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Boletin Oficial del País Vasco

138. zk., 2017ko uztailaren 20a, osteguna

N.º 138, jueves 20 de julio de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

SEGURTASUN SAILA
DEPARTAMENTO DE SEGURIDAD
3694
3694

IRAGARKIA, Segurtasun Saileko zentroetan giltzak berdintzeko sistema elektromekanikoa hornitu eta instalatzeko kontratua lizitatzeko dena (Espedientea: S-118/2017).

ANUNCIO para la licitación del contrato de suministro e instalación de sistema electromecánico de amaestramiento de llaves en centros del Departamento de Seguridad (Expediente: S-118/2017).

1.– Erakunde esleitzailea: datu orokorrak eta informazioa lortzeko datuak.

1.– Entidad adjudicadora: datos generales y datos para la obtención de la información.

a) Erakundea: Segurtasun Saila.

a) Organismo: Departamento de Seguridad.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza.

b) Dependencia que tramita el expediente: Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales.

c) Agiriak eta argibideak:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Kontratazio Arloa.

1) Dependencia: Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri Mendotxe bidea 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio 48950.

4) Telefonoa: 94 607 80 00.

4) Teléfono: 94 607 80 00.

5) Telefaxa: 94 607 83 04.

5) Telefax: 94 607 83 04.

6) Posta elektronikoa: contratacion@seg.euskadi.eus

6) Correo electrónico: contratacion@seg.euskadi.eus

7) Kontratugilearen profilaren interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2017ko irailaren 4a.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 4 de septiembre de 2017.

d) Espedientearen zenbakia: S-118/2017.

d) Número de expediente: S-118/2017.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: hornidurak.

a) Tipo: suministro.

b) Deskripzioa: Segurtasun Saileko zentroetan giltzak berdintzeko sistema elektromekanikoa hornitu eta instalatzea.

b) Descripción: suministro e instalación de sistema electromecánico de amaestramiento de llaves en centros del Departamento de Seguridad.

c) Lote-banaketa eta lote- edo unitate-kopurua: ez dago.

c) División por lotes y número de lotes/número de unidades: no hay.

d) Gauzatzeko/entregatzeko lekua: ikus kontratuaren agiriak.

d) Lugar de ejecución/entrega: véase la documentación del contrato.

e) Gauzatzeko/entregatzeko epea: 12 hilabete.

e) Plazo de ejecución/entrega: 12 meses.

f) Luzapena onartzea: ez.

f) Admisión de prórroga: no se contempla.

g) Esparru-akordiorik ezartzea (behar bada): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco (en su caso): no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (behar bada): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición (en su caso): no.

i) CPV (nomenklatura-erreferentzia): 44521120-5.

i) CPV (referencia de nomenclatura: 44521120-5.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento.

a) Izapideak: ohikoak.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: kasu honetan ez.

c) Subasta electrónica: no es el caso.

d) Esleipen-irizpideak, halakorik badago: ikus kontratuaren dokumentazioa.

d) Criterios de adjudicación, en su caso: véase la documentación del contrato.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 330.578,51 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 330.578,51 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua:

5.– Presupuesto base de la licitación.

a) Zenbateko garbia: 330.578,51 euro. BEZa: % 21. Guztira: 400.000 euro.

a) Importe neto: 330.578,51 euros. IVA: 21%. Importe total: 400.000 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin betikoa: esleipen aurrekontuaren % 5, BEZa kanpo.

Definitiva: 5% del presupuesto de adjudicación, excluido el IVA.

7.– Kontratistaren berariazko betekizunak.

7.– Requisitos específicos del contratista.

a) Sailkapena, behar izanez gero (taldea, azpitaldea eta kategoria): ez.

a) Clasificación, en su caso (grupo, subgrupo y categoría): no.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala, behar izanez gero: ikus kontratuaren dokumentazioa.

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional, en su caso: véase la documentación del contrato.

c) Bestelako berariazko betekizunak: ikus kontratuaren dokumentazioa.

c) Otros requisitos específicos: véase la documentación del contrato.

d) Erreserbatutako kontratuak: ez.

d) Contratos reservados: no.

8.– Eskaintzak edo parte hartzeko eskabideak aurkeztea.

8.– Presentación de ofertas o de solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko irailaren 4a, 10:00etan.

a) Fecha límite de presentación: 4 de septiembre de 2017, a las 10:00 horas.

b) Aurkezteko modalitatea: ikus kontratuaren dokumentazioa.

b) Modalidad de presentación: véase la documentación del concurso.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Segurtasun Saila – Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren Zuzendaritza – Kontratazio Arloa.

1) Dependencias: Departamento de Seguridad – Dirección de Gestión Económica y Recursos Generales – Área de Contratación.

2) Helbidea: Larrauri Mendotxe bidea 18.

2) Domicilio: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

3) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

3) Localidad y código postal: Erandio 48950.

4) Helbide elektronikoa: ez.

4) Dirección electrónica: no.

d) Eskaintzak aurkezteko deia egingo zaien enpresen kopurua (prozedura murriztua): ez dago halakorik.

d) Número previsto de empresas a las que se pretende invitar a presentar ofertas (procedimiento restringido): no es el caso.

e) Aldaerak onartzea, behar izanez gero: ez.

e) Admisión de variantes, si procede: no procede.

f) Lizitatzaileak zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: bi hilabete, eskaintzak irekitzen direnetik hasita.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: será de dos meses a contar desde la apertura de plicas.

9.– Eskaintzak irekitzea.

9.– Apertura de las ofertas:

«B» gutun-azalak: eskaintza ekonomikoa, eta formulak aplikatuz automatikoki balioesten diren irizpideak.

Sobres «B»: oferta económica y criterios evaluables de forma automática mediante la aplicación de fórmulas.

a) Helbidea: Larrauri Mendotxe bidea 18.

a) Dirección: Larrauri-Mendotxe Bidea, 18.

b) Herria eta posta-kodea: Erandio 48950.

b) Localidad y código postal: Erandio 48950.

c) Eguna eta ordua: 2017ko irailaren 21a, 12:00etan.

c) Fecha y hora: 21 de septiembre de 2017, a las 12:00 horas.

10.– Publizitate-gastuak: esleipendunek ordainduko dituzte.

10.– Gastos de publicidad: serán a cargo del/los adjudicatario/s.

11.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: 2017ko ekainaren 30a.

11.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea» (en su caso): 30 de junio de 2017.

12.– Bestelako argibideak: «C» gutun-azalak lehenago adierazitako helbidean irekiko dira jendaurrean, 2017ko irailaren 7an, 12:00etan.

12.– Otras informaciones: la apertura pública de los sobres «C» se realizará en la dirección anteriormente indicada, el día 7 de septiembre de 2017, a las 12:00 horas.

Erandio, 2017ko uztailaren 4a.

Erandio, a 4 de julio de 2017.

Kudeaketa Ekonomikoaren eta Baliabide Orokorren zuzendaria,

La Directora de Gestión Económica y Recursos Generales,

MARÍA GUADALUPE CAMINO GARCÍA.

MARÍA GUADALUPE CAMINO GARCÍA.


Azterketa dokumentala


Análisis documental