaren webgunean (www.ivac-eei.eus).

– Si hubiera periodos en los que ha trabajado como autónomo/a o por cuenta propia: certificación de la Tesorería General de la Seguridad Social o del Instituto Social de la Marina, de los períodos de alta en la Seguridad Social en el régimen especial correspondiente, y descripción de la actividad desarrollada e intervalo de tiempo en el que se ha desarrollado la misma. Un modelo de dicha certificación puede obtenerse en la página web del Instituto Vasco del Conocimiento de la Formación Profesional (www.ivac-eei.eus).

– Denbora-tarteren batean boluntario edo bekadun aritu bada: laguntzen jardun duen erakundearen ziurtagiri bat, guztira emandako orduen kopurua berariaz adierazten duena (baremazio-helburuetarako, orduen kopurua zati zortzi egingo da egun kopurua kalkulatzeko). Horrez gain, ziurtagirian aipatuko dira egindako jarduerak eta egin diren denbora-tartea, eta adierazi beharko da jarduera horiek zerikusirik ba ote duten eskatu nahi dituen konpetentzia-atalekin. Ziurtagiri-eredu bat dago eskuragarri Lanbide Heziketaren Ezagutzaren Euskal Institutuaren webgunean (www.ivac-eei.eus).

– Si hubiera periodos en los que ha trabajado como voluntario/a o becario/a: certificación de la organización donde se haya prestado la asistencia en la que conste, el número total de horas dedicadas a las mismas (estás se dividirán por 8 para obtener el número de días para la baremación). En el certificado constarán además las actividades realizadas y el intervalo de tiempo en el que se han desarrollado, indicando si estas actividades están relacionadas con las unidades de competencia que quiere solicitar. Un modelo de dicha certificación puede obtenerse en la página web del Instituto Vasco del Conocimiento de la Formación Profesional (www.ivac-eei.eus).

5.– Lan-esperientzia edo prestakuntza direla-eta ebazpen honen bosgarren atalean adierazitako baldintzak betetzen dituzten 25 urtetik gorako pertsonek aurreko zenbakian aipatutako agirien bidez betekizunok justifikatu ezin badituzte ere, prozeduran eman ahal izango dute izena. Justifikazioa zinpeko deklarazio bidez edo Zuzenbidean onartutako frogaren bat erabiliz aurkeztuko dute. Deialdi honetarako eratutako hautaketa-batzordeak kasu horiek aztertuko ditu eta, aurkeztutako frogek behar beste justifikatzen badute, behin betiko inskribatuko dira. Dagokion ziurtagiri-eredua dago eskuragarri Lanbide Heziketaren Ezagutzaren Euskal Institutuaren webgunean (www.ivac-eei.eus).

5.– Las personas mayores de 25 años que reúnan los requisitos de experiencia laboral o formación indicados en el apartado quinto de esta resolución, y que no puedan justificarlos con los documentos señalados en el punto anterior, podrán igualmente inscribirse en el procedimiento. Presentarán la justificación mediante declaración jurada y/o alguna prueba admitida a derecho. La comisión de selección nombrada para esta convocatoria estudiará estos casos y si las pruebas presentadas se estiman suficientemente justificativas se procederá a su inscripción definitiva. En la página web del Instituto Vasco del Conocimiento de la Formación Profesional (www.ivac-eei.eus) podrán obtenerse el modelo de certificación correspondiente.

6.– Hautagaiek aurkeztu beharko dituzte eskatutako baldintza guztiak betetzen dituztela egiaztatzen duten jatorrizko dokumentuak eta haien kopiak. Fotokopiak soilik jasoko dira, eta ez zaizkio hautagaiari itzuliko, prozeduraren baitan geratuko baitira. Jatorrizko agiriak aurrez izena emateko unean itzuliko zaizkio eskatzaileari, eta pertsona horren erantzukizuna izango da agiriak jasotzea.

6.– Las personas aspirantes deberán presentar original y copia de los documentos que acrediten cumplir todos los requisitos exigidos. Solo se recogerán fotocopias que quedaran en poder del procedimiento y no serán devueltas a la persona candidata. Los documentos originales serán devueltos a la persona solicitante en el momento de la preinscripción y será responsabilidad de la persona su recogida.

7.– Hautagaiek ez badituzte betetzen eskakizun guztiak edo datu faltsuak ematen badituzte, galdu egingo dute deialdian parte hartzeko eskubidea.

7.– El incumplimiento de requisitos y/o la falsedad en los datos declarados o aportados comporta la pérdida del derecho a participar en esta convocatoria.

6. artikulua.– Aurrez izena emateko eskabideak aurkezteko epea.

Artículo 6.– Plazo de presentación de la solicitud de preinscripción.

Aurrez izena emateko eskabideak 2017ko azaroaren 27tik 29ra bitartean aurkez daitezke, bi egun horiek barne.

El plazo de presentación de solicitudes será del 27 al 29 de noviembre de 2017, ambos inclusive.

7. artikulua.– Prozeduran parte hartzeko onartzea edo baztertzea.

Artículo 7.– Admisión y exclusión de participación en el Procedimiento.

Prozeduran parte hartu nahi duten pertsonak onartzeko edo baztertzeko, azaroaren 10eko 211/2015 Dekretuak 9.2 artikuluan arautzen duena beteko da –lan-esperientziaren bitartez edo prestakuntzako bide ez-formalen bitartez hartutako konpetentzia profesionalak ebaluatzeko eta egiaztatzeko antolamendua eta prozedura ezartzen ditu dekretu horrek Euskal Autonomia Erkidegoan–.

La admisión y exclusión de las personas que deseen participar en el procedimiento se realizará de acuerdo al artículo 9.2 del Decreto 211/2015, de 10 de noviembre, por el que se establece en la Comunidad Autónoma del País Vasco, la organización y el procedimiento de evaluación y acreditación de las competencias profesionales adquiridas a través de la experiencia laboral o vías no formales de formación.

8. artikulua.– Behin-behineko zerrendak onartzea eta argitaratzea.

Artículo 8.– Aprobación y publicación de las listas provisionales.

1.– Azaroaren 10eko 211/2015 Dekretuaren 9.2.5 artikuluari jarraikiz, hautaketa-batzordeak prozeduran onartutako eta baztertutako pertsonen behin-behineko zerrenda onartuko du, eta 2017ko azaroaren 30ean argitaratuko du zerrenda, Zubiri-Manteo BHI institutuan.

1.– De acuerdo con lo establecido en el artículo 9.2.5 del anteriormente citado Decreto 211/2015, de 10 de noviembre, la Comisión de Selección aprobará y publicará la relación provisional de personas admitidas y excluidas de participar en el procedimiento el día 30 de noviembre de 2017, en el IES Zubiri-Manteo BHI.

2.– Azaroaren 10eko 211/2015 Dekretuaren 8. artikuluan aipatzen diren baldintzak betetzen dituzten pertsonen kopurua deialdi honetarako aurreikusitako plaza-kopurua baino handiagoa bada, honako lehentasun hauek ezarriko dira:

2.– En caso de que el número de personas que cumplan los requisitos previstos en el artículo 8 del Decreto 211/2015, de 10 de noviembre, supere el número de plazas previstas en la presente convocatoria, se establecen las siguientes prioridades:

a) Azken 10 urteetan lanbide-prestakuntzaren esparru berariazkoan lan-eskarmentu handiagoa lortu izana egiaztatzea, lan egin den enpres(ar)en ziurtagiri bat eta lan-bizitzaren laburpen bat aurkeztuta. Puntu 1 emango da lan egindako egun bakoitzeko.

a) Acreditar mayor experiencia laboral, en los últimos 10 años, en el ámbito específico de la cualificación profesional que corresponda, mediante certificado de la empresa o empresas donde haya trabajado y el resumen de la vida laboral. Se otorgará 1 punto por día trabajado.

b) Berdinketa gertatuz gero, zaharrena den pertsona nagusituko da.

b) En caso de empate, la persona de mayor edad.

9. artikulua.– Behin-behineko zerrenden aurkako erreklamazioak aurkezteko epea.

Artículo 9.– Plazo de las reclamaciones a las listas provisionales.

1.– Hautagaiek, behin-behineko zerrendak argitaratu ondorengo egunetik aurrera, 5 egun baliodun izango dituzte egoki deritzoten erreklamazioak egiteko, eta, hala badagokio, behar diren ziurtagiriak aurkezteko.

1.– Los candidatos disponen de 5 días hábiles, desde el día siguiente de la publicación de las listas provisionales para hacer las reclamaciones oportunas y, en su caso, aportar la documentación acreditativa necesaria.

2.– Erreklamazioak idatziz aurkeztu behar dira Zubiri-Manteo BHI institutuaren idazkaritzan, prozeduran aurrez izena emateko lekuan, eta hautaketa-batzordeari zuzenduko zaizkio.

2.– Esta reclamación ha de ser presentada en la secretaría del IES Zubiri-Manteo BHI, donde realizo la preinscripción al procedimiento, dirigida a la comisión de selección.

10. artikulua.– Behin betiko zerrendak onartzea eta argitaratzea.

Artículo 10.– Aprobación y publicación de las listas definitivas.

1.– Azaroaren 10eko 211/2015 Dekretuaren 9.2.6 artikuluari jarraikiz, erreklamatzeko epea bukatu eta biharamunetik aurrera hautaketa-batzordeak onartu eta argitaratuko du, Zubiri-Manteo BHI institutuan, prozeduran onartu diren pertsonen behin betiko zerrenda, baita erreserba-egoeran geratzen diren pertsonena eta baztertu diren pertsonen zerrenda ere (baztertuak izateko arrazoia adieraziko da baztertutakoen zerrendan).

1.– De acuerdo con lo establecido en el artículo 9.2.6 del referido Decreto 211/2015, de 10 de noviembre, la lista definitiva de personas admitidas, así como la lista de personas en reserva y la relación de personas no admitidas, con indicación de la causa de la no admisión a participar en el procedimiento, será aprobada y publicada por la Comisión de Selección, a partir del día siguiente de la finalización del periodo de reclamación en el IES Zubiri-Manteo BHI.

2.– Behin betiko zerrendaren aurka, gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Heziketa eta Ikaskuntzako zuzendariari edo Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko Enplegurako Prestakuntza eta Diru Sarrerak Bermatzeko zuzendariari. Hilabeteko epea izango da errekurtsoak jartzeko, zerrenda argitaratu eta hurrengo egunetik hasita, eta elkarrekin emandako ebazpen baten bidez ebatziko dira aurkeztutako errekurtsoak.

2.– Contra la lista definitiva se podrá presentar, en el plazo de un mes a partir del día siguiente de su publicación, recurso de alzada ante el Director de Planificación y Organización o el Director de Formación Profesional para el Empleo y Garantía de Ingresos de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo que resolverán por resolución conjunta.

11. artikulua.– Prozeduraren faseak:

Artículo 11.– Fases del procedimiento.

Hiru fase hauetan egingo da konpetentzia profesionalak aitortzeko, ebaluatzeko egiaztatzeko eta erregistratzeko prozedura:

El procedimiento de reconocimiento, evaluación, acreditación y registro de las competencias profesionales se desarrollará en tres fases:

a) Aholkatzeko fasea.

a) Fase de asesoramiento.

b) Konpetentzia profesionala ebaluatzeko fasea.

b) Fase de evaluación de la competencia profesional.

c) Konpetentzia profesionala egiaztatzeko eta erregistratzeko fasea.

c) Fase de acreditación y registro de la competencia.

12. artikulua.– Aholkatzeko fasean izena ematea.

Artículo 12.– Inscripción para el asesoramiento.

1.– Hautapen-prozesuan onartu dituzten eta aholkularitzarako 24,48 euroko tasa ordaindu duten pertsonek joko dute aholkularitza-fasera, artikulu honen 5. zenbakian aipatzen den epean.

1.– Accederán a la fase de asesoramiento las personas admitidas en el proceso de selección y que hayan abonado la tasa por asesoramiento que será de 24,48 euros en el plazo que se indica en el punto 5 del presente artículo.

2.– Ez baldin badira ezarritako epean ordaintzen deialdian agindutako tasak, prozeduran parte hartzeari uko egiten zaiola ulertuko da, eta prozeduran atzera egite hori Heziketa eta Ikaskuntzako zuzendariaren edo Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko Enplegurako Prestakuntza eta Diru Sarrerak Bermatzeko zuzendariaren ebazpen bidez deklaratu beharko da.

2.– El impago de las tasas establecidas en los plazos indicados en la convocatoria, será entendida como desistimiento de participación en el procedimiento y deberá ser declarado mediante Resolución del Director de Planificación y Organización y el Director de Formación para el Empleo y Garantía de Ingresos de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo.

3.– Deialdi honen III. eranskineko eredua erabili behar da aholkatzeko fasean izena emateko. Eredua Lanbide Heziketaren Ezagutzaren Euskal Institutuaren webgunetik deskarga daiteke (www.ivac-eei.eus).

3.– La inscripción para el asesoramiento se realizará en el modelo que aparece en el Anexo III de esta convocatoria. Este modelo puede descargarse de la página web del Instituto Vasco del Conocimiento de la Formación Profesional (www.ivac-eei.eus).

4.– Aholkularitzan izena emateko eskabideak Donostiako Zubiri-Manteo BHI institutuan aurkeztu beharko dira.

4.– La presentación de las solicitudes de inscripción para el asesoramiento se realizarán en el IES Zubiri-Manteo BHI.

5.– Izena emateko epea 2017ko abenduaren 18tik 22ra bitartekoa izango da, bi egunak barne; 2018ko urtarrilaren 2a izango da lehenago aipatutako tasa ordaintzeko azken eguna.

5.– El plazo para realizar la inscripción será del 18 al 22 de diciembre de 2017, ambos incluidos, siendo el día 2 de enero de 2018 el último día de pago de la tasa antes citada.

6.– Tasa hori ordaintzetik salbuetsita egongo dira terrorismoaren biktima diren eskatzaileak, baldin eta frogatzen badute, organo eskudunak emandako ziurtagiri baten bidez, larritasun bereziko kalte pertsonal fisikoak edo psikofisikoak izan dituztela. Salbuetsita geratuko dira orobat beren ezkontideak edo, ezkontzaren antzeko harreman afektiboa izanik, haiekin modu iraunkorrean bizi direnak, eta haien seme-alabak.

6.– Quedan exentas de pagar la tasa por asesoramiento las personas solicitantes víctimas del terrorismo que acrediten haber sufrido daños personales físicos o psicofísicos de singular gravedad, así como sus cónyuges o personas con las que convivan de forma permanente con análoga relación de afectividad y sus hijas e hijos, mediante el certificado emitido por el órgano competente acreditativo de dicha circunstancia.

13. artikulua.– Aholkatzeko fasea betetzeko modua.

Artículo 13.– Desarrollo de la fase de asesoramiento.

1.– Azaroaren 10eko 211/2015 Dekretuaren 12. artikuluak arautzen duen moduan egingo da –dekretu horrek lan-esperientziaren bitartez edo prestakuntzako bide ez-formalen bitartez hartutako konpetentzia profesionalak ebaluatzeko eta egiaztatzeko antolamendua eta prozedura ezartzen ditu Euskal Autonomia Erkidegoan–.

1.– Se llevará a cabo según el artículo 12 del Decreto 211/2015, de 10 de noviembre, por el que se establece en la Comunidad Autónoma del País Vasco, la organización y el procedimiento de evaluación y acreditación de las competencias profesionales adquiridas a través de la experiencia laboral o vías no formales de formación.

2.– Aholkatzeko faseak nahitaezko izaera du; beraz, hautagaia ez baldin bada, justifikatutako arrazoirik gabe, deitua izan den aholku-saioetara aurkezten, galdu egingo du ebaluazio-fasean parte hartzeko eskubidea. Hautagaiak, bilera egiteko eguna igaro ondorengo hiru egunetan idatziz eta frogagiriak aurkeztuta, behar bezala justifikatzen baldin badu bilerara ez joateko arrazoia, beste bilera bat hitzar daiteke, aholkularitza emateko epeen barruan.

2.– La fase de asesoramiento tiene carácter obligatorio, por lo que si un candidato o candidata no se presentara, sin causa justificada, a las sesiones de asesoramiento grupales o individuales a las que ha sido citado o citada, perdería su derecho a participar en la fase de evaluación. Cuando la persona justifique convenientemente, por escrito y con documentación acreditativa, la falta de asistencia en el plazo de los tres días siguientes a la reunión, se podrá realizar un nuevo asesoramiento respetando los plazos establecidos para el asesoramiento.

3.– Aholkatzeko faseko jarduerak 2018ko otsailaren 28an bukatuko dira.

3.– Las actuaciones de la fase de asesoramiento finalizará el 28 de febrero de 2018.

14. artikulua.– Ebaluaziorako inskripzioa.

Artículo 14.– Inscripción para la evaluación.

1.– Deialdi honen VI. eranskineko ereduaren bidez egingo da ebaluaziorako inskripzioa. Eredua Lanbide Heziketaren Ezagutzaren Euskal Institutuaren webgunetik deskarga daiteke (www.ivac-eei.eus).

1.– La inscripción para la evaluación se realizará en el modelo que aparece en el Anexo IV de esta convocatoria. Este modelo puede descargarse de la página web del Instituto Vasco del Conocimiento de la Formación Profesional (www.ivac-eei.eus).

2.– Aholkularitza-fasea amaitu ondoren egingo du hautagaiak ebaluaziorako inskripzioa, 2018ko otsailaren 1etik 28ra bitartean, biak barne.

2.– La inscripción para la evaluación se realizará una vez que la candidata o el candidato haya finalizado el asesoramiento y el plazo será del 1 al 28 de febrero de 2018, ambos incluidos.

3.– Ebaluazioa egiteko izena emateko, 12,24 euro ordaindu beharko dira izena emandako konpetentzia-atal bakoitzarengatik. 2018ko martxoaren 7a izango da tasa ordaintzeko azken eguna.

3.– Para realizar la inscripción para la evaluación deberá abonarse una tasa de 12,24 euros por cada unidad de competencia inscrita. El último día para el abono de dicha tasa es el 7 de marzo de 2018.

4.– Hautagai bat ebaluatzeko fasea dagokion tasa ordaintzen denean hasiko da.

4.– La fase de evaluación de un candidato o candidata no podrá iniciarse hasta que no se haya abonado la tasa correspondiente.

5.– Ebaluazioa egiteko tasatik salbuetsita geratuko dira terrorismoaren biktimak diren eskatzaileak, betiere, larritasun bereziko kalte pertsonal fisikoak edo psikofisikoak izan dituztela egiaztatzen badute; salbuetsita egongo dira orobat haien ezkontideak, antzeko harreman afektiboa izanik haiekin modu iraunkorrean bizi direnak eta haien seme-alabak.

5.– Quedan exentas de pagar la tasa para la evaluación las personas solicitantes víctimas del terrorismo que acrediten haber sufrido daños personales físicos o psicofísicos de singular gravedad, así como sus cónyuges o personas con las que convivan de forma permanente con análoga relación de afectividad y sus hijas e hijos.

6.– Ez baldin badira ezarritako epean ordaintzen artikulu honetako 3. zenbakian adierazitako tasak, prozeduran parte hartzeari uko egiten zaiola ulertuko da, eta prozeduran atzera egite hori Plangintza eta Antolaketako zuzendariaren edo Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko Enplegurako Prestakuntza eta Diru Sarrerak Bermatzeko zuzendariaren ebazpen bidez deklaratu beharko da.

6.– El impago de las tasas establecidas en el plazo indicado en el punto 3 del presente artículo, será entendido como desistimiento de participación en el procedimiento y deberá ser así declarado mediante Resolución del Director de Planificación y Organización y el Director de Formación para el Empleo y Garantía de Ingresos de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo.

15. artikulua.– Ebaluazio-fasearen garapena:

Artículo 15.– Desarrollo de la fase de evaluación.

1.– Azaroaren 10eko 211/2015 Dekretuaren 12. artikuluak arautzen duen moduan egingo da –dekretu horrek lan-esperientziaren bitartez edo prestakuntzako bide ez-formalen bitartez hartutako konpetentzia profesionalak ebaluatzeko eta egiaztatzeko antolamendua eta prozedura ezartzen ditu Euskal Autonomia Erkidegoan–.

1.– Se llevará a cabo según el artículo 12 del Decreto 211/2015, de 10 de noviembre, por el que se establece en la Comunidad Autónoma del País Vasco, la organización y el procedimiento de evaluación y acreditación de las competencias profesionales adquiridas a través de la experiencia laboral o vías no formales de formación.

2.– Hautagaia izena emandako konpetentzia-atal bakoitzean ebaluatua izango da, zernahi delarik ere aholkulariaren txostenaren emaitza.

2.– La persona candidata será evaluada de cada una de las unidades de competencia en las que se inscribió, independientemente del resultado del informe de la persona asesora.

3.– Konpetentzien ebaluatzeak izaera praktikoa izango du batik bat, eta probak lan-egoera simulatuetan edo proba teoriko-praktikoetan egingo dira.

3.– La evaluación de las competencias tendrá un carácter eminentemente práctico y las pruebas se llevarán a efecto en situaciones de trabajo simulado o pruebas teórico-prácticas.

Hautagaia justifikatu gabe azaltzen ez bada fase horretako edozein jarduera egiteko ebaluatzaile batekin edo ebaluazio-batzordearekin zuen hitzordu batera, ulertuko da uko egin diola prozeduran parte hartzen jarraitzeari, eta hori jasoko da bere espedientean.

En caso de ausencia injustificada del candidato o candidata a una citación de un evaluador o evaluadora o de la comisión de evaluación para el desarrollo de cualquier actuación de esta fase, se entenderá que desiste de continuar participando en el procedimiento, lo que se hará constar en su expediente.

4.– Azaroaren 10eko 211/2015 Dekretuaren 12. artikulua betez horretarakoxe eratuko den ebaluazio-batzordeak egingo du ebaluazio-lana –dekretu horrek lan-esperientziaren bitartez edo prestakuntzako bide ez-formalen bitartez hartutako konpetentzia profesionala ebaluatzeko eta egiaztatzeko antolamendua eta prozedura ezartzen du Euskal Autonomia Erkidegoan–.

4.– La evaluación se realizará por la comisión de evaluación que se designará a tal efecto de acuerdo con lo previsto en el artículo 12 del Decreto 211/2015, de 10 de noviembre, por el que se establece, en la Comunidad Autónoma del País vasco, la organización y el procedimiento de evaluación y acreditación de las competencias provisionales adquiridas, a través de la experiencia laboral o por vías no formales de formación.

5.– Ebaluazio-batzordeak akta batean jasoko ditu ebaluazio-emaitzak, honela adierazita:

5.– La comisión de evaluación elaborará el acta con los resultados de la evaluación, cuyas calificaciones se ajustarán al siguiente desglose:

– «Frogatua», baldin eta, ebaluazioaren emaitza zehaztean, ebidentziek erakusten badute hautagaiak konpetentzia egiaztatu duela ebaluatutako konpetentzia-atalean.

– «Demostrada» en el caso de que el resultado de la evaluación sea que las evidencias demuestran que la persona puede estar acreditada en la unidad de competencia evaluada.

– «Frogatu gabea», baldin eta, ebaluazioaren emaitza zehaztean, ebidentziek ez badute erakusten hautagaiak konpetentzia egiaztatu duenik ebaluatutako konpetentzia-atalean.

– «No Demostrada» en el caso de que el resultado de la evaluación sea que las evidencias no demuestran que la persona puede estar acreditada en la unidad de competencia evaluada.

6.– Ebaluazio-faseko jarduerak 2018ko ekainaren 1ean bukatuko dira.

6.– Las actuaciones de la fase de evaluación finalizarán el 1 de junio de 2018.

16. artikulua.– Behin-behineko aktak argitaratzea.

Artículo 16.– Publicación de las actas provisionales.

1.– Behin-behineko ebaluazio-aktak 2018ko ekainaren 4an argitaratuko dira, Zubiri-Manteo BHI institutuan.

1.– La publicación de las actas provisionales de evaluación, se realizará el 4 de junio de 2018, en el IES Zubiri-Manteo BHI.

2.– Behin-behineko emaitzaren aurka, interesdunak erreklamazioa aurkeztu ahal izango du, bost egun balioduneko epean, behin-behineko aktak argitaratu eta biharamunetik hasita.

2.– Contra el resultado provisional, la persona interesada podrá presentar, reclamación en el plazo de 5 días hábiles a contar a partir del día siguiente de la publicación de las actas provisionales.

3.– Erreklamazio hori idatziz aurkeztu behar da Zubiri-Manteo BHI institutuko idazkaritzan. Ebaluazio-batzordeko batzordeburuari zuzenduko zaio erreklamazioa, eta hark ebatziko du.

3.– Esta reclamación debe presentarse por escrito en la secretaría del IES Zubiri-Manteo BHI, dirigida al presidente o presidenta de la comisión de evaluación del procedimiento que resolverá la reclamación.

17. artikulua.– Behin betiko aktak argitaratzea.

Artículo 17.– Publicación de las actas definitivas.

1.– Ebaluazio-batzordeak 2018ko ekainaren 13an argitaratuko ditu behin betiko ebaluazio-aktak, Zubiri-Manteo BHI institutuan.

1.– La comisión de evaluación publicará las actas definitivas de evaluación el 13 de junio de 2018 en el IES Zubiri-Manteo BHI.

2.– Ebaluatua izan den pertsonak gora jotzeko errekurtsoa jar dezake behin betiko ebaluazioaren aurka. Hilabete bat izango du horretarako, argitaratu eta biharamunetik hasita.

2.– La evaluación definitiva podrá ser objeto de recurso de alzada por la persona evaluada, en el plazo de un mes desde el día siguiente a su publicación.

3.– Gora jotzeko errekurtsoa Zubiri-Manteo BHI institutuko idazkaritzan aurkeztu behar da, idatziz. Plangintza eta Antolaketako zuzendariari edo Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko Enplegurako Prestakuntza eta Diru Sarrerak Bermatzeko zuzendariari zuzendu behar zaio errekurtsoa, eta elkarrekin emandako ebazpen baten bidez ebatziko dute.

3.– El recurso de alzada debe presentarse por escrito en la secretaría del IES Zubiri-Manteo BHI, dirigida ante el Director de Planificación y Organización o el Director de Formación para el Empleo y Garantía de Ingresos de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, que resolverán por resolución conjunta.

18. artikulua.– Konpentsazio ekonomikoak.

Artículo 18.– Compensaciones económicas.

Prozedurako aholkulariei, ebaluatzaileei edo ebaluazio-batzordeko kideei azaroaren 10eko 211/2015 Dekretuaren eranskinean ezarritako konpentsazio ekonomikoak emango zaizkie –dekretu horrek ezartzen ditu lan-esperientziaren bitartez edo prestakuntzako bide ez-formalen bitartez hartutako konpetentzia profesionalak ebaluatzeko eta egiaztatzeko antolamendua eta prozedura Euskal Autonomia Erkidegoan–. UVESCOk ordainduko ditu osorik konpentsazio horiek.

Las compensaciones económicas previstas, para las personas que actúan en el procedimiento como asesoras, evaluadoras o miembros de la comisión de evaluación, en el Anexo al Decreto 211/2015, de 10 de noviembre, por el que se establece en la Comunidad Autónoma del País Vasco, la organización y el procedimiento de evaluación y acreditación de las competencias profesionales adquiridas a través de la experiencia laboral o vías no formales de formación, serán financiadas íntegramente por UVESCO.

19. artikulua.– Konpetentzia profesionala egiaztatzeko eta erregistratzeko fasea.

Artículo 19.– Fase de acreditación y registro de la competencia profesional.

1.– Egiaztatzeko eta erregistratzeko fasea azaroaren 10eko 211/2015 Dekretuak 13. artikuluan arautzen duen moduan egingo da konpetentzia profesionala egiaztatzeko eta erregistratzeko fasea –dekretu horrek lan-esperientziaren bitartez edo prestakuntzako bide ez-formalen bitartez hartutako konpetentzia profesionala ebaluatzeko eta egiaztatzeko antolamendua eta prozedura ezartzen du Euskal Autonomia Erkidegoan–.

1.– El desarrollo de la fase de acreditación y registro se llevará a cabo según lo dispuesto en el artículo 13 del Decreto 211/2015, de 10 de noviembre, por el que se establece en la Comunidad Autónoma del País Vasco, la organización y el procedimiento de evaluación y acreditación de las competencias profesionales adquiridas a través de la experiencia laboral o vías no formales de formación.

2.– Lanbide Heziketako Sailburuordetzak 2018ko ekainaren 25etik aurrera egiaztatuko ditu aitortutako konpetentzia-atalak, eta egiaztapen horiek egiteko, ebaluazio-batzordeek egindako aktei erreparatuko die (Lan-eskarmentuaren bidez lortutako konpetentzia profesionalak aitortzeko uztailaren 17ko 1224/2009 Errege Dekretuaren III-A ereduaren arabera egingo dira akta horiek).

2.– La Viceconsejería de Formación Profesional acreditará las unidades de competencia reconocidas a partir del día 25 de junio de 2018, de acuerdo con las actas emitidas por cada comisión de evaluación según el modelo III-A del Real Decreto 1224/2009, de 17 de julio, de reconocimiento de las competencias profesionales adquirido por experiencia laboral.

3.– Ebaluazio positiboa lortu duten pertsonek 30 egun izango dituzte ziurtagiriak eskuratzeko, Zubiri-Manteo BHI institutuan. Epe hori bukaturik, Euskal Autonomia Erkidegoko Lanbide Heziketako edozein ikastetxe integratutan eskatu beharko da ziurtagiria.

3.– Las personas, que hayan obtenido evaluación positiva, dispondrán de 30 días para recoger sus certificados en el IES Zubiri-Manteo BHI. Pasado ese plazo deberá solicitarse el certificado en cualquiera de los centros integrados de Formación Profesional de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

20. artikulua.– Prestakuntza-plana:

Artículo 20.– Plan de formación.

Lan-esperientziaren bidez edo prestakuntzako bide ez-formalen bitartez hartutako konpetentzia profesionalak ebaluatzeko eta egiaztatzeko prozesu osoa amaitzean, Ebaluazio Batzordeak idazki bat igorriko die deialdi honetan arautzen den prozeduran parte hartu duten guztiei, eta honako alderdi hauek adieraziko dira idazki horretan, pertsona bakoitzari dagokionaren arabera:

Al concluir todo el procedimiento de evaluación y acreditación de las competencias profesionales adquiridas a través de la experiencia laboral o de vías no formales de formación, la comisión de evaluación remitirá, a todas las personas que hayan participado en el procedimiento establecido en la presente convocatoria, un escrito en el que se hará constar, según proceda:

a) «Frogatu gabeko» konpetentzia-atalak hurrengo deialdietan egiaztatzeko prestakuntza-aukerak eta aukera horiei dagozkien orientabideak.

a) Posibilidades de formación, con las orientaciones pertinentes, para que puedan acreditar en convocatorias posteriores las unidades de competencia no demostradas.

b) Prestakuntza osatu eta loturik dauden profesionaltasun-ziurtagiriak edo lanbide-heziketako tituluak eskuratzeko prestakuntza-aukerak eta horiei dagozkien orientabideak.

b) Posibilidades de formación, con las orientaciones pertinentes, para completar la formación conducente a la obtención de un certificado de profesionalidad o un título de formación profesional que esté relacionado.

21. artikulua.– Dokumentuak kentzea.

Artículo 21.– Retirada de documentación.

Prozedurari buruzko espedientea, non prozeduran zehar sortutako erregistro eta emaitza guztiak jasota egongo diren, ikastetxe nagusiak gordeko du, bost urtez. Ondoren, suntsituak izango dira dokumentuak.

El expediente del procedimiento, en el que se recogerán todos los registros y resultados producidos a lo largo del mismo, será custodiado en el centro principal durante 5 años. Transcurrido este periodo los documentos serán destruidos.

22. artikulua.– Kalitatea kudeatzeko sistemak.

Artículo 22.– Sistemas de gestión de calidad.

Konpetentzia profesionalak ebaluatzeko eta egiaztatzeko prozedura honek kalitatea kudeatzeko sistemak izango ditu, uztailaren 17ko 1224/2009 Errege Dekretuan ezarritako helburuak lortu eta printzipioei eutsiko zaiela ziurtatzeko.

El presente procedimiento de evaluación y acreditación de las competencias profesionales se dotará de sistemas de gestión de la calidad, con el fin de asegurar que se logren los objetivos y se cumplan las finalidades y los principios establecidos en el Real Decreto 1224/2009, de 17 de julio.

23. artikulua.– Pribatutasun-politika.

Artículo 23.– Política de privacidad.

1.– Parte-hartzaileen datu pertsonalak deialdiaren oinarrietan eta Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kulturako sailburuaren 2016ko ekainaren 15eko Aginduan adierazitako moduan eta xedearekin tratatuko dira. Horretarako, eskatzaileen berariazko baimena lortu beharko da.

1.– Los datos de carácter personal de las personas participantes serán tratados en la forma y con el objeto señalados en las base de la convocatoria y en la Orden de 15 de junio de 2016 de la Consejera de Educación, Política Lingüística y Cultura. A estos efectos se deberá obtener el consentimiento expreso de las personas solicitantes.

2.– Konpetentzia ebaluatzeko eta egiaztatzeko prozedura izapidetzen duten organoek beren aplikazioetan dituzten datu pertsonalak erabiliko dituzte, prestakuntza-eskaintza loturikoak antolatu eta prozedura kudeatzeko.

2.– Los órganos que tramitan el procedimiento de evaluación y acreditación de la competencia utilizarán los datos personales incluidos en sus aplicaciones con el fin de organizar las ofertas formativas asociadas y la gestión del procedimiento.

3.– Datuak prozedura honetan aurreikusitako helburuetarako bakarrik erabiliko diren datu pertsonalen fitxategi automatizatu batean sartuta egongo dira. Fitxategi horren erabilera eta funtzionamendua bat etorriko dira Izaera pertsonaleko datuak babesteko abenduaren 13ko 15/1999 Lege Organikoarekin eta Datu Pertsonaletarako Jabetza Publikoko Fitxategiei eta Datuak Babesteko Euskal Bulegoa Sortzeari buruzko otsailaren 25eko 2/2004 Legearekin.

3.– Los datos formarán parte de un fichero automatizado de datos personales que se utilizarán, con carácter único y exclusivo, para los fines previstos en este procedimiento. El uso y funcionamiento de este fichero se ajustará a las previsiones de la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal y de la Ley 2/2004, de 25 de febrero, de Ficheros de Datos de Carácter Personal de Titularidad Pública y de Creación de la Agencia Vasca de Protección de Datos.

4.– Edozein unetan erabil daitezke 15/1999 Legeak arautzen dituen eskubideak eta, bereziki, datuetan sartzeko, zuzentzeko, ezabatzeko eta horien aurka egiteko eskubideak. Helbide honetara jo behar da, idatziz, eskubide horiek erabiltzeko: Hezkuntza Saileko Plangintza eta Antolamendu Zuzendaritza, Donostia kalea 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

4.– En cualquier momento se pueden ejercer los derechos reconocidos en la Ley 15/1999, en particular los de acceso, rectificación, cancelación y oposición, dirigiéndose por escrito a Dirección de Planificación y Organización del Departamento de Educación, c/ Donostia-San Sebastián 1, 01010 Vitoria-Gasteiz.

24. artikulua.– Parte ez hartzea eta errefusatzea.

Artículo 24.– Abstención y recusación.

1.– Aholkulari edo ebaluatzaile izendatzen diren pertsonek ez diete aholkurik emango edo ebaluaziorik egin beharko hautagaiei, baldin eta Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legeak 23. artikuluan arautzen dituen egoeraren batean baldin badaude.

1.– Las personas nombradas asesoras y evaluadoras deberán abstenerse de asesorar o evaluar a los candidatos o candidatas cuando entre aquellas y estos/as concurra alguna de las circunstancias previstas en el artículo 23 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público.

2.– Egoera horietakoren batean gertatzen baldin badira, egoera horretan dauden aholkulariek eta ebaluatzaileek horren berri eman behar diote beren ebaluazio-batzordeko batzordeburuari, eta azken horrek Lanbide Heziketaren Ezagutzaren Euskal Institutuari (EEI-IVAC).

2.– De producirse tal circunstancia, las personas designadas como asesoras o evaluadoras afectadas deberán comunicarlo a la Presidencia de la comisión de evaluación de la que formen parte y ésta al Instituto Vasco del Conocimiento de la Formación Profesional (IVAC).

3.– Era berean, hautagaiek errefusatu ahal izango dituzte aholkulari edo ebaluatzaile izendatutako pertsonak, baldin eta Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legeak 24. artikuluan arautzen dituen egoeraren batean baldin badaude.

3.– Asimismo, los o las aspirantes podrán recusar a asesores y/o evaluadores cuando concurran las circunstancias previstas en el artículo 24 de la Ley 40/2015, de 1 de octubre, de Régimen Jurídico del Sector Público.

AZKEN XEDAPENETATIK LEHENENGOA
DISPOSICIÓN FINAL PRIMERA

Ebazpen honek Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratzen denetik izango ditu ondorioak.

La presente Resolución surtirá efectos a partir de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco.

AZKEN XEDAPENETATIK BIGARRENA
DISPOSICIÓN FINAL SEGUNDA

Ebazpen honen aurka, gora jotzeko errekurtsoa aurkeztu ahal izango zaio Hezkuntzako sailburuordeari. Horretarako, hilabeteko epea izango da, ebazpena Euskal Herriko Agintaritzaren Aldizkarian argitaratu eta hurrengo egunetik hasita. Sailburuorde horrek emango du ebazpena, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko zuzendari nagusiari entzun ondoren.

En el plazo de un mes a partir del día siguiente al de su publicación en el Boletín Oficial del País Vasco, podrá interponerse, contra la presente Resolución, recurso de alzada ante la Consejera de Educación, quién resolverá previo trámite de audiencia al Director General de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko azaroaren 21a.

En Vitoria-Gasteiz, a 21 de noviembre de 2017.

Lanbide Heziketako sailburuordea,

El Viceconsejero de Formación Profesional,

JORGE ARÉVALO TURRILLAS.

JORGE ARÉVALO TURRILLAS.

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko zuzendari nagusia,

El Director General de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo,

JUAN JOSE BORJA BELANDIA FRADEJAS.

JUAN JOSE BORJA BELANDIA FRADEJAS.

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(Véase el .PDF)

Azterketa dokumentala


Análisis documental