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Boletin Oficial del País Vasco

198. zk., 2017ko urriaren 17a, asteartea

N.º 198, martes 17 de octubre de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

GOBERNANTZA PUBLIKO ETA AUTOGOBERNU SAILA
DEPARTAMENTO DE GOBERNANZA PÚBLICA Y AUTOGOBIERNO
4971
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IRAGARKIA, Administrazioko eta Zerbitzu Orokorretako sailburuordearena, zeinaren bidez deialdia egiten baita paper resmez, kartoi meheez eta autokopiatiboez hornitzea helburutzat duen kontratua lizitatzeko.

ANUNCIO de la Viceconsejera de Administración y Servicios Generales, por el que se convoca la licitación del contrato de suministro de resmas de papel offset, cartulinas y autocopiativos.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Gobernantza Publiko eta Autogobernu Saila.

a) Organismo: Departamento de Gobernanza Pública y Autogobierno.

b) Espedientea izapidetzen duen saila: Baliabide Orokorren Zuzendaritzako Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación de la Dirección de Recursos Generales.

c) Espediente-zenbakia: KM/2018/007.

c) Número de expediente: KM/2018/007.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu mota: hornidura.

a) Tipo de contrato: suministro.

b) Xedearen deskribapena: paper resmez, kartoi meheez eta autokopiatiboez hornitzea.

b) Descripción del objeto: suministro de resmas de papel offset, cartulinas y autocopiativos.

c) Loteen araberako banaketa eta zenbakia: bai, bi.

c) División por lotes y número: sí, dos.

3.– Izapidetzea, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua: 37.190,08 euro, BEZik gabe (45.000 euro, BEZa barne).

4.– Presupuesto base de licitación: 37.190,08 euros, sin IVA (45.000 euros, IVA incl).

5.– Behin-behineko bermea: ez dagokio.

5.– Garantía provisional: no procede.

6.– Dokumentazioa eta informazioa lortzea: www.contratación.euskadi edo www.euskadi.eus/contratacion

6.– Obtención de documentación e información: www. contratación.euskadi o www. euskadi.eus/ contratación

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Kaudimen ekonomiko eta finantzarioaren eta kaudimen tekniko eta profesionalaren beste betekizun batzuk: administrazio-klausula partikularren agiriaren karatulan eskatutakoak.

b) Otros requisitos de solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: los exigidos en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko azaroaren 2a, 13:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 13:00 horas del 2 de noviembre de 2017.

b) Aurkeztu beharreko dokumentazioa: administrazio-klausula partikularren agirian eskatutakoa.

b) Documentación a presentar: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko tokia: Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Kontratazio Mahaia. Donostia kalea 1 (Lakua), M eraikina, 3. solairua. 01010 Vitoria-Gasteiz.

c) Lugar de presentación: Dirección de Recursos Generales. Mesa de Contratación. C/ Donostia-San Sebastián, 1 (Lakua) Edif. M-3.ª planta. 01010 Vitoria-Gasteiz.

d) Lizitatzaileak eskaintzari derrigorrez eutsi beharko dion epea: 2 hilabete, proposamen ekonomikoak zabaltzen direnetik.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldagaien onarpena: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak balioesteko irizpideak, administrazio-klausula partikularren agiriaren karatulan xedatutakoari jarraikiz.

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

a) Formuletan oinarritutako irizpideak:

a) Criterios basados en fórmulas:

1) Proposamen ekonomikoa: 90 puntu.

1) Oferta económica. Ponderación: 90 puntos.

2) Entrega-epea: 10 puntu.

2) Plazo de entrega. Ponderación: 10 puntos.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

Ponderazio automatikoa duten irizpideekin loturiko irekitzea: Entitatea: Kontratazio Mahaia. Baliabide Orokorren Zuzendaritza. Donostia kalea 1 (Lakua), 01010 Vitoria - Gasteiz. Data: 2017ko azaroaren 16ko 12:15a.

Apertura criterios de valoración automáticos: Entidad: Mesa de Contratación. Dirección de Recursos Generales. C/ Donostia-San Sebastián, 1 (Lakua). 01010 Vitoria-Gasteiz. Fecha: 12:15 horas del 16 de noviembre de 2017.

11.– Beste argibide batzuk.

11.– Otras informaciones.

12.– Iragarkien gastuak: esleipendunaren kontura.

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario.

13.– Kasuak kasu, deialdiari buruzko informazioak biltzen dituen edo pleguak bertan lortzeko baliagarria den atari informatikoa edo web-orria: http:// www.contratacion.euskadi.eus

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: http:// www.contratacion.euskadi.eus

14.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna.

14.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea».

Vitoria-Gasteiz, 2017ko urriaren 4a.

En Vitoria-Gasteiz, a 4 de octubre de 2017.

Administrazioko eta Zerbitzu Orokorretako sailburuordea,

La Viceconsejera de Administración y Servicios Generales,

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.

NEREA KARMELE LÓPEZ-URIBARRI GOICOLEA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental