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Boletin Oficial del País Vasco

177. zk., 2017ko irailaren 15a, ostirala

N.º 177, viernes 15 de septiembre de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
4487
4487

IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, kontratazio honen espedientearen lizitazio prozedura irekiari buruzkoa: «Bularreko Minbizia Goiz Detektatzeko Programarekin dagoen gogobetetze-maila neurtzeko inkestak egitea».

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a la contratación de «Realización de encuestas grado de satisfacción con el Programa de Detección Precoz del Cáncer de Mama».

1.– Erakunde esleitzailea: Datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak:

1.– Entidad adjudicadora: Datos generales y datos para la obtención de la información:

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako Ente Publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Posta elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de Internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia – Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General – Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea: Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba).

d) Espediente zenbakia: G/211/20/1/1424/O001/0000/082017.

d) Número de expediente: G/211/20/1/1424/O001/0000/082017.

2.– Kontratuaren xedea:

2.– Objeto del contrato:

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: Bularreko Minbizia Goiz Detektatzeko Programarekin dagoen gogobetetze-maila neurtzeko inkestak egitea.

b) Descripción: realización de encuestas grado de satisfacción con el Programa de Detección Precoz del Cáncer de Mama.

c) Loteak: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatu eta entregatzeko lekua: Osakidetzako zerbitzu-erakundeak.

d) Lugar de ejecución/entrega: Organizaciones de Servicios de Osakidetza.

e) Gauzatu eta entregatzeko epea: 2018ko apirilaren 30era arte.

e) Plazo de ejecución/entrega: hasta el 30 de abril de 2018.

f) Luzatzeko aukera: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (hala dagokionean): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) CPV (Nomenklatura Erreferentzia): 79320000.

h) CPV (Referencia de Nomenclatura): 79320000.

3.– Izapideak eta prozedura:

3.– Tramitación y procedimiento:

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: Klausula Administratibo Partikularren Pleguko Karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la Carátula del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares:

c.1.– Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: % 50:

c.1.– Criterios basados en Juicio de Valor: 50%:

c.1.1.– Prozesuaren diseinua: 30 puntu.

c.1.1.– Diseño del proceso: 30 puntos.

c.1.2.– Emaitzen ustiapena eta azterketa: 20 puntu.

c.1.2.– Explotación y análisis de los resultados: 20 puntos.

c.2.– Formulen bidezko irizpide ebaluagarriak: % 50:

c.2.– Criterios evaluables mediante Fórmulas: 50%:

c.2.1.– Laginaren tamaina: 15 puntu.

c.2.1.– Tamaño de la muestra: 15 puntos.

c.2.2.– Prezioa: 35 puntu.

c.2.2.– Precio: 35 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 39.900,00 euro (BEZik gabe).

4.– Valor estimado de contrato: 39.900,00 euros IVA excluido.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 39.900,00 euro (BEZik gabe).

5.– Presupuesto base de licitación: 39.900,00 euros IVA excluido.

6.– Eskatzen diren bermeak: behin betiko bermea: esleipen-zenbatekoaren % 5.

6.– Garantías exigidas: garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren berariazko betebeharrak:

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no procede.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala (hala dagokionean):

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional (en su caso):

b.1.– Ekonomia- eta finantza-kaudimena:

b.1.– Solvencia económica y financiera:

b.1.1.– Betekizunak: enpresa lizitatzaileek urteko negozio-bolumen bat akreditatu beharko dute, bukatutako azken hiru urteotako negozio-bolumenari dagokionez, gutxienez lizitazio-kopurua izan beharko da.

b.1.1.– Requisitos: las empresas licitadoras acreditarán un volumen anual de negocios, que referido al año de mayor volumen de negocios de los tres últimos concluidos, deberá ser al menos el importe de licitación.

b.1.2.– Dokumentuak eta/edo egiaztagiriak: urteko negozio-bolumena (zenbatekoa) ziurtatzeko, Merkataritza Erregistroan jasotako eta onartutako urteko kontuak aurkeztu beharko dira, enpresaria erregistro horretan inskribatuta badago, eta bestela, kasuan kasu dagokion erregistro ofizialean jasotakoak aurkeztu beharko dira. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresari indibidualek haien urteko negozio-bolumena egiaztatuko dute haien inbentarioen eta urteko kontuen liburuekin, Merkataritzako Erregistroak horiek legalizatu ondoren.

b.1.2.– Documentos y/o certificados: el volumen (cifra) anual de negocios se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, si el empresario estuviera inscrito en dicho registro, y en caso contrario por las depositadas en el registro oficial en que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante sus libros de inventarios y cuentas anuales legalizados por el Registro Mercantil.

b.2.– Kaudimen teknikoa:

b.2.– Solvencia técnica:

b.2.1.– Betekizunak: enpresa lizitatzaileek azken 5 urtean kontratuaren xede direnen antzekoak diren edo pareko ezaugarriak dituzten zerbitzuak egin izana ziurtatu beharko dute, eta urteko zenbateko pilatua lizitazioko oinarrizko aurrekontuaren zenbatekoa edo hori baino handiagoa izan beharko da.

b.2.1.– Requisitos: las empresas licitadoras deberán acreditar haber realizado servicios del mismo tipo o naturaleza correspondiente al objeto del contrato, efectuados en el curso de los últimos 5 años, siendo el importe anual acumulado igual o superior al presupuesto base de licitación.

b.2.2.– Dokumentuak eta/edo egiaztagiriak: azken bost urtean gauzatu diren eta lizitazio-kontratu honetakoen berdinak edo antzekoak izan diren zerbitzu nagusien zerrenda; bertan adieraziko dira haien zenbatekoa, datak eta hartzailea (publikoa zein pribatua). Hartzailea sektore publikoko erakunde bat bada, eskudun organoak bisatutako edo egiaztatutako agirien bitartez ziurtatu beharko dira egindako hornidurak; hartzailea arlo pribatuko eroslea bada, horrek emandako ziurtagirien bidez, eta halakorik ez bada, enpresariaren aitorpenaren bidez.

b.2.2.– Documentos y/o certificados: relación de los principales servicios, que sean de igual o similar naturaleza que los que constituyen el objeto del contrato, realizados en los cinco últimos años que incluya importe, fechas y destinatario, público o privado de los mismos. Los servicios efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público o, cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado emitido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era:

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación:

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko urriaren 2a, 13:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 2 de octubre de 2017 a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modua: Klausula administratibo partikularren pleguan adierazitakoa.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikusi 1.a) puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a).

d) Prozedura mugatua izanez gero eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldagaiak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Eskaintzaileak eskaintzari eutsi behar dion epea: 2 hilabete, eskaintza ekonomikoaren gutun-azala irekitzen denetik zenbatzen hasita; hamabost egun baliodun gehiagoz luzatu ahal izango da epe hori, 152.3 artikuluak aipatzen dituen izapideak egin beharra badago (balio anormal edo neurrigabeak).

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 (valores anormales o desproporcionados).

9.– Eskaintzak irekitzea:

9.– Apertura de ofertas:

a) Eskaintzak irekitzea, balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokienez: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Data: 2017ko urriaren 6a, 12:15ean.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: Entidad: Dirección General, Domicilio: c/ Álava 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba), Fecha: 6 de octubre de 2017 a las 12:15 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea: Erakundea: Zuzendaritza Nagusia. Helbidea: Araba k., 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba). Eguna: 2017ko urriaren 20a, 12:45ean.

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas: Entidad: Dirección General, Domicilio: c/ Álava, 45, 01006, Vitoria-Gasteiz (Araba), Fecha: 20 de octubre de 2017 a las 12:45 horas.

10.– Publizitate gastuak: esleipendunaren kontura (466,14 euro).

10.– Gastos de Publicidad: por cuenta del adjudicatario (466,14 euros).

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna (hala badagokio): ez.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Beste argibide batzuk: pleguetan jasotakoak. Hala badagokio, deialdiari buruzko informazioa aurkitzeko edo pleguak jasotzeko atari informatikoa edo web orria: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-gasteiz, 2017ko irailaren 4a.

En Vitoria-Gasteiz, a 4 de septiembre de 2017.

Kontratazio Mahaiko ordezko presidentea,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental