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Boletin Oficial del País Vasco

171. zk., 2017ko irailaren 7a, osteguna

N.º 171, jueves 7 de septiembre de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

LAN ETA JUSTIZIA SAILA
DEPARTAMENTO DE TRABAJO Y JUSTICIA
4345
4345

IRAGARKIA, Zerbitzu zuzendariarena, zeinaren bidez deialdia egiten baita, Bilboko Henao 9an dagoen eraikina zaharberritu eta handitzeko egitasmoaren kalitate-kontrolerako planean jasota dauden entsegu, proba eta azterketak egiteko kontratazioa lizitatzeko.

ANUNCIO del Director de Servicios, por el que se convoca la licitación para el contrato de realización de ensayos, prueba y análisis referidos en el plan de control de calidad del proyecto de rehabilitación y ampliación de edificio en Henao, 9 de Bilbao.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Lan eta Justizia Saila.

a) Organismo: Departamento de Trabajo y Justicia.

b) Espedientea izapidetzen duen Saila: Lan eta Justizia Saileko Kontratazio Mahaia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación del Departamento de Trabajo y Justicia.

c) Agiriak eta informazioa eskuratzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Zerbitzu Zuzendaritzaren kontratazio zerbitzua.

1) Dependencia. Servicio de Contratación de la Dirección de Servicios.

2) Helbidea: Donostia, 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta Posta Kodea: Vitoria-Gasteiz, 01010.

3) Localidad y código postal. Vitoria-Gasteiz, 01010.

4) Telefonoa: 945 01 84 96.

4) Teléfono: 945 01 84 96.

5) Telefaxa.

5) Telefax.

6) Helbide elektronikoa: mi-mendeznunez@euskadi.eus

6) Correo electrónico: mi-mendeznunez@euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante. www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta informazioa eskuratzeko azken eguna: 2017ko irailaren 18a.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 18 de septiembre de 2017.

d) Espedientearen zenbakia: A-010-DTJ-2017.

d) Número de expediente: A-010-DTJ-2017.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Kontratu mota: zerbitzuak.

a) Tipo de contrato: servicios.

b) Xedearen deskribapena: Bilboko Henao 9an dagoen eraikina zaharberritu eta handitzeko egitasmoaren kalitate-kontrolerako planean jasota dauden entsegu, proba eta azterketak egitea.

b) Descripción del objeto: realización de ensayos, prueba y análisis referidos en el plan de control de calidad del proyecto de rehabilitación y ampliación de edificio en Henao, 9 de Bilbao.

c) Loteen araberako banaketa eta zenbakia: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatzeko / entregatzeko tokia: Henao kalea 9, 48009 Bilbao.

d) Lugar de ejecución/entrega: c/ Henao, 9, 48009 Bilbao.

e) Gauzatzeko / entregatzeko epea: zaharberritze eta handitzeko lanak amaitu arte; 42 hilabete aurreikusi dira.

e) Plazo de ejecución/entrega: hasta la finalización de las obras de rehabilitación y ampliación, estimado inicialmente en 42 meses.

f) Luzapena onartzea: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio baten ezarpena: ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa: ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (Nomenklatura erreferentzia): 71200000-0.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 71200000-0.

3.– Izapidetzea, prozedura eta esleitzeko modua.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: presazkoa.

a) Tramitación: urgente.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 83.251,76 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 83.251,76 euros.

5.– Lizitazioaren oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de licitación.

a) Zenbateko garbia 75.683,42 euro. Guztizko zenbatekoa: 91.576,94 euro.

a) Importe neto 75.683,42 euros. Importe total 91.576,94 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa (%): 5.

Definitiva (%): 5.

7.– Kontratistaren betekizun espezifikoak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Kaudimen ekonomiko eta finantzarioaren eta kaudimen tekniko eta profesionalaren beste betekizun batzuk: karatularen 29.2. atalean aurreikusitakoaren arabera.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional: conforme a lo previsto en la cláusula 29.2 de la carátula.

c) Bestelako betebehar batzuk: 209/2014 Dekretuak, urriaren 28ak, eraikuntzaren kalitate-kontrola arautzen duenak, jasotzen duen erantzukizunpeko adierazpena egina duten eta Eraikingintzaren Kode Teknikoaren Erregistro Orokorrean inskribatuta dauden laborategiek bakarrik parte hartu ahal izango dute.

c) Otros requisitos específicos. Sólo podrán participar los Laboratorios que habiendo realizado la declaración responsable, conforme a lo dispuesto en el Decreto 209/2014, de 28 de octubre, por el que se regula el control de calidad en la construcción, se hallen inscritos en el Registro General del Código Técnico de la Edificación.

d) Erreserbatutako kontratua: ez.

d) Contratos reservados: no.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko irailaren 19ko 13:00ak.

a) Fecha límite de presentación: 13:00 horas del 19 de septiembre de 2017.

b) Aurkezpen modua: Europako Kontratazio Agiri Bakarra (EKAB).

b) Modalidad de presentación: Documento Europeo Único de Contratación (DEUC).

c) Aurkezteko tokia: Zerbitzu Zuzendaritza. Kontratazio Mahaia. Donostia kalea 1, Lakua 1 – F solairuartea.

c) Lugar de presentación: Dirección de Servicios. Mesa de Contratación. C/ Donostia-San Sebastián, 1, edificio Lakua 1, entreplanta F.

d) Lizitatzaileak eskaintzari derrigorrez eutsi beharko dion epea: 15 egun, proposamen ekonomikoak zabaltzen direnetik.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 15 días desde la apertura de las proposiciones económicas.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak balioesteko irizpideak, administrazio-klausula partikularren agiriaren karatulan xedatutakoari jarraikiz.

9.– Criterios de valoración de las ofertas de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares.

a) Formuletan oinarritutako irizpideak: prezioa.

a) Criterios basados en fórmulas: precio.

b) Balio-judizioan oinarritutako irizpideak: ez.

b) Criterios basados en juicio de valor: no.

10.– Eskaintzak irekitzea.

10.– Apertura de las ofertas.

Formuletan oinarritutako irizpideei loturiko irekitzea: Entitatea: Kontratazio Mahaia. Zerbitzu Zuzendaritza. Donostia kalea (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Data: 2017ko irailaren 28ko 12:00etan.

Apertura criterios basados en fórmulas: Entidad: Mesa de Contratación. Dirección de Servicios. C/ Donostia-San Sebastián (Lakua). Vitoria-Gasteiz. Fecha: 28 de septiembre de 2017 a las 12:00 horas.

11.– Beste argibide batzuk.

11.– Otras informaciones.

12.– Iragarkien gastuak: esleipendunaren kontura.

12.– Gastos de anuncios: por cuenta del adjudicatario.

13.– Hala badagokio, deialdiari buruzko informazioak biltzen dituen edo pleguak bertan lortzeko baliagarria den atari informatikoa edo web-orria: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/eu

13.– En su caso, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: http://www.contratacion.euskadi.net/w32-home/es/

14.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna: ez.

14.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko abuztuaren 25a.

En Vitoria-Gasteiz, a 25 de agosto de 2017.

Zerbitzu zuzendaria,

El Director de Servicios,

JUAN IGNACIO URRESOLA ARECHABALA.

JUAN IGNACIO URRESOLA ARECHABALA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental