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Boletin Oficial del País Vasco

134. zk., 2017ko uztailaren 14a, ostirala

N.º 134, viernes 14 de julio de 2017


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IRAGARKIAK

ANUNCIOS

Obra, zerbitzu eta horniduren enkanteak eta lehiaketak

Subastas y concursos de obras, servicios y suministros

ENPLEGUKO ETA GIZARTE POLITIKETAKO SAILA
DEPARTAMENTO DE EMPLEO Y POLÍTICAS SOCIALES
3559
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IRAGARKIA, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuarena, Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuaren bulegoetako inprimagailuen hornidura eta mantentzea kontratatzeko dena (Espedientea: LAN/A-33/2017).

ANUNCIO de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo para la contratación del «Suministro y mantenimiento de las impresoras de las oficinas de Lanbide – Servicio Vasco de Empleo» (Expediente: LAN/A-33/2017).

1.– Erakunde esleitzailea.

1.– Entidad adjudicadora.

a) Erakundea: Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzua, Eusko Jaurlaritzako Enpleguko eta Gizarte Politiketako Sailari atxikitako erakunde autonomoa. Zerbitzu Nagusiak, Jose Atxotegi kalea 1, 01009 Vitoria-Gasteiz.

a) Organismo: Lanbide-Servicio Vasco de Empleo, organismo autónomo, adscrito al Departamento de Empleo y Políticas Sociales del Gobierno Vasco. Servicios centrales, c/ José Atxotegi, 1, 01009 – Vitoria-Gasteiz.

b) Espedientea izapidetzen duen bulegoa: Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzua erakunde autonomoaren Kontratazio Mahaia. Zerbitzu nagusiak.

b) Dependencia que tramita el expediente: Mesa de Contratación del organismo autónomo Lanbide-Servicio Vasco de Empleo. Servicios centrales.

c) Espediente-zenbakia: LAN/A-33/2017).

c) Número de expediente: LAN/A-33/2017.

2.– Kontratuaren xedea.

2.– Objeto del contrato.

a) Xedearen deskribapena: iragarki honen idazpuruan zehaztutakoa.

a) Descripción del objeto: el que figura en el encabezamiento de este anuncio.

b) Loteak: bai.

b) División por lotes y número: sí.

1. lotea: inprimagailu berrien hornidura eta mantentzea.

Lote 1: suministro y mantenimiento de nuevas impresoras.

2. lotea: Lanbidek egun dituen inprimagailuen mantentzea.

Lote 2: mantenimiento de las actuales impresoras de Lanbide.

c) Gauzatzeko lekua: Euskal Autonomia Erkidegoa.

c) Lugar de ejecución: Comunidad Autónoma del País Vasco.

d) Gauzatzeko epea: 2017ko abenduaren 24tik (edo kontratua formalizatzen denetik, 2017ko abenduaren 24a baino geroago formalizatzen bada) 2018ko abenduaren 31ra arte.

d) Plazo de ejecución: desde el 24 de diciembre de 2017 (o desde la fecha de formalización del contrato si ésta es posterior al 24 de diciembre de 2017) hasta el 31 de diciembre de 2018.

3.– Izapidetzea, prozedura eta esleipen-era.

3.– Tramitación, procedimiento y forma de adjudicación.

a) Izapidetzea: arrunta.

a) Tramitación: ordinaria.

b) Prozedura: irekia.

b) Procedimiento: abierto.

c) Esleipen-era: hainbat esleipen-irizpide daude.

c) Forma de adjudicación: varios criterios de Adjudicación.

1. lotea (inprimagailu berrien hornidura eta mantentzea):

Lote 1 (Suministro y mantenimiento de nuevas impresoras):

– Formulen bidez ebaluatzeko irizpideak: eskaintza ekonomikoa: 65 puntu. Kontsumigarriak entregatzeko epea: 5 puntu. Berme-epea: 5 puntu. Guztira, 75 puntu.

– Criterios evaluables mediante fórmulas: oferta económica, 65 puntos. Plazo de entrega de consumibles, 5 puntos. Plazo de garantía, 5 puntos. Total, 75 puntos.

– Ebaluatzeko beste zenbait irizpide edo balio-judizio: ekipoak mantentzeko eta iraunarazteko zerbitzua, 10 puntu. Kontsumigarriak birjartzeko zerbitzua, 10 puntu; honako gaietan egiten diren hobekuntzak: ekipoen errendimendua eta kopien gastuak optimizatzeko neurriak, pleguan zehazten ez diren ekipoetan eta horien orrialde inprimatuen kostuetan proposatzen diren deskontuak, 5 puntu. Guztira, 25 puntu.

– Otros criterios evaluables o juicios de valor: servicio de soporte y mantenimiento de equipos, 10 puntos. Servicio de reposición de consumibles, 10 puntos; Mejoras que versen sobre medidas que optimicen el gasto en copias y en rendimientos de los equipos, propuestas de descuentos en equipos de no indicados en el pliego y en sus costes de página impresa, 5 puntos. Total 25 puntos.

2. lotea (Lanbideko egungo inprimagailuak mantentzea):

Lote 2 (Mantenimiento de las actuales impresoras de Lanbide):

– Formulen bidez ebaluatzeko irizpideak: eskaintza ekonomikoa: 70 puntu. Kontsumigarriak entregatzeko epea: 5 puntu. Guztira, 75 puntu.

– Criterios evaluables mediante fórmulas: oferta económica, 70 puntos. Plazo de entrega de consumibles, 5 puntos. Total, 75 puntos.

– Ebaluatzeko beste zenbait irizpide edo balio-judizio: ekipoak mantentzeko eta iraunarazteko zerbitzua, 10 puntu. Kontsumigarriak birjartzeko zerbitzua, 10 puntu; honako gaietan egiten diren hobekuntzak: ekipoen errendimendua eta kopien gastuak optimizatzeko neurriak, pleguan zehazten ez diren ekipoetan eta horien orrialde inprimatuen kostuetan proposatzen diren deskontuak, 5 puntu. Guztira, 25 puntu.

– Otros criterios evaluables o juicios de valor: servicio de soporte y mantenimiento de equipos, 10 puntos. Servicio de reposición de consumibles, 10 puntos; Mejoras que versen sobre medidas que optimicen el gasto en copias y en rendimientos de los equipos, propuestas de descuentos en equipos de no indicados en el pliego y en sus costes de página impresa, 5 puntos. Total 25 puntos.

4.– Lizitaziorako oinarrizko aurrekontua:

4.– Presupuesto base de licitación:

Zenbateko garbia: ehun eta bat mila, seiehun eta berrogeita hamabi euro eta laurogeita bederatzi zentimo (101.652,89) + hogeita bat mila, hirurehun eta berrogeita zazpi euro eta hamaika zentimo (21.347,11) BEZarenak. Guztira, ehun eta hogeita hiru mila (123.000) euro BEZa barne, honako lote hauetan banatuta:

Importe neto: ciento un mil seiscientos cincuenta y dos euros con ochenta y nueve céntimos (101.652,89) + Veintiun mil trescientos cuarenta y siete euros con once céntimos (21.347,11) de IVA. Resultando un importe total de Ciento veintitrés mil (123.000) euros, IVA incluido, distribuido entre los siguientes lotes:

1. lotea (inprimagailu berrien hornidura eta mantentzea): hogeita bost mila euro, BEZa barne.

Lote 1 (Suministro y mantenimiento de nuevas impresoras): veinticinco mil euros (IVA incluido).

2. lotea (Lanbideko egungo inprimagailuak mantentzea): laurogeita hemezortzi mila euro, BEZa barne.

Lote 2 (Mantenimiento de las actuales impresoras de Lanbide): noventa y ocho mil euros (IVA incluido).

5.– Behin-behineko bermea: ez da eskatzen halakorik.

5.– Garantía provisional: no se exige.

6.– Agiriak eta argibideak.

6.– Obtención de documentación e información.

a) Erakundea: Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzua. Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzua erakunde autonomoaren Kontratazio Mahaia. Zerbitzu nagusiak.

a) Entidad: Lanbide-Servicio Vasco de Empleo. Mesa de Contratación del organismo autónomo Lanbide-Servicio Vasco de Empleo. Servicios centrales.

b) Helbidea: Jose Atxotegi 1, 1. solairua.

b) Domicilio: c/ José Atxotegi, 1 – 1.ª planta.

c) Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01009.

c) Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz-01009.

d) Telefonoa: 945 18 14 03.

d) Teléfonos: 945 18 14 03.

e) Helbide elektronikoa: administra.licitaciones@lanbide.eus

e) E-mail: administra.licitaciones@lanbide.eus

f) Agiriak eta argibideak eskuratzeko azken eguna: 2017ko uztailaren 31.

f) Fecha límite de obtención de documentos e información: 31 de julio de 2017.

7.– Kontratistaren berariazko betekizunak:

7.– Requisitos específicos del contratista:

Kaudimen ekonomikoa eta finantzarioa:

Solvencia Económica y financiera:

1. lotera aurkezten direnentzako –inprimagailu berrien hornidura eta mantentzea–, hiru urte hauetako –2014, 2015 eta 2016– negozio-bolumen handieneko urteari dagokionez gutxienez 43.584 euroko (BEZik gabe) urteko negozio-bolumena izatea.

Para las que se presenten al lote 1 (Suministro y mantenimiento de nuevas impresoras), disponer de un volumen anual de negocio por un importe mínimo de 43.584 euros (sin IVA) referido al año de mayor volumen de negocio de los siguientes tres años: 2014, 2015 y 2016.

2. lotera aurkezten direnentzako –Lanbideko egungo inprimagailuak mantentzea–, hiru urte hauetako –2014, 2015 eta 2016– negozio-bolumen handieneko urteari dagokionez gutxienez 174.130 euroko (BEZik gabe) urteko negozio-bolumena izatea.

Para las que se presenten al lote 2 (Mantenimiento de las actuales impresoras de Lanbide), disponer de un volumen anual de negocio por un importe mínimo de 174.130 euros (sin IVA) referido al año de mayor volumen de negocio de los siguientes tres años: 2014, 2015 y 2016.

2 loteetara aurkezten direnentzako, hiru urte hauetako –2014, 2015 eta 2016–negozio-bolumen handieneko urteari dagokionez gutxienez 218.552 euroko (BEZik gabe) urteko negozio-bolumena izatea.

Para las que se presenten a los dos lotes, disponer de un volumen anual de negocio por un importe mínimo de 218.552 euros (sin IVA) referido al año de mayor volumen de negocio de los siguientes tres años: 2014, 2015 y 2016.

Gaitasun teknikoa eta profesionala:

Solvencia Técnica o profesional:

1. lotera aurkezten direnentzako –inprimagailu berrien hornidura eta mantentzea–, kontratuaren xedearen mota edo izaera bereko kontratuak egiteari dagokionez egikaritze handieneko urtean (2012, 2013, 2014, 2015 eta 2016ko ekitaldiak kontuan hartuta), urteko zenbateko metatuak 30.508 eurokoa edo hortik gorakoa izan behar du (BEZik gabe).

Para las que se presenten al lote 1 (Suministro y mantenimiento de nuevas impresoras), disponer de un importe anual acumulado en la realización de contratos del mismo tipo o naturaleza al del objeto del contrato en el año de mayor ejecución de los ejercicios 2012, 2013, 2014, 2015 y 2016 debe ser igual o superior a 30.508 euros (sin IVA).

2. lotera aurkezten direnentzako –Lanbideko egungo inprimagailuak mantentzea–, kontratuaren xedearen mota edo izaera bereko kontratuak egiteari dagokionez egikaritze handieneko urtean (2012, 2013, 2014, 2015 eta 2016ko ekitaldiak kontuan hartuta), urteko zenbateko metatuak 121.891 eurokoa edo hortik gorakoa izan behar du (BEZik gabe).

Para las que se presenten al lote 2 (Mantenimiento de las actuales impresoras de Lanbide), disponer de un importe anual acumulado en la realización de contratos del mismo tipo o naturaleza al del objeto del contrato en el año de mayor ejecución de los ejercicios 2012, 2013, 2014, 2015 y 2016 debe ser igual o superior a 121.891 euros (sin IVA).

2 loteetara aurkezten direnentzako, kontratuaren xedearen mota edo izaera bereko kontratuak egiteari dagokionez egikaritze handieneko urtean (2012, 2013, 2014, 2015 eta 2016ko ekitaldiak kontuan hartuta), urteko zenbateko metatuak 152.986 eurokoa edo hortik gorakoa izan behar du (BEZik gabe).

Para las que se presenten a los dos lotes, disponer de un importe anual acumulado en la realización de contratos del mismo tipo o naturaleza al del objeto del contrato en el año de mayor ejecución de los ejercicios 2012, 2013, 2014, 2015 y 2016 debe ser igual o superior a 152.986 euros (sin IVA).

8.– Parte hartzeko eskabideak edo eskaintzak aurkeztea.

8.– Presentación de las ofertas o de las solicitudes de participación.

a) Aurkezteko azken eguna: 2017ko uztailaren 31ko 10:00ak arte.

a) Fecha límite de presentación: 31 de julio de 2017, hasta las 10:00 horas.

b) Aurkeztu beharreko agiriak: hiru gutun-azal aurkeztu beharko dira («A», «B» eta «C»), lehiaketa hau arautzen duten administrazio-klausula partikularren pleguan eta oinarri teknikoen pleguan zehaztutako dokumentuak dituztela.

b) Documentación a presentar: deberán presentarse tres sobres «A», «B» y «C» con el contenido que se especifica en el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares y en el de Bases Técnicas que rigen este Concurso.

c) Aurkezteko lekua:

c) Lugar de presentación:

1.– Erakundea: Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko Kontratazio Mahaia.

1.– Entidad: Mesa de Contratación de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo.

2.– Helbidea: Jose Atxotegi 1, 2. solairua.

2.– Domicilio: c/ José Atxotegi, 1 – 2.ª planta.

3.– Herria eta posta-kodea: Vitoria-Gasteiz, 01009.

3.– Localidad y código postal: Vitoria-Gasteiz-01009.

d) Lizitatzaileak nahitaez zenbat denbora eutsi behar dion bere eskaintzari: bi (2) hilabete, proposamenak irekitzen direnetik hasita.

d) Plazo durante el cual el licitador estará obligado a mantener su oferta: dos (2) meses, a contar a partir de la apertura de las proposiciones.

e) Aldaerak onartzea: ez.

e) Admisión de variantes: no.

9.– Eskaintzak irekitzea (non eta ez den atzeratzen Administrazio Publikoen Kontratuen Legearen Erregelamendu Orokorraren 80.4 artikuluan xedatutakoa aplikatzeagatik).

9.– Apertura de las ofertas (salvo posposición en aplicación del artículo 80.4 del Reglamento General de la Ley de Contratos de las Administraciones Públicas).

a) Balio-judizioa egitea eskatzen duten irizpideen gutun-azala irekitzea:

a) Apertura relativa a los criterios cuya ponderación dependa de un juicio de valor:

1) Erakundea: Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzua. Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzua erakunde autonomoaren Kontratazio Mahaia. Zerbitzu Zentralak.

1) Entidad: Lanbide-Servicio Vasco de Empleo. Mesa de Contratación del organismo autónomo Lanbide-Servicio Vasco de Empleo. Servicios Centrales.

2) Helbidea: Jose Atxotegi kalea 1 (Zaldiaran aretoa).

2) Domicilio: c/ José Atxotegi, 1 (Sala Zaldiaran)

3) Herria: Vitoria-Gasteiz 01009.

3) Localidad: Vitoria-Gasteiz- 01009.

4) Data: 2017ko irailaren 7a.

4) Fecha: 7 de septiembre de 2017.

5) Ordua: 10:00etan.

5) Hora: 10:00 horas.

b) Eskaintza ekonomikoa irekitzea:

b) Apertura oferta económica:

1) Erakundea: Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzua. Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzua erakunde autonomoaren Kontratazio Mahaia. Zerbitzu Zentralak.

1) Entidad: Lanbide-Servicio Vasco de Empleo. Mesa de Contratación del organismo autónomo Lanbide-Servicio Vasco de Empleo. Servicios Centrales.

2) Helbidea: Jose Atxotegi kalea 1 (Zaldiaran aretoa).

2) Domicilio: c/ José Atxotegi, 1 (Sala Zaldiaran).

3) Herria: Vitoria-Gasteiz 01009.

3) Localidad: Vitoria-Gasteiz 01009.

4) Data: 2017ko irailaren 15a.

4) Fecha: 15 de septiembre de 2017.

5) Ordua: 10:00etan.

5) Hora: 10:00 horas.

10.– Bestelako argibideak: pleguetan zehaztutakoak.

10.– Otras informaciones: Figuran en los Pliegos.

11.– Iragarkien gastuak: esleipendunak ordainduko ditu.

11.– Gastos de anuncios: serán abonados por la adjudicataria.

12.– Iragarkia noiz bidali den Europar Batasunaren Aldizkari Ofizialera: ez dagokio.

12.– Fecha de envío del anuncio al «Diario Oficial de la Unión Europea»: no procede.

13.– Hala badagokio, kontratatzailearen profilaren interneteko helbidea eta deialdiari buruzko argibideak edo pleguak lortzeko informatika-ataria edo web-orria: www.lanbide.net

13.– En su caso, dirección de Internet del perfil del contratante, portal informático o página web donde figuren las informaciones relativas a la convocatoria o donde pueden obtenerse los pliegos: www.lanbide.net

Vitoria-Gasteiz, 2017ko ekainaren 28a.

En Vitoria-Gasteiz, a 28 de junio de 2017.

Lanbide-Euskal Enplegu Zerbitzuko zuzendari nagusia,

El Director General de Lanbide-Servicio Vasco de Empleo,

JUAN JOSE BORJA BELANDIA FRADEJAS.

JUAN JOSE BORJA BELANDIA FRADEJAS.


Azterketa dokumentala


Análisis documental