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Boletin Oficial del País Vasco

218. zk., 2017ko azaroaren 15a, asteazkena

N.º 218, miércoles 15 de noviembre de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

LAN ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE TRABAJO Y JUSTICIA
5467
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IRAGARKIA, Zerbitzu zuzendariarena, Justizia Konponarazlearen Zerbitzuko (JKZ) prestazioak burutzeko zerbitzu-kontratua lizitatzeko deialdia egiten duena (A-011-DTJ-2017).

ANUNCIO del Director de Servicios, por el que se convoca la licitación para el contrato de servicios de Ejecución de las prestaciones correspondientes al Servicio de Justicia Restaurativa (SJR) (A-011-DTJ-2017).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Lan eta Justizia Saila.

a) Organismo: Departamento de Trabajo y Justicia.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritzako Kontratazio Zerbitzua.

b) Dependencia que tramita el expediente: Servicio de Contratación de la Dirección de Servicios.

c) Agiriak eta informazioa eskuratzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritzako Kontratazio Zerbitzua.

1) Dependencia: Servicio de Contratación de la Dirección de Servicios.

2) Helbidea: Donostia kalea 1, Lakua 1 – F solairuartea.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián 1, Lakua 1 – entreplanta F.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 84 96.

4) Teléfono: 945 01 84 96.

5) Faxa:

5) Telefax.

6) Helbide elektronikoa: mi-mendeznunez@euskadi.eus

6) Correo electrónico: mi-mendeznunez@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta informazioa eskuratzeko azken eguna: 2017ko abenduaren 13a.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 13 de diciembre de 2017.

d) Espedientearen zenbakia: A-011-DTJ-2017.

d) Número de expediente: A-011-DTJ-2017.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu-mota: zerbitzuak.

a) Tipo de contrato: servicios.

b) Xedearen deskribapena: Justizia Konponarazlearen Zerbitzuko (JKZ) prestazioak burutzea.

b) Descripción del objeto: ejecución de las prestaciones correspondientes al Servicio de Justicia Restaurativa.

c) Loteen araberako banaketa eta zenbakia: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatzeko/entregatzeko tokia: Euskal Autonomia Erkidegoko barruti judizialetan burutuko dira lanok, Lan eta Justizia Sailak zerbitzua emateko gaitutako bulego judizialetan, hain zuzen ere. Lurralde historikoetako hiriburuetan eta Barakaldon kokatuta dauden bulegoak JKZaren bulego nagusi eta iraunkorrak dira.

d) Lugar de ejecución/entrega: los trabajos se ejecutarán en las dependencias judiciales de todos los partidos judiciales del País Vasco, habilitadas para la prestación del servicio por el Departamento de Trabajo y Justicia. Las sedes situadas en las capitales de los Territorios Históricos de la CAE y en Barakaldo son sedes principales y permanentes del SJR.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: 3 urte.

e) Plazo de ejecución/entrega: 3 años.

f) Luzapenaren onarpena: bai, 3 luzapen, bakoitza urte batekoa.

f) Admisión de prórroga: sí, 3 prórrogas de un año cada una.

g) Esparru-akordio baten ezarpena: ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (Nomenklatura erreferentzia): 85312310-5 eta 85312320-8.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 85312310-5 y 85312320-8.

3.– Izapidetzea, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 4.290.000,00 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 4.290.000,00 euros.

5.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de licitación:

a) Zenbateko garbia 1.950.000,00 euro. Zenbateko totala: 2.145.000,00 euro.

a) Importe neto 1.950.000,00 euros. Importe total 2.145.000,00 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa (%): esleipenari dagokion zenbatekoaren % 5, BEZik gabe.

Definitiva (%) 5 del importe de adjudicación, IVA excluído.

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Kaudimen ekonomiko eta finantzarioaren eta gaitasun tekniko eta profesionalaren beste betekizun batzuk:

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional:

Kaudimen ekonomiko eta finantzarioa:

Económica y financiera:

Betekizuna(k): aurreko hiru (3) urteetako batean (2014an, 2015ean edo 2016an) urteko negozio-bolumenak 500.000,00 eurokoa (BEZik gabe) izan behar du, gutxienez.

Requisito/s: el volumen anual de negocios deberá ser de, al menos, 500.000,00 euros (IVA excluido) en alguno de los últimos tres (3) ejercicios (2014, 2015 o 2016).

Gaitasun tekniko edo profesionala:

Técnica o profesional:

Betekizuna(k): aurreko bost urteetatik (2012-2016) lan gehien egin duten urtean kontratu honen xedearen antzeko lanak egin izana (hau da, orientazio edo aholkularitza zerbitzuak biktimen erreparaziorako eta justizia konponarazlea gauzatzeko), gutxienez 500.000,00 euroko zenbatekoa zutenak.

Requisito/s: deberán haber realizado en el año de mayor ejecución de los cinco últimos años (2012-2016) trabajos similares al objeto del presente contrato, entendiendo por tales servicios de orientación u asesoramiento en reparación de víctimas o la ejecución de la justicia restaurativa, por importe igual o superior a 500.000,00 euros.

c) Bestelako betebehar batzuk: enpresa esleipendunaren betebeharra da familia-jurisdikzioaren arloan arituko diren langileek Bitartekarien Erregistroan egindako inskripzioaren ziurtagiria aurkeztea, beti ere kontratua formalizatu baino lehen.

c) Otros requisitos específicos: la empresa adjudicataria debe presentar, antes de la formalización del contrato, la inscripción en el Registro de Personas Mediadoras de aquellas personas asignadas a la jurisdicción familiar.

d) Erreserbatutako kontratua. Ez.

d) Contratos reservados: no.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko abenduaren 14ko 13:00ak.

a) Fecha límite de presentación: 13:00 horas del 14 de diciembre de 2017.

b) Aurkezpen-modua: Europako Kontratazio Agiri Bakarra (EKAB).

b) Modalidad de presentación: Documento Europeo Único de Contratación (DEUC).

c) Aurkezteko tokia: Zerbitzu Zuzendaritza. Kontratazio Mahaia. Donostia kalea, 1, Lakua 1, F solairuartea.

c) Lugar de presentación: Dirección de Servicios. Mesa de Contratación. C/ Donostia-San Sebastian, 1, Lakua 1, entreplanta F.

d) Lizitatzaileak eskaintzari derrigorrez eutsi beharko dion epea: bi (2) hilabete proposamen ekonomikoak zabaltzen direnetik.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos (2) meses desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldagaien onarpena: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak balioesteko irizpideak, administrazio-klausula partikularren agiriaren karatulan xedatutakoari jarraikiz.

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

a) Formuletan oinarritutako irizpideak: bai.

a) Criterios basados en fórmulas: sí.

b) Balio-judizioan oinarritutako irizpideak: bai.

b) Criterios basados en juicio de valor: sí.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

a) Balio-judizioetan oinarritutako irizpideei loturiko irekitzea: Entitatea: Kontratazio Mahaia. Zerbitzu Zuzendaritza. Donostia kalea (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Data: 2018ko urtarrilaren 8ko 12:00ak.

Apertura criterios basados en juicios de valor: Entidad: Mesa de Contratación. Dirección de Servicios. C/ Donostia-San Sebastián (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Fecha: 8 de enero de 2018, a las 12:00 horas.

b) Formuletan oinarritutako irizpideei loturiko irekitzea: Entitatea: Kontratazio Mahaia. Zerbitzu Zuzendaritza. Donostia kalea (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Data: 2018ko urtarrilaren 12ko 12:00ak.

Apertura criterios basados en fórmulas: Entidad: Mesa de Contratación. Dirección de Servicios. C/ Donostia-San Sebastián (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Fecha: 12 de enero de 2018, a las 12:00 horas.

11.– Beste argibide batzuk:

11.– Otras informaciones.

12.– Iragarkien gastuak: esleipendunaren kontura.

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario.

13.– Kasuak kasu, deialdiari buruzko informazioak biltzen dituen edo pleguak bertan lortzeko baliagarria den atari informatikoa edo web-orria: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/eu

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/es/

14.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: 2017ko azaroaren 3a.

14.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: 3 de noviembre de 2017.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko azaroaren 7a.

En Vitoria-Gasteiz, a 7 de noviembre de 2017.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JUAN IGNACIO URRESOLA ARECHABALA.

JUAN IGNACIO URRESOLA ARECHABALA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental