Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

186. zk., 2017ko irailaren 28a, osteguna

N.º 186, jueves 28 de septiembre de 2017


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SALUD
4659
4659

IRAGARKIA, Donostiako Antso Jakituna hiribideko 35.ean eta Nafarroa hiribideko 4.ean kokaturiko eraikinen zaintza- eta segurtasun-zerbitzua ematea xede duen zerbitzu-kontratua lizitatzeari buruzkoa.

ANUNCIO de licitación del contrato de servicios para la vigilancia y seguridad en los edificios sitos en Avda. Sancho el Sabio, 35 y Avda. de Navarra, 4 (San Sebastián).

1.– Erakunde adjudikatzailea: datu orokorrak eta argibideak eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza. Osasun Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco. Departamento de Salud.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – 4.ª planta.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 91 77.

4) Teléfono: 945 01 91 77.

5) Telefaxa: 945 01 93 01.

5) Telefax: 945 01 93 01.

6) Posta elektronikoa: a-urquia@euskadi.eus

6) Correo electrónico: a-urquia@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2017ko urriaren 13ra arte.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: hasta el 13 de octubre de 2017.

d) Espediente-zenbakia: 3/2018-S.

d) Número de expediente: 3/2018-S.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: Donostiako Antso Jakituna hiribideko 35.ean eta Nafarroa hiribideko 4.ean kokaturiko eraikinen zaintza- eta segurtasun-zerbitzua.

b) Descripción: servicio de vigilancia y seguridad en los edificios sitos en Avda. Sancho el Sabio, 35 y Avda. de Navarra, 4 (San Sebastián).

c) Loteak: ez.

c) División por lotes y número de lotes: no.

d) Entregatzeko/gauzatzeko lekua: Donostiako Antso Jakituna hiribidea 35 eta Nafarroa hiribidea 4.

d) Lugar de ejecución/entrega: Avda. Sancho el Sabio, 35 y Avda. de Navarra, 4 ambos en Donostia-San Sebastián.

e) Gauzatzeko/Entregatzeko epea: kontratua sinatu eta hurrengo egunetik hasi (inoiz ez 2018ko urtarrilaren 1a baino lehen) eta 2018ko abenduaren 31ra arte.

e) Plazo de ejecución/entrega: desde el día siguiente a la firma del contrato, nunca antes del 1 de enero de 2018, hasta 31 de diciembre de 2018.

f) Luzapena onartzea: bai, gehienez bat, jatorrizko kontratuak duen iraupen berekoa.

f) Admisión de prórroga: sí, una como máximo por igual periodo que el contrato original.

g) Esparru-akordioa ezartzea: ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco: no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

h) Sistema dinámico de adquisición: no.

i) CPV (nomenklaturaren erreferentzia): 79714000-2.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 79714000-2.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleitzeko irizpideak: modu laburrean aipatzen dira honen ondoren; nolanahi ere, karatularen 30.2 puntuan jasota dago guztien erredakzio osoa.

d) Criterios de adjudicación: se enuncian a continuación de forma abreviada si bien la redacción completa de los mismos deberá obtenerse en el punto 30.2 de la carátula.

– Prezioa: 70 puntu.

– Precio: 70 puntos.

– Alarmei eta bestelako larrialdi posible batzuei erantzuteko denbora: 20 puntu.

– Tiempo de respuesta para la atención de alarmas y otras posibles emergencias: 20 puntos.

– Aparteko zerbitzuetarako orduen poltsa: 10 puntu.

– Bolsa de horas para servicios extraordinarios: 10 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 74.532,26 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 74.532,26 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 37.266,13 euro, gehi 7.825.89 euro, BEZarenak. Guztira, BEZa barne: 45.092.02 euro.

5.– Presupuesto base de licitación: 37.266,13 euro, más 7.825.89 euro de IVA. Total IVA incluido 45.092.02 euro.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: bai, 1.863,31 euro.

Definitiva: sí, 1.863,31 euros.

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez da eskatzen.

a) Clasificación: no se exige.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala: karatulako 29.2 puntuan zehazten den moduan.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: ver el punto 29.2 de la carátula.

8.– Eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko urriaren 13a, 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: hasta las 10:00 horas del día 13 de octubre de 2017.

b) Aurkezteko modalitatea: paperean.

b) Modalidad de presentación: soporte papel.

c) Eskabideak aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Araubide Juridiko, Ekonomiko eta Zerbitzu Orokorretako Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Régimen Jurídico, Económico y Servicios Generales.

2) Helbidea: Donostia kalea 1-4. solairua, Lakua II.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1 – 4.ª planta Lakua II.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Helbide elektronikoa: a-urquia@euskadi.eus

4) Dirección electrónica: a-urquia@euskadi.eus

d) Aldaerak onartzea: ez.

d) Admisión de variantes: no.

e) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari: bi (2) hilabete, eskaintza ekonomikoa irekitzen denetik, karatularen 28.6 puntuan ezarritako baldintzetan.

e) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses a contar desde la apertura de la oferta económica, en los términos señalados en el punto 28.6 de la carátula.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas.

a) Deskribapena: Eskaintza ekonomikoaren «B» gutun-azala irekitzea.

a) Descripción: apertura del sobre «B» –oferta económica–.

b) Bulegoa: Eusko Jaurlaritzaren egoitza. Osasun Saila.

b) Dependencia: Sede Gobierno Vasco. Departamento de Salud.

c) Helbidea: Donostia kalea 1.

c) Dirección: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

d) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

e) Eguna eta ordua:

e) Fecha y hora:

B gutun-azala: 2017ko urriaren 26an, 11:00etan.

Sobre B: 26 de octubre de 2017, 11:00 horas.

10.– Publizitate-gastuak: enpresa esleipendunak ordainduko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán a cargo de la empresa adjudicataria.

11.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no corresponde.

12.– Bestelako argibideak: ez dago.

12.– Otras informaciones: no hay.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko irailaren 19a.

Vitoria-Gasteiz, a 19 de septiembre de 2017.

Kontratazio mahaiko lehendakaria,

El Presidente de la Mesa de Contratación,

MIKEL VALLEJO AURRE.

MIKEL VALLEJO AURRE.


Azterketa dokumentala


Análisis documental