Consulta

Consulta simple

Servicios


Último boletín RSS

Boletin Oficial del País Vasco

156. zk., 2017ko abuztuaren 17a, osteguna

N.º 156, jueves 17 de agosto de 2017


Hemen ikusgai dauden gainerako formatuen edukia PDF dokumentu elektroniko ofizial eta jatorrizkoa eraldatuz lortu da


El contenido de los otros formatos que aquí se muestran, se ha obtenido mediante una transformación del documento electrónico PDF oficial y auténtico

IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OSAKIDETZA-EUSKAL OSASUN ZERBITZUA
OSAKIDETZA-SERVICIO VASCO DE SALUD
4119
4119

IRAGARKIA, Osakidetza-Euskal osasun zerbitzuarena, espediente honen lizitazio-prozedura irekiari buruzkoa: «Osakidetzako dokumentu-kudeatzaile korporatiboa den Dokugune plataformaren migrazio- eta egokitze-zerbitzuak kontratatzea».

ANUNCIO de Osakidetza-Servicio vasco de salud, relativo al procedimiento abierto de licitación del expediente relativo a la «Contratación de los servicios de migración y adaptación de la plataforma Dokugune-Gestor documental corporativo de Osakidetza».

1.– Erakunde esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa eskuratzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Osakidetza-Euskal osasun zerbitzua, Osasun Sailari atxikitako ente publikoa, Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45 – 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Posta elektronikoa: contrata@osakidetza.eus. Kontratatzailearen profilaren Interneteko helbidea: www.osakidetza.euskadi.eus

a) Organismo: Osakidetza-Servicio vasco de salud, ente público adscrito al Departamento de Salud, Dirección General, calle Álava, 45 – 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava). Correo electrónico: contrata@osakidetza.eus. Dirección de internet del perfil del contratante: www.osakidetza.euskadi.eus

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Zuzendaritza Nagusia – Erosketa, Obra eta Zerbitzu Estrategikoen Zuzendariordetza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección General – Subdirección de Compras, Obras y Servicios Estratégicos.

c) Informazioa eta dokumentuak eskuratzea: Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba).

c) Obtención de documentación e información: Dirección General, calle Álava, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava).

d) Espediente-zenbakia: G/205/20/1/1260/OSC1/0000/062017.

d) Número de expediente: G/205/20/1/1260/OSC1/0000/062017.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskribapena: Osakidetzako dokumentu-kudeatzaile korporatiboa den Dokugune plataformaren migrazio- eta egokitze-zerbitzuak kontratatzea.

b) Descripción: contratación de los servicios de migración y adaptación de la plataforma Dokugune-Gestor documental corporativo de Osakidetza.

c) Loteak: ez.

c) División por lotes y número: no.

d) Gauzatu eta entregatzeko lekua: Zuzendaritza Nagusia.

d) Lugar de ejecución/entrega: Organización Central.

e) Gauzatu eta entregatzeko epea: urte bat.

e) Plazo de ejecución/entrega: un año.

f) Luzatzeko aukera: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordio bat ezartzea (hala dagokionean): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) CPV (nomenklatura erreferentzia): 72267000-4.

h) CPV (referencia de nomenclatura): 72267000-4.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapidetzea: ohikoa.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleitzeko irizpideak: klausula administratibo partikularren pleguko karatulan ezarritakoaren arabera:

c) Criterios de adjudicación: de conformidad con lo establecido en la carátula del pliego de cláusulas administrativas particulares:

c.1.– Balio-judizioetan oinarritutako irizpideak: % 50:

c.1.– Criterios basados en Juicios de valor: 50%:

c.1.1.– Kalitate teknikoa: % 40:

c.1.1.– Calidad técnica: 40%:

c.1.1.1.– Lanen edukiaren gaineko deskribapena: migrazio-zerbitzuari nola heldu azaltzeko estrategia eta eskatutako lan-ildoetan sartzen diren zerbitzuen deskribapen zehatza: 20.

c.1.1.1.– Descripción del contenido de los trabajos: estrategia propuesta para abordar el servicio de migración y descripción detallada de los servicios incluidos en la línea de trabajos requeridas: 20.

c.1.1.2.– Kontratua gauzatzeko baliatuko diren tresnak: proposatutako lantaldearen deskribapena (eginkizunak, dimentsioa, kalitatea eta kideen ziurtapenak, kontratuaren xedearekin bat datozenak): 20.

c.1.1.2.– Medios adscritos para la ejecución del contrato: descripción equipo de trabajo propuestos (funciones, dimensión, calidad y certificaciones de los miembros adecuadas al objeto del contrato): 20.

c.1.2.– Proiektua kudeatzeko modua: % 10:

c.1.2.– Gestión de proyecto: 10%.

c.1.2.1.– Proiektuaren kontrola eta jarraipena: proiektua kontrolatzeko mekanismoak eta prozedurak: 10.

c.1.2.1.– Control y seguimiento del proyecto: mecanismos y procedimientos de control de proyecto: 10.

c.2.– Formulatan oinarritutako irizpideak: % 50:

c.2.– Criterios basados en Fórmulas: 50%:

c.2.1.– Eskaintzaren prezioa: 50 puntu.

c.2.1.– Precio de la oferta: 50 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 80.000,00 euro (BEZik gabe).

4.– Valor estimado de contrato: 80.000,00 euros, IVA excluido.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua: 80.000,00 euro (BEZik gabe).

5.– Presupuesto base de licitación: 80.000,00 euros, IVA excluido.

6.– Eskatzen diren bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin betiko bermea: esleipen-zenbatekoaren % 5.

Garantía definitiva: 5% del importe de adjudicación.

7.– Kontratistaren berariazko betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena: ez dagokio.

a) Clasificación: no procede.

b) Kaudimen finantzarioa eta ekonomikoa eta kaudimen tekniko edo profesionala enpresa espainiarrentzat, Europar Batasunaren kide diren estatuetako enpresa atzerritarrentzat eta Europar Batasunaren kide ez diren estatuetako enpresa atzerritarrentzat:

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica o profesional para las empresas españolas, empresas extranjeras de Estados miembros de la Unión Europea y empresas extranjeras de Estados que no son miembros de la Unión Europea.

b.1.– Ekonomia- eta finantza-kaudimena:

b.1.– Solvencia económica y financiera:

b.1.1.– Betekizunak: enpresa lizitatzaileek azken hiru urte bukatuetan negozio-bolumenik altuena izan duen urteko negozio-bolumena ziurtatu beharko dute, eta bolumen hori lizitazioko oinarrizko aurrekontuaren zenbatekoari (BEZik gabe) dagokiona izan beharko da.

b.1.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar un volumen anual de negocios, que referido al año de mayor volumen de negocio de los tres últimos concluidos, deberá ser al menos el correspondiente al presupuesto base de licitación (IVA excluido).

b.1.2.– Agiriak edo ziurtagiriak: urteko negozio-bolumena (zenbatekoa) ziurtatzeko, Merkataritza Erregistroan jasotako eta onartutako urteko kontuak aurkeztu beharko dira, enpresaburua erregistro horretan inskribatuta badago, eta bestela, kasuan kasu dagokion erregistro ofizialean jasotakoak aurkeztu beharko dira. Merkataritzako Erregistroan inskribatuta ez dauden enpresaburu indibidualek beren urteko negozio-bolumena egiaztatuko dute beren inbentarioen eta urteko kontuen liburuekin, Merkataritzako Erregistroak horiek legalizatu ondoren.

b.1.2.– Documentos y/o certificados: el volumen (cifra) anual de negocios se acreditará por medio de sus cuentas anuales aprobadas y depositadas en el Registro Mercantil, si el empresario estuviera inscrito en dicho registro, y en caso contrario por las depositadas en el registro oficial en que deba estar inscrito. Los empresarios individuales no inscritos en el Registro Mercantil acreditarán su volumen anual de negocios mediante sus libros de inventarios y cuentas anuales legalizados por el Registro Mercantil

b.2.– Kaudimen teknikoa edo profesionala:

b.2.– Solvencia técnica o profesional:

b.2.1.– Betekizunak: lizitatzaileek egiaztatu beharko dute zerbitzu bat gutxienez eman izana azken bost ekitaldietako batean, kontratu honen xede denaren antzeko esparru batean: gutxienez, lizitazio-aurrekontuaren gehieneko zenbateko berekoa.

b.2.1.– Requisito/s: las empresas licitadoras deberán acreditar haber realizado al menos, un servicio en ámbito similar al del presente objeto de contrato en alguno de los cinco últimos ejercicios por un importe, al menos, del presupuesto máximo de licitación.

b.2.2.– Agiriak edo ziurtagiriak: azken bost urteotan emandako zerbitzurik aipagarrienak, zerbitzu horien zenbatekoak, datak eta hartzaileak, publiko zein pribatuak, jasotzen dituen zerrenda. Hartzailea sektore publikoko erakundea denean, organo eskudunak jaulkitako edo ontzat emandako ziurtagiri bidez egiaztatu beharko dira egindako lanak edo zerbitzuak; hartzailea subjektu pribatu bat denean, berorrek emandako ziurtagiriaren bitartez, eta, halakorik ezean, enpresaburuaren adierazpen baten bidez; behar izanez gero, ziurtagiri horiek zuzenean jakinaraziko dizkio agintaritza eskudunak kontratazio-organoari.

b.2.2.– Documentos y/o certificados: relación de los principales servicios realizados en los últimos cinco años que incluya importe, fechas y el destinatario, público o privado, de los mismos. Los servicios o trabajos efectuados se acreditarán mediante certificados expedidos o visados por el órgano competente, cuando el destinatario sea una entidad del sector público; cuando el destinatario sea un sujeto privado, mediante un certificado expedido por éste o, a falta de este certificado, mediante una declaración del empresario; en su caso, estos certificados serán comunicados directamente al órgano de contratación por la autoridad competente.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkezteko era.

8.– Presentación de las ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017-09-05ean, 13:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 05-09-2017, a las 13:00 horas.

b) Aurkezteko modua: klausula administratibo partikularren pleguan adierazitakoa.

b) Modalidad de presentación: la exigida en el pliego de cláusulas administrativas particulares.

c) Aurkezteko lekua: ikusi 1.a puntua.

c) Lugar de presentación: véase el punto 1.a).

d) Prozedura mugatua izanez gero eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua: ez dagokio.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no procede.

e) Aldagaiak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

f) Eskaintzaileak eskaintzari eutsi behar dion epea: 2 hilabete, eskaintza ekonomikoaren gutun-azala irekitzen denetik zenbatzen hasita; hamabost egun baliodun gehiago luzatu ahal izango da epe hori, SPKLTBaren 152.3 artikuluak aipatzen dituen izapideak egin beharra badago (balio anormal edo neurrigabeak).

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos meses, a contar desde la apertura de la oferta económica, ampliado en quince días hábiles más cuando sea necesario seguir los trámites a que se refiere el artículo 152.3 del TRLCSP (valores anormales o desproporcionados).

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de ofertas:

a) Eskaintzak irekitzea, balio-judizioa egiteari lotutako irizpideei dagokienez. Erakundea: Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Data: 2017-09-12an, 11:45ean.

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de un juicio de valor: Entidad: Dirección General; Domicilio: c/ Álava, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava); Fecha: 12-09-2017, a las 11:45 horas.

b) Aplikatzeko formulak kalkulatzea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea. Erakundea: Zuzendaritza Nagusia, Araba kalea 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Araba). Data: 2017-09-29an, 12:30ean.

b) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación depende de fórmulas: Entidad: Dirección General; Domicilio: c/ Álava, 45, 01006 Vitoria-Gasteiz (Álava); Fecha: 29-09-2017, a las 12:30 horas.

10.– Publizitate-gastuak: esleipendunaren kontura (466,14 euro).

10.– Gastos de publicidad: por cuenta del adjudicatario (466,14 euros).

11.– Iragarkia Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera bidali den eguna (halakorik bada): ez dagokio.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): no procede.

12.– Beste argibide batzuk: pleguetan jasota daude. Deialdiari buruzko argibideak lortzeko edo pleguak eskuratzeko web-orria: www.osakidetza.euskadi.eus

12.– Otras informaciones: figuran en los pliegos. Página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde puedan obtenerse los pliegos: www.osakidetza.euskadi.eus

Vitoria-Gasteiz, 2017ko abuztuaren 7a.

En Vitoria-Gasteiz, a 7 de agosto de 2017.

Kontratazio Mahaiko ordezko presidentea,

El Presidente Suplente de la Mesa de Contratación,

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.

ENEKO ZARRAOA GARMENDIA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental