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Boletin Oficial del País Vasco

198. zk., 2017ko urriaren 17a, asteartea

N.º 198, martes 17 de octubre de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

INGURUMEN, LURRALDE PLANGINTZA ETA ETXEBIZITZA SAILA
DEPARTAMENTO DE MEDIO AMBIENTE, PLANIFICACIÓN TERRITORIAL Y VIVIENDA
4973
4973

IRAGARKIA, ingurumenean eragina izan dezaketen gorabehera edota larrialdi-abisuak zein bertan sortutako hondakinak kudeatzeko zerbitzuaren lizitaziorako dena (Espedientea: 023SV/2017).

ANUNCIO para la licitación del servicio para la gestión de incidentes/emergencias medioambientales y los residuos generados en las mismas (Expediente: 023SV/2017).

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Saileko Zerbitzu zuzendaria.

a) Organismo: Directora de Servicios del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda.

b) Espedientea izapidetzen ari den bulegoa: Kontratazio Mahaia (Zerbitzu Zuzendaritza).

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación (Dirección de Servicios).

c) Espedientearen zenbakia: 023SV/2017.

c) Número de expediente: 023SV/2017.

2.– Kontratuaren ezaugarriak.

2.– Objeto del contrato.

a) Helburua: ingurumenean eragina izan dezaketen gorabehera edota larrialdi-abisuak zein bertan sortutako hondakinak kudeatzea.

a) Descripción del objeto: gestión de incidentes/emergencias medioambientales y los residuos generados en las mismas.

b) Multzotan zatitzea: bai, 2:

b) División por lotes y número: sí, 2.

1. lotea: aste bakoitiak: kontratuaren iraupenaren 26 aste bakoitiak.

Lote 1, semanas impares: las 26 semanas impares de duración del contrato.

2. lotea: aste bikoitiak: kontratuaren iraupenaren 26 aste bikoitiak.

Lote 2, semanas pares: las 26 semanas pares de duración del contrato.

c) Burutzeko lekua: enpresa esleipendunaren egoitzan eta gorabeherak edota istripuak gertatzen diren tokietan egingo da, eta txostenak eta gainerako dokumentazioa Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailean entregatu.

c) Lugar de ejecución: en el domicilio de la empresa adjudicataria y en los lugares donde se produzcan los incidentes/emergencias, y la entrega de los informes y documentación generada en el Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda.

d) Burutzeko epea: 52 aste.

d) Plazo de ejecución: 52 semanas.

1. lotea: 26 aste bakoitiak, kontratua izenpetu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita.

Lote 1: las 26 semanas impares, a partir del día siguiente a la firma del contrato.

2. lotea: 26 aste bikoitiak, kontratua izenpetu eta hurrengo egunetik kontatzen hasita.

Lote 2: las 26 semanas pares, a partir del día siguiente a la firma del contrato.

3.– Izapideak, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapideak: arruntak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko modua: hainbat irizpide.

c) Forma: pluralidad de criterios.

4.– Lizitazioaren gehienezko aurrekontua: ehun eta hirurogeita bost mila, berrehun eta laurogeita bederatzi euro eta hogeita sei zentimo (165.289,26) gehi hogeita hamalau mila, zazpiehun eta hamar euro eta hirurogeita hamalau zentimo (34.710,74) BEZarenak. Beraz, guztira, berrehun mila euro (200.000), bi lotetan banatuta:

4.– Presupuesto máximo de licitación: ciento sesenta y cinco mil doscientos ochenta y nueve euros con veintiséis céntimos (165.289,26), al que corresponden treinta y cuatro mil setecientos diez euros con setenta y cuatro céntimos (34.710,74) de IVA, resultando un importe total de doscientos mil euros (200.000), divididos en dos lotes:

1. lotea: laurogeita bi mila, seiehun eta berrogeita lau euro eta hirurogeita hiru zentimo (82.644,63), gehi hamazazpi mila, hirurehun eta berrogeita hamabost euro eta hogeita hamazazpi zentimo (17.355,37) BEZarenak. Beraz, guztira, ehun mila (100.000) euro.

Lote 1: ochenta y dos mil seiscientos cuarenta y cuatro euros con sesenta y tres céntimos (82.644,63), al que corresponden diecisiete mil trescientos cincuenta y cinco euros con treinta y siete céntimos (17.355,37) de IVA, resultando un importe total de cien mil (100.000) euros.

2. lotea: laurogeita bi mila, seiehun eta berrogeita lau euro eta hirurogeita hiru zentimo (82.644,63), gehi hamazazpi mila, hirurehun eta berrogeita hamabost euro eta hogeita hamazazpi zentimo (17.355,37) BEZarenak. Beraz, guztira, ehun mila (100.000) euro.

Lote 2: ochenta y dos mil seiscientos cuarenta y cuatro euros con sesenta y tres céntimos (82.644,63), al que corresponden diecisiete mil trescientos cincuenta y cinco euros con treinta y siete céntimos (17.355,37) de IVA, resultando un importe total de cien mil (100.000) euros.

5.– Kontratuaren balio zenbatetsia: hirurehun eta hogeita hamar mila, bostehun eta hirurogeita hemezortzi euro eta berrogeita hamabi zentimo (330.578,52).

5.– Valor estimado del contrato: trescientos treinta mil quinientos setenta y ocho euros con cincuenta y dos céntimos (330.578,52).

6.– Behin-behineko bermea: ez dago jarri beharrik.

6.– Garantía provisional: no se exige garantía provisional.

7.– Agiriak eta argibideak lortzeko.

7.– Obtención de documentación e información.

a) Entitatea: Eusko Jaurlaritza. Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Saila.

a) Entidad: Gobierno Vasco. Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda.

b) Helbidea: Donostia kalea 1.

b) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

c) Herria eta posta-kodea: 01010 Vitoria-Gasteiz.

c) Localidad y código postal: 01010 Vitoria-Gasteiz.

d) Telefonoa: 945 01 98 26.

d) Teléfono: 945 01 98 26.

e) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2017ko azaroaren 6a.

e) Fecha límite de obtención de documentos e información: 6 de noviembre de 2017.

f) Kontratu honi buruzko informazio guztia webgune honetan eskura daiteke: www.contratacion.info edo www.euskadi.eus/contratacion

f) Toda la información relativa al presente contrato podrá obtenerse en la siguiente página web: www.contratacion.info o www.euskadi.eus/contratacion

8.– Kontratistaren betebeharrak.

8.– Requisitos específicos del contratista.

Sailkapena: ez.

Clasificación exigida: no.

Kaudimenari buruzko eskakizunak eta egiaztatzeko modua:

Requisitos de solvencia y medios de acreditación:

A) Ekonomia- eta finantza-kaudimena: azken hiru urteei dagokien urteko negozioen bolumenari buruzko adierazpena. Azken hiru ekitaldietako bakoitzean, gutxienez, negozioaren bolumenak lizitazio honen zenbatekoaren parekoa izan behar du.

A) Solvencia económica y financiera: declaración sobre el volumen anual de negocios de los tres últimos ejercicios, que deberá ser, como mínimo, equivalente al de la presente licitación en cada ejercicio.

B) Kaudimen teknikoa:

B) Solvencia técnica:

a) Lantaldea osatuko duten pertsonen zerrenda eta horien titulua edo Elkargoen ziurtagiria, zein curriculumak. Gutxieneko lantaldea hiru pertsonak osatu behar dute, eta horiek erdi-mailako edo goi-mailako titulazioa izan behar dute. Hiru pertsona horiek gorabeherak edota hondakinak kudeatzen 2 urteko eskarmentua dutela egiaztatu behar dute.

a) Relación de las personas dedicadas al trabajo objeto del contrato, aportando los títulos o certificados de los Colegios respectivos y el currículo de cada uno de ellos, donde se acredite la experiencia exigida. El equipo de trabajo deberá estar formado, como mínimo, por tres personas con titulaciones de grado medio o superior y experiencia acreditada de, al menos, dos años en la gestión de incidentes/emergencias y/o residuos.

b) Kontratuaren egikaritzan enpresak honako baliabide hauek izango dituela adierazi behar du: tanga-kamioi bat, isuriak xurgatzeko gaitasuna duena; garabi-kamioi bat; material xurgatzaileak eta ontziak.

b) Declaración indicando estar en posesión de los medios materiales requeridos, que son los siguientes: camión cisterna con capacidad de succión de derrames, camión grúa, materiales absorbentes y recipientes.

c) Azken bost urteetan parte hartutako gorabehera- edo larrialdi-egoera nagusien zerrenda aurkeztu behar dute enpresek, lan edo zerbitzu horien zenbatekoa, datak eta onuradunak (publikoak nahiz pribatuak) zehaztuko dituena. Zerbitzuak egiaztatzeko organo eskudunak egindako edo bisaturiko ziurtagiriak aurkeztu beharko dira hartzailea sektore publikokoa izan bada; eta pertsona pribatua bada, pertsona horrek egindako ziurtagiria edo enpresaburuaren aitorpena. Azken 5 urteetan, gorabehera eta larrialdi-egoerak nahiz horrelakoetan sortutako hondakinak kudeatzen gutxienez urtebeteko esperientzia duela egiaztatu behar du enpresak; gainera, halako egoeren ezaugarriak eta kontratu hau betetzean enpresak izan ditzakeenak antzekoak izan behar dira.

c) Relación de las intervenciones en situaciones de incidentes/emergencias relevantes en los últimos cinco años. Una relación de los principales servicios o trabajos realizados en los últimos cinco años que incluya importe, fechas y el destinatario, público o privado, de los mismos. Los servicios o trabajos efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público; cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado expedido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario. Como mínimo, se deberá acreditar una experiencia mínima de un año, en los cinco últimos, en gestión de situaciones de incidentes/emergencias con generación de residuos, debiendo ser estas situaciones equivalentes en características a las que se pueden encontrar en la ejecución del contrato.

9.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

9.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Agiriak aurkezteko azken eguna: 2017ko azaroaren 7a, 12:00ak baino lehen.

a) Fecha límite de presentación: 7 de noviembre de 2017, antes de las 12:00.

b) Aurkeztu beharreko dokumentazioa: administrazio-klausula zehatzen agirian adierazten direnak.

b) Documentación a presentar: la que se especifica en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Eskabideak aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

c.1.– Elektronikoki lizitatuz gero, honako web orriaren bidez egin daiteke aurkezpena: www.contratacion.info edo www.euskadi.eus/contratacion

c.1.– Si se licita electrónicamente, puede presentarse a través de la página Web: www.contratacion.info o www.euskadi.eus/contratacion

c.2.– Paperean lizitatuz gero, honako leku honetan:

c.2.– Si se licita en papel:

1) Erakundea: Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Saila.

1) Entidad: Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda.

2) Helbidea: eskuan eraman beharko dira Ingurumen, Lurralde Plangintza eta Etxebizitza Sailaren Erregistro Nagusira, Vitoria-Gasteizko Donostia kaleko 1era (Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia), goian aipatutako epean. Postaz ere bidali ahal izango dira, eta eskaintza postan zein egunetan jarri den, egun berean kontratazio organoari telex, telekopia, edo telegrama bidez jakinarazi eta egiaztatu beharko zaio. Eskakizun bi horiek betetzen ez badira, ez dira eskaintzak onartuko. Nolanahi ere, eskaintza postaz bidali, eta hamar egun naturaleko epean jasotzen ez bada, inolaz ere ez da onartuko.

2) Domicilio: serán entregados en mano en el Registro del Departamento de Medio Ambiente, Planificación Territorial y Vivienda, c/ Donostia-San Sebastián, 1, Lakua II, 2.ª planta (Edificio Sede Central del Gobierno Vasco), o enviadas por correo dentro del plazo de admisión señalado, debiendo justificar la fecha de imposición del envío en la oficina de correos y anunciar al órgano de contratación la remisión de la oferta mediante telex, telefax o telegrama en el mismo día. Sin la concurrencia de ambos, la oferta no será admitida. Transcurridos, no obstante, diez días naturales a la indicada fecha sin haberse recibido la proposición, ésta no será admitida en ningún caso.

3) Herria eta posta kodea: 01010 Vitoria-Gasteiz (Araba).

3) Localidad y código postal: 01010 Vitoria-Gasteiz, Álava, España.

d) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion eskaintzari: 2 hilabete, proposamenak irekitzen direnetik aurrera kontatuta.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses, a contar a partir de la apertura de las proposiciones.

e) Aldaerak: ez da aldaera edo alternatibarik onartuko.

e) Admisión de variantes: no se admite la presentación de variantes o alternativas.

f) Prozedura mugatua bada, eskaintzak aurkezteko gonbita egin nahi zaien enpresen kopurua edo gutxienezko edo gehienezko kopurua: ez dago horrelakorik.

f) En su caso, número previsto (o número máximo y mínimo) de empresas a las que pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no es el caso.

10.– Esleitzeko irizpideak.

10.– Criterios de adjudicación.

A) Formulak aplikatuz automatikoki balioestekoak diren irizpideak. Ponderazioa, guztira: 70 puntu.

A) Criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas. Ponderación total: 70 puntos.

Eskaintza ekonomikoa. Ponderazioa: 70 puntu. Formula: ikus karatularen 30.2.a) puntua.

Oferta económica. Ponderación: 70 puntos. Fórmula: ver punto 30.2.a) de la carátula.

B) Balio-iritzietan oinarrituta aplikatu behar diren irizpideak: Ponderazioa, guztira: 30 puntu.

B) Criterios cuya aplicación requiere un juicio de valor. Ponderación total: 30 puntos.

a) Abisuei erantzuteko eta hondakinak kudeatzeko prozedura. Ponderazioa: 15 puntu. Ikusi karatularen 30.2.b) atala.

a) Procedimiento operativo para la respuesta a avisos y gestión de residuos. Ponderación: 15 puntos. Ver punto 30.2.b) de la carátula.

b) Hondakinik gabeko gorabeherak kudeatzea. Ponderazioa: 15 puntu. Ikusi karatularen 30.2.b) atala.

b) Gestión de los avisos de incidentes no vinculados a residuos. Ponderación: 15 puntos. Ver punto 30.2.b) de la carátula.

11.– «C» gutun-azalak irekitzeko ekitaldi publikoa:

11.– Apertura pública de los sobres «C».

a) Entitatea: Kontratazio Mahaia (Zerbitzu Zuzendaritza).

a) Entidad: Mesa de Contratación (Dirección de Servicios).

b) Herria: 01010 Vitoria-Gasteiz (Araba).

b) Localidad: 01010 Vitoria-Gasteiz, Álava, España.

c) Data: 2017ko azaroaren 16a.

c) Fecha: 16 de noviembre de 2017.

d) Ordua: 11:00.

d) Hora: 11:00.

e) Lekua: Lakua IIko 1. aretoa, Donostia kalea 1 (Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia).

e) Lugar: Sala n.º 1 de Lakua II en c/ Donostia-San Sebastián, 1 (Edificio Sede Central del Gobierno Vasco).

12.– «B» gutun-azalak (formulen bidez baloratu beharreko irizpideak) irekitzeko ekitaldi publikoa:

12.– Apertura de los sobres «B» (criterios evaluables mediante la aplicación de fórmulas):

a) Entitatea: Kontratazio Mahaia (Zerbitzu Zuzendaritza).

a) Entidad: Mesa de Contratación (Dirección de Servicios).

b) Herria: 01010 Vitoria-Gasteiz (Araba).

b) Localidad: 01010 Vitoria-Gasteiz, Álava, España.

c) Data: 2017ko azaroaren 27a.

c) Fecha: 27 de noviembre de 2017.

d) Ordua: 11:00.

d) Hora: 11:00.

e) Lekua: Lakua IIko 1. aretoa, Donostia kalea 1 (Eusko Jaurlaritzaren egoitza nagusia).

e) Lugar: Sala n.º 1 de Lakua II en c/ Donostia-San Sebastián, 1 (Edificio Sede Central del Gobierno Vasco).

13.– Bestelako argibideak: ez.

13.– Otras informaciones: no es el caso.

14.– Iragarpen-gastuak: enpresa esleipendunaren kontura.

14.– Gastos de anuncios: por cuenta de la empresa adjudicataria.

15.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidalitako eguna: 2017ko irailaren 27an.

15.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): 27 de septiembre de 2017.

16.– Deialdiari buruzko informazioa eta pleguak eskuratzeko atari informatikoa edo webgunea: www.contratacion.info edo www.euskadi.net/contratacion

16.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.contratacion.info o www.euskadi.eus/contratacion

Vitoria-Gasteiz, 2017ko urriaren 2a.

En Vitoria-Gasteiz, a 2 de octubre de 2017.

Zerbitzu zuzendaria,

La Directora de Servicios,

PALOMA USATORRE MINGO.

PALOMA USATORRE MINGO.


Azterketa dokumentala


Análisis documental