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Boletin Oficial del País Vasco

218. zk., 2017ko azaroaren 15a, asteazkena

N.º 218, miércoles 15 de noviembre de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

LAN ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE TRABAJO Y JUSTICIA
5468
5468

IRAGARKIA, Zerbitzu zuzendariarena, Euskal Autonomia Erkidegoko organo judizialak bulegoko materialez hornitzeko kontratua lizitatzeko deialdia egiten duena (Espedientea: S-038-DAPJ-2016).

ANUNCIO, del Director de Servicios, por el que se convoca la licitación para el contrato de adquisición de material de oficina con destino a los Órganos Judiciales de la Comunidad Autónoma de Euskadi (Expediente: S-038-DAPJ-2016).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Lan eta Justizia Saila.

a) Organismo: Departamento de Trabajo y Justicia.

b) Espedientea izapidetzen duen Saila: Zerbitzu Zuzendaritzaren Kontratazio Zerbitzua.

b) Dependencia que tramita el expediente: Servicio de Contratación de la Dirección de Servicios.

c) Agiriak eta informazioa eskuratzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritzaren kontratazio zerbitzua.

1) Dependencia: Servicio de Contratación de la Dirección de Servicios.

2) Helbidea: Donostia kalea 1 – Lakua 1 – F Solairuartea.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – Lakua 1 – entreplanta F.

3) Herria eta posta kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 93 52.

4) Teléfono: 945 01 93 52.

5) Fax.

5) Telefax.

6) Helbide elektronikoa: n-bolinaga@euskadi.eus

6) Correo electrónico: n-bolinaga@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren Internet helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta informazioa eskuratzeko azken eguna: 2017ko abenduaren 7a.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 7 de diciembre de 2017.

d) Espedientearen zenbakia: S-038-DAPJ-2016.

d) Número de expediente: S-038-DAPJ-2016.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu mota: hornidurak.

a) Tipo de contrato: suministros.

b) Xedearen deskribapena: bulegorako materiala eskuratzea.

b) Descripción del objeto: adquisición de material de oficina.

c) Loteen araberako banaketa eta zenbakia: bai, hiru.

c) División por lotes y número: sí, tres.

d) Gauzatzeko / entregatzeko tokia: Euskal Autonomia Erkidegoko organo judizialak.

d) Lugar de ejecución/entrega: órganos judiciales de la Comunidad Autónoma de Euskadi.

e) Gauzatzeko / entregatzeko epea: 24 hilabete.

e) Plazo de ejecución/entrega: 24 meses.

f) Luzapenaren onarpena: bai, urtebeteko bi luzapen.

f) Admisión de prórroga: sí, dos prórrogas de un año cada una de ellas.

g) Esparru-akordio baten ezarpena: ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklatura erreferentzia): 30197000-6.

i) CPV (referencia de nomenclatura): 30197000-6.

3.– Izapidetzea, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 1.192.727,27 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 1.192.727,27 euros.

5.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua.

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Zenbateko garbia: 542.148,76 euro. Zenbateko totala: 656.000,00 euro.

a) Importe neto: 542.148,76 euros. Importe total: 656.000,00 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: % 5.

Definitiva: 5%.

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Kaudimen ekonomiko eta finantzarioaren eta kaudimen tekniko eta profesionalaren beste betekizun batzuk:

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional:

Kaudimen ekonomiko eta finantzarioa:

Solvencia económica y financiera:

Urteko negozio-bolumenari dagokionez, azken hiru urte osoetako negozio-bolumenak aztertuko dira, eta horien artean negozio-bolumen handiena duena hartuko da aintzat. Horrela, aukeratutako urteko negozio-bolumenak segidan zehazten diren zenbatekoak izan behar ditu gutxienez, betiere lehiatzen den loteen arabera:

Contar con un volumen anual de negocios que, referido al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos concluidos sea de, al menos, los siguientes importes en función a los lotes a los que presente oferta:

1. sorta: 92.727 euro.

Lote 1: 92.727 euros.

2. sorta: 117.273 euro.

Lote 2: 117.273 euros.

3. sorta: 237.273 euro.

Lote 3: 237.273 euros.

1. sorta + 2. sorta: 210.000 euro.

Lote 1 + lote 2: 210.000 euros.

1. sorta + 3. sorta: 330.000 euro.

Lote 1 + lote 3: 330.000 euros.

2. sorta + 3. sorta: 354.545 euro.

Lote 2 + lote 3: 354.545 euros.

1. sorta + 2. sorta + 3. sorta: 447.273 euro.

Lote 1 + lote 2 + lote 3: 447.273 euros.

Kaudimen tekniko edo profesionala:

Solvencia técnica o profesional:

Bulegorako material txikiaren horniduran esperientzia izatea, azkeneko bost urteetan gehien exekutatu den urtearen zenbateko metatua, honako zenbatekoen berdina edo handiagoa izatea, aurkeztutako sorten arabera:

Contar con experiencia en la realización de suministro de material de oficina de pequeña envergadura, siendo el requisito mínimo que el importe anual acumulado en el año de mayor ejecución sea igual o superior a los siguientes importes, en función a los lotes a los que se presente oferta:

1. sorta: 43.273 euro.

Lote 1: 43.273 euros.

2. sorta: 54.727 euro.

Lote 2: 54.727 euros.

3. sorta: 110.727 euro.

Lote 3: 110.727 euros.

1. sorta + 2. sorta: 98.000 euro.

Lote 1 + lote 2: 98.000 euros.

1. sorta + 3. sorta: 154.000 euro.

Lote 1 + lote 3: 154.000 euros.

2. sorta + 3. sorta: 165.455 euro.

Lote 2 + lote 3: 165.455 euros.

1. sorta + 2. sorta + 3. sorta: 208.727 euro.

Lote 1 + lote 2 + lote 3: 208.727 euros.

c) Bestelako betebehar batzuk: ez.

c) Otros requisitos específicos: no.

d) Erreserbatutako kontratua: ez.

d) Contratos reservados: no.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko abenduaren 11ko 13:00ak.

a) Fecha límite de presentación: 13:00 horas del 11 de diciembre de 2017.

b) Aurkezpen modua: Europako Kontratazio Agiri Bakarra (EKAB).

b) Modalidad de presentación: Documento Europeo Único de Contratación (DEUC).

c) Aurkezteko tokia: Zerbitzu Zuzendaritza. Kontratazio Mahaia. Donostia kalea 1, Lakua 1 – F solairuartea.

c) Lugar de presentación: Dirección de Servicios. Mesa de Contratación. C/ Donostia-San Sebastián 1, Lakua 1, entreplanta F.

d) Lizitatzaileak eskaintzari derrigorrez eutsi beharko dion epea: 15 egun proposamen ekonomikoak zabaltzen direnetik.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 15 días desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldagaien onarpena: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak balioesteko irizpideak, administrazio-klausula partikularren agiriaren karatulan xedatutakoari jarraikiz.

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

a) Formuletan oinarritutako irizpideak: prezioa.

a) Criterios basados en fórmulas: precio.

b) Balio-judizioan oinarritutako irizpideak: ez.

b) Criterios basados en juicio de valor: no.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

Formuletan oinarritutako irizpideei loturiko irekitzea: Entitatea: Kontratazio Mahaia. Zerbitzu Zuzendaritza. Donostia kalea (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Data: 2017ko abenduaren 21eko 13:00ak.

Apertura criterios basados en fórmulas: Entidad: Mesa de Contratación. Dirección de Servicios. C/ Donostia-San Sebastián (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Fecha: 13:00 horas del 21 de diciembre de 2017.

11.– Beste argibide batzuk.

11.– Otras informaciones.

12.– Iragarkien gastuak: esleipendunaren kontura.

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario.

13.– Kasuak kasu, deialdiari buruzko informazioak biltzen dituen edo pleguak bertan lortzeko baliagarria den atari informatikoa edo web-orria: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/eu

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/es/

14.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: 2017ko urriaren 31.

14.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: 31 de octubre de 2017

Vitoria-Gasteiz, 2017ko azaroaren 7a.

En Vitoria-Gasteiz, a 7 de noviembre de 2017.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JUAN IGNACIO URRESOLA ARECHABALA.

JUAN IGNACIO URRESOLA ARECHABALA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental