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Boletin Oficial del País Vasco

138. zk., 2017ko uztailaren 20a, osteguna

N.º 138, jueves 20 de julio de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

OGASUN ETA EKONOMIA SAILA
DEPARTAMENTO DE HACIENDA Y ECONOMÍA
3693
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IRAGARKIA, xede hau duen zerbitzu-kontratuaren lizitazioa egiteko dena: 2017-2018ko ikasturtean Euskal Autonomia Erkidegoko eskoletan unitate didaktiko ekonomiko eta tributario bat ezartzea.

ANUNCIO de licitación del contrato de servicios cuyo objeto es la implantación de una unidad didáctica económico-tributaria en centros escolares de la Comunidad Autónoma de Euskadi durante el curso escolar 2017-2018.

1.– Entitate esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Eusko Jaurlaritza. Ogasun eta Ekonomia Saila.

a) Organismo: Gobierno Vasco. Departamento de Hacienda y Economía.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Kontratazio Batzorde Nagusia.

b) Dependencia que tramita el expediente: Comisión Central de Contratación.

c) Agiriak eta informazioa lortzea:

c) Obtención de documentación e información:

1) Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritza.

1) Dependencia: Dirección de Patrimonio y Contratación.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Telefonoa: 945 01 89 27.

4) Teléfono: 945 01 89 27.

5) Telefaxa: 945 01 90 18.

5) Telefax: 945 01 90 18.

6) Helbide elektronikoa: g-agirregomezkorta@euskadi.eus

6) Correo electrónico: g-agirregomezkorta@euskadi.eus

7) Kontratatzailearen profileko Interneteko helbidea: www.contratacion.euskadi.eus

7) Dirección de Internet del perfil del contratante: www.contratacion.euskadi.eus

8) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2017-08-21.

8) Fecha límite de obtención de documentación e información: 21-08-2017.

d) Espedientearen zenbakia: C02/010/2017.

d) Número de expediente: C02/010/2017.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Mota: zerbitzuak.

a) Tipo: servicios.

b) Deskripzioa: 2017-2018ko ikasturtean, EAEko eskoletan, unitate didaktiko ekonomiko eta tributario bat ezartzea.

b) Descripción: implantar una unidad didáctica económico-tributaria en centro escolares de la CAE durante el curso escolar 2017-2018.

c) Loteak eta kopurua: ez.

c) División por lotes y número de lotes: no.

d) Gauzatzeko lekua: Euskal Autonomia Erkidegoa.

d) Lugar de ejecución/entrega: Comunidad Autónoma de Euskadi.

e) Gauzatzeko epea: 2017-2018ko ikasturtea.

e) Plazo de ejecución/entrega: curso escolar 2017-2018.

f) Luzapenik: ez.

f) Admisión de prórroga: no.

g) Esparru-akordioa ezartzea (hala badagokio): ez.

g) Establecimiento de un acuerdo marco: no.

h) Eskuratzeko sistema dinamikoa (hala badagokio): ez.

h) Sistema dinámico de adquisición: no.

I) CPV (Nomenklaturaren erreferentzia): 80200000-6.

i) CPV (Referencia de Nomenclatura): 80200000-6.

3.– Izapideak eta prozedura.

3.– Tramitación y procedimiento:

a) Izapideak: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Enkante elektronikoa: ez.

c) Subasta electrónica: no.

d) Esleipen-irizpideak.

d) Criterios de adjudicación.

1.– Formulak aplikatuz automatikoki ebaluatzen diren irizpideak.

1.– Criterios evaluables automáticamente a través de la aplicación de fórmulas.

Eskaintza ekonomikoa. Haztapena: 51 puntu.

Oferta económica. Ponderación: 51 puntos.

2.– Balio-judizioen bidez aplikatzekoak diren irizpideak.

2.– Criterios cuya aplicación requiere realizar un juicio de valor.

Haztapena: 49 puntu.

Ponderación: 49 puntos.

Proposatutako lan-metodologia.

Metodología de trabajo propuesta.

Azpi-Irizpideak:

Subcriterios:

a) Unitate didaktikoa ezartzeko prozeduraren diseinu metodologikoa: 25 puntu, gehienez.

a) Diseño metodológico del procedimiento de implantación de la unidad didáctica: hasta 25 puntos.

b) Programaren jarraipen eta ebaluaketa: 15 puntu, gehienez.

b) Seguimiento y evaluación del programa: hasta 15 puntos.

c) Material didaktikoa: 9 puntu, gehienez.

c) Material didáctico: hasta 9 puntos.

4.– Kontratuaren balio zenbatetsia: 157.851,24 euro.

4.– Valor estimado del contrato: 157.851,24 euros.

5.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua. Zenbateko garbia: 157.851,24 euro. Zenbateko osoa: 191.000,00 euro.

5.– Presupuesto base de licitación: importe neto: 157.851,24 euros; importe total: 191.000,00 euros.

6.– Eskatutako bermeak.

6.– Garantías exigidas.

Behin-behinekoa: ez.

Provisional: no.

Behin betikoa: % 5.

Definitiva (%): 5.

7.– Kontratistaren betebeharrak.

7.– Requisitos específicos del contratista:

a) Sailkapena: ez.

a) Clasificación: no.

b) Ekonomia- eta finantza-kaudimena eta gaitasun teknikoa eta profesionala:

b) Solvencia económica y financiera y solvencia técnica y profesional:

Ekonomikoa eta finantza. Baldintza: azken hiru urteetan urteko negozio-bolumena urte bakoitzean ezin izango da 90.000 euro baino gutxiagokoa izan.

Económica y financiera: requisito: disponer de un volumen anual de negocios en el curso de los tres últimos años y cuya suma en cada año no deberá ser inferior a 90.000 euros.

Tekniko edo profesionala. Baldintzak: kontratuaren xede den antzeko baldintzetan buruturiko lanetan esperientzia izatea, hezkuntza-programen ezarpen eta diseinuen arloan batik bat, eta baita tributuen arloan ere.

Técnica o profesional: requisitos: disponer experiencia previa en la realización de trabajos de características similares a los que son objeto del contrato, desarrollados preferentemente en el ámbito del diseño e implantación de programas educativos, así como la prestación de servicios relacionados con la materia tributaria.

Enpresaburuak, bost urteren barnean, exekuzio handiena buruturiko urtean, exekutatutako 90.000 euroko urteko kopurua kontratuaren xede osatzen duen antzeko zerbitzuan izatea, enpresaburuak exekutatutako zerbitzuen eta kontratuaren xede den zerbitzuen arteko antzekotasuna finkatzeko irizpidea CPV kode bakoitzaren lehen bi digituetan ezartzen delarik.

El empresario deberá acreditar un importe anual de 90.000 euros ejecutados durante el año de mayor ejecución en el periodo de cinco años, en servicios de igual o similar naturaleza que los que constituyen el objeto del contrato, tomando como criterio de correspondencia entre los servicios ejecutados por el empresario y los que constituyen el objeto del contrato la igualdad entre los dos primeros dígitos de los respectivos códigos CPV.

Lanak talde diziplina anitzekoak osatu behar dute, gutxienaz lau pertsonek osatu behar dutelarik, ondorengo perfil profesionala: pedagogia, didaktikan, berrikuntza metodologikoa, irakaskuntza, ekonomia edo fiskal arloan.

Los trabajos los deberá realizar un equipo multidisciplinar integrado al menos por cuatro personas que acrediten preferentemente los siguientes perfiles profesionales: pedagogía, didáctica, innovación metodológica, magisterio, rama económica o fiscal.

8.– Eskaintzak aurkeztea:

8.– Presentación de ofertas:

a) Aurkezteko azken eguna: 2017-09-01, 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: hasta las 10:00 horas del 01-09-2017.

b) Aurkezteko era: paperean edo elektronikoki; interesdunak aukeratuko du.

b) Modalidad de presentación: papel o electrónica, a elección del interesado.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1) Bulegoa: Ondare eta Kontratazio Zuzendaritzaren erregistroan.

1) Dependencia: Registro de la Dirección de Patrimonio y Contratación.

2) Helbidea: Donostia kalea 1.

2) Domicilio: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

3) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

3) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

4) Helbide elektronikoa: www.contratacion.euskadi.eus

4) Dirección electrónica: www.contratacion.euskadi.eus

f) Lizitatzaileak zenbat denboran eutsi behar dion bere eskaintzari nahitaez: 2 hilabete.

f) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: 2 meses.

9.– Eskaintzak irekitzea:

9.– Apertura de ofertas:

a) Deskripzioa: automatikoak ez diren irizpenei («C» gutun-azala) eta irizpen automatikoei («B» gutun-azala) buruzko eskaintzak irekitzea.

a) Descripción: apertura de ofertas relativas a criterios no automáticos (Sobre «C») y automáticos (Sobre «B»).

b) Helbidea: Donostia kalea 1.

b) Dirección: c/ Donostia-San Sebastián, 1.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz 01010.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz 01010.

d) Data eta ordua: «C» gutun-azala: 2017-09-12an, 12:00etan. «B» gutun-azala: 2017-09-22an, 12:00etan.

d) Fecha y hora: Sobre «C»: 12-09-2017 a las 12:00 horas. Sobre «B»: 22-09-2017 a las 12:00 horas.

10.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

10.– Gastos de publicidad: serán a cargo de la empresa adjudicataria.

Vitoria-Gasteiz, 2017ko uztailaren 11.

Vitoria-Gasteiz, a 11 de julio de 2017.

Ondare eta Kontratazioko zuzendaria,

El Director de Patrimonio y Contratación,

DAVID ÁLVAREZ MARTÍNEZ.

DAVID ÁLVAREZ MARTÍNEZ.


Azterketa dokumentala


Análisis documental